Twee maanden geleden een verhuisbericht naar KPN en Orange gestuurd. Op ons nieuwe adres is geen ADSL2 beschikbaar en beschikken we over twee telefoonlijnen door middel van ISDN2 (via KPN).
Maand geleden de helpdesk gebeld dat op het nieuwe adres ISDN aanwezig zal zijn en de livebox omgeruild moet worden voor een modem die daar voor geschikt is.
Afgelopen week maar eens gebeld met Orange, waarom ik nog steeds geen modem heb ontvangen, samen met een retourbox voor de oude livebox. Nu blijkt dat ADSL Extra op het nieuwe adres door Orange geleverd gaat worden op een analoge lijn

De medewerker adviseerde mij om een brief te sturen met het opleveringsbewijs van ISDN door KPN. Eerder kunnen zij geen actie ondernemen. Tot op vandaag, dus een week later, hebben ze mijn brief niet ontvangen (lees verwerkt, hoop ik) en komende vrijdag verhuis ik. Ook nog geen modem ontvangen.
Lekkere zooi daar. Dat de
vierde helpdeskmedewerker er pas achter komt dat de aangevraagde verhuizing niet zal gaan lukken, terwijl ik echt doorgegeven heb dat op het nieuwe adres een ISDN lijn aanwezig zal zijn en niet een analoge.