Hoi
heb de N96 al een paar weekjes. Mobiel TV instellen gaat inderdaad niet zonder slag of stoot, maar het is wel logisch in te stellen hoor. Heb een KPN abonnement met 2 jaar gratis Mobiel TV via KPN/digitenne
INSTELLEN MOBIEL TV (By Digitenne)
1) Scan eerst op programmagidsen. Scannen gaat redelijk langzaam, maar binnen 10 seconden, zou je wel de programmagids van Digitenne moeten vinden. Indien deze al in het lijstje staat, kun je cancellen en deze selecteren. N.B. voor een goed ontvangst van het digitale ethersignaal raad ik men aan dicht bij het raam te staan OF buiten, i.v.m. obstakels als betonnen en stenen muren.
2) Na het selecteren van de Digitenne programmagids, gaat je N96 de kanalen indelen. Dit is puur de indeling en herkenning. Je bent nog niet technisch aangemeld als abonnee. Dit komt in de volgende stap.
3)nu zou je in principe kunnen switchen tussen de tv-kanalen, maar geeft een zwart beeld aan dat je geen toestemming hebt of nog niet geabonneerd bent. Dit is niet erg, want nu gaan we ons abonneren.
4) Ga naar abonnementen. Selecteer "Nieuwe abonnementen". Dan "Kan.Pakketten". Je hebt maar 1 keuze (TV Basispakket). Selecteer deze!
N96 zal nu aangeven dat dit pakket 9,95 per maand kost (blabla). Gewoon doorklikken als je gratis Mobiel TV hebt via digitenne. Dit wordt niet in rekening gebracht op je tegoed of factuur.
5) Na continu OK en geENTERt te hebben, duurt het 15 seconden tot 2 minuten voordat je een abonnement-bevestiging hebt. Dit hoeft niet in 1 keer goed te gaan. Indien na 2 minuten nog geen bevestiging, dan stap 4 nogmaals herhalen.
N.B. Belangrijk is dat je een internet-toegangspunt "mobiel internet via WAP"hebt ingesteld EN dat je TV-signaal bereik goed is (dus buiten staan of dicht bij het raam) anders zal de abonnement-goedkeuring niet goed verlopen--> geen succesvolle aanmelding als abonnee.
6) Nadat je een bericht heb gekregen dat je de rechten om tv te kijken hebt gekregen, kun je de mobiele TV applicatie opnieuw opstarten en lekker tv kijken.
------------------
Reeds veel ervaring opgedaan met tv kijken in de auto. Hoef nu geen GTST te missen, mijn vriendin is dus helemaal blij. Ook mijn N96 aangesloten op de AUX aansluiting, dus chill tv kijken met surround sound

Nou ja, soort van....
Als het niet lukt, gewoon ff mailtje droppen
Gr Michael