Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 76.731 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:44
Is dat zo? Er staat me iets bij dat MS al een hele tijd achter Nintendo aanzit ik dacht zelfs een of meerdere keren geprobeerd over te nemen.

Kan me voorstellen dat Nintendo niet iets aan MS zou willen weggeven.

Zoiets bv. http://www.wiids.nl/article.php?id=24818 :P
Ninty zegt gewoon, Fuck oe!! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mutatie schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:27:
Is dat zo? Er staat me iets bij dat MS al een hele tijd achter Nintendo aanzit ik dacht zelfs een of meerdere keren geprobeerd over te nemen.
Er is ooit een keer een gerucht geweest (voor aankondiging eerste Xbox in 2001) dat MS achter Nintendo aanzat. Dit omdat er zo verdacht veel gaming gerelateerde zaken bezig waren. Dit bleek dus de eerste Xbox.

Bill Gates maakt in die tijd een geintje, wat een eigen leven is gaan leiden.
Kan me voorstellen dat Nintendo niet iets aan MS zou willen weggeven.
Verkopen is iets anders dan weggeven. Als zij $1,- per download vragen, kunnen ze zo 3 miljoen in de knip steken, en dat voor 1 handtekening
Zoiets bv. http://www.wiids.nl/article.php?id=24818 :P
Ninty zegt gewoon, Fuck oe!! O-)
Als dat Nintendo daadwerkelijk is, is het het meest onproffesionele bedrijf wat ik ken. Het zal dus wel meevallen, hoop ik. Als dit wel de manier van zaken doen van Nintendo is, dan snap ik waarom het onderweg was richting afgrond. Gelukkig voor hen is er dan de Wii

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 25-02-2008 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
12uur in Lost Odyssey zitten en nog steeds op disc 1 van de 4.

Wat een speelduur. :9 Dat is nog eens waar voor je centen.

[ Voor 18% gewijzigd door SCIxX op 25-02-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Wil iedereen de Waarschuwing nog even lezen? Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:56:
[...]
Ik weet niet hoelang je de xbox geleden gekocht hebt, maar stel dit is 2 jaar geleden, dan heb je al 1 jaar geen garantie meer. De 3 jaar is enkel en alleen op het RRoD probleem.
Jij hebt geluk, ofja, in dit geval pech :P. dat je xbox 'gewone' MS symptomen vertoond in plaats van xbox 360 specifieke. Als je je echter lukt om je 360 te laten RRoDen, dan heb je dus wel recht de extra garantie. Your call dus.
Iemand nog tips om een RRoD te veroorzaken?
Als ik uit eigen ervaring mag spreken dan stel ik het volgende voor:
-zet je xbox netjes op de grond, horizontaal.
-Goed geventileerd, dit geldt ook voor de adapter, niet wegstoppen dus!
-Zorg dat er genoeg ruimte rond de 360 is. 15 cm van de muur af moet voldoende zijn.
-Zorg ook dat het niet te warm is in je kamer,
-en de xbox mag uiteraard niet in de zon staan.
-doe de xbox afstoffen en op de zachtste stand het ding schoonzuigen als je toch je woonkamer doet ;)

vervolgens ga je gewoon van tijd tot tijd erop spelen. Lekker rustig PGR of Ace Combat.
Dit heeft mij tot 2 maal toe aan een RRoD "geholpen".
Ik geloof niet in die towel-tricks. Gewoon normaal erop spelen is DE manier om een RRoD te krijgen. Kijk maar hier op het forum: iedereen heeft (verschillende malen) een RRoD gehad en we hebben hier echt niet met bavianen te maken die de xbox luchtdicht in een kastje verstoppen.
Trek er je lering uit!
En succes met de rrod :)
Ik ben volgens mij niet de enigste, maar ik kan in ieder geval melden dat de 360 erg intensief gebruikt wordt en dat ik nog geen RROD heb gezien. Bovendien heb ik hem al een paar keer verhuisd van plek, maar nooit echt problemen gehad. Het zou kunnen dat als je het bovenstaande doet dat je dan misschien minder kans hebt, maar de uitval licht heus niet zo hoog als iedereen heir denkt, denk ik ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Martinspire schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:27:
[...]

Ik ben volgens mij niet de enigste, maar ik kan in ieder geval melden dat de 360 erg intensief gebruikt wordt en dat ik nog geen RROD heb gezien. Bovendien heb ik hem al een paar keer verhuisd van plek, maar nooit echt problemen gehad. Het zou kunnen dat als je het bovenstaande doet dat je dan misschien minder kans hebt, maar de uitval licht heus niet zo hoog als iedereen heir denkt, denk ik ;)
Ik heb hemzelf helaas 1x gehad met mijn launchbox. 1 jaar geleden gemaakt, geen problemen meer gehad.

Ik heb 3 vrienden met wie ik regelmatig speel, die hebben hem nog nooit gehad. Mijn broer, speelt alleen offline, heeft ook een launchbox zonder problemen.

Alleen ik had dus pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-09 19:59

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Het viel mij wel op, dat de 360 in mijn tijdelijke glazen av-meubel totaal niet warm werd (plat). Terwijl hij dat op een houten meubel wel doet. Ik denk dat de geleiding van warmte door de ondergrond ook veel uitmaakt (voor oa het kromtrekken van het mobo).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Ik ben volgens mij niet de enigste
Natuurlijk ben je niet de enige, dat slechts een minderheid het probleem heeft weet mijn gat ook, maar daarom hoef je nog niet te bijten. Je zou ondertussen moeten weten dat hij een residente trol is ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

De mijne is echter al 2 keer RRoD gegaan, en ik was er juist extra bedacht op, vandaar dat hij enkel horizontaal lag/stond, en dat ik stof geen kans heb gegeven om erin te komen. Volgens alles ben ik de enige hier die tot 2 maal toe een RRoD heeft gehad, iedereen zit immers nog op lijn launchbox, of "slechts 1 keer kapot, maar de service van MS is buitengewoon perfect hoor! _/-\o_ " , dus mijn methode zoals ik die beschreven had zou je de meeste kans moeten geven op een RRoD. Ik gaf deze handige tips omdat iemand geen garantie meer had op de reguliere vasthangende defecten die de xbox te bieden heeft, terwijl hij een gratis reparatiebeurt aangeboden krijgt wanneer hij de 3 rode lampjes te zien krijgt. In dat geval hoop je gewoon dat die gast een RRoD krijgt, anders kan hij immers fluiten naar zijn garantie. Zo dat is duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

PWM schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:51:
[...]

Er is ooit een keer een gerucht geweest (voor aankondiging eerste Xbox in 2001) dat MS achter Nintendo aanzat. Dit omdat er zo verdacht veel gaming gerelateerde zaken bezig waren. Dit bleek dus de eerste Xbox.

Bill Gates maakt in die tijd een geintje, wat een eigen leven is gaan leiden.
Dat was wel meer dan een geintje. Volgens de voormalig directeur van Nintendo is er wel degelijk een bod gedaan door Microsoft, wat vervolgens is afgewezen. Dit was overigens pas na de lancering van de Xbox en vlak voor de lancering van de PSP.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-09 13:45
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:26:
[...]

De mijne is echter al 2 keer RRoD gegaan, en ik was er juist extra bedacht op, vandaar dat hij enkel horizontaal lag/stond, en dat ik stof geen kans heb gegeven om erin te komen. Volgens alles ben ik de enige hier die tot 2 maal toe een RRoD heeft gehad, iedereen zit immers nog op lijn launchbox, of "slechts 1 keer kapot, maar de service van MS is buitengewoon perfect hoor! _/-\o_ " , dus mijn methode zoals ik die beschreven had zou je de meeste kans moeten geven op een RRoD. Ik gaf deze handige tips omdat iemand geen garantie meer had op de reguliere vasthangende defecten die de xbox te bieden heeft, terwijl hij een gratis reparatiebeurt aangeboden krijgt wanneer hij de 3 rode lampjes te zien krijgt. In dat geval hoop je gewoon dat die gast een RRoD krijgt, anders kan hij immers fluiten naar zijn garantie. Zo dat is duidelijk :)
hmmm, iets geeft me het gevoel dat jij het helemaal niet leuk vond dat je als enige hier 2 maal toe een RROD hebt gekregen. O-)

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Ach, ik heb nog steeds mijn 360 van het eerste uur. Dat ding maakt een lawaai, wil je niet weten. Maar tenminste geen RROD gehad en daarom zal ik hem ook koesteren. Het lawaai is storend, maar ach... hij werkt.

Overigens heeft mijn 360 rechtop gestaan, gelegen, vele malen verplaatst, etc. Als je 360 kapot gaat ligt dat puur aan een design fout en verder niks.

[ Voor 26% gewijzigd door AvanCade op 26-02-2008 06:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:39
Hmm, das mooi balen. Mijn Halo 3 disc heeft de geest gegeven. Het middelste doorzichtige plastic is gaan scheuren, en dat is waarschijnlijk omdat ik hem te hard in mijn box heb gestopt. Ik vond de laadtijden al zo lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treative schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 02:39:
[...]

hmmm, iets geeft me het gevoel dat jij het helemaal niet leuk vond dat je als enige hier 2 maal toe een RROD hebt gekregen. O-)
Ach, heb tot 1 maal toe van een vriend een gratis xbox gekregen dus dat compenseert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L-VIS schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:07:
Hmm, das mooi balen. Mijn Halo 3 disc heeft de geest gegeven. Het middelste doorzichtige plastic is gaan scheuren, en dat is waarschijnlijk omdat ik hem te hard in mijn box heb gestopt. Ik vond de laadtijden al zo lang :+
Laadtijden zullen onveranderd blijven, maar voor 15 euro geeft MS je een nieuwe halo3 disc, dus ga ervoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20

Dennahz

Life feels like hell should.

Binnenkort haal ik een 22 inch breedbeeld TFT scherm waar ik eigenlijk ook m'n 360 op wil aansluiten. Hebben nog meer mensen zo'n opstelling? Ben wel benieuwd naar de ervaringen namelijk. Is het aangenaam gamen op een 'gewone' TFT? Niet te klein enzo? Het is natuurlijk wel een mooie HD resolutie dus dat zal ook wel :9 zijn.

Het is nu vrij irritant dat m'n vriendin TV wil kijken en ik wil gamen enzo. :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:21:
Binnenkort haal ik een 22 inch breedbeeld TFT scherm waar ik eigenlijk ook m'n 360 op wil aansluiten. Hebben nog meer mensen zo'n opstelling? Ben wel benieuwd naar de ervaringen namelijk. Is het aangenaam gamen op een 'gewone' TFT? Niet te klein enzo? Het is natuurlijk wel een mooie HD resolutie dus dat zal ook wel :9 zijn.

Ik heb m'n 360 op mijn 24" aangesloten en dat gaat prima. Alleen met split screen komt het wat klein over, maar 95% van de tijd speel ik toch in m'n eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf ook ervaring mee, werkt perfect. Je moet het geluid echter wel apart aansluiten. En je zit ook wat dichterbij neem ik aan, anders gaat het HD effect verloren ben ik bang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Van de GDC:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/h6S5WI8XHfXX8kpZpmPl3TVK/full.jpg

Dat zijn er toch een hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOST: Via Domus is regiovrij en 34 euro bij play-asia

En The Club is 44 euro

LOST ziet er wel interessant uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:24:
[...]

Ik heb m'n 360 op mijn 24" aangesloten en dat gaat prima. Alleen met split screen komt het wat klein over, maar 95% van de tijd speel ik toch in m'n eentje.
Ik game eigenlijk altijd alleen. Heb niet eens een 2de controller, dus dat zal geen probleem zijn :)
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:24:
[...]

Zelf ook ervaring mee, werkt perfect. Je moet het geluid echter wel apart aansluiten. En je zit ook wat dichterbij neem ik aan, anders gaat het HD effect verloren ben ik bang :)
Ik heb een Logitech Z-5450 set dus daar blijft hij ook gewoon op aangesloten. Zal wel even zien hoe en wat met de opstelling, want de monitor moet wel op m'n bureau bij de PC staan..

Bedankt voor de antwoorden! Kijk er al naar uit om eindelijk HD te gamen ;)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 15-09 11:03
edit

[ Voor 95% gewijzigd door 418O2 op 26-02-2008 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
DJMurtz schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:34:
[...]

Nee nog geen antwoord. Ik kreeg een bericht dat het twee dagen zou kunnen duren voordat ik een reactie zou krijgen, en met het weekend ertussen verwacht ik morgen of anders dinsdag de reactie.

Ik had Wehkamp echter ook gemailed (ook al is hun aanbieding iets minder sterk) en daar kreeg ik een reactie terug dat ze het zouden "onderzoeken" en me terug zouden mailen, deze reactie kreeg ik vrijdag dus ook daar verwacht ik ma/di iets van te horen.

Ik zal het hier neerzetten zodra ik meer weet.
Inmiddels antwoord terug van Wehkamp en 4Launch (die ik als backup ook maar even gemailed had). Wehkamp zei dat ze het "niet konden achterhalen" en 4Launch gaf aan dat hun leverancier er 90% zeker van was dat de meeste dozen nog de oude versie was en er dus geen garantie kon worden gegeven dat ik een nieuwe zou krijgen.

Als ik morgen nog niets van Bol.com heb gehoord ga ik maar richting de mm om daar zelf een doos uit te zoeken met de nieuwe versie, daar betaal ik graag iets meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf sinds een aantal weken de Samsung Syncmaster 226BW voor m'n 360, ook 22 inch dus.
Ik ben er erg tevreden over. Hij staat op mijn bureau, iets minder dan een meter bij me vandaan, en voor mij is het beeld groot genoeg. In mijn woonkamer staat een Samsung 40" Full HD, en ik moet zeggen dat van dichtbij het beeld op mijn monitor scherper is dan op de TV.

Waar je wel rekening mee moet houden is de resolutie van 1680x1050 van een 22" monitor. Mijn monitor beschikt niet over 1:1 pixelmapping, waardoor het beeld iets uitgerekt wordt in de lengte. Dit merk je over het algemeen alleen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Heeft iemand al ervaring met de Nyko Intercooler? Ik verneem op internet tegenstrijdige berichten hierover. De een roept het RROD veroorzaakt de ander roept het tegenovergestelde. Gezien de warme zomer die we weer gaan krijgen wil ik toch wel mijn box een koelere werkomgeving gaan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu is het wel weer mooi geweest met het bashen op RRoDs

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2008 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Gezien de warme zomer die we weer gaan krijgen wil ik toch wel mijn box een koelere werkomgeving gaan geven.
Piet Paulusma op GoT? Hoe weet je nou of we een warme zomer gaan krijgen. :p Of is dat algemeen bekend?

Assasins Creed valt me goed mee! Al heb ik wel het idee dat het telkens een beetje herhaling van zetten is. (Heb dit ook al eerder gelezen). Benieuwd of ik deze game helemaal ga uitspelen :) Bioshock heb ik ook redelijk gauw laten liggen. :X

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 13:57

Smoonshine

Feyenoord!!

Dennahz schreef op woensdag 27 februari 2008 @ 08:35:
[...]

Piet Paulusma op GoT? Hoe weet je nou of we een warme zomer gaan krijgen. :p Of is dat algemeen bekend?

Assasins Creed valt me goed mee! Al heb ik wel het idee dat het telkens een beetje herhaling van zetten is. (Heb dit ook al eerder gelezen). Benieuwd of ik deze game helemaal ga uitspelen :) Bioshock heb ik ook redelijk gauw laten liggen. :X
Ik vond het spel zelf precies lang genoeg. Tegen de tijd dat je het idee hebt dat je het een keertje zat bent, is het spel ook afgelopen. Als het een spel was geweest van 25+ uur, dan had ik hem zelf ook niet uitgespeeld.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 23:14:
Heeft iemand al ervaring met de Nyko Intercooler? Ik verneem op internet tegenstrijdige berichten hierover. De een roept het RROD veroorzaakt de ander roept het tegenovergestelde. Gezien de warme zomer die we weer gaan krijgen wil ik toch wel mijn box een koelere werkomgeving gaan geven.
lees dit eens: http://digg.com/gaming_ne...Intercooler_Kills_the_360
Volgens Microsoft zou de Intercooler jouw 360 juist beschadigen. Nu zijn de meningen over het al dan niet geloofwaardig zijn van Microsofts' uitspraken met betrekking tot defecten erg verdeeld. Toch raad ik aan om het Microsoft advies niet in de wind te slaan. Ik hoop dat je iets met deze informatie kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zomers zijn warm, winters zijn koud :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:17
Hebben wij (uh.. in Nederland) wel ooit toernooien etc - georganiseerd door Live...??

Zie deze

Halo 3 Championship Tournament.... met hoofdprijs van 50 duizend dollar (33 duizend euro...).
In speciale hubs.....

En enige wat ik tegenkom is dit.
Dan mogen 's maandags avonds beginners "iets doen" etc... Dinsdag familie avond. Woensdag Arcade..... etc

Wat dan mijn volgende is; wat zijn die avonden....?? Zijn er speciale matchmaking dingen open ??

=========
TOEVOEGING; wij hebben DUS ook een toernooi.... zie deze link

[ Voor 22% gewijzigd door Hen3s op 27-02-2008 22:39 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Frontlines: Fuel of war is regiovrij, 34 euro bij play-asia

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Nieuwe preorders bij gamehubs.com:
GTA IV €35,50 (incl. verz.)
Ninja Gaiden II €33,- (incl. verz.)

Brothers in Arms: Hells Highway staat er al wel voor de PS3 maar niet voor de Xbox360, dus ik neem aan dat die niet regiovrij is ;(

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
MochiGohan schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:

Brothers in Arms: Hells Highway staat er al wel voor de PS3 maar niet voor de Xbox360, dus ik neem aan dat die niet regiovrij is ;(
Hoe lang duurt het voordat ze opsturen, want die prijzen zijn wel erg ok!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:20:

Ik had GTA er ook al besteld. Rainbow Six 2 ook maar meegenomen.

Too Human is er trouwens voor 31,- te bestellen.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 28-02-2008 11:36 ]

• MochiGohan
DarkShadow schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Hoe lang duurt het voordat ze opsturen, want die prijzen zijn wel erg ok!
Ik heb er al vaker besteld, en heb de games meestal een week na de releasedate binnen :) (of je moet extra willen betalen voor express zending, dan heb je het na 2-3 dagen, maar dan is een deel van je voordeel weer weg :) )
PWM schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 11:35:
[...]

Ik had GTA er ook al besteld. Rainbow Six 2 ook maar meegenomen.

Too Human is er trouwens voor 31,- te bestellen.
Heb ook net GTA besteld, heb nog genoeg spellen die ik nog moet uitspelen, dus ik laat RS2 even links liggen.

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Is gamehubs.com te vertrouwen? Site ziet er namelijk nogal gammel uit en ze zijn wel érg goedkoop. Een jaar Live voor €38 is namelijk wel interessant, hetzelfde geldt voor de prijzen van diverse games. Alleen is zo'n beetje alles out-of-stock en ik heb geen zin om nog een maand na een release voor een pre-order te wachten.

• Hen3s
  • Laatst online: 05:17
Yep - ook GTA maar besteld - dat is een lekkere "voordeeltje"= dank voor de tip !!!

• Sagat
  • Laatst online: 15-09 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Hmmz ik wilde net vragen of iemand nog een leuke aanbieding wist voor pgr4 (ik hoef geen extra controller dus mediamarkt is/was geen optie :))
Maar gamehubs is tot nu toe het interresantste aanbod.

Is 3buys/busy (weet spelling ff niet meer) er trouwens mee opgehouden? Kan ze niet meer vinden op ebay.

10 second ninja DONE

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DJMurtz schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 17:12:
[...]

Inmiddels antwoord terug van Wehkamp en 4Launch (die ik als backup ook maar even gemailed had). Wehkamp zei dat ze het "niet konden achterhalen" en 4Launch gaf aan dat hun leverancier er 90% zeker van was dat de meeste dozen nog de oude versie was en er dus geen garantie kon worden gegeven dat ik een nieuwe zou krijgen.

Als ik morgen nog niets van Bol.com heb gehoord ga ik maar richting de mm om daar zelf een doos uit te zoeken met de nieuwe versie, daar betaal ik graag iets meer voor.
Ik zie de relatie tussen 4launch en Bol.com niet helemaal. Ik denk dat ze verschillende kanalen hebben. Ik durf toch de gok niet aan bij Bol.com, en denk dat ik ook maar MM een doos ga uitzoeken met de goede serial, los een controller erbij komen en dan mis ik alleen de 3e game die je bij Bol.com wel krijgt (halo3).

Blijf het apart vinden dat er geen bundels zijn met Assasincs Creed of een ander dik nieuw spel.

• Blaasvis
  • Laatst online: 17:44

Blaasvis

Cidora \o/

ik heb een keer wat bij gamehubs besteld, het kwam prima aan, wel is waar was de orange box doosje in het chinees ofzo :P.
Maar het is lekker goedkoop dus ik mag niet klagen, het duurde ongeveer 10 dagen voordat het binnen was. Ik heb geen ervaring met preorders.

Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P

• Stollie
  • Laatst online: 15-09 10:01
Krijg je een Engelse versie van het spel en doosje bij gamehubs? Denk dat ik er bully ga bestellen. Misschien dan later ook GTA en Vegas 2

Verwijderd

Muthas schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 12:52:
Is gamehubs.com te vertrouwen? Site ziet er namelijk nogal gammel uit en ze zijn wel érg goedkoop. Een jaar Live voor €38 is namelijk wel interessant, hetzelfde geldt voor de prijzen van diverse games. Alleen is zo'n beetje alles out-of-stock en ik heb geen zin om nog een maand na een release voor een pre-order te wachten.
Voor games zijn ze prima, alleen kans op wat caligravie op het hoesje 8)7

Wat Xbox live betreft, dat is regio gebonden(ongeacht wat hun ook mogen beweren), kans is dus redelijk dat, dat dus niet werkt.

• PWM
  • Niet online

PWM

Stollie schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:21:
Krijg je een Engelse versie van het spel en doosje bij gamehubs? Denk dat ik er bully ga bestellen. Misschien dan later ook GTA en Vegas 2
Ik heb net nog Bully besteld :) Lijkt me een leuke game tussen door, zeker voor dat bedrag.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:28:
[...]

Wat Xbox live betreft, dat is regio gebonden(ongeacht wat hun ook mogen beweren), kans is dus redelijk dat, dat dus niet werkt.
caligravie? Wasda?
PWM schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:41:
[...]

Ik heb net nog Bully besteld :) Lijkt me een leuke game tussen door, zeker voor dat bedrag.
Zo, vaste klant daar? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Slasher op 28-02-2008 17:46 ]

Elect a clown, expect a circus.

• PWM
  • Niet online

PWM

Af en toe jeukt het :)

Nee hoor, die is alvast een beetje inslaan.

Rainbow Six 2 en GTA4 waren sowieso musthaves. Bully komt volgende week uit, en voor 30,- is dat prima vermaak.

Ik ben trouwens niet bepaald trouw aan leveranciers, morgen kan het weer ergens anders zijn :)

Overigens, de echte musthaves die ik op release date moet hebben, zoals Halo 3 koop ik gewoon in de winkel.

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Ik denk dat ie de Chinese woorden bedoeld.

• PWM
  • Niet online

PWM

Kent iemand trouwens het spel: WarTech: Senko no Ronde

Kost nog maar 23,-. Ik zit de reviews te lezen, en de helft is heel negatief, de andere helft heel positief.

Afbeeldingslocatie: http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/7/5/2/2/8/ss_preview_repubcarlo_image4.jpg.jpg?slideshow=true

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 28-02-2008 18:01 ]

Verwijderd

SH4D3H schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:54:
[...]

Ik denk dat ie de Chinese woorden bedoeld.
onder kaligrafie, versta je het het schrijven met verschillende diktes,
zoals vroeger de nonnen de boeken schreven, met van die mooie sierlijke letters.
Daarmee doelt hij dus ook op de sierlijke chinese letters.

• Stollie
  • Laatst online: 15-09 10:01
ok, heb bully besteld. Bij paypal stond er €33,79 EUR. zeker 15 euro verschil met bol.com.

Jammer genoeg hadden ze geen Fifa 08, die wou me broertje nog namelijk. Pro evo is niet geweldig online zoals je weet en voor 65 euro Fifa 08 erbij te kopen is ook minder. Had gehoopt op een mooi prijsje ergens.

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hoe kan gamehub GTA en Ninja gaiden tegen 33 E p/s aanbieden? Waarom betaal ik daar in NL 60 E voor? Is gamehub betrouwbaar? Betalen jullie via CC of Paypal? Als je bij Payal namelijk je valuta wilt veranderen in Ponden, om te betalen op de gamehub site, dan betaal je daar aardig veel voor (omzetten van je valuta van pond naar euro in paypal).

Als ik al mn games voor 35E max kan kopen, zou ik alles direct bij het begin kopen!

• MochiGohan
Net toch nog maar snel even snel Rainbow Six Vegas 2 besteld :)
nijntje82 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:38:
Hoe kan gamehub GTA en Ninja gaiden tegen 33 E p/s aanbieden? Waarom betaal ik daar in NL 60 E voor? Is gamehub betrouwbaar? Betalen jullie via CC of Paypal? Als je bij Payal namelijk je valuta wilt veranderen in Ponden, om te betalen op de gamehub site, dan betaal je daar aardig veel voor (omzetten van je valuta van pond naar euro in paypal).

Als ik al mn games voor 35E max kan kopen, zou ik alles direct bij het begin kopen!
Of het te vertrouwen is moet je zelf beslissen, de man heeft hiervoor een zeer succesvolle ebayshop gehad. Er zijn verder in dit topic al een aantal mensen geweest die hebben aangegeven er al meerdere spellen besteld te hebben, maar je zal toch echt zelf moeten beslissen of je het vertrouwd.

Betalen doe ik via paypal, valuta veranderen in ponden hoef ik niet omdat ik mijn paypal account gelinkt heb aan mijn bankrekening (ik klik gewoon op betalen en het word van mijn bankrekening afgeschreven)

Precies, dat dacht ik ook. 65 euro vind ik erg veel voor een spel, en heb dus ook maar een paar games in NL gekocht, de rest is import (heb zo'n 25 games) :)

• PWM
  • Niet online

PWM

nijntje82 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 19:38:

Da's helemaal niet zo moeilijk hoor :)

In Singapore kopen ze de games in in US Dollars. De meeste games hebben een adviesprijs van $60,-. Deze word waarschijnlijk ingekocht voor een Dollar of 50,- (hoge inschatting)

$50,- is 30,-.

Verder draaien ze dan gewoon enorme aantallen. Zeg dat ze de spullen voor 3,- versturen, dan verdienen ze 2,- per spel.

Da's niet veel, maar als je er 1000 (wereldwijd bijna 20 miljoen 360 eigenaren) per dag verstuurd, gaat het toch hard :) Waarschijnlijk kopen ze nog wel wat lager in dan die 50,-. Het is dus prima te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door PWM op 28-02-2008 20:50 ]

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Thanks voor de reacties. Ik ga er eens een paar games bestellen met paypal.

Als ik ze bestel en of pre order, kan ik dan ook ergens mijn order volgen? Of verschijnt er eens een keer iemand van bijv. tnt aan de deur...?

Ik neem aan dat de tekst op de hoes en in het boekje gewoon engels zijn?

Greets,
Maarten

• MochiGohan
nijntje82 schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:30:
Thanks voor de reacties. Ik ga er eens een paar games bestellen met paypal.

Als ik ze bestel en of pre order, kan ik dan ook ergens mijn order volgen? Of verschijnt er eens een keer iemand van bijv. tnt aan de deur...?

Ik neem aan dat de tekst op de hoes en in het boekje gewoon engels zijn?

Greets,
Maarten
Of je de order kan volgen hangt af van de verzendmethode. De hoes is meestal niet in het engels, boekje is vaak tweetalig. :)

Verwijderd

zeer goed artikel: http://www.next-gen.biz/i...ask=view&id=9148&Itemid=2

Met kerst mogen we genieten van Alan Wake, Banjo-Threeie, Fable 2, Gears Of War 2, Halo Chronicles, Halo Wars en Too Human. Als dat niet smullen wordt :)

• SH4D3H
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 18:00:
[...]
onder kaligrafie, versta je het het schrijven met verschillende diktes,
zoals vroeger de nonnen de boeken schreven, met van die mooie sierlijke letters.
Daarmee doelt hij dus ook op de sierlijke chinese letters.
Wat ik zei dus :+
Het is kalligrafie en het zijn Chinese karakters of woorden, géén letters.

Ik zit te twijfelen over GTAIV bij Gamehubs, ze nemen zo nu en dan teveel pre-orders aan waardoor sommige klanten erg lang op hun exemplaar moeten wachten. Een week of 2 is niet erg, een stuk of 4 wordt vervelend ...

• DoctorV64
  • Laatst online: 15-09 17:28

DoctorV64

Cosmopoliet

Met een prijsverschil van ongeveer 50% tov de nederlandse prijs, dan wacht ik wel een paar weken :D

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• Giant87
  • Laatst online: 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:28:
[...]

Ik heb inmiddels 5x 12mnd xbox live gekocht daar. En je krijgt de code de volgende dag al in je mail. Ze werkten allemaal, want die zijn regio vrij (terwijl ze dat play-asia lang niet altijd zijn)! (Heb ze doorverkocht :+)

Ook AC gekocht daar, dat duurde wat langer door leverings problemen, maar uiteindelijk ook prima geregeld.

Nu 2x GTAV + 2x RBS Vegas 2,gepreorderd + UPS express zodat ik ze lekker binnen 3 dagen binnen heb. Je betaald maar 1x voor ups express dus je kan de kosten delen ;) Bij UPS Express kan je je pakketje ook volgen. Dit heeft hij uiteindelijk gratis bij Assassins Creed gedaan om het pakketje zo snel mogelijk bij de "gedupeerden" te krijgen.

Nog nooit last van de douane gehad btw.

Hij is mijn favo "mate" ;) Mensen die daar komen snappen waar ik het over heb 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Giant87 op 28-02-2008 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Heren,

Ik neig zeer sterk om een xbox 360 aanteschaffen maar ik twijfel of ik dit 2de hands moet doen, of dat ik een nieuw model uit de winkel moet halen.

Een kennis van mij verkoopt zijn xbox 360 Premium met 2 wireless controllers een afstandsbediening en 3 spellen (Call of duty 3, Viva pinata, Gears of War) voor € 275. Hij is ongeveer een jaartje oud, nog niet weg geweest voor reparatie en ook niet omgebouwd.

Of kan ik beter z'n arcade pack aanschaffen deze is 279 nieuw en daarbij wat onderdelen halen?

Opzich is het een goede deal, maar hoe zit het dan met xbox live e.d. ? Heb normaliter alleen een game PC gehad en ben de laatste tijd steeds meer geintresseerd geraakt in de console en zijn mogelijkheden, samen met de leuke titels en niet meer te hoeven upgraden van onderdelen.

Heeft men nog wat informatie wat ik in de gaten moet houden bij het kopen van een 2de handse, is het wel een goede deal en zijn er bepaalde kenmerken aan een 360 die ik moet controleren? Daarnaast wat zijn een aantal must have titels of budget die ook de moeite waard zijn om aan te schaffen, mocht ik hem aanschaffen wil ik natuurlijk wel ff kunnen vooruit kunnen spelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Salv op 29-02-2008 09:32 ]

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 15:34
[...]

Ik vond het grafisch een heel erg mooi spel. Ook vernieuwend.

Inderdaad wordt t n beetje eentonig als je wat meer skills krijgt en met gemak n mannetje of 15 (of meer) afmaakt.

Wat mij wel stoort is de forse tearing in dit spel, echt in grote getale aanwezig. Het licht echt niet aan mn scherm want ik heb t bij geen enkel ander scherm.
Hoe is dat bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:49

Nitai

Live the life you love.

Heb ook vaker wat Gamehubs besteld, kwam allemaal uitstekend aan. Ik zou niet teveel spellen in 1 order plaatsen, maar gewoon apart bestellen (shipping is toch free). Zo heb je veel minder kans op de douane en past het lekker door de brievenbus.

Ik kwam deze shop tegen via een topic hier op GoT.
Het grote Import topic! Deeltje #1!

[ Voor 19% gewijzigd door Nitai op 29-02-2008 09:44 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Salv schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:22:
Heren,

Ik neig zeer sterk om een xbox 360 aanteschaffen maar ik twijfel of ik dit 2de hands moet doen, of dat ik een nieuw model uit de winkel moet halen.

Een kennis van mij verkoopt zijn xbox 360 Premium met 2 wireless controllers een afstandsbediening en 3 spellen (Call of duty 3, Viva pinata, Gears of War) voor € 275. Hij is ongeveer een jaartje oud, nog niet weg geweest voor reparatie en ook niet omgebouwd.

Of kan ik beter z'n arcade pack aanschaffen deze is 279 nieuw en daarbij wat onderdelen halen?

Opzich is het een goede deal, maar hoe zit het dan met xbox live e.d. ? Heb normaliter alleen een game PC gehad en ben de laatste tijd steeds meer geintresseerd geraakt in de console en zijn mogelijkheden, samen met de leuke titels en niet meer te hoeven upgraden van onderdelen.

Heeft men nog wat informatie wat ik in de gaten moet houden bij het kopen van een 2de handse, is het wel een goede deal en zijn er bepaalde kenmerken aan een 360 die ik moet controleren? Daarnaast wat zijn een aantal must have titels of budget die ook de moeite waard zijn om aan te schaffen, mocht ik hem aanschaffen wil ik natuurlijk wel ff kunnen vooruit kunnen spelen ;)
Ik zou niet snel een 2e handse console kopen, enbij de 360 zou ik daar extra voorzichtig mee zijn. Je mist een jaar garantie (als je die dan uberhaupt nog hebt) welke niet onbelangrijk kan zijn. Verder willen veel mensen in de praktijk toch een harddisk in de 360 (demo's, games) waardoor een Premium in de praktijk uiteindelijk voordeliger is.

Must haves laat ik me niet over uit als ik je smaak niet weet maar als je metacritics.com bekijkt en de gameslist op volgorde van rating sorteert heb je alle games bij elkaar staan die door de gemiddelde gamer als topper wordt beschouwd. Van daaruit kan je je verdiepen in wat je leuk lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 21:15
SH4D3H schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 23:15:
[...]

Wat ik zei dus :+
Het is kalligrafie en het zijn Chinese karakters of woorden, géén letters.
Heb je ooit een diploma gehaald? Daar staan toch echt letters op gekalligrafeerd....

zie ook Wikipedia: Kalligrafie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Salv schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:22:
Heren,

Er zijn voor- en nadelen aan die tweede handse natuurlijk.

De prijs is niet slecht, echter alleen gears of war is een must have (die moet je absoluut gespeeld hebben).
De nieuwe xboxxen hebben echter verbeterde componenten waardoor die koeler blijft en de kans op uitval veel kleiner. Dit zijn degene met 175wt op de sticker die op de doos zit, de 65nm dus.

Ook heeft de nieuwe arcade een hdmi uitgang en dat is mooi als je zo'n tv hebt. Helaas zit de kabel er niet bij. Ook zit de componentenkabel er niet bij, de hdmi-dongle als je optisch surround wilt en ook de harde schijf niet.

Wat kost trouwens de nieuwe premium dan, daar zit de componenten wel bij en krijg je toch 2 games erbij?
edit: ff gekeken..hmm die prijs van de tweede handse is dus wel slecht!

Voor €388 heb je n nieuwe met 3 games: halo3, viva pinata, forza en hdmi aansluiting (geen hdmikabel, maar wel de componenten)

http://www.consoleshop.nl...-3-viva-pinata-forza.html
krijg je meteen n gratis faceplate bij, toch leuk.

je zou zelfs eentje zonder hdmi kunnen kopen met 2 games (zou ik niet doen), maar je ziet de prijs
€339 met 2 games en dan is die €275 voor n tweede hands erg duur.

Ik zou die van 388 nemen.
Die is nieuw, 3 jaar garantie, betere componenten en waarschijnlijk stiller.

Ik heb toen mn launchbox kapot ging, de arcade gekocht omdat deze hdmi heeft. Ik kon echter de kabels en harde schijf enz gewoon overzetten, anders was ik nog meer kwijt dan n gewone.
Als je die er nog los bij moet kopen (en dat moet je, want zonder harde schijf is het niet leuk en als je een hdtv hebt, dan heb je de hd componentenkabel ook nodig!), dan ben je nog meer geld kwijt.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferry34 op 29-02-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Schweino schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 09:56:
[...]
Heb je ooit een diploma gehaald? Daar staan toch echt letters op gekalligrafeerd....
Ik weet wat kalligrafie is ...
In dit geval is het echter _overduidelijk_ dat de originele poster de Chinese karakters/woorden bedoelt en geen (middeleeuws) sierschrift.
Ik zeg dus ook niet dat letters niet kunnen/mogen, maar dat die Chinese krabbels géén letters zijn.

Wel even de hele 'discussie' teruglezen voor je wat roept ;)
Ferry34 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:01:
[...]
Voor €388 heb je n nieuwe met 3 games: halo3, viva pinata, forza en hdmi aansluiting (geen hdmikabel, maar wel de componenten)

Bij de Mediamarkt/Saturn is er elke 2 weken ofzo wel een Premium voor 300.
Halo 3 erbij (kost daar ~50) en je steekt weer bijna 40 euro in je zak, of je koopt er een controller bij.

[ Voor 33% gewijzigd door SH4D3H op 29-02-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik zou die van 388 nemen.
Die is nieuw, 3 jaar garantie, betere componenten en waarschijnlijk stiller.
3 jaar op RROD, niet op de rest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ehm, volgens mij is dit 'lichtjes' offtopic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
[...]

Ook heeft de nieuwe arcade een hdmi uitgang en dat is mooi als je zo'n tv hebt. Helaas zit de kabel er niet bij. Ook zit de componentenkabel er niet bij, de hdmi-dongle als je optisch surround wilt en ook de harde schijf niet.

Wat kost trouwens de nieuwe premium dan, daar zit de componenten wel bij en krijg je toch 2 games erbij?
edit: ff gekeken..hmm die prijs van de tweede handse is dus wel slecht!

je zou zelfs eentje zonder hdmi kunnen kopen met 2 games (zou ik niet doen), maar je ziet de prijs
€339 met 2 games en dan is die €275 voor n tweede hands erg duur.
Mijn tv heeft geen hdmi aansluiting, deze zal dus via de tulpjes worden aangesloten. Het is trouwens ook mogelijk om een externe hd aan te sluiten op je xbox, is dit qua snelheid wel te doen? Ik heb hier nog een 120gig hd liggen. Dan zou ik namelijk de arcade pack aanschaffen en daarop een externe schijf aansluiten.

Ik zal eens kijken of onze lokale gamewinkels nog wat leuks in de aanbieding hebben, dan word het waarschijnlijk toch wel een nieuwe. Gezien ik voorlopig toch alleen zal gamen is een 2de controller nog niet benodigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-09 10:10

ijskonijn

Now MOVE!

Salv schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:37:
[...]

Mijn tv heeft geen hdmi aansluiting, deze zal dus via de tulpjes worden aangesloten. Het is trouwens ook mogelijk om een externe hd aan te sluiten op je xbox, is dit qua snelheid wel te doen? Ik heb hier nog een 120gig hd liggen. Dan zou ik namelijk de arcade pack aanschaffen en daarop een externe schijf aansluiten.

Ik zal eens kijken of onze lokale gamewinkels nog wat leuks in de aanbieding hebben, dan word het waarschijnlijk toch wel een nieuwe. Gezien ik voorlopig toch alleen zal gamen is een 2de controller nog niet benodigd.
Ter info: Op een externe harde schijf kun je niks opslaan, alleen vanaf lezen (Films, muziek e.d.).

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

MochiGohan schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 21:47:
[...]

De hoes is meestal niet in het engels, boekje is vaak tweetalig. :)
Het spel zelf is zeker wel in het engels hé? En geen irritante buitenlandse ondertiteling die je niet uit kan zetten hoop ik?

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
In hoeverre is dan zo harde schijf benodigd? Het verkort je laad tijden, je kunt er wat demo's en media op neerzetten en met je save games..?

Ik zal zo eens kijken of er nog leuke combo's zijn aangezien ik geen hdmi op me tv heb is deze aansluiting voor mij ook niet benodigd dan kan ik ook zo valuepack eventueel aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Xander84 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 11:46:
[...]

Het spel zelf is zeker wel in het engels hé? En geen irritante buitenlandse ondertiteling die je niet uit kan zetten hoop ik?
Nee, geen buitenlandse ondertiteling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Net de GDC conference bekeken die op marketplace staat. Wordt gemeld dat vanaf heden demo's zijn te downloaden van marketplace (Live Arcade) van de nieuwe Live Community spellen, maar dat geldt natuurlijk weer niet voor Europa gok ik want ik kon niets vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Schweino schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:
Net de GDC conference bekeken die op marketplace staat. Wordt gemeld dat vanaf heden demo's zijn te downloaden van marketplace (Live Arcade) van de nieuwe Live Community spellen, maar dat geldt natuurlijk weer niet voor Europa gok ik want ik kon niets vinden.....
Dat geldde wel voor Europa. Het probleem is alleen dat je maar een week de tijd had om ze te downloaden en je kon ze alleen downloaden als je eerst de XNA Launcher had gedownload. Inmiddels zijn die spellen van XBLA afgehaald, maar erg veel heb je niet gemist. Veel hoger dan het niveau van een gemiddeld Flash-spelletje kwam het niet echt en er zat maar 1 echt interessant spel tussen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Schweino schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:24:
Jawel dit werkt wel, ik heb er wat gedownload.

1. "XNA Game Launcher" downloaden van Marketplace
2. naar "My Games" gaan
3. stick naar rechts om XNA Games launcher te selecteren
4. Op Y drukken --> Games komen tevoorschijn.

zo effe uit m'n hoofd. "The Dishwasher" is een aanrader!

edit: lees nu de vorige post pas. Zijn de spellen alweer weggehaald?
Da's wel erg snel. Dat ene spel wat je bedoelt, bedoel je daar toevallig The Dishwasher mee? vind het wel een cool spel 8)

[ Voor 12% gewijzigd door ijskonijn op 29-02-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Duuvel schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:36:
edit: lees nu de vorige post pas. Zijn de spellen alweer weggehaald?
Da's wel erg snel. Dat ene spel wat je bedoelt, bedoel je daar toevallig The Dishwasher mee? vind het wel een cool spel 8)
De Dishwasher was inderdaad het spel dat ik bedoelde, verder stelde het allemaal niet zo heel veel voor. De Dishwasher mag van mij zo een XBLA release krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:48:
[...]

De Dishwasher was inderdaad het spel dat ik bedoelde, verder stelde het allemaal niet zo heel veel voor. De Dishwasher mag van mij zo een XBLA release krijgen.
Krijgt 'ie ook:
The Dishwasher was the winner of Microsoft's initial Dream-Build-Play game development contest in 2007. Silva received US$10,000 and an Xbox Live Arcade publishing contract.[3]
komt ergens dit jaar op XBLA, kga deze zeker kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:28:
maar erg veel heb je niet gemist. Veel hoger dan het niveau van een gemiddeld Flash-spelletje kwam het niet echt en er zat maar 1 echt interessant spel tussen.
Alles is relatief, Dishwasher was verreweg het meest gelikt, maar bv jellycar en met de bloemen was ook wel innovatief. De 2 puzzelspellen vond ik ook wel leuk, maar dat dominoachtig gebeuren vond ik te ingewikkeld.

Ik denk dat het meer ter promotie van het XNA platform was, en ook dat daar innovatieve dingen gebeuren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jammer dat het al weer verwijderd is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gr1542
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01-2024
Zoals al langer bekend is het HD DVD formaat gedoemd te verdwijnen.

Ik zag vandaag bij Future Zone in Rotterdam de HD DVD speler van Microsoft dan ook voor EUR 49,95 te koop staan.

Ik las dat sommige mensen hem toch wilden hebben als ie wat goedkoper was geworden, dus wellicht doe ik er nog iemand een plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

gr1542 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 19:22:
Zoals al langer bekend is het HD DVD formaat gedoemd te verdwijnen.

Ik zag vandaag bij Future Zone in Rotterdam de HD DVD speler van Microsoft dan ook voor EUR 49,95 te koop staan.

Ik las dat sommige mensen hem toch wilden hebben als ie wat goedkoper was geworden, dus wellicht doe ik er nog iemand een plezier mee.
Op hun site staat er nog steeds 179 euro. Waar is Future Zone in Rotterdam precies? Is het onder de kubus huizen, naast die pool center?

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

sekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:53:
[...]

Op hun site staat er nog steeds 179 euro. Waar is Future Zone in Rotterdam precies? Is het onder de kubus huizen, naast die pool center?
Is dat niet de winkel bij de V&D onder de koopgoot?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:01:
[...]

Is dat niet de winkel bij de V&D onder de koopgoot?
Zal morgen maar ff gaan kijken voor 50 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Laatst online: 21:31
Mediamarkt verkoopt de hd-dvd addons ook voor €45!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:05:
[...]

Zal morgen maar ff gaan kijken voor 50 euro :)
Achterhaalde technieken joh ;)

Hoi Seker :w

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 29-02-2008 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Slasher schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:09:
[...]

Achterhaalde technieken joh ;)

Hoi Seker :w
Voor zo een prijs kan ik het toch niet laten liggen :P

hoi :w

voor 49 euro kan ik ook een halve kilo steak nemen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

sekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:31:

voor 49 euro kan ik ook een halve kilo steak nemen :9~ [/small]
Haha, indeed, dan heb je toch meer aan een HD-DVD speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 15-09 15:03
Voor zo'n bedrag ga ik 'm inderdaad ook niet laten liggen.. Zal begin volgende week eens langsfietsen bij de MM, meteen even kijken of ze Army of Two al hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Salv schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 12:13:
In hoeverre is dan zo harde schijf benodigd? Het verkort je laad tijden, je kunt er wat demo's en media op neerzetten en met je save games..?

Ik zal zo eens kijken of er nog leuke combo's zijn aangezien ik geen hdmi op me tv heb is deze aansluiting voor mij ook niet benodigd dan kan ik ook zo valuepack eventueel aanschaffen.
Het is toch wel erg leuk en handig om demo's op te slaan zodat je eerst n spel kunt spelen, zodat je zeker weet dat de game iets voor jou is.
Ook met downloadable content is het handig. Nu denk je misschien: dat doe ik toch niet, maar dan zie je ineens iets wat je toch wilt hebben en dan moet je alsnog een dure losse kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
sekeroglan schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:31:
[...]

Voor zo een prijs kan ik het toch niet laten liggen :P

hoi :w

voor 49 euro kan ik ook een halve kilo steak nemen :9~
Nee precies. Ik had m al een tijd geleden gekocht, maar ik ben nu echt films aan het inslaan.
The hulk €12,99, Departed €9,99,
Nog veel meer hoor zoals miami vice enz enz of freerecordshop.nl
fast & the furious + 2 fast 2 furious + van helsing + jarhead + the cronicles of riddick samen voor maar €50. (allemaal nederlands ondertiteld) bij dvdoutlet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:04:
[...]

Ik weet wat kalligrafie is ...
In dit geval is het echter _overduidelijk_ dat de originele poster de Chinese karakters/woorden bedoelt en geen (middeleeuws) sierschrift.
Ik zeg dus ook niet dat letters niet kunnen/mogen, maar dat die Chinese krabbels géén letters zijn.

Wel even de hele 'discussie' teruglezen voor je wat roept ;)

[...]
LOL, Ik maak 1 grapje. 8)7
altans, er staan wel degelijk chinese(of japans of iets dergelijks) op mijn hoesje van Mass efect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:37
Tekens, geen letters. Lekker boeiend. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Vandaag begonnen aan Lost: The Game en binnen een uur of 5 uitgespeeld, met vrijwel alle achievements in 1 keer. Het spel is wel aardig als je fan bent van de serie, maar moet het helaas meer van het verhaal en de sfeer hebben dan van gameplay.

Als je een groot fan bent van de serie of je wilt een spel waarbij je makkelijk alle achievements kunt halen(binnen 6 á 7 uur alle achievements halen moet mogelijk zijn), dan is Lost een aanrader. Het spel is alleen erg kort en de gameplay is een niet zo heel geslaagde combinatie van adventure game en mini-game verzameling.

[ Voor 14% gewijzigd door MetroidPrime op 01-03-2008 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi verhaal, ulr lijkt misleidend maar stel je voor dat het jouw xbox is... http://hawtymcbloggy.com/...mer-screwed-by-microsoft/ nachtmerries mensen :)
Sony zou volgens volgens gamers naar de hel moeten omdat ze een console weigeren te repareren omdat deze een dikkere stoflaag bevat dat een auto die 3 weken in de woestijn is geweest, maar het tegenovergestelde doen is ook not done, zoals hierboven te lezen :)

hier is de ps3 verhaal voor geinteresseerden: http://www.destructoid.co...rranty-repair-54332.phtml

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Giant87 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 21:06:
Mediamarkt verkoopt de hd-dvd addons ook voor €45!
Is dit bij alle mediamarkten het geval? Ik gebruik mijn xbox als dvdspeler maar vind het te luidruchtig. Is deze wat stiller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 13:48:
[...]

Ik vond hem nogal eentonig. Leuk voor ongeveer 60 seconden, maar als er nog variatie in zit heb ik hem even gemist. Wat mij betreft zag dat XNA spul er wel grappig uit maar ik hoef er niks van te hebben. Die jellycars was volgens mij maar 1 level van ongeveer 20 seconden ofzo? Lekker nuttig :) Deed me een beetje denken aan dat shareware PC spelletje waar je op een motorfiets zit en met physics de levels door moet werken (Edit: ik weet het weer, elastomania bedoelde ik :) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Salv schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 10:37:
[...]

Let er wel op dat je voor HD content (die al snel groter is dan een 4gig) je de externe schijf zult moeten formatteren als een Mac-drive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb de vandaag xbox360 versie gekocht bij de mediamarkt. Wel de falcon, maar er zat geen forza en pinata erin! :6 Ik weet dus niet of ik de verkeerde heb gepakt of niet (want bij intertoys hadden ze wel degene met forza). Maar goed.. ik ga nog wel een keer langs... en ik vind de falcon-chipset belangrijker. Koeler en minder stroom.

Maar ik weet dus niet of dit echt zo hoort. Kan ik nog teruggaan voor die spellen?

(ik heb wel DMC4 gehaald, dus voorlopig ben ik wel zoet)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

kmf schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 18:16:
Ik heb de vandaag xbox360 versie gekocht bij de mediamarkt. Wel de falcon, maar er zat geen forza en pinata erin! :6 Ik weet dus niet of ik de verkeerde heb gepakt of niet (want bij intertoys hadden ze wel degene met forza). Maar goed.. ik ga nog wel een keer langs... en ik vind de falcon-chipset belangrijker. Koeler en minder stroom.

Maar ik weet dus niet of dit echt zo hoort. Kan ik nog teruggaan voor die spellen?

(ik heb wel DMC4 gehaald, dus voorlopig ben ik wel zoet)
Als ik jou was zou ik de classics eens bekijken. Er zijn al een hoop games die mega vet zijn en inmiddels al voor een prikkie te koop.
Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.