Met die 24 uurs codes kan je volgens mij ook alleen online gamen, niet "volledig gold" dus niet de gold-only demo's downloaden enzo.MochiGohan schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:42:
[...]
Als je dat product koopt krijg je een link naar een pagina waar je (na het invullen van een mailadres) een gratis 24 uurscode krijgt. Doe dit 365 keer en je hebt een jaar gratis live![]()
Maar alleen al om niet 365 email adressen te hoeven aanmaken zou ik gewoon een jaartje live kopen.
Kijk eens op de charlie oscar delta site (waar anders....):Phusebox schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:40:
[...]
waar heb jij iets gelezen over maps, en definieer straks?
[...]
FEBRUARY 15, 2008
MORE CONTENT IS ON THE WAY!
Hey Charlie Oscar Delta,
Activision and Infinity Ward confirm that new downloadable multiplayer maps are on the way this spring. In development for both Xbox 360 and PlayStation 3, the upcoming downloadable content will thrust gamers into new combat zones across a variety of intense multiplayer locales.
Stay tuned for more details, map descriptions and screenshots of the hot new content.
Verwijderd
Zijn die hardware problemen ( Ring of Death ) nu verleden tijd als je nu nog een Xbox 360 koopt ?
Ik lees niks meer over die Falcon serie ( 65 nm ship ) is deze nu wel aanwezig in de nieuwe modellen ?
Hebben de nieuwe Xbox 360 ook WiFi ( draadloos internet ) , de huidige modellen te verstaan ?
Ik lees niks meer over die Falcon serie ( 65 nm ship ) is deze nu wel aanwezig in de nieuwe modellen ?
Hebben de nieuwe Xbox 360 ook WiFi ( draadloos internet ) , de huidige modellen te verstaan ?
Game Developers ConferenceBoeboe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:49:
de General Dental Council?
Dat betekend dat je het volgende kan verwachten deze week op Xbox Marketplace:
Overigens lijkt GoldenEye nu toch echt onderweg: http://www.gamer.nl/doc/4...Goldeneye-remake-voor-360“A Future Wide Open: Unleashing the Creative Community,” expect to see “footage” that will include “never-before-seen gameplay, demos, screenshots, game trailers and interviews from the GDC show floor.”
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 19-02-2008 11:41 ]
Er zijn nog steeds problemen met de 360, al is de nieuwe falcon wel betrouwbaarder.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:32:
Zijn die hardware problemen ( Ring of Death ) nu verleden tijd als je nu nog een Xbox 360 koopt ?
De xbox heeft standaard geen wifi aanboord, hiervoor moet je een losse adapter aanschaffen.
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Ik dacht dat hier wel genoeg fans/kenners zaten om enkele exclusieve titels te noemen.
Heb geen zin om 'weer' op de playstation te wedden. Ook al komt MGS4 en FF XIII plus GT5 eraan, het is toch weer hetzelfde; fantastische graphics en geluid, uitstekend vermaak, prachtig verhaal en in het geval van de (online) GT5 maandenlang speelplezier. Begint een beetje eentonig te worden want deze games speel ik al 10 jaar
(vanaf de ps1 dus).
Daarentegen heb ik geen zin om, in mijn ogen, de inferieure tegenhangers te spellen, zoals in dit geval splintercell, lost oddysee en forza2. Alan wake is dan weer fantastisch, maar die gaat er op mijn (agp
) pc met nvidia 7900 stukken beter uitzien.
Ik hoop dat de GDC van microsoft geen herhaling van vorig jaar gaat worden
Heb geen zin om 'weer' op de playstation te wedden. Ook al komt MGS4 en FF XIII plus GT5 eraan, het is toch weer hetzelfde; fantastische graphics en geluid, uitstekend vermaak, prachtig verhaal en in het geval van de (online) GT5 maandenlang speelplezier. Begint een beetje eentonig te worden want deze games speel ik al 10 jaar
Daarentegen heb ik geen zin om, in mijn ogen, de inferieure tegenhangers te spellen, zoals in dit geval splintercell, lost oddysee en forza2. Alan wake is dan weer fantastisch, maar die gaat er op mijn (agp
Ik hoop dat de GDC van microsoft geen herhaling van vorig jaar gaat worden
Het is geen "u vraagt, wij draaien topic"Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:16:
Ik dacht dat hier wel genoeg fans/kenners zaten om enkele exclusieve titels te noemen.
Zeker niet als je in elke bericht een klein trolletje probeert te stoppen.
Er staan voor het jaar 2008 nog 236 Xbox 360 titels op de rol (Officieel aangekondigd). Mag je zelf even kijken of er wat leuks tussen zit voor jou.
[ Voor 20% gewijzigd door PWM op 19-02-2008 12:23 ]
Altijd leuk, hoe je in iedere post wanhopig steken onder de gordel probeert te geven 
In ieder geval ook leuk dat je de opgenoemde xbox360 titels "inferieur" vindt aan titels die nog niet eens gereleased zijn. De meesten hier weten al genoeg over je ondertussen
In ieder geval ook leuk dat je de opgenoemde xbox360 titels "inferieur" vindt aan titels die nog niet eens gereleased zijn. De meesten hier weten al genoeg over je ondertussen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Halo wars is voor de pc. Ace Combat heb ik reeds
hier lust ik er nog wel 1 van. Ik ben naar IGN.com en 1up.com gegaan en hier heb ik op previews geklikt, aka de titels die er nog aan moeten komen. Hier baseer ik mijn bevindingen op.
Ik wilde niet flauw doen door te laten weten dat ik opnieuw met een RROD zit (gelukkig gisteren opgehaald), maar aankomende goede games kunnen de doorslag geven om de xbox360 niet op marktplaats te knikkeren wanneer deze hopelijk volgende week 'gereviseerd' terugkomt.
Onder de gordel heeft te maken met iets wat iemand persoonlijk aangaat.
Als een feitelijke opmerking over de 360 een van de forumbezoekers persoonlijk aangaat, en de forumbezoeker in kwestie is niet Bill Gates (of een andere MS medewerker) dan zou dit juist kunnen uitlokken om een opmerking 'onder de gordel' te maken. Is het je nu nog niet duidelijk? We willen je flames/trolls hier niet.
edit:
". Als een "negatieve" post niet met feiten te wederspreken is dan is het al een heel ander verhaal. En alles wat niet positief over de xbox is, wordt gezien als flame of troll?
en "aanvallen" is misplaats. Aanvallen doe je bij een spel. Een forumdiscussie is een middel om informatie te krijgen, in dit geval "welke interessante spellen komen er nog uit op deze generatie van de xbox", niet een wedstrijd wie aanvalt en wie wint etc. De enige winnaar hier is microsoft; we kopen namelijk 'hun' spellen.
Ik wilde niet flauw doen door te laten weten dat ik opnieuw met een RROD zit (gelukkig gisteren opgehaald), maar aankomende goede games kunnen de doorslag geven om de xbox360 niet op marktplaats te knikkeren wanneer deze hopelijk volgende week 'gereviseerd' terugkomt.
Als een feitelijke opmerking over de 360 een van de forumbezoekers persoonlijk aangaat, en de forumbezoeker in kwestie is niet Bill Gates (of een andere MS medewerker) dan zou dit juist kunnen uitlokken om een opmerking 'onder de gordel' te maken. Is het je nu nog niet duidelijk? We willen je flames/trolls hier niet.
edit:
ik onderbouw dit tenminste. Ik denk dat mensen juist de onderbouwingen haten, als het zoals jij zegt inderdaad "ongefundeerd" is dan kan je tegen jezelf zeggen "ah ongefundeerd, laat ze maar lullen, xbox360 ftwM@cer schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:00:
De laatste tijd staat mijn 360 een beetje stof te happen, komt weinig boeiends uit de laatste tijd..
en "aanvallen" is misplaats. Aanvallen doe je bij een spel. Een forumdiscussie is een middel om informatie te krijgen, in dit geval "welke interessante spellen komen er nog uit op deze generatie van de xbox", niet een wedstrijd wie aanvalt en wie wint etc. De enige winnaar hier is microsoft; we kopen namelijk 'hun' spellen.
[ Voor 37% gewijzigd door TheZeroorez op 19-02-2008 17:59 ]
Niet op ingaan, zeker niet op die manier.
[ Voor 88% gewijzigd door TheZeroorez op 19-02-2008 18:00 ]
Ik denk niet dat dat GoldenEye is. Iemand die beweerde voor Rare te werken heeft op een ander forum in december al een screenshot van GoldenEye voor de 360 geplaatst en het was niets meer dan een HD versie van het originele spel, grafisch was er verder niets aangepast. Nintendo zou dat niet willen omdat er tegelijkertijd een VC versie zou komen. Een maand later leek het hele verhaal te kloppen, dus ik ga er vanuit dat dit screenshot echt is.PWM schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:40:
[...]
Overigens lijkt GoldenEye nu toch echt onderweg: http://www.gamer.nl/doc/4...Goldeneye-remake-voor-360
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
zijn de laatste screens niet van de "source versie"? een project door fans gemaakt.MetroidPrime schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:51:
[...]
Ik denk niet dat dat GoldenEye is. Iemand die beweerde voor Rare te werken heeft op een ander forum in december al een screenshot van GoldenEye voor de 360 geplaatst en het was niets meer dan een HD versie van het originele spel, grafisch was er verder niets aangepast. Nintendo zou dat niet willen omdat er tegelijkertijd een VC versie zou komen. Een maand later leek het hele verhaal te kloppen, dus ik ga er vanuit dat dit screenshot echt is.
http://goldeneyesource.com/
Niet doen

[ Voor 181% gewijzigd door TheZeroorez op 19-02-2008 18:03 ]
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Niet doen.
[ Voor 95% gewijzigd door TheZeroorez op 19-02-2008 18:02 ]
Ben benieuwd wat de MS met de HD-DVD addon gaat doen. Gok dat die helemaal uit productie verdwijnt. Jammer, maar helaas. De kans dat er een Blu-Ray addon komt schat ik overigens redelijk groot
Verwijderd
inruilactie?Muthas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:16:
Ben benieuwd wat de MS met de HD-DVD addon gaat doen. Gok dat die helemaal uit productie verdwijnt. Jammer, maar helaas. De kans dat er een Blu-Ray addon komt schat ik overigens redelijk groot
Onder het kopje: Pijnlijk!
Nieuws: RRoD ook aanwezig op GDC
Door Rene Groen op 19-02-2008 om 12:07 Bron: BBC
De Game Developer Conference is in volle gang en uiteraard hoopt iedereen op wat leuke, nieuwe games. Helaas is hier nog geen sprake van, wel liet een oudgediende zich weer zien.
In het XNA gedeelte staan de Xbox 360's netjes opgesteld, eentje heeft het echter niet overleefd. Hoewel Microsoft het probleem al heeft erkend en beterschap heeft beloofd ontkomen ze ook zelf niet aan hun gevreesde Red Ring of Death.
bron: gamed.nl
Link naar het filmpje
De Game Developer Conference is in volle gang en uiteraard hoopt iedereen op wat leuke, nieuwe games. Helaas is hier nog geen sprake van, wel liet een oudgediende zich weer zien.
In het XNA gedeelte staan de Xbox 360's netjes opgesteld, eentje heeft het echter niet overleefd. Hoewel Microsoft het probleem al heeft erkend en beterschap heeft beloofd ontkomen ze ook zelf niet aan hun gevreesde Red Ring of Death.
Link naar het filmpje
De source versie ziet er duidelijk compleet anders uit dan het origineel. Dit screenshot is vrijwel exact hetzelfde als het origineel.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:11:
[...]
zijn de laatste screens niet van de "source versie"? een project door fans gemaakt.
http://goldeneyesource.com/
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Oh jee, er gaat een elektronisch apparaat kapot op een beurs, wereld-nieuws….
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
anyone?We weten allemaal wat er gebeurd als je een elektrisch apperaat in een hele kleine afgesloten, niet geventileerde ruimte stopt..en dan lekker de schuld op MSFT afschuiven...
En op een beurs staan honderden xboxen, zo niet, duizenden. De kans dat er eentje van kapot gaat, is niet groter dan bij andere producten.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 13:34 ]
Dat gaat er sowieso niet komen. Met de HD-DVD addon kun je gewoon nog je HD-DVD's bekijken natuurlijk. Alleen komen er straks geen nieuwe films meer voor uit. Toen de 360 uitkwam hebben ze toch ook de xbox bezitters geen omruilmogelijkheid gegeven
uhm...
Is dus een kletsverhaal geblekenIkWilbert schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:15:
Ik kwam zojuist onderstaande tegen... (http://games.blogo.nl/?co...rijsverlaging-defini.html)
Xbox 360 prijsverlaging definitief
De Xbox 360 prijsverlaging waar ik eerder over schreef, zal niet vlak voor de GTA IV release plaatsvinden, maar veel eerder. In het artikel PS3 gaat Xbox 360 voorbij in EU schreef ik het volgende:
Volgens enkele geruchten die ik heb vernomen, zal Microsoft dan ook op redelijk korte termijn met een spectaculaire prijsverlaging komen. Don't say I didn't warn you.
Inmiddels heb ik via betrouwbare bronnen vernomen dat Microsoft deze Xbox 360 prijsverlaging ook daadwerkelijk gaat doorvoeren.
Op 14 februari 2008 zal de prijs van de Xbox 360 Arcade omlaag gaan naar €199. Je leest het goed: over iets meer dan een week zal de Xbox 360 goedkoper zijn dan de Wii.
Het is nog niet bekend wat Microsoft precies gaat doen met de prijzen van de Xbox 360 premium en Xbox 360 Elite, maar de kans is groot dat ook deze prijzen omlaag zullen gaan. You heard it here first.
Scherp!
Verwijderd
Maar het uitbrengen van een nieuwe generatie games console, waarvan de oude generatie nog een lange poos van nieuw materiaal werd voorzien, kun je niet vergelijken met het stopzetten van een product.Smoonshine schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:41:
[...]
Dat gaat er sowieso niet komen. Met de HD-DVD addon kun je gewoon nog je HD-DVD's bekijken natuurlijk. Alleen komen er straks geen nieuwe films meer voor uit. Toen de 360 uitkwam hebben ze toch ook de xbox bezitters geen omruilmogelijkheid gegeven.
Het lijkt mij sterk dat er nu nog nieuwe hd-dvds worden uitgebracht, dus ik en vele andere zitten met een product waar niet veel te krijgen is, met uitzondering van het huidige assortiment.
Ik weet dat ik zelf verantwoordelijk voor mijn aankopen, maar ik kon niet verwachten dat er zo snel een einde zou komen aan de ''oorlog''
Ik verwacht niets, maar ik zou het erg op prijs stellen als Microsoft met een omruil/kortings actie zou komen.
Er stonden er 16. Dus zoals iemand op Fok! redeneerde: 1 op 16 is een failure rate van 6,25%! Ze gaan er dus op vooruit...Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:33:
[...]
anyone?
En op een beurs staan honderden xboxen, zo niet, duizenden. De kans dat er eentje van kapot gaat, is niet groter dan bij andere producten.
16 alleen op die stand. Er staan er velen malen meer op de GDCHaijo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Er stonden er 16. Dus zoals iemand op Fok! redeneerde: 1 op 16 is een failure rate van 6,25%! Ze gaan er dus op vooruit...
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dit moeten zien te voorkomen. Beetje beter opletten de volgende keer.
Ach ik kan me goed voorstellen dat ze op die stands niet al te veel lucht meer krijgen en dat ie dus iets sneller kapot kan gaan. Zoiezo kan het een oud model zijn geweest, maar dat wil nog niet zeggen dat er nou veel teveel aandacht aan geschonken wordt. Iets teveel gebash van sony fans imo
Ik vond de previewsessie van de Wii toch wat pijnlijker, die waar door fel zonlicht geeneen van de controllers werkte. En verder sluit ik me er bij aan dat dit "nieuws" is wat nog nieteens Telegraaf-waardig isIkWilbert schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:27:
Onder het kopje: Pijnlijk!
Link naar het filmpje
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 19-02-2008 16:33 ]
Dat ze dat op Fok! posten en serieus menen oké, maar ik hoop dat jij dat niet doet. Standaardafwijking.Haijo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Er stonden er 16. Dus zoals iemand op Fok! redeneerde: 1 op 16 is een failure rate van 6,25%! Ze gaan er dus op vooruit...
Ja, inderdaad verschrikkelijk dat iemand niet de juiste statistische functies toepast op een melige post op een of ander vaag forum.Muthas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:34:
[...]
Dat ze dat op Fok! posten en serieus menen oké, maar ik hoop dat jij dat niet doet. Standaardafwijking.

Tuurlijk blijft dit nieuws, alleen al omdat MS tijden lang de gebruiker de schuld gaf en bleef geven, zelfs na de beelden van Kassa bleven ze dit doen, dit gaat zolang dit probleem niet de kop ingedrukt is tegen ze gebruikt worden en IMO gewoon terrecht.PWM schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:48:
[...]
16 alleen op die stand. Er staan er velen malen meer op de GDC
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ze dit moeten zien te voorkomen. Beetje beter opletten de volgende keer.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Hoezo? MS heeft altijd toegegeven dat het een fout is in hun design. Om die reden hebben ze zelfs de garantie verlengd tot 3 jaar.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:58:
[...]
Tuurlijk blijft dit nieuws, alleen al omdat MS tijden lang de gebruiker de schuld gaf en bleef geven, zelfs na de beelden van Kassa bleven ze dit doen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
MS zegt nog altijd dat krassen door de gebruiker komen. Om die reden moet je betalen als je spel door de xbox bekrast is.Boeboe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:03:
[...]
Hoezo? MS heeft altijd toegegeven dat het een fout is in hun design. Om die reden hebben ze zelfs de garantie verlengd tot 3 jaar.
Nope, ze gaven ijskoud de consument aan als oorzaak. Toen het echt niet meer te houden was hebben ze plots toegegeven, budget bekend gemaakt en garantie verlengt.Boeboe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:03:
[...]
Hoezo? MS heeft altijd toegegeven dat het een fout is in hun design. Om die reden hebben ze zelfs de garantie verlengd tot 3 jaar.
Halo Wars voor de pc? Het spel is juist gemaakt om met een Xbox360 controller gespeeld te worden, kan natuurlijk altijd na een paar jaar gebeuren maar ik zou er niet zo lang op kunnen wachten.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:35:
Halo wars is voor de pc. Ace Combat heb ik reedshier lust ik er nog wel 1 van. Ik ben naar IGN.com en 1up.com gegaan en hier heb ik op previews geklikt, aka de titels die er nog aan moeten komen. Hier baseer ik mijn bevindingen op.
Als een feitelijke opmerking over de 360 een van de forumbezoekers persoonlijk aangaat, en de forumbezoeker in kwestie is niet Bill Gates (of een andere MS medewerker) dan zou dit juist kunnen uitlokken om een opmerking 'onder de gordel' te maken.
edit:
[...]
ik onderbouw dit tenminste. Ik denk dat mensen juist de onderbouwingen haten, als het zoals jij zegt inderdaad "ongefundeerd" is dan kan je tegen jezelf zeggen "ah ongefundeerd, laat ze maar lullen, xbox360 ftw". Als een "negatieve" post niet met feiten te wederspreken is dan is het al een heel ander verhaal. En alles wat niet positief over de xbox is, wordt gezien als flame of troll?
[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 19-02-2008 18:02 ]
Maar dat heeft niets te maken met het rode led probleem waar het hier over ging.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:36:
[...]
MS zegt nog altijd dat krassen door de gebruiker komen. Om die reden moet je betalen als je spel door de xbox bekrast is.
Dat is/was het krassen probleemMutatie schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:36:
[...]
Nope, ze gaven ijskoud de consument aan als oorzaak. Toen het echt niet meer te houden was hebben ze plots toegegeven, budget bekend gemaakt en garantie verlengt.
EDIT:
BoeBoe was een uurtje eerder
[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 19-02-2008 19:11 ]
Voor de liefhebber, hier kan je de GDC volgen op Xbox gebied: http://www.xbox.com/en-US...vents/gdc2008/default.htm
Volgens mij zouden ze de 20ste beginnen, dat is dus morgenmiddag onze tijd.
EDIT: Dat was natuurlijk als Edit bedoeld
Zal ff koffie drinken, ben niet zo wakker
Volgens mij zouden ze de 20ste beginnen, dat is dus morgenmiddag onze tijd.
EDIT: Dat was natuurlijk als Edit bedoeld

Zal ff koffie drinken, ben niet zo wakker

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 19-02-2008 20:40 ]
Verwijderd
het ging over het feit dat Microsoft defecten van haar producten aan de consument verwijt.Boeboe schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:49:
[...]
Maar dat heeft niets te maken met het rode led probleem waar het hier over ging.
het disc kras probleem is slechts een van de vele voorbeelden.
Zou je ons dan 's kunnen verwijzen naar een stuk waar Microsoft de consument de RROD verwijt ?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:31:
[...]
het ging over het feit dat Microsoft defecten van haar producten aan de consument verwijt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:31:
[...]
het ging over het feit dat Microsoft defecten van haar producten aan de consument verwijt.
het feit dat Microsoft defecten van haar producten aan de consument verwijt
microsoft haar producten != beperkt tot xbox360.KeN. schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:46:
[...]
Zou je ons dan 's kunnen verwijzen naar een stuk waar Microsoft de consument de RROD verwijt ?
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 22:01 ]
Dat beantwoord de vraag niet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:53:
[...]
microsoft haar producten != beperkt tot xbox360
Hou het nuttig. Als je iets ziet in een topic dat je niet bevalt, plaats dan een topic report
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 13:20 ]
Verwijderd
http://www.1up.com/do/feature?pager.offset=1&cId=3166090
Vooral Ninja Gaiden 2 lijkt me erg interessant
Vooral Ninja Gaiden 2 lijkt me erg interessant
Gelukkig, de HD DVD Add-on bleek nog meer te kunnen dan HD DVD's afspelen.

Toch maar eens eentje halen

Wahahahahaha 
Maar serieus, als ik ergens er eentje op de kop kan tikken. Dan zou ik het wel doen
Maar serieus, als ik ergens er eentje op de kop kan tikken. Dan zou ik het wel doen
[ Voor 75% gewijzigd door Nitai op 20-02-2008 10:30 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Vraagje:
Ik ben er net achter gekomen dat bij de 360 versie van Quake 4 een bonus disc zit met Quake II
Is deze Quake II versie ook online te spelen? Ik weet wel dat je 'm split screen en met system link kunt spelen, maar ik kan nergens vinden of deze dus ook online te spelen is (ik vrees dus van niet...)
Zoja dan koop ik m vandaag nog
Ik ben er net achter gekomen dat bij de 360 versie van Quake 4 een bonus disc zit met Quake II
Is deze Quake II versie ook online te spelen? Ik weet wel dat je 'm split screen en met system link kunt spelen, maar ik kan nergens vinden of deze dus ook online te spelen is (ik vrees dus van niet...)
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Verwijderd
Je kan hem ook op de pc aansluiten, stream eruitrippen en vervolgens op BD authoren zodat je bijvoorbeeld Transformers op je blu-ray speler kunt kijken in maximale kwaliteit:PWM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 10:25:
Gelukkig, de HD DVD Add-on bleek nog meer te kunnen dan HD DVD's afspelen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://pocketnews.cocolog...08/01/hd_dvdps3_3fd3.html
@boebo
met de oude hdmi standaard? nah ik pass
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 12:37 ]
Of je kan diezelfde HD-DVD gewoon in maximale kwaliteit op je tv bekijken met je HD-DVD add-on?
*edit* "oude" hdmi standaard
*edit* "oude" hdmi standaard
[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 20-02-2008 13:39 ]
Boeboe schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:18:
Of je kan diezelfde HD-DVD gewoon in maximale kwaliteit op je tv bekijken met je HD-DVD add-on?
Idd
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Daar praten ze iig nog inhoudelijk over games, ipv dit topic dat alleen over RROD, HDMI, en HDDVD vs blueray gaat...Muthas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:34:
[...]
Dat ze dat op Fok! posten en serieus menen oké, maar ik hoop dat jij dat niet doet. Standaardafwijking.

Verwijderd
Woot!! quake 2 ftw.. *gaat checken*Duuvel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:15:
Vraagje:
Maar ikkom er net achter dat ik Quake 4 zo ontzettend goed vond dat ik hem weer verkocht had..
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 16:25 ]
By the power of Gray-Skull (=Google)Duuvel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 11:15:
Vraagje:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!
Im with youSCIxX schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:04:
[...]
Daar praten ze iig nog inhoudelijk over games, ipv dit topic dat alleen over RROD, HDMI, en HDDVD vs blueray gaat...
Iemand hier die ook de Lost game gaat kopen die volgende week uitkomt? Ik denk dat ik deze eerst ga spelen voordat ik Lost Odyssey ga halen. Voor de rest komt er nog niet heel veel nieuws volgens mij. Dat wordt sowieso wachten totdat misschien army of two eindelijk uitkomt en lego indiana jones
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Huh, komt die volgende week al? Weet je dat zeker?uchiha tijntje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:01:
[...]
Im with you.
Iemand hier die ook de Lost game gaat kopen die volgende week uitkomt? Ik denk dat ik deze eerst ga spelen voordat ik Lost Odyssey ga halen. Voor de rest komt er nog niet heel veel nieuws volgens mij. Dat wordt sowieso wachten totdat misschien army of two eindelijk uitkomt en lego indiana jones
JaMartinspire schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:32:
[...]
Huh, komt die volgende week al? Weet je dat zeker?
Verwijderd
bij het ps3 topic is het net zo, je hebt er zelfs nog een paar extreme tussen zitten. Ik weet niet of je dat al eens is opgevallen, maar dat blijf je altijd houden.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:35:
Halo wars is voor de pc. Ace Combat heb ik reedshier lust ik er nog wel 1 van. Ik ben naar IGN.com en 1up.com gegaan en hier heb ik op previews geklikt, aka de titels die er nog aan moeten komen. Hier baseer ik mijn bevindingen op.
Als een feitelijke opmerking over de 360 een van de forumbezoekers persoonlijk aangaat, en de forumbezoeker in kwestie is niet Bill Gates (of een andere MS medewerker) dan zou dit juist kunnen uitlokken om een opmerking 'onder de gordel' te maken. [mbr]Is het je nu nog niet duidelijk? We willen je flames/trolls hier niet.[/mbr]
edit:
[...]
ik onderbouw dit tenminste. Ik denk dat mensen juist de onderbouwingen haten, als het zoals jij zegt inderdaad "ongefundeerd" is dan kan je tegen jezelf zeggen "ah ongefundeerd, laat ze maar lullen, xbox360 ftw". Als een "negatieve" post niet met feiten te wederspreken is dan is het al een heel ander verhaal. En alles wat niet positief over de xbox is, wordt gezien als flame of troll?
bericht hieronder is daar een goed voorbeeld van. EA deelt dat alleen mede en wordt gelijk helemaal afgezeken.
http://www.psonly.nl/nieu...latform_voor_Army_of_Two/
Gewoon LO halen, dan wil je niks anders meer.uchiha tijntje schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:01:
[...]
Im with you.
Ook al heb ik al enkele dagen niet kunnen spelen wegens tijdgebrek.
Verwijderd
Ik vindt dat men in het PS3 topic dat ding zowiezo altijd de hemel in prijzenVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:39:
[...]
bij het ps3 topic is het net zo, je hebt er zelfs nog een paar extreme tussen zitten. Ik weet niet of je dat al eens is opgevallen, maar dat blijf je altijd houden.
bericht hieronder is daar een goed voorbeeld van. EA deelt dat alleen mede en wordt gelijk helemaal afgezeken.

Nee, ik heb nu 2 weken een PS3, maar ik ben enkel m'n X360 maar meer gaan waarderen. De games, Live, de controller enz enz. Zoveel lekkerder dan op m'n PS3. Het is dat er een paar hele leuke exclusives voor uitkomen dit jaar en dat Blu Ray als winnaar uit de bus is gekomen maar voor multiplatform titels blijft m'n X360 mijn weapon of choice
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 19:54 ]
Zo, net even PGR4 én een wireless controller opgepikt bij de lokale MediaMarkt voor €45,- 
Nu nog een leuke aanbieding met de HD-DVD speler vinden
@hierboven: de Xbox360 controller is inderdaad gewoon veel beter dan die van de PS3.
Met PSN heb ik geen ervaring en op Live zit ik ook niet zoveel eigenlijk, dat komt wel als ik een leuke MP game heb gekocht.
Nu nog een leuke aanbieding met de HD-DVD speler vinden
@hierboven: de Xbox360 controller is inderdaad gewoon veel beter dan die van de PS3.
Met PSN heb ik geen ervaring en op Live zit ik ook niet zoveel eigenlijk, dat komt wel als ik een leuke MP game heb gekocht.
[ Voor 41% gewijzigd door SH4D3H op 20-02-2008 20:47 ]
Gears of War 2 is net aangekondigd op de GDC 
Wellicht dat jij ergens op een forum hebt gelezen dat het enorm is, en dit nu als referentie gebruikt, maar dat maakt het nog geen waarheid.
Voor de eigenaar van en mooi audio systeem kan 1.3 wel interessant zijn.
Al stond jij op 1 cm afstand dan zie jij het verschil niet tussen 1.2, 1.3 of 1.3b, en al helemaal niet met de huidige generatie Blu-Ray/HD DVD's en de tv's waar ze op getoond worden.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 12:12:met de oude hdmi standaard? nah ik pass
Wellicht dat jij ergens op een forum hebt gelezen dat het enorm is, en dit nu als referentie gebruikt, maar dat maakt het nog geen waarheid.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 20-02-2008 21:11 ]
Oeh, ik wil screenies.Fietsbel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:16:
Gears of War 2? Bruut!!!
Oh mijn god hahaha wat een freaksVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:39:
[...]
bij het ps3 topic is het net zo, je hebt er zelfs nog een paar extreme tussen zitten. Ik weet niet of je dat al eens is opgevallen, maar dat blijf je altijd houden.
vooral deze reactie:
ROFL!jonge fok hun fok die hele kut xbox eigelijk fokt xobx je gwn je moet betalen voor online alles ps3 is nie zo zielig dt je moet betalen voor online maa fok xbox ps3 for life
een vriend van me is ook zo'n ps3 fanboy, toen heb ik 'm even duidelijk gemaakt dat de PS3 de reden is dat GTA IV zolang is uitgesteld, stil wastie
En ik heb het juist andersom, misschien ook omdat ik een ps2 gewend ben en de xbox1 controller maar niets vond. Vind de ps3 gewoon completer en vooral robuster dan een 360. Vind de externe accu van de 360 controller weer wel handiger (en vooral dat ie zich uitzet na een x tijd ongebruikt te zijn, dat doet de ps3 weer niet). Ik heb gewoon geen vertrouwen in de 360, durf het ding niet lang aan te laten staan, gewoon bang dat dat ding het begeeft en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn van een console.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:50:
[...]
Ik vindt dat men in het PS3 topic dat ding zowiezo altijd de hemel in prijzen. Fanboy gehalte is daar extreem hoog
. Misschien toch iets ander publiek en doelgroep, maar goed
.
Nee, ik heb nu 2 weken een PS3, maar ik ben enkel m'n X360 maar meer gaan waarderen. De games, Live, de controller enz enz. Zoveel lekkerder dan op m'n PS3. Het is dat er een paar hele leuke exclusives voor uitkomen dit jaar en dat Blu Ray als winnaar uit de bus is gekomen maar voor multiplatform titels blijft m'n X360 mijn weapon of choice.
Uhm, dat kunnen ze zeggen, maar of het waar is komen we nooit te weten. Ze hadden net zo goed als reden op kunnen geven dat de dvd9 een probleem was.Duuvel schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:27:
[...]
Oh mijn god hahaha wat een freaks
vooral deze reactie:
[...]
ROFL!
een vriend van me is ook zo'n ps3 fanboy, toen heb ik 'm even duidelijk gemaakt dat de PS3 de reden is dat GTA IV zolang is uitgesteld, stil wastie
Ik lees een reden dat de ps3 de reden was als: Wij kunnen niet devven.
[ Voor 19% gewijzigd door MeNTaL_TO op 20-02-2008 21:36 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Waar ik blij van wordt:
Fable 2 krijgt volledige Coop. Dit betekend dat iemand via Live in kan springen, en weg kan gaan wanneer het maar uitkomt
http://www.gametrailers.com/player/30759.html
Fable 2 krijgt volledige Coop. Dit betekend dat iemand via Live in kan springen, en weg kan gaan wanneer het maar uitkomt
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 20-02-2008 21:41 ]
daar word ik ook blij vanPWM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:
Waar ik blij van wordt:
Dat ziet er cool uit.. Maar die Peter spoort toch ergens echt niet hoorPWM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:
Waar ik blij van wordt:
Heb fable 1 op de pc gespeeld. Vond ik een erg vermakelijk spel. Dit was echter wel met die uitbreiding, wat je duidelijk kon merken in de levels
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 20-02-2008 21:54 ]
Verwijderd
toevallig heb ik een 1.3 receiver gekocht onlangsPWM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:04:
Gears of War 2 is net aangekondigd op de GDC
[...]
Al stond jij op 1 cm afstand dan zie jij het verschil niet tussen 1.2, 1.3 of 1.3b, en al helemaal niet met de huidige generatie Blu-Ray/HD DVD's en de tv's waar ze op getoond worden.
De hd dvd op de xbox360 gebruiken is zonde want het geluid is dan erg slecht: je bent beperkt tot 1 megabit dts meen ik te herinneren.
ontopic: de nieuwe 'move' van gears 2 ziet er erg strak uit
Mijn record gezet in Jelly Car: 14 11 10 seconden 
Leuk om dit soort dingen op de console te spelen.
EDIT:
Beetje kort alleen
Little Gamers is erg geestig. Een combo van Max Payne, Gears of War en Dead Rising.
Alleen de GFX zijn iets anders.
Leuk om dit soort dingen op de console te spelen.
EDIT:
Beetje kort alleen
Little Gamers is erg geestig. Een combo van Max Payne, Gears of War en Dead Rising.
Alleen de GFX zijn iets anders.
[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 20-02-2008 22:28 ]
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:03:
[...]
De hd dvd op de xbox360 gebruiken is zonde want het geluid is dan erg slecht: je bent beperkt tot 1 megabit dts meen ik te herinneren.
(ga rustig verder je film kijken jongen)
* PcDealer heeft in bestelling staan een: http://www.bartsmit.com/s...nuID=100&productID=151552
279,- voor een Premium met games? Doe je goedPcDealer schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:33:
* PcDealer heeft in bestelling staan een: http://www.bartsmit.com/s...nuID=100&productID=151552
Een tweede op de slaapkamer word dan wel interessant
Gears 2 gaat vet worden!
UE3.5 Gears tech!
http://www.gamersyde.com/stream_6268_en.html
UE3.5 Gears tech!
[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 20-02-2008 23:33 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
idd, een ps3 is dat apparaat dat je koopt als backup voor rrod problemenVerwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:50:
[...]
Ik vindt dat men in het PS3 topic dat ding zowiezo altijd de hemel in prijzen. Fanboy gehalte is daar extreem hoog
. Misschien toch iets ander publiek en doelgroep, maar goed
.
Nee, ik heb nu 2 weken een PS3, maar ik ben enkel m'n X360 maar meer gaan waarderen. De games, Live, de controller enz enz. Zoveel lekkerder dan op m'n PS3. Het is dat er een paar hele leuke exclusives voor uitkomen dit jaar en dat Blu Ray als winnaar uit de bus is gekomen maar voor multiplatform titels blijft m'n X360 mijn weapon of choice.
Ik wil er ook altijd nog wel een aanschaffen, maarja, met trouwplannen etc wordt een maandloon toch ineens een stuk minder groot dan je zou denken. Mijn vriendin vind de ps3 gelukkig wel erg mooi, dus hij komt vast nog wel een keer (al is het alleen al voor de blu ray).
Het ziet er prachtig uit, fable 2 staat weer hoog op mn lijstje.PWM schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:39:
Waar ik blij van wordt:
Jammer genoeg kan waarschijnlijk niets opboksen tegen mn mass effect ervaring
behalve mass effect 2
dat is niet duur! alleen dat "doos kan licht beschadigd zijn" zet me aan het denken... zouden dit gewoon retouren zijn die ze op deze manier eruit willen werken?PcDealer schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 22:33:
Mijn grootste interesse gaat dit jaar uit naar (in random order)
Castle Crashers
Fable 2
Gears of War 2
Ninja Gaiden 2
Alan Wake
Halo Wars
XBLA gaat trouwens erg lekker de laatste paar weken. Veel leuke 'nieuwe' games en weinig oude meuk. Die poker/tetris game was erg leuk, N+ speelt erg lekker weg en die Advance Wars clone was ook niet verkeerd (ben even de namen kwijt). Jammer dat zo weinig mensen er aandacht aan geven, veel mensen downloaden ze niet eens . Er zitten zoveel leuke titels bij, dat volgens mij iedereen wel IETS moet kunnen vinden wat hij leuk is. Voorbeeld: Puzzle Quest, een titel die één van de beste games is op de PSP/DS kwam naar Arcade voor maar 10 euro. We hebben het dan over een campaign mode waar je 40 uur mee bezig bent dus echt waar voor je geld! Toch denk ik dat hier niet meer dan 2 mensen het spelen of zo?
Als je een lijstje zou maken denk ik dat je bijhoorlijk wat top-titels kan vinden op XBLA, maar enige aandacht lijken die games niet te krijgen. Onterecht vind ik dus. Tuurlijk zijn het vaak korte games die je in drie uurtjes of zo uitspeelt. Maar met een prijs van 1/6 van een retail game komt dit ongeveer overeen met de huidige norm.
Castle Crashers
Fable 2
Gears of War 2
Ninja Gaiden 2
Alan Wake
Halo Wars
XBLA gaat trouwens erg lekker de laatste paar weken. Veel leuke 'nieuwe' games en weinig oude meuk. Die poker/tetris game was erg leuk, N+ speelt erg lekker weg en die Advance Wars clone was ook niet verkeerd (ben even de namen kwijt). Jammer dat zo weinig mensen er aandacht aan geven, veel mensen downloaden ze niet eens . Er zitten zoveel leuke titels bij, dat volgens mij iedereen wel IETS moet kunnen vinden wat hij leuk is. Voorbeeld: Puzzle Quest, een titel die één van de beste games is op de PSP/DS kwam naar Arcade voor maar 10 euro. We hebben het dan over een campaign mode waar je 40 uur mee bezig bent dus echt waar voor je geld! Toch denk ik dat hier niet meer dan 2 mensen het spelen of zo?
Als je een lijstje zou maken denk ik dat je bijhoorlijk wat top-titels kan vinden op XBLA, maar enige aandacht lijken die games niet te krijgen. Onterecht vind ik dus. Tuurlijk zijn het vaak korte games die je in drie uurtjes of zo uitspeelt. Maar met een prijs van 1/6 van een retail game komt dit ongeveer overeen met de huidige norm.
Correctie op puzzle quest, iets meer dan 14 euro, maar nog steeds de beste deal die je kunt vindenSeamusXanthus schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:55:
Ik heb overigens wel een stuk of 15 spellen gekocht en ben gisteren bezig geweest met Undertow; die had ik nog niet gespeeld sinds ik hem gekregen heb van MS
Ik zoek een XBLA titel die je kan co-op doen en die niet alleen op hersenloos knallen aankomt. Puzzle quest veel zeer in de smaak bij mijn vriendin btw ;-)
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik denk dat je hier wel een punt hebt. Als ik naar mezelf kijk, dan heb ik maximaal 1 uur per dag dat ik kan spelen. In die tijd speel ik dan liever DMC, Halo 3 of Fifa 08, dan dat ik een arcade titel speel. Ik heb dan ook nog niet zoveel arcade titels gekocht, alleen SWOS. Door dat spel ben ik er achter gekomen dat die arcade toch niet echt iets voor mij is. Vroeger heb ik dat spel helemaal stuk gespeeld, tegenwoordig speel ik liever Fifa/PES.Sh0ckTr00per schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 07:49:
[...]
Correctie op puzzle quest, iets meer dan 14 euro, maar nog steeds de beste deal die je kunt vindenHet probleem met de Live Arcade op dit moment is voor mij in elk geval dat er ook teveel top retail games uitkomen. Voor een hoop mensen is de tijd die ze op de Xbox spelen toch beperkt; in mijn geval tot 2 of 3 uurtjes per dag gemiddeld. Ik ben bezig met the Orange Box, maar heb Eternal Sonata nog liggen, wil nog Assassin's Creed spelen, Mass Effect en er zijn nog wel meer spellen. Dus het is voor mij in elk geval wel moeilijk om mijn aandacht bij die Arcade te krijgen.
Ik heb overigens wel een stuk of 15 spellen gekocht en ben gisteren bezig geweest met Undertow; die had ik nog niet gespeeld sinds ik hem gekregen heb van MS
uhm...
Maar dan speel je een remake van een hele oude goede game (al is SWOS nog niet half zo goed als Kickoff 2 op de Amiga maar dat terzijde
). Juist het nieuwere spul vind ik erg verfrissend om af en toe te doen. Spellen als Heavy Weapon, Geometery Wars, Assault Warriors, Puzzle Quest, Alien Hominid, Mutant Storm, N+, Switchball, Undertow en Marble Blast verdienen het om op zijn minst een keer de trial te proberen imho. Dat zijn geen vervangers van bestaande retail games maar veelal games die je eigenlijk niet in retail ziet omdat ze geen 60 euro waard zijn. Maar dat maakt ze niet minder leuk.
[ Voor 17% gewijzigd door SeamusXanthus op 21-02-2008 09:54 ]
Ik heb toch ook redelijk wat Arcade games gekocht. Denk dat het een stuk of 20 zijn. Daarvan speel ik er wat, en mijn vriendin vind er een aantal leuk.
Ben nu bezig met Genos, en heb er al weer een paar uur inzitten
Ben nu bezig met Genos, en heb er al weer een paar uur inzitten
Inderdaad, dat vroeg ik me ook al af. Als iemand 'em hier binnen heeft ben ik ook benieuwd naar wat voor model dit is (met/zonder HDMI, Falcon of niet).T7D_Sneezy schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:52:
[...]
dat is niet duur! alleen dat "doos kan licht beschadigd zijn" zet me aan het denken... zouden dit gewoon retouren zijn die ze op deze manier eruit willen werken?
Vanavond Assasins Creed ophalen van het postkantoor
Echt supersnel verzonden weer... vorige week donderdag besteld, gister binnen en volgens de 'Hong Kong post' maandag vanaf daar vertrokken.
En wederom geen extra kosten... perfect
€ 31,- voor een spel wat hier 2x zo duur is.
En wederom geen extra kosten... perfect
Worden hier trouwens nog oudere games gespeeld? Ik speel met wat vrienden meestal nog Fifa 06 world cup. Dat is dus niet die launchgame, maar die uitgekomen was tijdens het WK.
Deze speelt nog steeds erg lekker (old school) en bovendien zijn er leuke dingen te unlocken. Zo speel ik eigenlijk altijd 2x10 minuten zonder scheids en met onzichtbare muren. Dan heb je echt 10 minuten spelen zonder gefluit. Enig nadeel is dan wel dat je niet zo vaak kan wisselen (aangezien er nooit tussendoor gefloten wordt), maar het speelt wel veel beter.
Deze speelt nog steeds erg lekker (old school) en bovendien zijn er leuke dingen te unlocken. Zo speel ik eigenlijk altijd 2x10 minuten zonder scheids en met onzichtbare muren. Dan heb je echt 10 minuten spelen zonder gefluit. Enig nadeel is dan wel dat je niet zo vaak kan wisselen (aangezien er nooit tussendoor gefloten wordt), maar het speelt wel veel beter.
WowS2S schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:33:
Gears 2 gaat vet worden!
UE3.5 Gears tech!
Wat kan je er meer van zeggen. Dit ziet er wel echt ongeloofelijk uit.
Vanacht op de marketplace de GDC footage van Ninja Gaiden 2 gedownload. Ziet er zeer lekker uit
MetroidPrime schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 12:51:
[...]
Ik denk niet dat dat GoldenEye is. Iemand die beweerde voor Rare te werken heeft op een ander forum in december al een screenshot van GoldenEye voor de 360 geplaatst en het was niets meer dan een HD versie van het originele spel, grafisch was er verder niets aangepast. Nintendo zou dat niet willen omdat er tegelijkertijd een VC versie zou komen. Een maand later leek het hele verhaal te kloppen, dus ik ga er vanuit dat dit screenshot echt is.

Ik denk het wel
Verwijderd
Dat ziet er beregeil uit zeg!S2S schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 23:33:
Gears 2 gaat vet worden!
UE3.5 Gears tech!
Klopt idd, ik heb het ook maar gelezen dus of het 100% zeker is weten we niet, vond het gewoon leuk om 'm te etterenMeNTaL_TO schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:34:
[...]
En ik heb het juist andersom, misschien ook omdat ik een ps2 gewend ben en de xbox1 controller maar niets vond. Vind de ps3 gewoon completer en vooral robuster dan een 360. Vind de externe accu van de 360 controller weer wel handiger (en vooral dat ie zich uitzet na een x tijd ongebruikt te zijn, dat doet de ps3 weer niet). Ik heb gewoon geen vertrouwen in de 360, durf het ding niet lang aan te laten staan, gewoon bang dat dat ding het begeeft en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn van een console.
[...]
Uhm, dat kunnen ze zeggen, maar of het waar is komen we nooit te weten. Ze hadden net zo goed als reden op kunnen geven dat de dvd9 een probleem was.
Ik lees een reden dat de ps3 de reden was als: Wij kunnen niet devven.
Trouwens, de PS3 controller robuuster? Toen ik dat ding voor het eerst in m'n handen pakte, dacht ik: wat een licht gammel ding...en met de positie van de 2 analoge sticks (op dezelfde hoogte) kan ik niet overweg, maar da's een kwestie van wat je gewend bent denk ik...
Een echte Scartkabel werkte wel.418O2 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:33:
het is hier vast vaker langsgeweest, maar met de search kwam ik er niet zo uit.
we hebben hier nu een andere TV, philips 82cm CRT, jaar of 3 oud (een cineos ofzo)
Die werkt dus op 100hz. Als ik mijn 360 op 50hz zet werkt het prima, maar op 60 hz krijg ik een egaal knipperend beeld... Ik speel eigenlijk alleen maar PES2008 en die wil per se op 60hz, maar mijn tv flipt dan.
Ik heb al wat geklooid met de instellingen van de tv, maar die wil niet op 60hz werken... Iemand de oplossing? De tv heeft geen VGA ingang en ik heb het op zowel scart als rechtstreeks tulp geprobeerd, maar het blijf niet werken...
Dat je het weet
GDC veelbelovend tot nu toe, vooral fable 2 en gears of war 2 (nieuwe unreal tech, wie zij ook al weer dat gow1 de max van xbox360 was
).
Na het topjaar van 2007 (waar ik nog steeds de games van speel) was ik een beetje bang voor een suf jaar. Maar met GTA 4, Ninja Gaiden 2, Fable 2, Too Human en GoW2 blijkt niets minder waar te zijn. Persoonlijk is het afgezien van Halo voor mij nog wel eens een betere line up. Vooral Fable 2 en GTA 4 zijn games die ook echt nieuwe gameplay elementen met zich mee brengen. GoW was al vernieuwend, GoW2 zal dat alleen maar verder uitbouwen.
Too Human staat of valt met de gameplay, mij lijkt een beetje levelen met wat vrienden geweldig.
Ik vraag me alleen af of MS nog nieuwe franchises gaat introduceren, zoiets was laatst in het nieuws en komt dan ineens helemaal niet meer terug.
Na het topjaar van 2007 (waar ik nog steeds de games van speel) was ik een beetje bang voor een suf jaar. Maar met GTA 4, Ninja Gaiden 2, Fable 2, Too Human en GoW2 blijkt niets minder waar te zijn. Persoonlijk is het afgezien van Halo voor mij nog wel eens een betere line up. Vooral Fable 2 en GTA 4 zijn games die ook echt nieuwe gameplay elementen met zich mee brengen. GoW was al vernieuwend, GoW2 zal dat alleen maar verder uitbouwen.
Too Human staat of valt met de gameplay, mij lijkt een beetje levelen met wat vrienden geweldig.
Ik vraag me alleen af of MS nog nieuwe franchises gaat introduceren, zoiets was laatst in het nieuws en komt dan ineens helemaal niet meer terug.
[ Voor 18% gewijzigd door DarkShadow op 21-02-2008 12:46 ]
Ik vind het juist een beetje tegenvallen allemaal.
Vrijwel alleen maar sequels, dus meer van hetzelfde…
Too Human lijkt me dan wel weer erg tof inderdaad.
Daar hebben we Alan Wake voorOn_E schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:01:
Ik vind het juist een beetje tegenvallen allemaal.
Wat echte aankondigingen betreft moeten we (ook voor Sony en Nintendo), wachten op de eerste grote beurs. De GDC valt daar eigenlijk niet onder.
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 21-02-2008 13:08 ]
Oh ja, dat is waar.PWM schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 13:08:
[...]
Daar hebben we Alan Wake voorVerder hebben we natuurlijk net een paar nieuwe franchises achter de rug. Wat je nu hebt gezien zijn alleen de games onder de vlag van Microsoft (MGS) zelf.Wat echte aankondigingen betreft moeten we (ook voor Sony en Nintendo), wachten op de eerste grote beurs. De GDC valt daar eigenlijk niet onder.
Krijg de footage niet gevonden..... Heb je een PAL xbox?Boeboe schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 10:17:
Vanacht op de marketplace de GDC footage van Ninja Gaiden 2 gedownload. Ziet er zeer lekker uit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.