Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.099 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:19:
[...]

Nou geloof me, heb heel wat navigaties gehad in mijn leven, van vast tot mobiel tot tomtom's etc.
Sygic doet er bij mij echt niet van onder.
In mijn scherm volgt de pijl VLOEIEND de weg... zonder haperingen...
Mee eens, Amen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
dude-nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:18:
[...]

welke versie gebruik je en hoeveel satelieten staan er in je GPS?
Wanneer heb je voor het laatst je GSM gereset? (na reset blijft Sygic erop staan, geen herinstallatie nodig)
Versie 7.52. Stuk of 8 satellieten, en het werkte al niet direct na een hardreset. Nokia maps werkt wel gewoon zoals het hoort. Dus tsja.. ik weet het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
dude-nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:15:
[...]

Hou er rekening mee dat je met HI geen gebruik kan maken van mobiele TV
erg zonde
Sinds vorige week is dit wel mogelijk. Even bellen met de klantenservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Hacula schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 10:56:
[...]

Versie 7.52. Stuk of 8 satellieten, en het werkte al niet direct na een hardreset. Nokia maps werkt wel gewoon zoals het hoort. Dus tsja.. ik weet het niet meer.
Ik gebruik nu Traffic GPS van Sygic, versie 7.60732 build: 0/1398
Western Europe
kaartversie 7.54

werkt echt fantastisch, rijbaan aanduiding, alles vloeiend, snelle herberkening.
Ene keer binnen paar seconden fix, andere keer paar minuten, das wel jammer dan.
Vooral als ik mijn tomtom ernaast aanzet en die binnen 30 sec wel een fix heeft :(

Maar goed, het is een telefoon met navigatie functie en niet een navigatie met telefoon functie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:34
dude-nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 13:40:
[...]

Ik gebruik nu Traffic GPS van Sygic, versie 7.60732 build: 0/1398
Western Europe
kaartversie 7.54

werkt echt fantastisch, rijbaan aanduiding, alles vloeiend, snelle herberkening.
Ene keer binnen paar seconden fix, andere keer paar minuten, das wel jammer dan.
Vooral als ik mijn tomtom ernaast aanzet en die binnen 30 sec wel een fix heeft :(

Maar goed, het is een telefoon met navigatie functie en niet een navigatie met telefoon functie...
Ik gebruik deze versie ook al een 1,5 maand. Allemaal leuk en aardig wb de look en feel, maar wacht maar tot dat je een keer totaal de verkeerde route op wordt gestuurd. Gebeurt mij zelfs in de Randstad, dus niet op gekke achteraf locaties oid. Hopelijk zijn deze (behoorlijke) hickups in de officiele versie binnenkort opgelost...het is verder namelijk een prachtproduct.

Ik zou willen voorstellen om verdere discussie over Sygic in Het Sygic McGuider Topic te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de update uitgevoerd, vlekkeloos niet op hoeven starten niks ....
Battery hield het hiervoor een dag of 5 uit , met sms'en beetje bellen enz , ben benieuwd hoe het nu is?
Wat ik wel al merk is dat als ik contacten open hij dat heel snel doet ,voorheen paar seconden nodig!
Ik heb wel een keer of 6 de battery helemaal leeg laten gaan alvorens hem op te laden!
Al een 1 1/2 maand in bezit nu ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
Aangezien thuis alle pc's een vast ip adres krijgen, wil ik ook graag dat mijn N96 een vast ipadres krijg. Hoe kan ik dat instelling bij de N96?

EDIT:
Laat maar antwoord is al gevonden:
Ga op je N96 naar Instrumenten > Instellingen > Verbindingen > Bestemmingen > Internet > Opties > Bewerken > Opties > Geavanceerde Instellingen > en dan IPv4 instellingen > Daar Alles invullen.

[ Voor 73% gewijzigd door Isane op 22-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeHeys
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09-2011
dunn0w schreef op woensdag 19 november 2008 @ 22:46:
Gisteren me N96 binnen gehad.

Eerste opzicht leuk ding.

Maar naar even gespeeld te hebben er mee valt het me toch vies tegen.

Smsen is niet fijn, moet je kleine vingers voor hebben.
Heel traag is ie.
Wilde software update doen, zegt ie dat ik me telefoon moet resetten, stroom eraf, batterij eruit, batterij erin stroom erop, en dat blijft ie altijd maar herhaal, op de helft van de update stopt ie dus met update.

Dus ik heb hem vandaag maar terug gestuurd.
Heel verstandig, ik heb er spijt van dat ik mijn N95 heb weggedan en de N96 heb gekocht. Veel trager, slechtere foto's, gevoeliger voor krassen. Afgezien van de TV vind ik het een flinke stap achteruit. Zeer teleurstellen van Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doggy1
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-09 22:26
dude-nl schreef op vrijdag 21 november 2008 @ 09:15:
[...]

Hou er rekening mee dat je met HI geen gebruik kan maken van mobiele TV
erg zonde
Weet je dat zeker?
Ik heb ruim een maand geleden bij 2 Call een N96(simlockvrij) met KPN internet en tv gekocht en kreeg een Hi simkaart opgestuurd.
Abo gaat 2 december in(tot die tijd nog Orange abo), dus nog niet kunnen testen of tv het doet. Voor alle zekerheid contact met 2 Call gehad en deze verzekerden mij dat tv wel kan.
Dus wat is nu waar?

Sorry ik heb posting hier boven niet gezien, waar staat dat het sinds een week wel kan(wel vreemd dat ze paar weken geleden al mee deelden dat het kon

[ Voor 12% gewijzigd door doggy1 op 23-11-2008 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:21

_Christiaan_

Master of SOG

_Christiaan_ schreef op donderdag 20 november 2008 @ 10:55:
Hoe is de slider van de N96?

Bij mijn telefoon (N85) is de slider an sich prima, alleen de bovenkant kan enkele tienden van millimeters (onzichtbaar, echter wel lichtjes hoorbaar/voelbaar) op en neer gaan t.o.v. de onderkant. Dus zegmaar in de richting van het scherm naar de camera, dus niet in de richting waarmee je slide :P

Op zich is dat geen enkel probleem, alleen als het toestel gaat trillen dan gaan de boven- en onderkant tegen elkaar aan trillen, wat nogal geluid geeft. Als het toestel trilt terwijl ik de bovenkant tegen de onderkant druk dan is de tril nagenoeg onhoorbaar.

Dus ik ben benieuwd of de N96 dat ook heeft als die trilt!
Niemand die hier iets over kan zeggen? :)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Christiaan_ schreef op zondag 23 november 2008 @ 23:16:
[...]

Niemand die hier iets over kan zeggen? :)
:/ Ja, ik heb ook een N96, en ja, ik heb dit probleem ook.
Vrij irritant 's ochtends, dat getril als de wekker gaat.

(wekker begint zacht en gaat steeds harder, maar die trilfunctie maakt je echt wakker)
Ik ben naar het Prinafoon repair centre gegaan, die hadden toen nog geen N96 onderdelen gekregen van nokia, om de N9 naar polen te sturen voor dit probleem...

Nee, dus ik moest nog een andere keer langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:14
doggy1 schreef op zondag 23 november 2008 @ 11:24:
Abo gaat 2 december in(tot die tijd nog Orange abo), dus nog niet kunnen testen of tv het doet.
Je kan de KPN helpdesk bellen en vragen of ze TV vast aanzetten (gratis) voor je zodat je hem toch vast kan gebruiken op je abo wat 2 dec in gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ben inmiddels in het bezit van de n96 maar abbo gaat pas 4 december in. Ik kan er nu wel tv mee kijken dankzij de klantenservice van kpn. Dus nog even wachten en dan kan hij optimaal gebruikt gaan worden.
Heb 2 beschermkapjes aangeschaft van benq die je over je toestel heen klikt. Hopelijk blijft het toestel dan wat beter beschermt tegen krassen e.d.
Nu had ik een vraag waar ik tot nu toe geen antwoord op kan vinden. Onlangs zag ik iemand die zijn telefoon aan zijn mini laptop had gekoppeld en zo kon internettten. Maar gebruik je je telefoon dan als modem of hoe moet ik dat eigenlijk zien ? Ik heb wel gelezen dat dat officieel niet mag, maar eigenlijk maakt het toch niet uit of je internet met je mobiel of dat je het met je laptop doet of zie ik dat nou verkeerd ? Alleen je scherm is iets groter :-) En aangezien in de n96 met kpn internet abbo heb is dus de vraag zijn er mede forum gebruikers die dit weleens hebben geprobeerd ? En maakt het nog wat uit of je dan xp of vista gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Zó, hele weekend met de nieuwe tel. gespeeld en ik moet zeggen, absoluut een verbetering t.o.v. de oude N73.
Ik kwam er ook achter dat ik 1,5 jaar lang op de N73 heb lopen internetten zonder mijn USIM kaart te activeren. Geen wonder dat het traag was, ik schrok me nu rot hoe snel nu.nl etc.. zich laden op de N96.

Mijn abonnement gaat officieel pas 4 januari in, maar ik zou dus ook alvast MobielTV kunnen aanvrage (gratis? ;))

Hoe heb je dat gespeeld vnvnation??

Verder is het typen nog even wat wennen maar ook dat komt goed. Trouwens, zaterdagavond/nacht kwam ik erachter dat Transformers op de tel. stond, dus die heb ik meteen maar gekeken tot half 3 's nachts. Werkte mooi.

Foto's ben ik ook tevreden over,
Afbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii158/adinsx2/DSC09980-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://i263.photobucket.com/albums/ii158/adinsx2/22112008005.jpg

Al duurt het soms wel even tot het scherpstellen goed gelukt is etc... Maar goed, goed genoeg voor telefoonfoto's deze :)

Verder de GPS ook even getest, had razendsnel mijn positie gevonden, alleen hoe het navigeren nu echt werkt moet ik nog even wat verder in duiken.

Goed, vanavond eens wat verder dit topic induiken voor de tips en trics :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via de toepassing Nokia e-mail geinstalleerd op mijn N96. Ik moet zeggen, dit werkt perfect.
Voor iedereen aan te raden.
Deze toepassing is te installeren via Nokia PC-Suite en is voorlopig gratis te gebruiken.
Je moet wel je inlognaam een password invoeren, de rest van de installatie maakt het programma af in je toestel.
Je kunt hier bijvoorbeeld zelf instellen hoevaak je je mail gecheckt moet worden, of dat je het handmatig wilt controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
adinsx schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:06:
Zó, hele weekend met de nieuwe tel. gespeeld en ik moet zeggen, absoluut een verbetering t.o.v. de oude N73.
Ik kwam er ook achter dat ik 1,5 jaar lang op de N73 heb lopen internetten zonder mijn USIM kaart te activeren. Geen wonder dat het traag was, ik schrok me nu rot hoe snel nu.nl etc.. zich laden op de N96.

Mijn abonnement gaat officieel pas 4 januari in, maar ik zou dus ook alvast MobielTV kunnen aanvrage (gratis? ;))

Hoe heb je dat gespeeld vnvnation??

Verder de GPS ook even getest, had razendsnel mijn positie gevonden, alleen hoe het navigeren nu echt werkt moet ik nog even wat verder in duiken.

Goed, vanavond eens wat verder dit topic induiken voor de tips en trics :)
klantenservice bellen en gewoon tv laten activeren,
let wel. wordt nu je abbo nog niet in is gegaan wel 9,50 per maand geincasseerd voo rhet gebruik ervan
en let op je internet, aangezien je aboo nog niet loopt, internetten op de tijdelijke simkaart is duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 24 november 2008 @ 16:50:
[...]

klantenservice bellen en gewoon tv laten activeren,
let wel. wordt nu je abbo nog niet in is gegaan wel 9,50 per maand geincasseerd voo rhet gebruik ervan
en let op je internet, aangezien je aboo nog niet loopt, internetten op de tijdelijke simkaart is duur.
Ik heb gelijk bij thuiskomst door de klantenservice de digitale tv laten activeren maar heb daar geen rekening van gehad. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat je 9,50 moet betalen. Heb het toestel nu 1,5 maand en heb alleen een rekeningen gehad van 00,00 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op maandag 24 november 2008 @ 17:02:
[...]

Ik heb gelijk bij thuiskomst door de klantenservice de digitale tv laten activeren maar heb daar geen rekening van gehad. Dus ik weet niet hoe je erbij komt dat je 9,50 moet betalen. Heb het toestel nu 1,5 maand en heb alleen een rekeningen gehad van 00,00 euro.
heb het nu 2 maanden op mijn tijdelijke sim (oude abbo loop nog)
en elke maand moet ik er 7,50 voor dokken...

(dus niet 9,50 foutje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Ik heb geen tijdelijk Sim want ik heb mijn abonnement gewoon verlengd.

Deze loopt 4 januari af (Hi30+Eindeloos Online 34,95 per maand) en dan gaat het nieuwe abonnement (Hi20+Eindeloos Online 19,45 per maand) in gebruik.

Maar net even eerder van de mobielTV genieten is wel mooi natuurlijk

Vandaag zat ik overigens dit topic half door te lezen en kwam ik iets tegen met klokinstellingen die veranderen. Ik kreeg namelijk een sms van m'n vriendin, opende deze. Sms terug en dacht, hoelaat kreeg ik deze sms. Volgens berichtgegevens om 23.05. Echter, de telefoontijd stond op 23.02 |:(

Ik had vanavond al een keer toen ik de agenda opende, dat ie zei "wijzigingen door tijdsverandering" maar die optie van automatisch staat uit. Wat was ook al weer de oplossing?
Tevens valt de verlichting na een paar seconden al uit. Was ook een kinderziekte las ik. Moet ik dan toch maar naar het NSP :)

Mijn ex-N73 heeft wil ik er toch nog een keer compleet laten updaten zodat ik een fatsoenlijk snelle reserve-telefoon heb, maar dan kan ik deze N96 dus meteen maar even laten opnemen :9

Verder nog perfect tevreden hoor, maar na een paar dagen gaan je dingen opvallen hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:46
adinsx schreef op maandag 24 november 2008 @ 12:06:

Foto's ben ik ook tevreden over,
*foto's*

Al duurt het soms wel even tot het scherpstellen goed gelukt is etc... Maar goed, goed genoeg voor telefoonfoto's deze :)
Hmm.... best apart. Die foto's zien er bij jou nog verrekte scherp uit zeg! Ik kan me bijna niet aan de indruk onttrekken dat jouw n96 scherpere foto's maakt dan de mijne :o

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal nog wat typen over het toestel...foto's maken doet die sneller dan de 8gb 95..(autofocus is sneller)
Smssen is not done...gisteren bij het uitstappen van mn wagen bleef de tel in carkit mode staan...(Parrot)..pas na het rebooten was die weer normaal..en jaa het gaat allemaal was langzamer dan de N95 8gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 12:42:
Zal nog wat typen over het toestel...foto's maken doet die sneller dan de 8gb 95..(autofocus is sneller)
Smssen is not done...gisteren bij het uitstappen van mn wagen bleef de tel in carkit mode staan...(Parrot)..pas na het rebooten was die weer normaal..en jaa het gaat allemaal was langzamer dan de N95 8gb
Smssen not done?
Ik vind het heerlijk sms'en en heb toch ook niet echt kleine handjes, in tegendeel zelfs.
Het is even wennen maar het gaat als een tierelier bij mij.
Met firmware updates zal de snelheid ook beter worden net als bij de N95 het geval was.
Ik irriteer me wel echt rot aan die accu, 1 dag max bij mij.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar weken gebruik ben ik toch wel heel teleurgesteld in de kwaliteit van de camera. Was de N95 de beste camera die ik ooit op een gsm had, dit is een flinke achteruitgang. Jammer, want dat was nou net het belangrijkste argument om deze telefoon te nemen.

Hopen dan maar op verbeteringen met nieuwe firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha

Tha

gaat hard

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 15:26:
Na een paar weken gebruik ben ik toch wel heel teleurgesteld in de kwaliteit van de camera. Was de N95 de beste camera die ik ooit op een gsm had, dit is een flinke achteruitgang. Jammer, want dat was nou net het belangrijkste argument om deze telefoon te nemen.

Hopen dan maar op verbeteringen met nieuwe firmware...
Same here,
het is echter wel iets wat ik tegenwoordig gewoon incalculeer.
firmware updates zijn de truck tegenwoordig.
ik had een C905 van SE maar die was ook buggy en niet echt prettig,
je merkt gewoon dat het fouten zijn die verholpen zullen worden in volgende firmwares..... maar schiet is op! :P

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dit probleem ook na de update. Soms wil ik zachtjes tv kijken, in de huiskamer of in bed, maar dan brult het geluid eruit. Het geluid staat maar op 10% maar is veels te hard. Iemand een oplossing?
Verwijderd schreef op dinsdag 11 november 2008 @ 16:49:
[...]

Nee, ik vind tv echt te hard. :'(
probeer maar eens 's avonds nog rustig snel eventjes het nieuws te kijken vanuit je bedje.

Hoop dat je geen vrouw/vriendin/..vriend?... naast je hebt liggen, want die komt zeker niet in slaap.
En ook als je het geluid van MobileTV eens op 100% schroeft, dan is het echt idioot hard en idioot onzuiver.

Zooo erg slecht geluid!! |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestenbord rond het navigatiewieltje bij mijn N96 geeft sinds een aantal dagen een krakend geluid. Alsof er plakband van elkaar getrokken wordt.
Het vreemde is, dat ie dit de ene keer wel doet en de andere keer niet.
Zijn er meer mensen die dit probleem ondervinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 19:52:
Het toestenbord rond het navigatiewieltje bij mijn N96 geeft sinds een aantal dagen een krakend geluid. Alsof er plakband van elkaar getrokken wordt.
Heb hetzelfde soort plastic geluid vind het behoorlijk jammer. Ik heb hetzelfde met de achterkant als ik er op druk hoor je dat geluid ook. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb dat ook het zwarte knopje in het midden van het toestel, om bestanden of mappen te openen.
Die knop kraakt bij mij als de ziekte.

Mij viel het op dat die heel erg kraakt als je die zwarte knop van beneden naar boven drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Tja, zoals je aan bovenstaande foto's kan zijn maakt mijn N96 nog niet eens zulke verkeerde foto's, zal morgen nog eens wat proberen.

Even een andere vraag. Ik ben vandaag even aan het testen geweest met de navi die erop zit. Licentie voor 90 dagen o.i.d. zag ik langs komen. Hij vraagt tevens altijd om verbinding met het internet, maar ik neem aan dat dat geen streamingdata is hè, want dat zit bij Hi Eindeloos Online er niet bij in |:(

Niet dat er straks een vette rekening komt :P

Wel trekt het je batterij enorm leeg, dus nu snap ik ook ineens waarom er een auto-lader bij de tel. zit ;)

Het achterkantje dat kraakt viel me al op bij het uit de verpakking halen en het loshalen van het achterfront om de batterij erin te stoppen. Daar schrok ik wel van inderdaad, maar goed, weinig aan te doen.

Ik heb op mijn N73
Softwareversie: 10.065
Datum: 22-08-08
datum aangepaste versie 26-08-08
Ingestelde taal 002
Type RM-247
Laatste update: niet bijgewerkt.

Is het nu dus tijd om naar de NSP te gaan?? En zo ja, wat zal er verbeteren, of krijg ik er meer ongein bij ;)
Met name stoor ik me aan de lichtfunctie die na enkele seconden al uit gaat terwijl dit niet ingesteld staat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:47
We krijgen dus een nieuw info tv kanaal erbij genaamd: Nu.TV.
Nu hopen dat we gewoon Nederland 2 er een keer bij krijgen ofzo, weer een nutteloos kanaal

Zie kanaal 11 op je phone

Voor de inhoud zie hier

Nu vraag ik me waarom ze dit kanaal toevoegen, alsof iemand constant nu.tv erop zou hebben, zelfde geld voor RTL 24 8)7

[ Voor 49% gewijzigd door Isane op 25-11-2008 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
herculesds schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 23:41:
We krijgen dus een nieuw info tv kanaal erbij genaamd: Nu.TV.
Nu hopen dat we gewoon Nederland 2 er een keer bij krijgen ofzo, weer een nutteloos kanaal

Zie kanaal 11 op je phone

Voor de inhoud zie hier

Nu vraag ik me waarom ze dit kanaal toevoegen, alsof iemand constant nu.tv erop zou hebben, zelfde geld voor RTL 24 8)7
Thuis heb ik overdag altijd RTL Z op staan en als ik in de trein zit vind ik het ook wel fijn even snel het laatste (beurs)nieuws te kunnen zien.

Wat ik wel erg vervelend vind bij MobielTV is de reclame. Is toch een heel stuk irritanter dan op tv. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
djpdjpnl schreef op woensdag 26 november 2008 @ 01:07:
[...]

Thuis heb ik overdag altijd RTL Z op staan en als ik in de trein zit vind ik het ook wel fijn even snel het laatste (beurs)nieuws te kunnen zien.

Wat ik wel erg vervelend vind bij MobielTV is de reclame. Is toch een heel stuk irritanter dan op tv. :p
Ben ik toch met je eens,

Je hebt nu niet zoveel kanalen om naar weg te zappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op woensdag 26 november 2008 @ 10:02:
[...]

Ben ik toch met je eens,

Je hebt nu niet zoveel kanalen om naar weg te zappen :)
Geluid even zacht zetten dat je die irritante reclame's niet hoeft aan te horen --> :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

ReFleXWolf schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 16:42:
Ik vraag me iets af.
Bij de N95 heb je dat er veel ruis meekomt uit de speaker als je een mp3 afspeelt.
Je merkt het vooral als je een mp3 zo zacht mogelijk afspeelt en dan de mobiel tegen je oor aanhoudt.
Ook merk je het als je via een applicatie als Divx Player het geluid uitzet. De boxen blijven dan nog wel aan, maar de mobiel zend dan alleen maar ruis uit.

Heeft de N96 dit ook? (En als iemand beide mobieltjes heeft, klinkt het geluid bij de N96 beter?)
Normaal doe ik mezelf niet quoten, maar ik heb geen reactie gehad en het is iets wat ik wel heel belangrijk acht. Misschien dat iemand die een N96 heeft dit weet?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Ik vind de n96 inderdaad behoorlijk ruisen. Het stoort me al niet meer, maar als bv. de wekker gaat en zachtjes begint, dan hoor je die eerste momenten wel degelijk een mate van ruis. Zo ook bij muziek luisteren. Dit heb ik nog nooit anders meegemaakt bij Nokia telefoons (incl. de 7650 van een paar jaar terug).

Ik vind het verder niet al te storend. Het geluid is alleszins acceptabel.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij het repair center geinformeerd over het krakende geluid. Zij hebben nu nog geen onderdelen voor handen, maar als dit er wel is, wordt mijn toetsenpad vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een batterij voor de N96 die langer vol blijft, wel een officieele Nokia batterij, welke kan ik dan het beste nemen? En waar kan ik deze goedkoop bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:55:
Ik wil een batterij voor de N96 die langer vol blijft, wel een officieele Nokia batterij, welke kan ik dan het beste nemen? En waar kan ik deze goedkoop bestellen?
N96 heeft normaal gesproken de BL-5F.
Je kunt de BL-6F erin rammen, maar daar is je telefoon eigenlijk niet voor gemaakt, tevens staat dan ook het accu klepje een beetje bol.

Nokia heeft verder niks origineels, als je dit probleem wilt oplossen, moet je het minder originele pad opgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
Ik zag dat de nieuwe FW 12.035 alweer circuleert op het internet (enkel een rapidshare download) (google op: 'fw 12.035 n96' eerste hit ofzo)

komt van iemand op *knip* vanaf heden staan we links naar deze site niet meer toe. Heeft een van jullie het al geprobeerd? ik durf het nml nog eff niet aan. Schijnt wel weer sneller etc. te werken! Enkel te flashen via Phoenix ofzo?

Evertjan

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 16-12-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
McPeer schreef op woensdag 26 november 2008 @ 18:47:
Ik zag dat de nieuwe FW 12.035 alweer circuleert op het internet (enkel een rapidshare download) (google op: 'fw 12.035 n96' eerste hit ofzo)

komt van iemand op *knip* vanaf heden staan we links naar deze site niet meer toe. Heeft een van jullie het al geprobeerd? ik durf het nml nog eff niet aan. Schijnt wel weer sneller etc. te werken! Enkel te flashen via Phoenix ofzo?

Evertjan
is al een paar weken uit.
echter alleen te gebruiken met phoenix.

Er is geen nog officiele changelog voor.
tevens werkt de aangepaste 11.101 (met werkend Telfort internet) niet meer in de 12.035
Het is ook nog een testversie en nog niet een officieel uitgebrachte.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 16-12-2008 22:49 ]

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Argh! Ik word helemaal para van de N96 die ik vandaag heb gekocht.
Ik krijg het maar niet werkend met Telfort internet. (Ik krijg: "Connection not available")
Ik heb mijn mobiel geupdated naar 11.101, daarna de PC omgezet naar 0543716 en toen weer de 11.101 update erop gezet.
Internet doet het nog steeds niet. (Internetinstellingen zijn wel correct)

[ Voor 5% gewijzigd door Rex op 27-11-2008 01:25 ]

Rex

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:59:
[...]

Nokia heeft verder niks origineels [qua batterijen], als je dit probleem wilt oplossen, moet je het minder originele pad opgaan.
Wat trouwens niet aan te raden is! Hoevaak horen we niet over ontplofte mobieltjes doordat ze "chinese batterijen" hadden!?

Rex

• Tha

Tha

gaat hard

ReFleXWolf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:07:
Ik krijg het maar niet werkend met Telfort internet. (Ik krijg: "Connection not available")
Ik heb mijn mobiel geupdated naar 11.101, daarna de PC omgezet naar 0543716 en toen weer de 11.101 update erop gezet.
Er moet iets niet goed ingesteld zijn, want bij mij werkt het prima nu.
Ook ik werd para, ook ik heb lopen kloten, maar het werkt echt nu met de juiste productcode en de laatste 11.101 firmware!

Tha

• Tha

Tha

gaat hard

ReFleXWolf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 01:07:
zet je code even hier naar toe

0573749

die code die jij gebruikt hebt lijkt niet te werken (als je heb uit het topic hebt, dat was slechts een voorbeeld om aan te geven waar de code stond

0573749 is de code waarmee het iig werkt.

Tha

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik dacht te hebben gelezen dat 0543716 werktte! Even 0573749 proberen.
(Waarom bouwen ze deze fix niet in alle productcode-updates in?)

Trouwens, ik weet dat het niet hier in deze topic mag, maar eh... ik heb afgelopen weken de prijzen bijgehouden van de meeste internetwinkels die in NL de N96 verkopen en ik heb gemerkt dat de prijs zo'n 5 euro per week daalt. Het kan echt helpen om de pricewatch in de gaten te houden. Het verschil tussen de duurste aanbieder en de goedkoopste loopt al op tot bijna 200 euro.

EDIT: Internet doet het! Finally dammit!

[ Voor 96% gewijzigd door Rex op 27-11-2008 11:32 ]

Rex

• dude-nl
ReFleXWolf schreef op donderdag 27 november 2008 @ 10:49:
Ik dacht te hebben gelezen dat 0543716 werktte! Even 0573749 proberen.
(Waarom bouwen ze deze fix niet in alle productcode-updates in?)

Trouwens, ik weet dat het niet hier in deze topic mag, maar eh... ik heb afgelopen weken de prijzen bijgehouden van de meeste internetwinkels die in NL de N96 verkopen en ik heb gemerkt dat de prijs zo'n 5 euro per week daalt. Het kan echt helpen om de pricewatch in de gaten te houden. Het verschil tussen de duurste aanbieder en de goedkoopste loopt al op tot bijna 200 euro.

EDIT: Internet doet het! Finally dammit!
Finally?

WIj hebben er maanden op moeten wachten, jij maar een dagje ;)

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

dude-nl schreef op dinsdag 18 november 2008 @ 21:30:
[...]

antwoord staat in dit forum,
gebruik de zoekfunctie eens...
Ja en waar staat dat dan of zie je 10 keer op annuleren drukken ook als een antwoord?!? Ik heb nog geen oplossing voor de USB verbinding tussen de pc en 8)7

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Verwijderd

Een nieuwe vraag:

Heeft het zin om voor de N96 een "snelle classe 6" micro SD te kopen?
Of kan de N96 slechts een bepaalde snelheid aan?

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
bullish schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:47:
[...]

Ja en waar staat dat dan of zie je 10 keer op annuleren drukken ook als een antwoord?!? Ik heb nog geen oplossing voor de USB verbinding tussen de pc en 8)7
ga naar bestandsbeheer daar staat een nieuwe schijf die moet je verwijderen dan krijg je dat niet meer... Dit antwoord is al een keer genoemd en een beetje zoekwerk of intresse in deze topic had je dus het antwoord opgeleverd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:56:
[...]

Ik heb bij het repair center geinformeerd over het krakende geluid. Zij hebben nu nog geen onderdelen voor handen, maar als dit er wel is, wordt mijn toetsenpad vervangen.
Goed om te horen dat er dus blijkbaar een oplossing zit aan te komen.
Het kan toch niet zijn dat je voor een toestel van € 600,- een plasticachtig iets krijgt.

Verwijderd

Ik heb er zelf ook last van die middelste knop een beetje plastic krakerig geluid heeft, vooral als ik de linkerbovenhoek in druk, maar gelukkig is dit dan binnekort op te lossen

heeft iemand toevallig problemen met de videospeler? Ik heb al eerder verhalen gelezen dat die vast loopt, maar dit heb ik zelf dus ook ondervonden. Wanneer ik een film doorspoel gaat het geluid wel verder waar die verder moet gaan, maar het beeld blijft hangen. Ik heb al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten maar zonder effect. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Voor diegene die nog niet hadden ondervonden hoe het werkt om een film verder te laten gaan van waar die was gebleven werkt dit als volgt. Gebruik Nokia Video Manager ipv een andere converter, dit wekte iedergeval bij mij

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:48:
Je N96 kan hem prima lezen of beschrijven, op standaard snelheid.
De winst van een dergelijke snelle kaart zit hem meer aan de PC kant. Als je een 8 GB kaartje vol wil zetten met muziek ben je met een standaard kaart 3x zo lang bezit dan met een klasse 6 kaart. Houdt er wel rekening mee dat je voor die maximale snelheid ook een klasse 6 lezer/schrijver nodig hebt!

Rekenvoorbeeld om een 8 GB helemaal vol te zetten:

klasse 2: (8192/2) = 68,3 minuten
klasse 4: (8192/4) = 34,1 minuten
klasse 6: (8192/6) = 22,8 minuten

[ Voor 15% gewijzigd door robertwebbe op 27-11-2008 20:31 ]

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 27 november 2008 @ 20:25:
[...]

Je N96 kan hem prima lezen of beschrijven, op standaard snelheid.
De winst van een dergelijke snelle kaart zit hem meer aan de PC kant. Als je een 8 GB kaartje vol wil zetten met muziek ben je met een standaard kaart 3x zo lang bezit dan met een klasse 6 kaart. Houdt er wel rekening mee dat je voor die maximale snelheid ook een klasse 6 lezer/schrijver nodig hebt!

Rekenvoorbeeld om een 8 GB helemaal vol te zetten:

klasse 2: (8192/2) = 68,3 minuten
klasse 4: (8192/4) = 34,1 minuten
klasse 6: (8192/6) = 22,8 minuten
Bedankt voor je reactie, ik merk hieruit op dat de N96 geen klasse 6, 4, of 2 ondersteund, maar gewoon klasse 1 zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:29:
heeft iemand toevallig problemen met de videospeler? Ik heb al eerder verhalen gelezen dat die vast loopt, maar dit heb ik zelf dus ook ondervonden. Wanneer ik een film doorspoel gaat het geluid wel verder waar die verder moet gaan, maar het beeld blijft hangen. Ik heb al geprobeerd om de telefoon opnieuw op te starten maar zonder effect. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Voor diegene die nog niet hadden ondervonden hoe het werkt om een film verder te laten gaan van waar die was gebleven werkt dit als volgt. Gebruik Nokia Video Manager ipv een andere converter, dit wekte iedergeval bij mij
Bij mij gaat het beeld ook niet door na het doorspoelen, alleen het geluid. Ik gebruik de nieuwste Nokia Video Manager maar ook daarbij heb ik het probleem. Heel frustrerend om een hele episode opnieuw te moeten kijken nader je terugspoelde omdat je iets niet verstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Bij mij met doorspoelen geen probleem.

Gister voor de 2e keer Transformers gaan kijken en doorgespoeld naar 1uur 09. Hij pakte binnen 2 seconden de draad weer snel op.

Wel iriteer ik me steeds meer aan de kinderziektes die erin zitten, de tijd die soms veranderd terwijl die functie uit staat, de verlichting van het beeld dat al snel uit gaat terwijl anders staat ingesteld, etc..etc..
misschien zaterdag maar even langs het NSP, m'n Ex-N73 moet toch nog gereset worden...

En owja, eerst staat de batterij op meer als half-vol. Zet ik ff internet aan om m'n mail te checken en heb ik nog niet ingelogd, komt al de melding "batterij bijna leeg, energiebesparende stand ingeschakeld"

Werd dit ook met een update opgelost?

[ Voor 20% gewijzigd door adinsx op 28-11-2008 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkace
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-03-2023

Darkace

Super Kommandant

Verwijderd schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:48:
Een nieuwe vraag:

Nou, ik heb zonet een 8GB Sandisk MicroSD gekocht en alles draait hierop soepel. Geen haperingen meer in de videos. Heb nu al mijn videos hierop gezet want het interne geheugen van de N96 zuigt tot op heden nog zeer zwaar :)

Ik denk echter wel dat dit met firmware updates verbeterd gaat worden. Gewoon afwachten.

I wear Glasses with extreme modern "SHADES", to prevent any more harm to my precious eyes, because I already had them pretty damn badly damaged, it wasn't my fault back then, it was Yunalesca's ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Wlan: ik krijg telkens de error 'geen reactie van gateway'.
ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen :)

alvast super bedankt!!
Jeroen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
adinsx schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 09:41:
Bij mij met doorspoelen geen probleem.

Gister voor de 2e keer Transformers gaan kijken en doorgespoeld naar 1uur 09. Hij pakte binnen 2 seconden de draad weer snel op.
Transformers en de andere filmpjes die er standaard op stonden kunnen wel worden doorgespoeld. Met alles wat van nokia video manager vandaan komt lukt dat weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchellOnline
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 18:40
Verwijderd schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:16:
ik heb sinds vandaag een probleem met mijn Wlan: ik krijg telkens de error 'geen reactie van gateway'.
ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen :)

alvast super bedankt!!
Jeroen
Haal eens de stroom voor 10 seconden van je router af ;) Ook wel ns last van gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn telefoon opgehaald bij Primafoon.
Deze is 3 weken weg geweest voor reparatie omdat hij niet meer trilde.

Kom ik thuis.. Zit het knopje van de toetsenblokkering vast! Grrrrr

Dus weer terug naar de Primafoon en ze hebben hem weer opgestuurd.. Waarschijnlijk niet goed in elkaar gezet..

Lekker dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Grr..

Net tot 3x toe de klantenservice gebeld...

1e keer, ik wil nu al mobielTV inschakelen.

"meneer, uw abonnement is al ingegaan dus u moet het in kunnen stellen"

Ik proberen, maar na 'nieuw abonnement, en controle kreeg ik de foutmelding - 1275 oid.

Ik hun weer bellen, dit keer een meid aan de telefoon " meneer ik ga u doorverbinden" en plotsklaps is de verbinding verbroken. Muts op verkeerde knop gedrukt denk ik.

Nog een keer bellen. Nu een jonge gozer aan de telefoon (nick) en die zei, tja, je moet het verhaal op je N96 doorlopen. Ik: "dat heb ik gedaan maar ik krijg de foutmelding...."
Hij; "moment, ik ga even een collega bellen"

Na 2 minuten: "Meneer, u zult naar een winkel moeten want wij kunnen het via deze weg nog niet activeren :? "

Mijn vraag, klopt dit? 8)7

Vanavond/nacht is namelijk de marathon van Paul de Leeuw en het leek me wel een mooi moment om vannacht (na een zwaar feestje) dat te kijken ter ontnuchtering :P

Oftewel, moet ik echt naar de winkel, of moet ik die gasten alweer gaan bellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

adinsx schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:47:
Grr..

Net tot 3x toe de klantenservice gebeld...

1e keer, ik wil nu al mobielTV inschakelen.

"meneer, uw abonnement is al ingegaan dus u moet het in kunnen stellen"

Ik proberen, maar na 'nieuw abonnement, en controle kreeg ik de foutmelding - 1275 oid.

Ik hun weer bellen, dit keer een meid aan de telefoon " meneer ik ga u doorverbinden" en plotsklaps is de verbinding verbroken. Muts op verkeerde knop gedrukt denk ik.

Nog een keer bellen. Nu een jonge gozer aan de telefoon (nick) en die zei, tja, je moet het verhaal op je N96 doorlopen. Ik: "dat heb ik gedaan maar ik krijg de foutmelding...."
Hij; "moment, ik ga even een collega bellen"

Na 2 minuten: "Meneer, u zult naar een winkel moeten want wij kunnen het via deze weg nog niet activeren :? "

Mijn vraag, klopt dit? 8)7

Vanavond/nacht is namelijk de marathon van Paul de Leeuw en het leek me wel een mooi moment om vannacht (na een zwaar feestje) dat te kijken ter ontnuchtering :P

Oftewel, moet ik echt naar de winkel, of moet ik die gasten alweer gaan bellen ;)
Volgens mij moet dit ook telefonisch via klantenservice kunnen. Toen ik het toestel net kreeg lukte het zelf instellen ook niet. Na een telefoontje met de klantenservice kon ik het toen wel goed instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Gisteren kwam Karakedi op het N85 topic met de oplossing om SIP op de Nokia N85 werkend te krijgen. Aangezien de N96 ook een 3.2 toestel is, denk ik dat de oplossing ook wel zal werken voor de N96. Wellicht zijn er tweakerts die hun Voipbuster account op hun N96 willen gebruiken?

Ik heb er vandaag mee getest en het lijkt prima te blijven werken. Met de N95 (3.1 toestel) was het nog nodig om voor ieder wifi netwerk en het mobiele netwerk een profiel aan te maken. Bij 3.2 is dat niet meer nodig gezien we nu "bestemmingen" hebben. Op het moment dat ik nu thuis naar binnen loop, heb ik geen dekking meer met het mobiele netwerk maar wel met mijn eigen wifi netwerk. Overschakelen lijkt prima te gaan. Let op, dit is geen handover, als je aan het bellen bent, wordt de verbinding verbroken. Vervolgens kun je binnen dan via je wifi een nieuwe verbinding maken.

Hoe werkt de oplossing? Standaard vind je bij de instellingen alleen een SIP instellingen menu. Als je die invult kun je jezelf verbinden met je SIP provider maar vervolgens mist er nog een client om er daadwerkelijk gebruik van te kunnen maken. Via de Nokia ontwikkelaars website kun je nu een tool downloaden waarmee je nog veel meer geavanceerde SIP instellingen kunt doen en deze tool lijkt ook een ingebouwde SIP client te activeren.

Wat te doen? Eerst de Nokia SIP VoIP Settings application Release 3.0 downloaden (je moet wel een Nokia account hebben / aanvragen om te kunnen downloaden) en op je toestel installeren.
Vervolgens instellen, het onderstaande voorbeeld is voor Voipbuster.

Menu > Instrumenten > Instellingen > Verbinding > SIP-instellingen
Maak een nieuw profiel aan met de volgende instellingen:
Proefielnaam: Voipbuster
Dienstprofiel: IETF
Standaardbestemming: Internet
Stndrdtoegangspunt: Geen
Openb. gebruikersnaam: sip:{je voipbuster accountnaam}@voipbuster.com
Compressie gebruiken: Nee
Registratie: Altijd aan {let op: als je geen roamingkosten wilt, zet je deze op Aan in eigen netwerk}
Beveiliging gebruiken: Nee

Proxyserver
Proxyserveradres: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: {je voipbuster accountnaam}
Wachtwoord: {je voipbuster wachtwoord}
Vrije routing toegestaan: Ja
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

Registrarserver
Registrarserveradres: sip:sip.voipbuster.com
Beveiligingsdomein: voipbuster.com
Gebruikersnaam: {je voipbuster accountnaam}
Wachtwoord: {je voipbuster wachtwoord}
Overdrachtstype: UDP
Poort: 5060

Nadat je het profiel hebt opgeslagen, zorg je dat deze geselecteerd staat (in de blauwe balk), dan druk je op Opties > Standaardprofiel. Selecteer hier Voipbuster als standaardprofiel.

Ga vervolgens naar het hoofdmenu en dan naar Instrumenten > Connectiviteit > Netinstellingen > Advanced VoIP settings. Vul hier onderstaande waarden in.

VoIP services >
Voipbuster >
Profile settings>
Provider Name: Provider
Profile Name: Voipbuster
Media QoS: 46
Start media port: 49152
End media port: 65534
DTMF inband: On
DTMF outband: On
SCP: Prefer non-secure
AWCDMA: Off
RTCP: Off
UATT: On
UAWMAC: Off
UAHS: {niet invullen}
Count of Voip digits: 0
Ignoring domain part: Off
Voicemailbox settings ID: Voipbuster
Voicemailbox preferred IAP ID: {niets invullen}
Voicemailbox resubscribe: 0
Voicemailbox Address: {niets invullen}
Voicemailbox listen address: {niets invullen}
Precense settings ID: {niets invullen}
Profile locked to IAP: Off
Auto accept buddy request: Off
Add "user=phone" to all....: Off
SIP connectivity test URI: sip:sip.voipbuster.com
Provider bookmark URI: {niets invullen}
Minimum value for sessi...: 90
SIP session interval: 1800
Branding URI: {niets invullen}

Used SIP profiles > Voipbuster
Codecs > {hier niets wijzigen}
10 Last SIP errors: {niets invullen}

NAT firewall settings
Domain parameters > voipbuster.com
IAP parameters > {hier niets invullen}
Precense settings > {hier niets invullen}
XDM settings > {hier niets invullen}

Ga een stap terug om weer in Netinstellingen te komen en kies hier Prov..-inst.
Std.dienst vr internetopr. > Nee (als je deze op Ja zet, gaan alle gesprekken standaard via SIP)
Dienstverbindingen
Provider-verbinding > Internet
Netwerkbestemmingen > {hier hoef je niets te wijzigen}
Dienstinformatie > {hier kun je alleen informatie zien}

Toestel even uit- en weer aanzetten. Ga vervolgens naar Contactpersonen. Hier zie je nu een extra tabblad Provider. Er wordt eenmalig gevraagd om dit te activeren. Nadat je dit gedaan hebt, kun je via SIP bellen. Dit doe je door na het kiezen van een contactpersoon of het intoetsen van een nummer door op Opties > Bellen > Internetoproep te kiezen.

Let op: ik heb het nog niet zelf getest op een N96 dus wellicht zal het hier en daar een klein beetje anders gaan. Op- en aanmerkingen zijn welkom!

[ Voor 3% gewijzigd door robertwebbe op 30-11-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Robert, dank voor de uitvoerige handleiding! Nog even misschien een tip van mijn kant. Ik heb namelijk de tool geinstalleerd, vervolgens bij SIP settings de Voipbuster settings gezet. Maar ik heb niet de uitgebreide settings onder Netinstellingen > Voip settings in hoeven vullen. Het werkte op mijn N85 automatisch, met extra tabblad onder contacts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 15:46
robertwebbe schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 17:16:
Gisteren kwam Karakedi op het N85 topic met de oplossing om SIP op de Nokia N85 werkend te krijgen. Aangezien de N96 ook een 3.2 toestel is, denk ik dat de oplossing ook wel zal werken voor de N96. Wellicht zijn er tweakerts die hun Voipbuster account op hun N96 willen gebruiken?
kan er ook uitgelegd worden wat het nut is van een VoIP client op je mobiel? Immers is naar 06 bellen nooit gratis en naar vaste lijnen krijg je tegenwoordig voor 7,50 euro 1000 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heeft er iemand ervaring met de Crystal Case voor Nokia N96?

Ziet het er een beetje netjes uit en is de telefoon dan nog goed te gebruiken?
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

freedzed6 schreef op zondag 30 november 2008 @ 02:01:
[...]
kan er ook uitgelegd worden wat het nut is van een VoIP client op je mobiel? Immers is naar 06 bellen nooit gratis en naar vaste lijnen krijg je tegenwoordig voor 7,50 euro 1000 minuten.
Ach, als tweaker wil ik graag alle mogelijkheden van een toestel kennen en ervaren. Pas dan begin ik eens na te denken of het nuttig is. In mijn geval heb ik een paar voordelen gevonden;
- veel van mijn kennissen hebben een bundel dat ze onbeperkt naar vaste nummers mogen bellen. Nu kunnen ze me ook gratis bellen op de mobiel omdat ik een inkomend lokaal SIP nummer heb.
- ik bel mijn ouders regelmatig op hun Zuid Afrikaanse telefoonnnummer tegen zeer lage kosten.

Daarnaast ga ik nog proberen om mijn toestel aangemeld te krijgen op de SIP server op de zaak. Dan heb ik mijn zakelijke toestel draadloos gemaakt en ben ik overal bereikbaar. Het lijkt me wel een leuk idee om intern gesprek te voeren terwijl ik op de snelweg rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
bullish schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:47:
[...]

Dan lees je echt niet goed want het antwoord is al aan je gegeven intussen....

Maar goed, zoek je verbindingen eens op en kijk eens wat er bij externe stations staat.
Verwijder de extern gekoppelde stations...

En ja, als je de moeite neemt om het topic dooor te lezen was he het wek geteld 9X tegen gekomen...

Sorry hoor, maar dit is een topic om andere te helpen, dat klopt.
Maar niet om keer op keer dezelfde vragen te krijgen en dezelfde antwoorden terug te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:02
Zaterdag ook de N96 met kpn-abo opgehaald. Het abo bevat onbeperkt internet en gratis Mobiel TV

Ik kreeg een aantal smsjes van KPN met de juiste instellingen. Echter Internet blijft verbinding zoeken en het handmatig een licentie verkrijgen (nieuw abo) om Mobiel TV te kunnen zien lukt ook niet. Ik krijg geen bevestiging terug.
Ook de GPS werkt niet. Als ik zoek dan krijg ik hoogstens één geel streepje en vind hij verder niets. (op meerdere locaties)

Iemand nog tips voordat ik maandag naar de Primafoon winkel terug ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

freedzed6 schreef op zondag 30 november 2008 @ 02:01:
[...]
Wat dacht je van als je in het buitenland zit en je via het Internet (in hotel bijv.) naar NL wil bellen? Dan kan dat gratis (of je bespaart tenminste heel veel kosten).

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik zag net een N96 reclameuiting van Nokia op SBS6.
Ik vroeg me meteen af: Is de N96 nu niet meer exclusief voor icm KPN? En als dat zo is betekent dat dus ook dat Telfort nu ook mobiel TV kan gaan aanbieden!? :P

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Is er trouwens iets wat je kunt doen tegen de meding: "Allow application xxx to use network and send or receive data?". Ik wil standaard dat ie JA kiest en niet dat ik als ik de Gmail, Pathe of GMaps applicatie open ik 1 of soms zelfs 2x op ja moet klikken voordat het opgestart wordt.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
ReFleXWolf schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:27:
Is er trouwens iets wat je kunt doen tegen de meding: "Allow application xxx to use network and send or receive data?". Ik wil standaard dat ie JA kiest en niet dat ik als ik de Gmail, Pathe of GMaps applicatie open ik 1 of soms zelfs 2x op ja moet klikken voordat het opgestart wordt.
Zou ik ook graag willen weten voor gmail :)

Ik heb vandaag al 3 keer de batterij uit mijn telefoon moeten halen omdat hij helemaal niet meer reageerde na het proberen te openen van een nieuw binnengekomen smsje (3 verschillende dus). Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
menu -> toepassingen -> toep. beh. -> Geinst. Toepass.

Daar kun je van de meeste toepassingen die je geinstalleerd hebt (volgens mij alleen degenen die niet al gecertificeerd zijn), incl. Gmail, alle rechten instellen. Netwerktoegang kun je dan op "1e keer vragen" zetten.

Ik snap zelf alleen nog steeds niet helemaal waarom je sommige toepassingen by default compleet toegang tot het netwerk kan geven en bij sommigen hij altijd nog een keer moet vragen :S.

En met betrekking tot stabiliteit bij SMS: Tsja... Daar heb ik dus ook last van! Hij loopt net niet vast maar het kan gewoon 20 sec. duren voor de sms applicatie is geopend. Na het ontvangen van een sms'je kan ik de sms wel redelijk snel lezen maar dan duurt het weer 20 sec. voor ik in het scherm kom waar ik mijn antwoord kan schrijven :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPanda
  • Laatst online: 28-08-2021
Even een vraag. Als ik een achtergrond van bijvoorbeeld een vrouw doe, valt het hoofd ONDER de balk met daar in KPN. die balk achtergrond blijft die originele Nokia achtergrond, hoe kan je dit aanpassen? want zo ziet het er niet uit!!!
m.a.w. ik wil mijn eigen achtergrond ''fullscreen"

Graag hulp :)

[ Voor 9% gewijzigd door MrPanda op 01-12-2008 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrPanda schreef op maandag 01 december 2008 @ 17:48:
Even een vraag. Als ik een achtergrond van bijvoorbeeld een vrouw doe, valt het hoofd ONDER de balk met daar in KPN. die balk achtergrond blijft die originele Nokia achtergrond, hoe kan je dit aanpassen? want zo ziet het er niet uit!!!
m.a.w. ik wil mijn eigen achtergrond ''fullscreen"

Graag hulp :)
Dit zou ik graag ook zien, maar wat ik begreep van andere nokia gebruikers is dit standaard bij hun.
Het is volgens hun niet mogelijk om een foto fullscreen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Alles werkt nu naar behoren! :)
Blijkbaar word zaterdag niets geactiveerd. Vandaag (maandag) deed alles het.!
Strak beeld dat Mobiel TV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is ie toch traaaaaaag! Ik vind het echt schandalig. Hij loopt ook vaak vast en ik moet vaak genoeg de batterij eruit halen. Je kunt je abonnement zeker niet terugdraaien of wel? Of iets in die richting?
Je wordt er zelf namelijk ook traag van. Muziekspeler werkt goed, maar zodra je iets anders gaat doen onder het muziek luisteren loopt ie zo vast. Fring trekt ie ook niet zo goed.

Ik krijg nu ook al stof onder het scherm. Er zijn toch zo'n magnetische doekjes waarmee je dat aan de kant kan vegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
ReFleXWolf schreef op zondag 30 november 2008 @ 23:00:
Ik zag net een N96 reclameuiting van Nokia op SBS6.
Ik vroeg me meteen af: Is de N96 nu niet meer exclusief voor icm KPN? En als dat zo is betekent dat dus ook dat Telfort nu ook mobiel TV kan gaan aanbieden!? :P
Het toestel is niet meer exclusief nee, MobielTV is daarentegen een product van KPN en niet van Telfort. Qua exclusiviteit is KPN met MobielTV dus wel de winnaar, maar da's puur omdat zij dat als enige hebben opgezet. :)

On-topic; enig idee of er nog een update aan zit te komen? Lijkt me dat er toch wel een paar mannetjes bij Nokia 'dedicated' op de N96 software zitten de eerste weken/maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na poos proberen en rommelen kom ik er nog niet uit op mijn N96 om via voipbuster te kunnen bellen. Doe ik dezelfde instellingen op mijn N95 dan kan ik wel gewoon bellen. Ik kom op mijn N96 nergens de optie internetbellen tegen. Kan het soms zijn dat die door het KPN simlock verborgen is? Ik kom namelijk ook niet bij de optie: Instrumenten > Connectiviteit > Netinstellingen > Advanced VoIP settings. Ik kan tot Instrumenten > Connectiviteit en daar kom ik Netinstellingen > Advanced VoIP settings nergens tegen. Ook bij de contacten kom ik nergens de optie internetbellen tegen. Wat doe ik verkeerd? Groetjes Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Ik kan nergens vinden waar ik T9 kan instellen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:48:
Na poos proberen en rommelen kom ik er nog niet uit op mijn N96 om via voipbuster te kunnen bellen. Doe ik dezelfde instellingen op mijn N95 dan kan ik wel gewoon bellen. Ik kom op mijn N96 nergens de optie internetbellen tegen. Kan het soms zijn dat die door het KPN simlock verborgen is? Ik kom namelijk ook niet bij de optie: Instrumenten > Connectiviteit > Netinstellingen > Advanced VoIP settings. Ik kan tot Instrumenten > Connectiviteit en daar kom ik Netinstellingen > Advanced VoIP settings nergens tegen. Ook bij de contacten kom ik nergens de optie internetbellen tegen. Wat doe ik verkeerd? Groetjes Jack
Zie post van RobertWebbe op 29 november !

robertwebbe in "Nokia N96"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van dat stukje ben ik aan het proberen gegaan. Maar ik kom de verdere stappen niet tegen op mijn toestel. Dus wat zie ik over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:29:

Naar aanleiding van dat stukje ben ik aan het proberen gegaan. Maar ik kom de verdere stappen niet tegen op mijn toestel. Dus wat zie ik over het hoofd?
Ik vind de optie netinstellingen ook nergens terug. De extra tab bij de contactpersonen verschijnt bij mij niet door alleen maar de SIP instellingen in te stellen zoals bij Dafmay op de n85...

Vraag me af waar de optie netinstellingen verstopt zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:24:
Wat is ie toch traaaaaaag! Ik vind het echt schandalig. Hij loopt ook vaak vast en ik moet vaak genoeg de batterij eruit halen. Je kunt je abonnement zeker niet terugdraaien of wel? Of iets in die richting?
Je wordt er zelf namelijk ook traag van. Muziekspeler werkt goed, maar zodra je iets anders gaat doen onder het muziek luisteren loopt ie zo vast. Fring trekt ie ook niet zo goed.

Ik krijg nu ook al stof onder het scherm. Er zijn toch zo'n magnetische doekjes waarmee je dat aan de kant kan vegen?
RoelyWoely,
Heb je het toestal al geupdate naar versie 11.101? Abo terugdraaien gaat volgens mij niet, maar soms kan je een toetstel wel binnen een week ruilen d8 ik.

Wat betreft multi-tasking. Vaak genoeg luister ik muziek, internet ik en stuur ik tussendoor ook even snel nog een smsje. Gaat prima hier.!

Wat betreft stof onder het scherm, wanneer je niet in de sahara werkt of iets dergelijks hoort dit niet. Ga dan even langs bij een nokia service point. Wellicht dat zij daar hem kunnen cleanen. (meeste gevallen is een doktersbezoekje aan Nokia Service Point gratis)

Al met al, oordeel niet te snel over dit toetsel welke bulkt van de functies. Kijk eerst eens even welke FW je er op heb staan en update hem even via je Nokia Pc Suite!

(als dat alles nog neit werkt kun je op de nokia n96 hyves een tutorial vinden om je productcode (je hebt een KPN toestel?) te veranderen naar een Europa toestel, wordtie ook weer sneller van als je originele (niet KPN) fw er op gooit... )

McPeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:51:
[...]

Ik vind de optie netinstellingen ook nergens terug. De extra tab bij de contactpersonen verschijnt bij mij niet door alleen maar de SIP instellingen in te stellen zoals bij Dafmay op de n85...

Vraag me af waar de optie netinstellingen verstopt zit.
Hebben jullie de Nokia Sip Voip app al wel geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dafmay schreef op maandag 01 december 2008 @ 21:10:
[...]

Hebben jullie de Nokia Sip Voip app al wel geinstalleerd?
hallo
ik heb de nokia sip voip app geinstalleerd maar zie netwerkinstellingen ook niet.
ik heb mijn toestel nog niet geunbrand moet dat eerst?

mvg decodertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inderdaad begonnen met de Nokia Sip Voip App te installeren. Voor ik aan de rest van het verhaal begon.Dat gaat prima en nadat installatie balk volgelopen is kan ik het programma nergens terugvinden. Doe ik het opnieuw installeren dan vraagt hij of ik wil overschrijven dus het staat er wel op. Heb de nieuwste FM erop staan dus daar kan het ook niet in zitten lijkt me.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:02:
Ik kan nergens vinden waar ik T9 kan instellen. Iemand een idee?

Bij het maken van een bericht op het hekje drukken. Springt dan op hoofdletters, cijfers, kleine letters en Tekst voorspelling.

Succes Jack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPanda
Verwijderd schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:09:
[...]

Dit zou ik graag ook zien, maar wat ik begreep van andere nokia gebruikers is dit standaard bij hun.
Het is volgens hun niet mogelijk om een foto fullscreen te krijgen.
dat is wel heel erg triest van nokia :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McPeer schreef op maandag 01 december 2008 @ 20:54:
[...]

RoelyWoely,
Heb je het toestal al geupdate naar versie 11.101? Abo terugdraaien gaat volgens mij niet, maar soms kan je een toetstel wel binnen een week ruilen d8 ik.

Wat betreft multi-tasking. Vaak genoeg luister ik muziek, internet ik en stuur ik tussendoor ook even snel nog een smsje. Gaat prima hier.!

Wat betreft stof onder het scherm, wanneer je niet in de sahara werkt of iets dergelijks hoort dit niet. Ga dan even langs bij een nokia service point. Wellicht dat zij daar hem kunnen cleanen. (meeste gevallen is een doktersbezoekje aan Nokia Service Point gratis)

Al met al, oordeel niet te snel over dit toetsel welke bulkt van de functies. Kijk eerst eens even welke FW je er op heb staan en update hem even via je Nokia Pc Suite!

(als dat alles nog neit werkt kun je op de nokia n96 hyves een tutorial vinden om je productcode (je hebt een KPN toestel?) te veranderen naar een Europa toestel, wordtie ook weer sneller van als je originele (niet KPN) fw er op gooit... )

McPeer
Ik heb hem vanaf het moment dat hij uit was... Zal nu ongeveer 2 maanden zijn. Ik heb versie 11.101. Ik zal hem nog maar een keer resetten, vervelende is dat de backup functie van pc suite niet werkt bij mij! Hij blijft gewoon hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Betreffende SIP / VoipBuster; Bij de N78 had ik gisteren ook gezien dat het niet helemaal hetzelfde werkte als bij de N85. Ik heb vandaag weinig tijd om te experimenteren want ik heb vandaag een werkvloerdag. Wellicht lukt het om woensdag weer even met de N96 verder te experimenteren. Als iemand graag vast verder wil gaan, probeer de andere versie (2.x) eens. Wellicht dat die wel helpt. Wat ook zou kunnen is dat de instellingen heel ergens anders staan, kwestie van heel goed zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
Zaterdag vroeg ik nog hoe het zat met dat MobielTV dat niet via de klantenservice geactiveerd kon worden.
Ik ben 's middags meteen maar ff naar een KPN winkel gereden en heb daar het abo aangeschaft.

De verkoper had het eerst nog over 2 jaar gratis omdat kpn het nog niet fatsoenlijk kon aanbieden, echter dit was niet meer van toepassing. Kosten zouden gewoon 9,95 per maand zijn.

Ontvangst is goed, mooi beeld etc..

Wel krijgt m'n N96 na 1,5 week steeds meer kuren. Zowaar gister avond liep ie voor het eerst compleet vast (batterij verwijderen) en is ie rete traag geworden. En dan heb ik er nog niet eens dingen (lees muziek, films) op gezet :S

Binnenkort dus echt even langs NSP voor een update in de hoop dat het dan beter gaat. Overigens beginnen de toetsen nu ook te kraken aan de voorkant, en dat pas na 1,5 week |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

djpdjpnl schreef op maandag 01 december 2008 @ 19:30:
[...]

Het toestel is niet meer exclusief nee, MobielTV is daarentegen een product van KPN en niet van Telfort. Qua exclusiviteit is KPN met MobielTV dus wel de winnaar, maar da's puur omdat zij dat als enige hebben opgezet. :)
Ok, dat begrijp ik. Maar de reden waarom ik het vroeg is omdat we eigenlijk wel weten dat Telfort achter de schermen gewoon KPN is. Ze nemen zelfs hun tariefstructuur over (eerst goedkoop aanbieden, dan prijzen omhoog).
Ik neem aan dat Telfort nu ook gewoon een "mobiel tv" abonnement kan aanbieden. Voor 5 euro wil ik wel zo'n abbo nemen. (Ik vind 10 euro wel heel duur voor een MobielTV abbo, want zeg nou zelf, zoveel kwaliteitszenders heeft het niet eens. Geef mij maar TMF, RTL7, Eurosport of Film1 en dan is het 10 euro waard.)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
adinsx schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 10:52:
Zaterdag vroeg ik nog hoe het zat met dat MobielTV dat niet via de klantenservice geactiveerd kon worden.
Ik ben 's middags meteen maar ff naar een KPN winkel gereden en heb daar het abo aangeschaft.

De verkoper had het eerst nog over 2 jaar gratis omdat kpn het nog niet fatsoenlijk kon aanbieden, echter dit was niet meer van toepassing. Kosten zouden gewoon 9,95 per maand zijn.
Ik heb hem ook zaterdag gehaald bij de KPN en MobielTV is gewoon twee jaar gratis. Internet 1 jaar gratis.

Ik heb vandaag de GPS uitgeprobeerd. Super! Werkt perfect. In eerste instantie geen geluid maar bleek dat standaard het volume uit stond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPanda
Als ik eredivisie live wil activeren dan krijg ik de melding abonnement niet toegestaan (code) neem contact op met uw service provider :|

na firmware update doen trouwens me eerder opgenomen filmpjes het niet meer (tv opnames) overige filmpjes wel
als ik 1 probeer te openen zegtie geen beeld kan wel geluid afspelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
MrPanda schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:07:
Als ik eredivisie live wil activeren dan krijg ik de melding abonnement niet toegestaan (code) neem contact op met uw service provider :|

na firmware update doen trouwens me eerder opgenomen filmpjes het niet meer (tv opnames) overige filmpjes wel
als ik 1 probeer te openen zegtie geen beeld kan wel geluid afspelen
dit probleem is al eens eerder langsgekomen:
- Open je mobiele TV App
- opties=> mijn video's
- klik dan je opname aan
nu vraagtie om beveiligingscode, standaard is dit 12345

dan speeltie em wel af!

Beetje omslachtig maar als 't goed is is dit opgelost in de volgende FW update..

Evertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Question..

Klopt het dat als ik de tomtom 6 op n96 zet en het gebruik met een gewone externe gps-ontvanger dat de boel nogsteeds sloom gaat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2008 @ 13:56:
[...]

Al iets gehoord van het repair center. Is namelijk behoorlijk irritant als je in de bus met die knop zit te kutten en je hoort te hele tijd kraak kraak plak plak. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 21:43:
[...]

Al iets gehoord van het repair center. Is namelijk behoorlijk irritant als je in de bus met die knop zit te kutten en je hoort te hele tijd kraak kraak plak plak. :(
En ik vroeg mij af om welk repair center het gaat: Nokia of KPN?
Hanidg om te weten mocht het mij ook een keer overkomen ;)
Pagina: 1 ... 18 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic