Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste
Acties:
  • 76.745 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:41

-SaveMe-

-klik-

hoe lang is de gemiddelde levertijd via als je iets besteld bij play-asia ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:31
PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:44:
Ik denk serieus dat als de huidige reeks RPG's op de PS3/Wii uit was gekomen, ze de lucht in werden geprezen.

Ik denk echt dat de huidige consoles van reviewers een gelijke behandeling krijgen. Alleen bij RPG bekruipt mij het gevoel dat op 1 of andere manier de 360 niet serieus word genomen, terwijl het juist de RPG console is op dit moment. Als ik al die kritiek punten lees snap ik er echt niets van.

Ik ben geen RPG fan, maar vind het wel leuk om te volgen. Als ik zie dat een Zelda overal tienen krijgt (ziet er echt niet uit, tekst word niet eens gesproken), en een spel als LO of Mass Effect wat er fantastisch uit ziet punten aftrek krijgt omdat de laadtijden iets lang zijn, dan klopt er iets niet :)

Overigens zal Zelda echt die hoge cijfers wel verdienen, en het is ongetwijfeld een geweldige game, maar het meten met 2 maten is wel iets wat heel erg opvalt bij de RPG's in het algemeen (ja, ik weet dat Zelda en Mass Effect appels en peren zijn, gaat even om het idee ;) ).

Het blijft ook vreemd: Voor de 360 komt de ene na de andere RPG op de markt, maar als je de algemene opinie ziet, moet je als RPG fan bij de Japanse consoles zijn 8)7
Yup, want de PS3 heeft Final Fantasy (die pas over een jaar gaat uitkomen). De xbox360 is de console voor shooters. Vooroordelen zijn lastig te veranderen, ook al kom je met harde feiten. Als je van RPGs houdt moet je nu gewoon simpelweg bij de xbox360 zijn en als MS slim is blijven ze die huidige trend volhouden. In ieder geval krijgen we ook nog Fable 2 en uiteindelijk weer Mass Effect 2, maar daarbuiten zou ik eigenlijk even niets weten, en dat is toch wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

DarkShadow schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:00:
[...]

Yup, want de PS3 heeft Final Fantasy (die pas over een jaar gaat uitkomen). De xbox360 is de console voor shooters. Vooroordelen zijn lastig te veranderen, ook al kom je met harde feiten. Als je van RPGs houdt moet je nu gewoon simpelweg bij de xbox360 zijn en als MS slim is blijven ze die huidige trend volhouden. In ieder geval krijgen we ook nog Fable 2 en uiteindelijk weer Mass Effect 2, maar daarbuiten zou ik eigenlijk even niets weten, en dat is toch wel jammer.
Volgens deze lijst komen er best wat RPG's en Action RPG's uit

Geen idee wat het allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 13:25
-SaveMe- schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:48:
Ze versturen in-stock items binnen de op de site vernoemde tijd, daarna is het aan de post.
Ik wacht nog op mijn pakketje van 4 feb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:42
PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 16:19:
[...]

Ik zeg toch niet dat Zelda geen vernieuwing kent :? Ik zeg dat het minpunten heeft die blijkbaar niet benoemd mogen worden, en het blijkt maar weer :+
...
Ben het helemaal met je eens hoor.
Sloot de Wii aan met Zelda erin, en schrok me dood, die graphics :/ , ik dacht echt sirieus dat ik een kabel was vergeten of iets dergelijks. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:44:
Het blijft ook vreemd: Voor de 360 komt de ene na de andere RPG op de markt, maar als je de algemene opinie ziet, moet je als RPG fan bij de Japanse consoles zijn 8)7
Ik denk dat dat komt door de insteek van MS met haar 360. Deze console is toch in den beginne neergezet als console voor jonge gamer diehards en de meeste daarvan gaan toch voor actie shooters en racers. De meeste xbox bezitters zijn blind over gestapt op de 360 door aankondiging van games als HALO 3 en GeOW.

De PS3 heeft nog steeds de shaduw van de PS2 over haar heen hangen als fantastische all-rounder en blijkbaar is dit beeld slecht te wissen. Met het aankomende beelden van oa FFXIII, FF Versus, White Knight Story, monster hunter 3 etc komend de gevestigde namen toch weer (ook) naar de PS3.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 19:54:
[...]

Ik denk dat dat komt door de insteek van MS met haar 360. Deze console is toch in den beginne neergezet als console voor jonge gamer diehards en de meeste daarvan gaan toch voor actie shooters en racers. De meeste xbox bezitters zijn blind over gestapt op de 360 door aankondiging van games als HALO 3 en GeOW.

De PS3 heeft nog steeds de shaduw van de PS2 over haar heen hangen als fantastische all-rounder en blijkbaar is dit beeld slecht te wissen. Met het aankomende beelden van oa FFXIII, FF Versus, White Knight Story, monster hunter 3 etc komend de gevestigde namen toch weer (ook) naar de PS3.
Wii Exclusive :)

De beslissende factor is gewoon Japan. Daar is Microsoft miniscuul want naast Square Enix(Sony/Nintendo minded) is er ook Koei met Gundam games e.d. De PS3 krijgt de typisch Japanse games die de Xbox 360 alleen krijgt van Capcom/Team Ninja/Mistwalker. Koei/BandaiNamco/Marvelous/Atlus/Konami/Tecmo/Square Enix hebben weinig tot niets uitgebracht op de Xbox 360. Er zijn zoveel Japanse games op de PS3 die hier gewoon het daglicht niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Zo dat Devil may cry 4 begint nu eindelijk een beetje pittig te worden. De human mode is echt veels te simpel, maar devil hunter is echt een grote sprong in de moeilijkheidsgraad. De eerste 10 levels zijn opzich nog vrij makkelijk te doen, maar daarna merk je toch wel hoe moeilijk het spel wel niet is. Je begint nu echt gedowngen te worden om combo's d'r uit te gooien welke S ranking of hoger zijn.

Maargoed ondanks dat het nu wat hardcore begint te worden begin ik het spel eigenlijk ook steeds meer te waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 21:18:
[...]

Wii Exclusive :)

De beslissende factor is gewoon Japan. Daar is Microsoft miniscuul want naast Square Enix(Sony/Nintendo minded) is er ook Koei met Gundam games e.d.
Valt nog zeer goed mee hoor. Van de originele xbox is geen spoor te bekennen in Japanse winkels, maar de xbox360 krijgt in de meeste winkels toch al zijn eigen verdieping. Ook word je er voortdurend rond de oren geslagen met reclame voor Japanse 360 rpg's (toen ik er was was ik zowat gebrainwashed door eternal sonata reclamespots). Idolm@ster is ook zo'n typisch Japans genre dat voorlopig nog niet op de ps3 verkrijgbaar is.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alabama_man schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:04:
Zo dat Devil may cry 4 begint nu eindelijk een beetje pittig te worden. De human mode is echt veels te simpel, maar devil hunter is echt een grote sprong in de moeilijkheidsgraad. De eerste 10 levels zijn opzich nog vrij makkelijk te doen, maar daarna merk je toch wel hoe moeilijk het spel wel niet is. Je begint nu echt gedowngen te worden om combo's d'r uit te gooien welke S ranking of hoger zijn.

Maargoed ondanks dat het nu wat hardcore begint te worden begin ik het spel eigenlijk ook steeds meer te waarderen.
Wacht maar tot je
spoiler:
Dante unlocked
dat is pas de ultimate demon ass kicker. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn xbox 360 heeft het ondertussen ook begeven, 3red lights error code 0020. Voor de eerste keer de support gebeld en na het lezen van de forums en ervaringen had ik het idee dat ik een kleine hel tegemoet ging maar niets was minder waar.

Direct een medewerker te pakken,zeer vriendelijk geduldig, alles mooi uitgelegd en UPS tracking number wordt opgestuurd. Als laatste kreeg ik te horen dat de reparatie een maximum duur van 15 werkdagen heeft.

Dit laatste lijkt me toch echt wel te mooi om waar te zijn? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

15 werkdagen is ook 3 weken, dus dat kan wel kloppen hoor :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Boeboe schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 23:56:
[...]

Valt nog zeer goed mee hoor. Van de originele xbox is geen spoor te bekennen in Japanse winkels, maar de xbox360 krijgt in de meeste winkels toch al zijn eigen verdieping. Ook word je er voortdurend rond de oren geslagen met reclame voor Japanse 360 rpg's (toen ik er was was ik zowat gebrainwashed door eternal sonata reclamespots). Idolm@ster is ook zo'n typisch Japans genre dat voorlopig nog niet op de ps3 verkrijgbaar is.
tja, maar iets meer dan 500000 verkochte consoles tegenover de 2 en 4 miljoen van sony en nintendo... Daar kan je gewoon zo weinig mee. De situatie is nu een stuk beter op de xbox360 als op de xbox, daar valt geen ontkennen aan. Maar Japan gaat idd pas over als er meer jrpg en andere weirde jap shizzle exclusief op de xbox verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar ik besefte net dat Amerikaanse forums natuurlijk geen indicatie zijn. USA is natuurlijk een stukje groter, beetje kortzichtig :) Maar daar zag ik termijnen tot 5-6 weken en dara krijg ik toch wel wat kriebels van

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 05-10 16:14

Armada

-Wat wil je weten?-

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182157

Mass effect in mei al naar de PC en natuurlijk weer verbeterd.

Ik ben er een beetje treurig van moet ik zeggen. Als die spellen zo laat komen als Gears, dan kan ik er nog inkomen, maar dit is GVD een half jaartje later. Zo lang kan ik ook nog wel wachten. Wat heeft de 360 nou als exclusief over, als je die spellen op de PC kan spelen en ze ook nog eens verbeterd zijn.

Halo, Bioshock, Mass Effect, CoD4, Gears dat zijn een beetje mijn spellen. Alleen Blue Dragon en Lost Odyssey blijven over, maar die krijgt genoeg tegenhangers op de PS3 en natuurlijk Forza, maar dat soort spellen vind ik nou weer niet leuk. Een collega van mij gaf aan dat voor hem de 360 er staat omdat zijn laptop de spellen niet aankan en dat dus de 360 zijn mogelijkheid is om dat te spelen. En toen dacht ik ook, ja, het is echt voor de mensen die geen volwaardige PC hebben. Maar ik heb die dus verdomme wel en het is leuk om bepaalde spellen een half jaartje eerder te spelen, maar dat kan ik nog wel uithouden. Die exclusives van de PS3 komen niet naar de PC (tenzij ze ook op de 360 komen).

Ik had eerst nog iets van, hoe ga ik dat met de 360 en de PS3 tegelijkertijd doen onder de TV, maar ondertussen wordt het steeds duidelijker dat de 360 er gewoon uitgaat. Ik zie de toegevoegde waarde bijna niet meer.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Armada schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:41:

Ik had eerst nog iets van, hoe ga ik dat met de 360 en de PS3 tegelijkertijd doen onder de TV, maar ondertussen wordt het steeds duidelijker dat de 360 er gewoon uitgaat. Ik zie de toegevoegde waarde bijna niet meer.
360 = wmv stream bitch :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 19:18
Wat maakt het nou uit dat een "exclusive" op een ander systeem verschijnt? Ik begrijp echt totaal niet dat iemand zich daar druk om kan maken. Wees blij voor de anderen dat die nu ook kunnen genieten van een goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Grindtegel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 11:52:
Wat maakt het nou uit dat een "exclusive" op een ander systeem verschijnt? Ik begrijp echt totaal niet dat iemand zich daar druk om kan maken. Wees blij voor de anderen dat die nu ook kunnen genieten van een goed spel
Willen begrijpen is waarschijnlijk de juiste term.
1) Mijn 360 vult mijn PC aan, het is niet mijn enige systeem en dus vind ik het leuk als daar unieke dingen op uitkomen.
2) Spellen op de PC zijn goedkoper
3) Het spel wordt verbeterd op de PC
4) Spellen op de PC krijgen aanvullingen die niet in de 360 versie zaten (Bijv. Gears en dan heb ik het nog niet over een mogelijke mod-community)
5) De PC versie werkt voornamelijk vanaf de harddisk. Sneller, stiller dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Ja und? Je hebt toch genoten van Mass Effect op de xbox? Dat ie dan op een ander systeem uitkomt met wellicht wat verbeteringen maakt voor mij niet uit, daardoor is mijn plezier er niet minder om geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlbertTCB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-12-2024

AlbertTCB

swing it baby

-SaveMe- schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 17:48:
Bij mijn eerste bestelling was dit 4 dagen. Bij een tweede bestelling 3 weken (was in december). Play-Asia gaf bij de tweede bestelling al een dag na bestelling aan dat game verstuurd was. Vertraging lag dus bij de post.

I'm just taking care of business

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat hij bedoelt is dat hij graag 2 systemen wil hebben die elkaar aanvullen en zo min mogelijk elkaar overlappen in termen van games. Zodat je een groter skala aan games kan spelen. Exclusives zijn nou eenmaal een big deal. Misschien niet voor iedereen, dat kan. Als je van games houd die voornamelijk op de 360 uitkomen, shooters/racers dan ben je blij met je aankoop. Maar als je van behalve deze spellen ook nog andere spellen leuk vind dan wil je graag dat op beide systemen zo veel mogelijk verschillende games uitkomen. Iets wat met de 360 totaal niet het geval is. Vandaar zijn post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
volgens mij zijn er wel meer mensen hier met ervaring met bestellen bij Play.com of niet?

het geval wil dat in de afgelopen 2 maanden er 3 van de 3 bestellingen niet bij mij zijn aangekomen?
Iemand anders soortgelijke problemen of moet ik hier de postbode/tnt eens over gaan aanspreken?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
ik heb de afgelopen jaren al veel besteld bij play.com en er is misschien 1 keer iets niet aangekomen. Waarschijnlijk zit er ergens iemand met jouw spellen/films te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:14:
Wat hij bedoelt is dat hij graag 2 systemen wil hebben die elkaar aanvullen en zo min mogelijk elkaar overlappen in termen van games. Zodat je een groter skala aan games kan spelen. Exclusives zijn nou eenmaal een big deal. Misschien niet voor iedereen, dat kan. Als je van games houd die voornamelijk op de 360 uitkomen, shooters/racers dan ben je blij met je aankoop. Maar als je van behalve deze spellen ook nog andere spellen leuk vind dan wil je graag dat op beide systemen zo veel mogelijk verschillende games uitkomen. Iets wat met de 360 totaal niet het geval is. Vandaar zijn post.
Precies, het gaat om de investering in het platform (extra controller, accu's, wifi, Live, etc). Dat had ik dus niet hoeven doen als ik die zelfde spellen ook op de PC kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 15:59
Grindtegel schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:35:
ik heb de afgelopen jaren al veel besteld bij play.com en er is misschien 1 keer iets niet aangekomen. Waarschijnlijk zit er ergens iemand met jouw spellen/films te spelen.
en hoe lang duurde het normaal voordat het aankwam?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Phusebox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:43:
[...]

Ik heb nu zelf 2x iets besteld bij Play.com. De eerste keer duurde het een dikke maand voordat ik het spel binnen had. De 2e keer was het er binnen 5 dagen. Het kan dus aardig verschillen. Ik weet niet hoe lang je al wacht op je 3 bestellingen, maar als het langer duurt dan 25 dagen geloof ik, dan kun je het spel als vermist opgeven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 17:03

S2S

Phusebox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:23:
volgens mij zijn er wel meer mensen hier met ervaring met bestellen bij Play.com of niet?

het geval wil dat in de afgelopen 2 maanden er 3 van de 3 bestellingen niet bij mij zijn aangekomen?
Iemand anders soortgelijke problemen of moet ik hier de postbode/tnt eens over gaan aanspreken?
Niet bij PLAY, maar mn LO van play-asia is er na 2 weken nog niet! Douane of gejat lijkt me...

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 05:58
Vandaag m'n nieuwe xbox 360 voeding binnengekregen van MicroSoft (m'n originele voeding piept). Nu zag ik dat de voeding die opgestuurd heb gekregen anders is dan de voeding die bij mijn xbox geleverd is. Degene die bij mijn xbox is geleverd heeft een plastic connector naar de xbox toe en is 175 Watt, degene die ik vandaag heb ontvangen heeft een metalen connector naar de xbxo toe en is 203 Watt.

Weet iemand of het kwaad kan? Het advies van MS ("als het past kan het geen kwaad") stelde me niet echt gerust.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
S2S schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Niet bij PLAY, maar mn LO van play-asia is er na 2 weken nog niet! Douane of gejat lijkt me...
Hun geven zelf aan ( afhankelijk van welke keuze verzending je gekozen hebt ) Dat het 5 tot 15 werkdagen kan duren. Dus heb nog ff geduld en mocht het na 3 weken er niet zijn zou ik pas contact opnemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Negative schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:13:
[...]

Hun geven zelf aan ( afhankelijk van welke keuze verzending je gekozen hebt ) Dat het 5 tot 15 werkdagen kan duren. Dus heb nog ff geduld en mocht het na 3 weken er niet zijn zou ik pas contact opnemen ;)
Okay, maar normaal heb ik het spul van hun wel rond de 8 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:01:
Mijn xbox 360 heeft het ondertussen ook begeven, 3red lights error code 0020. Voor de eerste keer de support gebeld en na het lezen van de forums en ervaringen had ik het idee dat ik een kleine hel tegemoet ging maar niets was minder waar.

Direct een medewerker te pakken,zeer vriendelijk geduldig, alles mooi uitgelegd en UPS tracking number wordt opgestuurd. Als laatste kreeg ik te horen dat de reparatie een maximum duur van 15 werkdagen heeft.

Dit laatste lijkt me toch echt wel te mooi om waar te zijn? :)
Ik kreeg te horen dat het meer dan een maand ging duren omdat het om de kerstperiode ging.
Uiteindelijk binnen 8 dagen terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Schweino schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:12:
Vandaag m'n nieuwe xbox 360 voeding binnengekregen van MicroSoft (m'n originele voeding piept). Nu zag ik dat de voeding die opgestuurd heb gekregen anders is dan de voeding die bij mijn xbox geleverd is. Degene die bij mijn xbox is geleverd heeft een plastic connector naar de xbox toe en is 175 Watt, degene die ik vandaag heb ontvangen heeft een metalen connector naar de xbxo toe en is 203 Watt.

Weet iemand of het kwaad kan? Het advies van MS ("als het past kan het geen kwaad") stelde me niet echt gerust.....
Ik heb zelf een Launchbox. Deze heeft een adapter van 203 Watt. Die 175 zat waarschijnlijk bij een nieuwe 360?

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 13-02-2008 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PWM schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:28:
[...]

Ik heb zelf een Launchbox. Deze heeft een adapter van 203 Watt. Die 175 zat waarschijnlijk bij een nieuwe 360?
Ja, weekje oud. Falcon moederbord met HDMI en Benq drive.

Heb het antwoord al gevonden: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=640383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Phusebox schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 12:43:
[...]

Vrijwel altijd binnen 2 weken na verzendbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knackje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06:13
voor de gene die ook de xbox 360 bij de bol.com wilde kopen (paar pagina's terug). hij is weer flink op voorraad. Ik heb de mijne vanochtend binnen gehad.(gister middag besteld)

dit ter info....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Heb de nieuwe 203 Watt voeding aangesloten, en nu is hat zo dat deze voeding herrie begint te maken zodra ik de xbox aanzet..... Het lijkt alsof er een ventilator oid inzit, kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zo lang Red Alert 3 er nog niet is: Commanders: Attack of the Genos ;)

Staat nu online, en krijgt hele goede reviews.

Voor de liefhebber is er ook al een NL Review: http://www.gamer.nl/doc/4...-Attack-of-the-Genos-XBLA

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 13-02-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Schweino schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
Heb de nieuwe 203 Watt voeding aangesloten, en nu is hat zo dat deze voeding herrie begint te maken zodra ik de xbox aanzet..... Het lijkt alsof er een ventilator oid inzit, kan dat kloppen?
Gaan jullie gasten met jullie oren bij die dingen liggen ofzo? Ik hoor de mijne niet btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ding maakt meer herrie dan m'n xbox, zoveel moeite hoef ik er niet voor te doen ;)

Zojuist via de telefoon aan de xbox helpdesk laten horen, die vonden het ook niet normaal klinken. Wordt wederom vervolgd dus.

[ Voor 44% gewijzigd door Schweino op 13-02-2008 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Schweino schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:54:
Er zit inderdaad een ventilator in de voeding (al maakt die nauwelijks lawaai normaal). Als je je hand voor die gaatjes houdt die er aan de voor en achterkant zitten voel je ook duidelijk een airflow.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02-10 00:33
S2S schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:10:
[...]

Heb ik ook al een keer gehad bij playasia. Duurde een maand of zo en toch was hij niet gejat of onderschept door de douane. Er is nog hoop dus. Wacht trouwens nu ook op LO, maar heeft geen haast voor mij, want Mass Effect moet nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
PWM schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:58:
Zo lang Red Alert 3 er nog niet is: Commanders: Attack of the Genos ;)

Staat nu online, en krijgt hele goede reviews.

Voor de liefhebber is er ook al een NL Review: http://www.gamer.nl/doc/4...-Attack-of-the-Genos-XBLA
Geen Red Alert maar Advance Wars kloon. Hopelijk net zo goed als de review beweert, dan ga ik hem zeker kopen! Want Advance Wars vind ik echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:34:
Ik heb een vraagje over het online spelen met Virtua Tennis 3: is het normaal dat de bal eventjes blijft hangen ter hoogte van de tegenstander als die ook maar enigszins in de buurt is? Zo kan deze, ook al vliegt de bal keihard in zijn richting, altijd eenvoudig de bal terugslaan. In zeker twee derden van alle wedstrijden heb ik dit meegemaakt. Heel irritant vind ik dat! :( Is dit trouwens een cheat of valt dit onder de noemer 'lag'?
Heeft er echt niemand ervaring met de online-mode van VT3? Ik zou graag weten wat er aan de basis van dit euvel ligt. Als het een technisch probleem betreft kan ik er nog wel mee leven, maar als het een cheat-kwestie zou zijn houd ik er wellicht mee op. Na een vijftigtal wedstrijden kan ik zeggen dat zowat de helft te kampen had met dit bijzonder storend fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:14:
[...]

Heeft er echt niemand ervaring met de online-mode van VT3? Ik zou graag weten wat er aan de basis van dit euvel ligt. Als het een technisch probleem betreft kan ik er nog wel mee leven, maar als het een cheat-kwestie zou zijn houd ik er wellicht mee op. Na een vijftigtal wedstrijden kan ik zeggen dat zowat de helft te kampen had met dit bijzonder storend fenomeen.
Ik had er geen last van, destijds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Armada schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 10:41:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=182157

Mass effect in mei al naar de PC en natuurlijk weer verbeterd.

Ik ben er een beetje treurig van moet ik zeggen. Als die spellen zo laat komen als Gears, dan kan ik er nog inkomen, maar dit is GVD een half jaartje later. Zo lang kan ik ook nog wel wachten. Wat heeft de 360 nou als exclusief over, als je die spellen op de PC kan spelen en ze ook nog eens verbeterd zijn.

Halo, Bioshock, Mass Effect, CoD4, Gears dat zijn een beetje mijn spellen. Alleen Blue Dragon en Lost Odyssey blijven over, maar die krijgt genoeg tegenhangers op de PS3 en natuurlijk Forza, maar dat soort spellen vind ik nou weer niet leuk. Een collega van mij gaf aan dat voor hem de 360 er staat omdat zijn laptop de spellen niet aankan en dat dus de 360 zijn mogelijkheid is om dat te spelen. En toen dacht ik ook, ja, het is echt voor de mensen die geen volwaardige PC hebben. Maar ik heb die dus verdomme wel en het is leuk om bepaalde spellen een half jaartje eerder te spelen, maar dat kan ik nog wel uithouden. Die exclusives van de PS3 komen niet naar de PC (tenzij ze ook op de 360 komen).

Niemand heeft hier een rare bijsmaak van? Blijkbaar ben ik de enige die zich hier meer en meer bekocht voelt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je weet dat de Xbox360 in feite gewoon een PC is, iig qua architectuur. Dus het is makkelijk cashen voor ontwikkelaars om de top X360 games ook naar de PC te porten. Voeg er wat leuke xtra's aan toe en met een beetje mazzel zullen zelfs de mensen die de game voor de X360 gekocht hebben, ook nog gaan overwegen om 'm voor de PC te gaan halen, de fans dan welteverstaan.

Daarnaast is BioWare recentelijk overgenomen door EA, en als je dat weet kun je er bijna zeker van zijn dat er games geport gaan worden naar zo veel mogelijk platforms :)

Je geeft aan dat je de toegevoegde waarde van de X360 niet meer ziet. Tja, dat is een keuze die je zelf moet maken. Ik zelf speel een spel als GTA4 bijvoorbeeld liever op me luie bank voor m'n 42" plasma dan achter m'n burootje op een 22" widescreen. En dat geldt niet alleen voor die game, geldt voor alle games. Ik ga voor het gebruiksgemak van een console, ten opzichte van het eeuwig moeten upgraden van je PC en dan maar moeten afwachten of je games lekker draaien, omdat een of andere driver of OS weer eens vaag doet.

Verder denk ik dat je, qua exclusive console titels, bij de X360 gewoon niet aan het juiste adres bent. Die leent er zich gewoon te goed voor om games te gaan porten naar de PC, ook door MS eigen Games for Windows merk. Dan ben je met een PS3 inderdaad beter af. Gelukkig ben ik in een positie dat ik alle games op alle platformen kan spelen als ik zou willen, behalve de Wii want dat trek ik echt niet :9

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2008 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 16:07

Smoonshine

Feyenoord!!

Armada schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:36:
[...]

Niemand heeft hier een rare bijsmaak van? Blijkbaar ben ik de enige die zich hier meer en meer bekocht voelt... :?
Ik kan me wel vinden in je argumenten. Maar ik denk er niet aan om de 360 de deur uit te doen. Daar vind ik een console veel te relaxt. Je hoeft je niet druk te maken of je specs voldoende zijn om een spel te spelen. Geen getweak aan instellingen voor net die paar fps meer. Ik ga nu lekker op de bank liggen, druk er een spel in en kan lekker mijn gang gaan.

Uiteindelijk heb ik wel een 360 genomen om de exclusives ten opzichte van de PS3. In dat ligt is het wel zuur dat de ene na de andere exclusive ook richting de PC gaat. Maar als ik zie welke systeemeisen spellen als GoW en Assassins Creed hebben, dan heb ik er helemaal geen spijt van dat ik ooit die 400 euro aan de 360 heb uitgegeven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Armada schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:36:
[...]

De meeste 360 eigenaren hebben zo'n ding ook omdat ze
1) geen zin hebben om de pc te upgraden en/of
2) gamen vanaf de bank fijner vinden dan achter de PC

dat andere mensen er ook van kunnen genieten kan me echt niets schelen. Mass Effect wordt niet ineens minder leuk of zo... En een half jaar vind ik best veel in game-land om op een titel te wachten.
Ik snap je punt, maar weinig mensen zitten in jouw situatie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:16
ik kan eigenlijk niet eens een maand op LO wachten laat staan dat ik nog een half jaar zou wachten op de pc versie van LO (niet dat die komt ofzo, gewoon ter voorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:49:
Je weet dat de Xbox360 in feite gewoon een PC is, iig qua architectuur.
De architectuur is juist volledig anders dan die van een PC. Voor zover ik kan zien is de architectuur van de Xbox 360 beter te vergelijken met die van de Gamecube dan van de PC. Microsoft heeft wel voor de Xbox 360 een DirectX API opgezet die vergelijkbaar is met die van de PC. Dat is een mogelijke reden dat spellen zo makkelijk heen en weer gepoort kunnen worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Xander84 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:53:
[...]

Er zit inderdaad een ventilator in de voeding (al maakt die nauwelijks lawaai normaal). Als je je hand voor die gaatjes houdt die er aan de voor en achterkant zitten voel je ook duidelijk een airflow.
Okay, dat vermoedde ik al. In de nieuwe voedingen (175 Watt) zit geen ventilator iig. Deze voeding is ook veel lichter dan de 203 Watt versie. Ik krijg iig een nieuwe 175 Watt voeding opgestuurd, zojuist gebeld door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

SeamusXanthus schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:11:
[...]

De meeste 360 eigenaren hebben zo'n ding ook omdat ze
1) geen zin hebben om de pc te upgraden en/of
2) gamen vanaf de bank fijner vinden dan achter de PC

dat andere mensen er ook van kunnen genieten kan me echt niets schelen. Mass Effect wordt niet ineens minder leuk of zo... En een half jaar vind ik best veel in game-land om op een titel te wachten.
Ik snap je punt, maar weinig mensen zitten in jouw situatie denk ik.
Dan ben ik de enige gek blijkbaar hier die het upgraden van de PC juist geen probleem vindt, die het wel leuk vindt om meer prestaties met wat tweaks uit zijn PC te halen en er toch een console erbij heeft om meer spreiding qua genres te hebben. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 15:49:
Je weet dat de Xbox360 in feite gewoon een PC is, iig qua architectuur. Dus het is makkelijk cashen voor ontwikkelaars om de top X360 games ook naar de PC te porten.
Ik denk dat je de feiten wat door elkaar haalt. De eerste xbox was inhoudelijk inderdaad een pc, maar de 360 heeft een compleet andere architectuur. Omzetten vraagt wel degelijk inspanning. De reden waarom het toch relatief eenvoudig gaat is omdat de API's voor de 360 goed lijken op de API's van directx (ze komen immers beiden van microsoft).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 09:51
Armada schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 17:37:
[...]Dan ben ik de enige gek blijkbaar hier die het upgraden van de PC juist geen probleem vindt, die het wel leuk vindt om meer prestaties met wat tweaks uit zijn PC te halen en er toch een console erbij heeft om meer spreiding qua genres te hebben. :/
Ik heb een mooie 5 jaar oude HP Evo met 64 mb shared video memory. Dat ding zweet al bij gamehouse games :) Misschien heb ik wel het voordeel dat ik sowieso niks 'moet' spelen. Als een spel exclusief ergens uitkomt op een platform dat ik niet heb dan heeft dat spel pech want dan ga ik het niet spelen. En als het weet ik veel hoeveel later uitkomt op het platform dat ik wel heb, dan is dat mooi en kan ik kiezen of ik het wil spelen. Maar goed, ik ben dan ook absoluut niet representatief voor de gemiddelde gamer, want over het algemeen gesproken speel ik spellen die al een tijdje uit zijn. Ik heb om precies te zijn 1 spel full price in de winkel gekocht en dat was Oblivion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

[...]

Dan ben ik de enige gek blijkbaar hier die het upgraden van de PC juist geen probleem vindt, die het wel leuk vindt om meer prestaties met wat tweaks uit zijn PC te halen en er toch een console erbij heeft om meer spreiding qua genres te hebben. :/
Ik ben precies hetzelfde. :D

Dat is geen probleem toch! _/-\o_

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Ik heb een tijd gewacht tot er nieuwe lichtingen van de xbox360 zijn, omdat ik geen zin heb om een te krijgen die ROD kan krijgen.
Zijn de nieuwere lichtingen nou wat beter bestand hier tegen of komt het nog steeds regelmatig voor?

Ik wil er toch graag een hebben voor DMC4...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:25
Hier hebben wij niets aan. Voeg elkaar anders toe op IM ofzo :)

[ Voor 87% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2008 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:25
kmf schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:20:
Ik heb een tijd gewacht tot er nieuwe lichtingen van de xbox360 zijn, omdat ik geen zin heb om een te krijgen die ROD kan krijgen.
Zijn de nieuwere lichtingen nou wat beter bestand hier tegen of komt het nog steeds regelmatig voor?

Ik wil er toch graag een hebben voor DMC4...
Falcon is prima. Ook al heb ik een normale x360, nog nooit RROD gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door SCIxX op 13-02-2008 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

[...]

Ik heb een console omdat ik dat leuker vind, maar ook omdat ik zelf 2 laptops heb. Als ik dus een Game PC zou kopen, zou het echt puur en alleen voor de games zijn, omdat ik de rest makkelijk af kan met mijn laptops (T7700, 4GB etc. geen lullige dingen dus).

Het enige wat ik speel op PC zijn RTS games, maar spellen zoals Generals, Anno 1603 etc draaien ook wel op mijn X2300 laptop kaartje ;) Zou ik er echter Mass Effect of Assassins Creed op installeren, dan ontploffen ze :)

Misschien dat ik voor RA3 een uitzondering ga maken.

Verder speel ik gewoon veel liever mijn games op de console :)

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 13-02-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Nu online
Mag ik mischien vragen wat een RROD is ?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Possible schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:34:
Mag ik mischien vragen wat een RROD is ?
Red Ring of Death (a.k.a. 360 kaduuk)

Probleem bij launchboxes tot en met productie eind vorige zomer. Zo'n 30% schijnt er last van te krijgen. Overigens is het wel zo, dat als hij nu gerepareert word, de fout in principe niet terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Zulk soort opmerkingen zijn vrij offtopic, niet? ;)

[ Voor 94% gewijzigd door TheZeroorez op 14-02-2008 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heb bijna alles unlocked in Rez HD, nog eventjes te gaan :*)
De easter egg die in de originele Rez zat zit er ook nog steeds in. Vroeger heb ik die nooit kunnen unlocken.
Nu wel dus: speel als een morolian uit het spel "Space Channel 5". Inclusief alle bijhorende geluidjes :D.
Verassend genoeg waren er nog geen video's van te vinden, dus heb ik er zelf maar eentje gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:37
Vandaag Eternal Sonata gekocht voor 29,95 in Bart Smit. Niet geaarzeld en meteen gekocht.
Toch al vaak positieve reviews gelezen over dit game. Het is eigenlijk mijn eerste game van dit genre en het ziet er mij leuk uit.

Enkel nog geen tijd gehad om het te spelen, morgen ook al niet! :'( Dus zal het vrijdag worden.

Iemand een idee wat voor content download hiervoor verkrijgbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:30

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sweet ! Bedankt voor de tip :)
Morgen ook 's halen dan. Ik vond de demo al vrij goed te doen, maar wilde er geen 60 euro voor neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Je zult er geen spijt van krijgen! Eternal Sonata is een geweldig spel!
Ik heb hem samen met 2/3 vrienden uitgespeeld in 2 weekenden doorhalen :D

De cutscenes die soms langer dan 30 minuten duren zijn eigenlijk het enige minpuntje! ;)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Laatst online: 25-01-2022
Ik zit al 4 dagen te tobben. Word het nu Burnout paradise of DMC4 als volgende aankoop.
Beide demo's gespeeld maar kan er maar een klein beeld van krijgen. Bij Burnout omdat de challenges wel erg beperkt zijn in de demo en DMC heeft wel een vette combat maar 1 x doodgaan en je staat weer in het menu. Qua graphics zien ze er beide gelikt uit. En beide demo's zijn zover ik kan beoordelen ook wel "vetjes"
Wie o wie zal het worden. Ben bijna geneigd ienemienemutte in de shop te gaan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Doppert op 13-02-2008 23:58 ]

http://raptr.com/Doppert/about

• hevling
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:37
ReCreator schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:45:
Je zult er geen spijt van krijgen! Eternal Sonata is een geweldig spel!
Ik heb hem samen met 2/3 vrienden uitgespeeld in 2 weekenden doorhalen :D

De cutscenes die soms langer dan 30 minuten duren zijn eigenlijk het enige minpuntje! ;)
Dat is wel lang. Hopelijk zijn deze scenes ook de moeite waard om te zien. Een ontspannend momentje tijdens een ontspannend potje gamen, zalig gewoon. :)

Volgens de reviews mag ik mezelf toch aan 30-40u spelplezier verwachten, klopt dit?
Ik ben nu éénmaal niet zo een snelle gamer, doe het liever rustig aan. :9

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Doppert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:57:
Ik zit al 4 dagen te tobben. Word het nu Burnout paradise of DMC4 als volgende aankoop.
Beide demo's gespeeld maar kan er maar een klein beeld van krijgen. Bij Burnout omdat de challenges wel erg beperkt zijn in de demo en DMC heeft wel een vette combat maar 1 x doodgaan en je staat weer in het menu. Qua graphics zien ze er beide gelikt uit. En beide demo's zijn zover ik kan beoordelen ook wel "vetjes"
Wie o wie zal het worden. Ben bijna geneigd ienemienemutte in de shop te gaan doen.
Kan de keuze wel wat simpeler voor je maken, ben je meer van de singleplayer of de multiplayer? ;) Hoe dan ook, aan beide spellen heb je een topper.

[ Voor 78% gewijzigd door DeepSeven op 14-02-2008 00:03 ]

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Doppert schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 23:57:
DMC4 is echt zo'n spel van dat hoemeer je het speelt hoe beter het word. Dat het zo moeilijk is vind ik juist 1 van de pluspunten. De combat is echt behoorlijk diep, waardoor je heel veel verschillende manieren van spelen hebt. Check het onderstaande filmpje maar eens als je wilt zien hoe een wat meer geoefende speler het spel speelt.

http://www.youtube.com/wa...tlyWatched&page=1&t=t&f=b

• SeamusXanthus
thomasvdw schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:01:
[...]

Dat is wel lang. Hopelijk zijn deze scenes ook de moeite waard om te zien. Een ontspannend momentje tijdens een ontspannend potje gamen, zalig gewoon. :)

Volgens de reviews mag ik mezelf toch aan 30-40u spelplezier verwachten, klopt dit?
Eternal Sonata is idd 30-40 uur. Mooi, goed spel. Alleen erg jammer dat het gevechtsysteem pas los komt op het einde (in de bonus dungeon). Tot die tijd is button bashing wel voldoende om te winnen. En erg weinig side quests.

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:15
thomasvdw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:52:
Vandaag Eternal Sonata gekocht voor 29,95 in Bart Smit. Niet geaarzeld en meteen gekocht.
Toch al vaak positieve reviews gelezen over dit game. Het is eigenlijk mijn eerste game van dit genre en het ziet er mij leuk uit.

Enkel nog geen tijd gehad om het te spelen, morgen ook al niet! :'( Dus zal het vrijdag worden.

Iemand een idee wat voor content download hiervoor verkrijgbaar is?
Dat is zeker een koopje, binnenkort ook maar eens gaan shoppen :)

• Nitai
  • Laatst online: 16:04

Nitai

Live the life you love.

Alabama_man schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:18:
[...]

DMC4 is echt zo'n spel van dat hoemeer je het speelt hoe beter het word. Dat het zo moeilijk is vind ik juist 1 van de pluspunten. De combat is echt behoorlijk diep, waardoor je heel veel verschillende manieren van spelen hebt. Check het onderstaande filmpje maar eens als je wilt zien hoe een wat meer geoefende speler het spel speelt.

http://www.youtube.com/wa...tlyWatched&page=1&t=t&f=b
Niet te geloven, echt heel gaaf! :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Ik heb zelf al het een en ander doorgelezen, maar heb nog niet echt een antwoord gevonden. Misschien kan iemand hier helpen of me doorverwijzen?

In ieder geval: ik wil graag een xbox aan mijn TV hangen, en vervolgens een externe HD aan de xbox aansluiten. Daarop wil ik dan alle muziek van mij en mijn vriendin, foto's, films etc etc zetten. Deze moeten dan benaderbaar zijn via de TV (ik begrijp dat TVersity daarvoor goed is?), maar ik wil ze ook via de beide laptops kunnen benaderen. Bij voorkeur ook via i-tunes zodat we ipods kunnen synchroniseren.

Kan dit, of is het teveel gevraagd en moet er een media center pc komen?

Alvast bedankt!

Verwijderd

thomasvdw schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 00:01:
[...]

Cutscenes zijn zker de moeite waard om te zien als je de verhaal wil volgen(dat trouwens dieper is dan je zou denken :D)
Egt geweldig spel zker een aanrader.
ik had er 30 uur over gedaan en heb niet eens alle side quests gedaan(als je voor het eerst speelt raad ik je ook aan om de side quests te doen, levert je soms leuke dingen op)

• thomasfilius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 13:10

thomasfilius

zappaeske strapatsen

Heb gisteren bij de Dixons 'Skate' gekocht voor 34,95 euro.

Ben erg verslaafd geweest aan Tony Hawk Pro Skater 2, maar de versie daarna konden mij niet meer bekoren. Levels te donker, vage adventure-achtige opdrachten, haperende besturing. Bottomline: lekker rond boarden en overal over heen grinden was er niet meer bij.

Na de verplichte intro van 'skate' te hebben gekeken - die overigens erg grappig was - gelijk de free skate mogelijkheid ingedoken. In de hoop een lekker potje te freestylen bleek ik behandiger in het breken van m'n botten. 30 minuten lang heeft het hoofd van mn character meer asfalt gezien dan mn board zelf.

Na een voedzaam avondmaal, toch maar weer een poging gewaagt. Ditmaal de 'career mode' waar je de basics krijgt uitgelegd. Na een aantal 'Aha!' en 'Ow, gaat dat zoooow' lukte het me beetje bij beetje om hier en daar een paar lekkere runs er uit te persen. Nog steeds met het nodige vallen en opstaan.

Een simpel ollie zet je niet door een knop in te drukken maar door ed beweging te maken met je rechter analoge stick. De linker gebruik je om je lichaam te besturen, bijvorbeeld na een grind je board weer recht te krijgen. Dit vereist de nodige oefening maar heb je het eenmaal in de vingers gaat het je een stuk gemakkelijker af.

Na een paar uur oefenen kreeg ik de besturing eindelijk onder de knie, met als resultaat weer heerlijk skateboarden. De camera angle is in het begin wat tricky, recht achter je en heel dicht bij de grond, diepte inschatten is in het begin wat moeilijk hierdoor. Echter als je de besturing eenmaal door hebt zorgt juist die camera-angle ervoor dat je helemaal in het spel opgaat. Gevolg: euforische toestand na een enorme grind.

Conclusie: vet spel, zeker voor die prijs.

Watch out where the huskies go an' don't you eat that yellow snow!

Verwijderd

Skate is inderdaad een super vet spel, alleen denk ik niet voor iedereen weggelegd (maar dat geldt overal wel voor). Het enige echt grote nadeel vind ik ook in de controls zitten. Als je bv multiplayer doet of je hebt van die opdrachten dat je een trucje na moet doen; het lijkt allemaal teveel op elkaar zodat je bv ipv trucje A ineens trucje B doet etc. Verder ga je altijd vaak op je bek, maar dat is dan wel weer realistisch :)

Wat Tony Hawk betreft vond ik het na 2 eigenlijk bergafwaarts gaan. Tony Hawk 2 op de DC is de beste versie van Tony Hawk games, imho.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 11:56 ]

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-09 09:53
thomasvdw schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:52:
Alle THQ games zijn op dit moment maar 30,- bij de BS.
Ook Conan bijvoorbeeld.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Skate is een topper, alleen heb ik nog steeds die X-Games niet vrij gespeeld omdat latere challenges echt bijna onmogelijk zijn.

Voor mij dan. ;)

Toch is het zeker weten 1 van de leukste spellen van 2007.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mr. D schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:16:
Ik heb zelf al het een en ander doorgelezen, maar heb nog niet echt een antwoord gevonden. Misschien kan iemand hier helpen of me doorverwijzen?

In ieder geval: ik wil graag een xbox aan mijn TV hangen, en vervolgens een externe HD aan de xbox aansluiten. Daarop wil ik dan alle muziek van mij en mijn vriendin, foto's, films etc etc zetten. Deze moeten dan benaderbaar zijn via de TV (ik begrijp dat TVersity daarvoor goed is?), maar ik wil ze ook via de beide laptops kunnen benaderen. Bij voorkeur ook via i-tunes zodat we ipods kunnen synchroniseren.

Alvast bedankt!
Dat gaat dus niet werken, een xbox kan niet als server gebruikt worden. Als ik jou was zou ik je xbox aan het netwerk koppelen (liefst bekabeld zodat je van hd kan genieten). Vervolgens een random computer in het huis opzoeken, hier de schijf op aansluiten en tversity installeren zodat je media kan streamen naar je xbox. Dan moet je op de computer waar je itunes wil gebruiken even een netwerkschijf aanmaken naar je muziekbestanden (met read&write) en op de laptops doe je hetzelfde maar dan naar je foto's. Zonder tversity kan je alleen xvid, divx en wmv's afspelen en geen dvds of mkv's van het netwerk of je schijf plukken. Tversity zet de betanden on the fly om om deze te bekijken. Of je koopt inderdaad een media center pc(deze moet dan wel aan de tv hangen) en dan hoef je je dus niet zorgen te maken over de bestandsformaten (voor dvd's en mkv's moet je een ander programma gebruiken dan media center).

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:50
Zijn nu Year of the Rat aanbiedingen op Play-Asia, kon zelf niks interessants vinden, maar zitten wel goedkope dingen tussen

• SH4D3H
SH4D3H schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 19:40:
[mbr]Zulk soort opmerkingen zijn vrij offtopic, niet? ;)[/mbr]
Volgens mij stond hier mijn opmerking over de knullige manier waarop Lost Odyssey (een Xbox360 spel) in de VS en in de EU in een doosje wordt gepropt, incl. plaatje.
Wat is daar off-topic aan?

Het is belachelijk dat je voor de prijs die je hier betaald niet eens een fatsoenlijk doosje krijgt.

Edit:
Afbeeldingslocatie: http://xs224.xs.to/xs224/08074/crapage798.jpg
Dit plaatje dus :)

@hieronder: nieuw?

[ Voor 10% gewijzigd door SH4D3H op 14-02-2008 19:50 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 22:01

Dennahz

Life feels like hell should.

Woei Assasins Creed besteld vie eBay voor 30 euro inclusief verzenden :9

* Dennahz zin in :D Xboxje is gefixt dus :)

Twitter

• DarkShadow
Ik heb net Mass Effect uitgespeeld en ik kijk nu alweer uit naar de volgende RPG. En dat wordt dus Eternal Sonata, ga er ook maar eens op jagen.

Moet ook nog Assasins Creed en Bioshock uitspelen. Ook nog de Orange Box :P. Toch gek dat de shooters en action games die in eerste instantie heel vet lijken je minder aandachtig kunnen laten spelen. Ik moet wel zeggen dat ik The orange box nog niet de kans heb gegeven.

• PWM
  • Niet online

PWM

Zit previews te lezen van Bully. Schijnt toch wel een leuk spel te worden.
DarkShadow schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 20:26: Toch gek dat de shooters en action games die in eerste instantie heel vet lijken je minder aandachtig kunnen laten spelen. Ik moet wel zeggen dat ik The orange box nog niet de kans heb gegeven.
Same here. Heel lang naar The Orange Box uitgekeken, maar nog geen 1 seconde bekeken, laat staan gespeeld.

Halo 3 begon roet in het eten te gooien. CoD4 en PGR4 kwamen daarover heen. Nu word The Orange Box waarschijnlijk een budget titel voor mij, na GTA4.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 14-02-2008 20:42 ]

• Schweino
Mr. D schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:16:

Alvast bedankt!
Ik zou zeggen regel een oude xbox voor een paar tientjes en lees [XBMC] Ervaringen met Xbox media center - Deel XI eens door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn eerste XBLA titel waarbij ik 200/200 achievementpoints heb behaald: Puzzel Quest.
Wat een verslavend en leuk spel! Ik heb er heel wat uren aan besteed, maar het speelt heel ontspannend.
Met Guitar Hero 3 en Test Drive Unlimited kom ik maar niet verder, daarnaast liggen hier nog Viva Piñata, PGR4, Burnout Revenge, Oblivion en COD4. Pfff teveel keuze :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Puzzle Quest is geniaal ja. Het is dat ik hem al op de PSP had anders had ik hem zeker gekocht. Kost een tientje en je hebt dan iets van 40 uur speelplezier. En dan zit er door de RPG elementen nog veel meer diepgang in dan normaal. Jammer dat dit soort spellen niet meer aandacht krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 16:04

Nitai

Live the life you love.

Ik had Puzzlequest op de DS gespeeld op weg naar Thailand. Geniaal spel inderdaad :) De graphics waren niet al te best en de bediening was soms houterig. Ik vond het erg op Bejewled lijken, alleen had je nu die spells e.d. eromheen. Juist dat laatste geeft een extra belevenis aan het spel.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16:22

seninha

god's right foot

Gisteravond een UPS man voor de deur gehad met mn gerepareerde Xbox360 :)

Nu wil ik deze voornamelijk gaan gebruiken om HD WMV af te spelen. Nu heb ik thuis een server draaien met Windos XP pro (Celeron 1200 , 512mb intern).
Bedoeling is dus om alleen deze WMV file te streamen.
Ten eerste , gaat dit lukken met deze PC specs?
en ten tweede , ik het Tversity geinstalleerd en ingesteld maar op de een of ander maneir zit mn Xbox de server niet :?

Ik heb al verschillende FAQ hierover gelezen en steeds wordt er aangegeven dat je in je PC toetemming moet geven aan de XBOX360.
Probleem is dat ik via de PC de Xbox niet kan zien.

Meeste tutorials zijn trouwens ook gemaakt om met een Vista PC te connecten.

Iemand enig idee hoe ik deze WMV files zonder probleem kan streamen??

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:32

On_E

Housemusic

Puzzle Quest heb ik ooit gekocht op XBLA, maar nog te weinig gespeeld eigenlijk ondanks dat het wel leuk is.

Maar mijn backlog is sowieso nog erg groot, heb altijd de neiging de nieuwste games op release te kopen, terwijl ik nog tig andere niet uitgespeelde games heb liggen…

Daarom dus op het moment nog bezig met The Darkness, iedere keer als ik het weereens speel verbaas ik me erover hoe tof het eigenlijk is, en waarom ik het niet al maanden geleden heb uitgespeeld. ;)

Ook Mass Effect ben ik nog volop aan het spelen, lvl 18 pas ofzo, dus nog erg lang te gaan, en verder af en toe Skate, Virtua Fighter 5, en Fifa 08.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:22:
Gisteravond een UPS man voor de deur gehad met mn gerepareerde Xbox360 :)

Nu wil ik deze voornamelijk gaan gebruiken om HD WMV af te spelen. Nu heb ik thuis een server draaien met Windos XP pro (Celeron 1200 , 512mb intern).
Bedoeling is dus om alleen deze WMV file te streamen.
Ten eerste , gaat dit lukken met deze PC specs?
en ten tweede , ik het Tversity geinstalleerd en ingesteld maar op de een of ander maneir zit mn Xbox de server niet :?

Ik heb al verschillende FAQ hierover gelezen en steeds wordt er aangegeven dat je in je PC toetemming moet geven aan de XBOX360.
Probleem is dat ik via de PC de Xbox niet kan zien.

Meeste tutorials zijn trouwens ook gemaakt om met een Vista PC te connecten.

Iemand enig idee hoe ik deze WMV files zonder probleem kan streamen??
Windows MediaPlayer 11 moet gewoon werken. Stream zelf via windows xp, misschien heeft vista wat extra instelling nodig.

PC specs lijkt me geen probleem want het decoden wordt door de xbox zelf gedaan. Een pc die via ethernet 10/mbit per seconde kan streamen moet voldoende zijn.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 16:22

seninha

god's right foot

WMP11 moet dus het streamen zorgen?Verder niets anders???

Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de server de Xbox zit staan??
Want als ik via WMP11 al mn films share gebeurt er verder niet. Voa mn Xbox is de PC niet te zien en andersom ook niet :(

Even voor de duidelijkheid : ik werk met XP Pro.

Op mn eigen PC heb ik wel Vista en daar zie ik de Xbox zonder probleem. Maar dat is geen optie

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens: DubbelU wacht ook nog steeds op bol.com. Ik had hem op 29 januari besteld. Heb inmiddels wel zelf een 360 gehaald bij de MM. Maar met geld terugstorten is bol.com ook niet de snelste.
[/quote]

Ik had de xbox360 (2x wireless controller, halo3, forza + nog een game) aanbieding bij bol.com besteld, maar helaas geen HDMI 8)7. Terwijl het wel op de website stond. Xbox 360 retour gezonden, en wacht al meer dan een week op mijn geld. Ze zijn zo traag als dikke....... :(

Ik heb hem ook bij Media Markt gehaald de xbox 360 elite. Mooi apparaat!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2008 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:48:

Ik heb hem ook bij mm gehaald de xbox 360 elite. Mooie apparaat. Ik had de aanbieding bij bol.com besteld, maar geen HDMI 8)7. Terwijl het wel op de website stond. Xbox 360 retour gezonden, en wacht al meer dan een week op mijn geld. Ze zijn zo traag als dikke....... :(
Geen HDMI op een Elite?

Heb je goed gekeken?

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 15-02-2008 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:58:
[...]

Geen HDMI op een Elite?

Heb je goed gekeken?
Elite wel HDMI, maar niet de vorige die ik bij Bol.com had besteld. (wat wel op de website vermeldt stond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-10 13:11
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 11:31:
WMP11 moet dus het streamen zorgen?Verder niets anders???

Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat de server de Xbox zit staan??
Want als ik via WMP11 al mn films share gebeurt er verder niet. Voa mn Xbox is de PC niet te zien en andersom ook niet :(

Even voor de duidelijkheid : ik werk met XP Pro.

Op mn eigen PC heb ik wel Vista en daar zie ik de Xbox zonder probleem. Maar dat is geen optie
Firewall uit.. WMP 11 sharen uit.
Hierr filmpje met uitleg.
http://www.gamekings.tv/i...rdware-woensdag-tversity/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-09 18:51
seninha schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 10:22:

WMP11 zou direct moeten werken als je sharing daar aanzet, als ze elkaar niet zien dan kan er een firewall in de weg zitten en/of je hebt een bepaalde poort naar je Vista PC geforward waardoor die je server niet ziet.

TVersity is stukken beter dan WMP11 maar je moet wel een aantal dingen doen om het aan de praat te krijgen:

Ten eerste: Heb je voor TVersity ook MediaServer.exe toegevoegd aan de uitzonderingen in je Windows firewall, en ten tweede: Heb je in de router poort 41952, zowel TCP als UDP, geforward naar je server waarop je TVersity draait?

En als je TVersity wilt gaan gebruiken moet je de WMP11 sharing uitzetten en tevens moet je ervoor zorgen dat je de LAN netwerk adapter op je server als eerste in je network connections zet, al deze dingen staan beschreven in het volgende artikel:

http://www.tweaktown.com/articles/1002/1

En de netwerk adapter volgorde aanpassen:
http://forums.tversity.com/viewtopic.php?t=9521 (gewoon zorgen dat jouw netwerk adapter helemaal bovenaan staat met het pijltje, kan zijn dat je toch moet herstarten hiervoor).

Ik kan met deze guide (nog bedankt Hen3s voor het posten van de link) al het videomateriaal op me PC streamen naar de 360, zelfs .vob files vanaf een externe usb disk aan me pc werken perfect.

Enige nadeel is dat ik ook Hamachi gebruik en hiervoor moet de virtuele Hamachi netwerk adapter eerste in het lijstje van adapters zijn en voor TVersity de gewone LAN adapter dus het vereist een reboot als ik van de ene naar de andere wil. Het zou moeten werken zonder reboot maar dat is niet altijd het geval namelijk. Ik hoop dat jij en anderen hier wat aan hebben :)

Edit: FYI: ik heb trouwens geprobeerd te streamen met de Hamachi adapter als eerste in het lijstje maar dan krijgt de 360 geen verbinding met de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door MaTr1x op 15-02-2008 12:54 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Even een vraagje, werken de XBOX 1 Live starter kits ook voor de 360? Kan me herinneren dat dat het geval was, maar weet het niet meer zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Walkman schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 12:53:
Even een vraagje, werken de XBOX 1 Live starter kits ook voor de 360? Kan me herinneren dat dat het geval was, maar weet het niet meer zeker....
Yep, die werken gewoon
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.