Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Zo ziet een Xenon 3.2 eruit:CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 11:31:
Geen Xenon wordt geconcludeert van plaatjes van de camera of..?

vergelijk met:

Dan zeg ik: Geen Xenon, naast dat het niet op de productsite staat.
Maar Xenon-flits neemt behoorlijk wat ruimte in met twee grote condensatoren, net als de lens van de k800 overigens. Het zou mijn verbazen als ze dezelfde onderdelen gebruiken. Zeker omdat deze lens ook filmpjes moet gaan opnemen op hoge resolutie.
Verder lijkt het mij onwaarschijnlijk dat in WM6.1 de mogelijkheid is voor Sony om hun eigen cybershot software te gebruiken voor de camera. Kortom, totaal andere camera en behalve 3.2MPx waarschijnlijk niet vergelijkbaar met de K800.
PSN: Shiver23
Ach er zit een lichtje op, handig voor sloten openmaken enzo (dat is 't enige gemis op m'n W880i)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Voorbeeld van de LEDjes van een W810i:

2009, daar gaan we toch niet op wachten.
Bron
(maar het kan natuurlijk altijd nog 6 maanden langer duren
Eind 2008, jammer als dit zo is. Dan ga ik waarschijnlijk voor een andere (tijdelijke) phone. Ik was wel bereid 'geduldig' te zijn, maar niet zo geduldigSir_Killalot schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 12:30:
De meeste bronnen zeggen eind 2008
(maar het kan natuurlijk altijd nog 6 maanden langer duren)
Maar ik hou dit topic in de gaten!
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
?CLB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:59:
Zou de TS inmiddels ook niet aan wat mooie changes toe zijn...![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een snelle copy-paste van de specs kolom en 'n plaatje...
Vind dat de X1 wel een wat volwaardigere TopicStart toebehoort, net als Het SonyEricsson W880i topic die nooit z'n volwaardige TS heeft gekregen die die verdient (heeft) en dat is toch erg erg jammer imho!
En waarom kan deze telefoon niet van lenzen wisselen. Ook ligt het niet helemaal optimaal in de hand voor fotografie, misschien een 'body' waar je de telefoon in kan klikken...
Dusss... Ben nog steeds benieuwd of deze telefoon de verwachtingen waar kan maken.
[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 21-02-2008 19:29 ]
Verwijderd
LoL! net als die VW-reclame:CLB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 19:14:
Xenon probleem is solved: Xenon (inbouw)En nou niet meer zeiken
"Nou ze zien je wel aankomen, van 30 kilometer!! Met je X1"
Verwijderd
Lijkt me dan geen 2009 worden inderdaad. Verder lijkt het me dan ook duidelijk dat Nederland ook onder de "selected markets" hoort aangezien de X1 volop op de Nederlandse SE website staat.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:24:
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er nu al bij Sony op de site staat binnenkort leverbaar, (tussen alle verwachtte toestellen) als deze pas volgend jaar uit gaat komen, of ben ik nu heel erg naief ???
Ik ben toch malle pietje niet!
Hoewel "binnenkort leverbaar" bij SE wel een behoorlijk rekbaar begrip is, ben ik het met je eens dat dat toch niet 2009 zou moeten kunnen betekenen. Als je deze link volgt kom je op de product pagina van de X1 uit. En wat lezen we daar onder andere?Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 22:24:
Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat er nu al bij Sony op de site staat binnenkort leverbaar, (tussen alle verwachtte toestellen) als deze pas volgend jaar uit gaat komen, of ben ik nu heel erg naief ???
Bruisende communicatie, de ultieme beleving
Het leven is mobiel Laat alles wat belangrijk voor je is altijd bij je zijn. De mensen in je leven, internet, je muziek, foto's en video's. X1 is binnenkort verkrijgbaar..
Het wordt dus echt afwachten geblazen. De introductie op de pagina is rond dezelfde tijd als destijds met de M600i. Die kwam na voor mijn gevoel op eeuwen op "binnenkort leverbaar" te hebben gestaan rond juni/juli in de winkel. Zou wel fijn zijn als ze dat nu weer doen aangezien mijn abbo rond augustus afloopt. Kan ik nog net de eerste echte ervaringen meepikken voordat ik hem aanschaf.
Ps de mini site van de X1 is ook best aardig.
[ Voor 12% gewijzigd door PaT op 22-02-2008 10:56 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Grootste voordeel is dat er buiten de software-ontwikkeling (waar SE toch niet bang voor is om daar de bocht iets af te snijden en met latere updates bij te werken) weinig echte hardware ontwikkeld word door SE zelf, maar door HTC, die hier toch wel veel ervaring mee heeft/producten snel op de markt kan brengen.
Ik denk dat de grootste truc er nog in zit dat WM6.1 eerst live moet zijn en dat de levering daarna errrrrrrrrrg snel gaat volgen, mark my words.
Verwijderd
Stop met die foto's ik word helemaal gek. Ik ga het echt niet 6 maanden vol houden zopatrick1988 schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:49:
Paar nieuwe foto's ontdekt
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.planete-nokia....=30&p=451682&#entry451682
[afbeelding]
[afbeelding]
Hieronder nog een filmpje weet niet of die al gepost was
http://www.infosyncworld....on_xperia_x1.html?n=Video
Het is wel een zeer mooi toestel
Nu maar hopen dat ie een beetje optijd uikomt
Verwijderd
Dan zou ik nog voor de SE gaan, uit solidariteit voor de TyTN II bezitters.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:48:
Volgens mij komt HTC veel sneller met dezelfde soort telefoon
En nu wel weer genoeg geslowchat
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Verwijderd
Verwijderd
ik maak me zorgen over de processor, processor en battery life. ik weet dat het vroegbarig is, maar kan denken jullie dat ik een xvid film van 2 uur kan kijken op de xperia? misschien inzicht vanuit HTC ervaringen?
[edit]
ik bedoelde een standaard dvd rip, van ongeveer 700 mb, om die af te spelen met Coreplayer of TCPMP
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 23:32 ]
[ Voor 36% gewijzigd door RoD op 22-02-2008 22:20 ]
Deze kan dat misschien net wel aan, zal wel redelijk wat processorkracht gebruiken maar als ik kijk naar de batterijtijden kijk van vergelijkbare toestel moet hij makkelijk 2 uur meekunnen bij actief gebruik.
Maargoed dit blijft speculeren. Het apparaatje mag dan door HTC geproduceerd zijn.. dat wil nog niet alles zeggen. Wachten op de eerste reviews cq. hands-on ervaringen denk ik zo.
Ze beloven zelf DVD quality video playback, dus ik mag toch aannemen dat je dat kunt verwachten.Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:42:
1st post: hey everybody!
ik maak me zorgen over de processor, processor en battery life. ik weet dat het vroegbarig is, maar kan denken jullie dat ik een xvid film van 2 uur kan kijken op de xperia? misschien inzicht vanuit HTC ervaringen?
[edit]
ik bedoelde een standaard dvd rip, van ongeveer 700 mb, om die af te spelen met Coreplayer of TCPMP
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Het blijft idd speculeren. En wat je zegt is helemaal waar, ik ga er alleen vanuit dat een 700 mb dvd-rip toch een aardige resolutie/bitrate heeft bij een tijdsduur van 1,5 tot 2 uur. Maargoed, ik zie in de post boven me dat zelfs dvd kwaliteit beloofd wordt voor het afspelen van film. Als alle beloften van dit apparaat waar worden gemaakt en er is goede ondersteuning -> toppertje.RoD schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 01:01:
De bestandsgrootte hoeft niet persé te correleren met de mogelijkheid tot vloeiend afspelen of niet. Eigenschappen van de videofile zoals bitrate en resolutie zeggen veel meer.
Maargoed dit blijft speculeren. Het apparaatje mag dan door HTC geproduceerd zijn.. dat wil nog niet alles zeggen. Wachten op de eerste reviews cq. hands-on ervaringen denk ik zo.
Gamertag: FinrazielNL
In dit topic wordt een aantal maal het gerucht/feit (?) naar voren geschoven dat dit toestel gefabriceerd is door HTC. Ik denk echter dat SE niet dezelfde fout gaat maken als wat HTC met hun laatste toestellen heeft gedaan (te krenterig geweest zijn qua kosten voor de software).Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 19:48:
Volgens mij komt HTC veel sneller met dezelfde soort telefoon
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
hier
verwacht men dat hij in augustus op de markt komt.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 11:45 ]
Dvd stelt ook niet zo gigantisch veel voor hoor.Silvos schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 04:16:
[...]
Het blijft idd speculeren. En wat je zegt is helemaal waar, ik ga er alleen vanuit dat een 700 mb dvd-rip toch een aardige resolutie/bitrate heeft bij een tijdsduur van 1,5 tot 2 uur. Maargoed, ik zie in de post boven me dat zelfs dvd kwaliteit beloofd wordt voor het afspelen van film. Als alle beloften van dit apparaat waar worden gemaakt en er is goede ondersteuning -> toppertje.
Maargoed, qua video lijken de specs op voorhand niet slecht, zeker niet met die resolutie. Alleen het aantal kleuren valt wat tegen waardoor de X1 op dat front het af moet leggen tegen "echte" draagbare videospelers. Dit blijft natuurlijk wel slechts op specs gebaseerd, dus eerst maar eens met eigen ogen kijken wat de kwaliteit isThough many resolutions and formats are supported, most consumer DVD-Video discs use either 4:3 or anamorphic 16:9 aspect ratio MPEG-2 video, stored at a resolution of 720×480 (NTSC) or 720×576 (PAL) at 29.97 or 25 FPS.
Verwijderd
Er is nog iets wat me niet helemaal duidelijk is: linken alle panels naar windows mobile apps, of ligt er ook nog een SE OS tussen windows mobile en de panels in? Dit zou gaaf zijn, omdat windows mobile zuigt, als mp3 speler.
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 11:54 ]
Zo kan de prijs ook weer wat lager en geef je mensen de keus qua opslag want niet iedereen wil 16 GB in zijn mobieltje
[ Voor 40% gewijzigd door Sir_Killalot op 25-02-2008 11:57 ]
Verwijderd
Ik vind het wel fijn wanneer een telefoon standaard niet te veel geheugen heeft.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:47:
Ik blijf de 400 mb toch wat mager vinden, nu er een ipod touch van 16 gb gemaakt kan worden.
Dan kun je zelf bepalen welke grootte kaartje je erin zit.
Betaal je ook niet voor geheugen dat je niet gebruikt, ik heb geen 16 gb nodig..
Bij sommige tels krijgt je er standaard een kaartje bij, maar dat pakt ook bijna nooit goed uit.
Wanneer je er bv een kaartje van 1 gb bij krijgt en je wilt er 4 hebben, dan moet je een nieuw kaartje kopen en die je er bij kreeg heb je niets meer aan.
Daarom komen ze vaak in verschillende smaken. 4,8 en 16GB bijvoorbeeld. Een beetje intern geheugen en daarnaast de mogelijkheid tot het plaatsen van een geheugenkaartje vind ik wel prettig.Sir_Killalot schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:55:
Maar in deze foon kan je zelf geheugen prikken en bij de iPod/iPhone gaat dat niet lukken
Zo kan de prijs ook weer wat lager en geef je mensen de keus qua opslag want niet iedereen wil 16 GB in zijn mobieltje
Verwijderd
Goed punt.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:57:
[...]
Ik vind het wel fijn wanneer een telefoon standaard niet te veel geheugen heeft.
Dan kun je zelf bepalen welke grootte kaartje je erin zit.
Betaal je ook niet voor geheugen dat je niet gebruikt, ik heb geen 16 gb nodig..
Toch denk ik dat Apple de winnaar wordt (market share) omdat ze telefoon plus super mp3 speler op de markt zetten. Het grote publiek weet nog niet dat je echt een QWERTY toetsenbord nodig hebt.
[edit] irony is on
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 12:33 ]
Is dat zo? Misschien heeft het grote publiek wel een andere mening hierover.Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 12:19:
[...]
Het grote publiek weet nog niet dat je echt een QWERTY toetsenbord nodig hebt.
Alles van Apple
Iddefridde schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:24:
het zal waarschijnlijk een beetje uit de lucht gegrepen zijn maar
hier
Erg leukjes allemaal... spannendVerwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:43:
Engadget zegt Q2, dus augustus lijkt me een goede gok.
Toch zou 't hippe shit zijn, als je 'n de inhoud van 'n DVD'tje van LOST ofzo op je 8GB geheugenkaartje zet en hij gewoon het menu en dergelijke kan laten zien, met subs enzoRoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:44:
Dvd stelt ook niet zo gigantisch veel voor hoor.
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:47:
Ik blijf de 400 mb toch wat mager vinden, nu er een ipod touch van 16 32GB gemaakt kan worden.
Dat is iets anders dan ik bedoelde. Maar zoiets is natuurlijk een leuke feature. Al denk ik dat wanneer je toch aan het rippen bent, je net zo goed er een videobestandje van kunt bakken met subs erbij (al dan niet ingebakken).Scheelt ook nog eens een sloot aan ruimte.CLB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:04:
Toch zou 't hippe shit zijn, als je 'n de inhoud van 'n DVD'tje van LOST ofzo op je 8GB geheugenkaartje zet en hij gewoon het menu en dergelijke kan laten zien, met subs enzo
Dat zou echt briljant goed uitkomen! (abbo enz.)Iddefridde schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:24:
het zal waarschijnlijk een beetje uit de lucht gegrepen zijn maar
hier
Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook? Dan kan mijn vrouw eindelijk eens een beetje zien waarom ik nou weer eens niet thuis ben
Zijn er voor de rest nog grote voordelen van WM t.o.v. Symbian UIQ3?
Achja waarom moeilijk doen en tijd verkloten als dit ook zou kunnenRoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:07:
Dat is iets anders dan ik bedoelde. Maar zoiets is natuurlijk een leuke feature. Al denk ik dat wanneer je toch aan het rippen bent, je net zo goed er een videobestandje van kunt bakken met subs erbij (al dan niet ingebakken).Scheelt ook nog eens een sloot aan ruimte.
Is idd retesimpelppaddo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:08:
Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook? Dan kan mijn vrouw eindelijk eens een beetje zien waarom ik nou weer eens niet thuis ben
De grote hoeveelheid softwareZijn er voor de rest nog grote voordelen van WM t.o.v. Symbian UIQ3?
Omdat je toch de dvd in een afspeelbaar formaat moet krijgen, en je dus een dvd zal moeten rippen. Het schijfje heel dicht naast de X1 leggen zal niet werkenCLB schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:11:
[...]
Achja waarom moeilijk doen en tijd verkloten als dit ook zou kunnen
Verwijderd
Enige nadeel is de langzame transfer speed van MS' ActiveSync over usb, niet geschikt voor video podcasting. Ik gebruik nu EasySync voor mn daily podcasts, maar het blijft traag. Ik hoop wel dat Wifi & Edge alles makkelijker gaat makenppaddo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:08:
[...]
Ik heb nog geen ervaring met WM. gaat het echt zo makkelijk om de boel te synchroniseren in bijv. Outlook?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2008 13:23 ]
Jij noemt het rippen ik noem het 'de inhoud van 'n DVD'tje op een geheugenkaartje zetten'RoD schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:12:
Omdat je toch de dvd in een afspeelbaar formaat moet krijgen, en je dus een dvd zal moeten rippen.
Verwijderd
Niemand die handige programmas weet?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:05:
[...]
Zou je eens een overzichtje kunnen maken van die software, handig voor de mensen die daar niet zo in thuis zijn. Ik zelf kom ook niet veel verder als tomtom.
Op XDA-Developers is daar al een forum over. Maar die zijn niet specifiek voor WM6 hoor, WM5 werkt ook goed. Maar over het algemeen wordt er gewoon meer programma's gemaakt voor WM in vergelijking met Symbian.
[ Voor 35% gewijzigd door 13art op 26-02-2008 05:43 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Ik werk nu al bijna 2jaar met de M600i. En het is nog steeds een zalige telefoon. Gisteren nog geupdate. En werkt terug vlotter dan ooit! Jij hebt mss pech gehad met de jouwe.netblade schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:33:
Ik hou het in de gaten, maar ik heb nog zware trauma's van hun smartphone devisie welke ze op de markt brengen en verkopen, aftersales hebben ze niet van gehoord bij SE.
Kent iemand de M600i misschien nog? Na een jaar was de support al gedropt, updates hoef je hier denk ik dus niet te verwachten.
Zolang je maar geen vista64 hebt kan je prima syncen.ppaddo schreef op maandag 25 februari 2008 @ 13:08:
Op je WM telefoon staat gewoon een volledige outlook versie en syncen via AS gaat prima
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Geen problemen met vista64 en syncen hoor. Werkt perfectStarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:21:
[...]
Zolang je maar geen vista64 hebt kan je prima syncen.
Op je WM telefoon staat gewoon een volledige outlook versie en syncen via AS gaat prima
Hmm, zeg je me nu dat ik mijn telefoon niet sync met m'n desktop? Daar draait toch echt Vista 64 op. Met een 64-bits versie van het Windows Mobile Device Center, werkt als een zonnetjeStarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:21:
[...]
Zolang je maar geen vista64 hebt kan je prima syncen.
We are shaping the future
The question remains, however, when this device will arrive in the market. One thing is for sure – it won’t become available earlier than October, although with a great deal of luck we might see its release already in September. The XPERIA X1 will retail for around 600-700 Euro, being the top-tier product brought about to rival Nokia-branded communicators.
PSN: Shiver23
Xof schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:29:
[...]
Geen problemen met vista64 en syncen hoor. Werkt perfect
Ik heb alle mogelijke guides op internet gebruikt, maar vista weigert gewoon ELKE vorm van communicatie met mijn TyTN, tis 1 keer gelukt door mijn telefoon in bootloader mode te zetten en toen te syncen, maar toen ik de usb-stekker er uit haalde en weer in deed, herkende hij hem opeens totaal niet meer...Alex) schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 09:37:
[...]
Hmm, zeg je me nu dat ik mijn telefoon niet sync met m'n desktop? Daar draait toch echt Vista 64 op. Met een 64-bits versie van het Windows Mobile Device Center, werkt als een zonnetje
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik heb op mijn site al aardig wat proggies verzameld. dit omdat ik het zat was overal te registreren of om via mirrors te downloaden. het is wel alleen freeware en/of trials... helaas zit ik nu ff op zee maar moet nog plus minus 100 downloads toevoegen....
http://www.htcdriver.com en dan onder downloads, hopelijk heb je er wat aan!
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Heb je de nieuwste versie van het Windows Mobile Device Center geïnstalleerd? Heb je je telefoon ook geüpgrade naar de nieuwste ROM enzo?StarLite schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 15:27:
[...]
[...]
Ik heb alle mogelijke guides op internet gebruikt, maar vista weigert gewoon ELKE vorm van communicatie met mijn TyTN, tis 1 keer gelukt door mijn telefoon in bootloader mode te zetten en toen te syncen, maar toen ik de usb-stekker er uit haalde en weer in deed, herkende hij hem opeens totaal niet meer...
Dit is trouwens meer een vraag voor een apart topic
We are shaping the future
Verwijderd
zeker handig!peugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 16:30:
[...]
Ik heb op mijn site al aardig wat proggies verzameld. dit omdat ik het zat was overal te registreren of om via mirrors te downloaden. het is wel alleen freeware en/of trials... helaas zit ik nu ff op zee maar moet nog plus minus 100 downloads toevoegen....
http://www.htcdriver.com en dan onder downloads, hopelijk heb je er wat aan!
Ik vroeg me direct nog iets af:
Nu gebruik ik opera mini voor internet.
Dat is lekker snel ( compressie server-side ), ook als ik enkel GPRS heb.
Maar hoe werkt dat in combinatie met een smart phone?
Kun je daar een java app op draaien, of zijn er andere manieren?
De standaard browser in combinatie met GPRS is een no-go voor partyflock b.v.
al deze berichten komen ook van opera mini af.. tweakers laden kost slechts 18kb... dus vermoed geen enkel probleem daarmee...Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:47:
[...]
zeker handig!
Ik vroeg me direct nog iets af:
Nu gebruik ik opera mini voor internet.
Dat is lekker snel ( compressie server-side ), ook als ik enkel GPRS heb.
Maar hoe werkt dat in combinatie met een smart phone?
Kun je daar een java app op draaien, of zijn er andere manieren?
De standaard browser in combinatie met GPRS is een no-go voor partyflock b.v.
Verwijderd
Lezen is moeilijker op je mobielpeugeot206gt schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:07:
[...]
al deze berichten komen ook van opera mini af.. tweakers laden kost slechts 18kb... dus vermoed geen enkel probleem daarmee...
Ik zeg dat ik zelf ook opera mini heb, maar ik weet niet hoe dat zit in combinatie met een smart phone.
Verwijderd
PDAGold
Pocket PC Freeware
Essential PPC software (thread van PDAlive)
Coreplayer (closed source versie van TCPMP: maar je bent wel in 1 keer van al het gezeik met codecs af!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 18:44 ]
haha nee hoor, zowel op mijn n73 (smartphone) draait opera mini zonder problemen, en op mijn tytnII ook prima, zit gewoon een javaclient op beide!Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 18:27:
[...]
Lezen is moeilijker op je mobiel![]()
Ik zeg dat ik zelf ook opera mini heb, maar ik weet niet hoe dat zit in combinatie met een smart phone.
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...siccaseice-40?cc=nl&lc=nl
.. een riemclip heeft? Ergens in m'n top drie voor een nieuwe phone staat nog wel de optie voor een perfect passende degelijke riemholster (zelfde merk als telefoon dus, in ieder geval perfect-fit). Geen riemholster = no go voor mij. Zo heb ik een paar jaar gedaan met mijn Siemens S55 riemholster, prachtig ding. Na iets meer dan 2 jaar tijd issie versleten en is er geen originele meer te koop (screw you BenQ

1) gewoon niet degelijk
2) hippy achtig met felle kleurtjes en klitterband (riemclip a.u.b.)
3) Dusdanig stevig en zwaar dat het mijn waardering verdiend, maar wel een minuut nodig om de holster van je riem af te plukken (wil ik niet, tijdens werkuren gaat 'ie in de kluis dus meerdere keren per dag op en af).
4) Niet afgebraamde ritssluiting

5) Dusdanig dikke en zachte beschermlaag dat je dus te nooit en te nimmer je trilalarm erdoor heen voelt

Naja, ik wijk een beetje of. Heeft het ding een riemclip, iemand?
And with an even greater deal of luck, it might be relased in August. Or with even more luck...The Legend schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 12:41:
Ik lees dit op mobile-review.com:
The question remains, however, when this device will arrive in the market. One thing is for sure – it won’t become available earlier than October, although with a great deal of luck we might see its release already in September.
Met dergelijke opmerkingen kun je alle kanten op.
http://www.telecomwereld....cgi?actie=prod&prodid=673
nu word het wachten wel erg lang.
Verwijderd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2008 16:30 ]
Verwijderd
gewoon Windows mobile apparaat met een nieuwe skin...?\
maargoeww..

Tjah klassieke opmerking bij een "hype" de bekende dooddoener...Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:54:
Wat een hype om niets?
maargoeww..
iPhone: gewoon een apparaat om mee te bellen
wii: gewoon een apparaat om mee te gamen
X1: gewoon een mobiel apparaat met een nieuwe skin
Schiet niemand iets mee op met dat soort opmerkingen.
T610i >> K750i >> W800i >> W810i >> K800i >> K810i >> W960i >> X1
Verwijderd
800x480 schermresolutie kun je eindelijk wat mee. Krijg je tenminste geen lamme vingers van het scrollenVerwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:54:
Wat een hype om niets?
maargoeww..
Maak het nog spannenderDaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
Overigens wist SE ons te melden dat ze de X1 pas in Februari 2009 echt in de verkoop verwachten

Verwijderd
Lol, dat duurt nog een jaar dusDaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
Overigens wist SE ons te melden dat ze de X1 pas in Februari 2009 echt in de verkoop verwachten
Officieel is het gewoon Q4 van dit jaar maar volgens rieele schattingen zal dat dus volgend jaar zijn. Diegene op het MWC was een demo toestel die amper iets kon, daarom mocht niemand er ook echt mee spelen. Het SE menu was een slideshow
DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
Is dit echt zo? heb je een bron?DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:40:
[...]
Officieel is het gewoon Q4 van dit jaar maar volgens rieele schattingen zal dat dus volgend jaar zijn. Diegene op het MWC was een demo toestel die amper iets kon, daarom mocht niemand er ook echt mee spelen. Het SE menu was een slideshow
Want ik wil nu weten of ik gewoon voor een andere tijdelijke phone kan gaan of als ik nog gewoon geduldig moet zijn ;P?
SE is dus de bron. Dit hebben ze ook tegen andere bloggers verteld. Of het zo is is altijd een tweede omdat het hier om NL gaatXTREEMRaGE schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:08:
[...]
[...]
Is dit echt zo? heb je een bron?
Want ik wil nu weten of ik gewoon voor een andere tijdelijke phone kan gaan of als ik nog gewoon geduldig moet zijn ;P?
Edit:/ @ Daanno, volgens mij klopt er niet veel van wat je zegt;
Mobile-phones.co.uk - Juni 2008
Anwers.yahoo.com - Q3 2008
(van gizmodo.com). Kortom; er is nog helemaal niets duidelijk over een eventuele release datum. De genoemde datum van februari 2009 lijkt me dan ook compleet uit de lucht gegrepen.I keep seeing conflicting references to the release date. Anyone know if it is 2008 or 2009 for the UK?
[ Voor 41% gewijzigd door Silvos op 29-02-2008 03:12 ]
Mooi, heb net sinds vandaag een Touch Cruise met een jaarcontractDaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
Dan is de mobile 7 ookal uit toch?DaannO schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 22:34:
w00t
Sommige sites melden ook dat het toestel WM 7 zal draaien. Anderen weer 6.1, en daar zijn ook screenshots van. Maar ja, ook dat is geen bewijs natuurlijk, want WM 7 zal nu nog niet voorhanden zijn, i.i.g. niet om er klanten (i.e. SonyEricsson) mee op een beurs te laten staan.FireStarter schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 08:56:
Dan is de mobile 7 ookal uit toch?
Allemaal een hoop gespeculeer, websites die over en weer naar elkaar linken en elkaar quoten, etc...
Gewoon afwachten dus.
Daarentegen, begin Q4 komt weer overeen met andere hier genoemde data.
-zucht- het wachten gaat in ieder geval nog wel even duren!
Idd, de verwachting is idd 2009. Aan de andere kant, MS heeft nog niks over 6.1 gezegd
Ik hoop het. Een jaar lang wachten is toch wel erg lang. Imo té lang. Zo lang is het lastig om een hype cq. de interesse van het publiek goed vast te houden. Ik zou het geen slimme zet vinden..Silvos schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 01:49:
(van gizmodo.com). Kortom; er is nog helemaal niets duidelijk over een eventuele release datum. De genoemde datum van februari 2009 lijkt me dan ook compleet uit de lucht gegrepen.
Ow ja, dat is een zinnige reden. Windows Mobile 6.1 draait nu al bijna een maand op mijn Mio A701 en 'features' om geheim te houden zitten er niet echt in.Silvos schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 01:49:
Dat is onzin. Ik had juist gelezen dat niemand het toestel mocht uittesten omdat Windows mobile 6.1 erop zat.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Heb je een link voor mij, want ik kan niet zo vinden op de site van SE!?DaannO schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 00:09:
SE is dus de bron.
En SE komt toch echt niet nu al met een site voor die mobieltjes als we er nog een jaar op moeten wachten. Voor de rest word het afwachten en hopen dat ze een beetje opschieten. In het vervolg hecht ik persoonlijk alleen nog echt waarde aan data van SE zelf.
Hahahaha doe dat maar niet! Net zoals Nokia heeft Sony Ericsson nogal een reputatie met betrekking tot de "verwachte datum" en de feitelijke releasedatum!Iddefridde schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 15:46:
In het vervolg hecht ik persoonlijk alleen nog echt waarde aan data van SE zelf.
Verwijderd
Aangezien ik niet een grote problemen verwacht bij de geboorte van de productie X1, zal ik niet raar kijken als hij augustus verkrijgbaar is. Heeft DaannO toevallig een reden gekregen waarom ze afwijken van een 2H'08-launch dan?ppaddo schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 16:28:
[...]
Hahahaha doe dat maar niet! Net zoals Nokia heeft Sony Ericsson nogal een reputatie met betrekking tot de "verwachte datum" en de feitelijke releasedatum!
w00t
Engadget heeft een documentje op de website van Sony Ericsson gevonden waar staat te lezen dat de Xperia X1 gepland staat voor een release op.....*tromgeroffel*
Gelukkig is het nog niet officieel door SE toegegeven als ik de site zo door lees :xppaddo schreef op zondag 02 maart 2008 @ 22:12:
Owkee en nu dus een bericht waar we collectief depressief van kunnen gaan worden!
Engadget heeft een documentje op de website van Sony Ericsson gevonden waar staat te lezen dat de Xperia X1 gepland staat voor een release op.....*tromgeroffel*
10 FEBRUARI 2009
Hier word je toch echt niet vrolijk van!
we're still holding out hope that it's a typo or an oversight; late Q2 of '08 was mentioned at MWC, and we really don't see how it's possible to push out a phone nearly three-quarters of a year just weeks after its initial announcement. Please tell us we're right on this one, Sony Ericsson. Please.
[ Voor 19% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-03-2008 23:18 ]
Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson. Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' isRoD schreef op maandag 03 maart 2008 @ 00:07:
Een jaar is gewoon te lang. Je houdt de hype/aandacht niet vast, en bovendien geef je de concurrentie de gelegenheid om over dit apparaat heen te gaan. Op dit moment zou de Xperia X1 waarschijnlijk zeer goed ontvangen worden... en het valt nog maar te bezien hoe dat over een jaar is.
Naja, niet toegegeven, het staat op hun eigen isteXTREEMRaGE schreef op zondag 02 maart 2008 @ 23:16:
[...]
Gelukkig is het nog niet officieel door SE toegegeven als ik de site zo door lees :x
[...]
Bij deze is dit dus mijn bron
Ik denk dat je de gemiddelde Windows Mobile klant wat overschatBeQuietAndDrive schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:09:
[...]
Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson. Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' is
Of SE weet dus heel zeker dat de X1 voorlopig niet voorbij gestreefd wordt, of het is gewoon een domme zet.
Dat klopt wel, maar de kans is groot dat de Xperia niet meer zo bijzonder is over een jaar. Er kan een hoop veranderen in een jaar, vooral op dit gebied.BeQuietAndDrive schreef op maandag 03 maart 2008 @ 09:09:
[...]
Als het apparaat nu aan al je eisen voldoet, en je eisen veranderen het komende jaar niet, dan voldoet de Experia volgend jaar dus nog steeds aan al je eisen. Er is hooguit wat meer concurrentie tegen die tijd, maar qua toestel kun je tegen die tijd nog steeds nog steeds prima uit de voeten met de Sony Ericsson.
Dat klopt. Echter, ik denk dat ook in dit martksegment dit wel aardig meespeelt. Er zijn natuurlijk producten die van zichzelf "hipper" zijn, en dus hier gevoeliger voor zijn... maar ik denk niet dat de Xperia immuun is hiervoor.Wat betreft de 'hype', dat ligt er maar net aan of je daar gevoelig voor bent. Ik heb het idee dat dat voor de gemiddelde Windows Mobile klant wat minder van belang is dan voor de gemiddelde brugklasser die alleen kijkt naar hoe hard het mobieltje glimt in de zon en hoeveel megapixel de 'camera' is
Maargoed, we gaan het zien, helaas.
Edit: Verder eens met ^^
Dit topic is gesloten.