Toon posts:

Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic OverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 181.236 views

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Dit wordt de opvolger van m'n Touch denk ik :9~

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-06 15:40
WOW!!!!!!!! :*)

Echt een TE GEKKE phone!!! alsof al mijn dromen uitkomen!!! :D :*)
Ben altijd al een SE fan geweest, gezien ze altijd de vetste designs en fotokwaliteit leverden.

Maar deze specs slaan alles:
  • GPS
  • mini USB aansluiting(de meeste mensen hebben wel een mini-usb kabeltje thuis liggen, dus je kan dus altijd opladen als je je kabeltje bent vergeten)
  • microSD (er wordt gebruik gemaakt van de standaard :D (SD dus))
  • Windows mobile (er zijn al zo veel programma's voor WM gemaakt. UIQ had maar weinig support van de community)
  • Groot touchscreen (met groot bedoel ik > 3" zodat je goed kan zien tijdens het rijden met GPS)
  • Goede kwaliteits camera(lees SE camera) met autofocus & flash
  • QWERTY toetsenbord
  • mooi design
Tot nu toe bestond deze combinatie niet

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08

Jaap-Jan

Geen IPv6- ready check meer :(

@Djerique, je hebt blijkbaar wat moeite met lezen. ;)

Needler vroeg om een filmpje van real-life gebruik en jij post een promo filmpje, waar hij nu net níet om vroeg.

De XPERIA X1 slikt MemoryStick Micro (zie de site van Sony Ericsson) en dus géén MicroSD, wat ook al in dit topic voorbijkwam. :)

En dat laatste vind ik echt een misser. Een 4GB MemoryStick micro kost €39,95 (pricewatch: Sandisk SDMSM2-4096) terwijl 4GB MicroSD van hetzelfde merk slechts €26,- euro kost: pricewatch: Secure Digital Card Micro 4GB (Sandisk, micro-SDHC))
The Dolf schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:51:
[...]

Moet je natuurlijk wel een micro nemen ter vergelijking.
(...)
Oeps, gefixt O-)
curry684 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 01:35:
(...)

Enorm jammer dat ze hun MemoryStick onzin blijven pushen maar dat maakt me voor die 2 tientjes ook geen ruk uit.
Daar heb je natuurlijk ook wel weer gelijk in.

[Voor 68% gewijzigd door Jaap-Jan op 12-02-2008 11:00]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:30
Ik ben wel bang voor de camerakwaliteit, als de X1 werkelijk door HTC wordt gemaakt. De camarakwaliteit van de 3,2MP AF camera van de Touch Cruise en Kaiser is namelijk niet echt geweldig. Als ze gewoon dezelfde camera als die van de K800i/K810i of K770i (die nog iets beter is zelfs) erin stoppen ben ik meer dan tevree.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Daar zal dan wel weer een cameramodule van Sony in zitten. Sony heeft daar natuurlijk ook zo zijn kwaliteiten en kennis is, zonde om die kennis niet te gebruiken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jaap-Jan schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 00:17:
@Djerique, je hebt blijkbaar wat moeite met lezen. ;)
En dat laatste vind ik echt een misser. Een 4GB MemoryStick micro kost €39,95 (pricewatch: Sandisk SDMSM2-4096) terwijl 4GB MicroSD van hetzelfde merk slechts €20,- euro kost: pricewatch: Secure Digital Card mini 4GB (Sandisk, SDHC))
Moet je natuurlijk wel een micro nemen ter vergelijking.

pricewatch: Secure Digital Card Micro 4GB (Sandisk, micro-SDHC)

Is namelijk 32.5% duurder dan de mini.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 19:54

curry684

left part of the evil twins

Yep en in combinatie met keyboard en form factor gaat deze definitely later dit jaar m'n Touch Cruise opvolgen: Pocket Putty on the road :Y)

Enorm jammer dat ze hun MemoryStick onzin blijven pushen maar dat maakt me voor die 2 tientjes ook geen ruk uit.

[Voor 17% gewijzigd door curry684 op 12-02-2008 01:38]

Professionele website nodig?

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-04 18:40
Hmm, heel mooi toestel... eentje die ik zeker in de gaten ga houden wanneer ik mijn abo weer mag verlengen (over een jaar pas), hopelijk is de prijs dan ook wat omlaag.

Lijkt me echt een heel mooi toestel, die intro alleen al :9

We are shaping the future

• T-Junkie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-06 02:22

T-Junkie

user brain not connected...

Ik heb eigenlijk alleen maar SE mobieltjes gehad. En vroeger een Sony Clie met PalmOS. En ben nooit echt onder de indruk geweest van Windows Mobile. Maar ben nu ook verder niet erg bekend mee met de laatste versies ervan. Deze smartphone ziet er heel erg gaaf uit.
Alleen laten ze in de verschillende filmpjes nog weinig zien van de software. En die software bediening kan toch een mobieltje net dat extra stukje toegevoegde waarde geven naast de snelle hardware.
(zoals de iPhone dat ook heeft gedaan met zijn bediening en gemak van de software)

Maar welk huidig mobieltje zal ongeveer dezelfde software ervaring hebben? Zodat ik binnenkort een beetje kan gaan kijken of 't me een beetje bevalt.

En ik zie hier rechtsonder iets wat lijkt op de XMB (XrossMediaBar) van de PSP en de PS3. Dat lijkt me wel erg gaaf als ze dat voor de multimedia experience (zoals hun dat noemen) gaan gebruiken.

edit:

En hier heb ik nog een PlayNow schermpje kunnen vinden. Maar daar houdt het ook verder mee op.

[Voor 8% gewijzigd door T-Junkie op 12-02-2008 02:52]

• xvanwaart
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-04 17:52
Het mooiste zou natuurlijk zijn als deze kan communiceren met mijn PSP/PS3, Video streamen van je PS3 naar je telefoon als je op de pot zit!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:38
Zou het ook waarschijnlijk kunnen zijn dat windows mobile 6.1 erop staat? Mischien wachten ze wel op die release voordat ze de telefoon uitbrengen...

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-05 00:38
Kix@$$ schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:05:
Zou het ook waarschijnlijk kunnen zijn dat windows mobile 6.1 erop staat? Mischien wachten ze wel op die release voordat ze de telefoon uitbrengen...
Jij bedoelt natuurlijk windows mobile 7! Die staat gepland begin 2009. WM 6.1 wordt as we speak gereleased op het GSMA congres in Barcelona!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-03 17:32
Kix@$$ schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:05:
Denk het wel, en wachten is niet echt meer nodig aangezien WM 6.1 al redelijk goed verkrijgbaar is op de verschillende hobby fora ala XDA-Developers ;)

[Voor 5% gewijzigd door Sir_Killalot op 12-02-2008 11:19]

• Kix@$$
  • Laatst online: 14:38
Sir_Killalot schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:10:
[...]

Denk het wel, en wachten is niet echt meer nodig aangezien WM 6.1 is al redelijk goed verkrijgbaar op de verschillende hobby fora ala XDA-Developers ;)
Jep, maar volgens mij niet de release versie nog...

[edit]
Die wordt nu gereleased... Dan is daar het wachten dus niet op :P

[Voor 10% gewijzigd door Kix@$$ op 12-02-2008 10:31]

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 07-06 14:17

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat met bestaande WM applicaties op die Experia. De beeldverhouding lijkt me zo op het eerste gezicht anders dan bij een normale PDA of HTC, hoger en smaller eigenlijk. Ben benieuwd of dat het beeld niet gaat oprekken of zo. Iemand enig idee?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• Alex)
Een beetje goed geprogrammeerde app kan met iedere resolutie omgaan, minder goed geprogrammeerde apps hebben alleen maar een hoop extra leegte in hun forms :)

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Jawel, maar als je beeldverhouding verandert (zoals hier het geval lijkt) dan moet je bijv. Tomtom of oprekken of een stukje scherm niet tonen toch?

• Alex)
Het hoeft geen probleem te zijn: de meeste apps zijn ontworpen voor QVGA (320x240) of voor VGA (640x480). Dit apparaat heeft 800x480 als resolutie, dat past dus prima :)

• Sir_Killalot
Andere PDA's kunnen ook al schakelen van 320x240 naar 240x320, das geen probleem voor de meeste programma's :)

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Alex) schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:50:
Het hoeft geen probleem te zijn: de meeste apps zijn ontworpen voor QVGA (320x240) of voor VGA (640x480). Dit apparaat heeft 800x480 als resolutie, dat past dus prima :)
Ja ok, dat wist ik maar dan krijg je bij dit apparaat dus feitelijk loze ruimte boven en onder. Geeft niets, maar ik wilde het gewoon even weten :)

Ben ook erg benieuwd naar de GPS functie (agps?). Ik zit nu te denken aan de HTC Touch Cruise maar dit ding brengt me dan weer aan het twijfelen. Ben benieuwd of Tomtom dan met dat aGPS samenwerkt.

Blijft gissen nu natuurlijk. Nah ja, we zien wel, het duurt nog even :(

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Alex) schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:50:
Het past wel, maar wat BeQuietAndDrive bedoelt is, denk ik, dat de aspect ratio's niet overeenkomen, en dat de apps dus óf op moeten rekken, of de aspect ratio behouden en met balken gaan werken.
Ik vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat dan opgelost wordt :)

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-06 19:54

curry684

left part of the evil twins

BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:54:
[...]

Ja ok, dat wist ik maar dan krijg je bij dit apparaat dus feitelijk loze ruimte boven en onder. Geeft niets, maar ik wilde het gewoon even weten :)
Dat hangt er dus van af of de applicatie al of niet goed is geschreven. Een TomTom zal probleemloos kunnen renderen op 25% extra scherm, tja, en als ze dat slecht hebben gebouwd hebben ze nog een half jaar om het te patchen.

Professionele website nodig?

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Ik heb trouwens een real-life video gevonden: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ESPFacfrRkA]

Een paar feitjes uit de video:

• De zaken die we dus zien op foto's, zijn extra applicaties die Sony Ericsson heeft ontwikkeld, de Windows Mobile interface is ook gewoon beschikbaar.

• De body is opgetrokken uit roestvrij staal.

• De dialer is gewoon de standaard Windows Mobile dialer.

• Er zit blijkbaar een 1400mAh accu in, wat volgens mij best aardig is. De Kaiser heeft een 1350mAh accu.

• Voor programmeurs: de API's van de Sony Ericsson applicaties wordt openbaar gemaakt, dus er kan geprogrammeerd worden voor de Sony Ericsson applicaties.

Naar mijn mening zien die animaties er heel vloeiend uit. Volgens de demo'er komt dat doordat de ATi videochip die voor zijn rekening neemt.

Iemand op xda-developers vond de overgang van landscape naar portrait mode 'a tad slow'. Dit kan erop wijzen dat de Windows Mobile interface softwarematig gerenderd wordt. Maar 2 seconden vind ik zelf niet zo'n probleem, 't is een flinke verbetering ten opzichte van m'n MDA Vario. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ik heb ook al ergens gelezen dat deze prototypen nog niet de snelheid hebben van de uiteindelijke toestellen. Het moet wel een sterk ding zijn, op de website zelf beweren ze dat hij fullscreen video vloeiend kan afspelen (800x480 dus). Dat kan de HTC Touch Cruise niet zeggen :P

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:50
Zouden de eerste reviews al snel beschikbaar komen of wordt dat wachten tot na de zomer?

Ik ben toch malle pietje niet!

• Sir_Killalot
Die zullen pas 2 a 3 maanden voor de echte release komen als ik kijk naar bijvoorbeeld de TyTN 2 :)

Anoniem: 215257

Ja maar bij sony lijkt het alsof hij al bijna af is :p

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
curry684 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:03:
Dat hangt er dus van af of de applicatie al of niet goed is geschreven. Een TomTom zal probleemloos kunnen renderen op 25% extra scherm, tja, en als ze dat slecht hebben gebouwd hebben ze nog een half jaar om het te patchen.
In 't Toshiba G900 topic, ook een toestel met 800x480, wordt gemeld dat enkel TomTom 6 daarop draait. Of dat het gevolg is van die resolutie, of van iets geheel anders, weet ik echter niet. Er schijnen overigens langzamerhand meerdere toestellen met grotere resolutie aan te komen, onder meer van Toshiba, dus het zou voor software-leveranciers inderdaad verstandig zijn om daar rekening mee te gaan houden.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Eerste post en gelijk gebookmarkt!
zeker DE kanshebber om m'n W880i'tje op te volgen...

HTC Touch Cruise en HTC TyTN II vind ik ook erg mooi,
maar hebben grote video playback problemen en that's a no go...

iPhone vind ik ook erg mooi, maarja Windows Mobile trekt me ook wel erg..
Voor de rest zijn deze dingen ook erg erg geilish natuurlijk:
  • SonyEricsson _/-\o_
  • Goedkope geheugenkaartjes*
  • 800x480 resolutie
  • Curve + toetsenbordje
  • Ingebouwde GPS module
  • Ingebouwde radiomodule
  • Veel betere camera dan ik nu heb
  • 3,5mm plug
* Hier moeten dus MemoryStick Micro kaartjes in..? 4GB voor 39,95 & 8GB voor 77,95

Een HTC TyTN II kost los zo'n 580,- als deze XPERIA hier nou mee gaat concurreren :9

Ik moet toch nog enkele maanden wachten aangezien m'n abbo nog 'n paar maandjes loopt! Prachtig!

* CLB gaat vanavond lekker heel de avond YouTuben op XPERIA en dergelijke

[Voor 15% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 16:32]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Sir_Killalot
Je kan er op rekenen dat deze bij de introductie 700+ gaat kosten ;)

• CLB
  • Niet online
Ajaa ik reken op de 800,- ben alvast aan het sparen!
Stond ook smiley achter, omdat ik weet dat hij nooit 600,- gaat kosten bij de introductie ;)

EDIT @ Hieronder: Die komt gelijk bij de pluspuntjes! 3,5mm ftw!

[Voor 20% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 16:21]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• DP Kunst
  • Laatst online: 09:30
Ook wel mooi dat de FastPort connector eruit gehaald is. Wat een onding is dat... Ik zie er nou een standaard USB aansluiting aanzitten. En voor het geluid, jaja, een jack aansluiting :D.

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:20:
Ook wel mooi dat de FastPort connector eruit gehaald is. Wat een onding is dat... Ik zie er nou een standaard USB aansluiting aanzitten. En voor het geluid, jaja, een jack aansluiting :D.

[afbeelding]
De trouwe SE-klanten worden weer mooi in de k.nt gen..kt. Zit je met je memorystick en je headset. Weer onbruikbaar .

PSN: Shiver23

• Sir_Killalot
Er staan anders wel fastport headsets bij de accessoirelijst van de Experia: http://www.sonyericsson.c...ccessories/x1?cc=nl&lc=nl

En als het goed is krijgt deze net als de K850i ondersteuning voor MemoryStick Micro en MicroSDHC :)

• Alex)
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:54:
[...]

Ben ook erg benieuwd naar de GPS functie (agps?). Ik zit nu te denken aan de HTC Touch Cruise maar dit ding brengt me dan weer aan het twijfelen. Ben benieuwd of Tomtom dan met dat aGPS samenwerkt.
Ik heb een E-Ten X500, waar ook AGPS (Assisted GPS) inzit. En dat werkt vlekkeloos, de instellingen in TomTom zijn vrij simpel:

Ontvanger: Andere NMEA GPS-ontvanger
Baudsnelheid: 57600
GPS is verbonden met: AGPS

1x per week update ik de satellietgegevens met het bijgeleverde tooltje van E-Ten, Satellite Data Update. Als ik daarna naar buiten ga en TomTom start, heb ik zodra het GPS-apparaat is geïnitialiseerd meteen een fix.

Na verloop van tijd wordt dat minder snel, dit komt doordat de satellieten zich verplaatsen. Wat AGPS eigenlijk inhoudt is het gebruiken van een lijst met satellieten, om zo snel een fix te krijgen. Werkt echt lekker :)

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

AGPS gebruikt GPRS of UMTS masten om zijn positie te bepalen en geen satellieten, voor zover ik uit diverse bronnen kan opmaken, al is het wel mogelijk om te gebruiken in combinatie met GPS.

http://europe.nokia.com/A4546327
Wikipedia: Assisted GPS - Wikipedia, the free encyclopedia

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jaap-Jan schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:39:
AGPS gebruikt GPRS of UMTS masten om zijn positie te bepalen en geen satellieten, voor zover ik uit diverse bronnen kan opmaken, al is het wel mogelijk om te gebruiken in combinatie met GPS.

http://europe.nokia.com/A4546327
Wikipedia: Assisted GPS - Wikipedia, the free encyclopedia
Dat heb je dan niet helemaal goed begrepen. Het maakt naast gebruik van satellieten gebruik van een aantal gegevens die via internet binnengehaald worden. Dit om sneller een fix te krijgen en in gebieden met beperkte satellietontvangst toch een goede positiebepaling te kunnen doen.

• CLB
  • Niet online
Nog 'n paar reallife'jes van de zilveren versie:

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/sony-ericsson-x1-1.jpg

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/sony-ericsson-x1-2.jpg

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/sony-ericsson-x1-3.jpg

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/sony-ericsson-x1-4.jpg

http://www.geekzone.co.nz/images/news/sonyericcsonxperia1.jpg

http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/e39b.jpg

http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/11ed.jpg

http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/eed5.jpg
http://www.geekzone.co.nz/images/blog/sonyericssonx1/2d52.jpg

Zilveren kleur spreekt me op de eerste foto totaal niet aan... op de andere best wel..
Als die nou net zo brushed metallic is al m'n W880i ga ik zeker voor de zilveren versie!
Hier ook nog 'n hele bunch reallifepicjes!!

En nog 'n paar YouTube-filmpjes..
Makkelijk om op te zoeken uiteraard, maar best leuk zo onder elkaar denk ik!

In het eerste fimpje heeft die dude het trouwens over 'n stylus en reikt naar de ' 3,5mm uitgang' dus is het een stylus opslaghonk of toch een 3,5mm aansluiting? Iemand uitsluitsel?

[Voor 67% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 20:51]

• Xof
  • Laatst online: 25-05 11:36
Als ik al die filmpjes zo bekijk lijkt mij dit echt een fantastisch apparaat.. Ik vond 2007 echt een kutjaar qua telefoons, kon dan ook echt geen keuze maken qua telefoon. 2008 wordt zo te zien een stuk beter.. Eindelijk weer een SE die ik echt wil hebben sinds de W950i :)

Anoniem: 133424

Nadat mijn E-Ten x500 kapot stuiterde, heb ik het weer moeten doen met mijn Qtek s100. Dit wordt duidelijk de opvolger van mijn huidige toestel _O_

Wel een zwarte natuurlijk :9~

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 133424 op 12-02-2008 21:15]

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:55

Flappiewappie

Hier nog meer

Als ze hem nu zouden uitbrengen kan die de iPhone er goed uit concurreren , maar altijd zo lomp dat ze die dingen al af hebben, en er dan een half jaar over gaan doen om ze te produceren. Paar maanden oke, maar het is allemaal geautomatiseerd ed. waarom het dan zo lang moet duren kan er bij mij echt niet in.

Tegen de tijd dat de XPERIA uitkomt is die niet uniek meer, duurt gewoon te lang. Ze hadden dit niet zo ver van te voren moeten aankondigen...

Hier staat wat

• TonY EaT PastA
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03-05 11:51
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:20:
In het eerste fimpje heeft die dude het trouwens over 'n stylus en reikt naar de ' 3,5mm uitgang' dus is het een stylus opslaghonk of toch een 3,5mm aansluiting? Iemand uitsluitsel?
Bij de zesde en zevende foto zie je een knobbeltje met een net andere kleur grijs. Ik denk dat dit de stylus is, toevallig zit de 3,5 mm jack ernaast. Lijkt namelijk veel op hoe mijn stylus op de M600 vast zit (alleen iets meer contrast: blauw met zwart).

Het ziet er wel goed uit: HEBBEN! (In de andere kleur)

• CLB
  • Niet online
Kun je 't misschien omcirkelen.. Ik ben echt n00bish dan O-)

• Ro_WI
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-06-2009
Xof schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:10:
Als ik al die filmpjes zo bekijk lijkt mij dit echt een fantastisch apparaat.. Ik vond 2007 echt een kutjaar qua telefoons, kon dan ook echt geen keuze maken qua telefoon. 2008 wordt zo te zien een stuk beter.. Eindelijk weer een SE die ik echt wil hebben sinds de W950i :)
Inderdaad ja, ik heb heel vaak nagedacht welke telefoon mijn k800 zou gaan vervangen.
Dat ik qwerty/touchscreen wou hebben wist ik, maar ik vond geen toestel wat me echt aansprak.
Deze wel, ook gps vind ik super!

Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af

• The Legend
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:28:
Op het eind van het filmpje zegt die kerel zelf dat er een 3.5mm jack op zit, misschien filmpjes beter bekijken? :P

• CLB
  • Niet online
Laat ik m'n B) is schoonmaken!
(en volgens hem is het een 3,5" plug)

• The Legend
Laat ik m'n oren uitspuiten :+

• Blaz0r
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-05 20:47
Ro_WI schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:31:
[...]

Inderdaad ja, ik heb heel vaak nagedacht welke telefoon mijn k800 zou gaan vervangen.
Dat ik qwerty/touchscreen wou hebben wist ik, maar ik vond geen toestel wat me echt aansprak.
Deze wel, ook gps vind ik super!
Ik zoek ook al een tijd een vervanger voor mijn k800 en wil ook iets met querty en/of touch en tot nu toe is er vrij weinig naar mijn zin uitgekomen. De nederlandse release van de X1 zal alleen nog wel een jaartje op zich laten wachten. Ik zelf ben dus nog op zoek naar een toestel om deze tijd te overbruggen, mischien toch maar een iphone importeren? O-) De SE G900 lijkt me ook wel leuk, maar dat duurt ook nog maanden voor release. Is iemand anders nog iets leuks tegen gekomen toevallig?

• CLB
  • Niet online
Is tevens het enige nadeeltje wat ik momenteel kan vinden aan de XPERIA...
De hoofdtelefoonaansluiting zit aan de bovenkant en aangezien ik m'n telefoons altijd op z'n kop in m'n broekzak heb zitten, moet ik maar wat fixen... Telefoon anders in m'n zak of in m'n jaszak :) Zal me er trouwens niet van weerhouden om hem aan te schaffen :9
[b]
@ Hierboven: [/b]De Toshiba G900 is gewoon leverbaar hoor..

Iets met SE vs. Toshiba :)

[Voor 12% gewijzigd door CLB op 12-02-2008 21:58]

• Blaz0r
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:56:

@ Hierboven:
De Toshiba G900 is gewoon leverbaar hoor..
Ik heb er met een edit voor de zekerheid ook maar even SE voor gezet, toch bedankt ;)

• TonY EaT PastA
CLB schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:28:
Had voor omcirkelen even geen tijd, misschien helpt dit? Kijk tussen de twee \/ en /\
....\/
..../\

.................................................................................................................\/
................................................................................................................./\

• westergas
  • Laatst online: 16:07

westergas

rikkie_pc

HTC gaat deze maken toch?
Dan kan het niet anders of ze hebben zelf een vergelijkbaar (beter?) toestel in de planning zitten.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

• CLB
  • Niet online
TonY EaT PastA schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 00:17:
[...]

Had voor omcirkelen even geen tijd, misschien helpt dit? Kijk tussen de twee \/ en /\
....\/
[afbeelding]
..../\

.................................................................................................................\/
[afbeelding]
................................................................................................................./\
Dankje!
Klopt! Ze zullen heus wel met een concurrent komen.. maar SE doet 't wel voor mij :)

• Sir_Killalot
w3sTErGaS schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:40:
Dan kan het niet anders of ze hebben zelf een vergelijkbaar (beter?) toestel in de planning zitten.
Denk dat er aan het eind van dit jaar wel een opvolger van de TyTN 2 in de pijplijn zit ;)

• Silvos
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:28
Het grote in dit topic is weggehaald toch vind ik dat dit topic aardig groei :+

Ontopic: wat mij opvalt is dat er al erg veel media van dit apparaat beschikbaar is, zelfs al werkende versies, ik sluit me dan ook aan bij eerdere opmerkingen waarom het nog zo lang zou moeten duren voor dit prachtige apparaat uitkomt.
Natuurlijk, grondig testen van hardware en software en het gehele productieproces kost tijd, maar toch geen 6 maanden als ze al een redelijk goed werkend prototype hebben?

• Blaz0r
Silvos schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:37:
Het grote in dit topic is weggehaald toch vind ik dat dit topic aardig groei :+

Ontopic: wat mij opvalt is dat er al erg veel media van dit apparaat beschikbaar is, zelfs al werkende versies, ik sluit me dan ook aan bij eerdere opmerkingen waarom het nog zo lang zou moeten duren voor dit prachtige apparaat uitkomt.
Natuurlijk, grondig testen van hardware en software en het gehele productieproces kost tijd, maar toch geen 6 maanden als ze al een redelijk goed werkend prototype hebben?
Ik weet niet in hoeverre het een werken prototype is. Zo zag ik in de demonstratie filmpjes bijvoorbeeld nooit dat er een ander panel geopend werd dan het WM panel. Dus mogelijk is het gewoon een grafisch voorbeeld van hoe het er uit zou kunnen gaan zien maar is de daadwerkelijke software nog vol in ontwikkeling.

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

Ik heb nog even gemaild met Sony Ericsson over wat voor geheugen er ondersteund wordt. Volgens hun informatie ondersteund de X1 MicroSD (dit staat vermeld in de officiële press release, maar tekenen daarbij wel aan dat het apparaat nog in ontwikkeling is en dat mogelijk nog kan veranderen.

Ondertussen is van andere site het stuk verwijderd waarin stond dat de X1 Memory Stick ondersteunde. :)

• Viperation
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-12-2020
Blaz0r schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:27:
[...]

Ik weet niet in hoeverre het een werken prototype is. Zo zag ik in de demonstratie filmpjes bijvoorbeeld nooit dat er een ander panel geopend werd dan het WM panel. Dus mogelijk is het gewoon een grafisch voorbeeld van hoe het er uit zou kunnen gaan zien maar is de daadwerkelijke software nog vol in ontwikkeling.
Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Dat wat ze in barca hebben laten zien puur een showcase is van wat het gaat worden. De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....

• MikelenniuM
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
:o Die resolutie is wel lekker.
Over een paar maandjes de baas maar eens lief aankijken voor een nieuwe telefoon O-)

• Chiron
  • Laatst online: 11:45

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Viperation schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. Dat wat ze in barca hebben laten zien puur een showcase is van wat het gaat worden. De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....
Waarmee het ding meteen gedateerd is, want in de tussentijd komt er nog een shitload aan concurrerende apparaten op de markt die het allemaal sneller/beter/mooier kunnen (Nokia N96, Apple iPhone G3 etc.).

Dat is helaas ook het verhaal met de P990/P1i geweest, toen het ding werd aangekondigd was het allemaal helemaal te gek en mijlenver voorop de concurrentie, maar het duurde zo ontzettend lang voordat het ding op de markt kwam. Tegen de tijd dat hij daadwerkelijk te krijgen was waren de specs alweer verouderd.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Sir_Killalot
De N96 heeft geen QWERTY toetsenbord en ook nog steeds 320x240, om maar wat te noemen :X

Tis trouwens 3G.

[Voor 20% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-02-2008 15:54]

• CLB
  • Niet online
Viperation schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:37:
De zorgt er ook voor de kans aanwezig is dat we pas begin 2009 met de X1 kunnen spelen....
Dat zou imho echt jammerlijk zijn.. Hoop toch wel dat hij rond juni/ juli/ augustus uit gaat komen...
Ik weet niet hoe dat zit met andere SE toestellen die al zo volop op de SE-website stonden, voordat ze gereleased werden... Was dat ook kwartalen van te voren of hebben we het dan over maanden..!?

[Voor 24% gewijzigd door CLB op 13-02-2008 16:57]

• janzeeschuimers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-05 22:47
w3sTErGaS schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 07:40:
Is dit wel zo ?

Robert Harmsen de voorzitter van pda totaal schrijft in zijn topic vanuit Barcelona (Mobileworldcongress) http://www.pdatotaal.info/forum/showthread.php?t=16030 het volgende:

"De Sony Ericsson Xperia X1 nader bekeken. Voor zover mogenlijk. Duidelijk geen SE bouw, Chi-Mei (China) zou de bouwer zijn".

Maar als je op Chi-Mei gaat googelen dan is dit volgensmij een fabrikant van lcd/tft schermen maar ook van gsm/gprs modules en nog veel meer (36.000 werknemers en een jaaromzet van maarliefst 10,5 miljard USD).

Dus wie nu echt de fabrikant van de Xperia X1 is / wordt ik weet het niet.
SE zal het angstvallig geheim proberen te houden vanuit hun concurrentiepositie en HTC of Chi-Mei zal het ook niet van de daken kunnen en/of willen schreeuwen i.v.m. mogelijke contractuele afspraken met de opdrachtgever hierover.

[Voor 4% gewijzigd door janzeeschuimers op 13-02-2008 18:17]

• Anoniem: 237666
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Asus bouwt voor sony de ps3 en verschillende vaio laptops, maar zelf hebben ze niets vergelijkbaar in de planning, laat staan beter.

• CLB
  • Niet online
janzeeschuimers schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:06:
Dus wie nu echt de fabrikant van de Xperia X1 is / wordt ik weet het niet.
Het maakt mij ook echt geen r**t uit... HTC / Chi-Mei/ Phillips / de Sjonnies... Ik koop een SE .

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Volgens mij maakt SE heel veel van hun toestellen niet zelf. Sinds wanneer is het een belangrijk punt?

• janzeeschuimers
CLB schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:04:
[...]

Het maakt mij ook echt geen r**t uit... HTC / Chi-Mei/ Phillips / de Sjonnies... Ik koop een SE .
Juist , en die hebben in het verleden wel vaker de plank helemaal misgeslagen m.b.t. toestellen in het zakelijke segment , denk maar eens aan de P990i.
Toestel werd keer op keer uigesteld , en toen het toestel uiteindelijk op de markt kwam was het nog verre van goed oftewel ronduit slecht.
Nu SE voor het eerst de markt van Windows mobile os gaat betreden lijkt het me echt wel van belang welke partner ze in de arm hebben genomen.

• Jaap-Jan

Jaap-Jan

janzeeschuimers schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:29:
(...)
Nu SE voor het eerst de markt van Windows mobile os gaat betreden lijkt het me echt wel van belang welke partner ze in de arm hebben genomen.
Chi-Mei/ HTC/ whatever mag dan wel degene zijn die de telefoon assembleert, maar dat zegt toch niet dat Chi-Mei/ HTC/ whatever ook degene is die zich bemoeid moet de software voor die telefoon. Lijkt me redelijk voorbarig. :)

[Voor 27% gewijzigd door Jaap-Jan op 13-02-2008 19:33]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-05 23:49

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Shiver23 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:18:
Volgens mij maakt SE heel veel van hun toestellen niet zelf. Sinds wanneer is het een belangrijk punt?
Ja/Nee, tot nu toe zijn alle platformen nog door Ericsson ontwikkelt. SonyEricsson maakt er zelf dan wel aanpassingen in (zoals MemoryStick, Walkman Player etc.. etc..) en lanceert ze onder de naam SonyEricsson.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• janzeeschuimers
Jaap-Jan schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:32:
[...]
Chi-Mei/ HTC/ whatever mag dan wel degene zijn die de telefoon assembleert, maar dat zegt toch niet dat Chi-Mei/ HTC/ whatever ook degene is die zich bemoeid moet de software voor die telefoon. Lijkt me redelijk voorbarig. :)
Ik denk dat SE niet alleen voor de assemblage een bedrijf als bijvoorbeeld HTC in de arm neemt , maar dat de rol van deze veel groter is dan alleen het toestel in elkaar zetten , SE is nou eenmaal helemaal nieuw op de Windows mobile os markt en kan/wil geen misstap begaan.

Maar wie of wat de Xperia X1 ook gaat produceren de look en specs van het toestel zien er veelbelovend uit ;) .

[Voor 10% gewijzigd door janzeeschuimers op 13-02-2008 19:50]

Anoniem: 170419

:7 das een keigaaf foontje! Maar even hopen dat het niet TE lang duurt voor die komt want kan een hele aardige iPhone-killah zijn

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Anoniem: 170419 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 20:43:
:7 das een keigaaf foontje! Maar even hopen dat het niet TE lang duurt voor die komt want kan een hele aardige iPhone-killah zijn
Een iPhone is niet echt te vergelijken met deze telefoon. Verschillend segment, iPhone is gewoon een gadget met wat leuke functies om te spelen. Telefoons als deze, maar ook Nokia N95/N96 zijn volwaardige smartphones waar echt wat mee gedaan kan worden.

Anoniem: 212478

Anoniem: 98248 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:13:
[...]

Een iPhone is niet echt te vergelijken met deze telefoon. Verschillend segment, iPhone is gewoon een gadget met wat leuke functies om te spelen. Telefoons als deze, maar ook Nokia N95/N96 zijn volwaardige smartphones waar echt wat mee gedaan kan worden.
Daar denken ze in het iPhone-topic toch heel anders over :') _O-

Maar goed, 2009 is wel heel ver weg :/

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
2009? Waarom wordt er gesproken over 2009 dit is nog helemaal niet zeker. PDAdb zegt zelfs Mei 2008.

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• The Legend
Maar daar zeggen ze ook dat de CPU een Philips Nexperia PNX4008 uit 2005 is :/

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sony Ericsson XPERIA Windows Mobile smartphone was announced few days ago. We know that XPERIA will have some great features, such as GPS, HSDPA, 3.2 megapixel camera with autofocus and much more. What we don't know is that if Sony Ericsson XPERIA X1 will have the Windows Mobile version 6 or a newer version. Mobile review recently published a nice article about Sony Ericsson's new handsets. In the article they mentioned that the XPERIA X1 will come with Windows Mobile version 6.5 and Sony Ericsson isn't allowed to show more demos of the XPERIA X1 because it runs the new version of Widows Mobile. The WM 6.5 will debut in September or October and it will bring some major changes to the interface.

Sounds interesting but I hope this doesn't mean that the XPERIA won't be out until Sep/Oct.
http://www.sefanatics.com...-xperia-comes-with-wm-65/

Hmm dat zou wel laat zijn. En bedoelen ze niet 'gewoon' 6.1?

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-02 15:15

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ziet er erg flex uit, dit dingetje.
Ik geloof alleen nooit dat de windows mobile interface zo soepel gaat lopen als dat je ziet in de filmpjes, daar is het hele O/S gewoon té traag en log voor. Dus tenzij SE een hele eigen 2D/3D accelerated laag bovenop WM gaan gooien blijf ik nog even sceptisch.

Neemt niet weg dat ik hem wel wil hebben hoor :P

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Mr.Viper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:31

Mr.Viper

Tja... iets met Dodge Vipers

StarLite, daar sluit ik mij bij aan.... Ik wil hem ook! iPhone-killer of niet het is gewoon een gaaf toestel met alles erop en eraan, veel mensen (ja iets met kam en scheren ;) ) met/willen een iPhone omdat het een iPhone is.

Ik zat zelf al te kijken naar de Samsung F700 en de LG Viewty maar dat is toch, voor mijn, net niet je van het en omdat ik altijd al SE fan ben is dit voor mij hét toestel voor mij. Ik ga daarom natuurlijk ook dit topic volgen en op alle andere manieren proberen erachter te komen wanneer hij in Nederland te krijgen is.

P.S. ja, ik wil hem omdat het een SE is :p

|| System Specs ||

• CLB
  • Niet online
janzeeschuimers schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:29:
Juist , en die hebben in het verleden wel vaker de plank helemaal misgeslagen
m.b.t. toestellen in het zakelijke segment , denk maar eens aan de P990i.
Tsjaa dat heeft elke fabrikant wel denk ik.. De N95 problemen bijvoorbeeld bij Nokia..
(tevens zie ik deze telefoon niet echt als zakelijk, maar meer als multimedia-toestel)
Toestel werd keer op keer uigesteld , en toen het toestel uiteindelijk op de markt kwam was het nog verre van goed oftewel ronduit slecht. Nu SE voor het eerst de markt van Windows mobile os gaat betreden lijkt het me echt wel van belang welke partner ze in de arm hebben genomen.
Ik neem aan dat SE in die tijd wel verder gegroeid is en zulke problemen voor wil blijven...
Partner icm Windows.. Tsjaa... Windows is Windows imho. Als de hardware maar goed is, om het OS makkelijk en easily te kunnen draaien, dan zal het mij een rotzorg zijn wie die 'partner' is... ;)
Hebben die het vaker goed? Ik ken ze niet namelijk...
Shiver23 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 21:37:
Hmm dat zou wel laat zijn. En bedoelen ze niet 'gewoon' 6.1?
In ieder geval nog ruim in 2008... September zou voor mijzelf te overzien zijn..
Mr.Viper schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:24:
P.S. ja, ik wil hem omdat het een SE is :p
Inderdaad! Al die functies die die heeft boeien me niet :9

Anoniem: 141656

wat voor camera zit er nu in? een 3,2 of een 3,0 mp camera... Niet dat die 0,2 zoveel uitmaakt, maar als ik op de site kijk van sony en die foto's goed bekijk zie ik daar een 0 achter de 3 staan...

• CLB
  • Niet online
3,2MP :)

http://www.cnet.co.uk/i/c/blg/cat/mobiles/sony-ericsson-x1-4.jpg

http://www.blogsmithmedia.com/www.engadgetmobile.com/media/2008/02/sexperiax1mwc30.jpg

(bestaan er wel 3,0MP cameraatjes in telefoons btw?)

[Voor 62% gewijzigd door CLB op 13-02-2008 23:03]

ja, okay prima, overal staat ook dat het een 3,2mp camera is, maar heb je de foto's op de site van se gezien??

• CLB
  • Niet online
Noopz ;)

Maar daar staat idd 3,0MP _O-

http://aycu35.webshots.com/image/44194/2001800861046619961_rs.jpg

[Voor 11% gewijzigd door CLB op 13-02-2008 23:08]

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:42
Mooie telefoon, dit wordt mijn volgende als hij in nederland uitkomt en betaalbaar blijft.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

vreemd heh :?

• CLB
  • Niet online
Ja ach.. In alle specs staat 3,2MP en zoals je zegt als het 3,0MP zou zijn, vind ik dat ook wel best!
(en nu ga ik slapen, ipv slowchatten)

• Djerique
3,0 of 3,2. Het zou mijn een worst zijn, zolang hij maar een xenon flitser heeft. Zo te zien aan de afbeeldingen heeft het toestel waarschijnlijk geen xenon flitser... :(

• T-Junkie
  • Laatst online: 06-06 02:22

T-Junkie

user brain not connected...

Dat zou een hoop verklaren. Zoals ik hierboven al zei, laten ze nergens de interface echt goed zien.

• CLB
  • Niet online
Djerique schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:56:
3,0 of 3,2. Het zou mijn een worst zijn, zolang hij maar een xenon flitser heeft. Zo te zien aan de afbeeldingen heeft het toestel waarschijnlijk geen xenon flitser... :(
Dude koop 'n digicam? 8)7

• patrick1988
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Ik heb een mooi filmpje gevonden via esato.
http://www.mobil.se/Artic...teRoot=72208&iNote=72209#

Dit wordt zeker wel mijn nieuwe mobiel hoop dat ie er met de zomer is O-) als mijn abbo af loopt.

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

patrick1988 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:26:

Dit wordt zeker wel mijn nieuwe mobiel hoop dat ie er met de zomer is O-) als mijn abbo af loopt.
De snelheid is inderdaad nog ver te zoeken, ik hoop dan maar dat ze dat nog verbeteren.

• TonY EaT PastA
patrick1988 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:26:

Eindelijk een filmpje met goede beelden, jammer dat ik niet zo lekker in mijn scandinavische talen zit...

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:39

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Als deze daadwerklijk eind mei ongeveer uit is, dan wil ik deze zeker overwegen. Ziet er goed uit en heeft meer opties dan de LG Viewty. Ik vergelijk het met de Viewty omdat ik deze telefoon in het begin wilde aanschaffen. Gelukkig dat ik het nog niet heb gedaan, er komen nog zoveel mooie phones op de markt :). Nu moet er alleen nog een goeie review geschreven zijn, die de ins-outs van deze phone goed kunnen beschrijven. _/-\o_

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

• Sir_Killalot
PDAdb.net heeft ook niet altijd gelijk hoor, denk dat je eerder aan na de zomer moet denken :)

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-06 10:17
liever juist wel ledjes, handig als zaklamp ;)

• CLB
  • Niet online
Zit toch 'flash' op, das meer dan zat... 'ik koop geen XPERIA X1 als er geen Xenon inzit' tsjaa... O-)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

rjvisje schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:53:
[...]

liever juist wel ledjes, handig als zaklamp ;)
Indd, stomme flister op de K800 is te fel voor dichtbij en te zwak voor verderweg. Lampjes op de K750 kon ik meer mee.

• Djerique
Op de K750i zat een xenon, geen LED.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Djerique schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 15:12:
Op de K750i zat een xenon, geen LED.
Doe niet zo gek ;)

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Xperia Tech vragen topic Deel 5

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee