Toon posts:

Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:
  • 181.229 views

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:03

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ah ok, Nokia heb ik geen verstand van, ik denk dat dat gewoon ligt aan de ondersteuning van Tomtom voor een bepaald type GPS ontvanger (driver nodig of zo).

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 april 2008 @ 15:43:
Ah ok, Nokia heb ik geen verstand van, ik denk dat dat gewoon ligt aan de ondersteuning van Tomtom voor een bepaald type GPS ontvanger (driver nodig of zo).
Ik denk dat het gewoon ligt aan Nokia die graag hun eigen software wilt verkopen.

PSN: Shiver23

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:41

XanderDrake

Build the future!

Ik hoop ten zeerste dat je met de Opera die included is (heeft iemand bevestiging of dat klopt?) makkelijk op 480*800 kan browsen, met normale (dus native kleine) fonts.
T.net is te breed, dat weet ik, maar GoT, Nu.nl, BBCworld.com zouden prima in de breedte kunnen weergegeven worden.
Dus simpelweg de internet ervaring die je hoort te hebben op zon dure smartphone! Daarvoor ga ik em halen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

hmzz, doordat ik op een van die leuke google ads hieronder klikte kwam ik op de site van typhone informatie tegen van de SE P5i. Als ik het even heel kort door de bocht zeg is dit een Xperia X1 met Symbian en een M600/P1i toetsenbord.

Volgens Typhone komt dit toetsel al in juli, wat ik toch heel bijzonder vind. Gaat Sony Ericsson nu twee lijnen van smartphones aanbieden in deze toch al overvolle markt of hoe zit dat? Enerzijds met WM, wat vanuit zakelijk oogpunt verstandig is (bij mijn werkgever mogen alleen WM toestellen op het netwerk) en anderzijds Symbian omdat ze volgens mij toch nog geloven in dit mobiele OS...

Het blijft een bizonder bedrijf dat SE....

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:38
ppaddo schreef op donderdag 24 april 2008 @ 17:17:
hmzz, doordat ik op een van die leuke google ads hieronder klikte kwam ik op de site van typhone informatie tegen van de SE P5i. Als ik het even heel kort door de bocht zeg is dit een Xperia X1 met Symbian en een M600/P1i toetsenbord.
Lijkt me stug dat die telefoon überhaupt bestaat. De X1 staat al lang op de SE website, de P5I nog niet eens. Hmm, uit nader onderzoek blijkt dat hij wel zal komen.

[Voor 4% gewijzigd door tiguan op 24-04-2008 19:33]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-05 11:14

Volgens Typhone komt dit toetsel al in juli, wat ik toch heel bijzonder vind. Gaat Sony Ericsson nu twee lijnen van smartphones aanbieden in deze toch al overvolle markt of hoe zit dat? Enerzijds met WM, wat vanuit zakelijk oogpunt verstandig is (bij mijn werkgever mogen alleen WM toestellen op het netwerk) en anderzijds Symbian omdat ze volgens mij toch nog geloven in dit mobiele OS...

Het blijft een bizonder bedrijf dat SE....
Dat gehele bericht is dikke onzin en zulke websites doen dat alleen maar om hoog in Google te komen met "reviews" en P5i etc. Zo verpesten ze dus de markt voor anderen die wel echt een review hebben gemaakt.

Verder staat er als geheugen ook Micro-SD bij, ken jij een SE met Micro-SD en dat terwijl ze net M2 hebben geïntroduceerd ;)

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Gaat Sony Ericsson nu twee lijnen van smartphones aanbieden in deze toch al overvolle markt of hoe zit dat?
Het is natuurlijk wel een groot bedrijf, dus op zich zou ik het niet onlogisch vinden.

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 00:38
EINDELIJK NIEUWS OVER EEN RELEASE DATUM:

http://www.mobilecowboys.nl/mobilerumours/7253/fromfeed

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 20:52
DaannO schreef op donderdag 24 april 2008 @ 21:49:
Verder staat er als geheugen ook Micro-SD bij, ken jij een SE met Micro-SD en dat terwijl ze net M2 hebben geïntroduceerd ;)
SE K850i kan zowel Micro-SD als M2. Heb er zelf 4GB micro SDHC in zitten.

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Jeetje SE is nogal erg op de Nokia-tour: een hele berg toestellen uitgeven die allemaal een klein beetje verschillend zijn, daar waar Nokia hier juist weer op terugkomt. Maar september wordt zeker een interessante maand als ik het zo bekijk.

PSN: Shiver23

• DaannO
wiene schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:04:
[...]

SE K850i kan zowel Micro-SD als M2. Heb er zelf 4GB micro SDHC in zitten.
Serieus, dat wist ik niet :D

• wiene
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-05 20:52
Had helemaal niet naar je plaatje gekeken alleen je reactie gelezen. :P Dacht dat het eventueel wel mogelijk zou zijn om alleen micro-SD te ondersteunen ondanks M2 vandaar dat ik reageerde. 8)7

• DaannO
wiene schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 14:58:
[...]

Had helemaal niet naar je plaatje gekeken alleen je reactie gelezen. :P Dacht dat het eventueel wel mogelijk zou zijn om alleen micro-SD te ondersteunen ondanks M2 vandaar dat ik reageerde. 8)7
Maar kan t nou wel of niet :P

• Shrimp O Vis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

Nog even voor de duidelijkheid (sorry als dit al vermeld was): als de X1 AGPS heeft, impliceert dit niet dat het ook integrated GPS heeft. Als er niet bij staat dat het een integrated GPS heeft.. dan heb je waarschijnlijk een aparte bluetooth ontvanger nodig..

edit:
Ohja, hij heeft volgens deze site wel gps...
http://www.xperiax1.nl/

[Voor 13% gewijzigd door Shrimp O Vis op 26-04-2008 13:53]

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar hij heeft wel GPS.
DaannO schreef op vrijdag 25 april 2008 @ 17:04:
[...]

Maar kan t nou wel of niet :P
Volgens mij heeft `ie zelfs alleen maar MicroSD en géén M2

[Voor 82% gewijzigd door Ginz op 26-04-2008 12:32]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hey, hier staat die "Paris" ook bij, wat de codenaam van de P5i zou zijn... Hmmzz echt een raar bedrijf dat SE...

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:18
De datum op die lijst van september kan als correct worden beschouwd. Gister een mail gehad van SE 2e helft 2008 dus september klopt zo ongeveer wel.

• Nixweerd
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-05 11:47
Benmen schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:40:
De datum op die lijst van september kan als correct worden beschouwd. Gister een mail gehad van SE 2e helft 2008 dus september klopt zo ongeveer wel.
SE heeft het de hele tijd over de 2e heflt van 2008 als releasedatum gehad, dus die bevestigingsmail van SE is een mooie standaardmail. Niks geen nieuwe informatie.

• DaannO
Ginz schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:28:
Maar hij heeft wel GPS.

[...]

Volgens mij heeft `ie zelfs alleen maar MicroSD en géén M2
De K850 :?

Anoniem: 210208

iemand al de niewe video op GSMarena gezien!

http://www.gsmarena.com/s...ideo_handson-news-491.php

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
ja, ik had 'm een donderdag al gezien

• fanSte
Fotos en video genomen met de Sony Ericsson XPERIA X1:

http://www.bengalboy.com/...ost_id=6584#forumpost6584

Wil je de allerlaatste video's/reviews zien van de XPERIA X1? Gebruik dan deze link:

http://video.google.com/v...q=xperia&sitesearch=&so=1 (hier zit Youtube inbegrepen) (laatste video bovenaan)

[Voor 39% gewijzigd door fanSte op 27-04-2008 09:56]

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:40
De snelheid van het apparaat blijft me tegen vallen. Zou voor mij wel een bottleneck zijn bij het uitzoeken van een dergelijk toestel.

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 19:41
Waarschijnlijk is dit gewoon weer een test model met veel debug code op de achtergrond waardoor het wat langzamer is. Het switchen naar landscape en weer terug duurt normaal nooit zolang, op geen enkele smartphone.

• Shrimp O Vis
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-04-2019

Shrimp O Vis

Battle.net: SkyDiDeLY.628

De hardware is toch ook nog niet compleet? (er zit geen graphic accaleration in..)

Core 2 Duo E8400; 2x2gb OCZ; Sapphire Radeon HD4850; Gigabyte EX38-DS4; NZXT Apollo;
If I asked "Is an electron a wave OR a particle?", my question would be wrong before you even answered.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:41

XanderDrake

Build the future!

Noxa schreef op zondag 27 april 2008 @ 11:10:
De snelheid van het apparaat blijft me tegen vallen. Zou voor mij wel een bottleneck zijn bij het uitzoeken van een dergelijk toestel.
Als je ziet dat een TI OMAP cpu op 200mhz ook WM6.0 kan draaien, moet X1's interface toch ook wel draaien op een xScale op 526mhz?

Het komt wel goed, zo niet, dan krijgt SE flink veel negatieve publiciteit aan zn broek...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21-05 22:46

SgtStrider

Fractal Switchover!

XanderDrake schreef op zondag 27 april 2008 @ 19:55:
[...]

Als je ziet dat een TI OMAP cpu op 200mhz ook WM6.0 kan draaien, moet X1's interface toch ook wel draaien op een xScale op 526mhz?

Het komt wel goed, zo niet, dan krijgt SE flink veel negatieve publiciteit aan zn broek...
In mijn ogen hebben ze die negatieve publiciteit al; dit is al het vierde filmpje waar snelheid nog steeds belabberd is. Een beetje een TyTNII verhaal zo lijkt het. Misschien heeft HTC wederom bezuinigd op de drivers?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• Anoniem: 200572
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Weet iemand of je het touchscreen ook kunt gebruiken bij het internetbrowsen? Zou wel verrekte handig zijn als je nu linkjes gewoon kunt aanraken met je vinger ipv. naar toe navigeren met knoppen.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 11:36
Anoniem: 200572 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:08:
Weet iemand of je het touchscreen ook kunt gebruiken bij het internetbrowsen? Zou wel verrekte handig zijn als je nu linkjes gewoon kunt aanraken met je vinger ipv. naar toe navigeren met knoppen.
Nog niet eerder een touchscreen telefoon in handen gehad? ;)
Dat is natuurlijk gewoon mogelijk.

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Anoniem: 200572 schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:08:
Zoals hierboven vermeld, dat kan. Misschien dat het met een Xperia X1 beter gaat vanwege de hogere resolutie, maar op een M600i werkt dat toch niet zo goed met je vingers. De tekst is relatief klein en door je handen te gebruiken bedek je een aanzienlijk deel van het scherm. Zeker als er meerdere links bij elkaar staan, werkt een stylus toch beter.

• Anoniem: 200572
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Xof schreef op zondag 27 april 2008 @ 20:43:
[...]
Nog niet eerder een touchscreen telefoon in handen gehad? ;)
Nee eigelijk niet :D

Heb hiervoor een Nokia N80 gehad. Was ik op zich nog best tevreden mee alleen het steeds moeten klikken bij surfen was heel vervelend. Bovendien moest je ook maar hopen dat het goede gehighlight zou worden. Alleen is deze sinds een paar dagen overleden (speaker viel uit en tegelijkertijd begon het beeldscherm ook steeds vaker rare kleuren te krijgen en uit te vallen).
Maargoed, dit lijkt me een fantastisch toestel. Ik wilde altijd al een volledig toetsenbord maar vond die telefoons toch altijd veels te groot. Bovendien heeft deze een touchscreen wat helemaal ideaal is. Voor mij geen nokia meer. Het lijkt wel of daar een beetje de inspiratie op is als je bijv. kijkt naar de nokia n82 en de n96. Ik wil bovendien iets exclusievers. Niet meer een nokia tig duizend.
Dit gaat dus hoogstwaarschijnlijk mn nieuwe telefoon worden _/-\o_
ppaddo schreef op zondag 27 april 2008 @ 21:22:
[...]

Zoals hierboven vermeld, dat kan. Misschien dat het met een Xperia X1 beter gaat vanwege de hogere resolutie, maar op een M600i werkt dat toch niet zo goed met je vingers. De tekst is relatief klein en door je handen te gebruiken bedek je een aanzienlijk deel van het scherm. Zeker als er meerdere links bij elkaar staan, werkt een stylus toch beter.
Lijkt me dat bij een hogere resolutie juist alles nog kleiner wordt. Met vinger wordt dan misschien idd lastig. Maargoed, met een stylus werken vind ik op zich niet zo'n probleem :)

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 200572 op 27-04-2008 23:33]

• Noxa
Hier alvast te bestellen voor 630 euries.

[Voor 53% gewijzigd door Noxa op 28-04-2008 18:46]

• Boontjes
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-05 18:26
Benmen schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 15:40:
Vreemd....heb me ook aangemeld bij SE voor e-mail als releasdatum bekend zou zijn, maar heb nog niets ontvangen. Ondanks een heleboel mindere puntjes die ik gelezen heb in deze topic wil ik dit geweldige apparaat toch erg graag hebben....ik kan niet wachten :>

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:18
Boontjes schreef op maandag 28 april 2008 @ 22:28:
[...]
Vreemd....heb me ook aangemeld bij SE voor e-mail als releasdatum bekend zou zijn, maar heb nog niets ontvangen. Ondanks een heleboel mindere puntjes die ik gelezen heb in deze topic wil ik dit geweldige apparaat toch erg graag hebben....ik kan niet wachten :>
Dat heb ik dus ook geweldig ding om te zien. Vond de W950i al helemaal geweldig had ook full touchscreen. Hopelijk komt deze dan ook snel uit:)

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-10-2022
Is dit niet de HTC variant :) http://www.pdadb.net/inde...hp?m=specs&id=1306&view=1

Release July 2008

• Noxa
Zou idd zo maar kunnen. Jammer dat er alleen maar van die vage pics van die HTC Touch Diamond in omloop zijn.

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:15
Alleen staat daar bij de specs 640 x 480 ipv 800 x 480?

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Lizard schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:59:
Alleen staat daar bij de specs 640 x 480 ipv 800 x 480?
Dat komt waarschijnlijk omdat ze de drivers niet goed geimplementeerd hebben ;)

Zonder gekheid. Het valt uiteraard te verwachten dat HTC zelf een Xperia achtige uit gaat brengen. Een collega wilde van de week op de zaak een smartphone aanvragen, met qwerty slider toetsenbordje. Aangezien we zaken doen met KPN zijn we verplicht bij hen in te kopen. Ze kreeg echter de melding dat de HTC touch dual (ook met slider toetsenbordje) niet meer geleverd kon worden.HTC zal echter wel voor vervanging gaan zorgen, want d ezakelijke markt schreeuwt gewoon om dit soort toestellen (goeiemoggel!).

Ik gok dat het verschil in de SE en de HTC in de interface zal zitten met die panels en misschien wat kleine details qua specs...

• fanSte
de Display Resolution: bij de htc is maar 480 x 640 (307200 pixel)

terwijl bij de xperia Display - Auflösung: 800x480 Pixel is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Is er eigenlijk al meer nieuws over de release datum ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Limit-NL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23:20

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hij lijkt inmiddels (iets) sneller te reageren op commando's.

Wel enigszinds verontrustend dat een toestel dat over een dikke vier maanden in de winkel moet liggen, voor wat betreft de software, nog steeds niet afgerond is! (in de reacties is te lezen dat o.a. de gps software eigenlijk alleen maar uit debig software bestaat)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:16
ppaddo schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 10:24:
Hij lijkt inmiddels (iets) sneller te reageren op commando's.

Wel enigszinds verontrustend dat een toestel dat over een dikke vier maanden in de winkel moet liggen, voor wat betreft de software, nog steeds niet afgerond is! (in de reacties is te lezen dat o.a. de gps software eigenlijk alleen maar uit debig software bestaat)
je moet er ook van uit gaan dat dit demonstratie model eerder langs allemaal verschillende mensen gaat. dan dat hij geupdate wordt.

ga er zelf wel vanuit dat er snellere prototype's zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik denk dat het wel goed komt Sony zit altijd goed op hardware en software gebied.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
hermedico schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:59:
Ik denk dat het wel goed komt Sony zit altijd goed op hardware en software gebied.
Ik twijfel er zelf ook niet aan dat de uiteindelijke versie sneller wordt dan de prototypes, maar dit is natuurlijk een onderbouwing van niks. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hermedico schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:59:
Euhm, niet om het één of ander, maar wie maakte die rootkits voor hun CD's ook alweer? ;)

Hardware is meestel prima in orde bij Sony, de softwarematige implementatie kun je over discussieren. Zo maken ze ook regelmatig gebruik van andere (dan mainstream) codecs. Het heeft even geduurd voor ze MP3 gingen ondersteunen bijvoorbeeld.

[Voor 29% gewijzigd door Roamor op 03-05-2008 18:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Men is ook niet altijd onverdeeld gelukkig geweest met enkele eerdere smartphones van Sony (UIQ).

Ik heb wel het vermoeden dat ze nu die eerste stap met Windows Mobile goed willen doen. Het wordt een duur toestel dat ook de zakelijke markt moet aanspreken, waarin de concurrentie almaar heviger wordt. Dan is het belangrijk dat het toestel ook goed functioneert, snel genoeg is en niet half af. Ze nemen er bij de ontwikkeling dan ook behoorlijk de tijd voor.
Maar goed, zelfs dan kan je er nog een potje van maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1209811740Handango-Brief-SE-X1-September.jpg

De Sony Ericsson X1 (XPERIA) die in Barcelona de show stal zou, afgaande op uitspraken van de toestel fabrikant zelf, aanvankelijk pas in 2009 op de markt komen.

In de afgelopen maanden is die datum al naar Q4 van dit jaar verschoven wat op zich al bijzonder is omdat release datums doorgaans naar achter (verder weg) verschuiven en onlangs lekte nog een lijstje met releasedata uit waarop September genoemd werd (Q3 dus). Die datum wordt nu wederom ‘bevestigd’.

Er is deze week namelijk een brief opgedoken van Handango, een content provider voor de X1, waarin duidelijk te lezen staat dat het toestel medio September (van dit jaar natuurlijk) al op de markt zal komen (zie afbeelding).

Goed nieuws dus. Mits deze berichten op waarheid berusten natuurlijk. Maar goed, persoonlijk zou ik graag zien dat Sony Ericsson en Nokia hun nieuwe topmodellen (de X1 en de Tube) tegelijk op de markt introduceerden. Een fikse concurrentie strijd is altijd mooi om naar uit te zien, toch?

Bron: Mobilecowboys.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:13
fanste schreef op zondag 04 mei 2008 @ 16:54:
*blaat, samen met anderen over de releasedatum*
Zei ik enkele maanden geleden al. Op het CeBIT was dit al bekend bij Sony-Ericsson. :z

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
Sony Ericsson XPERIA X1 ----> JUNI????????

Iemand die ik ken heeft dezelfde telefoon als mij (Nokia N95) en die houdt net als ik ook de laatste nieuws bij.

Toen ik tegen hem zei dat de Sony Ericsson XPERIA X1 waarschijnlijk in september uit komt, zei hij: "September? Ik ben Juni gelezen!". Ik vroeg meteen waar hij dat had gelezen en hij zei in de Telegraaf van vrijdag 11 april 2008. Ik d8 oei, die heeft hij niet meer... Dus wel...:

http://img379.imageshack.us/img379/9225/dsc00677th9.jpg
http://img379.imageshack.us/img379/1250/dsc00678mh9.jpg
http://img379.imageshack.us/img379/6613/dsc00679il0.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik zou niet willen zeggen dat de Telegraaf nu zo'n betrouwbare bron is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
De schrijver van het artikel is Jan-Jaap de Kloet, ik kon niks googlen erover. Ik geloof t zelf ook niet echt omdat je op internet september ziet staan, maar juni zou wel mooi zijn, toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, Sony Ericsson maakt het wel spannend. We hebben nu een range van juni 2008 tot januari 2009 voorbij zien komen. Zou me niets verbazen als in het VK de bookies hier geld op in laten zetten! ;)

Aan de andere kant, als ik terug denk aan de launchdatum van mijn huidige M600i. Die zou eerst ook in februari/maart komen, toen mei en uiteindelijk is het volgens mij juni/juli geworden. Als je die lijn doortrekt zou juni 2008 zomaar september 2008 kunnen worden.

Persoonlijk zou juni wel heel erg gunstig uitkomen aangezien mijn abonnement in augustus afloopt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• flowerp
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-03 22:07
fanste schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:24:
De schrijver van het artikel is Jan-Jaap de Kloet, ik kon niks googlen erover. Ik geloof t zelf ook niet echt omdat je op internet september ziet staan, maar juni zou wel mooi zijn, toch?
Tis wel 'waarschijnlijk' Juni he. Als het echt Juni was (en dan zeker begin Juni) dan stond het halve internet er nu al over vol hoor.

It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
ppaddo schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 21:18:
Persoonlijk zou juni wel heel erg gunstig uitkomen aangezien mijn abonnement in augustus afloopt...
Voor mij idd augustus

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-05 10:41
Die van mij verloopt ook in augustus, dus zou erg mooi zijn, echter ik ben bang van niet, want dan zouden er al meer reviews moeten zijn enzo...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 178057

RoD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:11:
Je haalt de woorden uit mijn mond

Acties:
  • 0Henk 'm!

• john-hendriks
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 01:55
kan ook nog makkelijk juni 2009 worden .........

• fanSte
RoD schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 20:11:
en http://www.mobile-phones.co.uk dan? Expected release date june 2008!!

[Voor 91% gewijzigd door fanSte op 10-05-2008 00:38]

• fanSte
Noxa schreef op dinsdag 29 april 2008 @ 16:36:
[...]

Zou idd zo maar kunnen. Jammer dat er alleen maar van die vage pics van die HTC Touch Diamond in omloop zijn.
http://www.gadgetgarden.n...08/05/htc_touch_diamo.php onderaan juni 2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:14

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik hoop dat de phone weer als eerste bij KPN te verkrijgen is, net zoals 2 jaar geleden de k800i. Wie weet heeft de Primafoon hem al in juni en de rest pas in augustus ofzo.

Ik wil er wel weer een nieuw 2 jarig abo voor afsluiten om hem eerder te hebben en in juli loopt mijn huidige contract af :9

Edit:
Net een mailtje naar KPN verstuurd met de vraag wanneer ze hem verwachten, ben benieuwd ;)

[Voor 14% gewijzigd door bvk op 11-05-2008 12:52]

Specs https://www.gatheringofkoks.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicX
  • Laatst online: 16-05 16:37

RicX

Het leven is geen ponypark

MarcoC schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:01:
Nieuwe telefoon van SonyEricsson, en een hele mooie.
[afbeelding]
Wat specs:

[...]

Mini-site over deze Windows Mobile telefoon met plaatjes:
http://www.sonyericsson.c...x?cc=GB&lc=en&lc=en&cc=US

Foto's komen wat later in dit topic omdat ik op de SE-site een dode link vind naar plaatjes van de X1.
Hey MarcoC, zou ik een nieuwe, mooie startpost mogen maken... Ik vind namelijk niet dat deze startpost deze mooie telefoon eer aan doet...

Honesty is the best policy, but insanity is a better defense

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01:01

sjirafje

Why so serious, Sam?

Nu kijk ik niet dagelijks op de site van SE, maar er viel me nu iets op wat ik nog niet eerder gezien had.

http://img118.imageshack.us/img118/7580/x1lw1.jpg
Klik hier voor groter

Iemand enig idee wat ze daar mee bedoelen?

offtopic:
Waarom krijg ik "Plaatje op imageshack (popups!)" te zien wanneer ik handmatig een thumb maak? Ik heb nog nooit een popup gehad bij imageshack :S Dus met:

code:
1
[url="http://img118.imageshack.us/img118/1464/x1uo3.jpg"][img]http://img118.imageshack.us/img118/7580/x1lw1.jpg[/img][/url]

"Enough is enough!"
"I've had it with these mother f*cking snakes on this mother f*cking plane!"

Samuel L. Jackson, Snakes on a Plane

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaannO
Het volgende deel ligt al klaar, maar eerst deze nog even vol maken ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicX

RicX

Mijn excuses... was een beetje overenthousiast. Ik zal mijn enthousiasme beteugelen en rustig afwachten op de 1000 replies... Ik denk dat de releasedate gewoon september/oktober zal zijn trouwens. Dit krijg je op veel te veel sites door.
Ik ben persoonlijk naar de xperia x1 uit aan het kijken en wil hem als vervanging van mijn gehackte viewty. Leuk toestel, maar ben er een beetje op uitgekeken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
Nieuw achterkantje voor de Sony Ericsson X1

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1210413609SE-X1-New-Back.jpg

Dat X1 nog niet helemaal 'af' was toen Sony Ericsson hem in Februari (en de maanden daarna op diverse beurzen) voor het eerst aan grote publiek toonde was wel duidelijk.

Het toestel kwam (op dat moment) immers pas een half jaar later in de winkels te liggen en zowel de hard- als de de software waren natuurlijk nog lang niet 'gebruiksklaar'.

Inmiddels heeft Sony Ericsson ook een 'cosmetische' aanpassing gedaan. Zoals op bovenstaande foto te zien is heeft het toestel sinds enkele dagen, in afbeeldingen op de website van Sony Ericsson, een ander achterkantje. Het lijkt erop alsof de achterkant van het toestel nu van aluminium of RVS gemaakt is.

Overigens was deze gewijzigde achterkant ook al te zien op de foto's die enkele weken geleden van de X1 gepubliceerd werden, maar die kwamen toen niet officieel van Sony Ericsson zelf vandaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
sjirafje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:19:
Nu kijk ik niet dagelijks op de site van SE, maar er viel me nu iets op wat ik nog niet eerder gezien had.

[afbeelding]
Klik hier voor groter

wow, dan wordt het misschien toch juni!!!!....

http://www.sonyericsson.com/x1/?lc=nl&cc=nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 28-05 17:15
RicX schreef op zondag 11 mei 2008 @ 11:39:
[...]

Hey MarcoC, zou ik een nieuwe, mooie startpost mogen maken... Ik vind namelijk niet dat deze startpost deze mooie telefoon eer aan doet...
Ga je gang 8) . DM hem maar als 'ie af is, dan plak ik hem er wel in.

[Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 11-05-2008 20:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• fanSte
sjirafje schreef op zondag 11 mei 2008 @ 18:19:

[afbeelding]
Klik hier voor groter

offtopic:
Waarom krijg ik "Plaatje op imageshack (popups!)" te zien wanneer ik handmatig een thumb maak? Ik heb nog nooit een popup gehad bij imageshack :S Dus met:

code:
1
[url="http://img118.imageshack.us/img118/1464/x1uo3.jpg"][img]http://img118.imageshack.us/img118/7580/x1lw1.jpg[/img][/url]
het kan ook zijn dat ze bedoelen dat de xperia x1 niet overal beschikbaar komt. dat het dus niet in elke land te koop is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 247810

dat denk ik dus ook,
Natuurlijk hoop ik dat ie in juni komt maar het lijkt te mooi om waar te zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicX

RicX

fanste schreef op zondag 11 mei 2008 @ 20:14:

Inmiddels heeft Sony Ericsson ook een 'cosmetische' aanpassing gedaan. Zoals op bovenstaande foto te zien is heeft het toestel sinds enkele dagen, in afbeeldingen op de website van Sony Ericsson, een ander achterkantje. Het lijkt erop alsof de achterkant van het toestel nu van aluminium of RVS gemaakt is.

Overigens was deze gewijzigde achterkant ook al te zien op de foto's die enkele weken geleden van de X1 gepubliceerd werden, maar die kwamen toen niet officieel van Sony Ericsson zelf vandaan.

Bij de w880i van SE is ook de voorkant van een soort brushed alu, en de achterkant van rubberig plastic. Misschien dat ze dat toch nog zullen houden op de X1. Vooral omdat het super kras-bestendig is. Eigenlijk vind ik dat rubberige aan de achterkant best mooi uitpakken op de w880i, hoop dat ze er niet van dat zwarte aluminium op gaan zetten... Zou ik persoonlijk zonde vinden...

Wat betreft release-date, ik geloof nog steeds wat ik zie:

http://www.mobilecowboys.nl/images/upload/1209811740Handango-Brief-SE-X1-September.jpg

By the way, ik zag net in het volgende youtube-filmpje, dat ze voor het stukje media-interface iets hebben gemaakt wat echt als twee druppels water op het dashboard van de PSP en de PS3 lijkt.

Kijk hier:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=wc3cFmKbOJQ]

[Voor 9% gewijzigd door RicX op 12-05-2008 00:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 233718

Het lijkt wel of de ie iets sneller is in het bovenstaande filmpje
maar alsnog is het niet bijster snel

En toch wil ik um haha....

Wat maakt deze foon nou beter dan de htc touch diamond (behalve het keyboard)?
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Xperia Tech vragen topic Deel 5

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee