Nokia N96 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste
Acties:
  • 267.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-11-2024
Nog even een opvallertje,

Op mijn XP pc kreeg ik nooit verbinding met PC suite (windows zag hem wel en kon via windows alle bestanden en mappen in)

Ook nieuwere cabledrivers etc etc werkte allemaal niet, heb al tientallen manuals geprobeerd van mensen met zelfde proberen maar loste bij mij niks op.

Vandaag mijn Bleutooth stickie ereens ingeprikt en in 1x verbinding met PC suite.

Kortom, mensen die het probleem ook hebben kunnen het verhelpen door met een bluetooth verbinding te werken.

Alles kan meteen weer, transferen, updaten, backuppen etc.

hoef ik het niet meer op de vista laptop te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 10:01

@r!k

It is I, Leclerq

Heb je ook geprobeerd e OVI suite te installeren? Dat deed ook al wonderen voor het verbinden met je pc, je hoefde het niet eens te gebruiken, kon gewoon pc suite blijven gebruiken.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
@r!k schreef op woensdag 17 december 2008 @ 14:49:
Heb je ook geprobeerd e OVI suite te installeren? Dat deed ook al wonderen voor het verbinden met je pc, je hoefde het niet eens te gebruiken, kon gewoon pc suite blijven gebruiken.
Zoals gezegd heb ik ALLES geprobeerd.

zelfs speciale nikai cable driver remove tools en pc suite remove tools,
tot handmatig registreren van dll's.

En het is een CABLE driver probleem, en aangezien PC suite en OVI gebruik maken van de zelfde Cable driver is ook bij beiden het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:52
Tha schreef op woensdag 17 december 2008 @ 13:25:
Is er eigenlijk de mogelijkheid gewoon ned 1 2 en 3 gratis te ontvangen?
zonder abb? aangezien deze ook werken met mijn verlopen digitenne kaartje....
het zijn zenders die gratis uit de lucht te plukken zijn,
zou wel leuk zijn :-)
Nee, op DVB-H (waar digitenne voor mobiel eigenlijk mee werkt) zijn Ned. 1, 2 en 3 helaas niet free to air :)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:23
Trouwens NED2 zit er sowieso niet bij. Alleen 1 en 3. Iemand een idee waarom dat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 16:37
Artwido schreef op woensdag 17 december 2008 @ 19:54:
Trouwens NED2 zit er sowieso niet bij. Alleen 1 en 3. Iemand een idee waarom dat is?
Dat beslist de aanbieder zo, maar af en toe word op Nederland 1 Nederland 2 uitgezonden. Maar zoveel bijzonders is er niet op Nederland 2.

off: Kunnen jullie mobiel tv kijken nu? Hier momenteel niet :/
"Geen live tv beschikbaar"

[ Voor 61% gewijzigd door Isane op 17-12-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
herculesds schreef op woensdag 17 december 2008 @ 20:32:
[...]

off: Kunnen jullie mobiel tv kijken nu? Hier momenteel niet :/
"Geen live tv beschikbaar"
Ja hoor kan gewoon kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robertwebbe schreef op maandag 15 december 2008 @ 12:23:
Ik heb nog even getest met 12.043 inzake de Telfort bug, de enige manier op dit moment om het voor elkaar te krijgen is via FOTA vanaf een 11.xxx versie ( *#0000# >Opties > Controleren op update) EN je productcode 0573749 is. Aangezien het toestel wel moet kunnen downloaden, is het noodzakelijk dat dit doet via wifi of, als je de bug al had opgelost in 11.xxx, dan kun je ook via GPRS downloaden.

Voor Nokia Software Updater (NSU) en Phoenix (Nokia Service Points / NSP) is nog geen 12.043 beschikbaar voor de productcode 0573749, dat is vermoedelijk de traagheid bij de verschillende distributiemethodes. Meestal is dat een kwestie van enkele dagen.

Ik heb ook nog even getest met 12.043 net de EURO2 productcode, zowel via NSU als NSP. Deze heeft niet de Telfort fix! Telfort gebruikers zullen dus 0573749 moeten gebruiken.
hoi ik heb mn product code verandert in 0573749 maar als ik dan via het toestel wil updaten vind hij geen nieuwe software

ik heb 11.xxx versie en wil dan via ( *#0000# >Opties > Controleren op update) update maar niks gevonden

heb na het verandere van de code het toestel al op nieuw aan gezet

weet iemand of ik wat verkeerd doe

gr Bas

ik heb de updat via nsu gedaan en dezelfde versie opnieuw geinstaleerd zoals telfort beschrijft en ja ik heb INTERNET _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2008 23:33 ]

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:59

robertwebbe

Robert Webbe

Verwijderd schreef op woensdag 17 december 2008 @ 22:55:

[...]
hoi ik heb mn product code verandert in 0573749 maar als ik dan via het toestel wil updaten vind hij geen nieuwe software. ik heb 11.xxx versie en wil dan via ( *#0000# >Opties > Controleren op update) update maar niks gevonden. heb na het verandere van de code het toestel al op nieuw aan gezet.
weet iemand of ik wat verkeerd doe
Dan heb je toch je productcode denk ik niet goed gewijzigd. In NSS moet je ook nog even dat vinkje eracter aanzetten en dan opslaan. Controleer het direct even door erna de knop Read nog eens te drukken, dan zie je of het goed gegaan is. Het moet lukken, velen zijn je al voor gegaan. 12.043 is een stuk stabieler dan 11.xxx.

Verwijderd

robertwebbe schreef op donderdag 18 december 2008 @ 08:02:
[...]

Dan heb je toch je productcode denk ik niet goed gewijzigd. In NSS moet je ook nog even dat vinkje eracter aanzetten en dan opslaan. Controleer het direct even door erna de knop Read nog eens te drukken, dan zie je of het goed gegaan is. Het moet lukken, velen zijn je al voor gegaan. 12.043 is een stuk stabieler dan 11.xxx.
hallo Robert

ik heb de product coder verandert en ik heb hem ook gecontroleerd tel opnieuw opgestart weer gekeken en de code staat er goed in maar via *#0000# krijg ik dat er geen update beschikbaar is via wifi nu lukt het wel via gprs

en hij is nu aan het update naar versie 12.043

thanks voor je hulp
_/-\o_
grt Bas

• dude-nl
Weet iemand al wanneer de Telfort versie 12.043 komt via NSU?

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat ze hem wel hebben goedgekeurd voor FOTA en niet voor NSU...

Verwijderd

Vandaag maar op goed geluk naar de Primafoonwinkel gegaan, om te informeren of mijn N96 inmiddels terug was van reparatie.
Aangezien de "reparatie"-status-pagina van KPN er al dagen uitligt, en er via de klantenservice je NIEMAND kan vertellen waar je toestel is, rest er dus niets anders dan naar de Primafoonwinkel te gaan.

Ja hoor meneer, uw toestel is al een week hier! Grrrrr.. Lekker dat niemand je ff mailt of belt..

Het knopje van de toetsenblokkering zat vast, toen ik hem bij de vorige reparatie op ging halen. Toestel was blijkbaar niet goed terug in elkaar gezet.. En raad eens...

Knopje zit nog steeds vast! Niet te geloven..
Dus mijn N96 is wederom opgestuurd.
Gaat lekker zo... Alles bij elkaar is ie reeds 6 weken weg geweest voor reparatie.

En nu maar weer afwachten wanneer hij terug is..

• Artwido
Heeft iemand al eens andere stemmen toegevoegd bij Sygic?
Ik heb verschillende stemmen gedownload maar dat zijn 'packs'.
De Sygic-map op de Nokia map waar de stemmen van Sygic staan, bestaat uit losse bestandjes. (voor iedere gesproken tekst een los bestandje.
Aangepaste versie?

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:57:
Vandaag maar op goed geluk naar de Primafoonwinkel gegaan, om te informeren of mijn N96 inmiddels terug was van reparatie.
Aangezien de "reparatie"-status-pagina van KPN er al dagen uitligt, en er via de klantenservice je NIEMAND kan vertellen waar je toestel is, rest er dus niets anders dan naar de Primafoonwinkel te gaan.

Ja hoor meneer, uw toestel is al een week hier! Grrrrr.. Lekker dat niemand je ff mailt of belt..

Het knopje van de toetsenblokkering zat vast, toen ik hem bij de vorige reparatie op ging halen. Toestel was blijkbaar niet goed terug in elkaar gezet.. En raad eens...

Gaat lekker zo... Alles bij elkaar is ie reeds 6 weken weg geweest voor reparatie.

Die zeik heb ik dus ook met mijn N95 gehad.. bij de 5e keer wisselt nokia je toestel voor een nieuwe, maar mijn nieuwe toestel is dezelfde week ook weer in reparatie gegaan.
Na 5 reparaties kreeg ik de N96 en was het gezeik voor bij... _/-\o_
Effe afkloppen: *klop, klop*

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 20:57:

Ik snap niet dat je niet naar een Nokia servicepunt gaat, daar kunnen ze je helpen terwijl je wacht!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Verwijderd schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:57:
[...]
Ik snap niet dat je niet naar een Nokia servicepunt gaat, daar kunnen ze je helpen terwijl je wacht!
Of een KPN Business Center, zelfde verhaal als het Nokia servicepunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-04-2021
Weet iemand wanneer KPN nu eindelijk komt met de v12.043 firmware? Zou graag kunnen WLANnen en van wat andere lastige bugs af zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit enorm tussen de N96 en de Samsung INNOV8 te twijfelen. Qua specs erg aan elkaar gewaagd en qua design ook moet ik zeggen. Ik kom er maar niet uit. Heb mezelf ooit gezworen nooit meer voor Samsung te gaan (een blauwe maandag een klap toestel gehad die na 1 jaar uit elkaar viel van ellende). Maar nu word me de keus weer erg moeilijk gemaakt. Heb nu een HTC Touch Diamond maar ben ik ook helemaal klaar mee.
Zitten hier oud N95 gebruikers (net als ik) die mij wellicht kunnen/willen vertellen of de N96 een aanzienlijke verbetering op de N95 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand bij een service point geweest om dat plakkerige geluid van je middelste toets te verhelpen?
Tijdje terug verteld iemand hier iets over dat ze binnenkort materiaal hadden om dat te verhelpen maar nog niets over gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adinsx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-06 13:13
Nop, ben er nog niet geweest en heb er inderdaad ook last van.

Ander punt, ik kan thuis niet op het draadloosnetwerk komen. Ik geef de code (zelfde als met laptop) maar krijg een melding op de telefoon "geen antwoord gateway" o.i.d.

Moet ik in dat KPN ding (Thomson Speedtouch Internet+Bellen) iets instellen o.i.d.? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:13:
Weet iemand wanneer KPN nu eindelijk komt met de v12.043 firmware? Zou graag kunnen WLANnen en van wat andere lastige bugs af zijn.
Dacht dat die er al was...

Maar goed, via FOTA kan je hem zowiezo al binnen halen.
*#0000#
opties
zoeken naar updates (verbinding via gprs of WLAN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
eelcovdg schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 07:13:
Heb ook via KPN en nog de 11.xx versie maar kan gewoon WLAN gebruiken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 13:16
dude-nl schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:08:
[...]

*#0000#
opties
Doet het niet voor KPN, zit elke dag te hopen van wel maar helaas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 18 december 2008 @ 22:59:
[...]

Of een KPN Business Center, zelfde verhaal als het Nokia servicepunt.
Nokia Servicepunt zei dat ze de N96 nog niet konden servicen.
Zij zouden hem ook moeten opsturen.

Dat ik niet naar een KPN BC ga, is puur uit principe.
De dichtsbij gelegen vestiging is een dikke 50 km. Zij hebben hem zelf verprutst, dus ga ik niet op eigen kosten naar een KPN BC rijden.. Laat ze het maar lekker oplossen.

Inmiddels 2x abo-geld van KPN gecrediteerd gekregen als vergoeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 09:42:
Zitten hier oud N95 gebruikers (net als ik) die mij wellicht kunnen/willen vertellen of de N96 een aanzienlijke verbetering op de N95 is?
Zeer zeker geen aanzienlijke verbetering. Ik was eerst een tevreden N95 gebruiker, was daarna een N96 gebruiker en ben nu weer een happy N95(-1) gebruiker.

Tenzij je persé DVB-H op je foon wil, is er geen enkele reden om over te stappen op de N96. Ik heb mijn N96 een tijdje geleden de deur uitgedaan om meer dan een reden. Eén ervan is het ontbreken van de krachtige CPU en 3D-accelerator uit de N95, die er bij de N96 niet meer inzitten. De instabiliteit bij third-party applicaties en de vele onverklaarbare crashes hebben mij terug laten keren naar de N95. En dat is nog buiten het feit dat het interne 16GB flashgeheugen, in vergelijking met extern geheugen, bijzonder traag is.

Als ik de toestellen vergelijk op basis van eigen ervaringen kan ik maar 1 conclusie trekken: Geen aanzienlijke verbetering, eerder een achteruitgang (op de DVB-H na) en vooral ook een teleurstelling.

Ieder z'n ervaringen; Dit zijn de mijne. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
dude-nl schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:08:
[...]

*#0000#
opties
Helaas, zowel FOTA als met NSU nog niet beschikbaar... probeer het elke dag maar nog weinig geluk :/
Artwido schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 14:28:
[...]

Heb ook via KPN en nog de 11.xx versie maar kan gewoon WLAN gebruiken hoor.
Dan heb je ws geluk, er waren/zijn er velen die met de 11.xx niet via WLAN kunnen browsen. Zoeken en vinden van mn router (SpeedTouch KPN / Thomson (780WL?) is geen probleem, maar als ik dan wil browsen/oid krijg ik "Geen Gateway". Lees overal dat dit in 12.xx verholpen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

wat is bij jullie de snelheid van kpn internet?
ik kom niet verder dan 115 k/bs
eerder was dit 400 nog wat k/bs

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 17:15:
[...]

Helaas, zowel FOTA als met NSU nog niet beschikbaar... probeer het elke dag maar nog weinig geluk :/

[...]
Waarom update je hem dan niet met een andere product code? Niks mis mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
mmm.. drempel was nog te hoog denk ik. plus werken al mn KPN diensten nog normaal (mobiel is niet simlockvrij, productcode 0569617) ? anders zou ik het wel eens willen proberen.

[ Voor 6% gewijzigd door eelcovdg op 20-12-2008 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Tha schreef op vrijdag 19 december 2008 @ 20:42:
wat is bij jullie de snelheid van kpn internet?
ik kom niet verder dan 115 k/bs
eerder was dit 400 nog wat k/bs
Officieel behoor je maximaal 128 te halen, alles wat sneller is, is een foutje van kpn.
115 is vrij normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

trobbelsjoeter schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 14:23:
[...]
Officieel behoor je maximaal 128 te halen, alles wat sneller is, is een foutje van kpn.
115 is vrij normaal.
De reden dat Tha soms 400 voorbij zag komen, zal wel door de compressie gekomen zijn. De ene file is ook beter te comprimeren dan de andere.

Als ik met Vodafone een speedtest doe met mijn zakelijke onbegrensde bundel (3.6 Mbps max) dan zie ik waardes van 20 Mbps voorbij komen, puur omdat de testfile van speedtest.nl waarschijnlijk alleen maar gevuld is met 01010101010101010101 etc. en dat is ideaal te comprimeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Ik krijg sinds gisteren geen verbinding meer op MobielTV. Schijnbaar verloopt m'n abonnement daarop vandaag, terwijl ik toch echt 24mnd heb! Opnieuw aanvragen werkt niet, zelfde probleem. Iemand anders die er last van heeft op de N96?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
hmm :/ heb de productcode toch maar veranderd in EUR2 om dan te kunnen upgraden naar v12, is ook gelukt, maar... WLAN lukt me nog steeds niet :(
erg frustrerend, dacht dat met deze update zou zijn opgelost, maar blijf "Web: Geen reactie van Gateway" zeggen. Heb WEP, WPA, WPA2 versleuteling geprobeerd op de router (Thomson Speedtouch 780 KPN), ook gereboot, maar haalt niets uit. Hellup!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

eelcovdg schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:56:
hmm :/ heb de productcode toch maar veranderd in EUR2 om dan te kunnen upgraden naar v12, is ook gelukt, maar... WLAN lukt me nog steeds niet :(
erg frustrerend, dacht dat met deze update zou zijn opgelost, maar blijf "Web: Geen reactie van Gateway" zeggen. Heb WEP, WPA, WPA2 versleuteling geprobeerd op de router (Thomson Speedtouch 780 KPN), ook gereboot, maar haalt niets uit. Hellup!!
Heb je al een keer geprobeerd bij iemand anders met een andere router dan die Thomson?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

djpdjpnl schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:45:
Ik krijg sinds gisteren geen verbinding meer op MobielTV. Schijnbaar verloopt m'n abonnement daarop vandaag, terwijl ik toch echt 24mnd heb! Opnieuw aanvragen werkt niet, zelfde probleem. Iemand anders die er last van heeft op de N96?
Als ik dat probleem heb, dan steek ik er altijd even een andere KPN SIM in, start de TV op en doe vervolgens de originele SIM er weer in. Dan kan ik gewoon weer vernieuwen en werkt het weer prima. Dit probleem hebben de Samsung en LG's trouwens ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik heb gisteravond via de update functie van de N96 (ergens bij instellingen) mijn N96 geupdated naar 12.043. INCLUSIEF DE TELFORT-FIX!
Ik heb dus nu versie 12.043 en kan gewoon Internetten via Telfort. Ik vraag me wel af welke bugs er gefixed zijn in deze nieuwe versie. Ik zie al dat er niet echt veel veranderd is. (linkje)
Ze hebben nog steeds niet de crash gefixed die je krijgt als je naar de details gaat van een contactpersoon en dan op "Default" klikt. Contacts crashed dan gelijk!

[ Voor 13% gewijzigd door Rex op 20-12-2008 18:29 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 13:41:
mmm.. drempel was nog te hoog denk ik. plus werken al mn KPN diensten nog normaal (mobiel is niet simlockvrij, productcode 0569617) ? anders zou ik het wel eens willen proberen.
welke kpn diensten?
werken allemaal nog na update hoor.

volgorde:

backup maken
product code veranderen
updaten naar 12.043
productcode terug zetten
backup terug zetten.

en alles werkt nog zoals daarvoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
ReFleXWolf schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 18:26:
Ik heb gisteravond via de update functie van de N96 (ergens bij instellingen) mijn N96 geupdated naar 12.043. INCLUSIEF DE TELFORT-FIX!
Ik heb dus nu versie 12.043 en kan gewoon Internetten via Telfort. Ik vraag me wel af welke bugs er gefixed zijn in deze nieuwe versie. Ik zie al dat er niet echt veel veranderd is. (linkje)
Ze hebben nog steeds niet de crash gefixed die je krijgt als je naar de details gaat van een contactpersoon en dan op "Default" klikt. Contacts crashed dan gelijk!
Of ik heb geen last van die crash of ik bergrijp niet goed wat je bedoeld...

ik kan de details in van de contactpersonen en loopt nergens vast...
ook niet onder de default nummers (standaard nummers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 15:56:
Eelco,
ik twijfel aan je router of instellingen.

Ik kan die router zonder problemen gebruiken (mijn buren hebben die staan).
heb je geen mac filtering aan staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
nee, k heb zelfs geen toegang tot de mac-filterinstellingen, of de optie om de versleuteling even helemaal uit te zetten (router van kpn dus maar beperkt instelbaar)

voor andere apparaten (laptops/DS/etc) was het tot nu toe geen enkel probleem.

[ Voor 22% gewijzigd door eelcovdg op 20-12-2008 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:42:
[...]

Als ik dat probleem heb, dan steek ik er altijd even een andere KPN SIM in, start de TV op en doe vervolgens de originele SIM er weer in. Dan kan ik gewoon weer vernieuwen en werkt het weer prima. Dit probleem hebben de Samsung en LG's trouwens ook...
Ik heb hier geen KPN sim meer liggen. :) Zal eens kijken of eruit halen > opstarten > erin stoppen ook helpt. :) Bedankt voor de info trouwens! :)

edit; Werkt niet! Moet dus maar eens een KPN sim zoeken, anders eens langs een Primafoon winkel wandelen.

[ Voor 9% gewijzigd door djpdjpnl op 20-12-2008 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

dude-nl schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:12:
[...]

Of ik heb geen last van die crash of ik bergrijp niet goed wat je bedoeld...

ik kan de details in van de contactpersonen en loopt nergens vast...
ook niet onder de default nummers (standaard nummers)
Ik heb een engelse versie op me mobiel staan. Daar klik op Contacts en ga dan naar de details van een persoon. Dan Options > Defaults. (Daar kun je de standaardnummer van een persoon selecteren.)
Na het klikken op defaults, crashed contacts.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 17:42:
[...]

Heb het net geprobeerd maar helaas geen resultaat. Als ik opnieuw abonneer (abonnement is nu namelijk weg) krijg ik na een minuut of 2 error code 30342 met als mogelijke oplossing dat als het probleem zich voor blijft doen dat ik de telefoon opnieuw moet opstarten. Zoals je vast wel raad heeft dit geen nut. Ik denk dat ik morgen maar eens in de kerstdrukte de Primafoon ga bezoeken in de hoop dat zij even 'één, twee, drie' een oplossing hebben zodat ik onderweg naar de kerstmaaltijden lekker TV kan kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig al wat meer info over de beschikbaarheid van de nieuwe firmware voor de n96 met telfort via NSU??

Is er niet toevallig een productcode welke via NSU beschikbaar is die wel werkt??

[ Voor 1% gewijzigd door een moderator op 21-12-2008 16:51 . Reden: groeten is op dit forum niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hacula
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-08 22:42
Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2008 @ 19:11:
Omdat ik de N96 voor navigatie in de auto wil gebruiken wil ik graag weten wat nu de 'beste' telefoonhouder is kwa prijs/functie.

Waarom zou ik bijvoorbeeld van de hieronderstaande houders de duurdere moeten kiezen? 8)

- Een universele telefoonhouder van € 9,99

[afbeelding]

- En bijvoorbeeld een Adapt Car Holder Nokia N96 van € 39

[afbeelding]

Als iemand ervaringen met een van deze houders of een andere houder heeft die een aanbeveling verdient hoor ik het graag.
Een van de redenen om voor de duurdere te gaan, is dat je niet steeds apart je lader erin moet steken. Telefoon in de houder steken = direct contact met oplader.
Nog een reden om niet voor een universele te gaan is dat bij een universele de knoppen aan de zijkant van je telefoon vaak worden ingedrukt (volume en camera).
En tenslotte de kwaliteit van duurdere is heel vaak ook een stuk beter.

Ikzelf heb de actieve houder van Brodit voor de N96. Die werkt prima moet ik zeggen. Die van adapt is volgens mij ook wel erg fijn omdat die een stevige geintegreerde zuignapsysteem heeft, waardoor de telefoon niet zo gaat bungelen als bij een zwanehals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Verwijderd schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:53:
Iemand toevallig al wat meer info over de beschikbaarheid van de nieuwe firmware voor de n96 met telfort via NSU??

Is er niet toevallig een productcode welke via NSU beschikbaar is die wel werkt??

gr,
Kijk eens 8 posts boven die van jouw. Ik heb gewoon kunnen updaten en Telfort Internet werkt nog steeds.
Ik weet niet welke productcode ik heb, maar als je zoekt in mijn vorige posts dan moet het ergens in deze draadje staan.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

djpdjpnl schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 22:05:
[...]
Heb het net geprobeerd maar helaas geen resultaat. Als ik opnieuw abonneer (abonnement is nu namelijk weg) krijg ik na een minuut of 2 error code 30342 met als mogelijke oplossing dat als het probleem zich voor blijft doen dat ik de telefoon opnieuw moet opstarten. Zoals je vast wel raad heeft dit geen nut. Ik denk dat ik morgen maar eens in de kerstdrukte de Primafoon ga bezoeken in de hoop dat zij even 'één, twee, drie' een oplossing hebben zodat ik onderweg naar de kerstmaaltijden lekker TV kan kijken. :)
Het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat je toestel een bepaalde renewel server niet kan bereiken. In veel gevallen wordt dat veroorzaakt doordat de proxy hier zand in de molen gooit maar aangezien dit een intern KPN machine is, zou die (in theorie) toch gewoon gevonden moeten worden, ook als de wap proxy aan staat. Misschien eens proberen via een internet toegangspunt zonder proxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
ReFleXWolf schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:58:
[...]

Ik heb een engelse versie op me mobiel staan. Daar klik op Contacts en ga dan naar de details van een persoon. Dan Options > Defaults. (Daar kun je de standaardnummer van een persoon selecteren.)
Na het klikken op defaults, crashed contacts.
heb ik echt geen last van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
ReFleXWolf schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:50:
[...]

Kijk eens 8 posts boven die van jouw. Ik heb gewoon kunnen updaten en Telfort Internet werkt nog steeds.
Ik weet niet welke productcode ik heb, maar als je zoekt in mijn vorige posts dan moet het ergens in deze draadje staan.
wij hebben al 12.043 maar niet van telfort
Met fota (update via telefoon) kan je niet overschrijven.
kortom, jouw manier werkt niet voor ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op zaterdag 20 december 2008 @ 19:16:
nee, k heb zelfs geen toegang tot de mac-filterinstellingen, of de optie om de versleuteling even helemaal uit te zetten (router van kpn dus maar beperkt instelbaar)

voor andere apparaten (laptops/DS/etc) was het tot nu toe geen enkel probleem.
Zit echt een fout in je telefoon,
bij mij werkt het gewoon...

Geef eens een hard reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
telefoon harde reset !? neem aan dat je router bedoelde.. ja heb ik al geprobeerd, maar had ook geen effect.

Af en toe laadt hij in de Opera Mini browser (itt de Nokia browser) wel de eerste pagina, maar verder surfen werkt dan ook weer niet.
Vanmiddag bij een vriend geprobeerd met een router met WEP versleuteling, pakte ie ook niet. Daar was ook iemand in de buurt met een onversleuteld netwerk, dat pakte ie wel. Dus lijkt me echt een probleem wat de N96 heeft met een deel van de versleutelde wireless netwerken (lees bijv maar eens op Nokia Discussions over dit "No Gateway reply" probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude-nl
eelcovdg schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:54:
telefoon harde reset !? neem aan dat je router bedoelde.. ja heb ik al geprobeerd, maar had ook geen effect.

Af en toe laadt hij in de Opera Mini browser (itt de Nokia browser) wel de eerste pagina, maar verder surfen werkt dan ook weer niet.
Vanmiddag bij een vriend geprobeerd met een router met WEP versleuteling, pakte ie ook niet. Daar was ook iemand in de buurt met een onversleuteld netwerk, dat pakte ie wel. Dus lijkt me echt een probleem wat de N96 heeft met een deel van de versleutelde wireless netwerken (lees bijv maar eens op Nokia Discussions over dit "No Gateway reply" probleem)
voor de 3e keer intussen!
Geef je telefoon eens een hard reset!

Heb het al eerder gezegd, een update overschrijft geen instellingen.
Daardoor dus ook niet eventuele kleine foutjes die er zijn ingeslopen.

Nokia Code : *#7780#
NOKIA Factory Reset (Hard Reset)

of

Een hardreset (groene belknop + 3 + * ) bij het opstarten ingedrukt houden

Ik heb 0,0 problemen met draadloze netwerken en ook niet met de door jouw genoemde router...
Misschien heb ik wel gewoon geluk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
oh sorry.. had eigenlijk nog nooit gehoord van een harde telefoon reset (wel herstellen van factory-instellingen natuurlijk).

Heb het vanmorgen geprobeerd, maar helaas tot nog toe nog zonder resultaat :/ : "Geen reactie van gateway".
Ben bang dat ik nu al mn kaarten wel zo'n beetje heb uitgespeeld (heb ook al telefoon handmatig proberen te configureren op WLAN dmv IP/DNS instellingen, WLAN energiespaarstand uit etc).

Enige optie die ik nu eigenlijk nog zie is een usb wifi dongle op de kop tikken en in mn pc steken. Weinig charmante oplossing, want dan moet mn pc dus aanstaan.

Of Nokia moet opeens een briljant idee krijgen en het oplossen in de volgende firmware versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
robertwebbe schreef op zondag 21 december 2008 @ 17:40:
[...]

Het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat je toestel een bepaalde renewel server niet kan bereiken. In veel gevallen wordt dat veroorzaakt doordat de proxy hier zand in de molen gooit maar aangezien dit een intern KPN machine is, zou die (in theorie) toch gewoon gevonden moeten worden, ook als de wap proxy aan staat. Misschien eens proberen via een internet toegangspunt zonder proxy?
Hoe zou ik dit kunnen aangeven? Hij maakt automatisch contact met die renewal service zonder dat ik een toegangspunt aan moet vinken. Als ik een abo aanklik (Basispakket á 9€ dus) dan gooit ie 'm in de wacht en na een minuut of 4 tot 5 krijg ik die error 30342 te zien.

Ik heb vanochtend KPN gebeld en die vertelden mij dat er een storing was op MobielTV en het zou vandaag gemaakt worden. Zoals je wel kunt raden is het probleem er nog steeds. Zal zo nog eens bellen.

edit; Heb net weer gebeld, storing is opgelost. Volgens KPN lag het aan m'n dekking en moest ik buiten eens proberen opnieuw te abonneren. Helaas werkt dit ook niet. Kan het liggen aan het feit dat ik de productcode heb veranderd?

edit2; Aii.. net de productcode teruggezet naar die van KPN en hij wil meteen de programmalijst inladen (kan toeval zijn natuurlijk)! Even wachten of de error of tv in beeld komt. :)

edit3; Nope, dit was het blijkbaar ook niet. Eens rebooten en kijken wat ie zegt...

edit4; Krijg nu errorcode 33 (waarschijnlijk geen verbinding) rebooten en opnieuw! )

edit5; Wederom error 30342. :( Morgen maar eens langs de Primafoon dus. :(

[ Voor 23% gewijzigd door djpdjpnl op 22-12-2008 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik heb sinds zondag ook problemen met Mobiel TV. Hij geeft aan dat er geen live inhoud beschikbaar is voor dit kanaal.
Ik heb net met de klantenservice gebeld en die hebben mij geadviseerd om met de software te updaten terwijl ik al zei dat ik de nieuwste versie had! 8)7 En anders werd het een verhaal voor de technische dienst.

Edit: ze hebben van de tech.dienst een reset gedaan maar heeft helaas niet geholpen. Na nog een keer te hebben gebeld kreeg ik het advies naar het verkooppunt te gaan!! :/
En het abonnement op TV opzeggen en dan weer nemen werkt ook niet. Ik krijg een error bij het opzeggen...

[ Voor 29% gewijzigd door Upbeat op 23-12-2008 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Upbeat,

Ik heb ook al een tijdje hetzelfde probleem. Wat ik hiermee moet weet ik niet. Ik heb overigens wel de productcode gewijzigd (van KPN naar normaal) maar dit is al tijden geleden. Ik denk dat gewoon de nieuwe firmware niet compatible is met KPN TV. Weet iemand overigens of de KPN update al uit is?

Weet iemand nog de orginele KPN product code? Dan kan ik die is proberen terug te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:33:
@Upbeat,

Ik heb ook al een tijdje hetzelfde probleem. Wat ik hiermee moet weet ik niet. Ik heb overigens wel de productcode gewijzigd (van KPN naar normaal) maar dit is al tijden geleden. Ik denk dat gewoon de nieuwe firmware niet compatible is met KPN TV. Weet iemand overigens of de KPN update al uit is?

Weet iemand nog de orginele KPN product code? Dan kan ik die is proberen terug te zetten.
Mobiel TV werkt hier gewoon met een euro2 code.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@herculesds, ook met de laatst EUR2 code firmware (v12.043)?

Ik heb mijn code vrijwel direct aangepast toen ik mijn telefoon kreeg. Mobiele tv werkte in de oudere versies perfect.

Overigens heb ik met de nieuwe firmeware (v12.043) ook wel mobiele tv gekeken.. Dus twijfel toch wel of het firmware is of niet.. Vraag me toch echt af wat het nou eigenlijk is, het blijkt wel veel mensen te treffen in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
herculesds schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 13:58:
[...]

Mobiel TV werkt hier gewoon met een euro2 code.?
Ja bij mij heeft het ook gewerkt...
En trouwens het werkt weer! En de programmagids. Ik heb een reset van de instellingen van Mobiel TV gedaan in de telefoon en toen moest alles opnieuw opgehaald worden en het abbo mobiel tv opnieuw worden aangevraagd! En toen werkte alles weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
Upbeat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 14:24:
[...]

Ja bij mij heeft het ook gewerkt...
En trouwens het werkt weer! En de programmagids. Ik heb een reset van de instellingen van Mobiel TV gedaan in de telefoon en toen moest alles opnieuw opgehaald worden en het abbo mobiel tv opnieuw worden aangevraagd! En toen werkte alles weer. :)
Nu ik me het herinner, heeft het bij mij ook een paar dagen terug niet gedaan, kon alleen eredivisie live ontvangen! Maar toen heb ik ook reset uitgevoerd en toen werkte het ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Volgens de technische dienst zat de N96 vol 'exotische' fouten. Hij heeft 't helaas niet op kunnen lossen na 30min. bellen dus morgen gooit ie 't in de teamspeak (:P) en dan belt ie me terug. Resetten van de instellingen heeft geen zin hier. :( Heb overigens wel van KPN naar EUR2 gezet maar heb 't inmiddels weer naar KPN gezet in de hoop dat 't zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook heel vaak problemen met mobieltv. Moet hem vaak opnieuw instellen enzo... Als ik het een paar keer probeer werkt hij uiteindelijk wel! En ik woon niet in het dekkingsgebied.

ff iets anders, heeft iemand nGage al aan de praat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 18:58:
Ik heb ook heel vaak problemen met mobieltv. Moet hem vaak opnieuw instellen enzo... Als ik het een paar keer probeer werkt hij uiteindelijk wel! En ik woon niet in het dekkingsgebied.

ff iets anders, heeft iemand nGage al aan de praat?
Werkte toen ik 'm kreeg maar nu niet meer. Waarom? Geen idee! Als ik 'm aanklik gebeurd er gewoonweg niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Mede Tweakers,,

Ik heb sinds kort ook de Nokia N96. Met een Kpn abbo + gratis Live tv.
V.d week heb ik de firmware van de N96 geupdate naar Versie v11.101 en toen werkte alles goed.
Toen las ik op Internet dat er een nieuwere Firmware was, namelijk Versie v12.043.
Ik heb toen mijn productcode veranderd om deze update binnen te krijgen.
Ik heb toen de code veranderd in 0543716: EURO 2 - Warm Titanium Met NL.
Nu staat egt de allernieuwste Firmware erop. Namelijk Versie v12.043.
Dus nu is mijn toestel helemaal up to date.
Maar nu blijkt dat deze Update NIET lekker werkt met Kpn.
En inderdaad,

OOK Mijn Live tv werkt niet meer. Abbonement, Kan niet Verbinden, error 33.
Mijn Transformers film is geblokkeerd.
En mijn Ngage is verwijderd.

Hoe krijgen jullie wel de Tv aan de praat dan????, wie weet eventueele oplossingen....

Overgens heb ik de productcode weer terug gezet aan de hand van de code die in de telefoon staat, bij de batterij. Productcode 0569617 Ik weet niet of dit eiglijk wel de productcode is voor Kpn.

Het gekke en stomme is,

Dat je niet makkelijk terug kan naar een oudere firmware.
helemaal niet, als je geen back-up hebt gemaakt.
Zeer lastig allemaal.

Iemand met een oplossing????

Vr Gr Kevin Baarda

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:14:
Beste Mede Tweakers,,

Ik heb sinds kort ook de Nokia N96. Met een Kpn abbo + gratis Live tv.
V.d week heb ik de firmware van de N96 geupdate naar Versie v11.101 en toen werkte alles goed.
Toen las ik op Internet dat er een nieuwere Firmware was, namelijk Versie v12.043.
Ik heb toen mijn productcode veranderd om deze update binnen te krijgen.
Ik heb toen de code veranderd in 0543716: EURO 2 - Warm Titanium Met NL.
Nu staat egt de allernieuwste Firmware erop. Namelijk Versie v12.043.
Dus nu is mijn toestel helemaal up to date.
Maar nu blijkt dat deze Update NIET lekker werkt met Kpn.
En inderdaad,

OOK Mijn Live tv werkt niet meer. Abbonement, Kan niet Verbinden, error 33.
Mijn Transformers film is geblokkeerd.
En mijn Ngage is verwijderd.

Hoe krijgen jullie wel de Tv aan de praat dan????, wie weet eventueele oplossingen....

Overgens heb ik de productcode weer terug gezet aan de hand van de code die in de telefoon staat, bij de batterij. Productcode 0569617 Ik weet niet of dit eiglijk wel de productcode is voor Kpn.

Het gekke en stomme is,

Dat je niet makkelijk terug kan naar een oudere firmware.
helemaal niet, als je geen back-up hebt gemaakt.
Zeer lastig allemaal.

Iemand met een oplossing????

Vr Gr Kevin Baarda
Ik snap niet dat jullie zoveel problemen hebben met live-tv, ik heb ook de nieuwste sw versie met gewoon live-tv en de video van Transformermers zonder problemen. Waarom zou de ene N96 het wel en de andere niet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:26:
[...]
Ik snap niet dat jullie zoveel problemen hebben met live-tv, ik heb ook de nieuwste sw versie met gewoon live-tv en de video van Transformermers zonder problemen. Waarom zou de ene N96 het wel en de andere niet hebben?
Idd, mobiel tv werkt prima met 12.043, ondanks dat ik paar dagen zonder heb gezeten, maar met een reset van alle mobiel tv instellingen werkte het weer.
En zover ik weet werkt Transformers niet meer na een hard reset, en niet na een verandering van de productcode, dus misschien dat dat het geval is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 20:04:
[...]

Idd, mobiel tv werkt prima met 12.043, ondanks dat ik paar dagen zonder heb gezeten, maar met een reset van alle mobiel tv instellingen werkte het weer.
En zover ik weet werkt Transformers niet meer na een hard reset, en niet na een verandering van de productcode, dus misschien dat dat het geval is?
Nou bij mijn toestel is het allemaal tog heel anders.
Na die nieuwe Firmware update.
Zal wel dat het 2 jaar lang gratis live tv is ;)
Tv instellingen reseten helpt ook niet, Continue opnieuw abboneren helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 21:40:
[...]

Nou bij mijn toestel is het allemaal tog heel anders.
Na die nieuwe Firmware update.
Zal wel dat het 2 jaar lang gratis live tv is ;)
Tv instellingen reseten helpt ook niet, Continue opnieuw abboneren helpt niet.
Dan schud ik jou de hand! :) Lijkt op hetzelfde probleem. Als ik wat weet zal ik je PM'en.

edit; >_< Toestel gerelateerd probleem. Sommige Nokia's doen vreemd als ze een nieuwe key moeten aanvragen en de enige oplossing is het vervangen van het toestel. Hij heeft 't wel uitgezet bij KPN om uit te vogelen waar het aan ligt maar hij gaf me dr niet veel hoop voor. Het wordt sowieso volgend jaar voordat ik wat hoor vertelde hij. Overigens vond ie 't wel vreemd dat ik FW12 had staan en niet de laatste KPN FW 11. :P Er zit wel een irritant krasje in m'n scherm dus misschien dat ik toch even ga ruilen.

[ Voor 37% gewijzigd door djpdjpnl op 24-12-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan ga ik ook maar is een ander modelletje aanvragen.. heb em ondertussen ook alweer 3 maanden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:16:
Nou dan ga ik ook maar is een ander modelletje aanvragen.. heb em ondertussen ook alweer 3 maanden..
Ik heb 'm ok ca. 3 mnd nu (vanaf de release). Valt schijnbaar onder fabrieksgarantie dus kunnen ze 'm zo innemen bij KPN. Wel vervelend dat ik 'm nu kwijt ben en weer alles opnieuw moet installeren. Aghja... wel fijn als alles weer werkt.

Wat ik overigens gisteren nog te horen kreeg toen ik KPN belde over dit probleem. Mevrouw vroeg of ik de Samsung had want daar waren veel problemen (qua MobielTV) mee en daar werd een pakketje voor samengesteld met een cd of dvd en een handleiding om problemen op te lossen. Zoiets haalde ik er uit. Voor de LG en Nokia N96 waren deze pakketjes nog niet klaar. Als ze klaar zijn worden ze naar de abonnementhouders per post gestuurd. Ik weet niet exact of dit klopt want ik kon niet verder vragen naar dat pakket omdat ik dus de N96 heb en niet de Samsung. Enfin... je kunt post ontvangen dus. :)

Zometeen omruilen en dan heb ik de Transformers weer terug! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
djpdjpnl schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:33:
[...]

Ik heb 'm ok ca. 3 mnd nu (vanaf de release). Valt schijnbaar onder fabrieksgarantie dus kunnen ze 'm zo innemen bij KPN. Wel vervelend dat ik 'm nu kwijt ben en weer alles opnieuw moet installeren. Aghja... wel fijn als alles weer werkt.

Wat ik overigens gisteren nog te horen kreeg toen ik KPN belde over dit probleem. Mevrouw vroeg of ik de Samsung had want daar waren veel problemen (qua MobielTV) mee en daar werd een pakketje voor samengesteld met een cd of dvd en een handleiding om problemen op te lossen. Zoiets haalde ik er uit. Voor de LG en Nokia N96 waren deze pakketjes nog niet klaar. Als ze klaar zijn worden ze naar de abonnementhouders per post gestuurd. Ik weet niet exact of dit klopt want ik kon niet verder vragen naar dat pakket omdat ik dus de N96 heb en niet de Samsung. Enfin... je kunt post ontvangen dus. :)

Als ze je telefoon omruilen, dan ben ik echt genaaid! Na 8 dagen van de release ben ik mee terug gegaan maar omruilen ho maar! Ik ben em vervolgens 11 weken kwijt geweest...
Dus ik wens je sterkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djpdjpnl schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:33:
[...]
Voor de LG en Nokia N96 waren deze pakketjes nog niet klaar. Als ze klaar zijn worden ze naar de abonnementhouders per post gestuurd. Ik weet niet exact of dit klopt want ik kon niet verder vragen naar dat pakket omdat ik dus de N96 heb en niet de Samsung. Enfin... je kunt post ontvangen dus. :)

Hmm, ok dan houd ik hem denk ik toch maar, paar dagen zonder telefoon is natuurlijk ook niks. Paar dagen / weken zonder TV kan ik wel overleven.. is meer een gadget voor mij..

Overigens werkt mijn transformers wel gewoon (ondanks dat ik de productcode heb veranderd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Net terug van de Primafoon en zoals verwacht was het allemaal erg moeilijk en klopte er niks van volgens de winkel. Ik zou nooit een telefoon 'zomaar' kunnen ruilen in een Primafoon filiaal. Vervolgens belde ie de klantenservice en ze konden niks meer vinden van mijn gesprekken met de tech. dienst. Oftewel; meneer het probleem ligt bij jou, zoek het maar uit. Heb een half uur staan zeuren zonder resultaat. Ik wacht wel af tot de tech. dienst me terug belt over een paar weken met een mogelijke oplossing. :( Geen MobielTV in de auto morgen op weg naar familie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe

robertwebbe

Robert Webbe

@KevinBaarda en djpdjpnl,

Ik hoop dat jullie je van te voren hebben beseft dat de tips die je op Tweakers tegen komt soms risico's met zich mee kunnen brengen. Het aanpassen van je productcode is iets wat je als eindgebruiker officieel zelf niet kunt. Alvorens ik het de eerste keer heb gedaan, heb ik me eerst vooraf grondig ingelezen en de risico's op een rijtje gezet. Als je dan besluit om het toch te doen en vervolgens werken bepaalde functies van je toestel niet meer, dan vind ik dat je ook moet beseffen dat dat ontstaan is als gevolg van je eigen keuze. Als je geen risico wilt lopen en aanspraak wilt maken op garantie, dan moet je je ook houden aan de voorwaarden van de fabrikant.

Wat betreft een oplossing; ik denk dat jullie probleem van TV kijken opgelost zal worden als de nieuwe firmware ook voor de KPN variant beschikbaar is. Waarschijnlijk zit er een kleine aanpassing in voor de Nederlandse toestellen. Doordat jullie hem hebben veranderd in EURO2 heb je dus andere firmware. Als ik jullie was zou ik de productcode veranderen in de oorspronkelijke en af en toe eens proberen via NSU of je de mogelijkheid krijgt om de software opnieuw te installeren. Tegen de tijd dat de firmware voor de KPN versie dan beschikbaar is, krijg je die mogelijkheid.

@djpdjpnl, je kunt je Transformers niet meer afspelen, dan ben je dus je DRM sleutel kwijtgeraakt. Een update of het wijzigen van je productcode is hier niet schuldig aan. Ik vermoed dat je in de tussentijd een keer een harde reset hebt gedaan, op deze manier zijn de meeste gebruikers hun DRM sleutels kwijtgeraakt.
Je kunt N-Gage trouwens zelf weer installeren, je kunt hem hier downloaden.

Verwijderd

Ik heb mij productcode ook veranderd. En heb de laatste productcode (v12.043) Na update deed inderdaad de TV het niet meer. Na aantal malen opnieuw aanmelden en ophalen van gids kreeg ik hem weer werkend. Op gegeven moment kwam er te staan dat ik ogenblik moest wachten omdat ik bericht zou krijgen of het aanmelden gelukt is. De precieze tekst weet ik niet. Ik heb toen eerst zodra die tekst er stond op oke gedrukt met knop links onder scherm. Omdat ik dacht dat ik via sms bericht of zo iets zou krijgen. Om de een of andere reden drukte ik bij de laatste poging niet op oke maar legde ik telefoon even weg om wat anders te doen. Na verloop van tijd (tien minuten schat ik?) stond er opeens in m'n scherm dat aanmelden gelukt was. En ik kan sindsdien weer TV kijken. Dus ik denk dat het komt omdat ik niet op Oke drukte.

Voor wat betreft Transformers, die heb ik na iedere update gewoon kunnen kijken.

Verder heb ik er nu eigenlijk een heel fijn toestel aan wat al aardig in de buurt komt van de N95-1 met de nieuwst software. Dus we gaan nu kijken naar de verdere ontwikkeling van de N96.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 17:17:
Verder heb ik er nu eigenlijk een heel fijn toestel aan wat al aardig in de buurt komt van de N95-1 met de nieuwst software. Dus we gaan nu kijken naar de verdere ontwikkeling van de N96.
Ik mag hopen dat je een grapje maakt. De N96 is kwa ontwikkeling momenteel een ramp. De N95-1 is "uitontwikkeld" kwa firmware. De de laatste 2 updates doen zelfs meer kwaad dan goed. De N96 ansich is helaas een ramp en daar doet geen firmware geen goed meer aan. Nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook productcode veranderd, en man dat scheelt een hoop...!

Giste voor het eerst de phone aangesloten op de tv, dat werkt echt geniaal..! Nieuwe James Bond vervolgens gwn op mn tv gekeken, eentje die geconvert was voor mn phone, maar ziet er ook echt niet slecht uit op de tv, briljant!

Nog steeds t probleem dat N-Gage niet in landscape wil, of kan ie dat helemaal niet ofzo :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:57:
[...]
Ik mag hopen dat je een grapje maakt. De N96 is kwa ontwikkeling momenteel een ramp. De N95-1 is "uitontwikkeld" kwa firmware. De de laatste 2 updates doen zelfs meer kwaad dan goed. De N96 ansich is helaas een ramp en daar doet geen firmware geen goed meer aan. Nooit meer.
Flameeeee! De laatste 2 updates van de N95 deden bij SOMMIGEN meer goed dan kwaad. Bij anderen waren alleen maar bugs gefixed en hebben die updates wel geholpen.
De N96 is geen "onfixbare ramp", zoals je stelt. De N95 had in het begin ook aanloopproblemen en die heeft de N96 blijkbaar ook. En zeg nou zelf, naast de paar mensen die problemen hebben/hadden met Telfort Internet of KPN's Mobiele TV hoor je bijna geen klachten hier.

Ik heb trouwens geen problemen met de N96. Geen rare kraakgeluiden, geen bugs gevonden, geen DRM kwijt. Voor mij is dit de beste mobiel die er is.

[ Voor 8% gewijzigd door Rex op 26-12-2008 12:49 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
ReFleXWolf schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:47:
[...]

Ik heb trouwens geen problemen met de N96. Geen rare kraakgeluiden, geen bugs gevonden, geen DRM kwijt. Voor mij is dit de beste mobiel die er is.
Ik heb hier ook geen problemen met mijn N96 Alles werkt vlot, geen vastlopers niets van dit alles.
Ik ben dik tevreden met dit toestel en zijn vele mogelijkheden.
Ik heb nog steeds de 11.xxxx versie. (KPN)

Het enige minpuntje vind ik het geluid uit de speakertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op donderdag 25 december 2008 @ 22:57:
[...]

HAHAHAHA 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er sinds een tijdje ook een, fijn ding vind ik zelf, stuk beter dan de N73.
Enige euvel waar ik tot nu toe tegen aan lijk te lopen is dat..het in ieder geval lijkt alsof de Autofocus van m'n camera niet werkt. Ik zie hem totaal niet bijstellen bij het maken van foto's en deze zijn dan ook erg soft. Fotografeer ik wat van dichtbij, kies de close-up modus, maar wat voor afstand ik ook neem, dichterbij of toch wat verder af, uberhaupt een beetje scherp en in focus worden de foto's niet. Ook bij andere scene's is dit zo. Iemand een idee wat er aan de hand is? Kan zo in de telefoon geen autofocus instellingen vinden.

Als mn pc het weer doet maar eens firmware downloaden, misschien dat het zich daarmee oplost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Eindelijk eens wat uitgebreider met mijn exemplaar gespeeld. Hebben meer mensen last van soms een kleine stotter tijdens de Transformersfilm?? Net alsof de CPU het net niet trekt :( De zelf erop gezette filmpjes lopen wel goed maar zijn minder van kwaliteit.

Voor de rest gaat alles goed alleen het TV kijken nog niet aan de praat. Digitenne DVB geselecteerd, abonnement aangevinkt en ook KPN gebeld voor de activatie maar steeds "geen gebruikersrechten". Iemand een idee? (Software 11.101) (EDIT: Opgelost dmv herstelen fabrieksinstellingen)

Hier de mijne in een hoes van PDair $28 incl verzenden

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/26/1230316232-180.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/12/26/1230316279-120.jpg

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had nog een aantal vragen over de n96:
- Is het mogenlijk om een telefoongesprek te beantwoorden dmv het openen met de slide-functie?
- Als de telefoon op stille modus staat, blijft hij nog steeds muziek afspelen, Dit vind ik persoonlijk erg irritant, als je bijv. muziek luisterd en dan even belt, haal ik altijd even het stekkertje van de oordopjes eruit, maar als je dan opgehangen hebt gaat je muziek gewoon weer aan, terwijl je bijv. in een volle bus staat:(..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:33:
- Is het mogenlijk om een telefoongesprek te beantwoorden dmv het openen met de slide-functie?
- Als de telefoon op stille modus staat, blijft hij nog steeds muziek afspelen, Dit vind ik persoonlijk erg irritant, als je bijv. muziek luisterd en dan even belt, haal ik altijd even het stekkertje van de oordopjes eruit, maar als je dan opgehangen hebt gaat je muziek gewoon weer aan, terwijl je bijv. in een volle bus staat:(..
1. Yep, hier wel in ieder geval. :)

2. Ik weet niet precies of dit goed werkt. Heb wel ervaring met bellen met de oortjes in en da's wel perfect gedaan.

[ Voor 7% gewijzigd door djpdjpnl op 26-12-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb mijn telefoon met KPN abo al een paar weken updated naar versie 12.043. En ook mijn ervaringen zijn TOP!!!! Het toestel is sneller, stabieler en werkt de TV stukken beter. Ik heb sindsdien ontvangst op plekken waar ik het eerder niet had ook het hangen van het toesten bij het wegvallen van het signaal is verleden tijd. TV opnames kan ik nu ook direct afspelen bij "mijn tv opnames".
Echt een duidelijke verbetering.
Ik verbaas me dan ook over de ervaringen van sommige onder ons. Ik heb ook eens een dag zonder TV gezeten met een soortgelijke melding. Ik heb daarop de instellingen van mobiele tv hersteld. Dit kan je doen als je mobiele tv opstart -> opties -> instellingen -> (naar beneden) inst.Mobiele tv herst. Hierna heb ik opnieuw mijn abonnement opgehaald en tarraa hij deed het weer. Probeer het eens misschien is het zo simpel.
Na de update werkte al mijn functies en films nog gewoon. Ik heb mijn toestel nog geen harde reset gegeven, misschien dat er dan wel de DRM code verdwijnt van de film So What. Ik heb hem nu wel gezien :)
Ik ben bezig geweest met het codere van film voor het toestel en gebruik hiervoor handbrake (ik heb een mac). Het resultaat is zeer goed. Ik heb de volgende settings hiervoor gebruikt (ook maar geleend)

For playback in N96 screen
Codec: MPEG-4 Part 10 AVC/H264 Baseline Profile
Container: .mp4
Resolution: QVGA 320x240
Aspect Ratio: 4:3 (1.3333)
Framerate: As per source but limit is 29.97
Bitrate: 600 kbps (but can go as high as 1 Mbps but there's little gain in quality)
Audio: mpeg4aac, 96 kbps @ 44.1 KHz sample rate (can use 48 KHz if source is 48 KHz)

Dus werkt je film niet meer? Maak er zelf een......

Het opnemen van de telefoon mbv de slide moet werken. RTFM pagina 157.

De kerstman is mij dit jaar niet vergeten. Ik ben nu de trotse bezitter van de SU-8W draadloos toetsenbord. Wat werkt dat gaaf. Je kunt je complete toestel ermee bedienen. Chat en internet gaan nu ook een stuk gemakkelijker.. LOL>

Ho ho ho merry X-mas
Martin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hmmmm... ik dacht dat het incidenteel was, maar ik heb toch iets wel heel iritants met mijn n96:

Als ik een koptelefoontje aansluit voor muziek (of het nou de meegeleverde is, sennheiser oordopjes van 9,95 of een 'high end' setje oordopjes van 90 euro (die op een sony mp3 player prima klinken)), ik moet het volume van muziek tot minimaal 80% of 90% zetten om een klein beetje geluid te krijgen en dat klinkt dan ook zwaar overstuurd.

Ik kies als ik de dopjes inplug altijd voor "hoofdtelefoon" en ik gebruik niet het afstandsbediening-tussenstukje.

:S

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
eymey schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 14:32:
Hmmmm... ik dacht dat het incidenteel was, maar ik heb toch iets wel heel iritants met mijn n96:

Als ik een koptelefoontje aansluit voor muziek (of het nou de meegeleverde is, sennheiser oordopjes van 9,95 of een 'high end' setje oordopjes van 90 euro (die op een sony mp3 player prima klinken)), ik moet het volume van muziek tot minimaal 80% of 90% zetten om een klein beetje geluid te krijgen en dat klinkt dan ook zwaar overstuurd.

Ik kies als ik de dopjes inplug altijd voor "hoofdtelefoon" en ik gebruik niet het afstandsbediening-tussenstukje.

:S
Ik heb dat stukje er wel tussen zitten, geen idee waarom. Leek me handig om dat wel te doen (ook met de splitter als ik in de auto zit met m'n vriendin bijv.). Zonder dat stukje klinkt 't niet extreem zacht zoals jij beschrijft. Misschien dat je de audio omhoog kan krikken in je toestel maar ik meen me te herinneren dat het wel je speakertjes e.d. kan beschadigen. Ik weet ook niet precies hoe dit moet op de N96, misschien dat mijn grote vriend je kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freedzed6
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:46
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 21:33:
is dit niks:

http://handheld.softpedia.../Slide-Helper-65936.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, een simpele vraag mischien, maar ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.
Ik heb Nsuite van 600MB gedownload, met allerlei programmas waar ik geen moer aan heb, maar ik wil gewoon simpel muziek op mijn telefoon zetten zonder Windows explorer.
Als ik dat doe via die NSeries manager, zet ie hem gewoon doodleuk onder attachtments, wat de music player dus niet pikt, en ik via file manager lekker nummer voor nummer moet selecteren.
Ik word hier echt ziek van, welk programma in de Nsuite rotzooi gebruiken jullie voor het uppen van muziek ed naar jullie N96?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReFleXWolf schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 12:47:
[...]

Flameeeee! De laatste 2 updates van de N95 deden bij SOMMIGEN meer goed dan kwaad. Bij anderen waren alleen maar bugs gefixed en hebben die updates wel geholpen.
De N96 is geen "onfixbare ramp", zoals je stelt. De N95 had in het begin ook aanloopproblemen en die heeft de N96 blijkbaar ook. En zeg nou zelf, naast de paar mensen die problemen hebben/hadden met Telfort Internet of KPN's Mobiele TV hoor je bijna geen klachten hier.

Flame my ass, het is gewoon een feit. And know your facts: De laatste twee updates voor de N95-1 waren geen verbetering, eerder een poging tot het blokkeren van bepaalde apps. De N95-1 loopt vanaf V21 perfect.

De N96 is te snel op de markt gebracht, ook dat is een feit. Het zal via firmware-updates ongetwijfeld een "beter" toestel geven maar het staat niet los dat de CPU het gewoon niet trekt kwa grafische applicaties en dat Nokia een fout gemaakt heeft daarmee. Dat ontkent niemand. Ik heb het toestel een paar maanden in bezit gehad en ik ben blij dat ie weer weg is. Dat is alles.

Als je dat een flame noemt......

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 18:08:
Oke, een simpele vraag mischien, maar ik heb echt alles geprobeerd en ben ten einde raad.
Ik heb Nsuite van 600MB gedownload, met allerlei programmas waar ik geen moer aan heb, maar ik wil gewoon simpel muziek op mijn telefoon zetten zonder Windows explorer.
Als ik dat doe via die NSeries manager, zet ie hem gewoon doodleuk onder attachtments, wat de music player dus niet pikt, en ik via file manager lekker nummer voor nummer moet selecteren.
Ik word hier echt ziek van, welk programma in de Nsuite rotzooi gebruiken jullie voor het uppen van muziek ed naar jullie N96?
Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!

edit: Ik zie net dat je Windows Explorer niet wil gebruiken. Als je Nokia Suite "rotzooi" vindt, dan is de Windows Explorer in jouw ogen nog grotere rotzooi? 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 15:34
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 19:12:
[...]

Geen enkele (net zoals met de N95). Kies "gegevensoverdracht" en kopieer dan jouw muziek naar de map die je wil op het toestel. Klaar. Dat geldt overigens voor allerlei soorten bestanden, ook films. Daarna zoek je de bestanden op en klaar. Ik heb Nokia Suite nog nooit ergens voor gebruikt. Succes!
Exact! Waarom zo enorm moeilijk doen met Nsuite als het zo makkelijk anders kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
djpdjpnl schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 15:02:
[...]

Ik heb dat stukje er wel tussen zitten, geen idee waarom. Leek me handig om dat wel te doen (ook met de splitter als ik in de auto zit met m'n vriendin bijv.). Zonder dat stukje klinkt 't niet extreem zacht zoals jij beschrijft. Misschien dat je de audio omhoog kan krikken in je toestel maar ik meen me te herinneren dat het wel je speakertjes e.d. kan beschadigen. Ik weet ook niet precies hoe dit moet op de N96, misschien dat mijn grote vriend je kan helpen?
Hmmm... ik snap je antwoord niet helemaal :). Je zegt dat je het stukje er wel altijd tussen hebt zitten maar je zegt dat het zonder het stukje niet extreem zacht klinkt. Dat zou dus betekenen dat ik dus geen probleem moet hebben omdat ik dat stukje ook niet gebruik :).

En 'moeten opkrikken'.... en Google... tsja. Ik heb gewoon het idee dat als de telefoon in koptelefoon-modus gaat, dat ik dan acceptabel volume moet krijgen rond de 30% (en ik ben absoluut NIET zo'n iemand die de hele trein wil llaten meegenieten met muziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcovdg
ben met kerst bij eerst bij mn schoonouders (inet van Solcon) en daarna bij mn ouders (Zeelandnet) geweest, internet over WLAN werkte daar perfect.

Nu weer thuis, maar krijg Wifi hier nog steeds niet aan de praat met de KPN Experia Box (Thomson). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik wil graag 'langs de lijn' luisteren via RADIO1.
Nu wil ik dit graag via mijn mobiele intenet ontvangen, niet via fm radio.

Ben al op veel site's geweest, maar dan speelt ie het niet af op mijn N96.
Iemand enig idee, hoe het wel kan via mobiel internet?

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Dit kan gewoon via je nokia internet radio en dan zoeken naar radio 1, of via tunin fm.
Even de website zoeken met google.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Niet online
eymey schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 20:33:
[...]

Hmmm... ik snap je antwoord niet helemaal :). Je zegt dat je het stukje er wel altijd tussen hebt zitten maar je zegt dat het zonder het stukje niet extreem zacht klinkt. Dat zou dus betekenen dat ik dus geen probleem moet hebben omdat ik dat stukje ook niet gebruik :).
Ik heb het geprobeerd zonder dat stukje en dan klinkt het niet extreem zacht, dat bedoelde ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 27 december 2008 @ 22:50:
Hoi,

Dit kan gewoon via je nokia internet radio en dan zoeken naar radio 1, of via tunin fm.
Even de website zoeken met google.

cor
Tjah vreemd genoeg heb ik me nokia internet radio naar 'radio 1' laten zoeken, maar dan vind ie niks. Als je zelf daar gaat zoeken zie je hem wel staan. Echt goed zoeken doet ie dus niet.
Radio 1 staat er wel in, veronica of bijv 538 staat er weer niet in, of zit ik nu eens niet goed te zoeken?
Maar ben al blij dat langs de lijn hiermee te ontvangen is, kan ik lekker tijdens me werk op de hoogte blijven van me clubje. Hier heb ik namelijk geen normaal radio ontvangst.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artwido
Verwijderd schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 11:27:

Giste voor het eerst de phone aangesloten op de tv, dat werkt echt geniaal..! Nieuwe James Bond vervolgens gwn op mn tv gekeken, eentje die geconvert was voor mn phone, maar ziet er ook echt niet slecht uit op de tv, briljant!
Vandaag ook gedaan en idd kwaliteit vond ik behoorlijk goed! Ik had al heel veel films gedownload voor Ipod (mp4 en mv4) en die werken prima op de N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

bombadil schreef op vrijdag 26 december 2008 @ 19:58:
Voor de rest gaat alles goed alleen het TV kijken nog niet aan de praat. Digitenne DVB geselecteerd, abonnement aangevinkt en ook KPN gebeld voor de activatie maar steeds "geen gebruikersrechten". Iemand een idee? (Software 11.101)
Is verholpen met het "herstellen van de fabrieksinstellingen"

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Pagina: 1 ... 21 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de technische aspecten van de N96. Dat je hem ergens hebt besteld is leuk voor je, maar niet relevant voor dit topic. Dat je hem bij abbo X 10 euro goedkoper krijgt dan bij abbo Y is leuk, maar niet relevant voor dit topic.

Discussie over abonnementen en levertijden kan in [ABO] Het Nokia N96 levertijden en abonnementen topic