Hoewel ik Lost nog niet helemaal heb gevolgt de laatste paar afleveringen, ken ik het verhaal al wel en ik moet zeggen dat de nieuwe verhaallijn eigenlijk maar erg magertjes is. Bovendien had ik wel verwacht dat ze het kamp iets grootser hadden opgezet in plaats van die 4 personen die er nu telkens in zitten (allemaal tenten e.d. maar iedereen is ff vissen ofzo?) Daarnaast is dat gedoe met die grotten ook erg saai en ben je bovendien vaak verdwaald omdat je weinig richting mee krijgt. En hier bovenop komt nog dat de dialogen ontiegelijk saai zijn en dat de hoofdpersoon eigenlijk weinig karakter heeft. Die flashbacks met foto's maken zijn trouwens ook erg lame. Je moet percies op het juiste moment een foto maken op precies de juiste hoogte. Laatst een dik kwartier bezig geweest omdat mijn foto een centimeter of 20 naar beneden zat telkensMetroidPrime schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:36:
Vandaag begonnen aan Lost: The Game en binnen een uur of 5 uitgespeeld, met vrijwel alle achievements in 1 keer. Het spel is wel aardig als je fan bent van de serie, maar moet het helaas meer van het verhaal en de sfeer hebben dan van gameplay.
Als je een groot fan bent van de serie of je wilt een spel waarbij je makkelijk alle achievements kunt halen(binnen 6 á 7 uur alle achievements halen moet mogelijk zijn), dan is Lost een aanrader. Het spel is alleen erg kort en de gameplay is een niet zo heel geslaagde combinatie van adventure game en mini-game verzameling.
Nee, deze game is geen flikker aan. Al vind ik de overige spellen die er nu bij gaan komen (frontlines, turning point, e.d.) ook eigenlijk weinig aan. Alsof ze het expres doen.