Ik heb nu 1 jaar Orange en ben ook een aantal keer onbereikbaar geweest, had last van spookgesprekken of de telefoonverbinding werkte maar één kant op (beller hoort mij wel, ik de beller niet).goosse schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:25:
Sinds 2 jaar orange en internet werkt eigenlijk altijd ( op 2 weken na toen de bliksem ingeslagen was in het stroomhuisje verderop) helaas kan ik dat niet zeggen van het bellen via de livebox.
Om de paar weken moet ik het moden even resetten want dan blijken we niet bereikbaar te zijn (internet werkt op dat moment wel prima).
Zijn er meer mensen met dit probleem en is er eventueel een oplossing voor?
Regelmatig helpdesk gemaild en gebeld. De dramatische kwaliteit van de antwoorden en bijzonder slechte behulpzaamheid hebben me bijna doen besluiten te stoppen met Orange.
Een maand of twee terug vroeg een helpdeskmedewerker me echter de livebox te resetten (adapter eruit, zwart knopje naast adapteringang ingedrukt houden, adapter er weer in, zwart knopje weer loslaten) en sindsdien geen last meer gehad. Hoop dat dat zo blijft
WP: Remeha Elga Ace 6kW. PV: 14 x 310 wp Suntech + 10 x 380 wp Q-Cells, micro omvormers IQ7 & IQ7+ Enphase.