Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 267.093 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het toestel zowiezo crappie.
met batterij is nu binnen halve dag leeg.
doe er niks mee staat niks op achtergrond te draaien niks.

harde reset helpt ook niet.
heb nu me 5e toestel van kpn ondertussen gehad.
en ook nieuwe batterijen.
Begin hem meer dan zat te raken ga maar weer terug dat ze ander toestel geven en dan geen n96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:30:
Vind het toestel zowiezo crappie.
met batterij is nu binnen halve dag leeg.
doe er niks mee staat niks op achtergrond te draaien niks.

harde reset helpt ook niet.
heb nu me 5e toestel van kpn ondertussen gehad.
en ook nieuwe batterijen.
Begin hem meer dan zat te raken ga maar weer terug dat ze ander toestel geven en dan geen n96
Een bekend fenomeen met de originele N95 was dat die accu pas na een tijdje gebruik (minimaal enkele weken en meerdere keren laden) in z'n sas was. Lees er maar eens het N95 forum, en ongetwijfeld andere fora, op na. Ik weet, bij een nieuw toestel wil je liefst zsm weten of er iets mis mee is, en niet pas na een aantal weken. Ik geef je dan deze tip alleen maar door ter info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na een software update naar 12.043 had ik geen mobiele tv meer van kpn maar door handmatig de toestel instellingen in te voeren van internet voor deze nokia werkt het weer. kun je http://www.kpn.com/mobiele-telefonie.htm hier vinden, bij 'service' rechtsonder vind je toestelinstellingen daar moet je wezen. Ja naar 1300 sturen werkt bij mij niet...
had ook steeds herhaaldelijk verzoek om wlan verbinding wat m'n batterij leeg zoog maar door 'mail for exchange' eraf te gooien had ik hier geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:05:
na een software update naar 12.043 had ik geen mobiele tv meer van kpn maar door handmatig de toestel instellingen in te voeren van internet voor deze nokia werkt het weer. kun je http://www.kpn.com/mobiele-telefonie.htm hier vinden, bij 'service' rechtsonder vind je toestelinstellingen daar moet je wezen. Ja naar 1300 sturen werkt bij mij niet...
had ook steeds herhaaldelijk verzoek om wlan verbinding wat m'n batterij leeg zoog maar door 'mail for exchange' eraf te gooien had ik hier geen last meer van.
Ik kies dan 'toestelinstellingen', 'N96' en dan 'MobielTV'? Want daar staat eigenlijk alleen uitleg hoe het werkt en hoe je bijv. Eredivisie Live kunt inkopen. Moet ik dan iets anders kiezen?

edit; rechtsbovenin staat een antwoord-code. Zou je me de juiste kunnen geven? :)

[ Voor 5% gewijzigd door djpdjpnl op 14-01-2009 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

In mijn voorgaande mail gepost dat ik mijn n96 toestel zou binnekrijgen.
Er is volgend kpn iets mis gegaan tussen servers en moest opnieuw bestellen..

Dit heb ik gister gedaan en gelijk telefonish.
Maar nu heb ik het volgende besteld (via de website) gezegt wat ik wou wat ik dus al eerder had besteld:

Nokia n96
27,50 abbo 2jr voor 22,50
surf en mail tot. 9.95pm.
2 jaar lang gratis mobiel tv

Mijn eerste bestelling zag er zo uit:

===========================================
TNO96ZIZ Nokia N96 1 0.00

AKPNT24F27 Flexibel € 27.50 2 jaar 1 0.00

DSURF24TO Surf&Mail Totaal € 9.95 p/mnd
1 0.00

DMOBTV2424 actie: GRATIS Mobiel TV 1 0.00

NACTIE2401 actie: van € 27.50 voor € 22.50 1 0.00

NACTIE2402 actie: GRATIS thuisbezorgd 1 0.00

NACTIE2403 actie: GEEN aansluitkosten 1 0.00

NKPNF24F27 Webvoordeel: 24 mnd voor € 22.50 /mnd 1 0.00
=====================================================

Dat is dus de bestelling die niet goed is gegaan.
Nadat ik gister opnieuw heb besteld kreeg ik dit binnen:

===================================================
Overzicht eenmalige kosten
De eenmalige kosten die bij u in rekening zullen worden gebracht:

Flexiber 27,50 actie flexibel online tot e15 krt p/m , 2jaar

Surf en mail Totaal ,actie 08q4 tot 12 mnd 75%krt 2 jaar

USIM-Kaart 64kB KPN (UMTS)

Nokia n96 zilver/zwart
===================================================

Is dit nou iets heel anders?
Ik zie geen gratis mobiel tv erbij staan heel vreemd zal de medewerker andere acties hebben aangeklikt ?
Hebben meerdere van jullie het zo besteld?

Laat het AUB even weten want anders gaat het niet helemaal goed
MVg. Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:33:
Hallo ,

In mijn voorgaande mail gepost dat ik mijn n96 toestel zou binnekrijgen.
Er is volgend kpn iets mis gegaan tussen servers en moest opnieuw bestellen..

Dit heb ik gister gedaan en gelijk telefonish.
Maar nu heb ik het volgende besteld (via de website) gezegt wat ik wou wat ik dus al eerder had besteld:

...... BLA
Je kan t best even met Hi/KPN service desk bellen, want kan best zijn dat je wel gewoon zelfde pakket krijgt maar dat t gwn verkeerd staat. Maar et is inderdaad zoals t n is anders dan je zou krijgen, dus ik zou er wel even achteraan gaan. Het pakketje kan je altijd nog weigeren, dan gaat ie gwn terug naar KPN.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Wat dacht je van even contact opnemen met KPN??? Die kunnen het je toch lijkt mij haarfijn vertellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Toen een tijdje terug mijn mobiel tv niet werkte, heb ik alleen de Mobiel tv instellingen gereset in het Mobiele TV menu. Toen moest ik opnieuw een abbo op Digitenne aanvragen, er werd verbinding gemaakt met KPN, mijn aanvraag werd goedgekeurd en voila, hij deed het!
Waarom tv bij jou niet werkt geen idee, lijkt me geen fout in je toestel, of je ontvanger moet stuk zijn. Lijkt me eerder een fout ergens bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik nou precies hetzelfde meegemaakt hebben met Vodafone.
Wegens problemen kon ik hem niet online bestellen toen werd mij aangeraden het telefonisch te doen.
Nou callcenter medewerker vertelde mij de aanbieding ik nog proberen wat meer korting te krijgen dan die al op de site stond (voor nieuwe klanten) omdat ik al langer lid was geen resultaat. Tot mijn grote verbazing bij de eerste factuur geen enkele korting. Ik mailen eerst : nee geen korting. Tweede keer mailen: ja sorry we hebben een fout gemaakt kreeg ik met internet korting. En nu heb ik nog steeds niet die 20% korting op me maandelijkse abonnementskosten (anders had ik geen internet genomen).
De 20% korting willen ze niet geven dus als mijn (gelukkig 1-jarig contract afloopt stap ik over naar een andere provider maar dat moet dus ook niet KPN zijn want die hebben blijkbaar dezelfde debielen rondlopen.

Probleem was dat ik eerst om mijn contract moest vragen, had er nooit een gehad. Het was dus ook niet mogelijk mijn contract te controleren.
En de oorzaak ligt waarschijnlijk dat sommige kortingen alleen via het internet gelden. Maar als die site niet goed werkt en er wordt aangeraden dan maar telefonisch te bestellen verwacht je dezelfde korting maar dat vermelden ze niet omdat je met een ander belt een grote miscommunicatie de combo internet/telefonisch

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barock
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-02 09:19
TV werkt al lang niet meer. Diverse malen onderstaande gedaan.
Telefoon in Rotterdam-Noord (postcodegebied 3053/3054)
1. zoeken naar programmagidsen gaat ok.
2. selecteer DVB-H by Digitenne.
3. programmagids instellen - kan programmagids niet instellen -.
4. systeemstatus = stand-by
frequentie: 522.00 Mhz
signaalsterkte 60/100
5. vervolgens een reset gedaan.
6. telefoon uit/aan
7. programmagids instellen - kan programmagids niet instellen -.
8. Zonder Live tv starten --> Ja
9. abonnementen ophalen: Verzenden van ophaalverzoek mislukt Probeer opnieuw.

Niets werkt dus nog, heeft in het verleden wel gewerkt.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
djpdjpnl schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:59:
[...]

Reboot al geprobeerd? Was bij mij de oplossing. :) Is er eigenlijk een mogelijkheid bepaalde apps altijd de toegang te geven via een bepaald toegangspunt? Ik heb namelijk Surf&Mail Totaal en wat mij betreftmag elke app daar toegang door krijgen.
He bedankt, heb hem gewoon even een soft reset gegeven. Had ik nog nooit gedaan, maar het lijkt wel of hij ook een stukje sneller is nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een probleem met mijn N96,
Ik heb vorige week mijn toestel laten flashen omdat de muziekbibliotheek niet meer fatsoenlijk werkte. Dit probleem is inmiddels verholpen, maar nu krijg ik de agenda-items niet meer terug op het toestel terwijl het terugzetten van Contacten en smsjes wel lukt! Zowel een overdracht via een ander toestel als het terugzetten van een backup werkt niet. Bij de overdracht via een ander toestel kapt ie er gewoon mee, en bij het terugzetten van een backup krijg ik netjes de melding dat de bestanden terug zijn gezet op het toestel, maar er is vervolgens niets te zien..

Ik heb al contact gehad met t Care Point. Maar daar zeggen ze dat het aan een instelling van de synchronisatie is. Nou heb ik gezocht naar die instelling. Het enige wat ik kan vinden is menu-> instrumenten -> Synchr. maar daar staat agenda toch echt aangevinkt!

Iemand met raad?
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 15:23:
[...]

Ik kies dan 'toestelinstellingen', 'N96' en dan 'MobielTV'? Want daar staat eigenlijk alleen uitleg hoe het werkt en hoe je bijv. Eredivisie Live kunt inkopen. Moet ik dan iets anders kiezen?

edit; rechtsbovenin staat een antwoord-code. Zou je me de juiste kunnen geven? :)
misschien ben ik niet duidelijk genoeg maar je moet voor Internet: handmatig instellen (dus niks met mobiele tv) kiezen. heb het ingesteld en verbinding gezocht om te kijken of internet werkte en dat werkte. daarna via tv mobiel op de telefoon opnieuw abonnement aangevraagd en dat lukte. weet niet of dat voor iedereen werkt, maar ik had geen back-up gemaakt 8)7 voordat ik aan de update was begonnen

PS: Antwoord Codenr: 2JVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:55:
[...]

misschien ben ik niet duidelijk genoeg maar je moet voor Internet: handmatig instellen (dus niks met mobiele tv) kiezen. heb het ingesteld en verbinding gezocht om te kijken of internet werkte en dat werkte. daarna via tv mobiel op de telefoon opnieuw abonnement aangevraagd en dat lukte. weet niet of dat voor iedereen werkt, maar ik had geen back-up gemaakt 8)7 voordat ik aan de update was begonnen

PS: Antwoord Codenr: 2JVG
Heb de instellingen erin gegooid en hij wacht nu op het abo wat ik zojuist opnieuw opgehaald heb. Ik hoop dat het werkt!!!

edit; nope... error -30342 weer :(
edit2; nog es proberen met nu als toegangspunt wél de handmatige :)
edit3; nope... weer error -30342
edit4; instellingen resetten en nog eens proberen...!
edit5; weer niet :(
edit6; nog eens geprobeerd met m'n telefoon tegen 't raam (bereik 40/100) en zowel de automatische als handmatige internet instellingen. Wederom geen resultaat. :(

[ Voor 20% gewijzigd door djpdjpnl op 14-01-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo allemaal, heb de zoekfunctie er al op losgelaten, ik kom er niet helemaal uit! Daar er mensen zijn die hier vermelden dat de soft en de harde reset zijn omgewisseld.
Wat is nu de juiste soft reset code en waar vind ik de blokkeringscode? Mijn telefoon loopt echt niet lekker meer!!!! alvast bedankt
b59601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 19:59:
hallo allemaal, heb de zoekfunctie er al op losgelaten, ik kom er niet helemaal uit! Daar er mensen zijn die hier vermelden dat de soft en de harde reset zijn omgewisseld.
Wat is nu de juiste soft reset code en waar vind ik de blokkeringscode? Mijn telefoon loopt echt niet lekker meer!!!! alvast bedankt
b59601
Ik zal Robertwebbe even quoten >>
robertwebbe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:50:
[...]

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mobiel TV weer werkend gekregen door de telefoon aan te zetten zonder SIM kaart erin, vervolgens telefoon uitzetten, SIM kaart er weer in en telefoon weer aan. Dan opnieuw beginnen met mobiel tv. Heeft bij mij al tweemaal gewerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:15:
[...]

Ik zal Robertwebbe even quoten >>

[...]
Hé djpdjpnl lees eens ff naar wat ik vraag!!! nl een soft reset en géén harde reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:45:
[...]

Hé djpdjpnl lees eens ff naar wat ik vraag!!! nl een soft reset en géén harde reset
Ook even goed onderzoeken wat je terug post he. Zoeken op 'soft reset' levert je het volgende resultaat op in dit topic. Zo zie je ook dat de eerste code de soft reset is en dat je hierna een andere code moet invoeren om de harde reset te doen. Dus de eerste code is de soft reset.
Nokia Code : *#7370#
NOKIA Format (Soft Reset)

Nokia Code : *#7780#
NOKIA Factory Reset (Hard Reset)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:47:
[...]

Ook even goed onderzoeken wat je terug post he. Zoeken op 'soft reset' levert je het volgende resultaat op in dit topic. Zo zie je ook dat de eerste code de soft reset is en dat je hierna een andere code moet invoeren om de harde reset te doen. Dus de eerste code is de soft reset.

[...]
luister nou eens goed djpdjpnl, als ik met de zoekfunctie soft reset zoek, geeft er iemand iets aan dat de resets zijn omgedraaid, dus vandaar mijn vraag hier op het forum!!!. Heb de zg soft reset *#7370# toegepast en was alles kwijt!! Kan er dus vanuit gaan dat het hier om de hard reset ging!!! Zoals hier al iemand op het forum aangaf!!! Dus naar alle waarschijnlijkheid is *#7780# de soft reset!! Begrijp je eindelijk de onduidelijkheid!!!!

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:42:
Ik heb mobiel TV weer werkend gekregen door de telefoon aan te zetten zonder SIM kaart erin, vervolgens telefoon uitzetten, SIM kaart er weer in en telefoon weer aan. Dan opnieuw beginnen met mobiel tv. Heeft bij mij al tweemaal gewerkt...
Helaas Petter. :( Robertwebbe vertelde al eens dat als je een andere SIM van KPN erin stopt en MobielTV start en vervolgens weer terug gaat naar je eigen SIM dat het zou werken. Bij mij werkte dit helaas ook niet. :( Wel bedankt voor je post in ieder geval, was het proberen waard! :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:09:
[...]

luister nou eens goed djpdjpnl, als ik met de zoekfunctie soft reset zoek, geeft er iemand iets aan dat de resets zijn omgedraaid, dus vandaar mijn vraag hier op het forum!!!. Heb de zg soft reset *#7370# toegepast en was alles kwijt!! Kan er dus vanuit gaan dat het hier om de hard reset ging!!! Zoals hier al iemand op het forum aangaf!!! Dus naar alle waarschijnlijkheid is *#7780# de soft reset!! Begrijp je eindelijk de onduidelijkheid!!!!

mvg
Allereerst mag ik best wel even zeggen dat rustig om hulp vragen beter werkt dan met uitroeptekens en dik gedrukte letters te gaan gooien. Ik lees alle berichten hier (meestal dan) dus zonder dit gemekker zie ik het ook wel. Dus.. last chance to dance!

> Mijn kennis reikt tot zover ik je zojuist verteld heb. Zo onduidelijk was het allemaal niet, eerst voer je de soft reset code in en daarna een andere code wat samen een harde reset vormt. Ik heb de harde reset geprobeerd op de manier van Robertwebbe (reply #1) en daar kwam inderdaad een harde reset uit. Aannemelijk is dus dat de eerste code (*#7780#) de softe reset uitvoert. Dat al je gegevens kwijt zijn is je eigen schuld. Back-ups maken scheelt een hoop als het fout gaat en alles is uiteraard op eigen risico. Zou wat wezen als we allemaal voor de problemen van anderen op mogen gaan draaien. Probeer die 7780 eens en als het niet werkt probeer eens op deze website te kijken, die heeft vaak goede tips hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst mag ik best wel even zeggen dat rustig om hulp vragen beter werkt dan met uitroeptekens en dik gedrukte letters te gaan gooien. Ik lees alle berichten hier (meestal dan) dus zonder dit gemekker zie ik het ook wel. Dus.. last chance to dance!

> Mijn kennis reikt tot zover ik je zojuist verteld heb. Zo onduidelijk was het allemaal niet, eerst voer je de soft reset code in en daarna een andere code wat samen een harde reset vormt. Ik heb de harde reset geprobeerd op de manier van Robertwebbe (reply #1) en daar kwam inderdaad een harde reset uit. Aannemelijk is dus dat de eerste code (*#7780#) de softe reset uitvoert. Dat al je gegevens kwijt zijn is je eigen schuld. Back-ups maken scheelt een hoop als het fout gaat en alles is uiteraard op eigen risico. Zou wat wezen als we allemaal voor de problemen van anderen op mogen gaan draaien. Probeer die 7780 eens en als het niet werkt probeer eens op deze website te kijken, die heeft vaak goede tips hiervoor.
[/quote]

Nokia Code : *#7370#NOKIA Format (Soft Reset)

Hé belerende wijsneus snap jij het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:38:

[/quote]

Nokia Code : *#7370#NOKIA Format (Soft Reset)

Hé belerende wijsneus snap jij het zelf wel.
Nou help ik je door te vertellen hoe ik het zelf gedaan heb en dan krijg ik alsnog een schop van je. Kerel, zoek het toch ergens anders uit. In de afgelopen 93 pagina's ben ik niet zo'n asociaal iemand tegengekomen als jij. Ik leg alles netjes voor je uit en het enige wat je kunt doen is natrappen. Ik reageer niet meer op je posts, dan weet je dat alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:45:
[...]

Nou help ik je door te vertellen hoe ik het zelf gedaan heb en dan krijg ik alsnog een schop van je. Kerel, zoek het toch ergens anders uit. In de afgelopen 93 pagina's ben ik niet zo'n asociaal iemand tegengekomen als jij. Ik leg alles netjes voor je uit en het enige wat je kunt doen is natrappen. Ik reageer niet meer op je posts, dan weet je dat alvast.
Als jij het in de toekomst nodig acht om op berichten te reageren, kom dan met juiste informatie!!!!
En niet op een belerende toon te quoten en te reageren!!! Ik stelde een hele normale vraag!! En als ik schrijf wijsneus, ben ik dan asociaal?

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:53:
[...]

Werkt helaas ook niet. Abo ophalen of simpelweg een nieuwe aanvragen geeft me error code -30342. Dit zou betekenen dat hij de server niet kan bereiken. De tech.dienst van KPN vertelde me wel op de seconde precies wanneer ik ze aangevraagd had, hij komt daar dus wel binnen. Waarom hij niks terugstuurt naar mij wist hij ook niet.
Werkt je gprs wel?
en als je abbo aanvraagd via Wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:00:
[...]

Werkt je gprs wel?
en als je abbo aanvraagd via Wifi?
Mijn GPRS/3G werkt gewoon perfect. Met 'normaal surfen' heb ik geen problemen gevonden. Via WiFi krijg ik meteen de melding dat de aanvraag is mislukt. Zometeen eens proberen als ik beneden naast de router sta. :)

edit; nope, zelfde resultaat. :(

[ Voor 4% gewijzigd door djpdjpnl op 14-01-2009 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Weet een van jullie of het mogelijk is de datum op het standby-scherm (of screensaver) te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjp heb jij het ook al geprobeerd met het toegangs punt mail en java van kpn?

met deze lukte het alleen bij mij met mobiel internet niet hiermee kan ik ook niet op de toepassingen site komen

Ga vanmiddag weer terug heb nu ook andere batterij geprobeerd en werkt nog voor geen meter was opeens van vol in 1 keer leeg.

Ik ga hem terug brengen ben het toestel echt zat n73 was al mega k*t nu de n96 ook weer
vastlopen enzz heb vandaag alweer 2 keer de batterij eraf moeten halen stond weer vast.

ik heb een e65 thuis en die heeft nooit problemen.

Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk (vrolijke belg aan de lijn)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

djpdjpnl schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 23:13:
[...]

Mijn GPRS/3G werkt gewoon perfect. Met 'normaal surfen' heb ik geen problemen gevonden. Via WiFi krijg ik meteen de melding dat de aanvraag is mislukt. Zometeen eens proberen als ik beneden naast de router sta. :)

edit; nope, zelfde resultaat. :(
Je kunt je mobiele tv alleen activeren met mobiel internet via kpn, gaat niet via WIFI.

Als je langs de primafoon gaat, kunnen ze je daar neit helpen, je hebt het abonnement, de telefoon ervoor maar het werkt niet. Lijkt mij dat zij er voor moeten zorgen dat jij normaal die functies kun gebruiken.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@r!k schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Je kunt je mobiele tv alleen activeren met mobiel internet via kpn, gaat niet via WIFI.

Als je langs de primafoon gaat, kunnen ze je daar neit helpen, je hebt het abonnement, de telefoon ervoor maar het werkt niet. Lijkt mij dat zij er voor moeten zorgen dat jij normaal die functies kun gebruiken.
Je kan het Mail en Java proberen je krijgt dan een heel ander ip adres namelijk
Met mobiel internet zit je op een wap ip van kpn met mail en java niet

Bij mij werkte het ook niet met mobiel internet maar wel met mail en java dat is ook wat ze bij kpn business center (repair en go) aanrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:08:
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn N96,
Ik heb vorige week mijn toestel laten flashen omdat de muziekbibliotheek niet meer fatsoenlijk werkte. Dit probleem is inmiddels verholpen, maar nu krijg ik de agenda-items niet meer terug op het toestel terwijl het terugzetten van Contacten en smsjes wel lukt! Zowel een overdracht via een ander toestel als het terugzetten van een backup werkt niet. Bij de overdracht via een ander toestel kapt ie er gewoon mee, en bij het terugzetten van een backup krijg ik netjes de melding dat de bestanden terug zijn gezet op het toestel, maar er is vervolgens niets te zien..

Ik heb al contact gehad met t Care Point. Maar daar zeggen ze dat het aan een instelling van de synchronisatie is. Nou heb ik gezocht naar die instelling. Het enige wat ik kan vinden is menu-> instrumenten -> Synchr. maar daar staat agenda toch echt aangevinkt!

Iemand met raad?
Alvast bedankt!
Echt helemaal niemand die mij met mijn agenda-probleem kan helpen??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:06:
djpdjp heb jij het ook al geprobeerd met het toegangs punt mail en java van kpn?

met deze lukte het alleen bij mij met mobiel internet niet hiermee kan ik ook niet op de toepassingen site komen

Ga vanmiddag weer terug heb nu ook andere batterij geprobeerd en werkt nog voor geen meter was opeens van vol in 1 keer leeg.

Ik ga hem terug brengen ben het toestel echt zat n73 was al mega k*t nu de n96 ook weer
vastlopen enzz heb vandaag alweer 2 keer de batterij eraf moeten halen stond weer vast.

ik heb een e65 thuis en die heeft nooit problemen.

Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk (vrolijke belg aan de lijn)
Ik had in het begin misschien twee of drie keer een echte vastloper en ik was ook echt diep ontevreden over de batterij tijd. In het begin was het twaalf uur aan op één accu ongeveer. Nu zit ik op ca. vier á vijf dagen op één accu. Als ik er veel mee doe gaat het natuurlijk wat sneller. :)
@r!k schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:08:
[...]

Ik ben naar de Primafoon geweest nadat de tech.dienst van KPN vertelde dat ze niet wisten waar het probleem zat en ik moest m'n toestel maar omruilen bij de Primafoon. Uiteraard wisten ze er niks van bij de winkel en vonden ze het belachelijk dat ik daarheen gestuurd werd want ze konden me geen nieuwe telefoon geven. Er is net voor kerst een ticket opengezet bij KPN en ze zouden uitzoeken waar het zat, maar dit kon vier tot zes weken gaan duren, zo niet langer. >_< Refund zat er ook niet in want ik betaal niks voor MobielTV. Klopt, maar als die aanbieding er niet bij zat was ik mogelijk elders voor een abo gegaan. Dus eigenlijk zou ik wel refund moeten krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl als ik niks met me toestel doe doe ik er ook maar hooguit een halve dag mee.

ook met een nieuw toestel (me 4e nu op het moment)
blijft het probleem ook met andere accu.

breng hem vanmiddag terug en kijken of ze me een ander toestel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:21:
[...]

Echt helemaal niemand die mij met mijn agenda-probleem kan helpen??? :'(
Menu > Instrumenten > Synch. > Opties > Synchr prof bjiw. > Synch.instl. voor Agenda?
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 11:27:
djpdjpnl als ik niks met me toestel doe doe ik er ook maar hooguit een halve dag mee.

ook met een nieuw toestel (me 4e nu op het moment)
blijft het probleem ook met andere accu.

breng hem vanmiddag terug en kijken of ze me een ander toestel geven.
Dat is wat ik bedoel. :) In het begin (eerste twee tot drie weken) ging hij hier ook niet veel langer mee. Nu wel, dus geduld is een vervelende maar schone zaak. :)

[ Voor 48% gewijzigd door djpdjpnl op 15-01-2009 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem hiervoor 2 maanden gehad en is al 2 maanden een drama.

Vanaf dag 1 af aan is het drama dat ik hem heb eind september 2008

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, djpdjpnl

Bedankt voor je hulp, maar het probleem is nog niet opgelost. Als ik de Sunch. instellingen voor Agenda bekijk verschijnt er Database voor Agenda: Calendar. Dit kan ik niet wijzigen omdat het profiel alleen lezen is.

Ik kan dit alleen aanpassen door een nieuw profiel aan te maken. Wat zou ik hier dan voor moeten invullen?
Het rare is dat de Database voor Contacten: Contacts is. Dus Calender voor de agenda lijkt me redelijk standaard.

Pas ik hiermee eigenlijk ook de instellingen voor een gegevensoverdracht tussen 2 toestellen in? Want hierbij lukt het overzetten van de agendabestanden ook niet..

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:18:
Hallo, djpdjpnl

Bedankt voor je hulp, maar het probleem is nog niet opgelost. Als ik de Sunch. instellingen voor Agenda bekijk verschijnt er Database voor Agenda: Calendar. Dit kan ik niet wijzigen omdat het profiel alleen lezen is.

Ik kan dit alleen aanpassen door een nieuw profiel aan te maken. Wat zou ik hier dan voor moeten invullen?
Het rare is dat de Database voor Contacten: Contacts is. Dus Calender voor de agenda lijkt me redelijk standaard.

Pas ik hiermee eigenlijk ook de instellingen voor een gegevensoverdracht tussen 2 toestellen in? Want hierbij lukt het overzetten van de agendabestanden ook niet..

Alvast bedankt!
Heb je trouwens PC Suite of Ovi geïnstalleerd om de syncen? Ik meen me te herrineren dat PC Suite (meegeleverd bij de telefoon) een aantal probleempjes had en dat Ovi (link) dit op zou lossen. Ik vind Ovi zelf ook stukken beter werken maar op het sync gebied heb ik geen ervaring. Probeer eens, kan je een hoop tijd en werk schelen. Een nieuw profiel aanmaken is vast niet moeilijk, maar ik zou niet exact weten wat voor gegevens je moet intikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment krijg ik de FW update naar 12.043 binnen via Nokia Software Update voor mijn KPN N96.
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden :)
Nu maar hopen dat alles blijft werken

Edit:
Alles lijkt te werken, inclusief Mobiele TV. Menu's werken iets sneller, verder niets dat direct opvalt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:42:
Op dit moment krijg ik de FW update naar 12.043 binnen via Nokia Software Update voor mijn KPN N96.
Aangezien ik nog nergens berichtgeving hiervan had gezien toch maar even melden :)

Edit:
Alles lijkt te werken, inclusief Mobiele TV. Menu's werken iets sneller, verder niets dat direct opvalt
Eventjes proberen dan maar! :D

edit1; reinstall is begonnen! :D :D
edit2; reinstall klaar, MobielTV testen
edit3; telefoon viel uit... opnieuw dus!
edit4; weer error -30342 :( :(
edit5; abo opnieuw aanvragen > -30342. Toestel herstarten en opnieuw proberen
edit6; weer geen succes, het zal wel... KPN moet maar met een oplossing komen
edit7; toch nog even een reset geprobeerd maar weer niks.. :(

[ Voor 24% gewijzigd door djpdjpnl op 15-01-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WLAN snelheid lijkt ook een stuk hoger te liggen. Surfen gaat stuk soepeler nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:01:
[...]edit3; telefoon viel uit... opnieuw dus!
Dat had ik ook, blijkbaar moet hij even weer verbinding krijgen met KPN. Na paar tellen werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:02:
WLAN snelheid lijkt ook een stuk hoger te liggen. Surfen gaat stuk soepeler nu
Als nu eens de camera verbeterd wordt :'( .......... want dat is een ramp.....hij start langzaam op, kwaliteit van de foto's is vergelijkbaar met een wegwerpcamera. 8)7

PS kan iemand mij pb-en over hoe je sygic erop werkend krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:20:
[...]

Als nu eens de camera verbeterd wordt :'( .......... want dat is een ramp.....hij start langzaam op, kwaliteit van de foto's is vergelijkbaar met een wegwerpcamera. 8)7

PS kan iemand mij pb-en over hoe je sygic erop werkend krijgt?
Nee! :) Ik zeg het gewoon hier, ook handig voor anderen als het niet lukt. Uiteraard heb je een versie gekocht dus je hebt McGuider in je bezit neem ik aan? ;) Je zet alle mappen in de root van E: (dus E:/*mappen* en niet E:/McGuider/*mappen*) en dan start je de installer vanuit E:. Hij zal dan het zaakje installeren en dan kun je de weg op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de camera qua hardware al crappy is dan zal het lastig worden voor Nokia om via FW updates de boel enigszins recht te trekken. Ik zie die camera dan ook meer als een soort handigheidje en absoluut niet als een vervanging van een standaard digitale camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:29:
Als de camera qua hardware al crappy is dan zal het lastig worden voor Nokia om via FW updates de boel enigszins recht te trekken. Ik zie die camera dan ook meer als een soort handigheidje en absoluut niet als een vervanging van een standaard digitale camera.
Volgens mij kregen ze het bij de N95 ook redelijk bijgewerkt met FW-updates. Ik heb geen N95 (gehad) dus ik weet niet of dit zo is. De tijd zal het leren he. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:38:
[...]

Heb je trouwens PC Suite of Ovi geïnstalleerd om de syncen? Ik meen me te herrineren dat PC Suite (meegeleverd bij de telefoon) een aantal probleempjes had en dat Ovi (link) dit op zou lossen. Ik vind Ovi zelf ook stukken beter werken maar op het sync gebied heb ik geen ervaring. Probeer eens, kan je een hoop tijd en werk schelen. Een nieuw profiel aanmaken is vast niet moeilijk, maar ik zou niet exact weten wat voor gegevens je moet intikken.
Het lijkt te werken met Ovi, het duurt een eeuwigheid omdat het nogal wat items betreft. Maar ze worden al ontvangen dus dat is al een stap vooruit!
Ik had er nog nooit van gehoord, maar ik denk nu al dat ik dit regelmatig ga gebruiken!

Hartelijk dank voor de tip!

PS: Het is inmiddels gelukt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:15
djpdjpnl schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 13:38:
[...]

Volgens mij kregen ze het bij de N95 ook redelijk bijgewerkt met FW-updates. Ik heb geen N95 (gehad) dus ik weet niet of dit zo is. De tijd zal het leren he. :)
Ik zelf was eerst ook extreem teleurgesteld in de kwaliteit van de camera. Het is nog steeds niet zo scherp en gebalanceerd als bij de 3 MP SonyEricsson k800i en de N96 mist sowieso de Xenon flitser, maar inmiddels (weet niet of dit door de firmware updates komt of gewenning) vind ik de foto's best om te pruimen.

Ik maak regelmatig nog wel eens foto's van mooie wolkenlucht of natuur waar ik doorheen loop (ga niet altijd m'n dSLR meezeulen) en zolang je het bij daglicht houdt is het niet erbarmelijk slecht.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi djpdjp I zag dat jij iets besprak met iemand over McGuider.
Nu zag ik net op hun site de navigatie ik wil deze graag kopen, mijn vraag is het programma wordt geleverd op een 4gb micro SD kaart ondersteunt de N96 die extra 4gb.
Alvast dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 12:42:

Edit:
Toch even geprobeerd maar helaas zit hier niet de Telfort fix in. Nu maar hopen dat ze die ook snel online zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:21:
Hoi djpdjp I zag dat jij iets besprak met iemand over McGuider.
Nu zag ik net op hun site de navigatie ik wil deze graag kopen, mijn vraag is het programma wordt geleverd op een 4gb micro SD kaart ondersteunt de N96 die extra 4gb.
Alvast dank.
Ja, wordt ondersteund, 16GB zelfs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:27
Op alt.binaries is vandaag TomTom voor de N95 gepost inclusief vele extra's.
Is dit de moeite waard om eens te testen of heeft iemand deze al eens getest? En wat is je ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja en de Nokia Code : *#7370# is niet de soft maar hard reset volgens nokia helpedesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Artwido schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:30:
Op alt.binaries is vandaag TomTom voor de N95 gepost inclusief vele extra's.
Is dit de moeite waard om eens te testen of heeft iemand deze al eens getest? En wat is je ervaring?
Nee, is niet de moeite,

Tomtom werk niet (zonder deamon tools) op de interne gps.

Kan wel met een bepaald proggie maar is erg omslachtig om elke keer te doen.

Daarnaast wordt voor tomtom geen mobiele kaart meer gemaakt.
laatste kaart dateerd uit 2007/2008

Sygic is gewoon de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

ik heb dus geprobeerd SkyFire te installeren, puur omdat Opera Mini geen flash ondersteunt.
Maar als ik het geinstalleerd heb, kan ik het niet vinden tussen de programma's...

Of weet iemand andere oplossing om flash content te bekijken zonder realplayer.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hebben jullie ook een mail ontvangen van KPN betreft een enquete/groepsdiscussie over de N96 dat door een marktonderzoekbureau wordt uitgevoerd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde topic :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2009 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Upbeat: nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Bij het beter lezen van de mail, wordt het onderzoek gehouden in opdracht van Nokia.

Volgens de gegevens van Nokia heeft u een N96 in bezit/gebruik. Nokia wil (voor een verdere optimalisatie van het apparaat) meer weten over de ervaringen die u met het apparaat heeft.

Nokia heeft ons (ANALYSE Research & Strategy) verzocht dit voor hen uit te voeren.
...
U wordt of uitgenodigd in een groepsdiscussie met 6 á 7 andere N96 bezit(s)ters of voor een persoonlijk gesprek.
...
Bij de deelnemende N96 gebruikers gaan wij na waarvoor men het apparaat gebruikt en hoe tevreden men ermee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleD1980
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:09
Upbeat schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:04:
[...]

Bij het beter lezen van de mail, wordt het onderzoek gehouden in opdracht van Nokia.

[/i]
Die heb ik ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
[...]

Volgens de gegevens van Nokia heeft u een N96 in bezit/gebruik. Nokia wil (voor een verdere optimalisatie van het apparaat) meer weten over de ervaringen die u met het apparaat heeft.

Nokia heeft ons (ANALYSE Research & Strategy) verzocht dit voor hen uit te voeren.
...
U wordt of uitgenodigd in een groepsdiscussie met 6 á 7 andere N96 bezit(s)ters of voor een persoonlijk gesprek.
...
Bij de deelnemende N96 gebruikers gaan wij na waarvoor men het apparaat gebruikt en hoe tevreden men ermee is.
Bah, 'groepsdiscussie'. :') Zie je het voor je "Hoe voel je je bij de N96?" en dat iemand in huilen uitbarst en de rest hem gaat troosten met "Je kunt het Pietje, vertel maar hoe je je voelt".

Neh, als het een enquête was had ik graag meegedaan maar dit is triest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...
...
Geef meteen even aan dat het nog steeds waardeloos is gesteld met de verbinding tussen de N96 en de Nokia bluetoothcarkit CK-7W, ook met de laatste software versie. Geluid hapert regelmatig!!!
Lekker gevaarlijk voor als je in gesprek bent onderweg, dit kan niet de bedoeling zijn.
Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95.
Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Hoi,

Heb je inmiddels een oplossing? ik heb het zelfde probleem.
Met mijn N95 (8gig) deed hij het nog wel.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

...
...
[quote]Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Geef meteen even aan dat het nog steeds waardeloos is gesteld met de verbinding tussen de N96 en de Nokia bluetoothcarkit CK-7W, ook met de laatste software versie. Geluid hapert regelmatig!!!
Lekker gevaarlijk voor als je in gesprek bent onderweg, dit kan niet de bedoeling zijn.
Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 12:55:
[...]

[quote]Verwijderd schreef op zondag 07 december 2008 @ 15:42:
[...]

Mijn vrouw heeft de nieuwe N79 en die doet het perfect evenals mijn vorige N95
Ik koppel mijn telefoon op het moment niet eens meer, die haperingen zijn verschrikkelijk irritant en je weet toch dat een gesprek ruk gaat verlopen in de auto. Hoop echt dat ze dit probleem nou ook eens serieus gaan nemen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Hallo, Niels,

Nokia heeft een software update uitgebracht voor je toestel.

Software updates bevatten vele nieuwe features, updates van toepassingen en prestatieverbeteringen voor je Nokia toestel.
Nokia N96 firmware voor KPN :D

Latest available software for Nokia N96, product code 0569617
Version: 12.043

[ Voor 14% gewijzigd door NordicBlue op 16-01-2009 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NordicBlue schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Nokia N96 firmware voor KPN :D

Latest available software for Nokia N96, product code 0569617
Version: 12.043
Een half uur geleden gechecked....niets. En nu is ie beschilbaar!
Ik hoop maar dat er een hoop verbeteringen in zitten, zoals snelheid stabiliteit en camera.

[Edit] De camera is zichtbaar verbeterd, menu's werken weer sneller, internet start sneller op via 3G,
Wifi sneller gezocht en contact mee gemaakt.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 15:37:
[...]

Een half uur geleden gechecked....niets. En nu is ie beschilbaar!
Kun je die gewoon met je Nokia updater binnenhalen en installeren?

[ Voor 14% gewijzigd door Artwido op 16-01-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:00:
[...]

Kun je die gewoon met je Nokia updater binnenhalen en installeren?
Via Pc-Suite of via wifi-router met een volle batterij!

PS hij moest bij mij vier keer opnieuw opstarten (batterij eruit, kabel los, kabel erin, batterij erin, 1 seconde op aan/uit knopje drukken en opnieuw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Via Pc-Suite of via wifi-router met een volle batterij!

PS hij moest bij mij vier keer opnieuw opstarten (batterij eruit, kabel los, kabel erin, batterij erin, 1 seconde op aan/uit knopje drukken en opnieuw)
Done :) 122 mb ... heb nu ook Version: 12.043
Alles werkt gewoon.... ook de TV. Moest alleen even opnieuw de kanalen inladen.
McGuider werkt ook gewoon nog. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Artwido op 16-01-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het scherm lijkt ook een flink stuk verbeterd; het zwart is zwarter, en het wit is witter. Ook lopen films voortaan erg vloeiend, zelfs na een stukje doorspoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een heleboel mensen die Backlight problemen hebben, waarbij dus de Time-out verlichting te snel uitgaat terwijl je bv je navigatiesoftware aan het runnen bent is er nu een goede alternatieve oplossing totdat de volgende Firmware update dit probleem hopelijk oplost. het is het volgende programma:PhonePhreak SmartLight Automatic Backlight v1.4 S60v3 . Ik weet niet of ik hier links mag geven maar ik doe het maar voor de zekerheid niet. Je kunt deze downloaden op het forum van ip-mart. Het werkt super op de achtergrond. Houdt verlichting aan zolang je een progamma op de voorgrond aan het runnen bent zoals bv sygic navigatie.

beschrijving van het programma:

Tired of the display backlight going out when you are looking at the screen - e.g. while thinking about the right word for an sms? Wouldn't it be nice if your phone knew when you needed the light and when not? SmartLight does just that: Once you have opened an application, the backlight stays on - until you close or hide the application, switching the light off automatically.

Once started, SmartLight runs as a background application. It can be accessed through the list of open applications (hold down the Menu key). With SmartLight running, the backlight stays on as long as the menu or an application window is in the foreground. The backlight goes out as normal (i.e. after the period selected in Phone Settings) once the user returns to the idle screen. The light also goes out as normal after receiving or making a call, and after the phone displaying system notifications (about new messages etc.).

For maximum effect, we recommend setting the backlight time-out period (Phone Settings > Display > Light time-out) to the minimum of 5 seconds.

In order to prevent battery drain, SmartLight will become inactive in case an application has been left open for a long time. In this case, please close all open apps until you see the message "SmartLight has reactivated".

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2009 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
hey! Vraagje.

Ik hb mijn productcode al lange tijd geledn veranderd naar de euro2. Maar nu is ook de versie 12 voor KPN beschikbaar.

Is het nu beter om de productcode weer terug te zetten? M.a.w, is de kpn v12 beter/geschikter/anders dan de euro2?

Greetz Evertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het zelf wel gedaan, nadat ik het toestel eerst op de euro2 code had staan.
Maar dat komt omdat het toestel van mij toch alleen maar op het KPN netwerk zit en ik zo optimaal mogelijk van alles gebruik wil maken. Er is wat mij betreft niet echt een aanwijsbare reden voor, het toestel draait op de KPN software hetzelfde dan op de "normale" versie 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik in de n96 een programma automatisch kan laten starten bij boot. zit er ergens een programma in de n96 waarmee je dat kan regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Opera 4.2

Hallo allemaal,

Ik gebruik voor het browsen Opera 4.2

Is gewoon de beste browser voor op de mobiel.
Wireless verbinding pakt ie meteen automatisch op en je kan surfen.

Probleem is alleen als hij geen WLAN kan vinden.
Dan gaat hij uiteraard via GPRS, maar voor hij verbinding maakt (of pas vraagt of hij verbinding mag maken) duurt soms 30 seconden tot 1 minuut.
Ik kan nergens instellen dat hij automatisch verbinding mag maken.

Nokia browser pakt wel automatisch de GPRS op (zonder wachten).

hebben meer mensen hier last van of hoe hebben ze het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Ere gisteren kwam de Laatste Nokia N96 firmware uit voor de nederlandse versie. Ik had de 11.101
De nieuwe 12.043 heb ik meteen geinstalleerd. De N96 bleef daarna telkens booten en booten. Batterij eruit gehaald en opnieuw erin.
Hebben nog meer mensen die reboot gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

yep, en toen ie helemaal klaar was, kreeg ik de melding dat de zelftest niet goed gegaan is en ik een service center moet contacten. Niets helpt meer, dus ik denk dat hij kaduuk is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja bij mij ook. oplaatst batterij eruit en er weer in. toen aangedrukt en starte hij normaal op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Waarom vind ik geen update naar versie 12? Ik heb nog versie 11 op mijn mobiel staan en heb de KPN versie.
Ik heb niet de productcode verandert, maar ik hoor nu iedereen dat dan eindelijk versie 12 uit is voor 'ons' , maar bij mij vind hij geen updates!?!

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
The Champ schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:19:
Waarom vind ik geen update naar versie 12? Ik heb nog versie 11 op mijn mobiel staan en heb de KPN versie.
Ik heb niet de productcode verandert, maar ik hoor nu iedereen dat dan eindelijk versie 12 uit is voor 'ons' , maar bij mij vind hij geen updates!?!
Misschien dat ze 'm rustig aan uitrollen en dus niet per direct voor iedereen beschikbaar is? Heb je zowel via de pc als via je telefoon geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
djpdjpnl schreef op zondag 18 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Misschien dat ze 'm rustig aan uitrollen en dus niet per direct voor iedereen beschikbaar is? Heb je zowel via de pc als via je telefoon geprobeerd?
Alleen via de telefoon zelf nog geprobeerd via wifi en mobiel inet. Zal het straks via de pc proberen.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jvdb1975 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:23:
yep, en toen ie helemaal klaar was, kreeg ik de melding dat de zelftest niet goed gegaan is en ik een service center moet contacten. Niets helpt meer, dus ik denk dat hij kaduuk is....
Nou lekker idd..zit ik netjes te wachten tot er een update van kpn is en ik dus niet ga klooien..........werkt i niet meer nu !!!!!!
update gedaan start op en tv werkt niet...doe hem uit en hoppaaaaa krijg nu ook melding zelfstest mislukt bla bla...grrrrrr wat ik ook doe maakt geen reet uit en de kpn werkt niet op zondag !! ook zo leuk als je morgen voor je werk de foon nodig heb.......
Ik denk dat ze mijn neukia maar terug gaan nemen ..ben er klaar mee nu...ik heb iets wat niet werkt en zeker niet wat je mag verwachten..dus lijk me dat ze zoiets moeten terug nemen.is net als met een tv....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:46:
[...]

Nou lekker idd..zit ik netjes te wachten tot er een update van kpn is en ik dus niet ga klooien..........werkt i niet meer nu !!!!!!
update gedaan start op en tv werkt niet...doe hem uit en hoppaaaaa krijg nu ook melding zelfstest mislukt bla bla...grrrrrr wat ik ook doe maakt geen reet uit en de kpn werkt niet op zondag !! ook zo leuk als je morgen voor je werk de foon nodig heb.......
Ik denk dat ze mijn neukia maar terug gaan nemen ..ben er klaar mee nu...ik heb iets wat niet werkt en zeker niet wat je mag verwachten..dus lijk me dat ze zoiets moeten terug nemen.is net als met een tv....
Sterkte ermee. Ik heb deze fout ook gehad met een Nokia N93.

Hopeloze zaak met die melding. Hij moet echt reisje polen ofzo geloof ik,. Dat moest mijn n93 toen wel!

=(
Evertjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
McPeer schreef op zondag 18 januari 2009 @ 21:32:
[...]

Sterkte ermee. Ik heb deze fout ook gehad met een Nokia N93.

Hopeloze zaak met die melding. Hij moet echt reisje polen ofzo geloof ik,. Dat moest mijn n93 toen wel!

=(
Evertjan
Kan toch niet dat er alleen op dit forum al drie mensen zijn die zo'n grote fout in hun toestel hebben zitten? :? Succes inderdaad, lijkt me erg vervelend!

Werkt een reinstall via de pc ook niet trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:25
Hier bij de Firmware update ook meermaals reboots direct na het update proces.
Na het opstarten worden de indicators voor batterij en antenne niet gevuld viel mij op waarna iets later het toestel weer een reboot uitvoerde.

Na het verwijderen van de batterij en het herplaatsen en opstarten vervolgens helemaal in orde.
Wel een behoorlijk verschil in snelheid. Sneller door menu's, scherm roteren en applicaties starten. Had de foon al bijna opgegeven en was al aan het testdraaien met een omnia...

Ben nu toch al wel beter gestemd na deze update. Hoop dat dat zo blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
Wat ik zo apart vind, dat me N96 zo ineens vraagt om internet verbinding. Zo uit het niets!

Ik denk dat hij mobiele internet van KPN zoekt, dat het gaat om mobiel tv.

Iemand ook last van deze (herhalende) kwaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Eerlijk gezegd merk ik nog nauwelijks verschil met de nieuwe firmware. Ik heb nu wel dat Ngage moeite heeft met opstarten.
Ik zag trouwens dat NU tv nu ook uitzend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

herculesds schreef op maandag 19 januari 2009 @ 01:33:
Wat ik zo apart vind, dat me N96 zo ineens vraagt om internet verbinding. Zo uit het niets!

Ik denk dat hij mobiele internet van KPN zoekt, dat het gaat om mobiel tv.

Iemand ook last van deze (herhalende) kwaal?
Zoek ff in dit forum op externe station.......
Die moet je in je telefoon verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Wat is nu trouwens het verschil tussen zelf flashen en wat er bij een service punt gebeurt? Is het iets dat ik echt niet zelf zou kunnen doen zonder naar een service punt te moeten?
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic