Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 76.734 views

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Schweino schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:22:
[...]

Krijg de footage niet gevonden..... Heb je een PAL xbox?
Dan zal hij nog niet op de EU marketplace staan denk ik. Ik was gisteren aan het rondneuzen op de Japanse marketplace toen ik die bij de nieuwe video's zag staan.
Japanse account aanmaken en daarmee inloggen. Dan kan je hem downloaden ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens Major Nelson moet hij overal staan, behalve in Duitsland.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:28

S2S

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/4391/smalloc0.jpg

:9

[ Voor 38% gewijzigd door S2S op 21-02-2008 14:22 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Verwijderd

N+ is echt gave game vond ik! Het is veel relaxter om op de bank te spelen en de controls werken ook beter dan de (gratis) PC versie. Wat mij betreft heb ik de ms points er wel voor over in ieder geval.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 14:56
Hallo, ik vroeg me af, of de nieuwere 360's wat minder lawaai maken dan de oudere versies, ik zit hier met een fluitende mega adapter en dan ook nog eens een luidruchtige DVD drive, dus ik zit erover te denken om een Elite te halen mits deze dus wel een tik stiller is, of anders een hardwarefix / replacement voor die fluitende adapter, die is redelijk irritant.

Suggesties iemand?

• S2S

S2S

wes- schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:12:
Hallo, ik vroeg me af, of de nieuwere 360's wat minder lawaai maken dan de oudere versies, ik zit hier met een fluitende mega adapter en dan ook nog eens een luidruchtige DVD drive, dus ik zit erover te denken om een Elite te halen mits deze dus wel een tik stiller is, of anders een hardwarefix / replacement voor die fluitende adapter, die is redelijk irritant.

Suggesties iemand?
Kijk op de doos of er 203 Watt of 175 Watt staat, dat zijn Falcon'ss, kleiner chipset (minder warmte) en de fans zijn stiller. Het moet ok op de console staan, dus ff dubbel checken.

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:44

ijskonijn

Now MOVE!

Heb het in het K850i topic gepost dus ik zet het hier ook maar even neer:

Tip voor Sony Ericsson K850i bezitters (en waarschijnlijk ook andere modellen):
Je kunt je Telefoon verbinden met de xbox, dan kiezen voor "Mediaoverdracht" op de telefoon, en je kunt je muziek luisteren; je moet dan de de 2e music map hebben (1e music map = telefongeheugen, 2e music map = geheugenkaart) en voila. Gebruik deze methode voor Burnout Paradise, de standaard muziek in dat spel vind ik 3x niks (behalve de titeltrack van Guns & Roses maar die ben je heel snel moe als je het spel vaak doet)
Wat ook handig is: telefoon laadt op deze manier ook op, dus 2 vliegen in 1 klap :)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Walkman
  • Niet online
Duuvel schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:11:
Heb het in het K850i topic gepost dus ik zet het hier ook maar even neer:

Tip voor Sony Ericsson K850i bezitters (en waarschijnlijk ook andere modellen):
Je kunt je Telefoon verbinden met de xbox, dan kiezen voor "Mediaoverdracht" op de telefoon, en je kunt je muziek luisteren; je moet dan de de 2e music map hebben (1e music map = telefongeheugen, 2e music map = geheugenkaart) en voila. Gebruik deze methode voor Burnout Paradise, de standaard muziek in dat spel vind ik 3x niks (behalve de titeltrack van Guns & Roses maar die ben je heel snel moe als je het spel vaak doet)
Wat ook handig is: telefoon laadt op deze manier ook op, dus 2 vliegen in 1 klap :)
Vraag me af of dat ook voor andere toestellen werkt...is wel een makkelijke manier....

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Walkman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:33:
[...]

Vraag me af of dat ook voor andere toestellen werkt...is wel een makkelijke manier....
Ik bedoelde eigenlijk voor andere sony-ericssons :)
Tegenwoordig hebben veel telefoons een massa-opslagmodus, dus dat zal wel werken, maar of ze dan ook tegelijkertijd opladen durf ik niet te zeggen...

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:46
S2S schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:18:
[...]

Kijk op de doos of er 203 Watt of 175 Watt staat, dat zijn Falcon'ss, kleiner chipset (minder warmte) en de fans zijn stiller. Het moet ok op de console staan, dus ff dubbel checken.
Mijn Xbox is 203W en die van mijn broer ook, maar toch is de mijne beduidend stiller :??

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
MarcoC schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:38:
[...]
Mijn Xbox is 203W en die van mijn broer ook, maar toch is de mijne beduidend stiller :??
Geloof dat er wel verschil in fans zit tussen de 203w versies an sich.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:37

IkWilbert

Het is mij!

ToFast schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:41:
[...]

Geloof dat er wel verschil in fans zit tussen de 203w versies an sich.
Ook in de dvd drive's zit verschil....

I intend to live forever. So far, so good.

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Possible schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:48:
Na twee weken gewacht te hebben heb ik eindelijk mijn Xbox binnen van bol.com. Ik heb de versie met HDMI aansluiten. Nu kan ik deze niet gebruiken omdat die andere dikke kabel voor optische ingang & componont kabels in de weg zit. Hebben meer mensen hier last van? Ik krijg ze met geen mogelijkheid naast elkaar :(
Heb je ook de versie met 175W ipv 203W? Als dit zo is ga ik hem ergens volgende week ook bestellen op Bol.com

edit:

heb ondertussen ook Bol.com even aangeschreven met de hoop dat ze me kunnen zeggen of het om de 175W of de 203W versie gaat:
Geachte,

Ik zag vandaag dat u een zeer mooie aanbieding voor de xbox 360 spelcomputer op uw site heeft staan. Deze aanbieding (Xbox 360 Megabundel) lijkt me erg aantrekkelijk om aan te schaffen.

Ik zit echter nog met één klein vraagje over deze versie van de spelcomputer en hiervoor moet u (helaas) op de doos kijken om me het antwoord te kunnen geven. Als u dit niet kunt of wilt doen kan ik dit begrijpen en zal ik helaas het aanbod langs me moeten laten gaan.

Ik reken echter op de goede service die ik al jaren geniet bij Bol.com en hoop dus op een positief antwoord met de benodigde informatie die mij hopelijk doet overgaan tot aanschaf van de bundel.

De vraag die mij rest is welke drie nummers er op de plaats van de vraagtekens staan zoals aangegeven in onderstaand plaatje: http://www.imagedump.com/index.cgi?pick=get&tp=527537

Het gaat hier om de drie nummers die vóór de letter W staan. Overige informatie op het label kan afwijken van de foto die ik U stuurde maar de drie getallen voor de letter W dienen aanwezig te zijn en deze zou ik dus graag willen weten.

Nogmaals, ik weet dat het wat moeite kost en ik kan begrijpen als deze aanvraag niet ingewiligd kan worden maar ik hoop van harte dat ik (wederom) succesvol geholpen kan worden.

Als laatste zou ik willen informeren wat de levertijd voor het volledige pakket is? Ik lees veel reacties dat het soms weken/maanden kan duren voordat alle spullen geleverd zijn en hoewel dit geen probleem zou zijn voor mij zou ik er wel graag van op de hoogte willen zijn alvorens ik het product aanschaf.

[ Voor 61% gewijzigd door DJMurtz op 21-02-2008 22:24 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:30

Sagat

Is pappa x2!

Smoonshine schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 09:30:
[...]
Ik denk dat je hier wel een punt hebt. Als ik naar mezelf kijk, dan heb ik maximaal 1 uur per dag dat ik kan spelen. In die tijd speel ik dan liever DMC, Halo 3 of Fifa 08, dan dat ik een arcade titel speel. Ik heb dan ook nog niet zoveel arcade titels gekocht, alleen SWOS. Door dat spel ben ik er achter gekomen dat die arcade toch niet echt iets voor mij is. Vroeger heb ik dat spel helemaal stuk gespeeld, tegenwoordig speel ik liever Fifa/PES.
Door de weeks heb ik eigenlijk vrijwel nooit tijd om te spelen. En als ik dan wel tijd heb dan betrap ik me erop dat ik vaak even liever snel hersenloos ga knallen met geometry wars en in mindere mate heavy weapon, dan dat ik een dvd game speel. pgr3 leent zich ook voor korte portjes. Maar forza, gears en pes (de overige ' full' games die ik ook heb ) daar moet je eigenlijk echt voor gaan zitten en daar maak ik eigenlijk maar zelden tijd voor.
Ook probeer ik toch geregeld de demo's. Das eigenlijk een van de functies die ik het meest waardeer tov last gen :)

En kick off 2 is NEVER NOOIT NIET beter dan swos, u cannot beat perfection :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 16:33:
[...]

werkt vrijwel op alle nieuwere toestellen. Op mijn w810 en n73 werkt het bijvoorbeeld beide. Probleem is vaak wel dat je dan niet meer bereikbaar bent.

ohjah leuk weetje had het al vermeld in het defecten topic.

Maar als je xbox buiten de garantie periode om kapot gaat. Wordt hij voor 75 euro ex btw gerepareerd plus dat je er weer een jaartje garantie bij krijgt.

Dus voor alle twijfelaars die er over zaten te denken hun xbox te vernieuwen ivm garantie niet doen. :) Iig heeft dit mij doen laten besluiten mijn xbox te houden.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik las net dat ze de prijzen voor de 360 gaan verlagen in de USA maar wilde zelf van het weekend eentje gaan halen.
Denken jullie dat die op korte termijn ook hier omlaag gaan?

http://img.waffleimages.c...b4432/news_prix360ANG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Je hebt gelijk. ;)

Het bewijs is nu met het nieuwste fragment van het screenshot vrij duidelijk geworden, het kan geen ander spel meer zijn dan GoldenEye. Helaas lijkt het er op dat het spel nog steeds gecancelled is:
There'll be no satisfying conclusion... but maybe, together, we can take down the whole system. Or, er, change a few minds.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
offtopic:
Wie heeft de TS aangepast, vorige was veel mooier! :o.
(Misschien een beetje late reactie, maar volg dit topic al een tijd niet meer.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:01:
Ik las net dat ze de prijzen voor de 360 gaan verlagen in de USA maar wilde zelf van het weekend eentje gaan halen.

daar kan je wel vanuit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Las net geruchten dat de HD DVD addon in de US nog maar 50 dollar zou gaan kosten. Natuurlijk een dood formaat inmiddels, maar voor die prijs zou het toch wel een leuk dingetje zijn, gewoon voor de heb. Ben benieuwd of het waar is en zo ja, of we hier iets dergelijks zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 02:52:
[...]

Je hebt gelijk. ;)

Het bewijs is nu met het nieuwste fragment van het screenshot vrij duidelijk geworden, het kan geen ander spel meer zijn dan GoldenEye. Helaas lijkt het er op dat het spel nog steeds gecancelled is:

[...]
Ik lees net dat de game mss toch komt, maar dan alleen voor XBLA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
Walkman schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:27:
Las net geruchten dat de HD DVD addon in de US nog maar 50 dollar zou gaan kosten. Natuurlijk een dood formaat inmiddels, maar voor die prijs zou het toch wel een leuk dingetje zijn, gewoon voor de heb. Ben benieuwd of het waar is en zo ja, of we hier iets dergelijks zullen zien...
Vast wel, gisteren op 1dayfly een standalone Toshiba met 9 films voor 110 euro en er komen vast meer van dat soort dumps (Mediamarkt amsterdam had ook al wat spelers + films voor 100 euro), dan kan je die beperkte hd-dvd addon niet meer voor die prijs blijven aanbieden (vind 50 euro nog teveel als je het vergelijkt met die Tosh) .... raken ze aan de straatstenen niet meer kwijt, nog even geduld ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Speedy op 22-02-2008 09:54 ]

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

stime schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 01:01:

Als je daar op wil wachten, dan heb ik goed nieuws. De prijzen die je daar ziet op dat plaatje zijn net ingegaan. Zo'n half jaar geleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

PWM schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:30:
[...]

Als je daar op wil wachten, dan heb ik goed nieuws. De prijzen die je daar ziet op dat plaatje zijn net ingegaan. Zo'n half jaar geleden ;)
De prijzen op het plaatje zijn in dollars

moet ik nog verder toelichten of...? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door ijskonijn op 22-02-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
$ = €

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

een dollar is 0,68 euro, niet echt gelijk :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-09 12:22
Iemand hier de preview gelezen van APB? Eindelijk een MMO zoals ik al jaren tegen vrienden roep dat dat er ooit eens moet komen... ik ga dit echt bovenaan mijn musthave list zetten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:51:
Iemand hier de preview gelezen van APB? Eindelijk een MMO zoals ik al jaren tegen vrienden roep dat dat er ooit eens moet komen... ik ga dit echt bovenaan mijn musthave list zetten
Waar kan die gelezen worden? Is van de bedenker van GTA toch (die ook Crackdown gedaan heeft)?

[ Voor 4% gewijzigd door Walkman op 22-02-2008 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Walkman schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:56:
[...]

Waar kan die gelezen worden? Is van de bedenker van GTA toch (die ook Crackdown gedaan heeft)?
In ieder geval dezelfde studio zie ik. Vet, wist niet dat deze game er aan kwam. Ik hoopte op een Crackdown 2, maar dit is ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
Boeboe schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:50:
[...]

een dollar is 0,68 euro, niet echt gelijk :p
Doh :P

Maar voor prijsvergelijkingen US/EU kan je de $ = € wel aanhouden

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 19:39
[TAG]Speedy schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:11:
[...]
Doh :P

Maar voor prijsvergelijkingen US/EU kan je de $ = € wel aanhouden
Jup, zoals hier goed te zien voor de Microsoft Points. En helaas kun je die niet importeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15-09 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

PWM schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:00:
[...]

Ik hoopte op een Crackdown 2
Errrm, je weet dat Microsoft het nagelaten heeft om ze te tekenen voor een tweede deeltje en dat ze daarom naar het volgende project doorgegaan waren?

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geweldig. Een game waar ik tot nu toe niet/nauwelijks van had gehoord, staat nu opeens op NR. 1, in hoofdletters op mijn most wanted lijstje voor 2008 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

PWM schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 13:16:
[...]

Geweldig. Een game waar ik tot nu toe niet/nauwelijks van had gehoord, staat nu opeens op NR. 1, in hoofdletters op mijn most wanted lijstje voor 2008 _/-\o_
Yeah sick, sommige zeggen zelfs dat dit DE game van GDC is. Deze GDC gaat naar MS imo, die toch maar mooi ff wat vette games heeft geshowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Komt APB ook op de 360 uit?....zag ergens alleen maar PC staan....lijkt me vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Walkman schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:29:
Komt APB ook op de 360 uit?....zag ergens alleen maar PC staan....lijkt me vreemd...
De demo draaide op een 360, dat geeft wel iets weg ;)

http://xbox360.ign.com/objects/757/757349.html

EDIT:
June 28, 2005 - Webzen announced Tuesday that All Points Bulletin (or APB), its massively-multiplayer online action title, is in development for the Xbox 360, as well as PC.
Voor zover bekend komt de 360 versie eerst, daarna een PC versie.

[ Voor 39% gewijzigd door PWM op 22-02-2008 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Ik heb online wat filmpjes van FABLE2 bekenen waarin het vechtsysteem getoont wordt, ik vind dit wel een beetje matig en het ziet er erg raar uit. Vind dit toch wel een erg belangrijk aspect in de game, dat je samen fatsoenlijk kan hakken.

Voor de rest ziet het er mooi uit.

Bij LO ben ik net voorbij de guard die zijn geheugen kwijt raakt, haha grappig stukje. _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door SCIxX op 22-02-2008 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kleine crosspost PWM in "[Xbox 360, PlayStation 3] Grand Theft Au..."

Word toch wel een erg interessant jaar voor de liefhebbers van dit soort games. We krijgen GTA IV, extra content, Saints Row 2 en dan nu ook nog eens APB er overheen.

Ga maar vrij vragen tussen 29 april en 31 december.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 22-02-2008 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

O+

Beetje laat maar dat GoW2 materiaal ziet er echt geweldig uit :D

(Nu nog GoW 1 halen... Heb nog niet zo lang een 360 maar ben er wel erg blij mee... )

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe moeilijk (of makkelijk) doet MS eigenlijk met het overzetten van gekochte xbox live content naar een nieuwe console in de volgende 2 gevallen? :

1. nieuwe console kopen
2. andere console gekregen na reparatie

(ik weet dat je het spul kan spelen als je inlogt op live, maar het gaat echt om overzetten naar een andere console zodat je met alle user accounts kan spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Laatst online: 21-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 21:50:
Hoe moeilijk (of makkelijk) doet MS eigenlijk met het overzetten van gekochte xbox live content naar een nieuwe console in de volgende 2 gevallen? :

1. nieuwe console kopen
2. andere console gekregen na reparatie

(ik weet dat je het spul kan spelen als je inlogt op live, maar het gaat echt om overzetten naar een andere console zodat je met alle user accounts kan spelen)
Voor zover ik weet kun je op de gekochte Xbox alles spelen en met het account waarmee je gedownload hebt het weer opnieuw downloaden op een andere Xbox maar dan moet je wel met dat account spelen. Maar ik weet het niet helemaal zeker, dus bel even met Microsoft Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Hmm, zojuist iets vreemds meegemaakt; m’n elite lag al een tijdje stof te happen totdat ik vanmiddag weer eens wat demo’s wilde gaan downen. Krijg ik tijdens het inloggen op Live de melding “your account has expired, please update your profile” oid. Nu wist ik dat m’n Gold abbo verlopen was, dus ik dacht laat ik mn profiel updaten naar Silver. Tijdens de update loopt mn elite vast, en na een reboot krijg ik de RROD gepresenteerd. Lekker dan….nr 4 die afgeschreven wordt (na 3 premiums te hebben versleten sinds de launch). Ik was toch eigenlijk wel in de veronderstelling dat de kinderziektes er bij de elite inmiddels wel uit zouden zijn…. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit raakt kant nog wal in een discussie over een technisch apparaat. Zonde van je lap tekst, maar hou de volgende keer even rekening met het verschil tussen 'stukje techniek' en 'de mens'

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
Als je Xbox erg vaak kapot gaat en je ook bij de nieuwere varianten een RROD krijgt zou ik eens gaan nadenken of hij wel stabiel staat, hij genoeg warmte kwijt kan en of je er wel goed mee omgaat. Oké, ik zeg niet dat het perse jouw fout is, maar misschien slim om toch eens uit te gaan zoeken waarom het "alweer" gebeurd.

Ikzelf heb trouwens nog geen fouten gehad en hoop dat ie het nog wel ff uithoud.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
*knip*

Overigens heb ik mijn box nu een jaar, een van de eerste modellen (lag nog in de winkel) en hij draait nog altijd probleemloos. En ja, ik behandel hem goed, laat er geen stof op liggen, schud de kast niet waar hij bovenop staat en hij heeft dus rondom alle ruimte.

Vannacht tot 16.00 CoD4 gespeeld, hetblijft geweldig, alleen spelen er wel véél mensen die het gewoon echt niet kunnen. Ik speel om de paar avonden een uurtje of twee (heb nu 2 dagen played) en nog sta ik steeds bovenaan (meestal 1e van het team, altijd top 3) 8)7

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milenko79
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-11-2023
*knip* - als je dingen ziet die je niet bevallen, plaats dan een topic report

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Martinspire schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:32:
Als je Xbox erg vaak kapot gaat en je ook bij de nieuwere varianten een RROD krijgt zou ik eens gaan nadenken of hij wel stabiel staat, hij genoeg warmte kwijt kan en of je er wel goed mee omgaat. Oké, ik zeg niet dat het perse jouw fout is, maar misschien slim om toch eens uit te gaan zoeken waarom het "alweer" gebeurd.

Ikzelf heb trouwens nog geen fouten gehad en hoop dat ie het nog wel ff uithoud.
Nou, met de opstelling van mijn 360 is niets mis; hij ligt horizontaal, open en bloot, op een stabiele ondergrond. ’t Is overigens “pas” m’n 2e RROD, de andere 2 gevallen waren krassendraaiers. Combinatie van crappy hardware en bad luck mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil een LCD scherm kopen voor mijn xbox 360 en zit te denken aan een 46" scherm. Is dit niet te groot om te gamen? Omdat je dan bijvoorbeeld geen overzicht meer hebt? Op welk formaat gamen jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:49:
Ik wil een LCD scherm kopen voor mijn xbox 360 en zit te denken aan een 46" scherm. Is dit niet te groot om te gamen? Omdat je dan bijvoorbeeld geen overzicht meer hebt? Op welk formaat gamen jullie?
Afhankelijk van de afstand die je eraf wil zitten. 46 inch is wel erg groot. Maar natuurlijk niet als je er 4+ meter vanaf zit.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 07:44
42" plasma (samsung) en ik moet eerlijk zeggen... ik kan niet meer zonder :9~

edit: zit er overigens net geen 3 meter vanaf

[ Voor 5% gewijzigd door MochiGohan op 23-02-2008 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zit meestal op zo'z 1.5 tot 2 meter van m'n 42inch met CoD4 :P (en ja, dan zit ik er best dicht op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 18:39:
Ik zit meestal op zo'z 1.5 tot 2 meter van m'n 42inch met CoD4 :P (en ja, dan zit ik er best dicht op)
zit je lekker wel in de actie :> COD4 is zo'n spel vind ik. Echt prachtgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:06
ik zit ook niet meer dan 1,5 mter van mijn 32, anders kan ik gewoon niet games. Ik heb het een keer geprobeerd vanuit mijn bed (3 meter vanaf), maar dan ben ik gewoon overal slecht in. Ik moet echt op het punt van mijn stoel zitten, met mijn hoofd bijna dwars door me lcd heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel mensen beweren dat je op 3 meter afstand geen verschil tussen dvd en 720p kunt waarnemen, volgens die theorie zou het kunnen dat je binnen 3 meter moet zitten om de tekst op het scherm te kunnen lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Zag in krantje Mediamarkt PGR4+Wireless Controller voor 45 euro, lijkt me goede deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Prima deal, heb ze woensdag gehaald :)
Nu nog een grote TV, splitscreen op een 20" CRT 4:3 TV is niet echt geweldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:19

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

6pack15 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 11:03:
ik zit ook niet meer dan 1,5 mter van mijn 32, anders kan ik gewoon niet games. Ik heb het een keer geprobeerd vanuit mijn bed (3 meter vanaf), maar dan ben ik gewoon overal slecht in. Ik moet echt op het punt van mijn stoel zitten, met mijn hoofd bijna dwars door me lcd heen
Ik heb precies hetzelfde. Ik kan niet relaxed achterover liggen en dan nog gewoon goed spelen. :) Vooral met FPS-games heb ik dat. Wel raar is dat.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
uchiha tijntje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Ik heb precies hetzelfde. Ik kan niet relaxed achterover liggen en dan nog gewoon goed spelen. :) Vooral met FPS-games heb ik dat. Wel raar is dat.
vanuit je bed games spelen lijkt me inderdaad niets, gewoon lekker lui op de bank (een beetje onderuit gezakt :) )

crosspost uit het Lost Odyssey topic:
MochiGohan schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:55:
Vraagje, als je gaat slapen krijg je een lijstje met de dromen die je unlocked hebt. Is het de bedoelling dat je deze op volgorde unlocked ? (ik heb namelijk de eerste 2, daarna een paar niet en dan de windwalkers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:47

Nitai

Live the life you love.

Hebben jullie dat ook, dat in Devil May Cry 4, de Devilhunter game data niet geupload wordt?

Van anderen mensen in m'n lijst zie je wel dat ze de Human mode Mission 1 ofzo gedaan hebben. Maar mijn data wordt niet geupload? :|

Ik had in het begin Human mode gespeeld, en toch maar naar Devilhunter mode geswitched. Misschien dat het daar aan ligt?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
DJMurtz schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:48:
[...]

Heb je ook de versie met 175W ipv 203W? Als dit zo is ga ik hem ergens volgende week ook bestellen op Bol.com

edit:

heb ondertussen ook Bol.com even aangeschreven met de hoop dat ze me kunnen zeggen of het om de 175W of de 203W versie gaat:

[...]
Heb je hier inmiddels antwoord op gekregen? Zou dit zelf ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-09 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Misschien niet echt rechtstreeks nuttig voor dit topic, maar ik zoek wat gebruikers-ervaringen van Tversity. Ik kijk namelijk veel divx/xvid op m'n Xbox360. Gaat op zich prima. Gebruikte eerst Transcode 360, maar ik stoor me aan de hickups die je hebt i.c.m. Windows Vista als Media Center (server). Ook heb ik wat geprobeerd met de Winamp Remote software, maar dat vind ik nog wat buggy (is ook nog in Beta fase).

Sinds kort gebruik ik Tversity. Maar daar heb ik last van dat ik soms (50% van de gevallen ongeveer) handmatig mijn Tversity server moet herstarten (restart sharing), omdat anders de pc niet gevonden wordt vanaf m'n Xbox. Ook heb ik het probleem dat als ik iets wijzig in mijn Library (ik heb nu bijvoorbeeld D:\MOVIES geshared, maar als ik daar een film bijzet wordt hij niet gevonden, totdat ik handmatig een Recreate Library doe... en dat duurt uren).

Dus: iemand ervaring met Tversity? Of een nog betere manier om vanaf een Windows Vista machine divxjes (met .srt subtitles!) te spelen? Dan ben ik erg geinteresseerd!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
spaceboy schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:46:

Sinds kort gebruik ik Tversity. Maar daar heb ik last van dat ik soms (50% van de gevallen ongeveer) handmatig mijn Tversity server moet herstarten (restart sharing), omdat anders de pc niet gevonden wordt vanaf m'n Xbox.
Ja, dat heb ik ook. Hij crasht soms en dan moet je hem inderdaad handmatig herstarten. Gebeurt bij mij vooral als mijn PC het druk heeft.
Ook heb ik het probleem dat als ik iets wijzig in mijn Library (ik heb nu bijvoorbeeld D:\MOVIES geshared, maar als ik daar een film bijzet wordt hij niet gevonden, totdat ik handmatig een Recreate Library doe... en dat duurt uren).
Ik denk dat je het verkeerd doet. Je moet inderdaad handmatig Tversity vernieuwen maar daarvoor moet je het "Vernieuw" symbooltje gebruiken dat voor de betreffende toegevoegde map staat. Dat duurt bij mijn een minuutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Haijo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:50:
[...]

Ja, dat heb ik ook. Hij crasht soms en dan moet je hem inderdaad handmatig herstarten. Gebeurt bij mij vooral als mijn PC het druk heeft.

[...]

Ik denk dat je het verkeerd doet. Je moet inderdaad handmatig Tversity vernieuwen maar daarvoor moet je het "Vernieuw" symbooltje gebruiken dat voor de betreffende toegevoegde map staat. Dat duurt bij mijn een minuutje.
Ah, da's vast prettig! Dat laatste wist ik niet, dat is inderdaad erg snel gebeurt. Thanks.
Heb jij nog een alternatief voor Tversity? Verder werkt hij eigenlijk best relaxed. Nog bepaalde instellingen/tweaks? Ik heb de video-resolution wel verhoogd (1280x720 ipv die lage default). Heb ook soms dat hij halverwege de film moet bufferen. (ik heb gewoon CAT5 bekabeld netwerk, maar dat gebeurt wel vooral als die server ook torrents aan het ophalen is en/of usenet zwaar aan het raadplegen is) ;)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Als je een HD TV hebt moet je inderdaad even de resolutie verhogen. Voor mijn armoedige TV is het goed genoeg. Middin bufferen heb ik nog niet gehoord, waar kun je dat instellen?

En nee, ik heb geen alternatief. Ik vind hem vrij relaxed eigenlijk. Als ik nou alleen nog de webinterface zou kunnen benanderen via de Bluetooth telefoon zou het helemaal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 16-09 05:17
Ik heb bij tversity niet de codec pack geinstalleerd die erbij zit.
Kheb K-Lite geinstalleerd; ik had ook hick ups in tversity - die zijn nu weg.
Ook het "fout gaan" en "foute files" zijn niet meer van toepassing.

Enige waar het bij mij nog fout "kan gaan" als ik teveel aan het sharen bij via mijn ftp. Maar dan gaat het ook alleen nog maar fout bij het "echte hdtv" werk..... en krijg ik kleine vertragingen van een 2-3 seconden.

Wel belangrijk is natuurlijk een vrij krachtige pc - als je alles laat coderen door de pc (zoals ik doe = want dan kun je ook nog gewoon subtitles gebruiken)

[ Voor 36% gewijzigd door Hen3s op 24-02-2008 17:46 . Reden: addon ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Ik heb op zich geen probleem met Engels en subtitles hard-code ik gewoon in de files zelf. Daarbij is mijn PC niet bijzonder krachtig en goed genoeg voor mijn oude TV. Maar als ik ooit een echte HDTV koop zal ik een betere PC moeten kopen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Laatst online: 23-11-2024
draakhoofd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:42:
[...]

Heb je hier inmiddels antwoord op gekregen? Zou dit zelf ook graag willen weten.
Nee nog geen antwoord. Ik kreeg een bericht dat het twee dagen zou kunnen duren voordat ik een reactie zou krijgen, en met het weekend ertussen verwacht ik morgen of anders dinsdag de reactie.

Ik had Wehkamp echter ook gemailed (ook al is hun aanbieding iets minder sterk) en daar kreeg ik een reactie terug dat ze het zouden "onderzoeken" en me terug zouden mailen, deze reactie kreeg ik vrijdag dus ook daar verwacht ik ma/di iets van te horen.

Ik zal het hier neerzetten zodra ik meer weet.

Overigens las ik net in dit topic dat de MM een PGR2 + Wireless controller actie heeft voor 45 euro? Misschien dat ik dan wel voor de Wehkamp actie + de MM PGR2 actie ga, Zelfde pakket met betere games voor bijna dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Laatst online: 01:11
draakhoofd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:42:
[...]

Heb hem zelf ook via bol.com besteld en al binnen. Bij mij was het de 175 watt voeding en met hdmi aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Laatst online: 08-09 11:55
Haijo schreef op zondag 24 februari 2008 @ 18:17:
Ik heb op zich geen probleem met Engels en subtitles hard-code ik gewoon in de files zelf. Daarbij is mijn PC niet bijzonder krachtig en goed genoeg voor mijn oude TV. Maar als ik ooit een echte HDTV koop zal ik een betere PC moeten kopen. :(
ik vind dat hardcoden overigens nog bijzonder traag... misschien gebruik ik een verkeerd programma hiervoor maargoed. Wat ik het nadeel van TVersity vond (en voordeel van Transcode op XP MediaCenter) is het gedoe met codecs.

Wat mij betreft is de beste oplossing (naast gewoon gebruik maken van native 360 streaming):
- Virtual Machine (VirtualPC) met XP MCE
- Transcode

en draaien maar. Werkte bij mij altijd. Ook fijn dat je niet een TVersity server op de achtergrond hebt draaien terwijl je 'em niet gebruikt. Voor alleen music sharing maakte ik gewoon gebruik van de WM11 mogelijkheid (en hoefde dus de VPC niet op te starten).

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mediamarkt actie was zeker wel relaxed. PGR4+wireless controller voor 45E gehaald, nette actie.

Even een vraagje of andere dat hier ook hebben. Ik vind dat mijn xbox 360 aardig vaak vasthangt, dat ik hem helemaal moet rebooten om weer verder te kunnen. Dit gebeurt ook vaak in game menu's als ik terug ga naar de console interface. Hebben andere dit ook? Het kwam bijna standaard voor als ik in een VT3 quit naar het main menu van VT3. Mijn console is 1,5 jaar geleden wel gerepareerd voor RROD.

Greets.
Nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
nijntje82 schreef op maandag 25 februari 2008 @ 07:47:
Mediamarkt actie was zeker wel relaxed. PGR4+wireless controller voor 45E gehaald, nette actie.
Is zeker de witte controller, en niet de zwarte ? ;(
Even een vraagje of andere dat hier ook hebben. Ik vind dat mijn xbox 360 aardig vaak vasthangt, dat ik hem helemaal moet rebooten om weer verder te kunnen. Dit gebeurt ook vaak in game menu's als ik terug ga naar de console interface. Hebben andere dit ook? Het kwam bijna standaard voor als ik in een VT3 quit naar het main menu van VT3. Mijn console is 1,5 jaar geleden wel gerepareerd voor RROD.

Greets.
Nijn
Nee, dat lijkt me niet normaal. Ik zou toch eens bellen met Microsoft, krijgen wat die zeggen (of heb je geen garantie meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nijntje82
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het is idd de witte controller, maar ik heb dan ook nog een oude premium, niet zo'n mooie elite ;)

PGR4 is wel grappig, maar doet niet hetzelfde met mij als PGR3 deed.

Ik zal MS eens opbellen, wat te doen als de console geregeld vasthangt.. Het is zo lastig als een probleem zich "af en toe" voordoet en niet altijd direct te waar te nemen is. Dus ik weet niet of ze daar wat mee kunnen, of zullen ze hem uitgebreidt gaan testen?

Gr,
Nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 20:51
spaceboy schreef op zondag 24 februari 2008 @ 17:24:
[...]

Ah, da's vast prettig! Dat laatste wist ik niet, dat is inderdaad erg snel gebeurt. Thanks.
Heb jij nog een alternatief voor Tversity? Verder werkt hij eigenlijk best relaxed. Nog bepaalde instellingen/tweaks? Ik heb de video-resolution wel verhoogd (1280x720 ipv die lage default). Heb ook soms dat hij halverwege de film moet bufferen. (ik heb gewoon CAT5 bekabeld netwerk, maar dat gebeurt wel vooral als die server ook torrents aan het ophalen is en/of usenet zwaar aan het raadplegen is) ;)
Ik zelf doe gwn me 4 gb usb stick erin en dan lukt het makkelijk ;) Zelfde met TV series als Prison Break gwn op me tv kijken. Tot nu toe nooit last gehad maar mocht dat gebeuren dan ga ik pas dat Tversity gebruiken.

Maar misschien is dat met USB stick wel een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Crackh34d schreef op zondag 24 februari 2008 @ 13:39:
Zag in krantje Mediamarkt PGR4+Wireless Controller voor 45 euro, lijkt me goede deal!
Is die actie nog steeds geldig, want ik kan niets vinden op de site van de MediaMarkt (bij consoles toont die site trouwens alleen de Wii en de PS3...). En gaat het om een witte of een zwarte controller?

Want anders rijdt ik straks voor niets helemaal naar Utrecht (dichtsbijzijnde MediaMarkt)...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flasherrr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:05
Hij staat ook niet in Utrecht folder... Denk dat ze hem daar niet in de aanbieding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
MochiGohan schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:40:
[...]
Is zeker de witte controller, en niet de zwarte ? ;(
De prijs is exact hetzelfde en de MM maakt de bundels zelf.
Misschien kun je iets regelen :)

@hierboven: de aanbieding ging afgelopen dinsdag in, ik weet niet of ie wellicht al weer voorbij is.

[ Voor 16% gewijzigd door SH4D3H op 25-02-2008 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:46
Ik geloof dat iedere MM ook zelf zijn acties mag samenstellen. Misschien dat ze in Utrecht die actie niet hebben gehad, misschien even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:43
Ik heb een 46 inch (sony 46D3500) en wil echt niet kleiner meer. 50 inch zou ook nog gaan. afstand 3,5 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:36

On_E

Housemusic

Nyazzin schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:37:
Ik geloof dat iedere MM ook zelf zijn acties mag samenstellen. Misschien dat ze in Utrecht die actie niet hebben gehad, misschien even bellen?
Actie liep t/m gisteren, vandaag is er als het goed is weer een nieuwe folder voor deze week.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAHRASTAFARI schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:55:
[...]
Ik heb een 46 inch (sony 46D3500) en wil echt niet kleiner meer. 50 inch zou ook nog gaan. afstand 3,5 meter.
En speel je daar ook FPS mee en raak je daar niet het overzicht mee kwijt? Ik zit nu idd te denken aan een 42 of 46".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:18:
[...]

En speel je daar ook FPS mee en raak je daar niet het overzicht mee kwijt? Ik zit nu idd te denken aan een 42 of 46".
Ik zit op nog geen 3 meter afstand van 'n 42". En ik vind dat niet te groot. Eerder te klein. :-)
Het overzicht raak je echt niet kwijt. Ik heb op m'n Xbox nog geen FPS gespeeld, maar op m'n Wii wel Metroid, dat speelt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Ik verkoop mij 360, maar nu vroeg ik me af hoe ik dat moet doen met het account etc. kun je die zomaar verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

Nyazzin schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:37:
Was toch even langsgegaan, maar met lege handen terug gekomen.
Verkoper keek me ook heel raar aan toen ik vroeg of ze een actie hadden met een spel plus een controller... Dus denk dat de MediaMarkt in Utrecht niet op de hoogte was...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Mijn xbox heeft nu echt voor goed de geest gegeven. Ik was vrijdag aan het spelen en kreeg opeens allemaal flikkerende blokjes in beeld. Ik zet mn box uit en aan, kreeg ik 1 rood lampje rechts onder en op mn scherm E 74 Error code (is schijnbaar iets met de scaler chip), als ik 'm nu aan zet krijg ik de wel bekende ring of death.

Mn boxje net even ter reparatie aangemeld. Wat ik alleen vreemd vind is dat ik hem zelf in een neutrale doos moet stoppen (die dan door UPS wordt opgehaald), ik was in de veronderstelling dat er een doos werd opgestuurd die vervolgens wordt opgehaald....

Maar goed mijn vraag is; heeft iemand suggesties waar ik mijn xbox het beste in kan stoppen? Er zijn vast wel mensen die ervaring hebben met het opsturen van een xbox ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Xander84 op 25-02-2008 16:40 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
gewoon in een doos, als die teveel schuift gewoon wat papier ernaast doen. ze zijn er wel redelijk voorzichtig mee bij de ups geloof ik. (ze weten namelijk wat er in zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Gewoon een doos inderdaad bij de supermarkt pakken. Misschien was papier of schuim wat nog ergens ligt. Heb de xbox wel nog even in een plastic zak en bubbeltjes plastic gedaan.
Papier door een shredder heen en er tussen proppen :)
Is allemaal goed gekomen.

en hij komt terug in een mooie neutrale doos.. die heb ik bewaard voor het geval dat :)
Xbox is inmiddels echt overleden buiten de garantie, en heb een nieuwe gekocht...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koifim
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
ReCreator schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:43:
Xbox is inmiddels echt overleden buiten de garantie, en heb een nieuwe gekocht...
Je weet dat je drie jaar garantie hebt? Tenzij je natuurlijk iets illegaals er mee hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greets.
Nijn
Ik weet niet hoelang je de xbox geleden gekocht hebt, maar stel dit is 2 jaar geleden, dan heb je al 1 jaar geen garantie meer. De 3 jaar is enkel en alleen op het RRoD probleem.
Jij hebt geluk, ofja, in dit geval pech :P. dat je xbox 'gewone' MS symptomen vertoond in plaats van xbox 360 specifieke. Als je je echter lukt om je 360 te laten RRoDen, dan heb je dus wel recht de extra garantie. Your call dus.
Iemand nog tips om een RRoD te veroorzaken?
Als ik uit eigen ervaring mag spreken dan stel ik het volgende voor:
-zet je xbox netjes op de grond, horizontaal.
-Goed geventileerd, dit geldt ook voor de adapter, niet wegstoppen dus!
-Zorg dat er genoeg ruimte rond de 360 is. 15 cm van de muur af moet voldoende zijn.
-Zorg ook dat het niet te warm is in je kamer,
-en de xbox mag uiteraard niet in de zon staan.
-doe de xbox afstoffen en op de zachtste stand het ding schoonzuigen als je toch je woonkamer doet ;)

vervolgens ga je gewoon van tijd tot tijd erop spelen. Lekker rustig PGR of Ace Combat.
Dit heeft mij tot 2 maal toe aan een RRoD "geholpen".
Ik geloof niet in die towel-tricks. Gewoon normaal erop spelen is DE manier om een RRoD te krijgen. Kijk maar hier op het forum: iedereen heeft (verschillende malen) een RRoD gehad en we hebben hier echt niet met bavianen te maken die de xbox luchtdicht in een kastje verstoppen.
Trek er je lering uit!
En succes met de rrod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hier graag verder met de RROD prietpraat -> Xbox 360 defecten topic Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wat heb jij in hemelsnaam gedronken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Boeboe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:38:
[...]

Hij doet een vage poging sarcastisch te zijn ofzo. Erg niet-grappig.

Voorstel: Ik erger mij nu al tijden aan de posts van Saladin79, ik denk dat het beste is om hem gewoon te negeren. Wat ik nu ook ga doen. Zeggen dat je iemand gaat negeren werkt niet. Als je dan dus toch iemand gaat negeren, meld dat dan ook niet :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 25-02-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:38:
[...]

Je kan mij altijd wegslepen als hij een post plaatst over een Xbox360... not.. Onderhand zijn de grappen niet leuk meer.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 09:41:
[...]

Ik lees net dat de game mss toch komt, maar dan alleen voor XBLA.
Volgens Microsoft komt het spel juist helemaal niet naar XBLA, omdat Microsoft de rechten op het spel niet bezit:
Unfortunately, we were never contacted by the publication to confirm information or participate in the story in any way, as we would have confirmed that we do not have the necessary rights to release GoldenEye on Xbox Live Arcade.
Bron

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op maandag 25 februari 2008 @ 17:58:
[...]

Volgens Microsoft komt het spel juist helemaal niet naar XBLA, omdat Microsoft de rechten op het spel niet bezit:

[...]

Bron
Mja ze zeggen wel meer.. is het internet, weet je.
More info from the site of the magazine. No rumor, No Speculation and they DO have a comment from Microsoft.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=183253

Staan ook een paar mooie plaatjes, lijkt me aardig af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:10:
[...]

Mja ze zeggen wel meer.. is het internet, weet je.
Als Microsoft zegt de rechten niet te bezitten, dan lijkt het mij een gedane zaak. Het maakt dan verder niet echt uit wat het tijdschrift over het spel te zeggen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:26:
[...]

Als Microsoft zegt de rechten niet te bezitten, dan lijkt het mij een gedane zaak. Het maakt dan verder niet echt uit wat het tijdschrift over het spel te zeggen heeft.
Ach degene die de rechten wel heeft, wil vast nog wel wat geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReCreator schreef op maandag 25 februari 2008 @ 16:43:
Gewoon een doos inderdaad bij de supermarkt pakken. Misschien was papier of schuim wat nog ergens ligt. Heb de xbox wel nog even in een plastic zak en bubbeltjes plastic gedaan.
Papier door een shredder heen en er tussen proppen :)
Is allemaal goed gekomen.

en hij komt terug in een mooie neutrale doos.. die heb ik bewaard voor het geval dat :)
75 euro en je had een reparatie plus een jaar garantie gekregen. en zoals hierboven vermeld met een rrod had je nog gewoon garantie gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

S2S schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:37:
[...]

Ach degene die de rechten wel heeft, wil vast nog wel wat geld verdienen.
De rechten van de James Bond films liggen bij Activision en die zullen inderdaad niet dwarsliggen bij een XBLA release van GoldenEye. Het probleem is eerder dat de rechten op het spel waarschijnlijk niet volledig bij Microsoft liggen, maar juist voor het grootste deel in handen van Nintendo zijn. Dan hoef je er niet op te rekenen dat het spel ooit nog gaat komen, tenzij het eerdere gerucht over een deal klopte en Microsoft besluit om Nintendo inderdaad royalties te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MetroidPrime schreef op maandag 25 februari 2008 @ 18:50:
[...]

De rechten van de James Bond films liggen bij Activision en die zullen inderdaad niet dwarsliggen bij een XBLA release van GoldenEye. Het probleem is eerder dat de rechten op het spel waarschijnlijk niet volledig bij Microsoft liggen, maar juist voor het grootste deel in handen van Nintendo zijn. Dan hoef je er niet op te rekenen dat het spel ooit nog gaat komen, tenzij het eerdere gerucht over een deal klopte en Microsoft besluit om Nintendo inderdaad royalties te gaan betalen.
Imho zitten Nintendo en Microsoft elkaar niet heel erg in de weg. Er zijn volgens mij maar weinig mensen die twijfelen tussen een 360 en een Wii.

Het is makkelijk voor Nintendo om geld te verdienen, ze hoeven er niks voor te doen. Aan de andere kant, Nintendo is sinds de Wii (en DS Light) weer Alive and Kicking, en hebben het geld minder hard nodig dan 1 1/2 jaar geleden.
Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.