Die optie was me al bekend; mijn manager kan inderdaad hiervoor calls aanmaken. Echter, juist voor mijn werk is het makkelijk om snel iets zelf te kunnen installeren.Marc H schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:13:
Gewoon via je manager een aanvraag indienen om de juiste software te laten installeren. Niet dat het snel gaat.
Bijvoorbeeld: als ik in de trein zit en diverse tooltjes wil uitproberen, zodat ik gelijk voor een volgende dag weet of het iets is, dan lukt me dat niet. Het aanmaken van een call via mijn manager is mogelijk, maar niet bepaald een realistische oplossing
Ik kan zelfs niet eens alle websites bezoeken: de websites waar Flash actief is worden incompleet getoond. Want de Flash-plugin is niet geïnstalleerd in de webbrowser, iets wat ook weer enkel met Administrator-rechten kan...
Nu heb ik een laptop van mezelf waarmee ik deze zaken gelukkig wel kan doen, maar het is zonde dat het bedrijf best krachtige middelen verstrekt waar je uiteindelijk niet veel mee kan (een alledaags verhaal eigenlijk bij veel bedrijven