Mooi, heb net twee starter kits gescoord (waren de laatste)...al een tijd niet meer op live geweest, maar voor 2 tientjes weer een half jaar online is wel een goede deal.
Starterkits hebben toch 1 jaar Live?Walkman schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:31:
[...]
Mooi, heb net twee starter kits gescoord (waren de laatste)...al een tijd niet meer op live geweest, maar voor 2 tientjes weer een half jaar online is wel een goede deal.
Ik heb namelijk ook in totaal 3x een starterkit gescoord (2x Halo 2 en 1 x Forza 1) voor 19,- het stuk, en heb nu 3 jaar Live
EDIT:
Mmm, ik zie het al. De Halo kits zijn uitgebracht met zowel 12 als 3 maanden kaartjes.
[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 15-02-2008 13:35 ]
Ja, helaas zijn het maar 3 maanden setjes met Fifa 2005 (niet dat ik 'm ga spelen, maar staat als enige FIFA niet in de compatibility lijstPWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 13:33:
[...]
Starterkits hebben toch 1 jaar Live?
Ik heb namelijk ook in totaal 3x een starterkit gescoord (2x Halo 2 en 1 x Forza 1) voor 19,- het stuk, en heb nu 3 jaar Live
EDIT:
Mmm, ik zie het al. De Halo kits zijn uitgebracht met zowel 12 als 3 maanden kaartjes.
Hou het nuttig. Dit topic is niet bedoeld voor slowchatterige mededelingen
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 16:20 ]
Mijn 360 is vorige week donderdag opgehaald door UPS en de woensdag erop was hij al terug. Topservice! Was de eerste keer dat hij stuk ging na dik een jaar.
Ik ben er zelf ook erg over te spreken, was allemaal best snel (alhoewel zo'n ding natuurlijk niet kapot zou mogen gaan).RoccoS schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 14:34:
Mijn 360 is vorige week donderdag opgehaald door UPS en de woensdag erop was hij al terug. Topservice! Was de eerste keer dat hij stuk ging na dik een jaar.
Helaas heb ik de laatste tijd weer bij het opstarten dat ik dat soms 5 keer moet doen voordat ik geen RROD heb, daarna doet hij het gewoon...wacht nog even tot hij echt weer de geest geeft, want als ik 'm nu stuur zal je net zien dat ze dat opstartprobleem bij het testen niet tegenkomen....
Zucht, nog een week wachten op de verzekeringscenten.............
klinkt gek, maar ik krijg echt afkickverschijnselen
klinkt gek, maar ik krijg echt afkickverschijnselen
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
In de 175w voeding zit ook een fan hoor, zelfs een vrij luide hierSchweino schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:12:
[...]
Okay, dat vermoedde ik al. In de nieuwe voedingen (175 Watt) zit geen ventilator iig. Deze voeding is ook veel lichter dan de 203 Watt versie. Ik krijg iig een nieuwe 175 Watt voeding opgestuurd, zojuist gebeld door MS.
Ben nu bezig maar kan in WMP11 nergens de functie SHARING vinden. Volgens de tutorial bij XBOX.com moet ik deze vinden bij opties onder mediabibliotheek.MaTr1x schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:52:
[...]
WMP11 zou direct moeten werken als je sharing daar aanzet, als ze elkaar niet zien dan kan er een firewall in de weg zitten en/of je hebt een bepaalde poort naar je Vista PC geforward waardoor die je server niet ziet.
TVersity is stukken beter dan WMP11 maar je moet wel een aantal dingen doen om het aan de praat te krijgen:
Ten eerste: Heb je voor TVersity ook MediaServer.exe toegevoegd aan de uitzonderingen in je Windows firewall, en ten tweede: Heb je in de router poort 41952, zowel TCP als UDP, geforward naar je server waarop je TVersity draait?
En als je TVersity wilt gaan gebruiken moet je de WMP11 sharing uitzetten en tevens moet je ervoor zorgen dat je de LAN netwerk adapter op je server als eerste in je network connections zet, al deze dingen staan beschreven in het volgende artikel:
http://www.tweaktown.com/articles/1002/1
En de netwerk adapter volgorde aanpassen:
http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=9521 (gewoon zorgen dat jouw netwerk adapter helemaal bovenaan staat met het pijltje, kan zijn dat je toch moet herstarten hiervoor).
Ik kan met deze guide (nog bedankt Hen3s voor het posten van de link) al het videomateriaal op me PC streamen naar de 360, zelfs .vob files vanaf een externe usb disk aan me pc werken perfect.
Enige nadeel is dat ik ook Hamachi gebruik en hiervoor moet de virtuele Hamachi netwerk adapter eerste in het lijstje van adapters zijn en voor TVersity de gewone LAN adapter dus het vereist een reboot als ik van de ene naar de andere wil. Het zou moeten werken zonder reboot maar dat is niet altijd het geval namelijk. Ik hoop dat jij en anderen hier wat aan hebben
Edit: FYI: ik heb trouwens geprobeerd te streamen met de Hamachi adapter als eerste in het lijstje maar dan krijgt de 360 geen verbinding met de PC.
Bij mij staat daar niets
Klikken op dat randje onder 'Mediabibliotheek' en dan 'Media delen...' kiezen
Yup, en daarna zou je ook moeten kiezen welke apparaten je wil toelaten. De xbox360 moet daar dan bij staan.
Je hebt het erover dat je meerdere pcs en de x360 hebt staan. Zitten deze op hetzelfde subnet?
Voor media sharing moeten de server (de XP bak) en de client (de xbox) op hetzelfde subnet zitten, anders 'zien' ze elkaar niet.
Voor media sharing moeten de server (de XP bak) en de client (de xbox) op hetzelfde subnet zitten, anders 'zien' ze elkaar niet.
*knip* Hou het nuttig, dit is geen chattopic. In Het grote Import topic! Deeltje #1! kun je je importacties bespreken
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 13:20 ]
Ja , dat zit allemaal goed. Heb uiteindelijk het probleem opgelost door WMP11 opnieuw te installeren. Nu staat Media SHaring opeens er wel bijGrandmasteR schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 11:27:
Je hebt het erover dat je meerdere pcs en de x360 hebt staan. Zitten deze op hetzelfde subnet?
Xbox360 werd gelijk gezien, en kan nu mn WMVHD materiaal streamen
Verwijderd
/me is ook in het bezit van een Xbox 360 Premium met HDMI-poort
Voor nu heb ik Crackdown erbij (tweede hands voor slechts € 10), dan ga ik eerst even rustig demo's kan proberen om te zien welke spellen me echt goed bevallen. Mass Effect, Burnout Paradise en Gears of War staan in ieder geval al hoog op de lijst
Het viel me trouwens wel op dat er bijna nergens meer controllers met draad te krijgen zijn. Ik ben niet zo van de draadloos (batterijen zijn altijd op het verkeerde moment op en/of de kosten liggen veel hoger). Niet dat dat de pret mag drukken
Voor nu heb ik Crackdown erbij (tweede hands voor slechts € 10), dan ga ik eerst even rustig demo's kan proberen om te zien welke spellen me echt goed bevallen. Mass Effect, Burnout Paradise en Gears of War staan in ieder geval al hoog op de lijst
Het viel me trouwens wel op dat er bijna nergens meer controllers met draad te krijgen zijn. Ik ben niet zo van de draadloos (batterijen zijn altijd op het verkeerde moment op en/of de kosten liggen veel hoger). Niet dat dat de pret mag drukken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 16:17 ]
Quick recharger plus batterypack.Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:17:
Voor nu heb ik Crackdown erbij (tweede hands voor slechts € 10) zodat ik even rustig demo's kan proberen om te zien wat er nog meer bij moet. Mass Effect, Burnout Paradise en Gears of War staan in ieder geval al hoog op de lijst
Bij de grote shops (zoals Mediamarkt) hebben ze vaak een stuk of 10 van beide hangen 'orVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:17:
En dat accupack is ook niet slecht, gaat heel lang mee en als het dan toch leeg is/raakt stop je de play & charge kabel erin en kun je gewoon verder gamen!
Verwijderd
Natuurlijk, maar dan komt het kopje 'kosten' in zicht. Als je verder geen last hebt van kabels omdat de afstanden zo klein zijn en er niemand over kan struikelen, dan is het al dat extra geld niet waard.
Ik heb laatst Crackdown en Bunrout Paradise gekocht, en vooral Crackdown verraste me enorm. Een erg leuk, uitdagend spel die me uren zoet heeft gehouden. Veel plezier ermee in ieder gevalVerwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 16:17:
Na twee weken gewacht te hebben heb ik eindelijk mijn Xbox binnen van bol.com. Ik heb de versie met HDMI aansluiten. Nu kan ik deze niet gebruiken omdat die andere dikke kabel voor optische ingang & componont kabels in de weg zit. Hebben meer mensen hier last van? Ik krijg ze met geen mogelijkheid naast elkaar
[ Voor 8% gewijzigd door Possible op 16-02-2008 18:49 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Als je televisie hdmi heeft ga ik ervan uit dat er ook een optical out opzit. Best eens even checken
Dit is voor mij (nog) niet van toepassing; maar ben wel nieuwsgierig =Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:26:
Als je televisie hdmi heeft ga ik ervan uit dat er ook een optical out opzit. Best eens even checken
als je dan hdmi gebruikt - het geluid dan via de tv optical out naar versterker gaat; kun je dan wel luisteren (bijvoorbeeld mp3s) als je je tv uit zet..??
Je kan de behuizing om de component weghalen, en dan kan het wel naast elkaar!Possible schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:57:
[...]
En hoe kan ik dan de optische kabel gebruiken voor 5.1 geluid over mijn versterker???
http://www.chadledford.com/?p=50
Verwijderd
Hoogst waarschijnlijk niet, tenzij je tv het geluid blijft doorgeven terwijl die uit staat.Hen3s schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:29:
[...]
Dit is voor mij (nog) niet van toepassing; maar ben wel nieuwsgierig =
als je dan hdmi gebruikt - het geluid dan via de tv optical out naar versterker gaat; kun je dan wel luisteren (bijvoorbeeld mp3s) als je je tv uit zet..??
En de tv optical uit naar versterker heeft alleen nut als je tv ook een digitaal signaal over optical uitzend, tenzij je genoegen neemt met pro logic.
Verwijderd
Geniaal!Robbie T schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 20:02:
[...]
Je kan de behuizing om de component weghalen, en dan kan het wel naast elkaar!
http://www.chadledford.com/?p=50
* PcDealer heeft eindelijk de juiste link gevonden die bij E-plaza staat geadverteerd (en .com is niet bekend:
www.xbox.nl/10gratisgames redirect naar -> http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames
10 gratis spellen voor jou en een maat! Maar het is allemaal meuk (type voor je moeder). Misschien dat Streetfighter wat is.
Overzicht
www.xbox.nl/10gratisgames redirect naar -> http://www.xbox.com/nl-NL/10gratisgames
10 gratis spellen voor jou en een maat! Maar het is allemaal meuk (type voor je moeder). Misschien dat Streetfighter wat is.
Overzicht
[ Voor 20% gewijzigd door PcDealer op 16-02-2008 21:33 ]
Weet iemand hoe ik een playlist kan maken op mijn PC die ik kan gebruiken op mijn 360? De muziek staat allemaal op mijn pc en speel ik af op mijn360.
Er zitten best een aantal leuke spelletjes tussen.
Ikzelf vind Zuma wel aardig en ook dat Marble Blast ofzo is wel grappig.
Zeker om tegen een vriend ofzo te spelen
Verwijderd
heeft iemand nog 48 uur code's ik heb via twisted geprobeerd maar krijg niks in men mailbox (4 keer geprobeerd)
Zit niet 2uur in Lost Odyssey, klinkt veel maar is echt nog puur het begin.
Eerste ervaringen zijn heel goed, de sfeer zit er supergoed in, en ik wil eigenlijk alleen maar door spelen, verder met het verhaal, verder met kaim! Ik heb net de eerste thousand year dream gehad en ze zijn echt super goed geschreven.
Battlesysteem heb ik nog niet veel van gezien, maar ik vind turn based sowieso goed, dus dat is geen probleem.
Graphics zijn top, laadtijden zijn imo helemaal niet lang.
Een zekere aanrader je moet wel van JRPG's houden natuurlijk, maar als je het nog niet geprobeerd hebt, zeker doen.
Eerste ervaringen zijn heel goed, de sfeer zit er supergoed in, en ik wil eigenlijk alleen maar door spelen, verder met het verhaal, verder met kaim! Ik heb net de eerste thousand year dream gehad en ze zijn echt super goed geschreven.
Battlesysteem heb ik nog niet veel van gezien, maar ik vind turn based sowieso goed, dus dat is geen probleem.
Een zekere aanrader je moet wel van JRPG's houden natuurlijk, maar als je het nog niet geprobeerd hebt, zeker doen.
[ Voor 6% gewijzigd door SCIxX op 16-02-2008 22:28 ]
PcDealer schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 21:31:
* PcDealer heeft eindelijk de juiste link gevonden die bij E-plaza staat geadverteerd (en .com is niet bekend:
Overzicht
Voorwaarden voor Xbox 360 Friend Referral Promotie
...
3. Deze promotie begint om 9:00 uur CET op 15 oktober 2007 en loopt tot 24:00 uur CET op 31 december 2007 (de "Promotieperiode").
...
6. Inschrijvingen moeten per post worden ingediend bij Xbox 10 Games Offer, PO Box 2863, 345 Edinburgh Avenue, Slough, Berkshire, SL1 4BT, UNITED KINGDOM, en moeten uiterlijk om 24:00 uur CET op 31 januari 2008 zijn ontvangen.
ben net iets verder (3 uur ingame), en voel hetzelfde. Het verhaal is tot nu toe erg goed uitgewerkt, en de dromen (heb er nu 3 gehad) zijn erg gaaf uitgewerkt. Ook het battlesysteem werkt erg lekker, alleen heb ik nog wat moeite met de ring (omdat alleen kaim die heeft vergeet ik die nogal eens optijd in te zetten). Tot nu toe ben ik zeer tevreden met m'n aankoopSCIxX schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:28:
[ Voor 34% gewijzigd door MochiGohan op 16-02-2008 22:44 ]
Ik zit er net een uurtje in, weinig tijd gehad.SCIxX schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 22:28:
Ben net bij de counsil geweest die me m'n missie heeft gegeven.
De graphics zijn prima, de camera is soms wat irritant maar de sfeer zit er in
Nee, die vallen zeker mee.Graphics zijn top, laadtijden zijn imo helemaal niet lang.
En dan loopt mijn DVD-spelert nog op 8X (ik werd gek van de herrie. Ik speel vooral 's avonds/'s nachts met het geluid zacht ivm andere mensen die slapen en dan hoor je alleen dat gezoem
Na die ene post hier over de verschrikkelijke laadtijden in LO was ik daar toch wel bang voor.
Gelukkig niets van waar!
Verwijderd

Hmmm, Mad Catz gaat komen met een kabel die alle ''oude'' hdmi loze xbox consoles een hdmi kabel optie geeft.
Tevens word het signaal omgezet naar een digitaal audio/video signaal.
hele verhaal hierThe HDMI Conversion Kit connects easily and safely to the 'AV Output'
located on the rear of the console and utilizing advanced microprocessor
technology, converts the analogue signal to a digital HDMI stream,
outputting all popular HD resolutions up to and including 1080p and
compatible with the HDMI 1.3 standard.
Furthermore, the HDMI Conversion Kit has been engineered to carry full
multi-channel Digital Audio (Dolby(R) Digital, DTS(R)) through the HDMI
cable directly to compatible TV's, eliminating the need for multiple video
and audio connections. Should users wish to output digital audio to an
alternative source, a separate Digital Audio Output has been built in to
the device and using the Digital Optical Cable provided, offers users
flexibility to connect however they choose. With all necessary cables
needed supplied in the box, the HDMI Conversion Kit is a true 'one-stop
solution' to an all digital experience.
kan best wel eens handig zijn als iemand er behoefte aan heeft, en er 90 Dollar / ± 60 Euro voor over heeft.
Ik ben mijn Gears of War DVD kwijt (doosje heb ik nog wel). Dit is de gebundelde versie. Kan ik via MS aan een nieuwe DVD komen (goedkoop), of moet ik via marktplaats ofzo aan de slag ?
Yo.
Ik heb zelf niet de xbl versie. Maar heb wel bijna alle versie gespeeld. Wat jij beschrijft klinkt erg als de ai van hyper fighting/anniversary collection. De moeilijkheidsgraad lijkt daar weinig invloed uit te oefenen en deza ai is zeer onvoorspelbaar, het ene moment kan je vrij gemakkelijk winnen het andere moment verlies met een combo 50-75% van je health.2dope schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:25:
[...]
Heeft iemand ervaring met de volledige versie van Street Fighter 2 arcade? Kicks ass, maar ik kan met single player gewoon niet verder komen dan 4 á 5 vijanden. Nou ben ik niet geweldig goed in het spel, maar kon op de SNES toch altijd wel tot meneer Bison komen op medium difficulty.
Die difficulty settings van SF2 Arcade kloppen sowieso voor geen kont, als ik 'm op "nul sterretjes" difficulty zet is het net zo makkelijk als op "alle sterretjes" difficulty.
De super nintendo versie (en vooral de eerste) was en makkelijkker en de ai werd ook echt in stapjes uitdagender gemaakt.
10 second ninja DONE
Grote kans (logisch) van niet. Zo kan iedereen wel aan games komen, ongeacht of hij/zij de waarheid spreekt. En als je zelf een spel kwijtraakt, tsja...VonFoX schreef op zondag 17 februari 2008 @ 07:31:
Ik ben mijn Gears of War DVD kwijt (doosje heb ik nog wel). Dit is de gebundelde versie. Kan ik via MS aan een nieuwe DVD komen (goedkoop), of moet ik via marktplaats ofzo aan de slag ?
Ben erg benieuwd naar de eerste review van dit ding. Ben nooit zo'n fan van dit soort omtover apparaatjes, maar wie weet.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 00:22:
[afbeelding]
Hmmm, Mad Catz gaat komen met een kabel die alle ''oude'' hdmi loze xbox consoles een hdmi kabel optie geeft.
Tevens word het signaal omgezet naar een digitaal audio/video signaal.
[...]
hele verhaal hier
kan best wel eens handig zijn als iemand er behoefte aan heeft, en er 90 Dollar / ± 60 Euro voor over heeft.
Crackdown is mijns inziens ook een vrij ondergewaardeerd spelExorcist schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:45:
[...]
Ik heb laatst Crackdown en Bunrout Paradise gekocht, en vooral Crackdown verraste me enorm. Een erg leuk, uitdagend spel die me uren zoet heeft gehouden. Veel plezier ermee in ieder geval
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Als je je orginele component kabel niet wil vernaggelen, kun je ook via ebay uit hong-kong ofzo een namaak kopen.
Kost je al met al misschien iets van 10 euro.
(Heb ik ook gedaan, koste me 8 euro).
En het werkt net zo goed, alleen mis je de "metalen" behuizing die je bij de orginele kabel wel hebt
dit dus:
http://www.chadledford.co...oads/2007/09/xbox-004.jpg
Maar een stukje duck-tape doet wonderen.
Heb die van mij nog wel ergens liggen. (Heb em niet meer nodig inmiddels. Receiver met HDMI).
Ducktape for the win ;)Robbie T schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:50:
[...]
Maar een stukje duck-tape doet wonderen.
Heb die van mij nog wel ergens liggen. (Heb em niet meer nodig inmiddels. Receiver met HDMI).
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ik ben nu eindelijk aangekomen bij level 55 bij CoD 4 maar nu staat er dat ik weer level 1 prestige moet behalen. Gaat het nu weer verder tot level 55? of is dit echt de aller aller laatste level?
Hahaha nee hoor, je kan nog wel een paar keer tot 55 ( geloof 3-4x) je krijgt steeds een andere medaille van 1e prestige die vast staat. Ik ben nu voor de 3x prestige aan het doen:)Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:12:
Ik ben nu eindelijk aangekomen bij level 55 bij CoD 4 maar nu staat er dat ik weer level 1 prestige moet behalen. Gaat het nu weer verder tot level 55? of is dit echt de aller aller laatste level?
Verwijderd
30 euro free record shopVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:15:
Is het ook mogelijk om het gitaar van Guitar Hero 3 los te kopen? Ik heb er nu één maar zou het wel leuk vinden om zo nu en dan tegen vrienden 'battles' te spelen.
GOTY volgens TeamXbox, toch niet de kleinste siteuchiha tijntje schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:15:
[...]
Crackdown is mijns inziens ook een vrij ondergewaardeerd spelHeb er erg veel en lang plezier in gehad en ik miste de verhaallijn totaal niet. Gewoon lekker chaos schoppen en lekker basejumpen
Helemaal mee eens ook. Hoe goed ik Halo 3 en CoD4 ook vind, Crackdown was de verassing van 2007.
Verwijderd
vraagje, is er een mogelijkheid om de xbox 360 met de router te verbinden via powerline, dus internet via stoptcontact, aangezien ik er eentje kan krijgen voor 15 euro van een vriend, maar kan er niks over vinden op internet
Ja, dat is gewoon Ethernet. Zou moeten werken, maar let wel : de latency kan een stuk hoger zijn als je middels deze manier connecteert.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:51:
vraagje, is er een mogelijkheid om de xbox 360 met de router te verbinden via powerline, dus internet via stoptcontact, aangezien ik er eentje kan krijgen voor 15 euro van een vriend, maar kan er niks over vinden op internet
Bellen met ze
En dan kom je er vervolgens achter dat je TV surround geluid downsampled naar 2.0Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:26:
Het is wel te gebruiken voor het downloaden van demo's, films en Arcade spellen. Niet voor online gamen, dat gaat echt niet lukken.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:51:
Of je moet van Lag houden
Verwijderd
Niet overdrijven he, op die 5 extra milliseconden zal het niet aankomenPWM schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:41:
[...]
Het is wel te gebruiken voor het downloaden van demo's, films en Arcade spellen. Niet voor online gamen, dat gaat echt niet lukken.
Of je moet van Lag houden
het is hier vast vaker langsgeweest, maar met de search kwam ik er niet zo uit.
we hebben hier nu een andere TV, philips 82cm CRT, jaar of 3 oud (een cineos ofzo)
Die werkt dus op 100hz. Als ik mijn 360 op 50hz zet werkt het prima, maar op 60 hz krijg ik een egaal knipperend beeld... Ik speel eigenlijk alleen maar PES2008 en die wil per se op 60hz, maar mijn tv flipt dan.
Ik heb al wat geklooid met de instellingen van de tv, maar die wil niet op 60hz werken... Iemand de oplossing? De tv heeft geen VGA ingang en ik heb het op zowel scart als rechtstreeks tulp geprobeerd, maar het blijf niet werken...
we hebben hier nu een andere TV, philips 82cm CRT, jaar of 3 oud (een cineos ofzo)
Die werkt dus op 100hz. Als ik mijn 360 op 50hz zet werkt het prima, maar op 60 hz krijg ik een egaal knipperend beeld... Ik speel eigenlijk alleen maar PES2008 en die wil per se op 60hz, maar mijn tv flipt dan.
Ik heb al wat geklooid met de instellingen van de tv, maar die wil niet op 60hz werken... Iemand de oplossing? De tv heeft geen VGA ingang en ik heb het op zowel scart als rechtstreeks tulp geprobeerd, maar het blijf niet werken...
Indrukwekkende gameplay, goed om te zien dat de lange ontwikkeling niet voor niets is!
Niet elke scart is een RGB scart. Dus ten eerste heb je een echte scart kabel nodig en niet van dat composite geneuzel.418O2 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:33:
het is hier vast vaker langsgeweest, maar met de search kwam ik er niet zo uit.
Ikzelf heb ook een 100Hz CRT van philips, van de 4 scarts kan ik alleen scart 1 en scart 2 voor 60 HZ gebruiken.
lukt goedVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:51:
gebruik ik zelf ook, geen lag ofzo
Nougoed, als ik hem op tulp aansluit dan doet hij hetzelfde. Ik ben er inmiddels wel achter dat het beeld goed is als ik bij de dealer demo het comb filter test, dan is het beeld goed. Dat is echter een test en ik kan de optie om het in te stellen in het menu van de tv niet vinden
gisteren eens geprobeerd een xvid af te spelen, na wat gestotter van de xbox produceerde hij wel geluid maar geen beeld
zelfde bestandje op mijn ps3 speelde vlekkeloos af...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Microsoft komt in mei met een Blu-Ray addon
Gerucht | 18 februari 2008 - Enkele geruchten deden afgelopen weekend de ronde dat Microsoft in het begin van mei van dit jaar met een Blu-Ray addon zal komen voor de Xbox 360. Microsoft is klaar met de tegenvallende verkoopcijfers van de HD DVD en brengt nu Blu-Ray naar de Xbox 360.
David Richards van de website smarthouse.com weet ons te vertellen dat ‘insiders’ bij Microsoft in de Verenigde Staten uit de school zijn geklapt over deze aankomende addon. Op dit moment heeft Microsoft de Blu-Ray speler al volledig geprogrammeerd en ontwikkeld en is het slechts een kwestie van drie maanden voordat de speler beschikbaar is voor de Xbox 360.
bron: xboxonly.nl
Tja, was te verwachten. Dat is het voordeel van een externe speler... je kunt snel overstappen op iets anders.
Gerucht | 18 februari 2008 - Enkele geruchten deden afgelopen weekend de ronde dat Microsoft in het begin van mei van dit jaar met een Blu-Ray addon zal komen voor de Xbox 360. Microsoft is klaar met de tegenvallende verkoopcijfers van de HD DVD en brengt nu Blu-Ray naar de Xbox 360.
David Richards van de website smarthouse.com weet ons te vertellen dat ‘insiders’ bij Microsoft in de Verenigde Staten uit de school zijn geklapt over deze aankomende addon. Op dit moment heeft Microsoft de Blu-Ray speler al volledig geprogrammeerd en ontwikkeld en is het slechts een kwestie van drie maanden voordat de speler beschikbaar is voor de Xbox 360.
Tja, was te verwachten. Dat is het voordeel van een externe speler... je kunt snel overstappen op iets anders.
I intend to live forever. So far, so good.
Verwijderd
Ow sorry maar die vind ik dus niet interessant. Het moet echt de draadloze guitar hero 3 (les paul) gitaar zijn.Jaguar645 schreef op zondag 17 februari 2008 @ 17:03:
[...]
Bellen met zeDat hebben wij ook gedaan op een LAn gisteren.... Helaas zijn het echter wel de bedrade versie van de controllers! Let daar dus wel even op...
Verwijderd
bedankt voor deze compleet random mededelingPhusebox schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:16:
gisteren eens geprobeerd een xvid af te spelen, na wat gestotter van de xbox produceerde hij wel geluid maar geen beeld
Gisteravond op disc 3 beland in Lost Odyssey
Was inderdaad te verwachten. op zich is het ook wel een slimme zet geweest van MS. Je maakt je product alleen maar duurder als je een HD of bluray speler in je console maakt, zeker als nog niet eens zeker is of de standaard HD of bluray word of dat de consument uberhaupt op een vervanging van de dvd speler zit te wachten.IkWilbert schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:17:
sorry blijkbaar vergeten de rest erbij te plakken/typenVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:36:
[...]
bedankt voor deze compleet random mededeling
wat ik dus niet snap is dat het niet werkt. Volgende de Microsoft site zou de xbox dit moeten ondersteunen maar niet dus. Jammer ook dat de xbox dan opeens de resolutie omlaag gooit als hij dit probeert af te spelen, en dus niet doet upscalen. De PS3 doet dit dan weer wel.
Ik game veerl meer op mijn xbox360 maar als het aankomt op media afspelen is de ps3 toch echt wel beter. Ook de software geupscalede dvd's vindt ik mooier dan wat de xbox360 daarin produceert (overigens zeker niet slecht)
Ik kijk echt enorm veel divx op mijn X360 en deze pakt alles in tegenstelling tot mijn PS3, die niet alles pakt. Ook pakt de PS3 oude divx files niet.Phusebox schreef op maandag 18 februari 2008 @ 10:40:
[...]
sorry blijkbaar vergeten de rest erbij te plakken/typen
wat ik dus niet snap is dat het niet werkt. Volgende de Microsoft site zou de xbox dit moeten ondersteunen maar niet dus. Jammer ook dat de xbox dan opeens de resolutie omlaag gooit als hij dit probeert af te spelen, en dus niet doet upscalen. De PS3 doet dit dan weer wel.
Ik game veerl meer op mijn xbox360 maar als het aankomt op media afspelen is de ps3 toch echt wel beter. Ook de software geupscalede dvd's vindt ik mooier dan wat de xbox360 daarin produceert (overigens zeker niet slecht)
De x360 scalled ook gewoon divx up, ik kijk ze hier gewoon in 720p. Verder zie ik hier niet veel verschil tussen wat de PS3 of de X360 upscalled.
Oja je schijnt wel online te moeten zijn voor divx met de X360 anders werkt het niet. En je moet natuurlijk de media plugin downloaden op de X360.
[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 18-02-2008 11:15 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Yes,
Sinds zaterdag weer een nieuwe Xbox 360 en een nieuwe TV!
Heb gelijk maar een Elite uitvoering genomen
Vanavond weer een jaartje Live erbij aanknopen en gaan!
/me Electra is gelukkig
Sinds zaterdag weer een nieuwe Xbox 360 en een nieuwe TV!
Heb gelijk maar een Elite uitvoering genomen
Vanavond weer een jaartje Live erbij aanknopen en gaan!
/me Electra is gelukkig
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Pffft, ik zit pas op 25 of zo ..........ThatsHollywood schreef op zondag 17 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Hahaha nee hoor, je kan nog wel een paar keer tot 55 ( geloof 3-4x) je krijgt steeds een andere medaille van 1e prestige die vast staat. Ik ben nu voor de 3x prestige aan het doen:)
It 's a long way to go
Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.
hmm tja ik was online, hij zei wel iets van "download blabla" maar toen ik op OK klikte gaf ie aan dat ik het al gedownload hadS2S schreef op maandag 18 februari 2008 @ 11:12:
[...]
Ik kijk echt enorm veel divx op mijn X360 en deze pakt alles in tegenstelling tot mijn PS3, die niet alles pakt. Ook pakt de PS3 oude divx files niet.
De x360 scalled ook gewoon divx up, ik kijk ze hier gewoon in 720p. Verder zie ik hier niet veel verschil tussen wat de PS3 of de X360 upscalled.
Oja je schijnt wel online te moeten zijn voor divx met de X360 anders werkt het niet. En je moet natuurlijk de media plugin downloaden op de X360.
bij mij springt de tv gewoon op VGA als ik de xvid probeer af te spelen. Dus geen 720p.
Dat had ik ook. Dan moet je voor opnieuw downloaden kiezen. Ik heb met de 360 alleen nog problemen met oude Xvid bestanden. Aangezien de ondertitels ook niet werken, doe ik alles nog gewoon via Tversity. Misschien iets minder kwa beeldkwaliteit, maar kwa functionaliteit een stuk prettiger.Phusebox schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:02:
[...]
hmm tja ik was online, hij zei wel iets van "download blabla" maar toen ik op OK klikte gaf ie aan dat ik het al gedownload had
bij mij springt de tv gewoon op VGA als ik de xvid probeer af te spelen. Dus geen 720p.
Overigens geeft een VGA aansluiting toch nooit aan dat hij op 720p schiet? Met de VGA aansluiting kun je alleen de resolutie instellen. De 360 upscaled gewoon naar de ingestelde resolutie.
uhm...
Hier geen problemen, al kan ik bij die 320x240 divx'jes wel de pixels tellen. Maar een beetje fatsoenlijke 720x576 of 720x480 rip ziet er echt heel goed uit.Phusebox schreef op maandag 18 februari 2008 @ 12:02:
[...]
Voor diegene met een beetje ballen in de broek:
Een vriend was bij mij over, en zag 1 van mijn 360 controllers liggen. "Zo, die is vies". Ik keek er ook even naar, en inderdaad na 2 jaar gebruik was hij eigenlijk wel wat smerig
Ik zei tegen hem, "ik gooi hem wel even in de afwasmachine".
Nadat hij zei dat ik dat natuurlijk nooit zou doen, besloot ik mij niet te laten kennen, en eens een gok te wagen
Resultaat: Na 1 1/2 uur in de afwasmachine te hebben gezeten, 4 uur op de verwarming gelegd om te drogen. En nu heb ik een controller die er uitziet als nieuw, best lekker ruikt en nog speelt ook
Een vriend was bij mij over, en zag 1 van mijn 360 controllers liggen. "Zo, die is vies". Ik keek er ook even naar, en inderdaad na 2 jaar gebruik was hij eigenlijk wel wat smerig
Nadat hij zei dat ik dat natuurlijk nooit zou doen, besloot ik mij niet te laten kennen, en eens een gok te wagen
Resultaat: Na 1 1/2 uur in de afwasmachine te hebben gezeten, 4 uur op de verwarming gelegd om te drogen. En nu heb ik een controller die er uitziet als nieuw, best lekker ruikt en nog speelt ook
Juist ja, wie weet lukt het op deze manieer ook om je vinger afdrukken van je LCD tv af te krijgen?PWM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:19:
Wacht maar tot de corrosie begint te werkenPWM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:19:
I intend to live forever. So far, so good.
Als dit serieus is, vraag ik me af welke controller je over een maand aan gaat schaffen.
dat was het dan weer voor deze post
Verwijderd
Ik was de mijne altijd mee met de bonte was, wel een wasverzachter gebruiken.PWM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:19:
Verwijderd
Ik hoop dat je calgonit gebruikt hebt, voor de hoogglans afwerking en kalk-preventie
Nee serieus: je controllers in de vaatwasser steken is absoluut geen goed idee. Ze zullen waarschijnlijk nog wel werken, maar de kwaliteit van je druktoetsen zal de komende weken gruwelijk snel achteruit gaan. Ook de andere componenten zullen veel sneller degraderen dan normaal.
Nee serieus: je controllers in de vaatwasser steken is absoluut geen goed idee. Ze zullen waarschijnlijk nog wel werken, maar de kwaliteit van je druktoetsen zal de komende weken gruwelijk snel achteruit gaan. Ook de andere componenten zullen veel sneller degraderen dan normaal.
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:46:
[...]
Ik was de mijne altijd mee met de bonte was, wel een wasverzachter gebruiken.
Oh, ik was mijn Elite altijd met Black Velvet..Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:56:
Ik hoop dat je calgonit gebruikt hebt, voor de hoogglans afwerking en kalk-preventie![]()
Misschien kunnen we beter verder gaan in:
[XBOX 360] Waarmee was jij je controller, gitaar, dockingstation en wifi-dongle?
[ Voor 38% gewijzigd door Michael Knight op 18-02-2008 16:57 ]
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
We zullen zien wat er gebeurd. Het zijn van die dingen die je eens een keertje wilt proberenVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:56:
Ik hoop dat je calgonit gebruikt hebt, voor de hoogglans afwerking en kalk-preventie![]()
Niet met iets dat 40 euro kost.PWM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:25:
[...]
We zullen zien wat er gebeurd. Het zijn van die dingen die je eens een keertje wilt proberen
Ach, het is goedkoper dan in de blender gooien (will it blend)
Ik maak mijn controller wel regelmatig schoon, maar in de vaatwasser zou ik toch niet aanradenPWM schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:25:
[...]
We zullen zien wat er gebeurd. Het zijn van die dingen die je eens een keertje wilt proberen
Dat levert juist geld opMartinspire schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:49:
[...]
Ach, het is goedkoper dan in de blender gooien (will it blend)
(will it blend is niets meer of minder dan een reclamefilmpje voor die blender
Verwijderd
En dat is niks te vroeg: Toshiba geeft HD-DVD opIkWilbert schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:17:
Microsoft komt in mei met een Blu-Ray addon
Zelfde gerucht ZZzzzZzzzzVerwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 18:34:
[...]
En dat is niks te vroeg: Toshiba geeft HD-DVD op
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dat media streamen is echt een ramp op de Xbox. De Windows firewall moet sowieso uit, anders vindt WMP de Xbox niet. Dat werkt nu eindelijk wel, maar de Xbox de PC vinden... ho maar. Pff, wat een gedoe. Hoe moeilijk kan het nou zijn, maar nee, MS moet weer een gare manier verzinnen.
Media streamen gaat sinds de update meer dan soepel en nagenoeg perfect ! 
Gewoon afblijven van WMP11 en Windows Media Connect installeren. Mappen aanwijzen om te delen en gáán met diie ehh xbox.
Gewoon afblijven van WMP11 en Windows Media Connect installeren. Mappen aanwijzen om te delen en gáán met diie ehh xbox.
Verwijderd
Volgens alles stopt MS in 2010 met de xbox360, de opvolger moet het dan overnemen.
Nu de vraag: komen er nog interessante games uit voor de 360?
Tm eind 2008 staat er haast niets geplaned, ik heb het over spellen die exclusief voor de xbox verschijnen, ie niet speelbaar op de pc.
Zelf dacht ik aan de volgende games:
-alan wake
-gears of war2
-forza3
-pgr5
-halo4?
-ninja gaiden2
Mis ik iets?
Tm eind 2008 staat er haast niets geplaned, ik heb het over spellen die exclusief voor de xbox verschijnen, ie niet speelbaar op de pc.
-alan wake
-gears of war2
-forza3
-pgr5
-halo4?
-ninja gaiden2
Mis ik iets?
Volgens alles behalve logica en MS zelf.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:02:
Volgens alles stopt MS in 2010 met de xbox360, de opvolger moet het dan overnemen.
-alan wake
-gears of war2
-forza3
-pgr5
-halo4?
-ninja gaiden2
Mis ik iets?
Ze gaan vanaf 2010 op twee paarden wedden, een lower price tier 360 en een high end 720.
Op een zelfde wijze als Sony nu doet.
Vergeet niet dat de enige reden was dat MS de Xbox1 cancelde was dat het enorme verliezen maakte en zou blijven maken op de hardware. Dit omdat ze gebonden waren aan afname bij twee producenten, Nvidia en Intel. Nu zijn ze zelf eigenaar van de ontwerpen van de chips.
Ik was op ebay ff aan het zoeken naar Live points om strax de mappen van COD4 aan te schaffen, maar zag tot mijn verbazing de volgende items worden aangeboden. I
http://cgi.ebay.nl/XBOX-L...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
emand hier ervaring mee? Lijkt me toch niet helemaal legaal, verbaas me erook over dat het nog op ebay staat.
emand hier ervaring mee? Lijkt me toch niet helemaal legaal, verbaas me erook over dat het nog op ebay staat.
Verwijderd
Volgens "alles"Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:02:
waar heb jij iets gelezen over maps, en definieer straks?mobygo76 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:03:
Ik was op ebay ff aan het zoeken naar Live points om strax de mappen van COD4 aan te schaffen,
Ik denk dat 2010 wel het jaar zal zijn waarin we de eerste beelden te zien krijgen van de opvolger maar of ie dat jaar al uitkomt.Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 01:02:
-alan wake
-gears of war2
-forza3
-pgr5
-halo4?
-ninja gaiden2
Mis ik iets?
Forza 3 verwacht ik ook niet meer op de xbox360, zelfde geldt eigenlijk voor PGR5.
[ Voor 66% gewijzigd door Phusebox op 19-02-2008 09:42 ]
Als je dat product koopt krijg je een link naar een pagina waar je (na het invullen van een mailadres) een gratis 24 uurscode krijgt. Doe dit 365 keer en je hebt een jaar gratis livemobygo76 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:03:
Ik was op ebay ff aan het zoeken naar Live points om strax de mappen van COD4 aan te schaffen, maar zag tot mijn verbazing de volgende items worden aangeboden. I
Maar alleen al om niet 365 email adressen te hoeven aanmaken zou ik gewoon een jaartje live kopen.
Ik denk eigenlijk dat dat in 2009 al wel gebeurd. Als ik kijk naar de lineup van het komend jaar is er op een paar titels na niet veel geweldigs/exclusiefs aangekondigd. In tegenstelling tot vorig jaar, wat ik eigenlijk als hét jaar van de 360 beschouw wat toptitels betreft. De 360 is het afgelopen half jaar al flink in prijs gedaald en het zal me niets verbazen als je eind dit jaar al een arcade versie voor 150/175 euro op de kop kan tikken.Phusebox schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 09:40:
[...]
Ik denk dat 2010 wel het jaar zal zijn waarin we de eerste beelden te zien krijgen van de opvolger maar of ie dat jaar al uitkomt.
Forza 3 verwacht ik ook niet meer op de xbox360, zelfde geldt eigenlijk voor PGR5.
Op dit moment zie je ook in de verkoopcijfers dat de PS3 langzaam maar zeker terrein wint op de 360. Het zal me ook niet verbazen wanneer MS begin 2009 de opvolger aankondigt die dan eind 2009/begin 2010 in de winkels verschijnt. Op dat moment zal de PS3 de 360 hebben ingehaald en zit MS ruim voor de releasedatum van een nieuwe Playstation. Zoals hierboven al gezegd zal MS dan de 360 in de winkel gooien als budget-systeem, waarop nog een tijd lang arcade titels uit gaan komen.
Overigens is dit pure speculatie van mijn kant, maar dit lijkt mij een logisch verloop.
uhm...
ehm Game Developers Conference?Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 10:49:
de General Dental Council?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.