Ik krijg me telfort verbinding niet aangesloten
er brand de hele tijd geen lampje bij mijn modem bij dsl.
De modem met mijn pc verbinden geeft geen enkele probleem. Alles geeftie goed aan, alleen geen internet verbinding.
Ik heb in het begin KPN en UPC Chello. Toen belde UPC mij ~4jaar geleden dat ik goedkoper kon bellen via UPC. Ik hoefde niets te doen en alles zou geregeld worden. Ik heb toen telefonie en internet via UPC.
Telfort gaf bij mij aan dat ik
geen splitter nodig heb, dat mijn, lijn gewoon geschikt was. Deze werd ook niet naar mij gestuurd. Ik weet alleen niet goed wat hij bedoelt: ik heb geen IS/RA punt (denk ik), ik sluit mijn telefoon stekker gewoon in een soort stopcontact in de muur.

(deze moet met je hoofd naar rechts gedraaid bekeken worden, natuurlijk)
Zoals je ziet heb ik er twee. Eentje blijkbaar gemaakt door de UPC monteur vroeger. Het doosje gaat ook niet via de muur maar via dat grote kast van UPC.
Ik denk dat mijn "IS/RA" punt dus boven ligt, naast die grote kast. Maar ik heb alles geprobeerd, dat verbonden, modem reset, geen signaal. Ook mijn werkende telefoonlijn uitgetrokken en geprobeerd, wat natuurlijk niet werkt, want dat is telefonie via kabel.
Ik heb alle stappen gevolgd in de handleiding:
Bepaal uw aansluiting > derde optie: een IS/RA-punt met hoodstopcontact als enige aansluitpunt > aangesloten met telefoonstekker zonder splitter met de modem.
Ik heb ook in me meterkast gekeken, voor als ik toch een soort andere IS/RA punt heb. Maar het enige dat me is opgevallen is dit:

En dit ziet er in mijn ogen niet als een bruikbaar punt, voor mij niet althans...
Wie heeft een idee?