Hier weer een zeer ontevreden klant van orange. (amsterdam)
Zat voorheen bij Wanadoo..nooit problemen gehad totdat er meer dan
een maand geleden opeens geen internetverbinding meer was (@ knipperde), vreemd!
Ik alle kabels gechecked.. was allemaal prima, telefoon deed het nog gewoon (kpn)
Toen orange gebeld... het bekende verhaaltje, kabels gechecked + vervangen, op alle mogelijke manieren gereset, nieuwe modem gekocht om te testen of de livebox niet stuk was.
Dit heeft allemaal niet geholpen.
Toen had ik de livebox een tijdje uitgezet en toen na een paar uurtjes weer aangezet...en opeens stopte het @ lampje met knipperen en ja hoor er was weer internet.
Dolle pret natuurlijk, totdat ik er achter kwam dat het retetraag was (2 mbit/1mbit)

(en dat het na 12 minuten weer uitviel)
Toen de helpdesk maar weer eens gebeld, bleek dat de technische dienst net een meting had gedaan in die 12 minuten dat ik even internet had en mijn case mooi op 'OPGELOST' hadden gezet.
Ik heb de helpdesk medewerker verteld dat het internet het eventjes doet als ik mijn livebox een tijdje uitzet en dan weer aan..hij zou het doorgeven aan de technische dienst.
Tot vandaag heb ik eigenlijk nog niks van de TD gehoord..wel heel vaak met de helpdesk gebeld, maar die kunnen je alleen maar aan het lijntje houden door te vertellen dat ze er mee bezig zijn.. maar doorverbinden ho maar.
ik kan van mijn contract af en overstappen(langer dan 21 dagen geen inet) maar voor ik dan weer ben aangesloten ben ik weer een maand verder..
Iemand een idee wat ik nog kan doen? ..