Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.095 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
The Champ schreef op zondag 28 december 2008 @ 11:39:
[...]

Tjah vreemd genoeg heb ik me nokia internet radio naar 'radio 1' laten zoeken, maar dan vind ie niks. Als je zelf daar gaat zoeken zie je hem wel staan. Echt goed zoeken doet ie dus niet.
Radio 1 staat er wel in, veronica of bijv 538 staat er weer niet in, of zit ik nu eens niet goed te zoeken?
Maar ben al blij dat langs de lijn hiermee te ontvangen is, kan ik lekker tijdens me werk op de hoogte blijven van me clubje. Hier heb ik namelijk geen normaal radio ontvangst.
De FM zenders vinden is pas een ramp! Nog nooit Arrow Classic Rock gevonden en de standaard populaire zenders missen ook. :(

Voor zij die trouwens nog iets zoeken tegen het krassen e.d.; invisibleSHIELD heeft voor USD11,95 een screen protector en voor USD24,95 een full body cover. :)

[ Voor 15% gewijzigd door djpdjpnl op 28-12-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
djpdjpnl schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:43:
[...]

De FM zenders vinden is pas een ramp! Nog nooit Arrow Classic Rock gevonden en de standaard populaire zenders missen ook. :(

Voor zij die trouwens nog iets zoeken tegen het krassen e.d.; invisibleSHIELD heeft voor USD11,95 een screen protector en voor USD24,95 een full body cover. :)
Ik heb voor 2 euro via ebay (engeland) een full face protector gekocht.
Dekt heel de voorkant af...

SUPER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Als iemand mij een sms stuurt met een smile teken erin dan zie ik geen smile tje, vreemd want in andere telefoons zie ik wel een smile tje. Kunnen we geen smilies zien op de N96?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
The Champ schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:06:
Als iemand mij een sms stuurt met een smile teken erin dan zie ik geen smile tje, vreemd want in andere telefoons zie ik wel een smile tje. Kunnen we geen smilies zien op de N96?
nope, is niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demotjo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09-2024

Hallo,

Nadat ik Garmin mobile navigator heb geinstalleerd (deze werkt overigens perfect) zie ik nu ook alle garmin gerelateerde afbeeldingen voorbij komen in mijn foto galerij b.v. de icoontjes plaatje van garmin opstarten enz enz . hoe kan ik hier vanaf komen Ik durf deze niet te verwijderen uit de galerij :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
demotjo schreef op maandag 29 december 2008 @ 07:41:

Hallo,

Nadat ik Garmin mobile navigator heb geinstalleerd (deze werkt overigens perfect) zie ik nu ook alle garmin gerelateerde afbeeldingen voorbij komen in mijn foto galerij b.v. de icoontjes plaatje van garmin opstarten enz enz . hoe kan ik hier vanaf komen Ik durf deze niet te verwijderen uit de galerij :/
Ik heb daar uberhaupt last van. Dit geldt trouwens niet voor afbeeldingen maar ook geluiden (in m'n muziekbibliotheek staan bv. ook de ringtones die ik in een andere map heb gezet).

Ik zou het fijn vinden als er een manier was om ervoor te zorgen dat Nokia alleen bepaalde directories in z'n library of gallery opneemt.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:23:
Ik heb nog even getest met 12.043 inzake de Telfort bug, de enige manier op dit moment om het voor elkaar te krijgen is via FOTA vanaf een 11.xxx versie ( *#0000# >Opties > Controleren op update) EN je productcode 0573749 is. Aangezien het toestel wel moet kunnen downloaden, is het noodzakelijk dat dit doet via wifi of, als je de bug al had opgelost in 11.xxx, dan kun je ook via GPRS downloaden.

Voor Nokia Software Updater (NSU) en Phoenix (Nokia Service Points / NSP) is nog geen 12.043 beschikbaar voor de productcode 0573749, dat is vermoedelijk de traagheid bij de verschillende distributiemethodes. Meestal is dat een kwestie van enkele dagen.

Ik heb ook nog even getest met 12.043 net de EURO2 productcode, zowel via NSU als NSP. Deze heeft niet de Telfort fix! Telfort gebruikers zullen dus 0573749 moeten gebruiken.
Na 1,5 jaar een n95 afgelopen zaterdag een n96 gekocht. Ook ik kan het internet niet op met mijn telfort abonnement. Ik heb wat dingen opgevolgd zoals dude en robertwebbe eerder schreven. Alleen blijf ik op het flashen hangen hier gaat iets mis. Ik heb deze site gebruikt om uit te vinden hoe te flashen.

Mijn productcode nu is 0569617 als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen. Wat is het toch een gedoe om telfort internet op de n96 aand e praat te krijgen, ik lees overal op fora's berichten van klagende mensen. Wie heeft dit slagveld om telfort internet aan de praat te krijgen al overwonnen? en heeft bruikbare tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 14:21:
[...]

Na 1,5 jaar een n95 afgelopen zaterdag een n96 gekocht. Ook ik kan het internet niet op met mijn telfort abonnement. Ik heb wat dingen opgevolgd zoals dude en robertwebbe eerder schreven. Alleen blijf ik op het flashen hangen hier gaat iets mis. Ik heb deze site gebruikt om uit te vinden hoe te flashen.

Mijn productcode nu is 0569617 als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen. Wat is het toch een gedoe om telfort internet op de n96 aand e praat te krijgen, ik lees overal op fora's berichten van klagende mensen. Wie heeft dit slagveld om telfort internet aan de praat te krijgen al overwonnen? en heeft bruikbare tips.
Het laatste wat je moet doen is je productcode veranderen (indien je internet van Telfort wil)!!! Je moet je productcode op 0573749 laten staan. Connect je N96 via de USB met je PC en start Nokia Updater op je PC. Als je firmware 11.101 of lager heb dan zal de Updater vragen om te herinstalleren (indien je 11.101 hebt) of te updaten (als je lager hebt). Druk in beide gevallen op ja.

Maar nogmaals. Zodra je je productcode veranderd en je hebt 12.043 dan ben je net als ons het haasje.

Wanneer versie 12.043 via NSU beschikbaar is is echt een raadsel en niemand kan daar wat zinnigs over vertellen. Kan over een uur zijn maar ook over een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
[...]
Wanneer versie 12.043 via NSU beschikbaar is is echt een raadsel en niemand kan daar wat zinnigs over vertellen. Kan over een uur zijn maar ook over een maand.
Ik verwacht zelf vrij snel na de feestdagen. Traditioneel nemen veel techneuten vrije dagen op tussen kerst en nieuwjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:30:
[...]

Het laatste wat je moet doen is je productcode veranderen (indien je internet van Telfort wil)!!! Je moet je productcode op 0573749 laten staan. Connect je N96 via de USB met je PC en start Nokia Updater op je PC. Als je firmware 11.101 of lager heb dan zal de Updater vragen om te herinstalleren (indien je 11.101 hebt) of te updaten (als je lager hebt). Druk in beide gevallen op ja.

Maar nogmaals. Zodra je je productcode veranderd en je hebt 12.043 dan ben je net als ons het haasje.

Ok bedankt voor de info. Dan is het afwachten op de volgende update 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op maandag 29 december 2008 @ 16:34:
[...]

Ik verwacht zelf vrij snel na de feestdagen. Traditioneel nemen veel techneuten vrije dagen op tussen kerst en nieuwjaar.
Wie niet he. :) Gemiddeld (zo ver ik weet hoor) komt KPN ca. een maand na de Nokia FW update met een update. De laatste Nokia (12) kwam op 26 november dus half januari zou haalbaar moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag stond ik even op het station.. Dacht even proberen mijn mobiele tv te actieveren.. ging allemaal netjes.. programma gids gevonden.. activatie verzoek verzonden.. en tot mijn grote verbazing werd deze binnen enkele seconden goedgekeurd en kon ik weer gebruik maken van mijn mobiele tv.. :D

Ik heb aan mijn kant niks veranderd, weet niet of er aan de KPN kant iets is veranderd..

(v12.0.43 met Product code: EUR2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 december 2008 @ 18:29:
Vandaag stond ik even op het station.. Dacht even proberen mijn mobiele tv te actieveren.. ging allemaal netjes.. programma gids gevonden.. activatie verzoek verzonden.. en tot mijn grote verbazing werd deze binnen enkele seconden goedgekeurd en kon ik weer gebruik maken van mijn mobiele tv.. :D

Ik heb aan mijn kant niks veranderd, weet niet of er aan de KPN kant iets is veranderd..

(v12.0.43 met Product code: EUR2)
Weer gebruikmaken als in 'hij deed het niet meer en nu wel'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, zie een paar posts omhoog, ik had dezelfde errors (33) als iedereen in dit topic. En nu werkt het tv kijken dus weer naar behoren en kan gewoon tv kijken. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Heb na een harde reset geen mogelijkheid meer om Transformers te bekijken. Is het mogelijk om deze weer actief te krijgen of kan ik die net zo goed verwijderen? Toch 2x 700MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die nog problemen ervaren met het streamen van YouTube video's is er helaas nog geen gemakkelijke oplossing. Ik heb even op de Nokia forums rondgekeken en daar kwam naar voren dat mensen alles geprobeerd hadden: http://discussions.nokia....essage.uid=362782#U362782

En dat de conclusie was:
Reset *#7780# was the only solution to this one.
Ik heb geen zin in een hard reset dus ik hoop dat er ooit nog een oplossing komt waarbij je geen hard reset hoeft uit te voeren.

Het probleem zit bij mij in de Wlan connectie in combinatie met Realplayer streaming. Als ik namelijk bij RealPlayer instellingen Vodafone GRPS steam invul dan streamt die wel gewoon videobestanden.
Maar aangezien je maar een beperkte capaciteit hebt wil ik video's bekijken via mijn Wlan connectie. Verbind ik Youtube dmv de Wlan connectie dan gaat het bij het streamen fout en krijg ik het bericht: Video mislukt.
Het rare is dat de desktop versie van youtube wel werkt icm WLAN en dus video's streamt.
Zal het dan iets met de poort instellingen zijn of een fout in RealPlayer?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:23
Ik zoek nog theme's voor de N96. Niet van die algemene S60 sites maar echt thema's gemaakt voor de N96.
Ik heb er tot nu toe maar 1 gevonden maar die heeft nog maar een paar thema's:

http://www.symbianthemes.us/nokia_n96/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Artwido schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:02:
Ik zoek nog theme's voor de N96. Niet van die algemene S60 sites maar echt thema's gemaakt voor de N96.

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Artwido schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 21:02:

Ik zou zeggen houd Pizero.net in de gaten. Hij maakt toch wel de mooiste themes naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:12:
[...]

Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!

edit: Ik zie net dat je Windows Explorer niet wil gebruiken. Als je Nokia Suite "rotzooi" vindt, dan is de Windows Explorer in jouw ogen nog grotere rotzooi? 8)7
Ik manage de muziek op mn N96 met Winamp, die ik ook al gebruik voor het gewoon afspelen van al mn muziek; heel makkelijk managen, gwn slepen of rechtermuis-klikken en hij zet automatisch in goede map systeem (volgens mij is t Artiest / Album / Tracks) en met de Tags en albumart en alles 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt die nieuwe zender nu? Hij zou vanaf 20 december in de lucht zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
dude-nl schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:06:
[...]

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...
Volgens mij zei hij toch echt "Speciaal voor de n96" en niet algemeen s60 ;)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
Ik heb een N96 van T-Mobile met een 2 jarig abonnement. Ik heb er laatst een KPN kaartje in gedaan en die werkte gewoon. Dus volgens mij geen simlock. Is het normaal dat er geen simlock op zit bij een 2 jarig abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 19:43

ralfbosz

xm create bosz -c

Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:05:
Ik heb een N96 van T-Mobile met een 2 jarig abonnement. Ik heb er laatst een KPN kaartje in gedaan en die werkte gewoon. Dus volgens mij geen simlock. Is het normaal dat er geen simlock op zit bij een 2 jarig abonnement?
Toen T-Mobile me belde voor een verlening (meer overstap van Orange naar T-Mobile), heeft de dame in kwestie meerdere malen gemeld dat HUN N96 niet simlocked zou zijn (in tegenstelling tot de KPN).

Was ook nog een goeie deal ;) Alleen misschien eens die T-Mobile firmware eraf halen, maar zolang alles werkt ;).

rm -r *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:05:
De afgelopen 10 jaar heb ik niet anders meegemaakt. Altijd 2-jarig en nog nooit een simlock op het toestel (KPN en de laatste jaren Vodafone) gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiquena
Ik had hiervoor een N70 ook van Tmobile (2 jaar). Maar hier zat wel een simlock op. Ik heb wel verhalen gehoord dat er op een N96 van KPN een simlock zit.

Aan de ene kant ook raar dat er bij een 2 jarig abonnement een simlock zit want ze zijn verplicht om een gesimlockt toestel na een jaar simlock vrij te maken op verzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:29:
Ik had hiervoor een N70 ook van Tmobile (2 jaar). Maar hier zat wel een simlock op. Ik heb wel verhalen gehoord dat er op een N96 van KPN een simlock zit.

Aan de ene kant ook raar dat er bij een 2 jarig abonnement een simlock zit want ze zijn verplicht om een gesimlockt toestel na een jaar simlock vrij te maken op verzoek.
Op verzoek ja. :) Dus het eerste jaar mag ie gelocked zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-09 11:44
mijn mobiel tv doet het inmiddels met de nieuwste firmware en euro2 code! Heb mobiel instellingen gereset en nu doet hij het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-12-2023
Xiquena schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 16:29:

Mijn KPN toetsel is ook gelocked.

Maarja, wat is gelocked tegenwoordig nog? Je kunt de simkaarten van KPN, Hi en telfort gebruiken, en ook a Debitel abonnementjes van KPN,Hi, telfort.

Enkel T-mobile, vodafone etc. zijn uitgesloten :P

Natuurlijk laat ik hem na een jaar ook unlocken, maar ik heb toch een 2 jarig abo, dus erg lastig vind ik hetn iet.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
sjekrecords schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 17:27:
mijn mobiel tv doet het inmiddels met de nieuwste firmware en euro2 code! Heb mobiel instellingen gereset en nu doet hij het prima!
FW 12 met Euro2?
Heb je de MobielTV instellingen gerest of de toestelinstellingen (harde of zachte reset?).
Deed ie 't eerst niet en wanneer werkte 't weer wel?

:) Ben benieuwd of ie nu hier ok werkt vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week ook een N96 opgehaald bij The Phonehouse
Toestel bevalt redelijk
Tv werkt perfect
Sygic Navigatie Krijgt pas na 5 min verbinding
Toestel is wel traag en de accu is binnen 8 uur helemaal leeg
Vandaag weer even naar the phonehouse geweest om de problemen voor te leggen.
Accu is een bekend probleem en zou na verschillende keren opladen langer mee moeten gaan.
De traagheid zou met een software update beter moeten gaan.
Toen ik weg wilde gaan zag ik een grote poster hangen met exact hetzelfde abbo wat ik had afgesloten.
Alleen nu krijg je er een 16 gig Micro SD kaart bij.
Ik heb gevraagd waarom ik die niet alsnog er bij krijg.
Dit moest overlegd worden met de filliaal manager.
Morgen nog maar eens vragen dan is de filiaal manager er.
Ik ben benieuwd of de service van The Phone House zo goed is dat ik hem er gewoon alsnog bij krijg
Wordt vervolgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:57:
Vorige week ook een N96 opgehaald bij The Phonehouse
Toestel bevalt redelijk
Tv werkt perfect
Sygic Navigatie Krijgt pas na 5 min verbinding
Toestel is wel traag en de accu is binnen 8 uur helemaal leeg
Vandaag weer even naar the phonehouse geweest om de problemen voor te leggen.
Accu is een bekend probleem en zou na verschillende keren opladen langer mee moeten gaan.
De traagheid zou met een software update beter moeten gaan.
Toen ik weg wilde gaan zag ik een grote poster hangen met exact hetzelfde abbo wat ik had afgesloten.
Alleen nu krijg je er een 16 gig Micro SD kaart bij.
Ik heb gevraagd waarom ik die niet alsnog er bij krijg.
Dit moest overlegd worden met de filliaal manager.
Morgen nog maar eens vragen dan is de filiaal manager er.
Ik ben benieuwd of de service van The Phone House zo goed is dat ik hem er gewoon alsnog bij krijg
Wordt vervolgt
Zou leuk zijn als je 'm alsnog krijgt. The Phone House is mij in ieder geval altijd goed bevallen qua service. Bij een BelCompany, T for Telecom Primafoon, Vodafone etc. wordt je altijd maar aan de kant gegooid omdat je een vraag hebt en niks komt kopen en bij The Phone House ben ik meerdere malen netjes te woord gestaan bij een vraag en heb daar dus ook de telefoon voor mijn vriendin gekocht. Zij waren de enige die mij alle opties normaal wilden uitleggen en dat ie daar dan ietsje duurder was maakt mij dan niet veel uit. Ik geef je dus een goede kans dat het lukt. :)

De problemen die je hebt worden met de firmware updates steeds een stapje verbeterd dus er zit hoop in!

[ Voor 3% gewijzigd door djpdjpnl op 02-01-2009 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
Ja idd laatste firmware en euro2 mobiel tv instellingen gereset. Niet het toestel gereset. Eerst deed hij het niet..... nu gelukkig wel!
djpdjpnl schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 20:00:
[...]

FW 12 met Euro2?
Heb je de MobielTV instellingen gerest of de toestelinstellingen (harde of zachte reset?).
Deed ie 't eerst niet en wanneer werkte 't weer wel?

:) Ben benieuwd of ie nu hier ok werkt vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
sygic moet het veel sneller doen.... even de instellingen na lopen. Assisted gps aanzetten op je n96 en in syguc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via instellingen de Assisted gps en Netwerk aanstaan
En in sygic Assisted gps aan
Alleen staat er in Sygic wel een kruis door gps module aanzetten.
Het duurt hier echt bijna 5 min voor een fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:53:
Ik heb via instellingen de Assisted gps en Netwerk aanstaan
En in sygic Assisted gps aan
Alleen staat er in Sygic wel een kruis door gps module aanzetten.
Het duurt hier echt bijna 5 min voor een fix
Echt apart, met de nieuwste sygic heb ik zelfs in huis bereik! En dat binnen 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
sjekrecords schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 22:44:
Ja idd laatste firmware en euro2 mobiel tv instellingen gereset. Niet het toestel gereset. Eerst deed hij het niet..... nu gelukkig wel!

[...]
Heb ze gereset maar krijg nu error code -1 (ligt waarschijnlijk aan m'n bereik). Tot dusver alleen -3 en 30342 gehad dus het is een verandering! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl

quote:
dude-nl schreef op woensdag 31 december 2008 @ 11:06:
[...]

een paar?
staan er 71 op...
toch al heel wat...

eymey schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 22:42:

[...]

Volgens mij zei hij toch echt "Speciaal voor de n96" en niet algemeen s60 ;)
Staat op de website:
Total of 71 themes for Nokia N96.

Ziet er toch uit al 71 stuks voor de N96 tenzij mijn browser wat anders laat zien dan jouw browser ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend terug geweest naar The Phonehouse in Wageningen.
Ik werd daar uiterst vriendelijk geholpen door Andries en kreeg alsnog de 16 gig kaart ter waarde van 50 euro kado.
Wat een super service
Hier kunnen heel veel winkels een voorbeeld aan nemen
The Phonehouse Wageningen verdiend wat mij betreft dan ook de warme douche.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-09 13:35
Wanneer ik mijn N96 aansluit om te synchen met mijn PC crashed mijn Winamp continu :(

Zijn er meer mensen met dit probleem die een mogelijke oplossing hebben? Heb google er even op nagezocht, op het forum van Winamp loopt er ook al een topic over. Echter wordt er geen oplossing aangedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:03:
Wanneer ik mijn N96 aansluit om te synchen met mijn PC crashed mijn Winamp continu :(

Zijn er meer mensen met dit probleem die een mogelijke oplossing hebben? Heb google er even op nagezocht, op het forum van Winamp loopt er ook al een topic over. Echter wordt er geen oplossing aangedragen.
Ik heb hier zelf geen problemen mee. Draai je Vista (geen SP of SP1) of XP (SP1 of SP2)?
Misschien dat iets meer info meer mede-probleemondervinders oplevert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
djpdjpnl schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:16:
[...]

Ik heb hier zelf geen problemen mee. Draai je Vista (geen SP of SP1) of XP (SP1 of SP2)?
Misschien dat iets meer info meer mede-probleemondervinders oplevert?
Draai momenteel WinXP SP3. Heb nog even gekeken bij de plug-ins van de 'Portables' devices, bij de configuratie instellingen van Winamp. Enige wat me daar opvalt is dat er niet een specifieke plugin is voor Nokia toestellen (en dus wel voor bijv. WM5+, iPod, Creative).

Het crashen gebeurd ongeveer na 5 seconden na het opstarten van Winamp wanneer het toestel min of meer 'herkend' word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:21:
[...]

Draai momenteel WinXP SP3. Heb nog even gekeken bij de plug-ins van de 'Portables' devices, bij de configuratie instellingen van Winamp. Enige wat me daar opvalt is dat er niet een specifieke plugin is voor Nokia toestellen (en dus wel voor bijv. WM5+, iPod, Creative).

Het crashen gebeurd ongeveer na 5 seconden na het opstarten van Winamp wanneer het toestel min of meer 'herkend' word.
Probeer het toestel een x aan te sluiten in Media Transfer mode ipv PC Suite, wellicht dat dat wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serv-on
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-03-2024
Ik heb een probleem met de gps van de n96. Ik heb zowel mcguider als garmin geprobeerd maar hij krijgt geen connectie met de satelieten. Overigens met een t mobile sim en met de standaard firmware (nooit geupdate)

Kan dit te maken hebben met het toegangspunt? Deze staat op t-mobile internet maar ik heb geen internet. Ik kan verder alleen tmobile mms of tzones selecteren. Ik lees overal dat navigeren gratis is maar waarom hebben we deze instellingen dan nodig.

Ik heb ook verschillende methoden pos.bepaling geprobeerd, werkt ook allemaal niet.

Wellicht is de interne gps defect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serv-on schreef op zondag 04 januari 2009 @ 01:45:
Ik heb een probleem met de gps van de n96. Ik heb zowel mcguider als garmin geprobeerd maar hij krijgt geen connectie met de satelieten. Overigens met een t mobile sim en met de standaard firmware (nooit geupdate)

Kan dit te maken hebben met het toegangspunt? Deze staat op t-mobile internet maar ik heb geen internet. Ik kan verder alleen tmobile mms of tzones selecteren. Ik lees overal dat navigeren gratis is maar waarom hebben we deze instellingen dan nodig.

Ik heb ook verschillende methoden pos.bepaling geprobeerd, werkt ook allemaal niet.

Wellicht is de interne gps defect?
Als je geen A-GPS kan gebruiken moet dit ook uitgezet worden, anders kan Sygic nooit een fix krijgen. Zonder A(ssisted)-GPS kan een fix bijzonder lang duren, vooral voor de eerste keer. Binnenshuis een fix krijgen is dan ook redelijk onmogelijk. Buitenshuis kan je zomaar een half uur wachten op een eerste fix. Ik denk niet (maar dat is maar een gok) dat de interne GPS defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giem
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:54
Is er al weer wat meer bekent over een nieuwe firmware..

Mijn N96 is namelijk over het algemeen gewoon snel, maar soms spontaan niet meer vooruit te branden.. Reageerd dan bijna nergens meer op, en na even wachten soms weer snel, soms ook niet en dan is er weer een reboot nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
djpdjpnl schreef op zondag 28 december 2008 @ 17:43:
[...]

Hmm, over de FM heb ik nog niet te klagen gehad bij de n96 :). Ik durf zelfs bijna te stellen dat de ontvangst beter is dan op m'n vorige telefoon (SE k800i). Misschien ligt het ook mede aan gebruikte oordopjes (Sennheiser dopjes van ong. 11 euro bij Mediamarkt), maar alles wat in de Ether zit pakt ie buiten wel op.

Binnen in een gewoon huis wordt het wel snel minder maar de zender die ik het meest luister (3fm) is in de trein en zelfs rondbanjerend op station Utrecht Centraal overal prima te horen :). En als bonus ook nog eens gewoon op normaal volume (zie m'n eerdere opmerking over de geluidskwaliteit bij mp3 luisteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
eymey schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:33:
[...]

Hmm, over de FM heb ik nog niet te klagen gehad bij de n96 :). Ik durf zelfs bijna te stellen dat de ontvangst beter is dan op m'n vorige telefoon (SE k800i). Misschien ligt het ook mede aan gebruikte oordopjes (Sennheiser dopjes van ong. 11 euro bij Mediamarkt), maar alles wat in de Ether zit pakt ie buiten wel op.

Binnen in een gewoon huis wordt het wel snel minder maar de zender die ik het meest luister (3fm) is in de trein en zelfs rondbanjerend op station Utrecht Centraal overal prima te horen :). En als bonus ook nog eens gewoon op normaal volume (zie m'n eerdere opmerking over de geluidskwaliteit bij mp3 luisteren).
Hmz... ik heb dat tussenstukje er tussen zitten (moet voor de FM ontvangst toch?) en daar eigen oortjes in geprikt. Ik heb 't meerdere keren in de auto/buiten geprobeerd maar zonder geluk. Ik haal er wel een paar grote zenders uit maar een 3FM, 538 etc. zie ik niet staan. Aghja... ik heb gelukkig veel mp3'tjes erop staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laats de nokia n96 aangeschaft, hij werkt perfect en ben er tevreden mee.
maar ik heb een dode pixel in me scherm (nauwelijks te zien maar in het donker wel te zien, en nog 4 hele kleintje) moet ik hem terug sturen naar de webshop war ik hem gekocht hem of er maar mee leven. verder doet de led verlichting het maar 2 seconde tijdens het filmen en gaat dan verder met filmen zonder de verlichting, is hij kapot of doe ik iets fout? ook heb ik al een paar keer gebruikt gemaakt met het gps systeem, werk grappig maar ik weet nu niet zeker of ik iets heb aangeschaft om te betalen?!?, word er zelfs beetje zenuwachtig van als ik lees bij instellingen dat ik een licentie heb aangevraagd voor 361 dagen voor routes in benelux en frankrijk. heb ik hier voor betaald? ik heb alleen de eerste keer iets bevestig en kreeg toen een bevestiging terug voor het gebruik. ik hoop dat een van jullie me snel kan helpen op al deze vragen.
m.v.g. twan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Giem schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:20:
Mijn N96 is namelijk over het algemeen gewoon snel, maar soms spontaan niet meer vooruit te branden.. Reageerd dan bijna nergens meer op, en na even wachten soms weer snel, soms ook niet en dan is er weer een reboot nodig..
Ik heb hetzelfde probleem. Over het algemeen werkt hij gewoon goed, en dan spontaan doet hij bijna niks meer waardoor ik moet rebooten.

[ Voor 23% gewijzigd door Hacula op 04-01-2009 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:10:
Ik heb laats de nokia n96 aangeschaft, hij werkt perfect en ben er tevreden mee.
maar ik heb een dode pixel in me scherm (nauwelijks te zien maar in het donker wel te zien, en nog 4 hele kleintje) moet ik hem terug sturen naar de webshop war ik hem gekocht hem of er maar mee leven. verder doet de led verlichting het maar 2 seconde tijdens het filmen en gaat dan verder met filmen zonder de verlichting, is hij kapot of doe ik iets fout? ook heb ik al een paar keer gebruikt gemaakt met het gps systeem, werk grappig maar ik weet nu niet zeker of ik iets heb aangeschaft om te betalen?!?, word er zelfs beetje zenuwachtig van als ik lees bij instellingen dat ik een licentie heb aangevraagd voor 361 dagen voor routes in benelux en frankrijk. heb ik hier voor betaald? ik heb alleen de eerste keer iets bevestig en kreeg toen een bevestiging terug voor het gebruik. ik hoop dat een van jullie me snel kan helpen op al deze vragen.
m.v.g. twan
Dode pixels
- Eventjes mailen/bellen naar die webshop wat je moet doen. Bij computerschermen is het voor zover ik weet best wel lastig om dode pixels in de garantie te praten, maar hoe het bij telefoons zit weet ik niet. Bel gewoon eventjes en claim dat je een nieuw toestel wilt.

Verlichting
- De verlichting met filmen kun je met het derde icoontje van bovenaf aanzetten. Als het goed is blijft ie dan aanstaan.

Navigatie
- Met Nokia Maps is het inderdaad mogelijk om een licentie te kopen. Als je dit aangeklikt hebt kan het goed zijn dat je dit op je rekening terug ziet. Houd de rekeningen even goed in de gaten.

Update ook goed je firmware, dit kan rare probleempjes, waardoor het lijkt dat er iets kapot is terwijl het allemaal gewoon werkt, uit het systeem van de telefoon halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zijn het geen dode pixels maar is het stof onder je scherm, heb ik (volgensmij) ook last van.
Waar kun je bij Sygic Drive instellen dat hij gebruikt maakt van A-GPS? Kan het nergens vinden... Bij mij heeft ie na 5 minuten nog steeds geen fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 19:48:
Misschien zijn het geen dode pixels maar is het stof onder je scherm, heb ik (volgensmij) ook last van.
Ik heb dit al meer gelezen in dit topic maar ik heb nergens last van. :/ Hoe zou dat stof er dan in moeten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een week met het toestel gespeeld te hebben, ben ik nog niet laaiend enthousiast. Mijn n95 liep toch wel lekker snel door alle menu's en zware applicaties heen.

- Minpunten: Nog steeds geen update om het internet probleem met telfort spot te fixen (zonder productcode te wijzigen). Verder had Ik minstens verwacht dat de free to air zenders van de publieken zowel regionaal als landelijk te gratis te ontvangen waren.

+ Grote van het beeldscherm, Audiokwaliteit, scherpte van foto's,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:02:
Na een week met het toestel gespeeld te hebben, ben ik nog niet laaiend enthousiast. Mijn n95 liep toch wel lekker snel door alle menu's en zware applicaties heen.

- Minpunten: Nog steeds geen update om het internet probleem met telfort spot te fixen (zonder productcode te wijzigen). Verder had Ik minstens verwacht dat de free to air zenders van de publieken zowel regionaal als landelijk te gratis te ontvangen waren.

+ Grote van het beeldscherm, Audiokwaliteit, scherpte van foto's,
Kan je de update ook niet doen middels *#0000# - opties - controlere op updates. Dit doe je op je toestel. Je moet dan wel Wifi verbinding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:24:
[...]

Kan je de update ook niet doen middels *#0000# - opties - controlere op updates. Dit doe je op je toestel. Je moet dan wel Wifi verbinding hebben.
Zojuist geprobeerd via wifi een update binnen te halen ''geen updates beschikbaar'' is de melding. Ik heb via dezelfde manier een week geleden software update 11.101.205.5 binnengehaald. Blijkbaar is er nog steeds geen nieuwe update beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:02:

Tegenwoordig is niets gratis, dat lijkt me inmiddels voor zich spreken. Als 1,2 en 3 gratis zouden zijn dan heeft KPN nog maar zeven unieke zenders in het pakken. Nu krijg je tien (binnenkort elf) zenders voor 9,95, ongeveer een euro per zender dus. Als er zeven voor 9,95 zouden zijn komt dat neer op ongeveer anderhalve euro per zender. Lijkt me niet een aantrekkelijk pakket. Sowieso, waarom zou KPN gratis zenders op hun gadget-service gooien terwijl men er best voor wil betalen. Als je gratis wilt kijken had je voor 31 dec. vorig jaar een abo moeten afsluiten. :)
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Zojuist geprobeerd via wifi een update binnen te halen ''geen updates beschikbaar'' is de melding. Ik heb via dezelfde manier een week geleden software update 11.101.205.5 binnengehaald. Blijkbaar is er nog steeds geen nieuwe update beschikbaar?
Als je de productcode niet gewijzigd hebt dan is dit voor nu de laatste update die je kunt binnen halen.

[ Voor 53% gewijzigd door djpdjpnl op 04-01-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
djpdjpnl schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:55:
[...]

Als je gratis wilt kijken had je voor 31 dec. vorig jaar een abo moeten afsluiten. :)
De actie is verlengt tot en met 31 maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 21:40:
[...]

Met die update kan je gewoon Telfort internet gebruiken hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Upbeat schreef op zondag 04 januari 2009 @ 22:50:
[...]

De actie is verlengt tot en met 31 maart :)
Ah... dan zal ie wel weer tot 31 juni verlengd worden straks en met een beetje geluk krijg ik 'm weer gratis als ik m'n abo verleng over 1,5 jaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
Dix0r schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:03:

Dit heb ik dus ook. Gebeurt gelijk als je je Nokia aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Verwijderd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 14:30:
[...]

Probeer het toestel een x aan te sluiten in Media Transfer mode ipv PC Suite, wellicht dat dat wel werkt.
Maakt jammer genoeg geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op zondag 04 januari 2009 @ 23:56:
[...]

Met die update kan je gewoon Telfort internet gebruiken hoor...
Dan vraag ik mij af wat ik verkeerd doe. Hoe zijn jouw instellingen dude-nl.
Ik heb dit hele n96 topic doorgespit naar de oplossing, maar niets kunnen vinden.
Heb de settings van telfort spot opnieuw binnen gehaald, ip adres weggehaald maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dix0r
Zie dat er inmiddels weer een nieuwe firmware update mogelijk is (versie 12 oid). Wil mijn toestel maar eens updaten, dit betekend dat ik automatisch alle gegevens kwijt ben en deze terug moet zetten met backup restore, toch?

edit:
ah.. alle gegevens blijven gewoon behouden :)

[ Voor 12% gewijzigd door Dix0r op 05-01-2009 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Ik heb dit hele n96 topic doorgespit naar de oplossing, maar niets kunnen vinden.
Heb de settings van telfort spot opnieuw binnen gehaald, ip adres weggehaald maar geen resultaat.
Gebruik je de laatste Telfort (dat zal dezelfde als KPN zijn?) firmware of heb je je productcode veranderd?

edit; voor de KPN Surf&Mail Totaal gebruikers onder ons; *klikje naar Tweakers.net nieuwbericht*! Gaan we dr nu hard op vooruit of geldt dit voor de mobiel internet versies voor computers enzo?

[ Voor 24% gewijzigd door djpdjpnl op 05-01-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
djpdjpnl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:56:
[...]

Gebruik je de laatste Telfort (dat zal dezelfde als KPN zijn?) firmware of heb je je productcode veranderd?

edit; voor de KPN Surf&Mail Totaal gebruikers onder ons; *klikje naar Tweakers.net nieuwbericht*! Gaan we dr nu hard op vooruit of geldt dit voor de mobiel internet versies voor computers enzo?
Het lijkt er op dat dit niet voor ons is hoor. Ik zie het woord 'Totaal' en 'Standaard' niet staan. Ik vind inderdaad dat KPN ons voor die 10euro pm wel iets sneller internet mag bieden, is die 128kbps echt die HSDPA?

Dat kan toch sneller, of?

VOlgns mij is het enkel voor de Laptop's etc.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 14:06:
[...]

Mijn settings, ik heb geen setting gepost :)

Maar heb ze ook gebruikt die hier opstonden.

Er zijn meerdere personen hier die met die settings Telfort internet hebben.

Even voor de zekerheid.
heb je de 11.101 wel via NSU geinstalleerd?

Wellicht dat die versie anders is dan via FOTA.

via NSU kiezen voor opnieuw installeren....

ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
djpdjpnl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 17:56:
[...]

Telfort product code is anders dan die van KPN...
Je moet de Telfort 11.101 opnieuw installeren via NSU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:56:
[...]

Heb KPN en nergens last van. :)
Maar het leek me vrij logisch als KPN voor zowel KPN als Telfort klanten één en dezelfde firmware uitrollen.
Dat ze verschillende productcodes hebben spreekt eigenlijk wel voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:56:
[...]
Wat is volgens jou de Telfort productcode dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 19:54:
[...]

Mijn settings, ik heb geen setting gepost :)

Maar heb ze ook gebruikt die hier opstonden.

Er zijn meerdere personen hier die met die settings Telfort internet hebben.

Even voor de zekerheid.
heb je de 11.101 wel via NSU geinstalleerd?

Wellicht dat die versie anders is dan via FOTA.

via NSU kiezen voor opnieuw installeren....

ben benieuwd...
Zojuist de laatse nsu update gedownload en opnieuw versie 11.101 in mijn telefoon gezet.
*#0000# levert een laatste update datum van een week geleden op dat vindt ik vreemd. Nsu gaf wel aan dat de update helemaal goed gegeaan was.
Overigens werkt het internet na het opnieuw instellen van de telfort spot settings nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
robertwebbe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 21:52:
[...]

Wat is volgens jou de Telfort productcode dan?
weet ik niet uit mijn hoofd maar die staat hier wel ergens in het topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:09:
[...]

Zojuist de laatse nsu update gedownload en opnieuw versie 11.101 in mijn telefoon gezet.
*#0000# levert een laatste update datum van een week geleden op dat vindt ik vreemd. Nsu gaf wel aan dat de update helemaal goed gegeaan was.
Overigens werkt het internet na het opnieuw instellen van de telfort spot settings nog steeds niet.
erg vreemd aangezien het hier bij de meeste wel werkte.

gebruiker Tha heeft zelfs de 12.043 werkend voor Telfort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
[...]

Telfort productcode 0573749 moet werken.
productcode wijzigen naar 0573749 en dan opnieuw updaten via NSU (huidige firmware overschrijven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

[...]
Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345.

dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:44:
[...]
weet ik niet uit mijn hoofd maar die staat hier wel ergens in het topic...
Bestaat niet... Dit zijn de enige varianten die beschikbaar zijn naast de EURO2 open markt versies:

0569617 N96 KPN NL v2
0572764 N96 Vodafone NL
0573749 N96 Nokia Benelux BE Dark-Grey Transformers v1.0
0574290 N96 T-Mobile NL (with MyFaves)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:49:
[...]

Telfort productcode 0573749 moet werken.
productcode wijzigen naar 0573749 en dan opnieuw updaten via NSU (huidige firmware overschrijven)
Ok dus ik moet nu wel mijn product code wijzigen? mijn code nu is 0569617. De product code wijzigen werd mij eerder op dit forum sterk afgeraden. Vorige keer was ik bijna zover om te gaan flashen en ging dat mis.

''Als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
Is er een programma om je telefoon te gebruiken als zaklamp..... Heb er wel één gevonden (spot on) helaas werkt die niet op de nokia n96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
sjekrecords schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:31:
Is er een programma om je telefoon te gebruiken als zaklamp..... Heb er wel één gevonden (spot on) helaas werkt die niet op de nokia n96.
Uuh, gewoon de camera opstarten, videomodus aanzetten, en de lamp aanzetten?

Als ik iets zoek in 't donker, doe ik het op die manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
herculesds schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Uuh, gewoon de camera opstarten, videomodus aanzetten, en de lamp aanzetten?

Als ik iets zoek in 't donker, doe ik het op die manier!
Uhu, doe ik ook en dat gaf mij meteen de bevestiging dat het wel kan. Ik las ergens namelijk dat het niet kon omdat die flitser steeds voor korte momenten opgeladen wordt en dat hij daarom niet continu aan kon staan i.v.m. doorbranden. Maar als het met video kan dan kan het ook met een app. Nadeel van de videomodus is wel dat als je de cam voor 2sec. aan hebt staan er weer meteen een video bij staat met eigenlijk niks zinnigs. Een losse flashlight app zou dan veul fijner zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjekrecords
oke.... maar ik dacht dat er wel van die programmaatjes voor waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remix999
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-12-2023
Na de laatste update is de nederlandse taal verwijderd. Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
sjekrecords schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 13:33:
oke.... maar ik dacht dat er wel van die programmaatjes voor waren?
Nog niet voor de N96 helaas.
remix999 schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 15:07:
Na de laatste update is de nederlandse taal verwijderd. Hebben jullie hier ook last van? Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?
Als je de productcode gewijzigd hebt, dan heb je 'm veranderd naar een verkeerde code. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPeer
Heeft iemand hier trouwens ervaring met i-Wood op zijn/haar Nokia N96?

Hoe is dit? is dit lastig, valt het over dingen heen? Ik heb 't al wel gezien op een Omnia bijv. maar die heeft windows mobile.

is het fijn? de moeite waar? of echt helemaal niks.

EJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
McPeer schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 16:11:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met i-Wood op zijn/haar Nokia N96?

Hoe is dit? is dit lastig, valt het over dingen heen? Ik heb 't al wel gezien op een Omnia bijv. maar die heeft windows mobile.

is het fijn? de moeite waar? of echt helemaal niks.

EJ.
Geen idee, zal vast werken. Lijkt me alleen een beetje irritant voor €5,- per maand (wat je nooit verdiend waarschijnlijk, maar ze claimen het wel op hun site). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:08:
[...]

Ok dus ik moet nu wel mijn product code wijzigen? mijn code nu is 0569617. De product code wijzigen werd mij eerder op dit forum sterk afgeraden. Vorige keer was ik bijna zover om te gaan flashen en ging dat mis.

''Als ik met nemesis aan de slag ga krijg ik een reading error. Hang ik mijn oude n95 er aan dan kan ik alles uitlezen''
met die productcode werkt het inderdaad niet nee...

Productcode veranderen is absoluut niet riskant...
volg de stappen op de hyves pagina.

Als nemesis het niet doet bij jou heb je wellicht een oude driver te pakken.
nieuwe nemesis pakken en nieuwe cable drivers... (anders andere pc gebruiken)

vervolgens firmware opnieuw eropzetten en je Internet zal het doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
robertwebbe schreef op maandag 05 januari 2009 @ 23:51:
[...]

Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345.

[...]

Bestaat niet... Dit zijn de enige varianten die beschikbaar zijn naast de EURO2 open markt versies:

0569617 N96 KPN NL v2
0572764 N96 Vodafone NL
0573749 N96 Nokia Benelux BE Dark-Grey Transformers v1.0
0574290 N96 T-Mobile NL (with MyFaves)
Als je kijkt zie je ook dat ik een productcode heb genoemd die in het rijtje staat....

Is de zelfde als de allereerste KPN versies. 0573749
de productcode van KPN ondersteund volgens mij Telfort internet (nog) NIET!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.

In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
DNA_Saint schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:35:
na nieuwe firmware, kan ik nog steeds geen flash video's bekijken.
als ik via youtube een video bekijk, dan opent ie realplayer en wordt er oneindig lang verbinding gemaakt.
Dit is als ik de standaard browser gebruik.

In Opera mini opent ie het ook in realplayer er gebeurd er ook niks.
Even de proxy eraf halen onder instellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:53

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

in realplayer staat proxy gewoon uit.
Maar is er geen manier om gewoon flash in de browser af te spelen, zoals dat bij windows mobile ook kan.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 09:56:

Negatief:
- Er blijft rechtsboven een e-mail of sms icoontje knipperen terwijl mijn sms al hebt gelezen, zou het iets met e-mail instellingen zijn die ik nog niet geïnstalleerd heb?
Ik heb dit ook, is er een oplossing voor?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

dude-nl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:28:
[...]
Als je kijkt zie je ook dat ik een productcode heb genoemd die in het rijtje staat....

Is de zelfde als de allereerste KPN versies. 0573749
de productcode van KPN ondersteunt volgens mij Telfort internet (nog) NIET!
Zie http://gathering.tweakers...message/31201345#31201345

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dude-nl schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 17:26:
[...]

met die productcode werkt het inderdaad niet nee...

Productcode veranderen is absoluut niet riskant...
volg de stappen op de hyves pagina.

Als nemesis het niet doet bij jou heb je wellicht een oude driver te pakken.
nieuwe nemesis pakken en nieuwe cable drivers... (anders andere pc gebruiken)

vervolgens firmware opnieuw eropzetten en je Internet zal het doen
Ok ik ben weer wat stapjes verder. Zojuist een nieuwe productcode er in gezet 0573749.
Via nsu nogmaals versie 11.101 succesvol binnen gehaald. Service configuratie van telfort opnieuw opgeslagen. Ik start internet en ja hoor flop telefoon reset. Elke keer weer. Pffff dit is echt voor de volhouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:44:
[...]
Ok ik ben weer wat stapjes verder. Zojuist een nieuwe productcode er in gezet 0573749.
Via nsu nogmaals versie 11.101 succesvol binnen gehaald. Service configuratie van telfort opnieuw opgeslagen. Ik start internet en ja hoor flop telefoon reset. Elke keer weer. Pffff dit is echt voor de volhouders.
Dan zou ik als ik jou was nog even de harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#), dan ben je wel alles kwijt (maar dan ook alles) en heb je weer een maagdelijk schoon toestel. Vervolgens via FOTA (*#0000# > Opties > Update) update naar 12.043.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Dan zou ik als ik jou was nog even de harde reset en content reset doen (*#7370# en *#7780#), dan ben je wel alles kwijt (maar dan ook alles) en heb je weer een maagdelijk schoon toestel. Vervolgens via FOTA (*#0000# > Opties > Update) update naar 12.043.
Robert,

Ik vestig even mijn hoop op jou. Heb jij al enige geluiden gehoord wanneer 12.043 met Telfort fix beschikbaar is via NSU??

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:22:
[...]
Robert, Ik vestig even mijn hoop op jou. Heb jij al enige geluiden gehoord wanneer 12.043 met Telfort fix beschikbaar is via NSU?? Alvast bedankt.
De beschikbaarheid via NSU duurt inderdaad wel erg lang. Er zaten natuurlijk veel vrije dagen tussen dus wellicht komt die nu snel. Maar waarom doe je het niet via FOTA dan? Dan kun je al wel updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:28:
[...]

De beschikbaarheid via NSU duurt inderdaad wel erg lang. Er zaten natuurlijk veel vrije dagen tussen dus wellicht komt die nu snel. Maar waarom doe je het niet via FOTA dan? Dan kun je al wel updaten.
Een lang verhaal en is mijn eigen schuld. Uiteindelijk heb ik de productcode veranderd en via NSU de update gedaan. Ik kreeg namelijk niets via FOTA. Uiteraard had ik gewoon geduld moeten hebben en een dag moeten wachten maar als ik dat had geweten :(

Nu heb ik dus al 12.043 op mijn N96 staan en helaas is het niet mogelijk om te herinstalleren middels FOTA.

Dus ik moet toch echt wachten op NSU :(

Moraal van het verhaal, geduld is een schone zaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 21:32:
[...]

Een lang verhaal en is mijn eigen schuld. Uiteindelijk heb ik de productcode veranderd en via NSU de update gedaan. Ik kreeg namelijk niets via FOTA. Uiteraard had ik gewoon geduld moeten hebben en een dag moeten wachten maar als ik dat had geweten :(

Nu heb ik dus al 12.043 op mijn N96 staan en helaas is het niet mogelijk om te herinstalleren middels FOTA.

Dus ik moet toch echt wachten op NSU :(

Moraal van het verhaal, geduld is een schone zaak...
Kunnen we saampjes wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

O ja! Jullie waren de twee ongeduldigen :)
Zit in meerdere UI60 3.2 fora te posten en vergeet soms wel eens wie ook alweer welk probleem had.
Ik zal morgen eens naar onze vrienden gaan bellen om eens te informeren of ze al iets weten.

[ Voor 24% gewijzigd door robertwebbe op 06-01-2009 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:51:
[...]

Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 20:44:
[...]
Pffff dit is echt voor de volhouders.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 22:19:
[...]
Met dank aan dude-nl, jwmoolenaar en alle andere van dit forum. Mission completed, ik ben een blij mens het werkt!!!
Gefeliciteerd, jij bent nu ook officieel een volhouder :)

[ Voor 21% gewijzigd door robertwebbe op 06-01-2009 22:41 ]

Pagina: 1 ... 22 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic