Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 182.205 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 07:38
En Mobile 7 komt wanneer uit?

Stel deze phone komt in juli uit en Mobile 7 in Q1 2009 bestaat er dan een goede mogelijkheid om deze phone mobile7 compatible te maken?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:00
Vast wel, sommige WM5 telefoons kunnen ook probleemloos WM6 draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
FireStarter schreef op maandag 18 februari 2008 @ 08:23:
En Mobile 7 komt wanneer uit?

Stel deze phone komt in juli uit en Mobile 7 in Q1 2009 bestaat er dan een goede mogelijkheid om deze phone mobile7 compatible te maken?
De verwachting is 2009 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
erg mooie foto's op die site http://www.terminal.hu/cikk.php?page=1&article_id=109586

hmmm, ik ben erg benieuwd naar de specs van versie 2 van de iPhone....Die gaat de keuze het meest beinvloeden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-11-2022
Wat gaat ie kosten als je 'm los wilt hebben (dus zonder abonnement) ?????
En kan ik dan gewoon mijn Hi simkaart er in stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stephenophof schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:26:
Wat gaat ie kosten als je 'm los wilt hebben (dus zonder abonnement) ?????
En kan ik dan gewoon mijn Hi simkaart er in stoppen?
Jij bent er wel heel erg vroeg bij... er is amper iets bekend van deze telefoon en je gaat al lopen vragen hoe duur hij is en of je hem los kunt verkrijgen... En "TUURLIJK" kan je dan je Hi simkaart erin stoppen... Duuh of dacht je dat het een PDA was ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha.

Maar goed ik ga weer is speculeren. Mijn gok is 700e bij introductie, later omlaag geschroeft naar 650e. Zit je net tussen de iPhone (2.0 waarschijnlijk ook) en de HTC TyTn II in qua prijs.
En over de simkaart, lijkt me moeilijk aangezien ik op die real-life pics een slecht verborgen simkaart-slot heb gezien, even zoeken...
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/6hurs0.jpg

Dan nog een 16GB microSD'tje en een Motorola S9-HD erbij en je zit gebakken 8) denk ik zo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-07 13:00

Martinspire

Awesomeness

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:44:
[...]

Jij bent er wel heel erg vroeg bij... er is amper iets bekend van deze telefoon en je gaat al lopen vragen hoe duur hij is en of je hem los kunt verkrijgen... En "TUURLIJK" kan je dan je Hi simkaart erin stoppen... Duuh of dacht je dat het een PDA was ofzo...
Misschien dacht ie dat omdat die IPHONE ook gelockt is. Maar prijzen zijn inderdaad erg suggestief, maar reken op een bedrag 500+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Haha doe daar maar minstens 200,- bij... ;)
Dit is de UBER telefoon van SonyEricsson.. Een W880i kostte bij introductie al rond dat bedrag :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 27-07 17:39
De techniek wordt sneller goedkoper, ik weet nog dat mijn htc tytn (de t-mobile variant) een adviesprijs had van €800. De htc tytn II (unlockte versie) kost op dit moment € 580 en die is nog niet zo lang uit. Gezien de specificaties van de xperia verwacht ik dat de prijs iets boven deze prijs uitkomt. Ik zou rekenen op €650.

Edit:/ in combinatie met een flink abonnement van 2 jaar (20-30 euro eventueel met internet/sms bundel) denk ik dat je dan rond de 150-250 euro uitkomt als aanbetaling. Ze zullen nou niet bepaald gelijk gaan stunten met deze telefoon in prijs, lijkt me in ieder geval niet nodig.

[ Voor 30% gewijzigd door Silvos op 18-02-2008 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:33

Yucko

One clown to rule them all !

En toch gaat dit mijn eerst SE worden, na jaren van Nokia en een enkele uitschieter naar Samsung.

Ik ben nl. al een tijdje aan het kijken naar een phone met qwerty keyboard, maar gezien de driver problemen bij HTC, weinig vertrouwen in Samsung ivm vorige ervaringen, E-ten niet uitblinkt in kwaliteit is dit natuurlijk een welkome afwisseling.

De belangrijkste dingen voor mij zijn iig:
* accu duur
* wifi
* 'sloomheid' van menu. Ik bedoel, ik heb nu de N73. Need I say more?
* grafische weergave, alsin: geen problemen met drivers zoals HTC's eigen modellen :P

Mocht hij idd rond de 700euro gaan kosten dan gaat 't hem zeker worden :9

uiteraard de zwarte versie

[ Voor 3% gewijzigd door Yucko op 18-02-2008 18:24 ]

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

JaJoah schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:23:
* grafische weergave, alsin: geen problemen met drivers zoals HTC's eigen modellen :P
Neem aan dat SE dat wel goed voor elkaar heeft, met hun slogans a la 'play DVD with 30 fps' ...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red_Heat
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-07 13:31
Eindelijk een waardige opvolger van mijn P990i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:54:
hahaha.

Maar goed ik ga weer is speculeren. Mijn gok is 700e bij introductie, later omlaag geschroeft naar 650e. Zit je net tussen de iPhone (2.0 waarschijnlijk ook) en de HTC TyTn II in qua prijs.
En over de simkaart, lijkt me moeilijk aangezien ik op die real-life pics een slecht verborgen simkaart-slot heb gezien, even zoeken...
[afbeelding]

Dan nog een 16GB microSD'tje en een Motorola S9-HD erbij en je zit gebakken 8) denk ik zo
Een officieel geünlockte iPhone kost slechts €649; de €75 die je moet betalen voor de unlock is tevens belkrediet.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 30-06 07:38
Denk dat de iPhone 2.0 pas een killer kan worden als er ook GPS in zit. Denk dat ik dan zeer ga twijfelen.

Zal wel een aparte ervaring zijn zo'n scherm van 800x480 en dan volledig touchscreen :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Grootste voordeel van dit ding moet (naast het uitgebreide functionaliteit) toch wel Windows Mobile Professional zijn. Als je ziet wat voor een software daarvoor uit is gekomen in verhouding met andere mobiele besturingssystemen... En een touchscreen en een toetsenbord. Dit apparaat is (naar hedendaagse standaarden gegeken) compleet.

Even een tijdje in de gaten houden. :>

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 18-02-2008 19:29 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 14:40

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Grappig dat je steeds de zilverkleurige ziet, terwijl hier staat dat hij er alleen in het zwart is. Zal wel een pre-productie model zijn dan?
Red_Heat schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:41:
Eindelijk een waardige opvolger van mijn P990i
'Eindelijk' is ook maar relatief he, na zo'n anderhalf jaar ;) Een dergelijk duur apparaat mag van mij wel wat langer meegaan hoor...

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Arne schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:04:
[...]

Een officieel geünlockte iPhone kost slechts €649; de €75 die je moet betalen voor de unlock is tevens belkrediet.
Hmm okee die kan ik dan niet vinden, ik heb even snel gegoogelt, kwam ik bij 2Call uit op 762 Euri.
Ben ook aardig benieuwd naar de nieuwe iPhone, maar als ik Apple ken zal het qua specificaties niet veel uitmaken dan wordt deze toch echt koning der smartphones.

Lang leve de Japans-Zweedse kroonprins!

@ BeQuietAndDrive

Misschien net als de K800i een limited edition. De nieuwe James Bond (Quantum Of Solace) komt er ook aan heh, misschien dat we daar een zilvere X1 wel zullen zien ;)!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

BeQuietAndDrive schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:33:
Grappig dat je steeds de zilverkleurige ziet, terwijl hier staat dat hij er alleen in het zwart is.
Ik durf te zweren dat er vandeweek nog 'zilver' bijstond als tweede kleur...
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:43:
Hmm okee die kan ik dan niet vinden, ik heb even snel gegoogelt, kwam ik bij 2Call uit op 762 Euri.
Dat import heh, dat kost veel euro'tjes extra.. Bij Orange in Frankrijk is die dus 650,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet snap, maar misschien zie ik het verkeerd, als ik kijk op de site van SonyEricsson zelf wordt er nu helemaal niet meer over een memory card gesproken, alleen over intern 400 mb (up to) maar zover ik zie bij de specs kan ik niet meer terug vinden dat er een memory stick of SD card of wat dan ook in kan... mss kijk ik verkeerd ????

maar verder... ik wil hem ik wil hem ik wil hem (heb nu een i600) en mag "uitzoeken"in april maar wacht wel tot deze uitkomt !!! ben helemaal verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvW
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-06 15:52

JvW

On my way home...

Er is support voor microSD. Geen memory-stick. (zie specs of elders in dit topic)

Edit:
Ik mag ook op voor een nieuwe telefoon in maart, maar deze is misschien het wachten wel waard. Moet ik wel veel geduld hebben. :(
Ik zou wel graag een grondige review van dit apparaat zien, al zal dat nog wel even op zich laten wachten.

[ Voor 60% gewijzigd door JvW op 18-02-2008 22:50 ]

“What could I say to you that would be of value, except that perhaps you seek too much, that as a result of your seeking you cannot find.” - Hermann Hesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 18 februari 2008 @ 20:01:
[...]

Ik durf te zweren dat er vandeweek nog 'zilver' bijstond als tweede kleur...

[...]

Dat import heh, dat kost veel euro'tjes extra.. Bij Orange in Frankrijk is die dus 650,- :)
Kijk bij die link die je eerder gaf (het Nederlandse persbericht):
http://www.sonyericsson.c...ianl-20080210?cc=nl&lc=nl
staat idd ook zilver naast zwart bij 'Feiten en Cijfers' >:)
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:43:
Wat ik niet snap, maar misschien zie ik het verkeerd, als ik kijk op de site van SonyEricsson zelf wordt er nu helemaal niet meer over een memory card gesproken, alleen over intern 400 mb (up to) maar zover ik zie bij de specs kan ik niet meer terug vinden dat er een memory stick of SD card of wat dan ook in kan... mss kijk ik verkeerd ????

maar verder... ik wil hem ik wil hem ik wil hem (heb nu een i600) en mag "uitzoeken"in april maar wacht wel tot deze uitkomt !!! ben helemaal verkocht...
In hetzelfde persbericht staat het volgende bij 'Feiten en Cijfers':
- ondersteuning voor microSD™ geheugenkaart
Is echt een must en zal echt niet ontbreken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan ga ik daar vanuit en idd net als anderen hier, geduld hebben en wachten :( tot het zover is... geduld is schone zaak... bedankt voor de reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:44

St@m

@ Your Service

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:50:
Dus alle minpunten bij elkaar opgeteld:

- Keyboard-functionaliteit twijfelachtig
- Bel-functionaliteit twijfelachtig (Windows Mobile dialpad)
- Geen 5MP maar 3.2MP (hoewel dat niet alles zegt)
- Relatief laag kleurenspectrum (65K)
- Release-datum onbekend (2H 2008? Mei 2008? September 2008?)
- geheugenkaart t.o.v. intern geheugen duurder
- MemoryStick Micro en niet MicroSD !!
- Geen Xenon?
- "High-End Model", dus geen sim-only versie?
St@m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Tuurlijk kun je wel gaan discussieren over de specs, maar het is nog niet zeker of deze final zijn.
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:45:
[...]

EDIT: Als die specs niet final zijn, eet ik mijn muis op inclusief kabel
St@m schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 17:58:
[...]

Roep dat nou maar niet te hard, er is wel vaker iets gezegd over een product wat een jaar later toch verbeterd bleek te zijn, maar ik zoek je op en geef je de peper en het zout erbij
[...]
CLB schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 02:00:
[...]

http://www.sonyericsson.c...ianl-20080210?cc=nl&lc=nl

met wat me zeker zeker zeker aanspreekt:
De Sony Ericsson XPERIA™ X1 is leverbaar vanaf het tweede halfjaar van 2008
en dit is vrij apart:
ondersteuning voor microSD™ geheugenkaart
Ik zoek je op en neem peper en zout mee.. zo zie je maar.. een dag later en jou " definitieve" specs zijn alweer veranderd. Hoe is dat over een half jaar?
Niet om je te bashen hoor, maar ik wilde gewoon even mijn gelijk halen ;)

Maar ik denk dat het punt inmiddels duidelijk is :+

[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 18-02-2008 23:21 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-07 17:25
Ik hoop dat deze telefoon het wachten waard wordt, anders wordt het waarschijnlijk een N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gfgw
  • Laatst online: 27-01 10:42
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 09:02:
[...]
Als je nog steeds niet overtuigt bent, doe dan het volgende:
  1. Zet ergens in het huis op een donkere plek een ventilator aan. ( snelste stand )
  2. Maak van dichtbij een foto met de camera. ( flits aan )
Bekijk de foto:
  1. Zie je de ventilator alsof hij stil staat, dan heb je flits
  2. Zie je de ventilator als 1 grote vlek, dan heb je geen flits
[...]
Waarom zo moeilijk? Je kunt gewoon een zelfportret maken. Zie je wel of geen flits? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gfgw
QkE schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:55:
Als het even kan gewoon Linux, maar Symbian is idd ook goed. Ben overigens niet tegen MS, alleen tegen de monopolie en het misbruik dat ze daarvan maken. Waar de opmerking dat 'WM zo lekker samenwerkt met Windows' weer een voorbeeld van is. Concurrentie krijgt gewoon geen eerlijke kans Windows draait idd sinds 2000 best goed, maar het zou beter kunnen als ze noemenswaardige concurrentie hadden gehad.[...]
Ik heb een Motorola A780. Draait Linux, maar daar is door Morotola een brakke closed-source software stack bovenop gezet. En synchroniseren met mijn Linux desktop? Vergeet het maar. En dat terwijl er inmiddels wel software is om Windows Mobile te synchroniseren met een Linux desktop (met bijvoorbeeld Thunderbird of Evolution).
Ik ben een Linux fan (dat is iets anders dan een Windows hater), maar als ik kan kiezen tussen een Linux telefoon die niet wil synchroniseren met mijn Linux desktop, en een WM telefoon die dat wel doet, dan ga ik toch voor WM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gfgw
BeQuietAndDrive schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:05:
[...]Dat werkt anders prima toch? Ook handig, als je een deel intikt zie je meteen een lijstje van namen uit je contactboek die eraan voldoen.
En als je nou eens een nummer wilt bellen dat niet in je contactboek staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

gfgw schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:51:
[...]

En als je nou eens een nummer wilt bellen dat niet in je contactboek staat?
Dan tik je toch gewoon het telefoonnummer in? Het werkt zo, je ziet het dial pad en dat is gewoon een normaal cijfergeval zoals op elke telefoon zit. Werkt hetzelfde, met als uitgebreide functie dat het tijdens het typen al nummers uit je contactenlijst ophaalt. Wil je die niet gebruiken dan typ je gewoon door, je hebt er geen last van of zo.

[ Voor 38% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 19-02-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gfgw schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 08:27:
[...]

Waarom zo moeilijk? Je kunt gewoon een zelfportret maken. Zie je wel of geen flits? :Z
Zo simpel is het dus niet, want de helft van de mensen ziet het kort aan en uit gaan van de ledjes als flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:28:
Grootste voordeel van dit ding moet (naast het uitgebreide functionaliteit) toch wel Windows Mobile Professional zijn. Als je ziet wat voor een software daarvoor uit is gekomen in verhouding met andere mobiele besturingssystemen...
Zou je eens een overzichtje kunnen maken van die software, handig voor de mensen die daar niet zo in thuis zijn. Ik zelf kom ook niet veel verder als tomtom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Silvos schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:15:
De techniek wordt sneller goedkoper, ik weet nog dat mijn htc tytn (de t-mobile variant) een adviesprijs had van €800. De htc tytn II (unlockte versie) kost op dit moment € 580 en die is nog niet zo lang uit. Gezien de specificaties van de xperia verwacht ik dat de prijs iets boven deze prijs uitkomt. Ik zou rekenen op €650.

Edit:/ in combinatie met een flink abonnement van 2 jaar (20-30 euro eventueel met internet/sms bundel) denk ik dat je dan rond de 150-250 euro uitkomt als aanbetaling. Ze zullen nou niet bepaald gelijk gaan stunten met deze telefoon in prijs, lijkt me in ieder geval niet nodig.
Hmm... als de Xperia inderdaad rond de € 900,- gaat kosten, zoals gespeculeerd op onderstaande site, dan moet ik er helaas vanaf zien :?

http://www.iphoneclub.nl/...-sony-ericsson-xperia-x1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Das volgens mij gewoon een wilde gok zonder een goede bron ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Sir_Killalot schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:20:
Laten we het hopen ;) Ik denk wel dat ie + € 600,- zal gaan kosten, aangezien de W960i in december net onder de € 600,- op de markt kwam en de Xperia meer aan boord heeft en er degelijkere materialen gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Is dit de eerste SE phone die een mini-usb poort heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:20:
mee eens, maar zo zal het wel door gaan tot eind 2008 als hij op de markt komt: 200.000 maal een prijsbericht en net zo veel berichten over de releasedatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

St@m schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:16:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Ik zoek je op en neem peper en zout mee.. zo zie je maar.. een dag later en jou " definitieve" specs zijn alweer veranderd. Hoe is dat over een half jaar?
Niet om je te bashen hoor, maar ik wilde gewoon even mijn gelijk halen ;)

Maar ik denk dat het punt inmiddels duidelijk is :+
toon volledige bericht
Okee okee. Eerder in het topic werd er geroepen dat het op de site stond, maar heb het toen niet gezien..was ervan uit gegaan dat dit blinde ik was en zette het als minpunt neer omdat het een minpunt zou zijn. Het blijkt niet zo te zijn, beetje dom van me aangezien ik bij die NIET van officiele specs ben uitgegaan die ik met mijnn eigen ogen heb aanschouwd... enfin geen smoes natuurlijk, ik heb nog chocoladebruine Onitsuka's hier liggen dat gaat er beter in dan me MX510, edit volgt :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

spelling :>

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 21:41
Ik ben benieuwd hoe die 3.2 MP cam het doet, Mijn K800i had duidelijk mooiere foto's dan de K750i die ik daar voor had. Het voorbeeld een pagina terug tussen de K750 en de K850. Daar is het duidelijk dat sony noice reduction filters gebruikt. Heel iritant nieuwe rage of zo. Zie je bij heel veel camera's en is heel iritant je zou het uit moeten kunnen zetten.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:46:
[...]

mee eens, maar zo zal het wel door gaan tot eind 2008 als hij op de markt komt: 200.000 maal een prijsbericht en net zo veel berichten over de releasedatum
Dan wacht ik het gewoon nog rustig af en blijft dit mijn eerste keus als volgende phone :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelly is de bom in Nederlands mensen, waarschijnlijk door die fantastische docent _O-
Goed al iets meer richting ontopic:
Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/1915/19022008305yf5.jpg
Jammie! Bedankt voor de peper enzout-tip St@m :')
En nu echt ontopic:
Zou de S9-HD goed samengaan met de X1 om goed muziek te luisteren? Ik ben niet bekend met de kwaliteit van muziek via Bluetooth en Walkman phones. En hoe zit het met third-party software voor WM6? Is dat goed te doen? Ik zie mezelf nu al prisonbreak torrenten en bekijken met me mobiel :9 op 800x480 reso!
CLB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:59:
Zou de TS inmiddels ook niet aan wat mooie changes toe zijn... :S :Y d:)b
Het is gewoon een snelle copy-paste van de specs kolom en 'n plaatje...
Vind dat de X1 wel een wat volwaardigere TopicStart toebehoort, net als Het SonyEricsson W880i topic die nooit z'n volwaardige TS heeft gekregen die die verdient (heeft) en dat is toch erg erg jammer imho!
Wellicht dat iemand (MarcoC?) hier wat tijd in kan stoppen ik zelf heb het iets te druk daarvoor..Zou idd verdiend zijn! Zelfs voor introductie van het apparaat zelf een leuke thread!

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zou de TS inmiddels ook niet aan wat mooie changes toe zijn... :S :Y d:)b
Het is gewoon een snelle copy-paste van de specs kolom en 'n plaatje...
Vind dat de X1 wel een wat volwaardigere TopicStart toebehoort, net als Het SonyEricsson W880i topic die nooit z'n volwaardige TS heeft gekregen die die verdient (heeft) en dat is toch erg erg jammer imho!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-knip-

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
marciagillian schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:14:
[...]

Hmm... als de Xperia inderdaad rond de € 900,- gaat kosten, zoals gespeculeerd op onderstaande site, dan moet ik er helaas vanaf zien :?

http://www.iphoneclub.nl/...-sony-ericsson-xperia-x1/
Uit welk deel van mijn quote haal jij de prijs van €900? Juist afgaande op de prijzen van de htc tytn en tytn II denk ik dat de xperia rond de 650 euro gaat kosten. Dit is inderdaad een gok zonder bron. Maar ik denk dat prijs redelijk in die richting komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hoewel de Xperia X1 als consumententoestel is bedoeld, is het prijskaartje niet op consumentenniveau: als het toestel in het 3e kwartaal van 2008 uitkomt moet je er rond de 900 euro voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
Haha, dat staat op Iphoneclub.nl. Dat lijkt me nou niet de meest betrouwbare site, zeker niet aangezien de xperia wel eens een grote concurrent kan worden van de Iphone (niet met deze prijs uiteraard, maargoed). Bovendien zagen we het met de memorystickjes al, feiten kunnen nog veranderen. Een prijs van €900 lijkt me vrij uit de lucht gegrepen. Op nagenoeg geen enkele site kosten toestellen meer dan €700. Het zou van htc/sony zeer onverstandig zijn om deze telefoon zo duur te verkopen. Maar we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justdowner
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:58
"De iPhone lijkt dan opeens erg betaalbaar"

Lijkt mij dat ze de X1 een beetje proberen te bashen aangezien het op een iphone-site staat, zo komt de iphone weer in een beter daglicht te staan.

-edit- te laat

[ Voor 4% gewijzigd door justdowner op 19-02-2008 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silvos schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:32:
Haha, dat staat op Iphoneclub.nl. Dat lijkt me nou niet de meest betrouwbare site, zeker niet aangezien de xperia wel eens een grote concurrent kan worden van de Iphone (niet met deze prijs uiteraard, maargoed). Bovendien zagen we het met de memorystickjes al, feiten kunnen nog veranderen. Een prijs van €900 lijkt me vrij uit de lucht gegrepen. Op nagenoeg geen enkele site kosten toestellen meer dan €700. Het zou van htc/sony zeer onverstandig zijn om deze telefoon zo duur te verkopen. Maar we zullen zien.
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, even in de comments een stukje gezet om even terug te bashen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:48:
[...]

Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, even in de comments een stukje gezet om even terug te bashen haha
Ach, niet zoveel aandacht aan besteden. Ze zijn jaloers dat ze geen TomTom kunnen draaien (correctie: dat ze nog niet eens GPS hebben), geen uitgebreid pakket aan software aangeboden krijgen en ze hebben het gevoel dat ze teveel hebben betaald voor hun geliefde speelgoedtelefoons.

Speculeren over de prijs heeft weinig zin. Gewoon maar netjes wachten totdat hij uitkomt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

CLB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:19:
Hoewel de Xperia X1 als consumententoestel is bedoeld, is het prijskaartje niet op consumentenniveau: als het toestel in het 3e kwartaal van 2008 uitkomt moet je er rond de 900 euro voor betalen.
Bovendien is het wat voorbarig om te stellen dat een Windows Mobile-based toestel gericht is op de consument vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

op wie dan..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvos
Ik denk dat een device als dit eigenlijk meer gericht is op de zakenmark en de veeleisende student.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Laatst online: 29-09-2024
wat een hoop bullshit staat er in dit topic, onzindiscussies!

Maar wat een mooi ding zeg! Hopen dat Sony Ericsson ook met een windows-mobile OS een super telefoon neer kan zetten, ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Silvos schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:29:
Ik denk dat een device als dit eigenlijk meer gericht is op de zakenmark en de veeleisende student.
Dat is ook de reden dat ze een windows mobile toestel neerzetten. Xperia wordt een nieuwe range van SE meer gericht op de zakelijke gebruiker en makkelijk te integreren en beheren dan hun bestaande smartphones. Tenminste, dat is het idee erachter.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zou je verbazen hoeveel tweakertjes rondlopen met een gratis windows mobile gsm (bij 15 euro per maand contract). Windows mobile is juist erg toegankelijk voor mensen met een kleine beurs. Wat over de xperia niet gezegd kan worden ben ik bang. Toch is dit een goede opvolger van mijn k800i, deze verloopt namelijk in het 2e kwartaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ja er zit natuurlijk ook verschil in de modellen, maar als je kijkt naar de duurdere HTC modellen zijn deze echt niet voor de mensen met een kleine beurs. (bijv. de TyTN II)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xperia staat op sonyericsson.nl als "binnenkort leverbaar", ben benieuwd wat dat in houdt, binnenkort :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Nou, pak wat te drinken en lees het topic is door zou ik zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Nu online

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:49:
het zou je verbazen hoeveel tweakertjes rondlopen met een gratis windows mobile gsm (bij 15 euro per maand contract).
Maak wel even een verschil tussen Windows Mobile 6 Standard en Windows Mobile 6 Professional. De eerste is gemaakt voor Smartphones (apparaat met telefoon zonder touchscreen). Daarop kan je een stuk minder programma's draaien, vooral degenen die een touchscreen verwachten (wat er veel zijn voor Windows Mobile).

Smartphone: telefoon met PDA functies.
Pocket PC (met mobiele telefoon): PDA met telefoonfuncties.

Denk dat je bij een een Pocket PC met mobiele telefoon ingebouwd er niet vanaf komt met een 15 euro per maand contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 00:24:
De Xperia staat op sonyericsson.nl als "binnenkort leverbaar", ben benieuwd wat dat in houdt, binnenkort :?
Mwah, destijds stond in februari/maart 2006 dit ook op de SE website voor de M600i. De uiteindelijke leverdatum in Nederland werd toen vrolijk juni 2006. 4 maanden is dus in ieder geval nog binnen de marge van "binnenkort' bij SE.

Wat een heerlijke telefoon lijkt me dit! Hoewel ik niet te klagen heb over de M600 lijkt me een WM toestel inderdaad makkelijker qua synchronisatie dan een Symbian telefoon. In al heel wat organisaties waar ik gewerkt heb is er een "WM only" beleid qua verbindingen met het netwerk.

ik ga vast wat geld per maand opzij zetten voor dit toestel, dan valt de klap bij aanschaf misschien nog een beetje mee :)

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik verwacht toch niet meer dan 250 euro te gaan betalen als ik weer ga verlengen, dus dat sparen hoeft dan ook alweer niet :P

Binnenkort kan inderdaad erg lang duren bij SE. Ik ga uit van eind augustus/begin september. Kan het altijd meevallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 14:03

The Legend

*Plop*

December is anders ook nog een optie toch? :p Ik zou niet te hard hopen op de nazomer van 2008, het kan net zo goed tegenvallen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:14
Paar nieuwe foto's ontdekt
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-4-1203419600.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-4-1203419607.jpg
http://www.planete-nokia....=30&p=451682&#entry451682
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-408-1202683586.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.planete-nokia.com/phpBB2/uploads/post-408-1202683392.jpg
Hieronder nog een filmpje weet niet of die al gepost was
http://www.infosyncworld....on_xperia_x1.html?n=Video
Het is wel een zeer mooi toestel :9~

[ Voor 29% gewijzigd door patrick1988 op 20-02-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Waarom hebben ze een Touch keyboard lay-out erop staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Good find >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
DaannO schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:59:
Waarom hebben ze een Touch keyboard lay-out erop staan :S
Is dat niet het standaard WM login screen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Laatst online: 29-07 19:13
kan niet wachten tegen dat ie uit is... hmmmmmm

kan ik mijn PDA vervangen, en een gsm uitsparen.
wel vind ik het spijtig ie geen 5meg pixel camera had, die P3 heeft tenslotte ook een 3.2meg pix camera

[ Voor 62% gewijzigd door 571Pro op 20-02-2008 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Sir_Killalot schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:53:
[...]

Is dat niet het standaard WM login screen dan?
Nee, dat is een de HTC Tocuh Keyboard skin :) Dit is de standaard wm 6 layout:

Afbeeldingslocatie: http://www.zombienexus.net/portal/uploads/wm6_pincode_screen.jpg

Maar dan groen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

571Pro schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:54:
wel vind ik het spijtig ie geen 5meg pixel camera had, die P3 heeft tenslotte ook een 3.2meg pix camera
Ja inderaad, want MP zeggen alles :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:01:
[...]

Ja inderaad, want MP zeggen alles :|
Dat niet de lens is belangrijker, echter als je kijkt naar de trend dan weer wel. Je moet rekenen dat dit toestel over 6 maanden pas uit komt en dan is 5 mp bijna een gemeengoed :)

[ Voor 3% gewijzigd door DaannO op 20-02-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa als je zo'n trendf*cker bent kun je elke dag wel een nieuwe mobiel kopen 8)7
3,2MP kom op mensen, dat is in godsnaam 2048x1536 pixel en dat met 'n mobieltje 8)7

Weet nog dat ik blij was met m'n SE T610 met z'n QVGA camera :X :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Tsjaa als je zo'n trendf*cker bent kun je elke dag wel een nieuwe mobiel kopen 8)7
Dan kan je deze ook beter laten staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Tsjaa dat zullen de echte n0rts ook wel doen :)
Maar blaten over een 3,2MP camera.. tsjaa dan ben je imho scheef bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Je mag wel iets minder fanboy achtig posten hoor CLB, nofi. Het is toch een normaal punt van kritiek dat SE blijkbaar niet de moeite neemt om een betere camera in haar top product te plaatsen :? Dat MP niet uitmaken en dat het goed genoeg is voor jou staat daar toch los van. Om iemand dan uit te maken voor trendfucker omdat hij blijkbaar een andere mening heeft dan jij?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik post niet fannboy achtig, vind 't alleen debiel dat mensen nog klagen dat er 'maar' een 3,2MP camera inzit... Kun je wel zeggen 'de concurrentie biedt 5MP camera' nja dan koop je die 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Waarom is het debiel dat mensen daarover klagen? Het is toch net zo debiel dat SE achterblijft op de concurrentie door het plaatsen van een camera die al 2 jaar oud is. Waar wil je het anders in dit topic over hebben als je niet mag vergelijken met concurrenten of kritiek mag hebben op productkeuzes. Wil je een groot SE hauzee topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:15
Ik snap überhaupt niet dat mensen tegenwoordig "eisen" dat er een dikke camera in een telefoon zit ingebouwd. Daar heb je toch een echt fototoestel voor, of heb ik dat nou verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Laatst online: 29-07 19:46

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

rofl O-)
Het enige wat ik nog jammer vindt, is dat je nog geen echte statement kan maken over de inhoud van deze phone qua software. Want wm6.1 is nog geen eens officieel uit. Wil wel weten wat de voordelen zijn van wm6.1 op deze phone en hoe het op deze phone werkt.

Ik w8 nog (on)geduldig :9

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al over nagedacht dat Windows mobile nog heemaa niet klaar is voor een 5 megapixel camera ?

Ze zien niet eens echt kaar voor een 262.000 kleuren scherm.

Windows mobile loop ozich best achter met het grafiche gedeelte ;)

Hopen op windows mobile 7 dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:59:
al over nagedacht dat Windows mobile nog heemaa niet klaar is voor een 5 megapixel camera ?

Ze zien niet eens echt kaar voor een 262.000 kleuren scherm.

Windows mobile loop ozich best achter met het grafiche gedeelte ;)

Hopen op windows mobile 7 dan maar ;)
omg @ jou NL :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

The Legend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 20:56:
Waarom is het debiel dat mensen daarover klagen?
Omdat het gewoon triest is om minstens een 5MP camera te moeten hebben, omdat concurrerende telefoons (of andere SE's) dat ook hebben.. Zal wel z'n reden hebben heh...

2 jaar is trouwens ook overdreven en tevens vind ik het maar raar dat SonyEricsson de XPERIA X1 als 'telefoon' betiteld... Een camera in 'n telefoon zou toch 'fototoestel' moeten heten 8)7
Kijk uit dat je niet te hart stuitert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha nu je t zegt sorry...

IIG Windows mobile is niet klaar voor 5 megapixel.

Ze proberen stapje voor stapje naar 262000 kleuren alleen dit duurt ook lang.

Windows mobile 7 die uitkomt eind dit jaar gaat voor veel verandering zorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:02:
[...]

Omdat het gewoon triest is om minstens een 5MP camera te moeten hebben, omdat concurrerende telefoons (of andere SE's) dat ook hebben.. Zal wel z'n reden hebben heh...

2 jaar is trouwens ook overdreven en tevens vind ik het maar raar dat SonyEricsson de XPERIA X1 als 'telefoon' betiteld... Een camera in 'n telefoon zou toch 'fototoestel' moeten heten 8)7

[...]

En het is ook onzin om wifi op je telefoon te hebben want daar heb je een laptop / pc voor. Net zoals GPS onzin is, daar heb je een aparte TomTom voor. Daar hoor ik je anders niet over klagen. Kom op zeg, dat heet innovatie! Concurrentie stimuleert om steeds betere producten te maken, dus ook steeds betere foon camera's. Dat je die megapixels niet nodig hebt of misschien niet eens kunt gebruiken staat daar los van. Het gaat om de innovatie. SE blijft bewust of onbewust achter op de concurrentie door het gebruiken van een 3.2MP camera. Daar mag je toch wat van vinden?

Twee jaar is trouwens niet overdreven want in de zomer is de K800i (de 1e SE foon met een 3.2MP camera) twee jaar op de markt, en dan is de X1 waarschijnlijk nog niet eens leverbaar.

[ Voor 7% gewijzigd door The Legend op 20-02-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

[...]

Als hij dat nou belangrijk vindt?
Kan je wel hem afzeiken, maar heeft dus helemaal geen zin. Kennelijk vindt hij het wel belangrijk.

Dus laten we het lekker ontopic houden met het spammen van links/filmpjes/plaatjes van deze geweldige phone!
[...]

Hoort er soms bij O+

[ Voor 8% gewijzigd door XTREEMRaGE op 20-02-2008 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 13:20
@The Legend, je hebt het wel steeds over de concurrentie, maar over welke concurrentie heb je het bij de X1? Ik kan misschien de LG Viewty met zijn 5 MP camera als concurrentie noemen, maar voor de rest zitten de meeste telefoons in dit segment op 2/ 3 MP:

HTC TyTN II: 3 MP
Toshiba Portegé G900: 2 MP
E-Ten Glofish M700: 2 MP

LG Viewty: 5MP
Apple iPhone: 2MP

Waarbij die laatste afwijken door hun OS en de iPhone eigenlijk geen concurrentie te noemen is door het missen van 3G en het niet kunnen installeren van extra applicaties. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-02-2008 21:17 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Bij "concurrentie" gaat het niet alleen om directe concurrentie tussen vergelijkbare modellen van verschillende merken. Het gaat er om dat 'de ander' al een tijdje een 5MP camera in het assortiment heeft en SE blijft werken met een 'oude' 3.2MP camera. Ik geef verder ook geen waarde oordeel. Misschien is de 3.2MP camera van SE wel beter dan de 5MP camera van LG maar het gaat mij om het feit dat CLB alle kritiek op dit toestel wegwuift of belachelijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

The Legend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:09:
En het is ook onzin om wifi op je telefoon te hebben want daar heb je een laptop / pc voor.
WiFi werkt handig op zo'n mobiele telefoon en heeft bijna dezelfde functies als op 'n laptop
Net zoals GPS onzin is, daar heb je een aparte TomTom voor.
Net zoals TomTom goed werkt
Daar hoor ik je anders niet over klagen.
Ik klaag nergens over, ik ga in op dat lompe MP-gedoe
Kom op zeg, dat heet innovatie! Concurrentie stimuleert om steeds betere producten te maken, dus ook steeds betere foon camera's. Dat je die megapixels niet nodig hebt of misschien niet eens kunt gebruiken staat daar los van. Het gaat om de innovatie. SE blijft bewust of onbewust achter op de concurrentie door het gebruiken van een 3.2MP camera.
Tsjaa de rest van de specs compenseert de al goede 3,2MP camera makkkkelijk
Daar mag je toch wat van vinden?
Uiteraard, maar dat hoeft niet elke pagina van dit topic weer op de laaien 8)7
Twee jaar is trouwens niet overdreven want in de zomer is de K800i (de 1e SE foon met een 3.2MP camera) twee jaar op de markt, en dan is de X1 waarschijnlijk nog niet eens leverbaar.
Dat is alleen op papier een 3,2MP camera en wel degelijk anders qua kwaliteit
The Legend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:21:
het gaat mij om het feit dat CLB alle kritiek op dit toestel wegwuift of belachelijk maakt.
Ik wuif helemaal niks weg... Als ik laat weten dat ik al dat 'waarom geen 5MP gedoe' onzin vind, krijg ik gelijk ladingen kritiek over me heen.. Waarom Wi-Fi, waarom GPS, waarom dit, waarom dat... Dat jullie nou bijna allemaal als makke schapen 1 mening volgen.. ik heb de mijne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 13:20
CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:38:
(...)

Ik wuif helemaal niks weg... Als ik laat weten dat ik al dat 'waarom geen 5MP gedoe' onzin vind, krijg ik gelijk ladingen kritiek over me heen.. Waarom Wi-Fi, waarom GPS, waarom dit, waarom dat... Dat jullie nou bijna allemaal als makke schapen 1 mening volgen.. ik heb de mijne :)
Je maakt alleen mensen uit voor debiel die het jammer vinden dat er geen 5 MP camera in zit, wat ook niet echt sjiek is, om het zachtjes uit te drukken. ;)
The Legend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:21:
Bij "concurrentie" gaat het niet alleen om directe concurrentie tussen vergelijkbare modellen van verschillende merken. Het gaat er om dat 'de ander' al een tijdje een 5MP camera in het assortiment heeft en SE blijft werken met een 'oude' 3.2MP camera. Ik geef verder ook geen waarde oordeel. Misschien is de 3.2MP camera van SE wel beter dan de 5MP camera van LG maar het gaat mij om het feit dat CLB alle kritiek op dit toestel wegwuift of belachelijk maakt.
Heb je wel gelijk in, natuurlijk. Punt is een beetje dat mensen die een Samsung G600, Nokia N95, LG Viewty, Sony Ericsson K850i of noem maar op, willen, niet zo snel voor de XPERIA X1 zullen gaan. Wat dat betreft is er eigenlijk niet veel concurrentie.

Persoonlijk vind ik het trouwens ook wel jammer dat er geen (behoorlijke kwaliteit) 5 MP camera in zit, maar geen punt dat ik erop afknap. Maar dat terzijde. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Jaap-Jan op 20-02-2008 22:01 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:38:
[...]

[...]

Dat is alleen op papier een 3,2MP camera en wel degelijk anders qua kwaliteit
Hier ben ik wel benieuwd naar. Hoezo is dat alleen op papier een 3.2MP camera en heb je een bron voor het feit dat er een 'nieuwe' 3.2MP camera in zal komen? Ik dacht nl. dat ze dezelfde camera als uit de K800i zouden gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige concurent is de HTC SHIFT denk ik wel zo... en die heeft ook en 3 megapixel.

Sowiso hebben smartphone een 2 - 3 megapixels...

een smartphone is voor de zakenman meer gericht en niet op een fotograaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Jaap-Jan schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:00:
Je maakt alleen mensen uit voor debiel
Als je zulke dingen gaat interpreteren ben je niet echt goed bezig.. Ik VIND het debiel
Persoonlijk vind ik het trouwens ook wel jammer dat er geen (behoorlijke kwaliteit) 5 MP camera in zit, maar geen punt dat ik erop afknap. Maar dat terzijde. :)
idd PUNT
The Legend schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:02:
Hier ben ik wel benieuwd naar. Hoezo is dat alleen op papier een 3.2MP camera en heb je een bron voor het feit dat er een 'nieuwe' 3.2MP camera in zal komen? Ik dacht nl. dat ze dezelfde camera als uit de K800i zouden gebruiken.
Bron heb ik niet.. Maar kan me niet voorstellen dat ze dezelfde camera/ lens gebruiken :)
Twijfelachtig punt dat wel.. maar er zijn voor zover ik ook geen bronnen die het bevestigen?
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:18:
enige concurent is de HTC SHIFT denk ik wel zo... en die heeft ook en 3 megapixel.

Sowiso hebben smartphone een 2 - 3 megapixels...

een smartphone is voor de zakenman meer gericht en niet op een fotograaf :P
Dit is geen smartphone hoor :? Lees je in, voordat je wat zegt?

Windows Mobile is er in drie varianten, namelijk:

* Pocket PC (dit zijn de normale PDA's)
* Pocket PC Phone Edition (PDA's met telefoonfuncties)
* Smartphone (telefoons met PDA functie, hebben géén touchscreen
)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
3jaar geleden heb ik de K750i gehad, vorig jaar K800i, nu de K850i en ja ik doe het voor de camera. En ik kom op plaatsen waardat een digitale camera verboden is, een gsm met high-res camera doen ze niet druk om. Ik weet het redicuul klinkt maar het is eenmaal zo. Als westerling heb je je daar te gedragen naar het hen beliefd. Daarnaast vind ik het trouwens idioot 2 maal geld uit te geven aan een camera En aan een gsm, dan loop je met 2 dingen in je zakken en laat je al gauw de camera thuis. Een fototje trekken met een gsm is nu eenmaal zoveel rapper gedaan.
Je kan nu klagen merg en been over de kwaliteit in vergelijking met een digicam het boeit me geen moer, wel zul je niet kunnen ontkennen er geen kwaliteits verschil in de foto's tussen die 2, 3.2, 5meg pix gsm's ik al heb gehad.
Trouwens een P3i heeft 3.2meg pixel, waarom zou de volgende business foon er geen 5 mogen? 5Meg is toch al hedendaags goed ingeburgerd, zelfs in de High End foon's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:52
Oke, 3,2 of 5 megapixel boeit me niet zoveel, tis een beetje appels en peren vergelijken op deze manier... tenslotte:

heb liever een nieuwe 3,2 megapixel sensor, met goede ruisprestaties en xenonflits (miss. zelfs optische zoom) als een 5 megapixel standaard focus baggerlens en software...

Ikzelf vind de CAMERA belangrijk, niet het aantal megapixel, en denk nu net dat dat hetgeen is wat CLB en TheLegend allebei op hun manieren proberen te verwoorden...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
peugeot206gt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:47:
Oke, 3,2 of 5 megapixel boeit me niet zoveel, tis een beetje appels en peren vergelijken op deze manier... tenslotte:

heb liever een nieuwe 3,2 megapixel sensor, met goede ruisprestaties en xenonflits (miss. zelfs optische zoom) als een 5 megapixel standaard focus baggerlens en software...

Ikzelf vind de CAMERA belangrijk, niet het aantal megapixel, en denk nu net dat dat hetgeen is wat CLB en TheLegend allebei op hun manieren proberen te verwoorden...
en welke 3.2 camera zit er dan in de X1? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

571Pro schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:43:
Een fototje trekken met een gsm is nu eenmaal zoveel rapper gedaan.
Oftewel een 'snapshot' en daar heb je echt geen 5MP camera voor nodig 8)7
Trouwens een P3i heeft 3.2meg pixel, waarom zou de volgende business foon er geen 5 mogen? 5Meg is toch al hedendaags goed ingeburgerd, zelfs in de High End foon's.
Ik zeg niks over 'mogen'... en noem maar is wat voorbeelden van high end phones, I don't know them!
peugeot206gt schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:47:
dat dat hetgeen is wat CLB en TheLegend allebei op hun manieren proberen te verwoorden...
Tsjaa, je mag hier niks verwoorden, want als je niet klaagt over een uberproduct, hoef je ook niet te posten.. Altijd maar zeiken en blaten en minpuntjes opzoeken over een product wat gewoon 100% top is!

Maar ik vind het wel best en houd erover op... Iemand start maar 'n 'Ik wil een 5MP cam topic' 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 20-02-2008 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:52
571Pro schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:50:
[...]

en welke 3.2 camera zit er dan in de X1? :+
hahahaha, ik heb geen flauwwwwwwww idee, hopelijk een nieuwe versie, die de oudere outperformed.. maar als jij het weet :) hou ik me aanbevolen om het te verklappen...

wilde alleen even mijn standpunt vertellen :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:26

Ginz

Trek Superfly 5 powered

CLB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:42:

Dit is geen smartphone hoor :? Lees je in, voordat je wat zegt?

Windows Mobile is er in drie varianten, namelijk:

* Pocket PC (dit zijn de normale PDA's) Classic
* Pocket PC Phone Edition (PDA's met telefoonfuncties) Professional
* Smartphone (telefoons met PDA functie, hebben géén touchscreen) Standard
Windows Mobile 6 heeft er weer andere naampjes voor: (vet gedrukt in jouw quote) :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Thank you :)
En zodoende is te zien dat de XPERIA een PDA met telefoonfunctie is en geen smartphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Heb daar ook al een keer een discussie over gehad :P Verkeerde titel voor artikel

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:55:
[...]

Windows Mobile 6 heeft er weer andere naampjes voor: (vet gedrukt in jouw quote) :P
De X1 krijgt Professional iig, mogen we de plaatjes van de Hongaarse site geloven. En ik ben zelf ook teleurgesteld dat het 3,2 zonder Xenon is geworden. Met Xenon was ik enthousiast geweest, 5MP Xenon helemaal laaiend. Maar met Sony Ericsson's reputatie op het vlak maak ik me geen zorgen dat de foto's met een X1 slecht zullen zijn. Ik ben geen chromofiel of resolutierukker
Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Xperia Tech vragen topic Deel 5