Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 182.223 views

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Geen Xenon wordt geconcludeert van plaatjes van de camera of..? :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:31:
Geen Xenon wordt geconcludeert van plaatjes van de camera of..? :)
Zo ziet een Xenon 3.2 eruit:
Afbeeldingslocatie: http://www.trustedreviews.com/images/article/inline/3183-2.jpg

vergelijk met:

Afbeeldingslocatie: http://www.terminal.hu/img/article/2008/x1liv-02.jpg

Dan zeg ik: Geen Xenon, naast dat het niet op de productsite staat.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Er worden hier nogal vlot conclusies getrokken geloof ik :)
Maar Xenon-flits neemt behoorlijk wat ruimte in met twee grote condensatoren, net als de lens van de k800 overigens. Het zou mijn verbazen als ze dezelfde onderdelen gebruiken. Zeker omdat deze lens ook filmpjes moet gaan opnemen op hoge resolutie.

Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat in WM6.1 de mogelijkheid is voor Sony om hun eigen cybershot software te gebruiken voor de camera. Kortom, totaal andere camera en behalve 3.2MPx waarschijnlijk niet vergelijkbaar met de K800.

PSN: Shiver23

• CLB
  • Niet online

CLB

Thank you :)
Ach er zit een lichtje op, handig voor sloten openmaken enzo (dat is 't enige gemis op m'n W880i)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 04-09 21:20
Het gele kleurtje achter het plastic doet mij ook vermoeden dat het een enkel LEDje is :)

Voorbeeld van de LEDjes van een W810i:

Afbeeldingslocatie: http://cnn.cn/shop/images/w810flexcable_thumb_500x500.jpg

• kenniani
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-07 08:32
Een van de verassingen tijdens het Mobile World Congress was ongetwijfeld de Sony Ericsson X1. Het toestel, dat pas in 2009 op de markt zal komen, werd wel gepresenteerd maar mocht de handen van het Sony Ericsson personeel niet verlaten.

2009, daar gaan we toch niet op wachten.

Bron

• Sir_Killalot
De meeste bronnen zeggen eind 2008 ;)

(maar het kan natuurlijk altijd nog 6 maanden langer duren :P)

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Sir_Killalot schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:30:
De meeste bronnen zeggen eind 2008 ;)

(maar het kan natuurlijk altijd nog 6 maanden langer duren :P)
Eind 2008, jammer als dit zo is. Dan ga ik waarschijnlijk voor een andere (tijdelijke) phone. Ik was wel bereid 'geduldig' te zijn, maar niet zo geduldig :P.

Maar ik hou dit topic in de gaten!

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• CLB
  • Niet online

CLB

CLB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:59:
Zou de TS inmiddels ook niet aan wat mooie changes toe zijn... :S :Y d:)b
Het is gewoon een snelle copy-paste van de specs kolom en 'n plaatje...
Vind dat de X1 wel een wat volwaardigere TopicStart toebehoort, net als Het SonyEricsson W880i topic die nooit z'n volwaardige TS heeft gekregen die die verdient (heeft) en dat is toch erg erg jammer imho!
?

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-07 15:29
CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:01:
[...]

Ja inderaad, want MP zeggen alles :|
En waarom kan deze telefoon niet van lenzen wisselen. Ook ligt het niet helemaal optimaal in de hand voor fotografie, misschien een 'body' waar je de telefoon in kan klikken...
Dusss... Ben nog steeds benieuwd of deze telefoon de verwachtingen waar kan maken.

• CLB
  • Niet online

CLB

Xenon probleem is solved: Xenon (inbouw) :+ En nou niet meer zeiken >:)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 21-02-2008 19:29 ]

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:14:
Xenon probleem is solved: Xenon (inbouw) :+ En nou niet meer zeiken >:)
LoL! net als die VW-reclame:
"Nou ze zien je wel aankomen, van 30 kilometer!! Met je X1" :9

Verwijderd

Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er nu al bij Sony op de site staat binnenkort leverbaar, (tussen alle verwachtte toestellen) als deze pas volgend jaar uit gaat komen, of ben ik nu heel erg naief ???

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:46

The Legend

*Plop*

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:24:
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er nu al bij Sony op de site staat binnenkort leverbaar, (tussen alle verwachtte toestellen) als deze pas volgend jaar uit gaat komen, of ben ik nu heel erg naief ???
Lijkt me dan geen 2009 worden inderdaad. Verder lijkt het me dan ook duidelijk dat Nederland ook onder de "selected markets" hoort aangezien de X1 volop op de Nederlandse SE website staat.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:24:
Hoewel "binnenkort leverbaar" bij SE wel een behoorlijk rekbaar begrip is, ben ik het met je eens dat dat toch niet 2009 zou moeten kunnen betekenen. Als je deze link volgt kom je op de product pagina van de X1 uit. En wat lezen we daar onder andere?

Bruisende communicatie, de ultieme beleving
Het leven is mobiel Laat alles wat belangrijk voor je is altijd bij je zijn. De mensen in je leven, internet, je muziek, foto's en video's. X1 is binnenkort verkrijgbaar.
.

Het wordt dus echt afwachten geblazen. De introductie op de pagina is rond dezelfde tijd als destijds met de M600i. Die kwam na voor mijn gevoel op eeuwen op "binnenkort leverbaar" te hebben gestaan rond juni/juli in de winkel. Zou wel fijn zijn als ze dat nu weer doen aangezien mijn abbo rond augustus afloopt. Kan ik nog net de eerste echte ervaringen meepikken voordat ik hem aanschaf.

Ps de mini site van de X1 is ook best aardig.

[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 22-02-2008 10:56 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik vermoed ook dat ie wel eens heel snel beschikbaar zou kunnen komen, gok met een maand of 2-3.

Grootste voordeel is dat er buiten de software-ontwikkeling (waar SE toch niet bang voor is om daar de bocht iets af te snijden en met latere updates bij te werken) weinig echte hardware ontwikkeld word door SE zelf, maar door HTC, die hier toch wel veel ervaring mee heeft/producten snel op de markt kan brengen.

Ik denk dat de grootste truc er nog in zit dat WM6.1 eerst live moet zijn en dat de levering daarna errrrrrrrrrg snel gaat volgen, mark my words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stop met die foto's ik word helemaal gek. Ik ga het echt niet 6 maanden vol houden zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 07:48
Haha, nou ik anders ook niet hoor, het is echt een mooi toestel.
Nu maar hopen dat ie een beetje optijd uikomt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou idd wel mooi zijn als het beperkt tot een paar maanden en ik het geduld nog kan opbrengen zodat hij iets meer qua prijs beter in de markt ligt, want die zakken altijd wel na een tijdje... maar ja als het al langer duurt dan kan ik toch niet wachten en zal het er op neer komen dat ik de hoofdprijs mag betalen... officieel loopt mijn abo tot juli... maar ja vanaf 3 maand voor die tijd mag je al gaan verlengen... en eerlijk is eerlijk, heb nu al geen geduld meer ha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij komt HTC veel sneller met dezelfde soort telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:16
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:48:
Dan zou ik nog voor de SE gaan, uit solidariteit voor de TyTN II bezitters. :P

En nu wel weer genoeg geslowchat :$

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ligt het er toch aan of HTC ook zo een strak model uitbrengt (tot nu toe vind ik die echt niet mooi) ben altijd "fan" geweest van SE, en hadden altijd veel leuke extra's op hun foon, wat ik bij bijv Nokia maar vooral Samsung mistte, toen kwam de Samsung I600 en die heb ik dus... omdat het Windows Mobile foon is, en wil dus niet meer terug naar een "gewone"foon dus ben helemaal enthousiast dat juist SE met deze foon komt.. maar laat maar komen hoor de vergelijkende toestellen... dan kan ik straks kiezen hihihi :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1st post: hey everybody!

ik maak me zorgen over de processor, processor en battery life. ik weet dat het vroegbarig is, maar kan denken jullie dat ik een xvid film van 2 uur kan kijken op de xperia? misschien inzicht vanuit HTC ervaringen?

[edit]
ik bedoelde een standaard dvd rip, van ongeveer 700 mb, om die af te spelen met Coreplayer of TCPMP

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
"Een Xvid-film van 2 uur" zegt heel weinig over wat het apparaat nou precies kan. Het hangt er (waarschijnlijk) zeer sterk vanaf wat zo'n Xvid-file nou precies inhoudt bij jou.

[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 22-02-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:56
Ik heb nu een tytn 2 (en met het besef dat die een stuk langzamer is/ driver problemen heeft) ben ik niet eens in staat een dvdrip van 700 mb af te spelen, dat trekt ie simpelweg niet.
Deze kan dat misschien net wel aan, zal wel redelijk wat processorkracht gebruiken maar als ik kijk naar de batterijtijden kijk van vergelijkbare toestel moet hij makkelijk 2 uur meekunnen bij actief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De bestandsgrootte hoeft niet persé te correleren met de mogelijkheid tot vloeiend afspelen of niet. Eigenschappen van de videofile zoals bitrate en resolutie zeggen veel meer.
Maargoed dit blijft speculeren. Het apparaatje mag dan door HTC geproduceerd zijn.. dat wil nog niet alles zeggen. Wachten op de eerste reviews cq. hands-on ervaringen denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 00:39

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:42:
1st post: hey everybody!

ik maak me zorgen over de processor, processor en battery life. ik weet dat het vroegbarig is, maar kan denken jullie dat ik een xvid film van 2 uur kan kijken op de xperia? misschien inzicht vanuit HTC ervaringen?

[edit]
ik bedoelde een standaard dvd rip, van ongeveer 700 mb, om die af te spelen met Coreplayer of TCPMP
Ze beloven zelf DVD quality video playback, dus ik mag toch aannemen dat je dat kunt verwachten.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
RoD schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:01:
De bestandsgrootte hoeft niet persé te correleren met de mogelijkheid tot vloeiend afspelen of niet. Eigenschappen van de videofile zoals bitrate en resolutie zeggen veel meer.
Maargoed dit blijft speculeren. Het apparaatje mag dan door HTC geproduceerd zijn.. dat wil nog niet alles zeggen. Wachten op de eerste reviews cq. hands-on ervaringen denk ik zo.
Het blijft idd speculeren. En wat je zegt is helemaal waar, ik ga er alleen vanuit dat een 700 mb dvd-rip toch een aardige resolutie/bitrate heeft bij een tijdsduur van 1,5 tot 2 uur. Maargoed, ik zie in de post boven me dat zelfs dvd kwaliteit beloofd wordt voor het afspelen van film. Als alle beloften van dit apparaat waar worden gemaakt en er is goede ondersteuning -> toppertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:13
Volgens mij heeft hij het vooral over of de accu het trekt... Lijkt me wel maar ik heb niet echt ervaring met het kijken van complete films op WM devices.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:48:
In dit topic wordt een aantal maal het gerucht/feit (?) naar voren geschoven dat dit toestel gefabriceerd is door HTC. Ik denk echter dat SE niet dezelfde fout gaat maken als wat HTC met hun laatste toestellen heeft gedaan (te krenterig geweest zijn qua kosten voor de software). ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een paar gave van Engadget:

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc04.jpg

Dit is echt zoals ik mn smartphone hebben wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
het zal waarschijnlijk een beetje uit de lucht gegrepen zijn maar
hier
verwacht men dat hij in augustus op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Engadget zegt Q2, dus augustus lijkt me een goede gok.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Silvos schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 04:16:
[...]

Het blijft idd speculeren. En wat je zegt is helemaal waar, ik ga er alleen vanuit dat een 700 mb dvd-rip toch een aardige resolutie/bitrate heeft bij een tijdsduur van 1,5 tot 2 uur. Maargoed, ik zie in de post boven me dat zelfs dvd kwaliteit beloofd wordt voor het afspelen van film. Als alle beloften van dit apparaat waar worden gemaakt en er is goede ondersteuning -> toppertje.
Dvd stelt ook niet zo gigantisch veel voor hoor.
Though many resolutions and formats are supported, most consumer DVD-Video discs use either 4:3 or anamorphic 16:9 aspect ratio MPEG-2 video, stored at a resolution of 720×480 (NTSC) or 720×576 (PAL) at 29.97 or 25 FPS.
Maargoed, qua video lijken de specs op voorhand niet slecht, zeker niet met die resolutie. Alleen het aantal kleuren valt wat tegen waardoor de X1 op dat front het af moet leggen tegen "echte" draagbare videospelers. Dit blijft natuurlijk wel slechts op specs gebaseerd, dus eerst maar eens met eigen ogen kijken wat de kwaliteit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf de 400 mb toch wat mager vinden, nu er een ipod touch van 16 gb gemaakt kan worden. Ik hoop trouwens dat SE ook goede video podcast support erop gooit, ActiveSync is nog te traag, maar met een Wifi connection kan ik wel snel de laatste Diggnation ff downloaden

Er is nog iets wat me niet helemaal duidelijk is: linken alle panels naar windows mobile apps, of ligt er ook nog een SE OS tussen windows mobile en de panels in? Dit zou gaaf zijn, omdat windows mobile zuigt, als mp3 speler.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Maar in deze foon kan je zelf geheugen prikken en bij de iPod/iPhone gaat dat niet lukken ;)

Zo kan de prijs ook weer wat lager en geef je mensen de keus qua opslag want niet iedereen wil 16 GB in zijn mobieltje :)

[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Killalot op 25-02-2008 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:47:
Ik blijf de 400 mb toch wat mager vinden, nu er een ipod touch van 16 gb gemaakt kan worden.
Ik vind het wel fijn wanneer een telefoon standaard niet te veel geheugen heeft.
Dan kun je zelf bepalen welke grootte kaartje je erin zit.
Betaal je ook niet voor geheugen dat je niet gebruikt, ik heb geen 16 gb nodig..
Bij sommige tels krijgt je er standaard een kaartje bij, maar dat pakt ook bijna nooit goed uit.
Wanneer je er bv een kaartje van 1 gb bij krijgt en je wilt er 4 hebben, dan moet je een nieuw kaartje kopen en die je er bij kreeg heb je niets meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sir_Killalot schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:55:
Maar in deze foon kan je zelf geheugen prikken en bij de iPod/iPhone gaat dat niet lukken ;)

Zo kan de prijs ook weer wat lager en geef je mensen de keus qua opslag want niet iedereen wil 16 GB in zijn mobieltje :)
Daarom komen ze vaak in verschillende smaken. 4,8 en 16GB bijvoorbeeld. Een beetje intern geheugen en daarnaast de mogelijkheid tot het plaatsen van een geheugenkaartje vind ik wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:57:
[...]
Ik vind het wel fijn wanneer een telefoon standaard niet te veel geheugen heeft.
Dan kun je zelf bepalen welke grootte kaartje je erin zit.
Betaal je ook niet voor geheugen dat je niet gebruikt, ik heb geen 16 gb nodig..
Goed punt.

Toch denk ik dat Apple de winnaar wordt (market share) omdat ze telefoon plus super mp3 speler op de markt zetten. Het grote publiek weet nog niet dat je echt een QWERTY toetsenbord nodig hebt. _/-\o_

[edit] irony is on

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno1234
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 09:40
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:19:
[...]

Het grote publiek weet nog niet dat je echt een QWERTY toetsenbord nodig hebt. _/-\o_
Is dat zo? Misschien heeft het grote publiek wel een andere mening hierover.

Alles van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iddefridde schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:24:
hier
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:43:
Engadget zegt Q2, dus augustus lijkt me een goede gok.
Erg leukjes allemaal... spannend :9
RoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:44:
Dvd stelt ook niet zo gigantisch veel voor hoor.
Toch zou 't hippe shit zijn, als je 'n de inhoud van 'n DVD'tje van LOST ofzo op je 8GB geheugenkaartje zet en hij gewoon het menu en dergelijke kan laten zien, met subs enzo :)
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:47:
Ik blijf de 400 mb toch wat mager vinden, nu er een ipod touch van 16 32GB gemaakt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:04:
Toch zou 't hippe shit zijn, als je 'n de inhoud van 'n DVD'tje van LOST ofzo op je 8GB geheugenkaartje zet en hij gewoon het menu en dergelijke kan laten zien, met subs enzo :)
Dat is iets anders dan ik bedoelde. Maar zoiets is natuurlijk een leuke feature. Al denk ik dat wanneer je toch aan het rippen bent, je net zo goed er een videobestandje van kunt bakken met subs erbij (al dan niet ingebakken).Scheelt ook nog eens een sloot aan ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Iddefridde schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:24:
hier
Dat zou echt briljant goed uitkomen! (abbo enz.)

Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook? Dan kan mijn vrouw eindelijk eens een beetje zien waarom ik nou weer eens niet thuis ben :D

Zijn er voor de rest nog grote voordelen van WM t.o.v. Symbian UIQ3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:07:
Dat is iets anders dan ik bedoelde. Maar zoiets is natuurlijk een leuke feature. Al denk ik dat wanneer je toch aan het rippen bent, je net zo goed er een videobestandje van kunt bakken met subs erbij (al dan niet ingebakken).Scheelt ook nog eens een sloot aan ruimte.
Achja waarom moeilijk doen en tijd verkloten als dit ook zou kunnen :9
ppaddo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:08:
Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook? Dan kan mijn vrouw eindelijk eens een beetje zien waarom ik nou weer eens niet thuis ben :D
Is idd retesimpel
Zijn er voor de rest nog grote voordelen van WM t.o.v. Symbian UIQ3?
De grote hoeveelheid software :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:11:
[...]

Achja waarom moeilijk doen en tijd verkloten als dit ook zou kunnen :9
Omdat je toch de dvd in een afspeelbaar formaat moet krijgen, en je dus een dvd zal moeten rippen. Het schijfje heel dicht naast de X1 leggen zal niet werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook?
Enige nadeel is de langzame transfer speed van MS' ActiveSync over usb, niet geschikt voor video podcasting. Ik gebruik nu EasySync voor mn daily podcasts, maar het blijft traag. Ik hoop wel dat Wifi & Edge alles makkelijker gaat maken

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:12:
Omdat je toch de dvd in een afspeelbaar formaat moet krijgen, en je dus een dvd zal moeten rippen.
Jij noemt het rippen ik noem het 'de inhoud van 'n DVD'tje op een geheugenkaartje zetten' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:05:
[...]

Zou je eens een overzichtje kunnen maken van die software, handig voor de mensen die daar niet zo in thuis zijn. Ik zelf kom ook niet veel verder als tomtom.
Niemand die handige programmas weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:19

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:56:
[...]

Op XDA-Developers is daar al een forum over. Maar die zijn niet specifiek voor WM6 hoor, WM5 werkt ook goed. Maar over het algemeen wordt er gewoon meer programma's gemaakt voor WM in vergelijking met Symbian.

[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 26-02-2008 05:43 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 02:57
netblade schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:33:
Ik hou het in de gaten, maar ik heb nog zware trauma's van hun smartphone devisie welke ze op de markt brengen en verkopen, aftersales hebben ze niet van gehoord bij SE.
Kent iemand de M600i misschien nog? Na een jaar was de support al gedropt, updates hoef je hier denk ik dus niet te verwachten.
Ik werk nu al bijna 2jaar met de M600i. En het is nog steeds een zalige telefoon. Gisteren nog geupdate. En werkt terug vlotter dan ooit! Jij hebt mss pech gehad met de jouwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zolang je maar geen vista64 hebt kan je prima syncen.
Op je WM telefoon staat gewoon een volledige outlook versie en syncen via AS gaat prima :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:21:
[...]

Op je WM telefoon staat gewoon een volledige outlook versie en syncen via AS gaat prima :)
Geen problemen met vista64 en syncen hoor. Werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:21:
[...]

Hmm, zeg je me nu dat ik mijn telefoon niet sync met m'n desktop? Daar draait toch echt Vista 64 op. Met een 64-bits versie van het Windows Mobile Device Center, werkt als een zonnetje :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Ik lees dit op mobile-review.com:
The question remains, however, when this device will arrive in the market. One thing is for sure – it won’t become available earlier than October, although with a great deal of luck we might see its release already in September. The XPERIA X1 will retail for around 600-700 Euro, being the top-tier product brought about to rival Nokia-branded communicators.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Misschien dat we op de Cebit wat meer informatie over de X1 te horen krijgen. Qua datum valt dit een beetje tegen, de prijs is wel volgens mijn verwachting.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Xof schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:29:
[...]

Geen problemen met vista64 en syncen hoor. Werkt perfect :)
Alex) schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:
[...]

Hmm, zeg je me nu dat ik mijn telefoon niet sync met m'n desktop? Daar draait toch echt Vista 64 op. Met een 64-bits versie van het Windows Mobile Device Center, werkt als een zonnetje :)
Ik heb alle mogelijke guides op internet gebruikt, maar vista weigert gewoon ELKE vorm van communicatie met mijn TyTN, tis 1 keer gelukt door mijn telefoon in bootloader mode te zetten en toen te syncen, maar toen ik de usb-stekker er uit haalde en weer in deed, herkende hij hem opeens totaal niet meer...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:17
[...]

Ik heb op mijn site al aardig wat proggies verzameld. dit omdat ik het zat was overal te registreren of om via mirrors te downloaden. het is wel alleen freeware en/of trials... helaas zit ik nu ff op zee maar moet nog plus minus 100 downloads toevoegen....

http://www.htcdriver.com en dan onder downloads, hopelijk heb je er wat aan!

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:27:
[...]

[...]

Ik heb alle mogelijke guides op internet gebruikt, maar vista weigert gewoon ELKE vorm van communicatie met mijn TyTN, tis 1 keer gelukt door mijn telefoon in bootloader mode te zetten en toen te syncen, maar toen ik de usb-stekker er uit haalde en weer in deed, herkende hij hem opeens totaal niet meer...
Heb je de nieuwste versie van het Windows Mobile Device Center geïnstalleerd? Heb je je telefoon ook geüpgrade naar de nieuwste ROM enzo?

Dit is trouwens meer een vraag voor een apart topic :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:
[...]

Ik heb op mijn site al aardig wat proggies verzameld. dit omdat ik het zat was overal te registreren of om via mirrors te downloaden. het is wel alleen freeware en/of trials... helaas zit ik nu ff op zee maar moet nog plus minus 100 downloads toevoegen....

http://www.htcdriver.com en dan onder downloads, hopelijk heb je er wat aan!
zeker handig!

Ik vroeg me direct nog iets af:
Nu gebruik ik opera mini voor internet.
Dat is lekker snel ( compressie server-side ), ook als ik enkel GPRS heb.
Maar hoe werkt dat in combinatie met een smart phone?
Kun je daar een java app op draaien, of zijn er andere manieren?

De standaard browser in combinatie met GPRS is een no-go voor partyflock b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:47:
[...]

zeker handig!

Ik vroeg me direct nog iets af:
Nu gebruik ik opera mini voor internet.
Dat is lekker snel ( compressie server-side ), ook als ik enkel GPRS heb.
Maar hoe werkt dat in combinatie met een smart phone?
Kun je daar een java app op draaien, of zijn er andere manieren?

De standaard browser in combinatie met GPRS is een no-go voor partyflock b.v.
al deze berichten komen ook van opera mini af.. tweakers laden kost slechts 18kb... dus vermoed geen enkel probleem daarmee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:07:
[...]

al deze berichten komen ook van opera mini af.. tweakers laden kost slechts 18kb... dus vermoed geen enkel probleem daarmee...
Lezen is moeilijker op je mobiel ;)

Ik zeg dat ik zelf ook opera mini heb, maar ik weet niet hoe dat zit in combinatie met een smart phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PDAGold
Pocket PC Freeware
Essential PPC software (thread van PDAlive)

Coreplayer (closed source versie van TCPMP: maar je bent wel in 1 keer van al het gezeik met codecs af! :))

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:27:
[...]

Lezen is moeilijker op je mobiel ;)

Ik zeg dat ik zelf ook opera mini heb, maar ik weet niet hoe dat zit in combinatie met een smart phone.
haha nee hoor, zowel op mijn n73 (smartphone) draait opera mini zonder problemen, en op mijn tytnII ook prima, zit gewoon een javaclient op beide!

Verwijderd

Iemand enig idee of dit hoesjes van SE (Waarvan ze claimen dat het compatible is met de X1)

http://www.sonyericsson.c...siccaseice-40?cc=nl&lc=nl

.. een riemclip heeft? Ergens in m'n top drie voor een nieuwe phone staat nog wel de optie voor een perfect passende degelijke riemholster (zelfde merk als telefoon dus, in ieder geval perfect-fit). Geen riemholster = no go voor mij. Zo heb ik een paar jaar gedaan met mijn Siemens S55 riemholster, prachtig ding. Na iets meer dan 2 jaar tijd issie versleten en is er geen originele meer te koop (screw you BenQ O-) ) en al die 3rd party zooi die er voor is valt op z'n minst in een van de volgende categoriën:

1) gewoon niet degelijk
2) hippy achtig met felle kleurtjes en klitterband (riemclip a.u.b.)
3) Dusdanig stevig en zwaar dat het mijn waardering verdiend, maar wel een minuut nodig om de holster van je riem af te plukken (wil ik niet, tijdens werkuren gaat 'ie in de kluis dus meerdere keren per dag op en af).
4) Niet afgebraamde ritssluiting :X
5) Dusdanig dikke en zachte beschermlaag dat je dus te nooit en te nimmer je trilalarm erdoor heen voelt :/

Naja, ik wijk een beetje of. Heeft het ding een riemclip, iemand? :+

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
The Legend schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:41:
Ik lees dit op mobile-review.com:
The question remains, however, when this device will arrive in the market. One thing is for sure – it won’t become available earlier than October, although with a great deal of luck we might see its release already in September.
And with an even greater deal of luck, it might be relased in August. Or with even more luck...

Met dergelijke opmerkingen kun je alle kanten op.

• alsditookniet
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10-2023
op de website van telecomwereld zegt men dat de x1 verwacht word 1 november 2008.

http://www.telecomwereld....cgi?actie=prod&prodid=673

nu word het wachten wel erg lang.

Verwijderd

Schijnt een trend te zijn om je product ruim een half jaar voor z'n release aan te kondigen O-)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 16:30 ]

Verwijderd

Wat een hype om niets?

gewoon Windows mobile apparaat met een nieuwe skin...?\
maargoeww..

• CLB
  • Niet online

CLB

Ja idd want, voor de rest kan die niks 8)7

• e1ias
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:54:
Wat een hype om niets?

maargoeww..
Tjah klassieke opmerking bij een "hype" de bekende dooddoener...

iPhone: gewoon een apparaat om mee te bellen
wii: gewoon een apparaat om mee te gamen
X1: gewoon een mobiel apparaat met een nieuwe skin

Schiet niemand iets mee op met dat soort opmerkingen.

T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:54:
Wat een hype om niets?

maargoeww..
800x480 schermresolutie kun je eindelijk wat mee. Krijg je tenminste geen lamme vingers van het scrollen :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Overigens wist SE ons te melden dat ze de X1 pas in Februari 2009 echt in de verkoop verwachten :)

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
Overigens wist SE ons te melden dat ze de X1 pas in Februari 2009 echt in de verkoop verwachten :)
Maak het nog spannender 8)7 :P

Verwijderd

Lol, dat duurt nog een jaar dus :+

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:37:
[...]

Lol, dat duurt nog een jaar dus :+
Officieel is het gewoon Q4 van dit jaar maar volgens rieele schattingen zal dat dus volgend jaar zijn. Diegene op het MWC was een demo toestel die amper iets kon, daarom mocht niemand er ook echt mee spelen. Het SE menu was een slideshow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:40:
[...]

Officieel is het gewoon Q4 van dit jaar maar volgens rieele schattingen zal dat dus volgend jaar zijn. Diegene op het MWC was een demo toestel die amper iets kon, daarom mocht niemand er ook echt mee spelen. Het SE menu was een slideshow :)
Is dit echt zo? heb je een bron?
Want ik wil nu weten of ik gewoon voor een andere tijdelijke phone kan gaan of als ik nog gewoon geduldig moet zijn ;P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
XTREEMRaGE schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:08:
[...]

[...]

Is dit echt zo? heb je een bron?
Want ik wil nu weten of ik gewoon voor een andere tijdelijke phone kan gaan of als ik nog gewoon geduldig moet zijn ;P?
SE is dus de bron. Dit hebben ze ook tegen andere bloggers verteld. Of het zo is is altijd een tweede omdat het hier om NL gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
Dat is onzin. Ik had juist gelezen dat niemand het toestel mocht uittesten omdat Windows mobile 6.1 erop zat. En aangezien die nog niet officieel door Microsoft was gereleased mocht het toestel niet uit handen worden gegeven. Het verhaal wat jij net stelt lijkt me erg suggestief, bovendien is het redelijk onzinnig om het toestel nu al op verwacht te zetten op de SE site als hij pas over 12 maanden uitkomt.

Edit:/ @ Daanno, volgens mij klopt er niet veel van wat je zegt;
Mobile-phones.co.uk - Juni 2008
Anwers.yahoo.com - Q3 2008
I keep seeing conflicting references to the release date. Anyone know if it is 2008 or 2009 for the UK?
(van gizmodo.com). Kortom; er is nog helemaal niets duidelijk over een eventuele release datum. De genoemde datum van februari 2009 lijkt me dan ook compleet uit de lucht gegrepen.

[ Voor 41% gewijzigd door Silvos op 29-02-2008 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Mooi, heb net sinds vandaag een Touch Cruise met een jaarcontract :Y)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 10-09 19:24
Dan is de mobile 7 ookal uit toch?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Sommige sites melden ook dat het toestel WM 7 zal draaien. Anderen weer 6.1, en daar zijn ook screenshots van. Maar ja, ook dat is geen bewijs natuurlijk, want WM 7 zal nu nog niet voorhanden zijn, i.i.g. niet om er klanten (i.e. SonyEricsson) mee op een beurs te laten staan.

Allemaal een hoop gespeculeer, websites die over en weer naar elkaar linken en elkaar quoten, etc...
Gewoon afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Voor zover het wat waard is. Ik ben net even bij smartphoneshop.nl geweest en ook zij houden een release aan in Q4 van dit jaar. Als dat dan eind Q4 is en Sony Ericsson kennende, zou februari 2009 nog niet eens zo onrealistisch zijn.
Daarentegen, begin Q4 komt weer overeen met andere hier genoemde data.

-zucht- het wachten gaat in ieder geval nog wel even duren! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
FireStarter schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
[...]

Dan is de mobile 7 ookal uit toch?
Idd, de verwachting is idd 2009. Aan de andere kant, MS heeft nog niks over 6.1 gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Silvos schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 01:49:

(van gizmodo.com). Kortom; er is nog helemaal niets duidelijk over een eventuele release datum. De genoemde datum van februari 2009 lijkt me dan ook compleet uit de lucht gegrepen.
Ik hoop het. Een jaar lang wachten is toch wel erg lang. Imo té lang. Zo lang is het lastig om een hype cq. de interesse van het publiek goed vast te houden. Ik zou het geen slimme zet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:19

The Zep Man

🏴‍☠️

Silvos schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 01:49:
Dat is onzin. Ik had juist gelezen dat niemand het toestel mocht uittesten omdat Windows mobile 6.1 erop zat.
Ow ja, dat is een zinnige reden. Windows Mobile 6.1 draait nu al bijna een maand op mijn Mio A701 en 'features' om geheim te houden zitten er niet echt in.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Heb je een link voor mij, want ik kan niet zo vinden op de site van SE!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iddefridde
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 20:30
Even voor de doom denkers onder ons. Neem eens een kijkje op de site van SE daar zien we een link naar een overzicht (links onder) van nieuwe modellen. voor zover niks nieuws maar er staat toch echt `kom kijken hoe geweldig het word in 2008`. Hiermee zou ik toch concluderen dat deze toestellen in 2008 uitkomen en niet in Q1 (februari) van 2009.

En SE komt toch echt niet nu al met een site voor die mobieltjes als we er nog een jaar op moeten wachten. Voor de rest word het afwachten en hopen dat ze een beetje opschieten. In het vervolg hecht ik persoonlijk alleen nog echt waarde aan data van SE zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Iddefridde schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:46:
In het vervolg hecht ik persoonlijk alleen nog echt waarde aan data van SE zelf.
Hahahaha doe dat maar niet! Net zoals Nokia heeft Sony Ericsson nogal een reputatie met betrekking tot de "verwachte datum" en de feitelijke releasedatum!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppaddo schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:28:
[...]

Hahahaha doe dat maar niet! Net zoals Nokia heeft Sony Ericsson nogal een reputatie met betrekking tot de "verwachte datum" en de feitelijke releasedatum!
Aangezien ik niet een grote problemen verwacht bij de geboorte van de productie X1, zal ik niet raar kijken als hij augustus verkrijgbaar is. Heeft DaannO toevallig een reden gekregen waarom ze afwijken van een 2H'08-launch dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 10-09 19:24
2009 pff, over een dooie mus gesproken...

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is dat geen stilleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Owkee en nu dus een bericht waar we collectief depressief van kunnen gaan worden!

Engadget heeft een documentje op de website van Sony Ericsson gevonden waar staat te lezen dat de Xperia X1 gepland staat voor een release op.....*tromgeroffel*

10 FEBRUARI 2009

Hier word je toch echt niet vrolijk van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah bon, tegen die tijd is er wel meer leuks van andere partijen ook lijkt me. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ppaddo schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:12:
Owkee en nu dus een bericht waar we collectief depressief van kunnen gaan worden!

Engadget heeft een documentje op de website van Sony Ericsson gevonden waar staat te lezen dat de Xperia X1 gepland staat voor een release op.....*tromgeroffel*

10 FEBRUARI 2009

Hier word je toch echt niet vrolijk van!
Gelukkig is het nog niet officieel door SE toegegeven als ik de site zo door lees :x
we're still holding out hope that it's a typo or an oversight; late Q2 of '08 was mentioned at MWC, and we really don't see how it's possible to push out a phone nearly three-quarters of a year just weeks after its initial announcement. Please tell us we're right on this one, Sony Ericsson. Please.

[ Voor 19% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-03-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een jaar is gewoon te lang. Je houdt de hype/aandacht niet vast, en bovendien geef je de concurrentie de gelegenheid om over dit apparaat heen te gaan. Op dit moment zou de Xperia X1 waarschijnlijk zeer goed ontvangen worden... en het valt nog maar te bezien hoe dat over een jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RoD schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:07:
Een jaar is gewoon te lang. Je houdt de hype/aandacht niet vast, en bovendien geef je de concurrentie de gelegenheid om over dit apparaat heen te gaan. Op dit moment zou de Xperia X1 waarschijnlijk zeer goed ontvangen worden... en het valt nog maar te bezien hoe dat over een jaar is.
Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson. Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
XTREEMRaGE schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:16:
[...]

Gelukkig is het nog niet officieel door SE toegegeven als ik de site zo door lees :x

[...]
Naja, niet toegegeven, het staat op hun eigen iste :? http://www.sonyericsson.c...o?cc=nl&lc=nl&sortorder=0

Bij deze is dit dus mijn bron :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

BeQuietAndDrive schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:09:
[...]

Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson. Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' is ;)
Ik denk dat je de gemiddelde Windows Mobile klant wat overschat :P In de categorie X1, waarbij design een grote rol speelt, is 'hype' wel een keyword. En denk je serieus dat de eisen van een gemiddelde gebruiker zich niet ontwikkelt in een jaar tijd? De eisen van een gebruiker stijgen met wat de markt biedt mee, als volgend jaar alle vergelijkbare foons betere specs hebben dan kijkt niemand meer om naar de X1 hoor.

Of SE weet dus heel zeker dat de X1 voorlopig niet voorbij gestreefd wordt, of het is gewoon een domme zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

BeQuietAndDrive schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:09:
[...]

Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson.
Dat klopt wel, maar de kans is groot dat de Xperia niet meer zo bijzonder is over een jaar. Er kan een hoop veranderen in een jaar, vooral op dit gebied.
Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' is ;)
Dat klopt. Echter, ik denk dat ook in dit martksegment dit wel aardig meespeelt. Er zijn natuurlijk producten die van zichzelf "hipper" zijn, en dus hier gevoeliger voor zijn... maar ik denk niet dat de Xperia immuun is hiervoor.
Maargoed, we gaan het zien, helaas.

Edit: Verder eens met ^^
Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Xperia Tech vragen topic Deel 5