stof en slechte behuizing kan misschien wel via service point!Dewaterweg schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 22:28:
[...]
(offtopic)
het past niet echt binnen de regels van dit forum om zulke dingen te bespreken. Daarom zullen mensen minder snel met antwoorden komen. Tevens is dit onderwerp al zovaak voorbij gekomen dat ik het ook nutteloos vind om weer het antwoord hier neer te zetten.
<Volgens mij is een forum er om vragen te stellen en antwoorden te krijgen> daar heb je zeker gelijk in mits je zelf natuurlijk al alles hebt onderzocht en er echt niet uitkomt.
(ontopic)
De nieuwe firmware is wel een verbetering maar het is nog geweldig. Dit zal waarschijnlijk vanaf v20 wel weer goed worden. Dit was met de n95-1 ook v11 bagger v12 beetje beter v20 wereld van verschil.
Hebben jullie trouwens ook last van het hyven en dat je dan geen fotos ziet in samenwerking met kpn-mobiel. Dit is echt irritant aangezien je via wifi wel gewoon fotos ziet.
Persoonlijk vind ik de behuizing vrij slecht van kwaliteit er gaat vuil onder de toetsen zitten, en bij de naviweel is er al een putje ontstaan en het scherm zelf is ook niet krasbestendg. Dus dat word over een maandje een nieuw frontje aanschaffen.
Weet iemand of zulke beschadigingen worden vergoed door je telefoon verzekering?
+ foto's by hyves zien? download de mobiele versie van Opera! dan kan 't wel!
http://www.opera.com/mini/download/
ej