Vorig jaar wilde ik Xenon in laten bouwen in mijn Audi A4 bj 2001.
Destijds zou dat door de op handen zijnde wetswijziging een dure grap worden, omdat de bedoeling was dat ook voor achteraf inbouw de eis zou gaan gelden dat een sproeiinstallatie en niveauregeling aanwezig moesten zijn.
Nu, een jaar later hoor ik pas dat deze eis niet is doorgevoerd voor achteraf inbouw, zodat het redelijk betaalbaar is gebleven.
Echter heb ik geen ervaring met de bedrijven die de inbouw aanbieden. Wellicht jullie wel. Via google kom ik onder andere de volgende bedrijven tegen:
- Xenonvision EUR 560 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Xsafelight EUR 475 niet bekend of dit incl. inbouw is 1 jaar garantie
- Carlight EUR 399 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Xenonshop EUR 498 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Target Automotive EUR 399 niet bekend of dit incl. inbouw is. garantieduur ?
- xenon-verlichting.nl EUR 399 excl montage 1 jaar garantie
Wie heeft er ervaring met bovengenoemde bedrijven en wat zijn deze ervaringen. Met name qua kwaliteit van de spullen en montage.
Indien iemand positieve ervaringen heeft met een niet door mij genoemd bedrijf, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Destijds zou dat door de op handen zijnde wetswijziging een dure grap worden, omdat de bedoeling was dat ook voor achteraf inbouw de eis zou gaan gelden dat een sproeiinstallatie en niveauregeling aanwezig moesten zijn.
Nu, een jaar later hoor ik pas dat deze eis niet is doorgevoerd voor achteraf inbouw, zodat het redelijk betaalbaar is gebleven.
Echter heb ik geen ervaring met de bedrijven die de inbouw aanbieden. Wellicht jullie wel. Via google kom ik onder andere de volgende bedrijven tegen:
- Xenonvision EUR 560 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Xsafelight EUR 475 niet bekend of dit incl. inbouw is 1 jaar garantie
- Carlight EUR 399 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Xenonshop EUR 498 incl. inbouw 2 jaar garantie
- Target Automotive EUR 399 niet bekend of dit incl. inbouw is. garantieduur ?
- xenon-verlichting.nl EUR 399 excl montage 1 jaar garantie
Wie heeft er ervaring met bovengenoemde bedrijven en wat zijn deze ervaringen. Met name qua kwaliteit van de spullen en montage.
Indien iemand positieve ervaringen heeft met een niet door mij genoemd bedrijf, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Audi: Vorsprung durch Technik