Moet je voor lost oddysee echt een jap rpg liefhebber zijn of is het ook een leuk spel als je echt geniet van Mass Effect? Ik wil namelijk meer rpgs als mass effect, helaas zijn dat maar zeldzaamheden, bioware moet eens wat harder doorwerken.
ja ik ben bang van wel, random encouters zijn eigenlijk nog zwaar irritant zelf voor mij als jap rpg fanDarkShadow schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 12:53:
Moet je voor lost oddysee echt een jap rpg liefhebber zijn of is het ook een leuk spel als je echt geniet van Mass Effect? Ik wil namelijk meer rpgs als mass effect, helaas zijn dat maar zeldzaamheden, bioware moet eens wat harder doorwerken.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Och, valt nog goed mee. Ze hebben de encounter rate in LO zeer laag gehouden en gewoon de moeilijkheidsgraad per gevecht wat hoger gemaakt. Ik loops soms meer dan een minuut rond zonder een enkele encounter. In enchanted arms bijvoorbeeld had je letterijk om de 4 stappen een random encounter.
En iedere encounter is weeral een kans om te levelen, ik heb dat nooit erg gevonden
En iedere encounter is weeral een kans om te levelen, ik heb dat nooit erg gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 08-02-2008 13:37 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
is de muziek dan wel goed?? want bij ff3 op mijn ds vind ik de muziek super erritant worden als je om de 2 stappen de muziek even hoort stoppen om dan in een gruwelijk erritante loop te gaan.. anders moet ik ff muziek op de hd gaan zetten van me xbox, want ik kan tegenwoordig me laptop niet meer bereiken via de xbox
Beste muziek ooit in een spel imho
Net gebeld door de 2e lijn. Mijn xbox 1 account is niet te migreren omdat deze inactief is. Heb deze sinds 2004 niet meer gebruikt. Ze vertellen me dat alleen actieve xbox 1 accounts gemigreerd kunnen worden naar de 360. Een workaround zou zijn om op mijn xbox 1 mijn account weer te activeren met een creditcard, en deze vervolgens te migreren naar de 360.....Schweino schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:48:
Ik heb nog een vraag over het migreren van een oude xbox 1 live account naar mijn 360. Mijn oude account (Schweino) heb ik jaren geleden (begin 2003) geregistreerd. Nu wil ik deze importeren op mijn 360 en wordt gevraagd naar mijn naam, laatste 4 nummers van mijn creditcard, postcode en telefoonnummer. Nu heb ik deze gegevens allemaal netjes ingevoerd en krijg toch de melding dat het niet klopt. Microsoft gebeld en zij hebben het gecontroleerd en alles klopt...... De mensen die ik heb gesproken hebben aangegeven dat ze nu ook niet weten hoe het verder moet en het doorgezet naar de 2e lijn.
Heeft iemand hier ook ditzelfde probleem gehad en was er een oplossing voor? Zou graag mijn oude gamertag weer willen gebruiken namelijk....

Klinkt mij vreemd in de oren.... M'n oude account staat nu dus doelloos geregistreerd en ik kan er dus niets meer mee.
Verwijderd
Mijn god wat is Lost Odessey supervet hee!! Voor je het weet zit je tot 5 uur s'ochtends achter je X360
. Ik kon écht maar niet stoppen, de game pakt je beet en laat je niet meer los. De graphics, het verhaal, de sfeer, de voice acting, alles klopt aan deze game. De intro is de mooiste die ik in heel mijn leven gezien heb.
Deze game is écht een aanrader voor alle RPG fans. Ik dacht dat ik met Mass Effect een aardig hoogtepunt bereikt had, maar als het zo doorgaat gaat Lost Odessey daar nog een stapje overheen.
Deze game is écht een aanrader voor alle RPG fans. Ik dacht dat ik met Mass Effect een aardig hoogtepunt bereikt had, maar als het zo doorgaat gaat Lost Odessey daar nog een stapje overheen.
Hoe moeilijk zijn de boss fights ??? Heb er zo'n hekel aan om 20+ keer dezelfde battle te moeten doen...Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:54:
Mijn god wat is Lost Odessey supervet hee!! Voor je het weet zit je tot 5 uur s'ochtends achter je X360. Ik kon écht maar niet stoppen, de game pakt je beet en laat je niet meer los. De graphics, het verhaal, de sfeer, de voice acting, alles klopt aan deze game. De intro is de mooiste die ik in heel mijn leven gezien heb.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Boss fighters zijn moeilijk, maar wel erg uitdagend na horen zeggen. Imo alleen een pluspunt.
[ Voor 17% gewijzigd door SCIxX op 08-02-2008 15:00 ]
ik was net naar de free record shop gegaan en zag daar Halo 3 staan voor 10,- en dacht dat t niet klopte, ik vroeg dus of het stickertje verkeerd zat maar dat was ook niet. blijkbaar is dat een teruggeef actie. mensen die t spel uitspelen kunnen dat terugbrengen en vangen er nog 15 euro voor ofzo.. maar goed nu dus halo 3 voor een tientje gekocht:P
Verwijderd
Aardig van FRS om een spel in te kopen voor 15 euro en te verkopen voor een tientje..Sqorpius schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:12:
ik was net naar de free record shop gegaan en zag daar Halo 3 staan voor 10,- en dacht dat t niet klopte, ik vroeg dus of het stickertje verkeerd zat maar dat was ook niet. blijkbaar is dat een teruggeef actie. mensen die t spel uitspelen kunnen dat terugbrengen en vangen er nog 15 euro voor ofzo.. maar goed nu dus halo 3 voor een tientje gekocht:P
Maar je heb iig een mooie deal.
Verwijderd
Voor wat het waard is...
Ik zag gisteren bij Bart Smit in Utrecht ( tot mijn verbazing althans ) , dat er wat games cheaper zijn geworden. Ik zag het daarna ook bij de FRS op Adam CS.
Assasins Creed voor 49,95,-
Skate en Stranglehold voor 39,95 ,-
Ik zag gisteren bij Bart Smit in Utrecht ( tot mijn verbazing althans ) , dat er wat games cheaper zijn geworden. Ik zag het daarna ook bij de FRS op Adam CS.
Skate is echt een aanrader, zeker voor die prijs.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 15:53:
Voor wat het waard is...
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Techvragen horen niet in dit topic, vragen specifiek over HD-aansluitingen horen niet in Spielerij, en vragen zonder enige inzet horen niet op GoT.. Oftewel: zoek eens wat rond. Tip: 'die drie kabels' heten component
[ Voor 66% gewijzigd door TheZeroorez op 08-02-2008 22:53 ]
Als je hem toch in de winkel gaat kopen kan je beter naar dynabyte gaan, daar is hij €35 en dan gaat er nog eens 10% van af als je daar geregistreerd bent. Maar even een vraagje, heeft iemand hier al devil may cry 4 gehaald? Ik zit er over na te denken of ik hem nu zal halen of dat ze over een half jaar weer met een special edition komen en dat ik dit haal. Ik ben nu weer devil may cry 3 (se) aan het spelen en het blijft gewoon een goed spel waar veel te unlocken valt alleen als ik op internet kijk naar hoe dat met dmc4 zit valt dat me een beetje tegen. Kan ik beter wachten op de special edition of komt deze er helemaal niet?On_E schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:38:
[...]
Skate is echt een aanrader, zeker voor die prijs.
DMC4 is retecool, ben nu in missie 10. Als je de demo tof vond, dan vind je de full game zeker gaaf. Ik ben zelf niet zo weg van sommige puzzels en er zijn wat kleine frustraties zoals de camera soms en backtracking, maar de combat en het upgrade systeem is gewoon zo vet (en de devilbringer natuurlijk, als dante heb ik nog niet gespeeld) dat de minpuntjes daar tegen wegvallen. Absolute aanrader.
Ik dacht vanochtend "f*ck it, ik haal hem" en toen ben ik naar de dynabyte geweest en heb hem gehaald voor €54 maar het is het elke cent waard. Alle cutscenes, de vijanden, de eindbazen, de upgrades en natuurlijk de talloze mogelijkheden van vechten zijn gewoon goed uitgewerkt. Ik ben nog maar bij missie 3 maar ik geniet er echt vanDeepSeven schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 01:01:
DMC4 is retecool, ben nu in missie 10. Als je de demo tof vond, dan vind je de full game zeker gaaf. Ik ben zelf niet zo weg van sommige puzzels en er zijn wat kleine frustraties zoals de camera soms en backtracking, maar de combat en het upgrade systeem is gewoon zo vet (en de devilbringer natuurlijk, als dante heb ik nog niet gespeeld) dat de minpuntjes daar tegen wegvallen. Absolute aanrader.
Verwijderd
Ik heb een vraagje over het online spelen met Virtua Tennis 3: is het normaal dat de bal eventjes blijft hangen ter hoogte van de tegenstander als die ook maar enigszins in de buurt is? Zo kan deze, ook al vliegt de bal keihard in zijn richting, altijd eenvoudig de bal terugslaan. In zeker twee derden van alle wedstrijden heb ik dit meegemaakt. Heel irritant vind ik dat!
Is dit trouwens een cheat of valt dit onder de noemer 'lag'?
Duke-Nukem-3D komt op XBLA !

54euro? wat duur?rockmanz schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 10:31:
[...]
Ik dacht vanochtend "f*ck it, ik haal hem" en toen ben ik naar de dynabyte geweest en heb hem gehaald voor €54 maar het is het elke cent waard. Alle cutscenes, de vijanden, de eindbazen, de upgrades en natuurlijk de talloze mogelijkheden van vechten zijn gewoon goed uitgewerkt. Ik ben nog maar bij missie 3 maar ik geniet er echt van. En de achtergrondmuziek geeft weer zo'n heerlijk dmc gevoel. Ik vind alleen jammer dat dante's gezicht er compleet anders uitziet dan dante uit dmc3, hij ziet er volwassener uit en daarnaast heeft hij minder "cocky" opmerkingen. Nu nog alleen even leren met het exceed systeem om te gaan.
Instant Exceed is heel makkelijk trouwens, gewoon de oplaad knop indrukken als die bijna op het einde van je slag.
Makkelijk? Die timing moet behoorlijk perfect zijn. Ik heb het in de demo geprobeerd en zonder vijanden kreeg ik de timing wel goed, maar als je aan het vechten bent ben ik al zo druk met de combo's bezig om me stylisch meter omhoog te krijgen dat exceed nog even te ver gaat.SCIxX schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:50:
[...]
54euro? wat duur?
Instant Exceed is heel makkelijk trouwens, gewoon de oplaad knop indrukken als die bijna op het einde van je slag.
Net bij de mediamarkt gekeken en dmc4 kost hier ook 55euro, vind het toch wel schandalig duur. Als je hem via play asia inporteerd komt je op ongeveer 45euro inclusief uit.
Je doet net alsof dat wat nieuws is?SCIxX schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 17:03:
Net bij de mediamarkt gekeken en dmc4 kost hier ook 55euro, vind het toch wel schandalig duur. Als je hem via play asia inporteerd komt je op ongeveer 45euro inclusief uit.
55 euro voor een nieuwe game vind ik zelf nog best een schappelijke prijs. Sure, in het buitenland zijn ze goedkoper, maar dat is al tijden zo. Als je voor 10 euro besparing twee weken wilt wachten bestel je ze daar, wil je dat niet haal je ze hier
Veel winkels zitten met hun games nog wel een eind boven de 55 euro, dus of het uberhaupt 'schandalig duur' is valt nog te bezien.
[ Voor 25% gewijzigd door BM op 09-02-2008 17:30 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik las dat een aantal mensen hun xbox 360 (megabundel 389 euro) bij de bol.com gekocht hebben. Nu begreep ik dat de levertijd nogal kan oplopen. Maar zijn er al mensen die hem binnen gehad hebben? Hoelang heeft het ongeveer geduurd voor je hem binnen had. Zit er daadwerkelijk die hdmi uitgang op? Ik las op dit forum dat wanneer je de 175 watt voeding hebt, je de nieuwste uitgave van de xbox 360 hebt. Is dit ook het geval bij die van de bol.com?
Ik heb een post gelezen van iemand die hem gekregen had zonder HDMI (hoewel per mail was toegezegd dat hij wel HDMI zou hebben).knackje schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:15:
Ik las dat een aantal mensen hun xbox 360 (megabundel 389 euro) bij de bol.com gekocht hebben. Nu begreep ik dat de levertijd nogal kan oplopen. Maar zijn er al mensen die hem binnen gehad hebben? Hoelang heeft het ongeveer geduurd voor je hem binnen had. Zit er daadwerkelijk die hdmi uitgang op? Ik las op dit forum dat wanneer je de 175 watt voeding hebt, je de nieuwste uitgave van de xbox 360 hebt. Is dit ook het geval bij die van de bol.com?
Verwijderd
Érg moeilijk, zit nu bij de 2e Boss en die is al verdomde lastig. Behoorlijke uitdaging dus. Zó uitdagend dat ik hier af en toe even een kijkje neem:http://www.lost-odyssey.net/gameinfo.php-SaveMe- schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:50:
[...]
Hoe moeilijk zijn de boss fights ??? Heb er zo'n hekel aan om 20+ keer dezelfde battle te moeten doen...
Het is dus wel even hele andere koek als Mass Effect, die je bij wijze van spreken nog met 2 ogen dicht uitspeelde
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2008 18:59 ]
Gaat deze werken ?
http://cgi.ebay.nl/xbox-3...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Aangezien er PAL UK staat ?
Verwijderd
Ik was vandaag even aan het kijken op bol.com en zag die aanbieding staan en herinner mij de slechte ervaring van iemand hier, dus maar even de klanten recensies bekeken.knackje schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:15:
Zitten toch best veel ontevreden mensen tussen. lange levertijd, alleen een rekening krijgen, de bestelling in delen krijgen, zonder hdmi terwijl er wel geadverteerd word etc etc..
Begin trouwens het idee te krijgen dat mijn 360 het langzaam kapot aan het gaan is.
Hij start wel eens opnieuw op als ik mijn tv van hdmi naar tv schakel.
Hij starte vandaag opnieuw op nadat ik een externe harde schijf loskoppelde die uitstond.
*afklopt*
Bij mij duurde het ruim 2 weken voordat ik me xbox in huis huis, 203 watt versie.. WEL hdmi.. maar daar had ik dan wel om gevraagd bij alle mailtjes die ik had verstuurd waar mijn xbox nou bleef.Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:12:
[...]
Ik was vandaag even aan het kijken op bol.com en zag die aanbieding staan en herinner mij de slechte ervaring van iemand hier, dus maar even de klanten recensies bekeken.
Zitten toch best veel ontevreden mensen tussen. lange levertijd, alleen een rekening krijgen, de bestelling in delen krijgen, zonder hdmi terwijl er wel geadverteerd word etc etc..
Begin trouwens het idee te krijgen dat mijn 360 het langzaam kapot aan het gaan is.
Hij start wel eens opnieuw op als ik mijn tv van hdmi naar tv schakel.
Hij starte vandaag opnieuw op nadat ik een externe harde schijf loskoppelde die uitstond.
*afklopt*
Uiteindelijk heeft het bij mij 2 maanden geduurt voordat ik mijn spellen erbij had. (maar die heb ik dan apart besteld met acceptgiro, en die betaal ik niet, heb ik naar hun gemaild, en dat alles wat ze nu naar me sturen ze zelf mogen ophalen, want ik hou het gewoon)
Voorderest wel ze geld waard.. niet de service
Ja, maar ik haal ze meestal uit ebay duitsland.6pack15 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:03:
Gaat deze werken ?
Maar ik vraag me meer af wat dit is
http://cgi.ebay.nl/UNLIMI...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Unlimited gold voor 2 euro?
Er is ergens een site waar je oneindig 2 dagen Xbox Live Gold codes kan aanmaken. Die hint verkoopt ie dus

Dat is zeer slim van die kerel... ga ik ook eens proberen
Nou ik heb net 1,50 betaalt, als ik de url kan posten dan post ik hem wel.
http://www.keepingittwisted.com/xbox_promo_landing.aspx waarschijnlijk.
Muthas schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:18:
Er is ergens een site waar je oneindig 2 dagen Xbox Live Gold codes kan aanmaken. Die hint verkoopt ie dus

Wat een held, als je dit weet te verkopen ben je geen oplichter, dan ben je gewoon goed bezig.
Overigens, als je niet wil wachten op een vertraging bij bol, kan je nog altijd bestellen bij www.consoleshop.nl
Ja dus.PWM schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:36:
[...]
![]()
Wat een held, als je dit weet te verkopen ben je geen oplichter, dan ben je gewoon goed bezig.

Das toch slim bekeken van hem? Ik heb slechts een feedback van 7 (Minimaal 10 nodig voor digitale shiz te verkopen). Anders had ik hetzelfde gedaan maar dan voor 5 euro
Het ging er meer om dat ik veertien euro meer heb betaald om hem meteen te krijgen en ik doelde er daarmee op dat ik nu gewoon in de hype zit. En wat je zegt over het exceed systeem, het is waar dat je die knop moet indrukken enz. maar ik heb de neiging als ik dat probeer om tussenpauzes te nemen tussen slagen door en leidt meestal tot een wond in mijn zij als eindresultaat. Maar het is echt een bruut spel, heb net voor het eerst mijn devil trigger geactiveerd en ik kan niet wachten tot ik als dante kan spelen.SCIxX schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:50:
[...]
54euro? wat duur?
Alan Wake staat dus inderdaad voor 2008 op het programmaMicrosoft Game Studios head Shane Kim:
The Microsoft exec was quiet on currently unannounced titles, but did point to a trio of top-tier games the publisher will focus on in Halo Wars, Alan Wake and Fable 2
Ik hoop dat die game mijn verwachtingen kan waarmaken.
Is iig een titel om naar uit te kijken
Is iig een titel om naar uit te kijken
Heb vanavond weer een X aantal potjes CoD4 gespeeld, (heb er 30 uur opzitten)en daarna Halo 3 er weer in gedaan.
Wat een verademing
Alles imho natuurlijk
Geen Host meer die weggaat. Geen Noobtubes, geen overpowered choppers. Geen mensen die met Martyrdome hun punten moeten halen. Gewoon lekker gamen.
Heerlijk om weer 1 van de best afgestelde multiplayer games te spelen. De verhoudingen kloppen gewoon.
Ik kan ook echt van CoD4 genieten, maar je merkt gewoon dat de afstelling in de game op een ander niveau staat. Maar het is sowieso goed om een aantal MP toppers te hebben.
ga nu maar eens naast dinnetje kruipen
Wat een verademing
Geen Host meer die weggaat. Geen Noobtubes, geen overpowered choppers. Geen mensen die met Martyrdome hun punten moeten halen. Gewoon lekker gamen.
Heerlijk om weer 1 van de best afgestelde multiplayer games te spelen. De verhoudingen kloppen gewoon.
Ik kan ook echt van CoD4 genieten, maar je merkt gewoon dat de afstelling in de game op een ander niveau staat. Maar het is sowieso goed om een aantal MP toppers te hebben.
ga nu maar eens naast dinnetje kruipen
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 10-02-2008 01:00 ]
Goede tip... alleen net ff een andere aanbieding. Wel voor bijna hetzelfde geld alleen geen tweede wireless controller inbegrepen a 48 euro. Iemand diezelfde aanbieding van bol.com bij een andere shop gezien...PWM schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 21:36:
Overigens, als je niet wil wachten op een vertraging bij bol, kan je nog altijd bestellen bij www.consoleshop.nl
Gaat prima werken, heb er zelf een gekocht via http://search.ebay.nl/_W0QQsassZboxeddeal_inc. Is nog een stuk goedkoper ook.6pack15 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 19:03:
Gaat deze werken ?
Klopt, dat is de site die ze als tip "verkopen". Werkt echter alleen maar met USA xbox live accounts.
[ Voor 31% gewijzigd door Schweino op 10-02-2008 11:32 ]
Nee ik heb hem net ingevoerd en werkt perfect.Schweino schreef op zondag 10 februari 2008 @ 11:29:
Klopt, dat is de site die ze als tip "verkopen". Werkt echter alleen maar met USA xbox live accounts.
*OMG* vannacht een inbreker op bezoek gehad, die het nodig vond om onze plasma scherm, Xbox 360, en Ipod mee te nemen
Weg Mass Effect, weg savegames, weg TV.
Had Mass Effect bijna uitgespeeld, en nu kan ik weer opnieuw beginnen.
Geluk bij een ongeluk is dat ze echt haastig te werk zijn gegaan, en al m'n games die in een opbergblik zaten niet hebben meegenomen, evenals mijn Guitar Hero II gitaar, die er naast stond.
Wel hebben ze de voeding van de Xbox achtergelaten.
Voorlopig dus niet gamen voor mij
Geluk bij een ongeluk is dat ze echt haastig te werk zijn gegaan, en al m'n games die in een opbergblik zaten niet hebben meegenomen, evenals mijn Guitar Hero II gitaar, die er naast stond.
Voorlopig dus niet gamen voor mij
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
god zeg, dat is balen, heb je alles netjes verzekerd?Electra schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:26:
GVD! vannacht een inbreker op bezoek gehad, die het nodig vond om onze plasma scherm, Xbox 360, en Ipod mee te nemen![]()
Voorlopig dus niet gamen voor mij![]()
![]()
Als het een Spielerij tweaker was meld je dan hier netjes!
Da's zwaar balen. Ik zou overigens wel Marktplaats in de gaten houden voor een Xbox 360 zonder voeding, misschien heb je geluk.
Nou idd, het was gisteravond heel "leuk" thuiskomen.........SCIxX schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:28:
[...]
god zeg, dat is balen, heb je alles netjes verzekerd?
Als het een Spielerij tweaker was meld je dan hier netjes!
Heb nog nooit zo stijf gestaan van de adrenaline, en boosheid.
Maar goed, ik heb alles goed verzekerd, en ga er vooralsnog vanuit dat we alles netjes terugkrijgen van de verzekering.
Ze hebben gewoon op 3 manieren geprobeerd om binnen te komen, en helaas voor ons was de 3e manier raak.
Verwijderd
Bah, heel vervelend..Electra schreef op zondag 10 februari 2008 @ 14:26:
*OMG* vannacht een inbreker op bezoek gehad, die het nodig vond om onze plasma scherm, Xbox 360, en Ipod mee te nemen![]()
Voorlopig dus niet gamen voor mij![]()
![]()
Maar als je je account recovered, heb je dan niet je savegames terug?
Edit: waarschijnlijk je save games niet, maar ik zou sowieso microsoft op de hoogte brengen, misschien kunnen ze de 360 blokkeren.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2008 16:54 ]
MS kan zelfs helpen door in de gaten te houden wanneer de betreffende 360 online komt en dan de locatie te traceren. Moet je even contact met hun opnemen.Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 16:51:
[...]
Bah, heel vervelend..
Maar als je je account recovered, heb je dan niet je savegames terug?
Edit: waarschijnlijk je save games niet, maar ik zou sowieso microsoft op de hoogte brengen, misschien kunnen ze de 360 blokkeren.
Jep. Indien je xbox360 geregged is: de politie contacteren en hen vragen om MS te contacteren: het zou niet de eerste keer zijn dat misdadigers op deze manier gevat worden.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zelf ook even contact opnemen met Microsoft, misschien zijn ze coulant en krijg je van hun een 360Boeboe schreef op zondag 10 februari 2008 @ 18:15:
Jep. Indien je xbox360 geregged is: de politie contacteren en hen vragen om MS te contacteren: het zou niet de eerste keer zijn dat misdadigers op deze manier gevat worden.
Zo inmiddels al een week geleden dat ik de bundel via bol.com heb besteld... Nog steeds helemaal niks ontvangen. Morgen maar weer even een belletje plegen. Dus voor de mensen die ook deze bundel via bol.com willen bestellen, houd er rekening mee dat als je hem voor 21:00 besteld, morgen NIET in huis hebt
[ Voor 32% gewijzigd door Possible op 10-02-2008 19:27 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
Zojuist Condemned: Criminal Origins uitgespeeld,
Had hem al heel lang liggen maar de eerste keer werd het eindeloos rammen behoorlijk saai.
Maar bij gebrek aan andere leuke spelletjes me er toch maar doorheen gesleept, uiteindelijk toch best te doen.
Had hem al heel lang liggen maar de eerste keer werd het eindeloos rammen behoorlijk saai.
Maar bij gebrek aan andere leuke spelletjes me er toch maar doorheen gesleept, uiteindelijk toch best te doen.
Het is al vaker gepost (door mij, ghehe) Het kan nog een stuk langer gaan duren.. heel stukPossible schreef op zondag 10 februari 2008 @ 19:25:
Zo inmiddels al een week geleden dat ik de bundel via bol.com heb besteld... Nog steeds helemaal niks ontvangen. Morgen maar weer even een belletje plegen. Dus voor de mensen die ook deze bundel via bol.com willen bestellen, houd er rekening mee dat als je hem voor 21:00 besteld, morgen NIET in huis hebt
Hoelang heb jij totaal gewacht tot je alles binnen had?6pack15 schreef op zondag 10 februari 2008 @ 20:32:
[...]
Het is al vaker gepost (door mij, ghehe) Het kan nog een stuk langer gaan duren.. heel stuk
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
En weer wordt bewezen dat het blijkbaar onmogelijk is tegenwoordig turnbased JRPG games te reviewen. Als je de Lost Odyssee reviews ziet zeggen ze bijna allemaal dat het voor een JRPG briljant is, maar omdat WRPG niet meer turnbased zijn tegenwoordig moet LO dat eigenlijk ook zijn en dus geven we het een zesje.
Bij één review lees ik zelfs het volgende MINpunt:
- Battle systems are TOO complex
Dat geloof je toch zeker niet? Die man wilde blijkbaar mindless button bashen. Wat op zich prima is, maar dan moet de beste man die game niet reviewen!
Ik snap niet dat turnbased JRPG's niet als genre behandeld kunnen worden. Als je een komedie film recensie maakt ga je toch ook niet zeggen: Nou, aardige film, jammer dat er grappen in zitten.
Jammer dat de vervlakking toeneemt in de RPG wereld.
Dat geloof je toch zeker niet? Die man wilde blijkbaar mindless button bashen. Wat op zich prima is, maar dan moet de beste man die game niet reviewen!
Ik snap niet dat turnbased JRPG's niet als genre behandeld kunnen worden. Als je een komedie film recensie maakt ga je toch ook niet zeggen: Nou, aardige film, jammer dat er grappen in zitten.
Content: Frontlines: MP-Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] The War of the Future Begins Today! Battle with up to 32 players and over 60 next-generation weapons and vehicles on Kaos dedicated servers, In the year 2024 - amidst overpopulation, environmental decay, and erosion of political structures - high tech warfare is waged over depleting global resources and the fate of civilization. With intense action and open-world environments, gamers utilize shared targeting systems and squad based teamwork to move the frontline forward in an all-new game mode. Visit www.frontlines.com to find out more about the multiplayer features in Frontlines: Fuel of War. This multiplayer demo is available for a limited time, download and play it now!
Size: 1.11 GB
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,LANGUAGE,VIOLENCE] The War of the Future Begins Today! Battle with up to 32 players and over 60 next-generation weapons and vehicles on Kaos dedicated servers, In the year 2024 - amidst overpopulation, environmental decay, and erosion of political structures - high tech warfare is waged over depleting global resources and the fate of civilization. With intense action and open-world environments, gamers utilize shared targeting systems and squad based teamwork to move the frontline forward in an all-new game mode. Visit www.frontlines.com to find out more about the multiplayer features in Frontlines: Fuel of War. This multiplayer demo is available for a limited time, download and play it now!
Size: 1.11 GB
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik geef ook toe dat CoD best ongebalanceerd is maar tot nu toe trekt het me een stuk meer dan Halo 3, zowel sp als mp. Misschien komt het omdat ik nooit echt halo 2 gespeeld heb.PWM schreef op zondag 10 februari 2008 @ 00:49:
Heb vanavond weer een X aantal potjes CoD4 gespeeld, (heb er 30 uur opzitten)en daarna Halo 3 er weer in gedaan.
Wat een verademingAlles imho natuurlijk
ga nu maar eens naast dinnetje kruipen![]()
Maar als ik kijk naar men friendslist... toen Halo 3 net uit kwam werd het non-stop gespeeld, maar na een week of 2 zag ik weer veel mensen overstappen naar bijv. GoW, en nu CoD4 er is wordt van de 35 mensen ofzo (moet eens men list schoonmaken
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hier krijgt hij zelfs een mooie onvoldoende: http://xbox360.gamespy.co...alker-rpg-2/850156p1.htmlSeamusXanthus schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:15:
En weer wordt bewezen dat het blijkbaar onmogelijk is tegenwoordig turnbased JRPG games te reviewen. Als je de Lost Odyssee reviews ziet zeggen ze bijna allemaal dat het voor een JRPG briljant is, maar omdat WRPG niet meer turnbased zijn tegenwoordig moet LO dat eigenlijk ook zijn en dus geven we het een zesje.
Ik snap dit soort reviews ook niet. Als je mij deze review laat schrijven geef ik het spel ook een onvoldoende. Waarom? Dit soort spellen boeien me niet, het hele genre eigenlijk niet. Het is dan ook onmogelijk voor mij om het leuk te vinden.
Ik denk dat deze reviewers hetzelfde hebben. Je moet een spel niet laten reviewen door de grootste fan van het product, maar wel door een liefhebber van het genre.
Of door een die-hard liefhebber van de console... (PU-flashback.... Nintendo... Fanboy)PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:34:
[...]
Hier krijgt hij zelfs een mooie onvoldoende: http://xbox360.gamespy.co...alker-rpg-2/850156p1.html
Ik snap dit soort reviews ook niet. Als je mij deze review laat schrijven geef ik het spel ook een onvoldoende. Waarom? Dit soort spellen boeien me niet, het hele genre eigenlijk niet. Het is dan ook onmogelijk voor mij om het leuk te vinden.
Ik denk dat deze reviewers hetzelfde hebben. Je moet een spel niet laten reviewen door de grootste fan van het product, maar wel door een liefhebber van het genre.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het is te triestig voor woorden ja, het is ook de reden dat ik al jaren geen "professionele" reviews meer lees en me enkel op blogs baseer. Penny-Arcade deelt gelukkig ons standpuntSeamusXanthus schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:15:
Ik denk dat ze een ander spel gereviewt hebben of die gast snapt er echt niks van, alle puntjes waarop die loopt te zeiken heb ik totaal geen last van...wat een idioot...PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:34:
[...]
Hier krijgt hij zelfs een mooie onvoldoende: http://xbox360.gamespy.co...alker-rpg-2/850156p1.html
zijn ook genoeg spellen waar ik geen ruk aan vindt maar waarvan ik weet dat het verder wel een goed is maar het gewoon niet mij genre is. Laat iemand het dan reviewen die er wel verstand van heeft en de behoefte heeft het te willen spelen.
Ben alweer bij disk 3
Verwijderd
Ik zit nu al dagen te klooien met mijn monitor settings en ik krijg het maar niet goed.
De schaduwen, kleuren e.d. zijn allemaal washed out met de VGA kabel. Aangezien mijn monitor alleen VGA/DVI(zit PC op) heeft probeer ik dit dus te fixen.
Ik ben niet de enige met dit probleem en heb nog een voorbeeldje gevonden van iemand:

Het veranderen van de reference levels in het menu van de Xbox 360 helpt ook niet, het beeld blijft veel te flets.
De schaduwen, kleuren e.d. zijn allemaal washed out met de VGA kabel. Aangezien mijn monitor alleen VGA/DVI(zit PC op) heeft probeer ik dit dus te fixen.
Ik ben niet de enige met dit probleem en heb nog een voorbeeldje gevonden van iemand:

Het veranderen van de reference levels in het menu van de Xbox 360 helpt ook niet, het beeld blijft veel te flets.
Mmm, interessant. Ik heb hem nu op VGA aangesloten. Zal vanavond eens Component proberen. Heb hem van Component afgehaald om de Wii daarop aan te kunnen sluiten.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:21:
Ik zit nu al dagen te klooien met mijn monitor settings en ik krijg het maar niet goed.
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 11-02-2008 13:45 ]
Nou ik heb zojuist gebeld met Microsoft i.v.m de diefstal van mijn Xbox360, en helaas kunnen ze niks doen, aangezien ik mijn Xbox360 niet geregistreerd heb...........
Wel een aantal keren geprobeerd toentertijd, alleen lukte het telkens niet.
Er schijnen verder geen manieren te zijn om het serienummer van een Xbox te achterhalen.
Heb zelfs nog gevraagd of ze op basis van een mac adres (wat ik nog wel had) het serie nummer kunnen achterhalen, maar helaas.
Goede tip dus voor iedereen, registreren die Xbox.
Nu zometeen de verzekering maar bellen, en de bonnetjes overhandigen.
Hopelijk kan ik volgende week dan weer gamen op een nieuwe Xbox en nieuwe Plasma TV.
Er schijnen verder geen manieren te zijn om het serienummer van een Xbox te achterhalen.
Heb zelfs nog gevraagd of ze op basis van een mac adres (wat ik nog wel had) het serie nummer kunnen achterhalen, maar helaas.
Hopelijk kan ik volgende week dan weer gamen op een nieuwe Xbox en nieuwe Plasma TV.

ik neem aan dat door te levellen de bosses uiteindelijk simpeler worden ....Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 18:57:
[...]
Érg moeilijk, zit nu bij de 2e Boss en die is al verdomde lastig. Behoorlijke uitdaging dus. Zó uitdagend dat ik hier af en toe even een kijkje neem:http://www.lost-odyssey.net/gameinfo.php
Het is dus wel even hele andere koek als Mass Effect, die je bij wijze van spreken nog met 2 ogen dicht uitspeelde. Echte JRPG dit.
Wat bedoelen ze met registreren? Aanmelden op Xbox Live?Electra schreef op maandag 11 februari 2008 @ 13:19:
Nou ik heb zojuist gebeld met Microsoft i.v.m de diefstal van mijn Xbox360, en helaas kunnen ze niks doen, aangezien ik mijn Xbox360 niet geregistreerd heb...........
Nee, via de website xbox.comHaijo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Wat bedoelen ze met registreren? Aanmelden op Xbox Live?
Heb het net ook maar even gedaan. Heb hem al ruim een jaar nu
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee, met registreren bedoelen ze dat je je serie nummer koppelt aan je NAW gegevens.Haijo schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Wat bedoelen ze met registreren? Aanmelden op Xbox Live?
Dit moet je doen op de site van microsoft.
http://service.xbox.com
[ Voor 11% gewijzigd door Semper Fight op 11-02-2008 15:43 ]
Verwijderd
Klopt, maar de reden dat ik die 2 Boss zo lastig vondt was omdat ik een bepaalde skill niet getraind had, en die had ik juist bij deze Boss zo hard nodig. Maar door flink te levellen kom je ook een eind ja-SaveMe- schreef op maandag 11 februari 2008 @ 14:44:
[...]
ik neem aan dat door te levellen de bosses uiteindelijk simpeler worden ....
Ik ben meer een wRPG-er dan een jRPG-er, maar heb sinds de 360 enkele jRPG's uitgespeeld, waaronder EA en BD. Eens kijken of LO me kan pakken. Heb wel weer zin in een RPG. De random encounters zijn wel erg old skool. Beter zou zijn geweest een systeem a la BD.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:50:
[...]
Klopt, maar de reden dat ik die 2 Boss zo lastig vondt was omdat ik een bepaalde skill niet getraind had, en die had ik juist bij deze Boss zo hard nodig. Maar door flink te levellen kom je ook een eind ja.
Tja old skool? Zeg maar gewoon stelletje conservatieve jappen ;-). BD kon ik nog redelijk verteren(niet uitgespeeld ofzo) maar je merkt wel dat het hele JRPG concept zó dringend aan vernieuwing toe is. Ik zeg niet dat het slechte spellen zijn, nouja over LO kunnen we discussieren :-p. Maar alleen dat je imo het hele spel concept interesanter kan maken door die een paar van die vast geroeste systemen eens te vernieuwen, lijkt me geen kwaad dat die aziatische ontwerpers daarover eens hun creative breinen over laten denken.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
per sé willen vernieuwen en dan met zo'n gedrocht als het battlesysteem van final fantasy 12 afkomen zeker? *gruwelt even*
nee bedankt, ik blijf wel "old skool"
nee bedankt, ik blijf wel "old skool"
Ik wil graag even op mijn TV de verschillen bekijken tussen VGA en Component.
Kan ik tijdens een game de VGA kabel er uit trekken, en de Component er in stoppen? Is dat hot-swapable, of is dat een boze Xbox?
Als niemand het weet, ga ik het even proberen
Had iemand al gehoord van de game:
Commanders: Attack of the Genos
Ik lees nu de review, en zie de beelden, en dit gaat heel verslavend worden voor mij:
http://xboxmovies.teamxbo...-Genos-Exclusive-Trailer/
Een soort Command & Conquer light editie.
Kan ik tijdens een game de VGA kabel er uit trekken, en de Component er in stoppen? Is dat hot-swapable, of is dat een boze Xbox?
Had iemand al gehoord van de game:
Commanders: Attack of the Genos
Ik lees nu de review, en zie de beelden, en dit gaat heel verslavend worden voor mij:
http://xboxmovies.teamxbo...-Genos-Exclusive-Trailer/
Een soort Command & Conquer light editie.
[ Voor 48% gewijzigd door PWM op 11-02-2008 17:47 ]
Verwijderd
Als je opnieuw opstarten als boos ervaart dan wel.PWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 17:43:
Ik wil graag even op mijn TV de verschillen bekijken tussen VGA en Component.
Als je de videokabel uit de Xbox trekt gaat ie mekkeren
Lekker bij mij staat: # Warranty Status: Out of WarrantyElectra schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:43:
[...]
Nee, met registreren bedoelen ze dat je je serie nummer koppelt aan je NAW gegevens.
Dit moet je doen op de site van microsoft.
http://service.xbox.com
Maar volgens mij heb je wel garantie op de RROD toch? Dat was 3 jaar heb ik me laten vertellen en zo lang heb ik dat ding nog niet
Elect a clown, expect a circus.
In de US heb je 3 maanden garantieSlasher schreef op maandag 11 februari 2008 @ 18:14:
[...]
Lekker bij mij staat: # Warranty Status: Out of Warranty
Maar volgens mij heb je wel garantie op de RROD toch? Dat was 3 jaar heb ik me laten vertellen en zo lang heb ik dat ding nog niet
In NL heb je standaard 2, en voor RROD 3.
Ik heb overigens van de week gebeld over een kapotte controller van mijn launch Xbox. 2 1/2 jaar oud nu dus. 1 van de Shoulder Buttons werkt niet meer.
Werd direct een nieuwe verstuurd, oude mag ik houden
[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 11-02-2008 18:31 ]
Ze vinden het achterhaald en ouderwets, ik vind het top, maar dat komt niet alleen door het turnbased, maar gewoon het spel als gehaald.SeamusXanthus schreef op maandag 11 februari 2008 @ 11:15:
Lost Odyssey is eindelijk shipped.
Ik denk serieus dat als de huidige reeks RPG's op de PS3/Wii uit was gekomen, ze de lucht in werden geprezen.
Ik denk echt dat de huidige consoles van reviewers een gelijke behandeling krijgen. Alleen bij RPG bekruipt mij het gevoel dat op 1 of andere manier de 360 niet serieus word genomen, terwijl het juist de RPG console is op dit moment. Als ik al die kritiek punten lees snap ik er echt niets van.
Ik ben geen RPG fan, maar vind het wel leuk om te volgen. Als ik zie dat een Zelda overal tienen krijgt (ziet er echt niet uit, tekst word niet eens gesproken), en een spel als LO of Mass Effect wat er fantastisch uit ziet punten aftrek krijgt omdat de laadtijden iets lang zijn, dan klopt er iets niet
Overigens zal Zelda echt die hoge cijfers wel verdienen, en het is ongetwijfeld een geweldige game, maar het meten met 2 maten is wel iets wat heel erg opvalt bij de RPG's in het algemeen (ja, ik weet dat Zelda en Mass Effect appels en peren zijn, gaat even om het idee
).
Het blijft ook vreemd: Voor de 360 komt de ene na de andere RPG op de markt, maar als je de algemene opinie ziet, moet je als RPG fan bij de Japanse consoles zijn
Ik denk echt dat de huidige consoles van reviewers een gelijke behandeling krijgen. Alleen bij RPG bekruipt mij het gevoel dat op 1 of andere manier de 360 niet serieus word genomen, terwijl het juist de RPG console is op dit moment. Als ik al die kritiek punten lees snap ik er echt niets van.
Ik ben geen RPG fan, maar vind het wel leuk om te volgen. Als ik zie dat een Zelda overal tienen krijgt (ziet er echt niet uit, tekst word niet eens gesproken), en een spel als LO of Mass Effect wat er fantastisch uit ziet punten aftrek krijgt omdat de laadtijden iets lang zijn, dan klopt er iets niet
Overigens zal Zelda echt die hoge cijfers wel verdienen, en het is ongetwijfeld een geweldige game, maar het meten met 2 maten is wel iets wat heel erg opvalt bij de RPG's in het algemeen (ja, ik weet dat Zelda en Mass Effect appels en peren zijn, gaat even om het idee
Het blijft ook vreemd: Voor de 360 komt de ene na de andere RPG op de markt, maar als je de algemene opinie ziet, moet je als RPG fan bij de Japanse consoles zijn

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 11-02-2008 22:47 ]
Verwijderd
Ten eerste is Zelda eerder een Action Adventure dan een RPG. Ten tweede is Zelda een geweldige game en daar had gesproken tekst niets aan veranderd. Ten derde ziet Zelda er wel degelijk ontzettend mooi uit, vooral als je het beschouwd als Gamecube game. Als je mooie graphics wil kun je beter plaatjes gaan bekijken op CGSociety maar dat is weer een ander verhaal.
Blue Dragon=Dragon Quest(Akira Toriyama heeft zowel DQ als BD van artwork voorzien)
Lost Oddysey="Emo" Final Fantasy(ik heb hem gespeeld en ik bedoel het niet negatief)
Eternal Sonata=Tales of ...(Tri-Cresendo was een oud "Tales" team van Namco dat genoeg had van de Tales serie).
Daar heeft MS of Sakaguchi of Namco nooit een geheim van gemaakt en dat zijn toch wel de drie grootste JRPGS's van de Xbox 360. Qua westerse RPG's loopt de Xbox wel vooruit op de competitie, Mass Effect en Oblivion om maar is twee toppers te noemen. Mass Effect is echt niet ondergewaardeert maar ik denk dat men met name door de hype iets meer verwacht had van het spel.
Aan de andere kant heb je echter de grootste RPG producent van de aardbol die weinig moeite doet om de Xbox 360 te ondersteunen. Square Enix heeft nu Dragon Quest op de Nintendo consoles, Final Fantasy XII en Versus op de PS3. Kingdom Hearts 3 wordt of PS3 of Wii. Last Remnant werkt men nu al een tijdje aan en zal ongetwijfeld een goede game worden. Het kan echter niet tippen aan een franchise als Final Fantasy. Er is geloof ik een online Final Fantasy die weinig aandacht krijgt en een game genaamd Project Sylpheed(space shooter geen RPG, en hetzelfde team(Game Arts) heeft voor Nintendo Smash Bros. geprogrammeerd) op de Xbox 360. Zolang Microsoft niet Square Enix achter zich heeft blijft men achterlopen qua JRPG's. De "Tales" games of Mistwalker geven echt niet de doorslag. Met name omdat Microsoft maar heel klein is in Japan vergeleken met Sony en Nintendo die niet proberen om met games zoals LO of BD Square Enix dwars te zitten.
Blue Dragon=Dragon Quest(Akira Toriyama heeft zowel DQ als BD van artwork voorzien)
Lost Oddysey="Emo" Final Fantasy(ik heb hem gespeeld en ik bedoel het niet negatief)
Eternal Sonata=Tales of ...(Tri-Cresendo was een oud "Tales" team van Namco dat genoeg had van de Tales serie).
Daar heeft MS of Sakaguchi of Namco nooit een geheim van gemaakt en dat zijn toch wel de drie grootste JRPGS's van de Xbox 360. Qua westerse RPG's loopt de Xbox wel vooruit op de competitie, Mass Effect en Oblivion om maar is twee toppers te noemen. Mass Effect is echt niet ondergewaardeert maar ik denk dat men met name door de hype iets meer verwacht had van het spel.
Aan de andere kant heb je echter de grootste RPG producent van de aardbol die weinig moeite doet om de Xbox 360 te ondersteunen. Square Enix heeft nu Dragon Quest op de Nintendo consoles, Final Fantasy XII en Versus op de PS3. Kingdom Hearts 3 wordt of PS3 of Wii. Last Remnant werkt men nu al een tijdje aan en zal ongetwijfeld een goede game worden. Het kan echter niet tippen aan een franchise als Final Fantasy. Er is geloof ik een online Final Fantasy die weinig aandacht krijgt en een game genaamd Project Sylpheed(space shooter geen RPG, en hetzelfde team(Game Arts) heeft voor Nintendo Smash Bros. geprogrammeerd) op de Xbox 360. Zolang Microsoft niet Square Enix achter zich heeft blijft men achterlopen qua JRPG's. De "Tales" games of Mistwalker geven echt niet de doorslag. Met name omdat Microsoft maar heel klein is in Japan vergeleken met Sony en Nintendo die niet proberen om met games zoals LO of BD Square Enix dwars te zitten.
Ach, square is niet meer HET rpg icoon dat het vroeger was.
Ik kijk reikhalzend uit naar Kingdom Hearts 3 (de extended teaser ziet er ongelofelijk duister uit, vergeleken met de vorige delen), maar daar mogen we nog wel een paar jaar op wachten. DragonQuest is een echte system-seller voor mij, maar de Europese release van deel 8 verkocht (zeer onbegrijpelijk imo) maar mager op de ps2: ik hoop dat het spel meer liefde krijgt op de nintendo consoles. En de final fantasy serie....*schudt hoofd*. Men ging zich volledig focussen op Kingdom Hearts NA FF13, maar ik had veel liever gezien dat ze zich nu al op Kingdom Heart focussen
En ja...bij de gevechten van Eternal Sonata is het al overduidelijk waar het spel zijn roots vandaan heeft
. Als Microsoft slim is zouden ze beter wat rechten proberen lospeuteren om de oudere "tales of..." games op live arcade te brengen. Er zijn er nog steeds een aantal die nooit in Europa zijn uitgebracht.
. Natuurlijk komen die jrpg's er in de toekomst aan, maar NU is op het op de 360 te zoeken.
Misschien komt het omdat ik ps3 gamenieuws niet echt volg, dus wees vrij om me te verbeteren, maar stel je de vraag: Wat is er op RPG vlak nog in ontwikkeling voor de PS3 buiten wat Square-Enix heeft klaarstaan? Bitter weinig toch?
Ik kijk reikhalzend uit naar Kingdom Hearts 3 (de extended teaser ziet er ongelofelijk duister uit, vergeleken met de vorige delen), maar daar mogen we nog wel een paar jaar op wachten. DragonQuest is een echte system-seller voor mij, maar de Europese release van deel 8 verkocht (zeer onbegrijpelijk imo) maar mager op de ps2: ik hoop dat het spel meer liefde krijgt op de nintendo consoles. En de final fantasy serie....*schudt hoofd*. Men ging zich volledig focussen op Kingdom Hearts NA FF13, maar ik had veel liever gezien dat ze zich nu al op Kingdom Heart focussen
En ja...bij de gevechten van Eternal Sonata is het al overduidelijk waar het spel zijn roots vandaan heeft
Deze stelling komt zeer herkenbaar voor vanuit vele discussies in het verleden. Uitspraken zoals "en als jrpg fan moet je uiteraard bij de ps3 zijn" heb ik al meerdere malen weerlegd met "maar de ps3 hééft helemaal geen jrpg's", waarna er verontwaardigd gereageerd wordtPWM schreef op maandag 11 februari 2008 @ 22:44:
Misschien komt het omdat ik ps3 gamenieuws niet echt volg, dus wees vrij om me te verbeteren, maar stel je de vraag: Wat is er op RPG vlak nog in ontwikkeling voor de PS3 buiten wat Square-Enix heeft klaarstaan? Bitter weinig toch?
[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 11-02-2008 23:28 ]
Je hebt helemaal gelijk, vandaar ook de verhitte discussie een paar dagen geleden. Men mag alle meningen van de wereld hebben over de PS3 maar als men roept een dat de PS3 een breder en beter gameaanbod heeft dan MOET ik daar gewoon tegenin gaan. Als argument krijg je dan altijd een lijst van oude PS2 games en games die over een jaar uit gaan komen (die ongeveer gelijk is aan die van vorig jaar).Boeboe schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:24:
Deze stelling komt zeer herkenbaar voor vanuit vele discussies in het verleden. Uitspraken zoals "en als jrpg fan moet je uiteraard bij de ps3 zijn" heb ik al meerdere malen weerlegd met "maar de ps3 hééft helemaal geen jrpg's", waarna er verontwaardigd gereageerd wordt. Natuurlijk komen die jrpg's er in de toekomst aan, maar NU is op het op de 360 te zoeken.
En degene die zegt dat Zelda mooie graphics heeft moet echt naar Hans Anders imo. Ben altijd groot fan van de series, maar op een HDTV is het laatste deel een grote pixel-bende.
Verder wordt er inderdaad met twee maten gemeten:
Het volgende deel van Dragon Quest zal worden geprezen om de turn-based combat (lekker ouderwets zullen ze zeggen) Terwijl LO en BD tot de grond worden afgebrand hierom.
Van Zelda wordt ook altijd de herkenbaarheid geprezen, terwijl de opbouw van elk deel zo ongeveer indentiek is (maar dit vind men dan een voordeel: herkenbaaar). Gebrek aan voiceacting wordt door reviewers (pers en spelers) ook als voordeel gezien ("dan ervaar je de game beter" of zo zeggen ze dan). Terwijl ik 100% zeker weet dat als de 360 met een puzzle/action game komt zonder voiceacting (op 480p) dat deze tot de grond zal worden afgebrand.
Overigens denk ik niet dat er een soort conspiricy is tegenover de 360 maar dat er historisch gezien gewoon weinig fans van dit soort genres een 360 hebben gekocht en de games vaak door de verkeerde mensen worden gereviewed.
Hier heb je al een punt.Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 23:01:
Ten eerste is Zelda eerder een Action Adventure dan een RPG. Ten tweede is Zelda een geweldige game en daar had gesproken tekst niets aan veranderd. Ten derde ziet Zelda er wel degelijk ontzettend mooi uit, vooral als je het beschouwd als Gamecube game.
Toen ik mijn Wii aansloot aan Zelda er in deed dacht ik seriues dat er wat mis was. Ik had de Nintendo Component kabel gekocht, en draaide op 480P. Dit moet een foutje zijn dacht ik.
Toen ik verder kwam merkte ik dat er niet werd gesproken, en dacht wederom, he waar zit die setting dan?
En nee, ik had van te voren niet het Zelda topic gelezen. Dit alles word met de mantel der liefde bedekt, omdat het eigenlijk een Gamecube titel was. WTF.
Dat had MS of Sony moeten proberen.
En wat je zegt, dat had ik ook als voorbehoud neergezet. Zelda zal echt een fantastische game zijn. Misschien wel het beste wat er is. Wellicht is die 10 echt 100% verdiend (9.5 gem nu zag ik), daar gaat het niet om. Echter, dat bovenstaande punten niet eens als kritiekpunt worden gezien, gaat er bij mij niet in."Nee, inderdaad. Titel X heeft geen goede GFX. Eh, nee ook geen Voice Acting. Wat? Online? Nah.
Maar dat kan ook niet, want hij is al Xbox 1/PS2 titel ontworpen, we hebben hem alleen op het laatste moment op een 360/PS3 schijfje gebrand omdat we toch al achter liepen, en de nieuwe console er aan kwamen.
Oh, dan is het goed 10/10.
ik pakte Zelda alleen even als voorbeeld, ik heb helemaal niks tegen die serie
Die rant over de GFX heeft overigens puur betrekking op Zelda, niet op de Wii. Mario heeft echt een een voldoende qua gfx. Zelda is, zoals hier boven gezegd, echt een pixelfestijn.
[ Voor 8% gewijzigd door PWM op 12-02-2008 09:03 ]
Ik denk dat je juist wel Zelda als voorbeeld moet pakken. Zelda is een serie die al ontzettend lang meegaat en mede daardoor een nostalgisch gevoel oproept bij de wat oudere gamers/reviewers. In Zelda is nog nooit aan voice acting gedaan, waardoor het bij Twilight Princess ook niet erg is dat het er niet is. Het is er namelijk nog nooit geweest.PWM schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 08:56:
[...]
Dat had MS of Sony moeten proberen.
[...]
En wat je zegt, dat had ik ook als voorbehoud neergezet. Zelda zal echt een fantastische game zijn. Misschien wel het beste wat er is. Wellicht is die 10 echt 100% verdiend (9.5 gem nu zag ik), daar gaat het niet om. Echter, dat bovenstaande punten niet eens als kritiekpunt worden gezien, gaat er bij mij niet in.
ik pakte Zelda alleen even als voorbeeld, ik heb helemaal niks tegen die serie![]()
Die rant over de GFX heeft overigens puur betrekking op Zelda, niet op de Wii. Mario heeft echt een een voldoende qua gfx. Zelda is, zoals hier boven gezegd, echt een pixelfestijn.
Dat de graphics niet heel mooi waren, was ruim van tevoren ook bekend. Daardoor viel het ook niet tegen toen het spel eenmaal gespeeld werd. In die tijd was het ook echt wel één van de mooiste launch titels van de Wii. Dat de graphics op dit moment achterhaald zijn doet daar niets aan af. Ze waren in die tijd niet onverwacht lelijk en dat gekoppeld aan de wel heel mooi ontworpen omgevingen ,de epische beleving en de uitstekend werkende Wii controls van het spel heeft het spel die hoge cijfers opgeleverd. Daarbij zal de nostalgie van Zelda ook wel een boel gedaan hebben.
Aan nieuwe series worden denk ik hogere eisen gesteld. Zeker als de mogelijkheden kwa graphics/AI en dat soort dingen op de betreffende console erg groot zijn. Mass Effect is misschien wel een beter spel dan Zelda, alleen heeft het nog niet de historie die Zelda heeft. Daardoor worden kleine foutjes wat minder snel over het hoofd gezien. Hetzelde geldt voor Lost Odyssey die lage cijfers krijgt. Als het een Final Fantasy was geweest op de PS3 zou het spel een aantal punten hoger hebben gescoord. Puur en alleen om de reputatie die Final Fantasy al heeft opgebouwd.
uhm...
Lijst van games onder de 30 euro met toevoegingen. (met dank aan PWM)
The Elder Scrolls: Oblivion
Amped 3
Battlefield 2, Modern Combat
Blazing Angels, Squadrons of WWII
Bullet Witch
Burnout, Revenge
Call of Duty 2
Dead or Alive 4
Dead or Alive, Xtreme 2
Dead Rising
Enchanted Arms
Eragon
Far Cry, Instincts Predator
Fifa 2007
Football Manager 2006
The Godfather
Gun
Just Cause
Kameo
King Kong
Lord of the Rings, Battle for Middle Earth
NBA Basketball 2k6
NBA Live 2007
Need for Speed, Most Wanted
NHL 2006
NHL 2007
Ninety Nine Nights
Perfect Dark Zero
Prey
Pes 6
Project Gotham Racing 3
Riiiiidge Racer 6
Saints Row
Table Tennis
Teenage Mutant Ninja Turtles
Tetris Evolution
Tiger Woods 2006
Tiger Woods 2007
Ghost Recon, Advanced Warfighter
Tomb Raider
Tony Hawk
WWE, Smackdown vd Raw 2007
X-Men
Call of Duty 3
Splinter Cell: Double Agent
Top Spin 2
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
Crackdown
Rainbow Six - Las Vegas
Beowulf
MotoGP 06
Viva Pinatã
Condemned
The Elder Scrolls: Oblivion
Amped 3
Battlefield 2, Modern Combat
Blazing Angels, Squadrons of WWII
Bullet Witch
Burnout, Revenge
Call of Duty 2
Dead or Alive 4
Dead or Alive, Xtreme 2
Dead Rising
Enchanted Arms
Eragon
Far Cry, Instincts Predator
Fifa 2007
Football Manager 2006
The Godfather
Gun
Just Cause
Kameo
King Kong
Lord of the Rings, Battle for Middle Earth
NBA Basketball 2k6
NBA Live 2007
Need for Speed, Most Wanted
NHL 2006
NHL 2007
Ninety Nine Nights
Perfect Dark Zero
Prey
Pes 6
Project Gotham Racing 3
Riiiiidge Racer 6
Saints Row
Table Tennis
Teenage Mutant Ninja Turtles
Tetris Evolution
Tiger Woods 2006
Tiger Woods 2007
Ghost Recon, Advanced Warfighter
Tomb Raider
Tony Hawk
WWE, Smackdown vd Raw 2007
X-Men
Call of Duty 3
Splinter Cell: Double Agent
Top Spin 2
LEGO Star Wars II: The Original Trilogy
Crackdown
Rainbow Six - Las Vegas
Beowulf
MotoGP 06
Viva Pinatã
Condemned
Verwijderd
Zo zojuist die xbox360 van mij ook maar even geregistreerd normaal gesproken registreer ik dat soort dingen nooit mar deze keer maar een keer wel gedaan vanwege alle dingen die ik hier in de laatste paar paginas lees (positief en negatief).
Wat is de link waar je kan registeren. Heb gezocht maar kon niet vinden op de site van xbox.comVerwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:41:
Zo zojuist die xbox360 van mij ook maar even geregistreerd normaal gesproken registreer ik dat soort dingen nooit mar deze keer maar een keer wel gedaan vanwege alle dingen die ik hier in de laatste paar paginas lees (positief en negatief).
@Electra Thanks voor de lijst
[ Voor 3% gewijzigd door Stollie op 12-02-2008 14:38 ]
Verwijderd
UTIII=UTDat had MS of Sony moeten proberen.
God of War=Devil May Cry
Heavenly Sword=Ninja Gaiden Lite
Kameo=Starfox Adventures met elfje
Galaxy=Mario 64 met planeten
COD4=COD2 met terroristen
HALO 3=HALO 2 HD
Forza 2=Forza HD
PRG4=MSR HD
DOA4=DOA3 HD
Zelda TP=OOT
Originaliteit is ver te zoeken qua games. Jij bent duidelijk verblind door "fette gfx!!! en online!" dat je singleplayer opties van 6 uur voor lief neemt en het niet erg vind om constant dezelfde spellen te spelen. Daar heb ik ook niets op tegen hoor
De enige echt originele games van de afgelopen jaren: Shadow of the Colussus, Ghost Recon Advanced Warfighter, Killer 7, Zack & Wiki, Super Monkey Ball, Baten Kaitos, Shenmue, Portal, Pikmin, Jungle Beat, Resident Evil 4 etc.
Verkochten meestal zo slecht dat men snel weer terug ging naar de Mario's, Zelda's, Halo's en Cod's.
Dat hebben ze nu door ja, Tales of Vesperia komt eraan voor de Xbox 360.Als Microsoft slim is zouden ze beter wat rechten proberen lospeuteren om de oudere "tales of..."
http://service.xbox.com en dan inloggen met je gamertag id.Stollie schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:37:
[...]
Wat is de link waar je kan registeren. Heb gezocht maar kon niet vinden op de site van xbox.com
@Electra Thanks voor de lijst
en, wat betreft de lijst, graag gedaan hoor
Dit is wel ontzettend kort door de bocht natuurlijk. Als je zo gaat vergelijken zal er nooit geen origineel spel meer komen. Het gaat erom wat die spellen doen om zich te onderscheiden van de rest. Zo heeft bijvoorbeeld UT3 veel meer verschillende speltypen en ook nog eens voertuigen vergeleken met de originele UT. Gears of War maakte het dekking zoeken populair. Ook in Mario Galaxy zit ontzettend veel vernieuwing ten opzichte van de huidige platform titels. Maar als je het op deze manier gaat vergelijken blijft het natuurlijk allemaal Wolfenstein 3D HD voor de shooters, Commander Keen HD voor de survival/adventure/platform spellen en Street Fighter HD voor de vechtspellen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:45:
[...]
UTIII=UT
God of War=Devil May Cry
Heavenly Sword=Ninja Gaiden Lite
Kameo=Starfox Adventures met elfje
Galaxy=Mario 64 met planeten
COD4=COD2 met terroristen
HALO 3=HALO 2 HD
Forza 2=Forza HD
PRG4=MSR HD
DOA4=DOA3 HD
Zelda TP=OOT
uhm...
Is nog niet gekend op welke console het uitkomt. Het enige dat we kunnen uitsluiten is de Wii, omdat het er daarvoor te goed uitziet. Er zijn goede redenen waarom het op de ps3 zou komen, en er zijn goede redenen waarom het op de 360 zou komen...Volgende E3 misschien meer info?Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 14:45:
[...]
Dat hebben ze nu door ja, Tales of Vesperia komt eraan voor de Xbox 360.
MotoGP07 en Skate heb ik vorige week ook voor 30 euro gezien bij de Bart Smit.Electra schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:00:
Lijst van games onder de 30 euro met toevoegingen. (met dank aan PWM)
Heel leuk zo'n lijst, maar waar komt hij vandaan? Het is immers nog nergens bevestigd
Ik zeg toch niet dat Zelda geen vernieuwing kent
GFX vind ik trouwens niet heel erg belangrijk, als ze maar een beetje verzorgd zijn, en een beetje up to date. En ja, ik vind Zelda op de Wii dermate GFX heeft, met dermate weinig vooruitgang dat daar best wat gezegd mag worden. Dit zeker (laten we het hele verhaal niet uit z'n context halen) omdat een LO wel puntenaftrek krijgt omdat er laadtijd in zit terwijl het er fantastisch uitziet. Dat kan ik niet rijmen met elkaar.
Daarbij, laat ik CoD er eens uitpakken:
Vergeleken met CoD2
- GFX: Veel beter
- Audio: Veel beter
- Online: Geweldig
- Verhaal: Top
- Gameduur: Geen idee, heb er serieus al 60 uur opzitten
Ik wil verder helemaal geen discussie over wat beter is, o.i.d. Het enige punt wat ik wilde maken, is dat in reviews er met 2 maten word gemeten, that's all.
[ Voor 27% gewijzigd door PWM op 12-02-2008 16:29 ]
Hoe kan ik het best en simpelst en snelst een afspeellijst maken op mijn pc en die dan gebruiken voor mijn muziek(via tversity) om af te spelen op de xbox360. Want die musicplayer zuigt van de xbox ik wil gewoon een file aan klikken, maar ik heb geen zin om dat te doen met die controller op de xbox. Dat duurt me gewoon te lang.
Overigens: DubbelU wacht ook nog steeds op bol.com. Ik had hem op 29 januari besteld. Heb inmiddels wel zelf een 360 gehaald bij de MM. Maar met geld terugstorten is bol.com ook niet de snelste.
Overigens: DubbelU wacht ook nog steeds op bol.com. Ik had hem op 29 januari besteld. Heb inmiddels wel zelf een 360 gehaald bij de MM. Maar met geld terugstorten is bol.com ook niet de snelste.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.