Laat ik nou precies hetzelfde meegemaakt hebben met Vodafone.
Wegens problemen kon ik hem niet online bestellen toen werd mij aangeraden het telefonisch te doen.
Nou callcenter medewerker vertelde mij de aanbieding ik nog proberen wat meer korting te krijgen dan die al op de site stond (voor nieuwe klanten) omdat ik al langer lid was geen resultaat. Tot mijn grote verbazing bij de eerste factuur geen enkele korting. Ik mailen eerst : nee geen korting. Tweede keer mailen: ja sorry we hebben een fout gemaakt kreeg ik met internet korting. En nu heb ik nog steeds niet die 20% korting op me maandelijkse abonnementskosten (anders had ik geen internet genomen).
De 20% korting willen ze niet geven dus als mijn (gelukkig 1-jarig contract afloopt stap ik over naar een andere provider maar dat moet dus ook niet KPN zijn want die hebben blijkbaar dezelfde debielen rondlopen.
Probleem was dat ik eerst om mijn contract moest vragen, had er nooit een gehad. Het was dus ook niet mogelijk mijn contract te controleren.
En de oorzaak ligt waarschijnlijk dat sommige kortingen alleen via het internet gelden. Maar als die site niet goed werkt en er wordt aangeraden dan maar telefonisch te bestellen verwacht je dezelfde korting maar dat vermelden ze niet omdat je met een ander belt een grote miscommunicatie de combo internet/telefonisch
[
Voor 21% gewijzigd door
Verwijderd op 14-01-2009 16:03
]