Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 76.730 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
MetroidPrime schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 01:36:
Vandaag begonnen aan Lost: The Game en binnen een uur of 5 uitgespeeld, met vrijwel alle achievements in 1 keer. Het spel is wel aardig als je fan bent van de serie, maar moet het helaas meer van het verhaal en de sfeer hebben dan van gameplay.

Als je een groot fan bent van de serie of je wilt een spel waarbij je makkelijk alle achievements kunt halen(binnen 6 á 7 uur alle achievements halen moet mogelijk zijn), dan is Lost een aanrader. Het spel is alleen erg kort en de gameplay is een niet zo heel geslaagde combinatie van adventure game en mini-game verzameling.
Hoewel ik Lost nog niet helemaal heb gevolgt de laatste paar afleveringen, ken ik het verhaal al wel en ik moet zeggen dat de nieuwe verhaallijn eigenlijk maar erg magertjes is. Bovendien had ik wel verwacht dat ze het kamp iets grootser hadden opgezet in plaats van die 4 personen die er nu telkens in zitten (allemaal tenten e.d. maar iedereen is ff vissen ofzo?) Daarnaast is dat gedoe met die grotten ook erg saai en ben je bovendien vaak verdwaald omdat je weinig richting mee krijgt. En hier bovenop komt nog dat de dialogen ontiegelijk saai zijn en dat de hoofdpersoon eigenlijk weinig karakter heeft. Die flashbacks met foto's maken zijn trouwens ook erg lame. Je moet percies op het juiste moment een foto maken op precies de juiste hoogte. Laatst een dik kwartier bezig geweest omdat mijn foto een centimeter of 20 naar beneden zat telkens :(

Nee, deze game is geen flikker aan. Al vind ik de overige spellen die er nu bij gaan komen (frontlines, turning point, e.d.) ook eigenlijk weinig aan. Alsof ze het expres doen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Ik heb eigenlijk wat vraagjes over de xbox 360 in combinatie met HDMI.

- Zal het verschil goed merkbaar zijn, ik projecteer wel op een beeld van 3 bij 2 meter.

- Mijn xbox 360 premium heeft GEEN HDMI aansluiting, hoe werkt dit nu precies?

Als de kwaliteit er duidelijk beter van wordt lijkt me dit zeker een goede aankoop.

Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Geen HDMI aansluiting = geen HDMI op jouw xbox.

[ Voor 16% gewijzigd door SCIxX op 02-03-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:33:
Beste,

- Zal het verschil goed merkbaar zijn, ik projecteer wel op een beeld van 3 bij 2 meter.

Als de kwaliteit er duidelijk beter van wordt lijkt me dit zeker een goede aankoop.

Michael
Aha, dus je Xbox heeft geen HDMI aansluiting? En je beamer ook niet zeker? :)
Da's een beetje in de categorie dat je je afvraagt of je beter met de trein of met de auto naar Amsterdam kunt. Terwijl je geen auto hebt. En ook geen rijbewijs.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voor wie nog zo'n HDDVD-speler heeft: DeepDiscount doet HDDVD titels in de uitverkooop: Tomb Raider is bijv. 7,50 euro. Impossible Mission I+II ook.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op zondag 02 maart 2008 @ 15:14:
[...]

Aha, dus je Xbox heeft geen HDMI aansluiting? En je beamer ook niet zeker? :)
Da's een beetje in de categorie dat je je afvraagt of je beter met de trein of met de auto naar Amsterdam kunt. Terwijl je geen auto hebt. En ook geen rijbewijs.
Zijn beamer heeft waarschijnlijk wel een DVI ingang, hij vroeg zich wellicht af of via de analoge VGA het beeld veel slechter zou zijn, dan wanneer hij HDMI op de xbox had waardoor HDMI>DVI kabel gebruikt kon worden.

Hij vraagt zich in feite af of hij sneller zou zijn geweest als hij een auto en rijbewijs had :)

"denk ik"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb afgelopen vrijdag alsnog bij de MM een Premium aangeschaft voor 299 euro'tjes. Het ging hier om een pakket en het bevalt prima :) Heb daarbij gelijk een 2de controller aangeschaft alleen moet ik nu nog gaan kijken naar een aantal leuke spellen, suggesties mijn genre is all round vind van alles wat.

Ben ook bezig om de demo's van verschillende spellen te bekijken, maar heb opzich vrij weinig nieuws en info wat betreft de 360, dus mocht men nog tips en tricks hebben om meer te genieten van me xbox hoor ik het graag. Mijn live tag is Sprockel en ben opzoek naar wat vriendjes, dus add me :9

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen ga naar eoa review site zoals gamespot of ign, sorteer op reviewcijfer en leef je uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 14:33:
Beste,

Michael
Als je een poosje geduld hebt, en er 90 dollar voor over hebt, jun je ook hdmi op je hdmi loze 360 hebben.
http://gathering.tweakers...message/29617137#29617137

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 10:01
Ik wil de VGA HD AV Kabel gaan halen om op me pc scherm te spelen.
Is het een beetje relax spelen op een 17 inch scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Stollie schreef op maandag 03 maart 2008 @ 14:04:
Ik wil de VGA HD AV Kabel gaan halen om op me pc scherm te spelen.
Is het een beetje relax spelen op een 17 inch scherm?
Dat is vrij klein... maar persoonlijke voorkeur lijkt mij. :)

Een PSP heeft ook een klein scherm, maar speelt ook wel relaxt vind ik.. ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een xbox360 gekocht met hdmi en ik moet eerlijk zijn, het is een geweldig apparaat.

Ik heb ook een ps3 ernaast staan en het valt me op dat de xbox360 al mijn divx/ xvid filmpjes afspeelt en de ps3 niet.

Xboxlive is gewoon een super service, het kost je wat maar je krijgt er ook zeker wat voor terug want xboxlive werkt gewoon perfekt.

Dat wilde ik even allemaal kwijt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:57:
Ik heb onlangs een xbox360 gekocht met hdmi en ik moet eerlijk zijn, het is een geweldig apparaat.

Xboxlive is gewoon een super service, het kost je wat maar je krijgt er ook zeker wat voor terug want xboxlive werkt gewoon perfekt.

Ik heb afgelopen weekend de omgekeerde weg bewandeld en ben het hier mee eens. Je leert wel de XboxLive service waarderen als je het naast het onsamenhangende PSN legt. Er zitten tal van kleine irritatiepunten in het PSN die je niet heb op Live. Niet dat het PSN echt slecht is, maar het is wel duidelijk waarom er niet voor betaald hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk met 2 verschillende 360's op een netwerk onder 1 account online te gaan? Moet ik dan de hele tijd gamertag recoveren of is er een trucje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 16:45:
Is het mogelijk met 2 verschillende 360's op een netwerk onder 1 account online te gaan? Moet ik dan de hele tijd gamertag recoveren of is er een trucje voor?
Ik dach dat het mogelijk was door je gegevens op een memory kaart te zetten ( van MS natuurlijk ) maar weet dit niet zeker.

Je kan volgens mij niet inloggen op 2 xboxen dus dat houd in dat je steeds moet recoveren.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een xbox hddvd speler aangeschaft ... 49.95 bij de mm ...
nu nog ff zien wat ik er precies meekan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:18:
ik heb ook een xbox hddvd speler aangeschaft ... 49.95 bij de mm ...
nu nog ff zien wat ik er precies meekan 8)7
Krijg je nog steeds die 5 films erbij? Dan ga ik er ook meteen even 1 halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe weet je in welke xbox een falcon chip zit? Zijn dat alle xboxen met hdmi aansluiting? En kan iemand mij vertellen of je de garantie kan overnemen als je een 2e hands xbox komt via marktplaats. Ik kom namelijk vaak advertenties tegen waarbij xboxen van een paar maanden oud worden verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-09 14:30
PWM schreef op maandag 03 maart 2008 @ 19:25:
[...]

Krijg je nog steeds die 5 films erbij? Dan ga ik er ook meteen even 1 halen ;)
die 5 films actie is voorbij.....

Wel baal ik steeds meer van de slechte DVD playback van de xbox 360, de ondertiteling is lelijk en het beeld ook veel slechter dan van een fatsoenlijke dvd speler.... zoveel rekenkracht en het wordt hiervor gewoon niet gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

T7D_Sneezy schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Wel baal ik steeds meer van de slechte DVD playback van de xbox 360, de ondertiteling is lelijk en het beeld ook veel slechter dan van een fatsoenlijke dvd speler.... zoveel rekenkracht en het wordt hiervor gewoon niet gebruikt
:? Hier werkt het perfect, geen problemen met ondertiteling en de de beeld is perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Ok, zonder die 5 films is het misschien minder interessant.

Mijn 360 doet het overigens prima als DVD speler (zowel op Component ingesteld op 720P, als op DVI 768P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

PWM schreef op maandag 03 maart 2008 @ 21:07:
[...]

Ok, zonder die 5 films is het misschien minder interessant.

Mijn 360 doet het overigens prima als DVD speler (zowel op Component ingesteld op 720P, als op DVI 768P).
Jij had er toch al een??? Volgens mij is de aanbieding met 5 films al een tijdje voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

[...]

Komt die lelijke ondertiteling niet gewoon omdat de ondertiteling bij DVD's uit bitmaps bestaat en dus niet mooi schaalbaar is?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Laatst online: 13-09 10:49
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 20:19:
hoe weet je in welke xbox een falcon chip zit? Zijn dat alle xboxen met hdmi aansluiting? En kan iemand mij vertellen of je de garantie kan overnemen als je een 2e hands xbox komt via marktplaats. Ik kom namelijk vaak advertenties tegen waarbij xboxen van een paar maanden oud worden verkocht...
als je voeding 175 watt is, dan is het een Falcon. En dat kun je zien op de onderkant van de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
weet iemand eigenlijk wanneer de Rockband bundel nu eindelijk eens in Europa uit gaat komen? Kan er nergens iets over vinden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Phusebox schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:18:
weet iemand eigenlijk wanneer de Rockband bundel nu eindelijk eens in Europa uit gaat komen? Kan er nergens iets over vinden
Vrijdag a.s. dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zonde. Was zo mooi geweest om met 8 man, een tv en een beamer te liven, maar dat gaat me dan dus waatrschijnlijk 120 euries kosten... Ik ga eens rommelen met eem MC
sekeroglan schreef op maandag 03 maart 2008 @ 17:09:
[...]

Ik dach dat het mogelijk was door je gegevens op een memory kaart te zetten ( van MS natuurlijk ) maar weet dit niet zeker.

Je kan volgens mij niet inloggen op 2 xboxen dus dat houd in dat je steeds moet recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nope alleen het spel, zonder instrumenten :S :S

overigens is die release date inmiddels verplaatst naar 31/12/2008 oftewel, men weet het niet

echt belachelijk dit, het lijkt Nintendo wel

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 04-03-2008 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 08:47:
Hmm, zonde. Was zo mooi geweest om met 8 man, een tv en een beamer te liven, maar dat gaat me dan dus waatrschijnlijk 120 euries kosten... Ik ga eens rommelen met eem MC

[...]
De 1e 3 accounts die je op je 360 aanmaakt zijn meteen een maand gratis Gold. Dus als je 1 xbox toch alleen maar wil gebruiken om met 8 man tegen elkaar te spelen is dat wellicht een oplossing. En er zijn natuurlijk goedkopere manieren om aan een jaar lang gold te komen, op ebay staan ze vaak voor iets meer dan 30 euro voor 13 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, en een nóg goedkopere manier is gewoon je vrienden een eigen box te laten kopen zodat jij zelf niet met drie boxen en accounts hoeft aan te komen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 15-09 10:01
Of je regelt een paar 24 uu trails. Heb je toch een middag + avond plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:44:
[...]

Als je een poosje geduld hebt, en er 90 dollar voor over hebt, jun je ook hdmi op je hdmi loze 360 hebben.
http://gathering.tweakers...message/29617137#29617137
Wat een nutteloze addon, ga je je analoge signaal weer omzetten naar een digitaal signaal puur om een hdmi-stekkertje als utigang te hebben 8)7 Het kan er alleen maar lelijker van worden. Ok, als je alleen nog maar hdmi poorten over hebt dan zul je wel moeten, maar toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Aaai..... toen crashte mn X360 (weer...) en wilde hij mn Guitar Hero 3-disc niet meer uitlezen :'(
De vraag... is het een incident, maar stiekem weet ik het antwoord al; 'ik heb een krassendraaier'.

Toch maar mn Xbox opsturen naar MS dan maar? Mn Guitar Hero-disc moet naar engeland met 12 pond ter vergoeding. Voor de tweede keer dat mn Xbox de deur uit moet, zo superspijtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

johnnyv.nl schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:46:
[...]

Wat een nutteloze addon, ga je je analoge signaal weer omzetten naar een digitaal signaal puur om een hdmi-stekkertje als utigang te hebben 8)7 Het kan er alleen maar lelijker van worden. Ok, als je alleen nog maar hdmi poorten over hebt dan zul je wel moeten, maar toch :P
Niet nutteloos, maar iets waar VEEL mensen op hebben zitten wachten... Microsoft beloofde zelf een dergelijke add-on, maar besloot een nieuwe 360 uit te brengen en de oude 360-kopers te laten zitten..

Ik vermoed dat dit ding (mits van goede kwaliteit, en dat is niet altijd zo bij madcatz) best goed verkocht gaat worden.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De eerste Bully reviews druppelen binnen, en zijn positief.

Ik heb het zelf besteld voor 30,-, en hij moet voor 45,- in de winkels liggen. Lijkt me een prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_star
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2008 @ 15:57:

Ik heb ook een ps3 ernaast staan en het valt me op dat de xbox360 al mijn divx/ xvid filmpjes afspeelt en de ps3 niet.

Ik vindt de dvix functie van xbox toch erg tegen vallen, dikke overscan heb ik. Deze is ook totaal niet in te stellen in vergelijking met andere mediaplayer (xbox media player bijvoorbeeld.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op zondag 02 maart 2008 @ 20:21:
Ik heb afgelopen vrijdag alsnog bij de MM een Premium aangeschaft voor 299 euro'tjes. Het ging hier om een pakket en het bevalt prima :)
Welke MM was dat? Ik zie 'm hier alleen voor 349.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Kan iemand mij ( het liefst uit ervaring) vertellen hoe ik het makkelijkst en goedkoopst 360Data van een 20GB schijf naar een 120GB schijf kan overzetten.
Kan dit bv heel simpel met een willekeurige 4GB 2.0USB Stick of moet dit echt met een memory unit of data kabel?

[CiP] Aqueum initium TJ09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

UgotHeinzzd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:16:
Kan iemand mij ( het liefst uit ervaring) vertellen hoe ik het makkelijkst en goedkoopst 360Data van een 20GB schijf naar een 120GB schijf kan overzetten.
Kan dit bv heel simpel met een willekeurige 4GB 2.0USB Stick of moet dit echt met een memory unit of data kabel?
Nop je moet echt die data kabel hebben om je gegevens te overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Michael Knight schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 02:16:
[...]

Niet nutteloos, maar iets waar VEEL mensen op hebben zitten wachten... Microsoft beloofde zelf een dergelijke add-on, maar besloot een nieuwe 360 uit te brengen en de oude 360-kopers te laten zitten..

Ik vermoed dat dit ding (mits van goede kwaliteit, en dat is niet altijd zo bij madcatz) best goed verkocht gaat worden.. :)
Zelfs dan nog, het blijft een omvormer van analoog naar digitaal.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

J_star schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:13:
[...]

Ik vindt de dvix functie van xbox toch erg tegen vallen, dikke overscan heb ik. Deze is ook totaal niet in te stellen in vergelijking met andere mediaplayer (xbox media player bijvoorbeeld.)
Ik heb daar totaal geen last van, je kan wel verschillende screen ratio's instellen. Maar als dat je enige punt is... X360 pakt alle divx/xvid, iets wat mijn PS3 niet doet. Ik vind dat het prima werkt.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
Zag hier gister Army of Two in de winkel liggen, nog niemand getest??

Ben wel benieuwd naar deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Even mijn bevindingen over de xbox repartieservice:

Ik heb mijn xbox vorige week maandag bij MS aangemeld ter reparatie, de dag er na heb ik bij UPS een afspraak gemaakt om mijn xbox op te halen. Deze is vorige week woensdag opgehaal en vandaag, precies een week later, heb ik hem alweer terug!

Verder zei die vrouw bij MS dat ik mijn xbox zonder losse onderdelen moest opsturen (dus geen hdd, kabels, voeding ed.) zelfs het plastic frontje moets ik thuis laten. Nu ik mijn xbox terug kreeg bleek dat ze er een nieuw frontje opgezet hebben, dus nu heb ik een extra orginele faceplate :7 .

Wat ik ook erg netjes vond is dat er een kraskaart bij zat met een maand xbox live gold. Dus de rrod mag dan wel erg vervelend zijn, ik vind wel dat er nu een goede service voor geboden wordt.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
S2S schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:43:
[...]

Ik heb daar totaal geen last van, je kan wel verschillende screen ratio's instellen. Maar als dat je enige punt is... X360 pakt alle divx/xvid, iets wat mijn PS3 niet doet. Ik vind dat het prima werkt.
Hoe speel je dat dan af? Ik heb 2 xvid bestanden op een DVD gezet (samen 1 film), maar hij wil de schijf niet benaderen (various media types geeft hij wel aan).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:20

S2S

[TAG]Speedy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Hoe speel je dat dan af? Ik heb 2 xvid bestanden op een DVD gezet (samen 1 film), maar hij wil de schijf niet benaderen (various media types geeft hij wel aan).
Als ik op disc brand, doe ik het als DATA via nero. En dan onder de mediablade, optie video kiezen, en current disc, dacht ik. Wel zorgen dat je de update hebt gedownload naar je xbox.

Maar meestal stream ik het spul via windows media player 11 van mijn PC naar mijn X360.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

[TAG]Speedy schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:09:
[...]

Je moet die niet benaderen zoals je een spel opstart, maar je moet naar het Media-blad gaan en dan naar Videos. Van hieruit kun je de DVD en dus ook de divX bestanden die erop staan benaderen.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

S2S schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:16:
Maar meestal stream ik het spul via windows media player 11 van mijn PC naar mijn X360.
En oh wat is dat fijn zeg ! _/-\o_

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:45:

Ik dacht dat Army Of Two nog even op zich zou laten wachten. Goed nieuws dus :)

Devil May Cry 4 is trouwens ook erg vermakelijk! :D
Super graphics en de verhaallijn met videos ertussen maken het af voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

On_E schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:22:
[...]

En oh wat is dat fijn zeg ! _/-\o_
Ik gebruik er TVersity voor, maar principe blijft hetzelfde, erg handig inderdaad 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
ik verslijt m'n xbox uren op dit moment op zoek naar de laatste groene bollen in crackdown :P
moet er nog 8 en ik kan ze maar niet vinden :P
Moet ook nog een hele bende blauwe maar die zoek ik met behulp van een kaart wel een keer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Kaasplank schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:00:
ik verslijt m'n xbox uren op dit moment op zoek naar de laatste groene bollen in crackdown :P
Moet ook nog een hele bende blauwe maar die zoek ik met behulp van een kaart wel een keer op.
Ik moet ook nog steeds 1 groene en 3 blauwe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Kaasplank schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:00:
Dat zoeken is op de één op af andere manier rustgevend en frustrerend tegelijk. Het is hetzelfde als puzzelen, maar dan omgekeerd. Hoe meer stukjes je hebt, hoe moeilijker het wordt... Het kan eigenlijk niet leuk zijn, maar het is het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Ik dacht dat Army Of Two nog even op zich zou laten wachten. Goed nieuws dus :)

Devil May Cry 4 is trouwens ook erg vermakelijk! :D
Super graphics en de verhaallijn met videos ertussen maken het af voor mij.
Ja ben al aardig eindje op weg met army of two, vind het een heerlijke game vooral in coop, wel pittig soms,
Besturing en cover werkt echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Niet online
SeamusXanthus schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:07:
[...]

Dat zoeken is op de één op af andere manier rustgevend en frustrerend tegelijk. Het is hetzelfde als puzzelen, maar dan omgekeerd. Hoe meer stukjes je hebt, hoe moeilijker het wordt... Het kan eigenlijk niet leuk zijn, maar het is het wel...
m'n vriendin gaat vaak naast me zitten om mee te helpen kijken en luisteren :)
ik moet ook nog m'n driving skills op max krijgen en die groene en paarse time trails doen maar dat boeit me niet zo eigenlijk. dat bollenzoeken is het leukst. Heb gisteren de baas van de shai-gen gedood bovenin dus ik kan rustig rondspringen zonder beschoten te worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Kaasplank schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:14:
[...]

m'n vriendin gaat vaak naast me zitten om mee te helpen kijken en luisteren :)
ik moet ook nog m'n driving skills op max krijgen en die groene en paarse time trails doen maar dat boeit me niet zo eigenlijk. dat bollenzoeken is het leukst. Heb gisteren de baas van de shai-gen gedood bovenin dus ik kan rustig rondspringen zonder beschoten te worden :P
Hier idem. Moet nog 15 groene Orbs, en 100 Blauwe..maar dan ben ik er :P

Af en toe leuk om erbij te pakken zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:15:
[...]

Welke MM was dat? Ik zie 'm hier alleen voor 349.
Het ging hier om de MM in Arnhem, hier stond de bundel voor 299. Het gaat hier wel om de 203W versie dus niet de nieuwere falcon volgens mij. Maar ach hij is lekker stil behalve als hij het spel ff moet opstarten maar verder heb ik geen last van dingen.. :)

Nu heb ik alleen Viva Pinata, Forza 2 en fifa 07 maar ben ik nog op zoek naar een aantal leuke classis of gewoon andere games voor de budget prijzen, welke zijn aan te raden? Ik ben zelf een all rounder dus vind alles wel leuk :) Verder nog tips over dingen die je zou moeten doen met je xbox?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

sekeroglan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:22:
[...]

Nop je moet echt die data kabel hebben om je gegevens te overzetten.
Kun jij me dan ook vertellen waar ik deze kabel vinden kan?

Ik kreeg van een console shop het volgende antwoord:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De veiligste en handigste manier is een transfer kabel. Deze kunt u echter alleen via xbox bestellen.

Alleen zie ik die kabel nergens staan tussen de accessories opXbox.com :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Duuvel schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:19:
[...]

Je moet die niet benaderen zoals je een spel opstart, maar je moet naar het Media-blad gaan en dan naar Videos. Van hieruit kun je de DVD en dus ook de divX bestanden die erop staan benaderen.
Ah, dat zou het dus kunnen zijn :P
Vanavond gelijk maar eens proberen!
S2S schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 13:16:
[...]

Als ik op disc brand, doe ik het als DATA via nero. En dan onder de mediablade, optie video kiezen, en current disc, dacht ik. Wel zorgen dat je de update hebt gedownload naar je xbox.

Mocht bovenstaande niet werken dan maar eens die videooptie in Nero opzoeken. Streamen niet geprobeerd (wil die xvids bij iemand anders afspelen, vandaar).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

UgotHeinzzd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:31:
[...]

Kun jij me dan ook vertellen waar ik deze kabel vinden kan?

Ik kreeg van een console shop het volgende antwoord:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

De veiligste en handigste manier is een transfer kabel. Deze kunt u echter alleen via xbox bestellen.

Alleen zie ik die kabel nergens staan tussen de accessories opXbox.com :?
Als het goed is zit er iets bij die 120GB schijf waarmee die die kabel kunt bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gerucht:Xbox wordt 5 tientjes goedkoper:
Xbox 360 price cut March 14th
50 Euros per SKU, cheaper than Wii

TechRadar understands that the price of every Xbox 360 SKU is to be slashed by 50 Euros on March 14th across Europe, according to numerous well-placed games industry sources.

We have corroborated this story with numerous UK retailers this morning that the 360 price is set to be slashed on this date.

The rumour is that the price cut will be in the region of 50 Euros per SKU (£38.26 at the current exchange rate) which we will confirm as soon as we find a retailer willing to go on record. Microsoft has of course responded with a swift 'no comment' when we contacted them this morning to ask for confirmation on this news.

This effectively means that the cost of the Xbox 360 Elite system on Amazon will be in the region of £240 and the basic Arcade system (without a hard drive) will cost in the region of £150.

Which means that the Xbox 360 is to be cheaper than the Nintendo Wii this coming Easter.

TechRadar spoke to a Gamestation store manager earlier today who expressed surprise that a price cut was being introduced.

“We are currently selling the Elite plus one game at £330, the Premium system with any game at £280 or £260 with FIFA Street or Assassin’s Creed and the Arcade version for £230 with any game or £220 with FIFA Street,” the retailer told us.

Knock around £40 off those prices and you have what is clearly this Easter’s biggest gaming bargain. “I might even buy one myself now,” the store manager quipped.
Xbox 360 price cut coming this month
Trade sources point to Wii-like RRP as Microsoft looks to capture family market

MCV has it on very good authority that Microsoft is planning an Xbox 360 price cut at the end of the month, which will allow its lower-spec Arcade model to compete with Nintendo’s Wii on price.

In what is being seen as a significant move to attract the family market, that would mean a dip from Arcade’s current price of £199.99 to something closer to £179.99.

It is unknown if Microsoft’s other Xbox 360 SKUs, the Premium pack and the Xbox 360 Elite, would enjoy similar price drops. However, the platform holder introduced a price cut on all three models in August last year.

One trade source told MCV: “A few publishers have confirmed the news to us, and we’re aware of some price movement is coming. The major chain retailers have all been told.”

Other high level trade sources have also heavily suggested the move is coming, speaking off the record exclusively to MCV.

Microsoft declined to comment on the cut, telling MCV: “We don’t comment on rumour and speculation.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden ze dat bij wehkamp al iets eerder gehoord hebben :9 daar is die namelijk sind/kort/tijdelijk 55euro afgeprijst :9~ Hoewel bij andere winkels die prijs ofcourse een standaard is...

Anyways vroeg ik me af hoe het nu zit met de xbox die je nu in de winkel zou halen... elite ofniet zouden deze nog steeds allemaal snel kapot gaan door hitte? of hebben ze de fixes allang toegepast?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2008 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Salv schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:21:
[...]

Het ging hier om de MM in Arnhem, hier stond de bundel voor 299.
Dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
blijkbaar verkopen ze er nog genoeg... ken wel mensen die er een willen kopen maar die hebben zoiets van : hij is al 2,5 jaar uit en kost nog 349... over 1,5 jaar is de nieuwe xbox er dus max dat ze willen betalen is 200-250.

En eerlijk gezegd denk ik dat ze gelijk hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Ja, en neem daarbij de sterke Euro, en de PS3 die het hier best goed doet.

Goed nieuws, in de US hebben ze geen probleem, daar is de 360 niet aan te slepen en zijn er nog steeds te korten.

Werd die %&* PS3 nu ook maar eens redelijk geprijst. Wil hem graag als Blu-ray speler, of MS moet snel met een Blu-ray add-on komen.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

-Sander schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:34:
[...]

Als het goed is zit er iets bij die 120GB schijf waarmee die die kabel kunt bestellen.
Is er iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
UgotHeinzzd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:18:
[...]

Is er iemand die dit kan bevestigen?
gewoon ff xbox helpdesk bellen... sturen ze er eentje op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:04:
over 1,5 jaar is de nieuwe xbox er
Want?

Volgens MS moet de 360 5-7 meegaan als primaire console. Dat betekend nog minimaal 2.5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Want?

Volgens MS moet de 360 5-7 meegaan als primaire console. Dat betekend nog minimaal 2.5 jaar.
tja volgens microsoft was er ook geen bekend probleem met de hardware
en volgens microsoft werd HD-DVD de opvolger van dvd

men roept wel meer dingen die niet kloppen. Ik zie de xbox360 echt geen langer leven hebben dan tot eind 2009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat dat betreft kan je beter gewoon helemaal niks geloven dat de diverse fabrikanten roepen, want er klopt toch allemaal geen hol van. Denk ook aan de fantastische "Nee hoor dualshock is ZO last-gen!" en dat soort onzin... Tis een grote leugen-kermis die games industrie, dus neem alles maar met een kilotje zout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:46:
Wat dat betreft kan je beter gewoon helemaal niks geloven dat de diverse fabrikanten roepen, want er klopt toch allemaal geen hol van. Denk ook aan de fantastische "Nee hoor dualshock is ZO last-gen!" en dat soort onzin... Tis een grote leugen-kermis die games industrie, dus neem alles maar met een kilotje zout.
heb je gelijk in, doe ik ook. Sony en Nintendo zijn net zo krom.

Geldt overigens voor alle grote bedrijven die het zich kunnen veroorloven om op grote schaal te liegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:40:
[...]

Want?

Tja, dat zeggen ze altijd. De PS2 loopt in principe nog steeds en dat terwijl de PS3 al uit is. Dus de Xbox 360 zal best wel 5 jaar te koop zijn maar na hooguit 4 jaar ligt er een nieuwe in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:
[...]

Tja, dat zeggen ze altijd. De PS2 loopt in principe nog steeds en dat terwijl de PS3 al uit is. Dus de Xbox 360 zal best wel 5 jaar te koop zijn maar na hooguit 4 jaar ligt er een nieuwe in de winkel.
Daarom heb ik er ook Primaire console bij gezet ;)

Als we over 1 1/2 jaar een nieuwe console zouden krijgen, hadden we dat allang geweten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:05:
[...]

De PS2 heeft het wel echter 6-7 jaar volgehouden totdat de PS3 uitkwam.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainCharisma schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:10:
[...]

De PS2 heeft het wel echter 6-7 jaar volgehouden totdat de PS3 uitkwam.
Dat zal nu niet gebeuren.
Microsoft deze generatie als eerste gelanceerd, dat zullen ze nu weer doen. Sony heeft geen keuze en zal mee moeten om niet weer achter te blijven. Je console lang in leven houden is leuk maar het kostte SEGA de 32-bit generatie(ze stopten relatief laat met de Genesis/Megadrive, hier speelde Nintendo op in "De SNES is nog wel ondersteund!) waardoor weinig mensen overstapten op de duurdere Saturn. Daarnaast hadden ze de Playstation onderschat waardoor de Saturn te snel op de markt werd gebracht met half afgemaakte software en omslachtige hardware.

De PS2 is nog ontzettend populair maar de PS3 niet. Sony haalt niet voor niets de BC uit de PS3, ze willen duidelijk meer PS3 spullen dan PS2 gaan verkopen en tot nu toe lukt het niet omdat de PS2 populairder blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neothor
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik hoop eigenlijk dat die prijsdaling niet snel ingezet wordt. Maar dat is meer omdat ik er straks zelf 1 ga halen O-). Maar ik zou het niet meer dan logisch vinden als het zou gebeuren.

Last.fm | LinkedIn | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:07:
[...]

Als we over 1 1/2 jaar een nieuwe console zouden krijgen, hadden we dat allang geweten.
Waarom zou je dat nu al verkondigen? Lijkt me marketingtechnisch niet handig. Weinig mensen die nog een 360 kopen zouden en weinig toename in de installed base. Nee, als er een nieuwe aan zit te komen op kortere termijn, dan horen we het begin volgend jaar, schat ik in.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 15-09 15:03
Hoodlum77 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 12:45:

Jep, heb een paar missies met de AI gespeeld; morgen krijgt een vriend van me het spel ook en dan gaan we echt beginnen.. De AI is ongelofelijk slecht zo af en toe, maar goed het spel zit zelf wel solide in elkaar van wat ik tot nu toe gezien heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Lekker boeiend of we over 1,5 jaar al wel of geen xbox 720 krijgen....Waarom speculeren over een console die nog geen eens is aangekondigd?! Misschien moeten wel al eens gaan na denken wanneer de 4e console van MS uit gaat komen :+

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Armada schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:36:
[...]

Waarom zou je dat nu al verkondigen? Lijkt me marketingtechnisch niet handig. Weinig mensen die nog een 360 kopen zouden en weinig toename in de installed base. Nee, als er een nieuwe aan zit te komen op kortere termijn, dan horen we het begin volgend jaar, schat ik in.
Of ze het officieel aankondigen is nog een tweede, maar als hij er zou komen, dan zouden ontwikkelaars het nu al moeten weten.

Verder zullen de devs niet heel erg blij met je zijn: Hebben ze hem onder de knie, komt er meteen een nieuwe.

Ik zie het niet gebeuren. De enige reden dat de 360 zo snel kwam, was om gelijk met de PS3 uit te komen. Dat dat ding vertraging had, konden ze ook niet van te voren ruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
Heb vandaag trouwens bij Bart Smit een Xbox Live Vision pakket gehaald. Was in de aanbieding voor 29,95 euro en bevat een headset, live vision camera, 1 maand gold en een xbox live arcade game.

Ben benieuwd of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:32:
Heb vandaag trouwens bij Bart Smit een Xbox Live Vision pakket gehaald. Was in de aanbieding voor 29,95 euro en bevat een headset, live vision camera, 1 maand gold en een xbox live arcade game.

Die game is ruk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een nette aanbieding. Daar ga ik even over denken, want ik moet m'n gratis maand Live! binnenkort toch verlengen.

Voor die prijs is het slechts een extraatje, maar welk spel zit erbij? Ik kan op BartSmit.com die aanbieding zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heb net de demo van Beautiful Katamari maar eens bekeken.

:/

Sommige spellen zal ik echt nooit begrijpen
Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:42:

Voor die prijs is het slechts een extraatje, maar welk spel zit erbij? Ik kan op BartSmit.com die aanbieding zo snel niet vinden.
Totemball

[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 05-03-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Xander84 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 20:38:
Waarom speculeren over een console die nog geen eens is aangekondigd?!
Omdat speculeren over machines die al op de markt zijn, zo saaaaai is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 21:55:
Heb net de demo van Beautiful Katamari maar eens bekeken.

:/

Sommige spellen zal ik echt nooit begrijpen

[...]
Totemball
Als je katamari wil spelen kan je best de eerste delen op de PS2 spelen. Ik lees overal dat de nieuwe versie op de 360 ridicuul beperkt is qua inhoud.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:25:
[...]

Dat zal nu niet gebeuren.
Je console lang in leven houden is leuk maar het kostte SEGA de 32-bit generatie(ze stopten relatief laat met de Genesis/Megadrive, hier speelde Nintendo op in "De SNES is nog wel ondersteund!) waardoor weinig mensen overstapten op de duurdere Saturn.
:?
Dus Sega ging te lang door, maar Nintendo haalde daar voordeel uit door te zeggen dat de SNES nog wel (dus NOG langer) werd ondersteund?
Wellicht bedoel je dat Sega allerlei add on's (cd/32x) uitbracht waar amper goede games op te spelen waren? Waardoor veel mensen al het vertrouwen in Sega verloren.
Daarnaast hadden ze de Playstation onderschat waardoor de Saturn te snel op de markt werd gebracht met half afgemaakte software en omslachtige hardware.
Sega had met de Saturn gerekend op het maken van 2d spellen, hier was de console voor gebouwd. Toen later duidelijk werd dat 3d echt The next big thing werd, werd als een 'afterthought' nog even wat 3d hardware bij de Saturn geklust.
Wellicht wat overdreven uitgelegd. Maar doordat de markt 3d werd, kon de Saturn niet mee met de ps die wel voor 3d ontworpen was, op 2d gebied was de Saturn superieur aan de ps1.
* Sagat aait zijn saturn
'there is no better d then 2d' 8)

Oh en on topic, ik denk niet dat we op heel korte termijn al een nieuwe x-box kunnen verwachten maar ik denk dat we in 2009 wel al 'concrete' geruchten gaan horen over de opvolger. Wsl ook afhankelijk van de mate van het succes/concurrentie positie van de ps3 en wii.
MS heeft natuurlijk niet echt een goed track record want de x-box1 werd behoorlijk snel gedumpt. Ik denk dat de 360 toch net iets sterker in de markt staat waardoor hij iets langzamer word vervangen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Sagat schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:12:
[...]

MS heeft natuurlijk niet echt een goed track record want de x-box1 werd behoorlijk snel gedumpt. Ik denk dat de 360 toch net iets sterker in de markt staat waardoor hij iets langzamer word vervangen.
In hoeverre is het mogelijk om dit als fabrikant dan te beheersen? Uiteindelijk is het toch de vraag of er genoeg nieuwe spellen op uit komen, dus beslissing van de developers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 15-09 15:03

Ook bij de Bart Smit in de aanbieding; het Xbox Live Vision Gold pakket met de camera, een headset, een jaar xbox live, Uno, Robotron en 200 microsoft punten voor 59,95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UgotHeinzzd
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

Phusebox schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 15:19:
[...]

gewoon ff xbox helpdesk bellen... sturen ze er eentje op
Zal ik zo even doen, ty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Als je de 120 gb los hebt gehaald moet het erbij zitten, maar als je de Elite hebt gekocht moet je contact opnemen met helpdesk en na je registratie van je xbox krijg een kabel toegestuurd. Je hoeft hier niet voor te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Hoeveel mensen hier hebben uberhaupt zo'n 120 GB ding nog los gekocht? Ben wel benieuwd, tegen die prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je de xbox aansluit op een hdready tv, is het beter om deze op 720p uit te laten zenden of op 1080i?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

kmf schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 11:00:
Als je de xbox aansluit op een hdready tv, is het beter om deze op 720p uit te laten zenden of op 1080i?
Het is niet 'beter' om hem op 720p of 1080i te zetten, maar gewoon wat je zelf mooi vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt er an welke xbox, welke kabels en welke tv..
Ga er maar van uit op 720p, maar kijk zelf of je verschil ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.kotaku.com.au/...hip_edition_issues-2.html

En ik maar denken dat alle 360's hetzelfde zouden moeten kunnen, met alleen variaties in aansluitingen en grootte van HDDs. Stomme ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is helaas geen Devil May Cry 4 topic dus ik vraag het maar hier: Zijn er meer mensen hier die net als ik nu verslaafd zijn aan DMC4? :D Ik kom nu even niet verder maar vindt het wel grappig om dit alles te moeten uitvogelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight

Michael Knight

KITT, I need you buddy!

Sagat schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 23:12:
[...]

:?
Dus Sega ging te lang door, maar Nintendo haalde daar voordeel uit door te zeggen dat de SNES nog wel (dus NOG langer) werd ondersteund?
Wellicht bedoel je dat Sega allerlei add on's (cd/32x) uitbracht waar amper goede games op te spelen waren? Waardoor veel mensen al het vertrouwen in Sega verloren.

[...]

Sega had met de Saturn gerekend op het maken van 2d spellen, hier was de console voor gebouwd. Toen later duidelijk werd dat 3d echt The next big thing werd, werd als een 'afterthought' nog even wat 3d hardware bij de Saturn geklust.
Wellicht wat overdreven uitgelegd. Maar doordat de markt 3d werd, kon de Saturn niet mee met de ps die wel voor 3d ontworpen was, op 2d gebied was de Saturn superieur aan de ps1.
* Sagat aait zijn saturn
'there is no better d then 2d' 8)
Sega of America en Sega Japan hadden ook beiden andere ideeën bij hun 32-bit`s 'invulling' ;)

Daarbij is de marketing van de Saturn altijd crap geweest.. als ik de 32-bits power van dat beestje meer geadverteerd had gezien, dan had ik `m destijds ook gekocht ipv jaren later. Met memory expansion pack is het gewoon een hele brute console _/-\o_
Is nogal afhankelijk van de scaler in je tv en of de game daadwerkelijk baat heeft bij 1080... Veels games zijn namelijk maar 720P en worden softwarematig geupscaled naar 1080; als vervolgens je tv dat weer downscaled kan dat de kwaliteit negatief beïnvloeden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:14:
Er is helaas geen Devil May Cry 4 topic dus ik vraag het maar hier: Zijn er meer mensen hier die net als ik nu verslaafd zijn aan DMC4? :D Ik kom nu even niet verder maar vindt het wel grappig om dit alles te moeten uitvogelen :)
Wat houdt je tegen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 maart 2008 @ 13:14:
Devil May Cry is nooit echt mijn ding geweest, maar deze review is geniaal (net zoals die hij voor andere games gedaan heeft):
http://www.escapistmagazi...nctuation-Devil-May-Cry-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er niet zo handig in dus ik laat het over aan de pro's :+
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.