Notehoutelade schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 18:23:
[...]
ik denk dat ie op de helpdesk in Beek komt. maar het verbaast me dat je zo weinig weet en toch tekent.. als de recruiter het al niet weet, hoe kun je dan weten wat je komt doen.
wat ik weet is dat in beek de helpdesk voor alle bedrijfsonderdelen van philips zit of nog komt.
Zal inderdaad wel voor de interne ICT helpdesk van Philips zijn. In Beek of Sittard zitten inderdaad 2 servicedesken die voor 2 of 3 onderdelen van philips werken. Dus dat is ondersteuning van de eigen medewerkers van philips op werkplek gebied.
Overigens verbaast het me niks van die requiters. Ben laatst ook door een detacheringsbureau uit Amsterdam gebeld, of ik intresse had om bij Getroncis te gaan werken. Ze konden zeer weinig vertellen, en wat ze vertelde klopte helemaal niet eens. Als ze overigens mijn CV goed hadden gelezen, hadden ze geweten dat ik net een paar maanden daar weg was, en dus zeer goed op deh oogte was, wat er werkelijk speelt. En de mooie praatjes over door groei, opeleiding e.d. niet geheel kloppen.
Ze hebben dus een detacherings bureau in de hand genomen uit Amsterdam, die moet werven voor Limburg. Die eigenlijk niet weten, hoe de cultuur daar is, en wat het werk inhoudt. Hoe wil je dan mensen motiveren om daar te gaan werken. Daarbij dacht ik dat ze kosten wilde besparen, waarom zijn ze dan mensen aan het inhuren.. dat is toch 2 tot 3x zo duur ??
[
Voor 11% gewijzigd door
Verwijderd op 12-03-2009 21:57
]