haha CLB aub iets beleefder mag wel, maar kzal je helpen:
DUH-ig of niet, toch een minpunt
Ja ik denk dat het algemeen bekend is dat normale telefoontoetsen beter werken dan MS Dialpad?
EDIT:
Okee, maar het ontbreken van de ouderwetse telefoontoetsen vindt ik alsnog een min!
Tuurlijk is het specificatieneuken, maar weer elk miniscuulminpuntje is er 1. Ik maak ook potientiele minpunten want de lijst met pluspunten een beetje te lang is om even te posten, ik ben echt fan van dit dingetje voordat ie uit is.
Ik vergelijk de kleuren met die van huidige smartphones daar is ie al onder de maat, laat staan als hij uitkomt! En ja wellicht is het voldoende, wellicht zal het storend worden dat valt te bezien.
Geen releasedatum = duimdraaien = concurentie aan de slag = geen premium product hebben straks, net zoals de Meizu M8.
En Memorystick Micro is op dit moment tot
4GB8GB terwijl de Iphone al bij de 16GB zit. waarom geen MicroSD nemen. Geaccepteerder formaat
met hogere geheugengrootte op het moment? Echt foute zet hier.
Dat Xenon ga je wel merken als je al partyend een mooi kiekje wil maken

echt kwaliteitsboost.
Eerder in het topic is al gezegd en is ook al bekend:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/29587452
De X1 wordt een high-end, exclusief product, net zoals de (is het woord al verboden in t topic?) Iphone. De Iphone is niet sim-vrij te krijgen alleen met abbo, dus zal dit waarschijnlijk ook met deze gebeuren. Kzet er ook een vraagteken bij heh!
[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 170419 op 15-02-2008 15:52]