nijntje82 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:47:
Mediamarkt actie was zeker wel relaxed. PGR4+wireless controller voor 45E gehaald, nette actie.
Even een vraagje of andere dat hier ook hebben. Ik vind dat mijn xbox 360 aardig vaak vasthangt, dat ik hem helemaal moet rebooten om weer verder te kunnen. Dit gebeurt ook vaak in game menu's als ik terug ga naar de console interface. Hebben andere dit ook? Het kwam bijna standaard voor als ik in een VT3 quit naar het main menu van VT3. Mijn console is 1,5 jaar geleden wel gerepareerd voor RROD.
Greets.
Nijn
Ik weet niet hoelang je de xbox geleden gekocht hebt, maar stel dit is 2 jaar geleden, dan heb je al 1 jaar geen garantie meer. De 3 jaar is enkel en alleen op het RRoD probleem.
Jij hebt geluk, ofja, in dit geval pech

. dat je xbox 'gewone' MS symptomen vertoond in plaats van xbox 360 specifieke. Als je je echter lukt om je 360 te laten RRoDen, dan heb je dus wel recht de extra garantie. Your call dus.
Iemand nog tips om een RRoD te veroorzaken?
Als ik uit eigen ervaring mag spreken dan stel ik het volgende voor:
-zet je xbox netjes op de grond, horizontaal.
-Goed geventileerd, dit geldt ook voor de adapter, niet wegstoppen dus!
-Zorg dat er genoeg ruimte rond de 360 is. 15 cm van de muur af moet voldoende zijn.
-Zorg ook dat het niet te warm is in je kamer,
-en de xbox mag uiteraard niet in de zon staan.
-doe de xbox afstoffen en op de zachtste stand het ding schoonzuigen als je toch je woonkamer doet
vervolgens ga je gewoon van tijd tot tijd erop spelen. Lekker rustig PGR of Ace Combat.
Dit heeft mij tot 2 maal toe aan een RRoD "geholpen".
Ik geloof niet in die towel-tricks. Gewoon normaal erop spelen is DE manier om een RRoD te krijgen. Kijk maar hier op het forum: iedereen heeft (verschillende malen) een RRoD gehad en we hebben hier echt niet met bavianen te maken die de xbox luchtdicht in een kastje verstoppen.
Trek er je lering uit!
En succes met de rrod