• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 16:15
http://tweakers.net/ext/i/1202477055.png
N96
Specs:
Netwerk
GSM netwerk EDGE, GPRS, GSM, HSCSD, HSDPA (3G)
Netwerk frequentie 850, 900, 1800, 1900
Data- / gegevensoverdracht
Bluetooth v2.0 with A2DP
IR-link Nee
Wi-Fi (WLAN)
USB 2.0
Display
Hoofddisplay Color TFT
Kleuren scherm 16.000.000 kleuren
Resolutie 240×320 pixels
Geheugen
Intern geheugen 16GB
Uitbreidbaar geheugen 8GB
Geheugen sloten 1
Opslagmedium MicroSD
Prestaties
Batterij Lithium Ion 950 mAh
Stand-by tijd 220 uur
Gesprekstijd 3.5 uur
Bellen
Tril-functie
Foto ID
Beltonen MP3, Polyfone
Camera
Megapixels 5 megapixels
Maximale fotoresolutie 2560×1920 pixels
Digitale zoom 2x
Autofocus
Flitser
Video opnemen
Tweede (front) camera
Messaging
SMS
MMS
T9 tekstvoorspelling
Internet browsing
Entertainment
FM radio
Java
Audio speler AAC, eAAC, MP3, WMA
Video speler 3GP, MPEG4
Functies
Organizer functies: Calculator, Calendar, Reminders, Currency convertor
Video call Ja
Overige bijzonderheden: GPS, S60 3rd edition software, Built in hands free, Voice dial, Voice memo, TV out, Carl Zeiss optics
Formaat
Gewicht 125 g.
Afmetingen (H x B x D) 103×55x18 mm.
Afmetingen
Volume: 92 cc
Gewicht: 125 g
Lengte: 103 mm
Breedte: 55 mm
Diepte:18 mm, lokaal tot 20 mm
DVB-H:
De N96 beschikt over DVB-H. Dat betekend dat je er tv mee kan kijken. De beelden komen van Digitenne. Momenteel zijn de volgende kanalen beschikbaar:
Nederland 1
Nederland 3
RTL 24
RLT 4
MTV
SBS 6
Jetix / Veronica
Discovery Channel
Nick Toons
Xite
Nu.tv (beschikbaar vanaf Januari)
Eredivise Live (na extra betaling van €5,-)
Adult XXX TV (na extra betaling van €5,-)
Foto's & Reviews van de N96:
Let's go digital: http://www.letsgodigital.org/nl/18415/nokia-n96/
N96-Nokia: http://www.n96-nokia.nl/nokia-n96-review/2008/08/1
Eigen mening:
Ik heb nu de Nokia N96 een dikke 2 maand in gebruik. Het toestel was in het begin zeer traag maar na de uitgekomen firmware's reageert het toestel sneller en sneller. Helaas kan ik geen mening geven hoe het toetstel tegenover de populaire N95 staat. Dit is me eerste high-end phone. Wat me zeer aanstaat is het 16gb geheugen, zodat je er een dvd kan opzetten, en later kan afkijken. Ook de mobiele tv applicatie is een plus punt! Ook het opnemen van programma's is zeer handig! (mocht je niet kunnen kijken)

In de nieuwste firmware (12.043) heb ik al zeer snel (in huis) een fix en de voorgeinstalleeerde "Kaarten" werkt er ook perfect bij.

Enkele min en plus punten:
- Geen Touchscreen
- Dezelfde batterij als de N95. Hopelijk is hij echter zo geoptimaliseerd dat hij nu wel behoorlijk meegaat op z'n batterij. Want de battery-drain was het grootste probleem van de N95. Wat heb je aan alle features als ze uitgezet moeten worden, wil je een nog een beetje normaal kunnen bellen over een aantal dagen.

+ GPS
+ Mobiel TV kijken
+ 5MP Camera (van boven gemiddelde kwaliteit)
+ WiFi
+ Open-platform (iPhone is vooralsnog closed)
Uitgekomen firmware's:
30.033
20.050
12.043
11.101
Vorige delen:
Nokia N96 - Deel 1
Nokia N96 - Deel 2
Handige codes:
Hard Reset

Voor firmware's 11.101 & 12.043:
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Voor de firmware 20.050 en 33.033:
1.Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
2.Telefoon uitzetten
3.Groen telefoontje + de ster (*) en nummer 3 ingedrukt houden. En tegelijk het toestel aanzetten. (Vulcan death grip).
4. Als de animatie van Nokia verschijnt, kun je de toetsen los laten

Het gebruiken van de *#7370# word NIET aangeraden bij deze firmware

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

• Isane
Laatste bericht
maartenmk schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 11:09:
[...]

dat is een 'feature' van S60v3. Om een beeldvullende achtergrond te krijgen moet je of je eigen theme maken, of het freeware programma FreeFSWP gebruiken. (werkt iig prima op N82 met FP1)

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 10:12

@r!k

It is I, Leclerq

Gisteravond ook v20 erop gezet via NSU werkte het wel.

Kreeg alleen de melding firmware update mislukt maar vervolgens stond de nieuwste firmware wel op mijn telefoon.

Voor de zekerheid een 2e keer geprobeerd en exact hetzelfde maar ik heb toch echt v20 nu.

Ervaringen tot nu toe, slider geluidje is best handig, mocht ie per ongeluk open sliden dan hoor je dat. Snelheid, niet sneller dan daarvoor maar mijn telefoon had ik net 3 dagen terug van reparatie en was dus redelijk schoon. Ben benieuwd of de traagheid nu wegblijft.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Scorpio_King
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:01
Ik ben na de firmware upgrade opeens alle afbeeldingen bij mijn contacten kwijt. Als ik via PC Suite kijk zie ik ze nog wel maar ze worden niet meer weergegeven als ik gebeld wordt of door het adresboek blader.

Zijn er meer mensen die dit hebben?

Make that the cat wise, I'm crazy Henky not!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:31
Voor de mensen die het leuk vinden om Audiothemes te installeren op de N96 (wordt sinds v20 ondersteund door het toestel) ;)

http://europe.nokia.com/A4516008

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08 16:44
net me eerste reset gehad na dat ik V20 er opgezet heb

doe me slijder open om te gaan bellen reset het toestel! ik denk dat zulke fouten altijd zullen blijven bestaan!
maargoed voor de rest voelt V20 wel lekker aan

die welkom ber. bij het opstarten kon toch ook uitgezet worden?.

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 15:58
basvanhees schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:19:
net me eerste reset gehad na dat ik V20 er opgezet heb

doe me slijder open om te gaan bellen reset het toestel! ik denk dat zulke fouten altijd zullen blijven bestaan!
maargoed voor de rest voelt V20 wel lekker aan

die welkom ber. bij het opstarten kon toch ook uitgezet worden?.
Wat? Heb je wel een reset gedaan voor de update?

Anoniem: 138906

Mijn N96 was gecrashed door PC Suite tijdens het updaten van firmware (vorige week). Vandaag kan ik mijn telfoon weer ophalen hopen dat ze de nieuwe firmware er op hebben gezet.

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-02-2017
Update is bij mij gelukt. Alleen liep mijn toestel vast op het eind in de testmodus. Na het opnieuw opstarten werkte alles goed. Irritant was ook dat de Nokia Software Updater ook vastliep en ik mijn PC opnieuw moest opstarten. Maar gelukkig alles weer OK. Voelt inderdaad stabieler en beter aan.
Alleen jammer dat ik maar twee agenda items op het scherm kan zien.

Anoniem: 287776

Hoelang moet je ongeveer wachten tot hi/kpn de nieuwe firmware goedkeurd?

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Anoniem: 287776 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:04:
Hoelang moet je ongeveer wachten tot hi/kpn de nieuwe firmware goedkeurd?
1,5 tot 2 maanden gok ik. Misschien iets eerder, misschien veel later. Zeker weten wanneer ie komt doe je pas als ie er is. :)

• H5550
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:45
Bluetooth via tomtom 920 en mijn laptop blijft bagger , totaal geen verbinding of maar half.
Zelfs met de nieuwe firmware.
Met de n73 totaal geen problemen.
Backup via de telefoon gaat ook niet meer ,deed die al niet meer sinds vorige firmware, te weinig geheugen zegt die in het telefoongeheugen, 65.3 mb vrij.

[Voor 44% gewijzigd door H5550 op 07-05-2009 14:55]

Anoniem: 191432

Ik heb eerst een harde reset gedaan (death grip), toen de update geinstalleerd via mobiel internet (software updater begon ineens moeilijk te doen) en toen nog een harde reset. Toen ik het toestel opstartte waren de toepassingen leeg. Opeens start Google Maps op. Geen opstartscherm ofzo, maar gewoon de kaart waar ik gister mee bezig was. Ik kon niets doen dus toen maar afgesloten. Toen Google maps geinstalleerd, Versie 2 bestaat al, vervangen door versie 3?

Goed hij doet het in ieder geval wel, alleen nu staat Sygic er ook eens bij... Opzich wel handig maar is dit wel goed? Ik had ze meen ik wel geinstalleerd op het massageheugen.

Hebben jullie ook het idee dat de helderheid van het scherm een beetje wisselt?

MobielTV start 10x sneller op :)

• waterdruppel
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-04 16:34
Ik heb geen branded toestel maar ik krijg nog geen update.
Mijn productcode is 0573319.
Weet iemand of er iets met het toestel is of dat ik de productcode moet wijzigen?
Als ik hem moet wijzigen welke code moet ik dan gebruiken want ik zie zoveel verschillende codes...

Alvast bedankt!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:45
djpdjpnl schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:25:
[...]

1,5 tot 2 maanden gok ik. Misschien iets eerder, misschien veel later. Zeker weten wanneer ie komt doe je pas als ie er is. :)
Zolang was het de vorige keer zeker niet. Hoogstens één á twee weken.

Anoniem: 119536

Gisteren de sw update gedaan, vandaag onderweg met carkit CK7-W geen problemen ondervonden. Ik hoop dat dit zo blijft, heb ongestoord ongeveer 20 minuten kunnen telefoneren.
Toen ik gisteren overdag met de oude sw versie belde, had ik iedere keer na 1 a 2 minuten al, dat het geluid een aantal seconden wegviel en vervormde.
Zou er onderhuids toch iets veranderd zijn aan de bluetooth, dat niet vermeld wordt?
Zijn er nog meer mensen die ervaringen met CK7-W carkit hebben i.c.m. de nieuwste software?

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 119536 op 07-05-2009 15:53]

• djpdjpnl
  • Niet online
waterdruppel schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:12:
Ik heb geen branded toestel maar ik krijg nog geen update.
Mijn productcode is 0573319.
Weet iemand of er iets met het toestel is of dat ik de productcode moet wijzigen?
Als ik hem moet wijzigen welke code moet ik dan gebruiken want ik zie zoveel verschillende codes...

Alvast bedankt!
EURO 2 moet je gebruiken. Even op Google zoeken. ;)
Artwido schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:50:
[...]

Zolang was het de vorige keer zeker niet. Hoogstens één á twee weken.
Ohjah... het voelde langer. :p

Anoniem: 278191

Ik ben zojuist aan het updaten en heb kpn productcode :)

Zijn ze opeens snel geworden bij kpn :S

Anoniem: 275537

Hier doet ie het ook!! update loopt nu ota..

mieters, doet het dus niet.. hij geeft de update nu wel aan als downloadbaar maar krijg foutmelding.,. "er is een fout opgetreden. download kan later worden hervat"

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nog maar een keer:
Modbreak:Statusmeldingen over de firmwareupdate mogen achterwege worden gelaten.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

• djpdjpnl
  • Niet online
pven schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:36:
Nog maar een keer:
[modbreak]Statusmeldingen over de firmwareupdate mogen achterwege worden gelaten.[/]
Niet om het allemaal beter te weten maar gewoon voor de duidelijkheid. Het mag niet gaan over 'KPN update is er' of helemaal geen updates? Lijkt me namelijk wel een belangrijk iets maar kan begrijpen dat met 10000 providers het lichtelijk irritant kan zijn. :)

Excuses dan! Maar 't blijft raar dat bij de één de update wel lukt en bij mij met dezelfde instellingen en provider niet.. Maar ik blijf proberen.. En anders zo thuis even via de computer.. Komt goed.. Kan in ieder geval niet wachten op de update!

Zie het eerste bericht van dit topic... uitbreidbaar geheugen is toch 16GB ipv 8GB?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
djpdjpnl schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:44:
[...]

Niet om het allemaal beter te weten maar gewoon voor de duidelijkheid. Het mag niet gaan over 'KPN update is er' of helemaal geen updates? Lijkt me namelijk wel een belangrijk iets maar kan begrijpen dat met 10000 providers het lichtelijk irritant kan zijn. :)
We doelen op berichten zoals 'Hier doet ie het ook!! update loopt nu ota..'. Uiteraard is het interessant om te weten dat de KPN update er ook is, maar om dan vervolgens te gaan melden dat je hem aan het downloaden bent voegt niet zo veel toe. :)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Anoniem: 276364

Batterij is nog steeds bagger..
Gisteren volgeladen en rond de middag was de batterij nog steeds 3/4 vol!
Vreugde was van korte duur.. Kort na de middag springt hij van 3/4 vol naar spaarstand...

Telefoon opgehaald bij Vodafone eindelijk mijn krakende navigatiewiel vervangen :)
De software was alleen nog versie 12.043 maar nu gelijk 20.050 geïnstalleerd.
Ben alleen alles op me telefoon kwijt had nog wel een update gemaakt, weet iemand als ik een back-up van een oude firmware doe of ik dan ook weer die oude firmware krijg?

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:16
Anoniem: 138906 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:24:
Telefoon opgehaald bij Vodafone eindelijk mijn krakende navigatiewiel vervangen :)
Ben alleen alles op me telefoon kwijt had nog wel een update gemaakt, weet iemand als ik een back-up van een oude firmware doe of ik dan ook weer die oude firmware krijg?
Als je de back up terug erop zet blijft je nieuwste firmware erop staan.

• djpdjpnl
  • Niet online
Anoniem: 138906 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:24:
Kun je gewoon plaatsen, downgraden kan (zo goed als) niet dus met een back-up hoef je daar niet bang voor te zijn. :) Is het kraken echt verholpen? Wordt hier de laatste tijd ook niet gelukkig van dat gekraak. :(

Ja het navigatiewieltje voelt robuuster en maakt niet meer dat plastic plak geluid. Hij maakt nu gewoon net zo`n geluid als normale knoppen. Wel maakt mijn achterkant (als ik op het midden druk) nog een kraak geluid ik denk alleen dat dit niet te verhelpen is.

[Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 138906 op 07-05-2009 21:06]

Anoniem: 234629

blazer480 schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 01:07:
Eindelijk mijn USB kabel (oplader + data in één) ontvangen, werkt perfect en geen oplader meer nodig aangezien ik via de laptop kan opladen, en dat voor nog geen 7 euro.

Verder ook de nieuwe batterij binnengekregen van 1450mah (voor minder dan 10 euro). Wat betreft formaat ziet er precies hetzelfde uit als de originele Nokia en past precies in de telefoon. Het is wel een made in china, dus moet het nog gaan testen (wel positief goede verpakking, pinnen vergezegeld en dat het gelijk in de telefoon kon aangezien het (deels) opgeladen was). Laat wel horen of ik er ook 50% langer mee doe. Zal wel in het begin in de gaten houden tijdens het opladen of ie echt heet wordt (en dat ie niet in de fik >:) vliegt
werkt deze batterij nu zoals het hoort? ik heb een 1200mah gekocht maar die is dikker dan originele, ik vroeg me af of jouw batterij identiek aan de originele was...

• Masis
  • Laatst online: 08-12-2020
Batterij gaat nu nog korter mee dan eerst! Vanochtend uit de lader gehaald, vanmiddag alweer bijna leeg :( :( Alles draait wel een stukje stabieler... Valt mij op dat er heel veel kleine dingen zijn veranderd. Heeft niet echt een toegevoegde waarde, maar valt toch op: Als je gebeld wordt staat er Inkomende Oproep ipv Ink. Opr. En nog veel meer van dat soort dingetjes :P

Toch vind ik de processor te zwak, zelfs de 'oude' N95 heeft een 333mhz.
quote: Upbeat
Yep, na wat zoekwerk gevonden...

Menu > Instrumenten > Instellingen > Algemeen > Persoonlijk > Thema's > Audiothema's (onderin) > Tel.funct.gebeurtenissen
Thanks!! :)

• Artwido
Ik heb een KPN abbo en net de nieuwe versie (20.050) binnengehaald.
Zie in eerste instantie nog niet veel veranderingen. Wel dat gelijk toetsenbord blokkering actief is.
Die bijgekomen functie dat je een geluidje kan horen bij de slider die hoor ik niet en zie ik ook niet bij profielen-->Algemeen. :?

gevonden! :*)

[Voor 4% gewijzigd door Artwido op 07-05-2009 21:29]

• Masis
Anoniem: 278191 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:09:
Ik ben zojuist aan het updaten en heb kpn productcode :)

Zijn ze opeens snel geworden bij kpn :S
Zozo.. Dat is snel. Dan zal er waarschijnlijk niks aan veranderd zijn tov de euro2 firmware, want ja, voor veranderingen is nou eenmaal meer tijd nodig dan 1 dag. Wat staat er bij de KPN-gebruikers bij Datum Softwareversie (*#0000#)? Net als euro2 20-04-2009?

Anoniem: 287129

KPN update net gedraaid. Mobiel TV lijkt sneller en de kwaliteit iets beter zelfs, maar dat zal ongetwijfeld een illusie zijn. Applicaties openen en sluiten gaat sneller. Geheel geeft een meer degelijke indruk. Hopen dat het zo blijft!

Wat staat er bij de KPN-gebruikers bij Datum Softwareversie (*#0000#)? Net als euro2 20-04-2009?
Datum software versie: 20-03-2009
Datum Aangepaste versie: 28-04-2009

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 287129 op 07-05-2009 21:54]

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 15:58
Anoniem: 287129 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:52:
KPN update net gedraaid. Mobiel TV lijkt sneller en de kwaliteit iets beter zelfs, maar dat zal ongetwijfeld een illusie zijn. Applicaties openen en sluiten gaat sneller. Geheel geeft een meer degelijke indruk. Hopen dat het zo blijft!
Dat had ik ook al met tv. Minder blokkerig beeld. Kan verbeelding zijn, maar als meerderen het zien.

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29
Ook hier is de softwareupdate beschikbaar bij KPN.
Toen ik 5 uur geleden keek was ie er nog niet, just new dus.

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16:29
Is het jullie al opgevallen dat je sinds de nieuwe firmware update ook de batterijstatus kunt zien in de PC Suite?

• Masis
NordicBlue schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:35:
Is het jullie al opgevallen dat je sinds de nieuwe firmware update ook de batterijstatus kunt zien in de PC Suite?
:) Was al wel zo als je 'm via bluetooth verbond.

• Upbeat
Ik heb nog steeds last van dat mijn Foto's menu helemaal leeg is en de foto's niet worden weergegeven. Zelfs niet via de Multimedia knop :/ Ik heb net een reinstall van de firmware gedaan maar heeft niet geholpen en een soft reset. Ik denk dat er niks anders op zit dan een hard reset?? :?

• Masis
Massamemory (of geheugenkaart, als je de gegevens daar hebt) formatteren? Wel eerst alles backuppen!

Anoniem: 138906 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:42:
Wel maakt mijn achterkant (als ik op het midden druk) nog een kraak geluid ik denk alleen dat dit niet te verhelpen is.
Je kan er wat tussenstoppen... een stukje wat ofzo.. denk wel dat dat helpt

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-08-2019
Ik merk trouwens ook dat ik in de nieuwe FW binnenshuis beter ontvangst heb met mobielTV!
Dit werkte eerst niet/nauwelijks en nu kan ik toch meeste zenders gewoon kijken! Ik zit namelijk netop het grensgebied van mobiel TV hier thuis... ontvanger efficiënter geworden ofzo?

Ik ben in ieder geval echt heel erg tevreden.

• Artwido
McPeer schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:33:
Ik merk trouwens ook dat ik in de nieuwe FW binnenshuis beter ontvangst heb met mobielTV!
Dit werkte eerst niet/nauwelijks en nu kan ik toch meeste zenders gewoon kijken! Ik zit namelijk netop het grensgebied van mobiel TV hier thuis... ontvanger efficiënter geworden ofzo?

Ik ben in ieder geval echt heel erg tevreden.
ik merk het ook! TV hakkelde als ik boven in mn slaapkamer keek. Maar hij blijft nu netjes doorgaan. Heb trouwens het gevoel dat alles vloeiender loopt. Kan ook weer demo-Ngames downloaden en instaleren. Kortom ben happy met deze update.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LaterGast.nl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-02-2018

LaterGast.nl

Doe je dat.

Aangezien er een nieuwe firmware was, heb ik 20.050 erop proberen te zetten.
Ik heb dit zelf gedaan, van 11 --> 12 was vlekkeloos verlopen.

Echter deze firmware update niet, na eenhalf uur bleef hij op 1 seconde remaining hangen.
Waarna hij aangaf de verbinding met het apparaat te zijn verloren. Het stappenplan van de updater tot een keer of 5, herhaald waar je dan ongeveer twee uur mee zoet bent...resultaat:

Nokia N96 die even vibreert als ie aangaat en hel lichtje van de middelste knop gaat aan en blijft aan.
Opstarten met de drie knoppen BELLLEN + [3] + • helpt ook niets.
Heeft iemand nog iedeeen voordat ik naar een Nokia Carepoint ga?

Taking PORN off the internet is trying to get pee out of a swimming pool!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 11:36
LaterGast.nl schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:20:

Echter deze firmware update niet, na eenhalf uur bleef hij op 1 seconde remaining hangen.
Waarna hij aangaf de verbinding met het apparaat te zijn verloren. Het stappenplan van de updater tot een keer of 5, herhaald waar je dan ongeveer twee uur mee zoet bent...resultaat:

Nokia N96 die even vibreert als ie aangaat en hel lichtje van de middelste knop gaat aan en blijft aan.
Opstarten met de drie knoppen BELLLEN + \[3] + • helpt ook niets.
Probeer de 20.050 als bestand te krijgen en flash hem dan met phoenix.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 21:21

Tha

gaat hard

LaterGast.nl schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 08:20:

Opstarten met de drie knoppen BELLLEN + \[3] + • helpt ook niets.
Heel apart maar ik had ongeveer hetzelfde,
hoor je ook wel gewoon het nokia geluidje?
Bij mij was mijn scherm "defect", toestel open gesloopt en flatcable aangedrukt.
daarna werkte het scherm weer....

Tha

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Isane
Ik heb ivm de nieuwe firmware nog 2 vraagjes:

Als ik internetradio beluister, dan komt hij niet in het standby menu. Wel met de FM player. (In de vorige firmware kwamen ze beiden op het standby menu)

Op mijn standby menu zie ik maar 1 agenda taak, terwijl ik er die dag nog meer heb. Want volgens mij kwamen ze er per maand/week op te staan

Het gaat hier om de Horizontale :)

[Voor 11% gewijzigd door Isane op 08-05-2009 11:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tomvdlee
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 22:41
Vraagje: Ik heb de horizontale balk in de Standby modus op mijn N96. Ik vind het jammer dat er maar 2 items van de agenda worden weergegeven na de firmware update. Zijn er mensen die gebruik maken van de vertikale balk met zijn N96. En wat is je gebruikservaring hiermee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Voor mensen die nog steeds problemen hebben met Youtube en WLAN ga naar een vodafone of nokia service point. Mijn telefoon was doodgegaan tijdens het updaten toen hebben ze een nieuwe 'basissoftware?' erop gezet en toen werkte Youtube ineens. Toen geupdate naar 20.045 en nu werkt Youtube nog steeds.
Weet iemand waar dit aan heeft kunnen liggen je hebt dus de firmware en ook een basis iets?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Die basissoftware is hoogstwaarschijnlijk gewoon de firmware. V20.045 heeft o.a. verbetering van Flash lite en Youtube support

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:03
De open markt versies krijgen trouwens 20.050.098.1
en de KPN variant (met aangepaste TV software) 20.050.205.7.

http://www.robertwebbe.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McPeer
robertwebbe schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:40:
De open markt versies krijgen trouwens 20.050.098.1
en de KPN variant (met aangepaste TV software) 20.050.205.7.
ik zou wel eens willen weten wat KPN dr aan heeft veranderd! Want mijn MobielTV werkt nu ook echt heerlijk met m'n EUR2 code... Heb je enig idee?

EJ

[Voor 0% gewijzigd door McPeer op 08-05-2009 14:52. Reden: beschamende spellingsfout O-)]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertwebbe
McPeer schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:45:
[...]
ik zou wel eens willen weten wat KPN dr aan heeft verandert! Want mijn MobielTV werkt nu ook echt heerlijk met m'n EUR2 code... Heb je enig idee?
Het enige dat ik zo snel kan bespeuren is dat de rechter display toets Mobiel TV is en verder dat de KPN instellingen voor mobiel internet, streaming en MMS alvast geïnstalleerd staan. Wellicht zijn er nog wat apps toegevoegd of weggelaten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• McPeer
robertwebbe schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:51:
[...]

Het enige dat ik zo snel kan bespeuren is dat de rechter display toets Mobiel TV is en verder dat de KPN instellingen voor mobiel internet, streaming en MMS alvast geïnstalleerd staan. Wellicht zijn er nog wat apps toegevoegd of weggelaten.
Aha. Ik meen inderdaad, dat bij aankoop (een hele poos terug alweer) de MobielTV toets rechts zat. Deze had ik al veranderd in muziekspeler. Wat betreft de instellingen, dat moet je inderdaad wel weten. Wss staat in de KPN versie al bij de MobielTV instellingen o.a. 't toegangspunt voor rechten ophalen op Mobiel Internet wat in de EUR2 versie niet het geval was. Maar gelukkig had ik dat op 't forum al gelezen =D

Ik kan me verder niet voorstellen dat ze grote dingen weggelaten hebben (o.a. vanwege minieme versienummer verschil) Ik ben wel tevreden zo. (of is het erg verstandig m'n code terug te zetten?)

wat betreft het aantal agenda punten in verticale versie:
ik gebruik de verticale versie omdat in FW 10.zoveel de horizontale stukken trager was. Nu ben ik hier aan gewend en moet zeggen dat 't eigenlijk veel mooier is. (vind ik)

maar betreft de agenda: het fluctueert nogal. ik kan bijvoorbeeld
3 'vergaderingen' onder elkaar hebben,
maar wanneer er een verjaardag bij is, worden er maar 2 weergegeven:
dus dan krijg je 1 verjaardag, 2 vergaderingen,

en wanneer je dan ook nog een notitie er bij doet, kunnen er ineens wel 4 dingen staan, dus dan kan er ineens 1 notitie, 1 verjaardag en 2 vergaderingen op je background...
ik denk dat 't heel wat spelen vereist voordat we weten hoeveel er nou daadwerkelijk kunnen staan haha

[Voor 27% gewijzigd door McPeer op 08-05-2009 15:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:51:
[...]

Volgens mij zat ie al rechts. Op m'n vorige telefoon (Sam D900) zat de contactenknop rechts dus startte ik steeds MobielTV op als ik iemand wou bellen. Heb 'm toen veranderd naar links. Heeft dus al de hele tijd rechts gezeten of ben ik nou stom? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:17
Upbeat schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:58:
Ik heb nog steeds last van dat mijn Foto's menu helemaal leeg is en de foto's niet worden weergegeven. Zelfs niet via de Multimedia knop :/ Ik heb net een reinstall van de firmware gedaan maar heeft niet geholpen en een soft reset. Ik denk dat er niks anders op zit dan een hard reset?? :?
Als je in het foto menu zit, zie je zo'n lijstje vastgelegd, maanden, albums, etc.. Ik heb ook wel eens gehad dat alle foto's ineens weg waren bij vastgelegd en dat ze nog wel via "alle" (ook in dat lijstje) te zien waren.
Maak eens een nieuwe foto en kijk of hij er dan wel bij komt te staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 97421

McPeer schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:55:
[...]

Aha. Ik meen inderdaad, dat bij aankoop (een hele poos terug alweer) de MobielTV toets rechts zat. Deze had ik al veranderd in muziekspeler. Wat betreft de instellingen, dat moet je inderdaad wel weten. Wss staat in de KPN versie al bij de MobielTV instellingen o.a. 't toegangspunt voor rechten ophalen op Mobiel Internet wat in de EUR2 versie niet het geval was. Maar gelukkig had ik dat op 't forum al gelezen =D

Ik kan me verder niet voorstellen dat ze grote dingen weggelaten hebben (o.a. vanwege minieme versienummer verschil) Ik ben wel tevreden zo. (of is het erg verstandig m'n code terug te zetten?)
Dat vraag ik me dus ook af. Ik heb de code ook aangepast voor de update maar is het beter om deze nu terug te zetten of zal dat niets uitmaken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

DoubleD1980 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:37:
[...]

Als je in het foto menu zit, zie je zo'n lijstje vastgelegd, maanden, albums, etc.. Ik heb ook wel eens gehad dat alle foto's ineens weg waren bij vastgelegd en dat ze nog wel via "alle" (ook in dat lijstje) te zien waren.
Tot het beeldscherm vol is...meer kunnen er niet bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
DoubleD1980 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:37:
[...]

Nee bij was het geval dat het hele menu gewoon leeg was zonder de teksten van de submenu's. Ik kom er wel in komen maar de foto's werden ook niet weergegeven. Ik heb een hard reset gedaan en toen was het opgelost. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 223141

ik heb nu nog firmware V12 en heb sms gehad dat de firmware V20 beschikbaar was.
probeer ik via *#0000# te updaten, krijg ik melding dat V20 beschikbaar is en of ik hem wil downloaden.

Dan lijkt het alsof de download start en krijg ik de volgende melding : " Telefoonupdates: Er is een fout opgetreden. Softwareupdate moet opnieuw worden opgestart."

Dat dus al een paar keer geprobeerd maar melding blijft terug komen is er iemand die enig idee hebben hoe dit kan, zijn er meer mensen met deze melding en is het op te lossen????

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 301648

Sinds de oude Nokia n-gage 1 die het helemaal moest worden :p , had ik weinig vertrouwen in Nokia en stapte ik over op Sonyericsson, bij het zien van de specs van de n95-8gb toch maar weer Nokia geprobeerd, maar na de n95 8gb met zijn vele gebreken in het begin, en nu weer hetzelfde met de n96 had ik weinig vertrouwen erin dat het ooit nog goed zou komen met Nokia's high end smartphones. Wilde hem al langere tijd slopen of verkopen, maar had in mijn achterhoofd nog de latere updates van de n95 die zorgden dat het ding het wel goed deed, en wachte d update voor de n96 lang af, en zoals nu blijkt maar goed ook, want : Nokia, nu ben ik er WEL tevreden mee, eindelijk kan ik het ding weer telefoon noemen en ermee bellen en smsén zonder dat ie uitvalt of vastloopt! Maar volgende keer iets sneller updaten of in ieder geval de klanten op de hoogte houden zodat we weten dat men eraan werkt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 301648

Mobiel tv werkt ook hier sneller en veel beter, geluid van internetradio lijkt iets beter en loopt niet meer vast, hele telefoon lijkt sneller en geeft tot nu toe geen vastlopers of herstarters meer. Die tip van het UCWEB6 progje is een goede zeg, internet werkt echt veel sneller en beter ermee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Na het probleem dat er geen worden werden weergegeven te hebben opgelost door een hard reset, worden de foto's nu 2x weergegeven alsof ze 2x in de telefoon staan wat niet het geval is... :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

@Upbeat: misschien gaat er iets mis met je massageheugen? Probeer eens via Nokia Ovi een backup te maken en dan het massageheugen te formateren, wellicht helpt dat?

Heb vandaag echt plezier gehad van de nieuwe firmware, alles werkt weer soepel, applicaties starten snel op en sluiten ook weer snel af. Top!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 287129 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:36:
@Upbeat: misschien gaat er iets mis met je massageheugen? Probeer eens via Nokia Ovi een backup te maken en dan het massageheugen te formateren, wellicht helpt dat?
Dat is ook precies wat ik gedaan heb toen er geen foto's werden weergegeven. Het heeft geholpen alleen nu worden ze dus 2x weergegeven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artwido
Ik heb ingesteld dat ik email kan ophalen bij mijn Hetnet account. Werkt op zich prima maar ik wil dat wanneer ik een nieuwe mail krijg ik daar net als bij een sms een melding van krijg.
Ik heb van alles geprobeerd bij de email instellingen maar ik krijg alleen een melding als ik handmatig check.
Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Artwido schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 22:04:
Ik heb ingesteld dat ik email kan ophalen bij mijn Hetnet account. Werkt op zich prima maar ik wil dat wanneer ik een nieuwe mail krijg ik daar net als bij een sms een melding van krijg.
Ik heb van alles geprobeerd bij de email instellingen maar ik krijg alleen een melding als ik handmatig check.
Iemand ervaring hiermee?
Ook met die nieuwe functie dat het op de standby dinges komt te staan? Dan kun je het in principe ook heel snel zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masis
Dacht iets gelezen te hebben in de changelog dat het model en gegevens bij gemaakte foto's zouden staan (bij foto eigenschappen). Gebeurt bij mij niet :-( Zelfs de N73 had dat.
Vond ik wel handig, kijken waarmee een foto gemaakt is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artwido
Masis schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:57:
Dacht iets gelezen te hebben in de changelog dat het model en gegevens bij gemaakte foto's zouden staan (bij foto eigenschappen). Gebeurt bij mij niet :-( Zelfs de N73 had dat.
je bedoeld de Exif. Die word wel opgeslagen. Je kunt zelfs Geo-tagging doen. Maar ik denk dat je de Exif op je pc moet uitlezen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:56
wanneer komt de update voor T-Mobile eigenlijk? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robertwebbe
Masis schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:57:
Als je de foto's upload naar bijvoorbeeld Flickr dan kun je het zien. Maar vooraf moet je in de privacy instellingen wel even aangeven dat de EXIF data ingelezen mag worden, anders gebeurd dat niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 130788

Anoniem: 223141 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:34:
ik heb nu nog firmware V12 en heb sms gehad dat de firmware V20 beschikbaar was.
probeer ik via *#0000# te updaten, krijg ik melding dat V20 beschikbaar is en of ik hem wil downloaden.

Dan lijkt het alsof de download start en krijg ik de volgende melding : " Telefoonupdates: Er is een fout opgetreden. Softwareupdate moet opnieuw worden opgestart."

Dat dus al een paar keer geprobeerd maar melding blijft terug komen is er iemand die enig idee hebben hoe dit kan, zijn er meer mensen met deze melding en is het op te lossen????

Alvast bedankt!
Bij mij deed ie de update ook niet in 1x goed. Na een aantal keer proberen en het opnieuw starten van gsm en pc deed ie het echter wel... Suc6!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Weet iemand een goed programma, waarmee je Youtubefilmpjes vanaf je computer kunt converteren naar mp4, zodat het ook op de N96 afgespeeld kan worden.
Ik heb zo'n 3/4 jaar geleden een trial van een dergelijk programma gehad, maar ik heb inmiddels een andere computer en weet niet meer hoe dat programma heet.
Ik zie wel veel programma's die Youtube naar mp4 iPhone bestanden omzetten, maar dat speelt de N96 niet af.
Liefst gratis programma.

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 119536 op 09-05-2009 13:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masis
Anoniem: 119536 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 13:56:
Weet iemand een goed programma, waarmee je Youtubefilmpjes vanaf je computer kunt converteren naar mp4, zodat het ook op de N96 afgespeeld kan worden.
Ik heb zo'n 3/4 jaar geleden een trial van een dergelijk programma gehad, maar ik heb inmiddels een andere computer en weet niet meer hoe dat programma heet.
Ik zie wel veel programma's die Youtube naar mp4 iPhone bestanden omzetten, maar dat speelt de N96 niet af.
Liefst gratis programma.
http://vixy.net/ (zonder www!) :-)

[Voor 145% gewijzigd door Masis op 09-05-2009 14:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artwido
robertwebbe schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:50:
[...]

Als je de foto's upload naar bijvoorbeeld Flickr dan kun je het zien. Maar vooraf moet je in de privacy instellingen wel even aangeven dat de EXIF data ingelezen mag worden, anders gebeurd dat niet.
Met photoshop kun je het ook. Maar heb je geen photoshop dan zijn er ook freeware progjes.
Hier bijvoorbeeld is er één.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masis
robertwebbe schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:50:
[...]

Artwido schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 08:26:
[...]

je bedoeld de Exif. Die word wel opgeslagen. Je kunt zelfs Geo-tagging doen. Maar ik denk dat je de Exif op je pc moet uitlezen.
Opgelost. Bedoelde gewoon de gegevens bij de eigenschappen:
http://img22.imageshack.us/img22/6048/nokiafoto.jpg
Deze worden niet weergegeven in de PC-Suite modus, maar wel in de Massamodus. Altijd al zo geweest op de N96, ontdek ik net :) Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Artwido schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:10:
[...]

Met photoshop kun je het ook. Maar heb je geen photoshop dan zijn er ook freeware progjes.
Hier bijvoorbeeld is er één.
IrfanView heeft mijn voorkeur met het kijken van foto's. :) Daar kun je ook EXIF lezen en het gebruikt amper de kracht van je pc. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Quote: http://vixy.net/ (zonder www!) :-)

Dank je wel, alleen wanneer ik zo'n mp4-filmpje naar mijn telefoon "sleep" kan ik 'm niet afspelen of moet het filmpje via een speciaal programma in je N96 worden gezet?

[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 119536 op 09-05-2009 20:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masis
Denk dat het beste is om 'm eerst te downloaden naar je PC (avi) en dan via PC Suite erin schuiven, gewoon het bestandje schuiven naar het plaatsje van de N96 in PC Suite.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aangeboden
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-11-2020
Eindelijk de laatste firma binnengehaald. ( versie 20.050.98.1)
Alles draait nu heel vlot.

Ik ergerde me de afgelopen 2 maanden aan de n96, die zo vaak vast loopt de laatste tijd, terwijl ik heel weinig programma's heb op draaien. Elke keer batterij eruit, om opnieuw te starten.
Nu hoeft dat niet meer.
Nou hoop ik dat na 2 maanden niet hetzelfde weer terug krijgt. Weet nog steeds niet wat ze hebben aangepast met de nieuwe firmware.
Zaten er veel bugs in de vorige firmware?????
Wat ik nu leuk vind is met het uitschuiven van de telefoon, een soort Zipppp. geluid geeft. Tevens hoef je nu niet meer handmatig de toetsenlockkey te gebruiken.

CU you back folks in 2-3 months voor de feedback!

_/-\o_ :*) O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 223141

Anoniem: 130788 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 11:32:
[...]

Bij mij deed ie de update ook niet in 1x goed. Na een aantal keer proberen en het opnieuw starten van gsm en pc deed ie het echter wel... Suc6!
hmm zelfs restarts van me telefoon werken niet, al paar keer batterij er even uit gehad...
ik update hem niet via me pc, me pc suite is beetje brak...
vorige 2 keer heeft * (hekje) 0000 ( hekje) het perfect gedaan, snap er echt helemaal niets van.. :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 18:11:
[...]

Nee bij was het geval dat het hele menu gewoon leeg was zonder de teksten van de submenu's. Ik kom er wel in komen maar de foto's werden ook niet weergegeven. Ik heb een hard reset gedaan en toen was het opgelost. :)
Ik heb ooit dat 'Online Delen' verwijderd en toen had ik precies hetzelfde probleem (geen tekst). De foto's worden niet weergegeven omdat het lijstje met foto's opnieuw aan het laden is. Hetzelfde gebeurt als je nieuwe muziek op je telefoon zet, dan gaat ie ook opnieuw zoeken en dan staat alles er weer tussen. Eventjes wachten en dan werkt het weer. Was net even bang dat de foto's hier ook weg waren maar een sec. of 10 en het was terug. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 22:29:
[...]

Ik heb ooit dat 'Online Delen' verwijderd en toen had ik precies hetzelfde probleem (geen tekst). De foto's worden niet weergegeven omdat het lijstje met foto's opnieuw aan het laden is. Hetzelfde gebeurt als je nieuwe muziek op je telefoon zet, dan gaat ie ook opnieuw zoeken en dan staat alles er weer tussen. Eventjes wachten en dan werkt het weer. Was net even bang dat de foto's hier ook weg waren maar een sec. of 10 en het was terug. :)
Nou ik kon blijven wachten maar er kwam echt niks tevoorschijn :)
Alleen nu (na het formatteren van het massageheugen) staan ze er 2x tussen terwijl ze maar 1x opgeslagen zijn :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:00
Ik heb me toestel via hi. Ik heb hem van de week geupdate via de wifi, omdat on the air niet lukte, maar hij geeft nu versie 20.050.098.1 aan en aagepaste versie datum is 20 maart. Dat betekent dus dat ik de standaard firmware heb, heeft dat enige consequenties voor mij en kan ik alsnog aan die kpn firmware komen? Als ik nu om updates vraag geeft ie aan dat er geen nieuwe updates zijn. Ook heb ik hem een keer langs een kpn business center gebracht aangezien hij dood was gegaan tijdens de vorige update.

[Voor 27% gewijzigd door Megupe op 09-05-2009 22:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Isane
Ik begin me een beetje te ergeren aan de agenda functie in de standby. Ik heb vandaag 2 agenda punten en hij geeft alleen de locatie weer. En gister gaf hij wel gewoon de taak weer.

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik heb problemen met de foto's bij de nieuwe firmware. Indien ik een foto maak en naar foto's ga is er niets te zien. Indien ik dan op opties druk krijg je gaat die laden met het bericht 'bezig' echter gebeurd er uiteindelijk helemaal niets. Druk ik gewoon op het middelste knopjes dan zie ik 8 tekentjes met een schip daarin. Vroeger zag ik daar gewoon alle foto's maar nu zie ik pictogrammen van de foto's? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik zie hiervoor dat mensen een hard reset hebben gedaan maar mijn telefoon is net weer schoon geïnstalleerd. Als ik een hard reset doe is alles weer weg??? :(
En hoe krijg ik dan weer mijn gegevens erop?

Kan iemand misschien de stappen opnoemen die ik moet uitvoeren bij een hard reset?

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 138906 op 10-05-2009 11:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Upbeat
Anoniem: 138906 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 10:28:
Ik het problemen met de foto's bij de nieuwe firmware. Indien ik een foto maak en naar foto's ga is er niets te zien. Indien ik dan op opties druk krijg je gaat die laden met het bericht 'bezig' echter gebeurd er uiteindelijk helemaal niets. Druk ik gewoon op het middelste knopjes dan zie ik 8 tekentjes met een schip daarin. Vroeger zag ik daar gewoon alle foto's maar nu zie ik pictogrammen van de foto's? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Ik zie hiervoor dat mensen een hard reset hebben gedaan maar mijn telefoon is net weer schoon geïnstalleerd. Als ik een hard reset doe is alles weer weg??? :(
Hetzelfde had ik ook. Op welke manier had je de hard reset gedaan? Want met de nieuwe firmware werkt de *#7370# niet. Je moet de vulcan death grip hebben (groene knop, sterretje, 3, aan/uit-knop). Daarna werkte het weer bij mij. Je bent wel echt alles kwijt aan foto's, contacten etc, dus eerst wel een backuptje doen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Ik had zelf geen reset gedaan maar tijdens de firmware updaten via de USB was verbinding verloren en was hij dood toen naar servicepoint geweest en hebben ze hem gemaakt. Toen stond firmware 12 erop nu naar 20 gedaan en net alles geïnstalleerd wil ik een foto maken zie ik dit...

Maar ik maak dus een back-up via Nokia PC suite en daarna kan ik gewoon die back-up weer op mijn telefoon zetten en dan werkt het maken van foto's wel??

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 138906 op 10-05-2009 11:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08 16:44
Ik gebruik het programatje nokia email heb ik gedownload werkt super!! maar hoe zet ik daar een 2de email acount in is dat wel mogelijk?.. zo wel mooi zijn!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artwido
basvanhees schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:58:
Ik gebruik het programatje nokia email heb ik gedownload werkt super!! maar hoe zet ik daar een 2de email acount in is dat wel mogelijk?.. zo wel mooi zijn!
Mooi progje! tnx voor de tip. Heb het ook geïnstalleerd. Weet jij of het gratis (en blijft)? kan dat niet ergens uit opmaken.
Als je naar de accountpag. gaat dan kun je meerdere email accounts instellen zo te zien.
https://netac6.vie.hostin...ount/manageAccount.action

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 301790

Ben in het bezit van een nokia N96, software versie 12.043 (26-11-08).
Vernam inmiddels dat er een nieuwere software update te downloaden was, die naar verluidt de N96 beter optimaliseert.
Nu heb ik al aardig wat applicaties op mijn toestel draaien, en heb middels Nokia PC Suite 7.1.26.0 een volledige backup laten maken met o.a.
Gebruikersbestanden telefoongeheugen,
Gebruikersbestanden Massageheugen,
Gebruikersbestanden Geheugenkaart,
Contactpersonen,
Agenda,
Notities,
Berichten,
Favorieten,
en Instellingen.
Kan ik nu gerust, over al het reeds geinstalleerde, die nieuwste sotwareupdate uitvoeren, en daarna die gemaakte volledige backup via PC Suite weer terugzetten zodat alle geinstalleerde programma's wederom zoals tevoren naar behoren werken?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Masis
Yup. Je behoud alle gegevens en data, maar toch is een backup aan te raden in het geval hij crasht of toch alle data verloren gaat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-10 10:12

@r!k

It is I, Leclerq

hmm had vanochtend het probleem dat de schermverlichting van mijn telefoon niet meer uitging, heb de accu eraf moeten halen om dit weer recht te trekken.

Verder heb ik alleen zwart beeld bij mobiele tv, accu eraf hlen hielp hier niets. Toch maar eens de kpn firmwre erop zetten, als het dan nog steeds zo is mag ie (weer) naar kpn toe.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-10 11:36
Ik heb problemen met de foto's bij de nieuwe firmware. Indien ik een foto maak en naar foto's ga is er niets te zien. Indien ik dan op opties druk krijg je gaat die laden met het bericht 'bezig' echter gebeurd er uiteindelijk helemaal niets. Druk ik gewoon op het middelste knopjes dan zie ik 8 tekentjes met een schip daarin. Vroeger zag ik daar gewoon alle foto's maar nu zie ik pictogrammen van de foto's? Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Kan iemand misschien de stappen opnoemen die ik moet uitvoeren bij een hard reset?
Dit staat ook gewoon beschreven in de handleiding :X... En ik denk dat een telefoon restoren toch niet iets is waar een tweaker moeite mee zou moeten hebben.

Ik zelf ook in het bezit van de begeerde update, ik was behoorlijk geirriteerd over het feit dat deze telefoon het eigenlijk net niet is. Maar ik ben aan het terugkomen opdie mening. Toestel is vele malen stabieler als dat het is geweest. Ik heb geen rare momenten meer dat de telefoon voor een paar minuten onwerkbaar is. Ik heb hem nog niet getest met mijn bluetooth headset aangezien die nu ergens stof aan het happen is omdat die gewoon neit naar behoren werkte.
Kortom de telefoon is bijna op het niveau van de N95 naar mijn mening dan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Isane

Hoe een hard reset uit te voeren, staat in de openingspost:

Voor firmware's 11.101 & 12.043:
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Voor de firmware 20.050:
1.Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
2.Telefoon uitzetten
3.Groen telefoontje + de ster (*) en nummer 3 ingedrukt houden. En tegelijk het toestel aanzetten. (Vulcan death grip).
4. Als de animatie van Nokia verschijnt, kun je de toetsen los laten

Acties:
  • 0Henk 'm!

@Rob D: probeer Format Factory eens

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:18
Hmm, ik had afgelopen weekend ook een vreemd verschijnsel. Het viel me zaterdag al op dat Ubuntu mijn massageheugen niet opende toen ik de telefoon aan de PC hing en gisteren kwam ik er achter dat de telefoon zelf het massageheugen ook helemaal niet meer zag (beschadigd).

Gelukkig werkte het wel weer toen ik de telefoon had gereboot, maar goed, toch weer m'n eerste reboot binnen een week.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Weet iemand hoe je dat ouderlijk toezicht bij MobielTV uit kunt zetten? Elke keer als je een 12+ programma wilt kijken moet je de blokkeringscode invoeren. Ik weet van mezelf wel dat ik ouder als 12 ben dus weet iemand hoe je dit uit kan zetten?
Pagina: 1 2 3 ... 12 Laatste

Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee