Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 24 Laatste
Acties:
  • 267.094 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Dan zou ik als ik jou was nog even de harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#), dan ben je wel alles kwijt (maar dan ook alles) en heb je weer een maagdelijk schoon toestel. Vervolgens via FOTA (*#0000# > Opties > Update) update naar 12.043.
Niet dat ik een probleem heb met telfort, dus met een harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#) word me Nokia helemaal zoals ik hem kocht? Dus ook met de oude firmware? Of blijft de nieuwste er gewoon opstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:19:
[...]

Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!
Your welcome...

Als je maar luistert werkt het, hahaha

greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:42:
[...]
Niet dat ik een probleem heb met telfort, dus met een harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#) word me Nokia helemaal zoals ik hem kocht? Dus ook met de oude firmware? Of blijft de nieuwste er gewoon opstaan?
Nee, de firmware wordt dan niet gewijzigd. Alle instellingen gaan er mee naar fabrieksinstellingen en alle content wordt gewist. Hij is dan weer maagdelijk schoon. Let wel dat licentiesleutels voor Spiderman e.d. ook worden gewist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:48:
[...]

Nee, de firmware wordt dan niet gewijzigd. Alle instellingen gaan er mee naar fabrieksinstellingen en alle content wordt gewist. Hij is dan weer maagdelijk schoon. Let wel dat licentiesleutels voor Spiderman e.d. ook worden gewist!
De film transformers bedoel je? Die kon ik toch niet kijken, ik had al de productcode veranderd hehe!
Maar om hem helemaal naar de 1e firmware te krijgen is niet mogelijk ofwel (alleen bij een nsp zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:50:
[...]

De film transformers bedoel je? Die kon ik toch niet kijken, ik had al de productcode veranderd hehe!
Maar om hem helemaal naar de 1e firmware te krijgen is niet mogelijk ofwel (alleen bij een nsp zeker)
Zover ik weet wel ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:55

MrN

Heb een probleem, sinds kort wil de telefoon steeds verbinding zoeken met internet.
Kan dan kiezen uit mijn mobiel internet abbonement en draadloze netwerken ( niet die nu beschikbaar zijn, maar alle waarvan ik ooit gebruk heb gemaakt)

Kent iemand dit probleem ook?
En weet iemand ook hoe je er vanaf komt?

Heb van alles geprobeerd, onder andere met verbindingen etc maar de melding blijft terugkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
En weer een nieuwe poging:

Modbreak:Is er iemand die een nieuw deel wil starten?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:50:
[...]
Officieel kun je niet downgraden bij Nokia, ook de NSP's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
nilsjei1234 schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:37:
Heb een probleem, sinds kort wil de telefoon steeds verbinding zoeken met internet.
Kan dan kiezen uit mijn mobiel internet abbonement en draadloze netwerken ( niet die nu beschikbaar zijn, maar alle waarvan ik ooit gebruk heb gemaakt)

Heb van alles geprobeerd, onder andere met verbindingen etc maar de melding blijft terugkomen
Heb ik zo af en toe ook. Ligt er volgens mij aan dat een applicatie internet wilt en jij moet dat bevestigen. Dan vraagt ie het na 5 sec. opnieuw etc. Wat voor apps op de achtergrond internet vragen weet ik ook niet. Een reboot heeft bij de oplossing geboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Ik had dat probleem toen ik email had aangezet en "Altijd controleren" had aangevinkt.
DNA_Saint schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:35:
na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.

In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.
bumpje.
Is er geen manier om flash te runnen in de browser? Volgens de site van Opera, zou dit bij Nokia telefoons moeten kunnen, maar krijg het niet werkend.

[ Voor 35% gewijzigd door DNA_Saint op 07-01-2009 13:03 ]

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
Ik heb een N96 hier liggen waarvan ik mail moet instellen.

Het instellen van mail gegevens is simple.
Alleen probleem waar ik tegen aan loop is dat de username niet onthouden wordt.
Username bestaat uit 37 leestekens. echter worden er maar 18 tekens onthouden.

Op de website van Nokia vind ik ook niet veel nutige info hierover.
Via google kom ik op sites over hoe de e-mail in te stellen

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
pven schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 09:42:
En weer een nieuwe poging:

[modbreak]Is er iemand die een nieuw deel wil starten?[/]
Denk het niet. Ik ben niet van plan om een uitgebreide TS te maken, vooral omdat ik niet kan garanderen dat ik 'm up-to-date hou. Snorry!
To_Tall schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:46:
Ik heb een N96 hier liggen waarvan ik mail moet instellen.

Het instellen van mail gegevens is simple.
Alleen probleem waar ik tegen aan loop is dat de username niet onthouden wordt.
Username bestaat uit 37 leestekens. echter worden er maar 18 tekens onthouden.

Op de website van Nokia vind ik ook niet veel nutige info hierover.
Via google kom ik op sites over hoe de e-mail in te stellen
Heeft dit niet te maken met het 'Curse of Silence' gebeuren en dat het daarom geblokt is? Weet ik niet hoor, ik roep maar wat. :)

[ Voor 20% gewijzigd door djpdjpnl op 07-01-2009 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb net een nieuwe nokia n96 van T-mobile met productcode:0574290 en firmware versie 11 en ik wil updaten naar v12.0.43 omdat de update for deze productcode nog niet uit is. Nu heb ik flinke stukken van dit en andere fora gelezen over hoe dit moet en hoe dit kan en toch heb ik nog een aantal vragen voordat ik de eventuele stap durf te zetten:

1. Ik kan de productcode veranderen met nemesis van de huidige 0574290 naar 0543716(EURO2). mijn vraag is. Heeft iemand van jullie met T-mobile dit al gedaan met deze code en hoe zijn de ervaringen?

2. Heb je na de productcode-verandering nog steeds de t-mobile brand erop zitten.

3. Veranderen mijn internetinstellingen (t-mobile) etc niet na zo productcode verandering.

4. Wat gebeurt er als er over een tijdje de t-mobile update uitkomt met de v12.0.43 en ik deze over mijn huidige versie zou zetten?

5. Waarom zou je oude productcode na update weer terugzetten wat sommigen aanraden?

6. Ik heb ergens gelezen dat T-mobile geen updates vrijgeeft voor de n96? klopt dit of is dit nonsens? en als het niet zo is, weet iemand dan hoelang het kan duren voordat de update van v12.0.43 van t-mobile wordt vrijgegeven?

7. Ik wil sygic navigatie op mijn n96 zetten. kan ik dat het beste nu al doen of pas na de update?

alvast een groot bedankje voor de eventuele antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl

Dit al geprobeerd:

Daar had ik ook last van. Hij gaf bij mij aan dat hij geen verbinding kon maken met "nieuw station" ofzo. Bij optie's heb ik ergens dat "nieuw station" verwijderd en sinds toen maakt hij elke keer direct verbinding via pcsuite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:21:
Hoi,

Ik heb net een nieuwe nokia n96 van T-mobile met productcode:0574290 en firmware versie 11 en ik wil updaten naar v12.0.43 omdat de update for deze productcode nog niet uit is. Nu heb ik flinke stukken van dit en andere fora gelezen over hoe dit moet en hoe dit kan en toch heb ik nog een aantal vragen voordat ik de eventuele stap durf te zetten:

1. Ik kan de productcode veranderen met nemesis van de huidige 0574290 naar 0543716(EURO2). mijn vraag is. Heeft iemand van jullie met T-mobile dit al gedaan met deze code en hoe zijn de ervaringen?

2. Heb je na de productcode-verandering nog steeds de t-mobile brand erop zitten.

3. Veranderen mijn internetinstellingen (t-mobile) etc niet na zo productcode verandering.

4. Wat gebeurt er als er over een tijdje de t-mobile update uitkomt met de v12.0.43 en ik deze over mijn huidige versie zou zetten?

5. Waarom zou je oude productcode na update weer terugzetten wat sommigen aanraden?

6. Ik heb ergens gelezen dat T-mobile geen updates vrijgeeft voor de n96? klopt dit of is dit nonsens? en als het niet zo is, weet iemand dan hoelang het kan duren voordat de update van v12.0.43 van t-mobile wordt vrijgegeven?

7. Ik wil sygic navigatie op mijn n96 zetten. kan ik dat het beste nu al doen of pas na de update?

alvast een groot bedankje voor de eventuele antwoorden.
1. Geen ervaring met T-Mobile

2. Durf ik niet met zekerheid te zeggen

3. Nee, je instellingen blijven zo ver ik weet hetzelfde

4. Dat kan zonder problemen

5. Omdat de updates van de provider vaak specifieke onderdelen supporten (MobielTV van KPN werkt bij mij bijv. niet meer waarschijnlijk door FW12, anderen hebben er geen problemen mee).

6. Lijkt mij een onzin verhaal. Bij KPN merk ik dat meestal een maand na Nokia de update uitrolt. Nu met de feestdagen duurt het iets langer natuurlijk. Wanneer T-Mobile dit doet weet ik niet en ik denk dat niemand dat (zeker) weet.

7. Moet niet veel uitmaken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:29:
[...]

Uhu, doe ik ook en dat gaf mij meteen de bevestiging dat het wel kan. Ik las ergens namelijk dat het niet kon omdat die flitser steeds voor korte momenten opgeladen wordt en dat hij daarom niet continu aan kon staan i.v.m. doorbranden. Maar als het met video kan dan kan het ook met een app. Nadeel van de videomodus is wel dat als je de cam voor 2sec. aan hebt staan er weer meteen een video bij staat met eigenlijk niks zinnigs. Een losse flashlight app zou dan veul fijner zijn.
Zou je zoiets niet zelf kunnen maken? Ik gebruik het namelijk ook veel. Kan toch niet zo moeilijk zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 17:52:
[...]

Zou je zoiets niet zelf kunnen maken? Ik gebruik het namelijk ook veel. Kan toch niet zo moeilijk zijn?
Ik kan niet coden, als jij het wel kunt dan zal ik je wel aanmoedigen hehe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
ik hou je ook niet tegen...

@mo26.... sygic kan je gewoon installeren na een nieuwe firmware staat hij er nog steeds op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:54:
O ja! Jullie waren de twee ongeduldigen :)
Zit in meerdere UI60 3.2 fora te posten en vergeet soms wel eens wie ook alweer welk probleem had.
Ik zal morgen eens naar onze vrienden gaan bellen om eens te informeren of ze al iets weten.
Ik ben nooit ongeduldig geweest *kuch*. ;) Heb je al wat vernomen van ze of moeten we nog langer in wachten op een datum waarvan niemand weet wanneer het is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55
Over sygic gesproken... op de doos waar de nokia in zat staat dat je de sygic drie maanden kan gebruiken.
Dan moet je gaan betalen? iemand die er meer van weet want kon er verder niets over terug vinden in de de bijgeleverde documentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artwido schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 01:44:
Over sygic gesproken... op de doos waar de nokia in zat staat dat je de sygic drie maanden kan gebruiken.
Dan moet je gaan betalen? iemand die er meer van weet want kon er verder niets over terug vinden in de de bijgeleverde documentatie.
de n96 wordt niet geleverd met sygic. je bedoelt waarschijnlijk nokia maps wat er standaard bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Laatst online: 10-07-2023
Verwijderd schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 16:21:

Ik heb dit gedaan met een T-Mobile en heb geen enkel probleem ondervonden. Het is wel aan te raden om na de update een harde reset te doen (bij mij was er een probleem met de multimediatoets die niet goed meer werkte). Dan ben je wel rechten tot Transformers kwijt en al de T-Mobile troep. Als je toch een update doet zou ik Sygic er daarna opzetten, heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

djpdjpnl schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 21:58:
[...]
Ik ben nooit ongeduldig geweest *kuch*. ;) Heb je al wat vernomen van ze of moeten we nog langer in wachten op een datum waarvan niemand weet wanneer het is? :)
Helaas is er bij mijn contactpersoon nog niets van bekend, wordt allemaal centraal geregeld in Finland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:50:
[...]

Ik heb dit gedaan met een T-Mobile en heb geen enkel probleem ondervonden. Het is wel aan te raden om na de update een harde reset te doen (bij mij was er een probleem met de multimediatoets die niet goed meer werkte). Dan ben je wel rechten tot Transformers kwijt en al de T-Mobile troep. Als je toch een update doet zou ik Sygic er daarna opzetten, heb ik ook gedaan.
dank voor de reactie. nog wat vraagjes. heb je ook dezelfde euro2 code gebruikt als ik hierboven schreef en is de telefoon nu sneller en beter dan voor de update? merk je verschillen? en welke methode heb je gebruikt voor de harde reset want er zijn er geloof ik 2? werken je t-mobile internet settings nog gewoon?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Sygic maakt inderdaad niet uit of je het voor of na de update erop hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Is er in dit topic eigenlijk een coder aanwezig die een programmaatje kan schrijven voor de flitser? :)

(Goedemorgen trouwens hehe)

[ Voor 13% gewijzigd door djpdjpnl op 08-01-2009 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

DNA_Saint schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 13:02:
[...]

Ik had dat probleem toen ik email had aangezet en "Altijd controleren" had aangevinkt.

[...]

bumpje.
Is er geen manier om flash te runnen in de browser? Volgens de site van Opera, zou dit bij Nokia telefoons moeten kunnen, maar krijg het niet werkend.
Hoe zet je uberhaupt email aan en controleer ik dit? ( is me nog nooit gelukt met hotmail)
Heb KPN surf en mail totaal.

En hoe doe ik die zogenaamde harde reset?

Sorry voor deze in jullie ogen misschien (domme) vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:15:
[...]
- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:15:
[...]

Hoe zet je uberhaupt email aan en controleer ik dit? ( is me nog nooit gelukt met hotmail)
Heb KPN surf en mail totaal.

Sorry voor deze in jullie ogen misschien (domme) vragen.
Domme vragen bestaan niet. :)

[edit; Robert was me voor. :)]

Windows Live Mail kost knaken, ook met Surf & Mail Totaal. Ik meen 2,50 per maand, net als Windows Live Messenger. GMail heeft wel een gratis applicatie. Om het in je telefoon in te stellen ga je naar 'berichten', 'nieuwe mailbox' en dan volg je het menu. Heeft gewerkt hier maar nieuwsbrieven meldt ie ook en da's best vervelend vind ik hehe. :)

[ Voor 9% gewijzigd door djpdjpnl op 08-01-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

robertwebbe schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 11:50:
[...]

- Eerst *#7780# > Ja > 12345 > OK
- Vervolgens *#7370# > Ja > 12345 > OK

Let op:
- Je bent alles kwijt, ook de licentiesleutels van de meegeleverde films en aangekochte content
- De data op de geheugenkaart wordt niet gewist, deze moet je zelf nog even wissen (of formateren: Menu > Instrumenten > Best.Beh > Geheugenkaart openen > Opties > Geheugenkaart opties > Formatteren > Ja)
Ben ik na de harde reset ook contactpersonen etc kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 10:24:
[...]

dank voor de reactie. nog wat vraagjes. heb je ook dezelfde euro2 code gebruikt als ik hierboven schreef en is de telefoon nu sneller en beter dan voor de update? merk je verschillen? en welke methode heb je gebruikt voor de harde reset want er zijn er geloof ik 2? werken je t-mobile internet settings nog gewoon?
Ik heb inderdaad de EURO2 code gebruikt en daarna weer teruggezet naar die van T-Mobile. De telefoon is een stuk sneller en stabieler als hiervoor. De manier die Rober Webbe noemt hierboven heb ik ook gebruikt voor een harde reset. Ik heb geen Internet abonnement bij T-Mobile maar volgens mij kan je de settings weer heel makkelijk terugkrijgen door een SMS te sturen naar T-Mobile. Zie
Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms of mms dan INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-08 16:20
robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 23:48:
[...]

Ik heb allebei de codes gedaan, maar ik zie nog steeds folders op de E-drive die volgens mij daar niet thuis horen. Kan ik alle bestanden van de E-drive deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
nilsjei1234 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:42:
[...]

Ben ik na de harde reset ook contactpersonen etc kwijt?
Zover ik weet ben je ALLES kwijt. Vergeet contactpersonen etc. dus niet te backuppen en evt. foto's en video's naar je pc te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
haroldso schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 15:03:
[...]

Ik heb allebei de codes gedaan, maar ik zie nog steeds folders op de E-drive die volgens mij daar niet thuis horen. Kan ik alle bestanden van de E-drive deleten?
Als je een leeg micro SD kaartje in je N96 stopt maakt hij zelf een aantal mappen aan. Dit zijn standaard mappen die leeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Als je een leeg micro SD kaartje in je N96 stopt maakt hij zelf een aantal mappen aan. Dit zijn standaard mappen die leeg zijn.
Ik heb dezelfde code's ook ingevoerd. En toch blijven er mappen en bestanden op het massageheugen staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
herculesds schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:20:
[...]

Ik heb dezelfde code's ook ingevoerd. En toch blijven er mappen en bestanden op het massageheugen staan
Ik heb net gekeken en de mapjes die in mijn massageheugen staan zijn allemaal vandaag aangemaakt, na mijn reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
haroldso schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:30:
[...]

Ik heb net gekeken en de mapjes die in mijn massageheugen staan zijn allemaal vandaag aangemaakt, na mijn reset.
Zou je hem niet kunnen formatteren in Windows? Zonder verdere problemen?

[ Voor 4% gewijzigd door Isane op 08-01-2009 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
Het zijn standaard mapjes die leeg zijn en de N96 nodig heeft. Bijvoorbeeld als je een Micro SD kaartje erin hebt zitten heeft hij op 3 plaatsen de map My Videos aangemaakt zodat je daar je videobestanden kan plaatsen en kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Vandaag met mijn N96 even op school geweest en gekeken of ik wireless internet aan de praat kon krijgen. Dit viel niet mee; maar na flink wat prutsen en spelen met de telefoon is het toch gelukt!

Mochten er meer mensen op de Fontys Hogescholen zitten, en gebruik willen maken van het wireless internet op hun Nokia telefoon:

http://dix0r.w000t.be/fontys/

De configuratie instellingen gelden uiteraard ook voor andere Nokia toestellen met Symbian OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Dix0r schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 22:05:
Vandaag met mijn N96 even op school geweest en gekeken of ik wireless internet aan de praat kon krijgen. Dit viel niet mee; maar na flink wat prutsen en spelen met de telefoon is het toch gelukt!

Mochten er meer mensen op de Fontys Hogescholen zitten, en gebruik willen maken van het wireless internet op hun Nokia telefoon:

http://dix0r.w000t.be/fontys/

De configuratie instellingen gelden uiteraard ook voor andere Nokia toestellen met Symbian OS.
Kijk! Da's wel knap! Helemaal zelf uitgevogeld of met hulp van de ICT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Met behulp van wat handleidingen voor de wireless, en wat research op internet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:29:
[...]

de n96 wordt niet geleverd met sygic. je bedoelt waarschijnlijk nokia maps wat er standaard bij zit.
Je hebt helemaal gelijk :)
Ik heb ondertussen Mcguider geïnstalleerd.
Die is toch behoorlijk wat uitgebreider dan de standaard nokia maps.
En ik heb er nu een heleboel voices bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Zat eens te zoeken naar applicaties net als NOS Mobiel. Eerste wat ik dus zocht op Google was 'RTL Mobiel' en ja hoor! *KLIK* De N96 staat nog niet tussen de lijst en als je de N95 8gb aanklikt staat er dat je de N78 geselecteerd hebt. Het is wel in landscape maar het ziet er redelijk uit.. en het is gratis! :) Smsje sturen 'nieuws' naar 3040 (kost een smsje) en dan krijg je de downloadlink.

edit; SBS heeft er ook eentje, raad eens hoe die heet. :) Kost wel 1,50 per maand(!) Ik kan niet echt vinden of die app nou weer gecancelt is of dat ie nog steeds bestaat.

[ Voor 14% gewijzigd door djpdjpnl op 09-01-2009 02:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Xiquena schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:52:
[...]
Ik heb inderdaad de EURO2 code gebruikt en daarna weer teruggezet naar die van T-Mobile. De telefoon is een stuk sneller en stabieler als hiervoor. De manier die Robert Webbe noemt hierboven heb ik ook gebruikt voor een harde reset. Ik heb geen Internet abonnement bij T-Mobile maar volgens mij kan je de settings weer heel makkelijk terugkrijgen door een SMS te sturen naar T-Mobile. Zie
Instellingen per sms of via Klantenservice
Wil je de juiste instellingen voor internet en mms automatisch naar je telefoon laten sturen, sms of mms dan INTERNET + toesteltype naar 1300. Je kunt de instellingen ook laten activeren door T-Mobile Klantenservice via 0800 - 7111 (gratis).
Let op: als je bij T-Mobile instellingen aanvraagt, krijg je WAP instellingen. Dat wil zeggen dat als je mobiele internetverbinding via een WAP proxyserver gaat in plaats van rechtstreeks. Helaas staan er nog wel eens wat beperkingen ingesteld op een WAP proxy zoals het blokkeren van SIP e.d.
Mijn advies is om gewoon rechtstreeks het internet op te gaan met mobiel internet. Je kunt deze aanvragen via http://www.bel.nl/bc, kies hier voor internet instellingen.
Het enige nadeel hiervan is dat je niet meer op de t-zones portal kan komen (kijk even of je homepage hier niet naar verwijst, anders krijg je hier de eerste foutmelding van) maar de rest van de wereld is dan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 09:21:
[...]

Let op: als je bij T-Mobile instellingen aanvraagt, krijg je WAP instellingen. Dat wil zeggen dat als je mobiele internetverbinding via een WAP proxyserver gaat in plaats van rechtstreeks. Helaas staan er nog wel eens wat beperkingen ingesteld op een WAP proxy zoals het blokkeren van SIP e.d.
Mijn advies is om gewoon rechtstreeks het internet op te gaan met mobiel internet. Je kunt deze aanvragen via http://www.bel.nl/bc, kies hier voor internet instellingen.
Het enige nadeel hiervan is dat je niet meer op de t-zones portal kan komen (kijk even of je homepage hier niet naar verwijst, anders krijg je hier de eerste foutmelding van) maar de rest van de wereld is dan open.
dank. ik heb een t-mobile abbonement met web en walk waarbij ik voor de update een web en walk link had en die is nu weg. Ik heb via INTERNET te smsen naar 1300 mijn internet settings van t-mobile terug. Ik merk nu wel dat de verbinding af en toe wegvalt of het langer duurt voordat mijn toestel verbinding kan maken terwijl ik voor de update de afgelopen dagen supersnel internet had. weet je misschien of dit toeval is en het aan het netwerk ligt van t-mobile of dat het toch door een instelling komt?

en nog een vraag. ik heb mijn toestel geupdate en is het nu raadzaam om de oude code terug te zetten en alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen(hoe doe ik dit?)? krijg ik dan mijn t-mobile brand weer terug en ook de internetinstellingen maar dan op de nieuwe firmware 12 versie want call me crazy maar ik vond de standaard t-mobile brand instellingen wel ok? alvast bedankt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2009 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Ik heb net mijn N96 opgehaalt en krijg maar geen GPS ontvangst. Ik heb geen data abbonement. Wie heeft er tips?

Demelding die ik krijg is " geen verbinding"

[ Voor 17% gewijzigd door Erw op 09-01-2009 13:38 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erw schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:49:
Ik heb net mijn N96 opgehaalt en krijg maar geen GPS ontvangst. Ik heb geen data abbonement. Wie heeft er tips?
hoi erw,

ik ben geen expert en ben ook pas op dit topic. ik heb het helemaal doorgelezen en ondanks dat heb ik zelf ook nog veel vragen zoals je hierboven kunt lezen. je leert er wel veel van en als je dat ook doet zou je misschien al wat tips hebben kunnen zien. je moet altijd wat meer informatie geven zodat mensen je sneller kunnen helpen. wat heb je zelf allemaal al geprobeerd. je weet dat de eerste ontvangst best lang kan duren met de interne gps. vooral als je binnen zit. hoor soms van mensen zelf 20-30 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Erw schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:49:

Demelding die ik krijg is " geen verbinding"
Als je A-GPS (assisted GPS, dan haalt hij de locaties van de satellieten op via internet) niet aan hebt staan omdat je geen data abonnement hebt, kan het inderdaad wat langer duren zoals mo26 aangeeft. Stap eens in de auto, zet je GPS aan en rij net zolang tot je ziet dat er verbinding is. Benzine kost toch niks meer dus dat moet lukken. Je kunt natuurlijk ook in de bus gaan zitten (of buiten, maar da's nu een beetje koud) en het proberen. De fix komt er vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
djpdjpnl schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:56:
[...]

Als je A-GPS (assisted GPS, dan haalt hij de locaties van de satellieten op via internet) niet aan hebt staan omdat je geen data abonnement hebt, kan het inderdaad wat langer duren zoals mo26 aangeeft. Stap eens in de auto, zet je GPS aan en rij net zolang tot je ziet dat er verbinding is. Benzine kost toch niks meer dus dat moet lukken. Je kunt natuurlijk ook in de bus gaan zitten (of buiten, maar da's nu een beetje koud) en het proberen. De fix komt er vanzelf.
Het is beter om gewoon buiten te gaan staan en wachten op een fix. Wanneer je gaat rijden duurt het alleen maar langer omdat je locatie veranderd.

Verder erg onduidelijke probleemstelling Erw, in welk programma vind je geen fix.. Nokia Maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Dix0r schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 17:25:
[...]

Het is beter om gewoon buiten te gaan staan en wachten op een fix. Wanneer je gaat rijden duurt het alleen maar langer omdat je locatie veranderd.

Verder erg onduidelijke probleemstelling Erw, in welk programma vind je geen fix.. Nokia Maps?
Mjah da's natuurlijk wel waar. Maar wie gaat er met dit weer buiten staan wachten op een fix? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 10:48:
[...]
en nog een vraag. ik heb mijn toestel geupdate en is het nu raadzaam om de oude code terug te zetten en alles weer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen(hoe doe ik dit?)? krijg ik dan mijn t-mobile brand weer terug en ook de internetinstellingen maar dan op de nieuwe firmware 12 versie want call me crazy maar ik vond de standaard t-mobile brand instellingen wel ok? alvast bedankt
Het maakt eigenlijk niets uit of je je productcode terugzet, de Nokia Service Points kunnen in hun systemen toch wel zien dat je hem gewijzigd hebt. Laat gewoon lekker staan, dan krijg je toekomstige updates ook weer sneller.
Als je hem terug zet dan krijg je het T-Mobile brand niet terug, er wordt uitsluitend en alleen naar gekeken als je je toestel van nieuwe firmware wilt voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
robertwebbe schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 20:01:
[...]

Het maakt eigenlijk niets uit of je je productcode terugzet, de Nokia Service Points kunnen in hun systemen toch wel zien dat je hem gewijzigd hebt. Laat gewoon lekker staan, dan krijg je toekomstige updates ook weer sneller.
Als je hem terug zet dan krijg je het T-Mobile brand niet terug, er wordt uitsluitend en alleen naar gekeken als je je toestel van nieuwe firmware wilt voorzien.
Het is alleen volgens mij niet aan te raden als je je toestel van de KPN hebt. Want dan heb je geen mobiele TV meer. Daarom duurt het wat langer voordat KPN met een update komt voor de N96. Ik heb namelijk momenteel nog de 11 versie. Wel jammer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
haroldso schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 23:02:
[...]

Het is alleen volgens mij niet aan te raden als je je toestel van de KPN hebt. Want dan heb je geen mobiele TV meer. Daarom duurt het wat langer voordat KPN met een update komt voor de N96. Ik heb namelijk momenteel nog de 11 versie. Wel jammer....
Nou, MobielTV werkt anders perfect op versie 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:33:
[...]

Nou, MobielTV werkt anders perfect op versie 12 :)
Hier niet. :( Ik hoop dat KPN-FW12 het zaakje weer oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:36:
[...]

Hier niet. :( Ik hoop dat KPN-FW12 het zaakje weer oplost.
Oké, er zijn dus uitzonderingen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:38:
[...]

Oké, er zijn dus uitzonderingen... :)
Helaas, ja. :) Ik heb net voor de kerst een uur of twee met de tech dienst van KPN gebeld en die vonden het allemaal vreemd maar een oplossing was er niet. Volgens hem hadden Nokia toestellen 'de meest exotische foutmeldingen'. Tsja, niet mijn zaak hehe. Moeten ze 'm niet verkopen als ie volgens KPN niet goed is. Aghja... wachten op FW12 dus!

Als ik trouwens alles back-up via Ovi, harde reset doe en alles weer terug zet, zou ik de problemen er dan ook weer bij opzetten?

[ Voor 11% gewijzigd door djpdjpnl op 10-01-2009 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo ,

Ik heb zojuist een n96 besteld en eindelijk hij komt morgen binnen!!!!!
incl internet en mobiel tv natuurlijk.

De telefoon heb ik besteld via kpn.com ,
Mijn enigste vraag is :

Was jullie doos van de n96 verzegeld ? (en hoe?)

Ik hoop snel andwoord (als er geen zegel opzit neem ik hem niet aan)

Mvg. Robin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldso
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:
Hallo ,

Mijn enigste vraag is :

Mvg. Robin
Die van mij was niet verzegeld, ik dacht het ook dat er een zegel op zou zitten, maar volgens mij is dit niet standaard het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of dat mobiel tv simkaart of telefoon gebonden is
Ik wil de mijne waarschijnlijk verkopen en een ander toestel kopen waar je ook tv mee kan kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 11:09:
Ik wil de mijne waarschijnlijk verkopen en een ander toestel kopen waar je ook tv mee kan kijken
Je SIM kaart is verbonden met jouw nummer en dus jouw abonnement, en alles wat in dat abbonement zit zit dus verbonden met met je SIM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

qua toestel maakt het niets uit, je kan gewoon je kaart in een ander toestel doen zonder problemen.

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 00:40:
[...]

Helaas, ja. :) Ik heb net voor de kerst een uur of twee met de tech dienst van KPN gebeld en die vonden het allemaal vreemd maar een oplossing was er niet. Volgens hem hadden Nokia toestellen 'de meest exotische foutmeldingen'. Tsja, niet mijn zaak hehe. Moeten ze 'm niet verkopen als ie volgens KPN niet goed is. Aghja... wachten op FW12 dus!

Als ik trouwens alles back-up via Ovi, harde reset doe en alles weer terug zet, zou ik de problemen er dan ook weer bij opzetten?
Ik heb ook de KPN versie.
En heb ook de productcode veranderd, fw 12.043 en kijk overal probleemloos tv.

Heerlijk sochtends in de trein naar mijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 12:40:
[...]

Ik heb ook de KPN versie.
En heb ook de productcode veranderd, fw 12.043 en kijk overal probleemloos tv.

Heerlijk sochtends in de trein naar mijn werk.
Klopt, de een heeft 'm wel nog werkend in FW 12 en anderen (zoals ik helaas) hebben er wel weer problemen mee. :(
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 02:53:
Hallo ,

Mijn enigste vraag is :

Mvg. Robin
Ik meen me iets te herinneren dat je het recht hebt om te kijken of de inhoud van de verpakking klopt voordat je tekent. KPN stuurt namelijk een doos met daarin een (met een plakband-stickertje) verzegelde doos. Maak die eerste doos eens open en kijk of of die tweede doos verzegeld is voordat je tekent. Overigens zou ik niet rekenen op een bezorging morgen, dan is het zondag. :) Het wordt dus of maandag of dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn n96 doet het ook perfect met de FW12.043. ;-)

Mijn doos was trouwens ook opengemaakt. Ik vroeg toen waarom dat was, toen zei die gast dat ze de telefoons altijd even controleren voordat ze de deur uitgaan, of alles in de doos zit etc. verder geen problemen of gebruikersporen oid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dewaterweg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-09 15:20
djpdjpnl schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:13:
[...]

Klopt, de een heeft 'm wel nog werkend in FW 12 en anderen (zoals ik helaas) hebben er wel weer problemen mee. :(
Kies je wel het goede toegangspunt daarmee ging het bij mij eerst verkeerd om hem weer te heractiveren ook een paar keer accu eruit en er weer in en de mobiele instelling terug zetten naar default wil nog weleens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Dewaterweg schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:40:
[...]

Kies je wel het goede toegangspunt daarmee ging het bij mij eerst verkeerd om hem weer te heractiveren ook een paar keer accu eruit en er weer in en de mobiele instelling terug zetten naar default wil nog weleens helpen.
Ik heb de instellingen van MobielTV al meerdere keren gereset. Maakt niet uit of ik het abo opnieuw opvraag voor of na de reset.

Systeemstatus:
Systeem: Stand-by
Signaal freq: 570.00MHz
Sterkte 40/100 (als het 100/100 is heb ik ook problemen)

Overige instellingem:
Gebruikt geheugen: Massageheugen in E:
Opnametijdreserve: Geen
Herinneringsalarm: Geen
Programmagids: DVB-H by Digitenne
Toeg. punt: Mobiel Internet

Dit zijn de standaard waardes want ik heb na de reset niks veranderd.
Volgens de tech.dienst van KPN kwam mijn verzoek tot heractivering wel binnen bij KPN, maar waarom hij niet doorzette was niet bekend. Volgens meneer waren er een aantal IMEI nummers die problemen opleverde bij het heractiveren van MobielTV. Waarom dit weer was wist hij ook niet.

[ Voor 13% gewijzigd door djpdjpnl op 10-01-2009 14:04 . Reden: Nog even wat extra info :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Ben net in het bezit van mijn N96.
Ik heb van mijn N82 een partij foto's op mijn computer staan,en heb nu geprobeerd deze naar mijn n96 te krijgen maar dat wordt een klus van paar uur als ik het zo zie.
Wat doe ik verkeerd? Ik heb mijn kabel tussen laptop en telefoon alles geselecteerd en rammelen maar naar de map massa storage op de n96 maar dat valt dus vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:
Ik heb van mijn N82 een partij foto's op mijn computer staan,en heb nu geprobeerd deze naar mijn n96 te krijgen maar dat wordt een klus van paar uur als ik het zo zie.
Wat doe ik verkeerd? Ik heb mijn kabel tussen laptop en telefoon alles geselecteerd en rammelen maar naar de map massa storage op de n96 maar dat valt dus vies tegen.
Is je usb port 2.0?

Het kan idd, wat tijd in beslag nemen. Wat je ook misschien kunt doen is je foto's op een netwerkdrive zetten en deze vervolgens benaderen me je N96. Gaat waarschijnlijk wat sneller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 17:16:
Ik meen me te herinneren dat er een programmaatje op de N96 waarmee je spullen van de ene Nokia naar de andere Nokia kunt zetten. Weet niet precies waar het staat en of het ook met de N82 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He bij deze bedankt het is gelukt hoor Dix0r zoals jij zij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook graag de opera mobile browser op mijn n96.
Maar ik zie als laatste op hun site de nokia n95,kan ik deze gewoon op de n96 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 22:18:
Ik wil ook graag de opera mobile browser op mijn n96.
Maar ik zie als laatste op hun site de nokia n95,kan ik deze gewoon op de n96 zetten?
kun je gewoon doen heb ik ook gedaan. werkt prima. de 4.2 versie geloof ik. het beste is het te doen om via je n96 te browsen naar mini.opera.com en dan kun je hem meteen downloaden en installeren. succes

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
en welk toestel wil je dan kopen waarmee dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al enige tijd in het bezig van de N96,
Ik heb op mijn mobiel ook sygic, alleen nu was mijn vraag was is de nieuwste versie hiervan? want die van mij is nogal traag met verbinding maken, dacht misschien wordt hij sneller door een nieuwe versie te installeren.

En had ik nog een vraag, ik kan op internet niet zoveel games/software vinden voor de N96, weten jullie misschien nog wat interessante software?

En dan de laatste vraag, is het al mogelijk om een van de eerste versies van de N96 te updaten naar de nieuwste versie? want hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is, terwijl ik versie 11.101 heb.

Ik hoop op een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 13:50:
Ik ben al enige tijd in het bezig van de N96,
Ik heb op mijn mobiel ook sygic, alleen nu was mijn vraag was is de nieuwste versie hiervan? want die van mij is nogal traag met verbinding maken, dacht misschien wordt hij sneller door een nieuwe versie te installeren.

En had ik nog een vraag, ik kan op internet niet zoveel games/software vinden voor de N96, weten jullie misschien nog wat interessante software?

En dan de laatste vraag, is het al mogelijk om een van de eerste versies van de N96 te updaten naar de nieuwste versie? want hij geeft aan dat er geen update beschikbaar is, terwijl ik versie 11.101 heb.

Ik hoop op een reactie.
versie 7.7 is volgens mij de nieuwste. die heb ik in ieder geval en met assisted gps aan heeft ie echt supersnel een lock, 2 seconden ofzo. je kunt updaten naar versie 12 als je de productcode van je telefoon verandert. als je in dit topic terugleest kun je precies lezen wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 14:22:
[...]

versie 7.7 is volgens mij de nieuwste. die heb ik in ieder geval en met assisted gps aan heeft ie echt supersnel een lock, 2 seconden ofzo. je kunt updaten naar versie 12 als je de productcode van je telefoon verandert. als je in dit topic terugleest kun je precies lezen wat je moet doen.
Okey dan zal ik hem even updaten
Maar blijft de mobiele TV dan wel werken? als ik mijn productcode verander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 15:02:
[...]

Okey dan zal ik hem even updaten
Maar blijft de mobiele TV dan wel werken? als ik mijn productcode verander?
Een paar posts terug staat nog dat het bij sommige wel werkt en bij anderen niet. :) De zoekfunctie op GoT is goed genoeg om accuraat te zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opera mini op mijn foon gezet en het werkt geen probleem, alleen bij elke pagina die ik open komt er onder een balkje met daarin een hangslotje Veiligheidswaarschuwing. 1 keer vindt ik niet erg maar bij elke klik wordt het vervelend weet iemand hier een oplossing voor? alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry het werkt al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

wat wordt de volgende telefoon met dvb-h van nokia?

[ Voor 10% gewijzigd door Instatic op 11-01-2009 20:39 ]

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
rataplan2 schreef op zondag 11 januari 2009 @ 20:39:
wat wordt de volgende telefoon met dvb-h van nokia?
Die zal nog niet aangekondigd zijn denk ik? Ik zou het echt niet weten, de N97 sowieso niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NordicBlue
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-01 22:57
Waar blijft die vervelende update van KPN :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
NordicBlue schreef op zondag 11 januari 2009 @ 22:36:
Waar blijft die vervelende update van KPN :@
Ze lezen hier mee en als we 2 volle weken niet zeuren komt ie! :) Nee, ik zou het echt niet weten. Ik gok op komende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn telefoon even helemaal leeg gegooid
Ding werd wel erg traag
Ik wil nu alles weer opnieuw gaan installeren.
Waar kan ik de bestanden het beste installeren
Op de 16 gig intern op een externe Micro Sd of op het geheugen van de telefoon.

Als ik foto's wil bekijken in full screen kan ik maar 1 foto kijken
Weet iemand hoe ik verder kan bladeren zodat ik alle foto's achter elkaar full screen kan bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi bij min N82 haalde ik af entoe mijn 16gig kaart uit de telefoon en via de computer kon ik het kaartje netjes defragmenteren. Dit was wel eens nodig spullen erop eraf en zo maar door. Nu is mijn vraag hoe gaat dat met de N96 deze wordt niet herkend door xp in het deframentatie programma,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Yippie,

m'n allereerste echte probleem met m'n nokia is een feit, en misschien weten jullie een oplossing: Als ik m'n telefoon op z'n toetsenblokering hebt staan, en ik schuif hem open krijg ik sinds gisteren gelijk het scherm waarin hij vraagt om een verbinding te selecteren (het schermpje dat je ook altijd krijgt als je op internet wil). Weet iemand hoe dit weg gehaald kan worden, het is best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Fikkie007 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:40:
Yippie,

m'n allereerste echte probleem met m'n nokia is een feit, en misschien weten jullie een oplossing: Als ik m'n telefoon op z'n toetsenblokering hebt staan, en ik schuif hem open krijg ik sinds gisteren gelijk het scherm waarin hij vraagt om een verbinding te selecteren (het schermpje dat je ook altijd krijgt als je op internet wil). Weet iemand hoe dit weg gehaald kan worden, het is best irritant.
Reboot al geprobeerd? Was bij mij de oplossing. :) Is er eigenlijk een mogelijkheid bepaalde apps altijd de toegang te geven via een bepaald toegangspunt? Ik heb namelijk Surf&Mail Totaal en wat mij betreftmag elke app daar toegang door krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Fikkie007 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:40:
Yippie,

betekend dat er een externe schijf benaderd wordt... (gekoppelde netwerk schijf ofzo)

oplossing staat hier in het topic... even zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Als ik een programma opneem met me n96, dan komen de bestanden in de videomap terecht. Maar hij slaat ze op als naam van het kanaal. Maar een tijdje terug sloeg hij ze op als de naam van het progamma!

Helaas kan ik niet vinden waar ik het heb veranderd, kan iemand me verder helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
herculesds schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:49:
Als ik een programma opneem met me n96, dan komen de bestanden in de videomap terecht. Maar hij slaat ze op als naam van het kanaal. Maar een tijdje terug sloeg hij ze op als de naam van het progamma!

Helaas kan ik niet vinden waar ik het heb veranderd, kan iemand me verder helpen?
Ja, dat heb ik dus ook! Maar als je door de video bestanden gaat d.m.v. ybrowser of als de telefoon op de PC is aangesloten, dan slaat er wel de naam van het programma :? dus ik snap ook niet zo goed hoe dat kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Vandaag N95 (31) en N78 (20) updates zie ik in de meuktracker. Zou de N96 snel volgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi even een vraagje omtrent navigatie op mijn N96.Helaas zie ik dat tomtom niet lukt op mijn telefoon.Is routte66 een goed alternatief? Heeft iemand hier ervaringen mee? O zou ik beter een losse tomtom aan kunnen schaffen.

En het valt me op dat de camera van de n96 minder is dan die van mijn n82. Als ik beide camera's Op stand bey zet dan zijn de kleuren van de n96 heel flets tegenover de n82,en de flits van de n96??? niet denderend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:06:
Hoi even een vraagje omtrent navigatie op mijn N96.Helaas zie ik dat tomtom niet lukt op mijn telefoon.Is routte66 een goed alternatief? Heeft iemand hier ervaringen mee? O zou ik beter een losse tomtom aan kunnen schaffen.

En het valt me op dat de camera van de n96 minder is dan die van mijn n82. Als ik beide camera's Op stand bey zet dan zijn de kleuren van de n96 heel flets tegenover de n82,en de flits van de n96??? niet denderend
Sygic Mcguider 7.7 is de navigatie die je nodig hebt....

Tip! gebruik de zoekfunctie eens!

heb je uberhaupt wel iets gelezen op dit forum of begin je meteen met vragen?

al je vragen, en dus de antwoorden staan al in dit topic...

McGuider 7.7 beste navigatie voor de N96 (aangezien tomtom de mobiele kaarten niet meer levert)
Fototoestel van de N96 is indd minder.
Flits heb ik geen problemen mee....

welke software versie draai je?
de eerste firmware foto's waren nog erger...

[ Voor 23% gewijzigd door dude-nl op 13-01-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 18:06:

1. Sygic is het populairst hier in het topic. :)
- Dude-nl was me net voor. :)

2. De firmware updates maken de camera steeds een stapje beter, meen ik. De flitser is inderdaad een puntje waar Nokia in is gefaald bij de N96. Een xenon was beter geweest. Zelf heb ik er niet al te veel problemen mee, maar als ik mocht kiezen was ik ook voor de xenon gegaan. De N82 heeft wel een xenon flitser dus die is beter, ja.

Zoekfunctie mag wat mij betreft meer gebruikt worden, ja. Je kunt in het topic zelf zoeken, beter en makkelijker kan niet. Hij staat rechtsboven onder 'MY TNET'!! Neem aan dat we allemaal nog ogen hebben hier. :)

[ Voor 11% gewijzigd door djpdjpnl op 13-01-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi dude-nl
Eerst dank voor je antwoorden.
Met betrekking tot het doorlezen van dit topic het volgende.
Ik kom net van het forum van de N82 af,dit topick is netjes uitgesplitst.
Dat kan ik van deze helaas niet zeggen 92 pagina's.
En er staat helaas ook een hoop bocht tussen.

Ik draai versie 12.043 datum softw vesi 26-11-08
Aangepaste versie12.043.098.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Ik heb vanavond m'n telefoon gereset (harde reset dus) maar MobielTV werkt nog steeds niet. Had gehoopt dat dit het zaakje zou oplossen. Ook hoopte ik dat McGuider zou werken... maar ik had 'm niet in de rootfolder geïnstalleerd dus het was niet echt noodzakelijk. :) KPN, waar blijf je met m'n firmware.. straks komt Nokia met 13 en dan hebben jullie 12 nog niet eens gelaunched!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
ligt het niet gewoon aan de dekking bij jou? Welke foutmelding krijg je precies? en heb je de productcode op euro2 gezet met de nieuwe firmware? Dan deed hij het bij wel gewoon door de instellingen van mobiel tv te resetten en abo opnieuw aanvragen!

give it a try!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
sjekrecords schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 09:10:
ligt het niet gewoon aan de dekking bij jou? Welke foutmelding krijg je precies? en heb je de productcode op euro2 gezet met de nieuwe firmware? Dan deed hij het bij wel gewoon door de instellingen van mobiel tv te resetten en abo opnieuw aanvragen!

give it a try!
Ik zou echt niet weten wat ik fout doe. M'n KPN productcode heb ik naar Euro2 gezet inderdaad en sinds de laatste update (12) heb ik geen tv meer. De dekking is hier goed, met kerst nog geprobeerd in Den-Haag bij familie (zowel binnen als buiten) en daar werkte het ook niet. Gisteren dus een harde reset geprobeerd, zonder resultaat. Wachten op KPN dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eens proberen in je abonnementen deze opnieuw op te halen..
Dat was bij mij de oplossing en werkte daarna weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:47:
Ik zou eens proberen in je abonnementen deze opnieuw op te halen..
Dat was bij mij de oplossing en werkte daarna weer.
Werkt helaas ook niet. Abo ophalen of simpelweg een nieuwe aanvragen geeft me error code -30342. Dit zou betekenen dat hij de server niet kan bereiken. De tech.dienst van KPN vertelde me wel op de seconde precies wanneer ik ze aangevraagd had, hij komt daar dus wel binnen. Waarom hij niks terugstuurt naar mij wist hij ook niet.
Pagina: 1 ... 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic