Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 76.566 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:58
DubbelU schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:32:
[...]

Ik heb in WMP 11 de functie media sharen gedaan en toen een aantal mappen toegevoegt. Waaronder bijvoorbeeld D://Downloads. Hier kan ik dan via mijn 360 in scrollen en dan open ik een mapje en dan zegt ie No video found.

En de files staan dus op mijn PC in de media bibliotheek.
Maar zijn die files wel de juiste formaat dan...?? Dat je geen *.mkv ets hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-05 11:50
ja het zijn gewoon .avi files Xvid Divx DVDrips etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 21:21
Hen3s schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:24:
[...]
Ik heb de WSOP - 2007 Tournament of Champions.
Vind het een leuk tussendoor tijdsverblijf; eigen muziek op achtergrond draaien - wel een "vereiste" = want van die country-jingle wordt je wel gek. Ook de herhalende phrases beginnen irritant te worden. Misschien dat dat met de 2008 beter is geworden......
Tempo zit er vaak goed in; ligt natuurlijk aan de mensen tegen wie je speelt.
Best wel grappig om de conversaties mee te krijgen; alhoewel er ook redelijke kans is dat je bij een groep van fransen terecht komt (das voor mij toch een taal die ik maar niet kan begrijpen).

Wat wel een rare in de 2007 serie is; dat er vaak - voordat je aan tafel gaat - wordt gezegd "disconnect ya headset" = die begreep ik in begin niet. MAAR blijkt dus dat je meer kans hebt op een "vastloper" als je die nog ingeplugged hebt.
(zal ook met 2008 wel zijn opgelost).
Persoonlijk vind ik het (ondanks de paar wanklanken) wel een leuk spel !!! En - mits de prijs niet te hoog - wel de moeite waard.....
Bedankt voor de mini-review en de tips :) Ik had ergens verwacht dat 2007 wel in prijs zou gaan dalen. Die is al tijden 34,95 terwijl 2008 er naast staat voor 39,95. Als er 1 een keer in de aanbieding komt dan ga ik er zeker aan beginnen..
.KeN. schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:49:
[...]
Waarom zou je een ander poker spel willen kopen als je Texas Hold 'em al als arcade titel hebt ?
Waarschijnlijk wat meer opties, maar verder ?
Die discussie kun je heel ver voeren natuurlijk.. Waarom zou iemand Halo 3 kopen die Doom al op de XBLA heeft, zijn beide sci-fi shooters. De een heeft wat meer opties..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-12-2024
misschien een heele domme vraag, maar waar kan ik de muziek veranderen tijdens het gamen (custom soundtrack) naar mijn eigen cd's? ik heb zitten zoeken in de opties van spellen en het dashbord menu (y) maar ik kan het nergens vinden.

If you don't stand for something you'll fall for everything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-05 08:31

Dennahz

Life feels like hell should.

mazzl schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 10:22:
misschien een heele domme vraag, maar waar kan ik de muziek veranderen tijdens het gamen (custom soundtrack) naar mijn eigen cd's? ik heb zitten zoeken in de opties van spellen en het dashbord menu (y) maar ik kan het nergens vinden.
Op de "guide" knop drukken en vervolgens het gewenste liedje / playlist kiezen? Of begrijp ik je even verkeerd :)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
dus toch in de guide... hmm dan zal ik nog eens gaan zoeken.
moet je een playlist maken of kun je ook gewoon een map aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-05 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

6pack15 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Dus ik heb maar 2 accounts gemaakt, viva pinata op de ene besteld met acceptgiro, en fm2 met acceptgiro op de andere, ze kunnen mooi fluiten naar het geld, het duurt bij mij ook 2 maanden voordat ze wat te horen krijgen van mij. Hadden ze maar niet zo debiel moeten doen met mijn spullen, ook die klantenservice wat volgens mij jongetjes van 13 zijn die denken dat ze alles weten. Ze hebben mij inmiddels al 3x verteld om tot een bepaalde datum te wachten (een week), en als er dan niks was, zou ik weer moeten mailen. Nou bol.nul is een klant kwijt.
Niet zo slim om intentie tot oplichting te posten in de draad waar een ex bol.com-medewerker ook kijkt. :X

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 05-02-2008 11:32 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Trance mode unlocked in Rez :*). Al is het wel allemaal enorm vaag...weet iemand of er eigenlijk wel een einde komt aan trance mode, of is het gewoon een oneidige loop?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Weet iemand hoe ik normale Divx en Xvid kan streamen vanaf mijn pc naar mijn 360? Ik heb wmp 11 al en alles staat in de media bibliotheek. En ik kan via mijn xbox in mijn gedownloade map op mijn pc kijken. Alleen als ik dan in een map browse waar een .avi file in staat zegt ie dat ie geen video gevonden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

DubbelU schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:13:
Weet iemand hoe ik normale Divx en Xvid kan streamen vanaf mijn pc naar mijn 360? Ik heb wmp 11 al en alles staat in de media bibliotheek. En ik kan via mijn xbox in mijn gedownloade map op mijn pc kijken. Alleen als ik dan in een map browse waar een .avi file in staat zegt ie dat ie geen video gevonden heeft.
Ik weet zeker dat dit een aantal keren beantwoord is in dit topic, maar goed. Kijk eens naar Tversity?

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Volgens mij werkt video alleen vanuit "Mijn video's" en "Gedeelde video", probeer er daar eens één in te zetten. En download de update voor divx/xvid nog eens, die wordt bij de dash update alleen niet goed geïnstallerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32226

Anders kan je altijd Tversity proberen, ik had dezelfde problemen met WM11, op de ene pc zag die pc de xbox niet eens. Op de andere PC zag die de xbox wel deelde mijn videos en op de xbox zag ik helemaal niets.
Tversity geinstalleerd en in 5 minuten aan de praat en spelen, van divx/xvid tot mp4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 16:59
Dennahz schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:15:
[...]

Ik weet zeker dat dit een aantal keren beantwoord is in dit topic, maar goed. Kijk eens naar Tversity?
Of winamp remote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:38
SyS_ErroR schreef op zondag 03 februari 2008 @ 17:16:
Ik ben misschien van plan om ook maar eens de overstap te maken van pc gaming naar een xbox360.
Als je fatsoenlijk wil gamen op een pc kost het je klauwen vol met geld, en sindsdien ik ben overgestapt naar Apple wil ik eigenlijk gewoon geen Windows meer (en dan toch vertrouwen op een console van MS, jaja :)).

Nu hebben wij thuis een normale 4:3 CRT tv van Loewe (geen kleintje, 57cm volgens mij).
Het is me al duidelijk dat die Advanced Scart Kabel echt zijn geld waard is, dus daar geloof ik jullie in.
Nu het moeilijkste deel (althans, ik vind het erg verwarrend ;)), welke Xbox 360.
Ik wil, zoals te verwachten viel, de laatste versie. Die dus zo zuinig mogelijk is (en ook het minste stuk gaat ;)), en, voorbereidend op de toekomst, zou een hdmi poort ook erg prettig zijn.
Hoe herken ik deze versie? Is er iets waar je dat aan kan zien? :)
Niemand die me ff wil helpen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

De elite heeft toch als enige 360 een HDMI poort? Of vergis ik mij hier in? Heb zelf gewoon premium. Anders even kijken op www.xbox360.com en types vergelijken.

Je hebt niet persé HDMI nodig om in HD kwaliteit te kunnen gamen. Een 4:3 TV is wel erg jammer imho met een 360.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:38
Ja, dat snap ik.
Maargoed, we hebben deze tv nu eenmaal, en hij geeft echt prima beeld.
Af&toe komt er een hoge piep uit (vooral als je hem net aanzet, en het vrij fris is in de woonkamer), dus na deze komt er wel een mooie lcd-tv.

Daarom wil ik graag die hdmi poort (die ook op de premium zit).
Het gaat mij meer om de verschillende versies, hoe kom ik er in de winkel achter dat ik een falcon in mn handen heb?
Als ik zie hoeveel van die dingen er uit vallen, dan wil ik graag gewoon de laatste versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
SyS_ErroR schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:20:
[...]

Ga naar de mediamarkt en zoek een doos met een HDMI teken erop en met een sticker die zegt:

175 watt
team fdou
lotnr 0750

Dan heb je de nieuwste versie, mocht je pech hebben en het is hem niet kun je hem altijd terugbrengen.

Dez exacte gegevens heb ik ook en het is de nieuwste versie met BenQ drive!

[ Voor 9% gewijzigd door DubbelU op 05-02-2008 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

SyS_ErroR schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:20:
[...]

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:05
PcDealer schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:20:
[...]

Niet zo slim om intentie tot oplichting te posten in de draad waar een ex bol.com-medewerker ook kijkt. :X
Als je het oplichting wil noemen. Ik noem het oplichting dat als er op de site staat voor 21.00 besteld, morgen in huis, en ik die avond nog betaal, dat ik na 2 maanden nog steeds niet mijn spellen heb. Dus ik heb het zelf maar geregeld, ik bestel ze zelf, en dan houden hun die spellen maar waar ze 2 maanden mee bezig zijn om te versturen. Staan we weer quitte, en anders mag de ex-bol.com medewerker wel even zijn vriendjes bellen om te vragen waar de spellen nou blijven ?

Btw, de twee bestelde spellen via acceptgiro hoorden hier ook al weer 2 dagen te zijn, maar die zijn alweer nergens te bekennen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazzl
tip zoek!!!! zo uit men hoofd heeft de falcon een 175 watt voeding. als je dat op de doos ziet staan zit je goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-05 12:40
Dennahz schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:24:
De elite heeft toch als enige 360 een HDMI poort? Of vergis ik mij hier in?
Uit de TS:
De Arcade en Pro horen beide een HDMI-poort te hebben. Om dit zeker te weten voor je er een aanschaft moet je gewoon even kijken of er op de doos HDMI staat.

Er zijn momenteel ook een aantal voordeelbundels in omloop waarbij je vaak 2 of 3 spellen krijgt. Dit zijn nog de oude Premium Xbox 360's en bevatten geen HDMI aansluiting, met uitzondering van de groene Halo 3 360.
Trouwens de woorden die onderstreept zijn in de quote hierboven ontbreken in de TS.
DubbelU schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 13:41:
Ga naar de mediamarkt en zoek een doos met een HDMI teken erop en met een sticker die zegt:

175 watt
team fdou
lotnr 0750

Dan heb je de nieuwste versie, mocht je pech hebben en het is hem niet kun je hem altijd terugbrengen.

Dez exacte gegevens heb ik ook en het is de nieuwste versie met BenQ drive!
Lotnummer hoeft niet exact 0750 te zijn hoor, mijn 360Pro met HDMI heeft lotnr 0746. Gewoon bij Mediamarkt kijken of het het 175 watt model is (dat staat op de sticker aan de zijkant van de doos) en of er inderdaad HDMI op staat, dat vind je achterop de doos aan de onderkant.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sh0ckTr00per schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 07:55:

[...]

Die discussie kun je heel ver voeren natuurlijk.. Waarom zou iemand Halo 3 kopen die Doom al op de XBLA heeft, zijn beide sci-fi shooters. De een heeft wat meer opties..
Hehe dat kan, maar zo slaat het natuurlijk als een tang op een varken :P
Afgezien van de opties heb je bij dat soort spellen ook nog zoiets als een verhaallijn, betere graphics, andere characters etc. etc.

Hier blijf je kaarten, blijft het ehh verhaal hetzelfde etc.
Maar ik vroeg het me gewoon af uit nieuwsgierigheid :)
Ik vermaak me iig nog meer dan prima met Texas Hold 'Em arcade. Lekker slap ouwehoeren als we even een CoD4 pauze houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Ik heb recent Puzzle Quest gekocht, wow wat een game, is zijn 1200 ms punten meer dan waard. Heb er al uren in zitten en ben nog steeds in dat begin gebied. Ik kan iedere rpg/puzzle fan dan ook de trial aan raden.

Ik zit erover te denken om Lost Odyssey te bestellen, hoe is hij tov Blue Dragon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
.KeN. schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:06:
[...]

Hehe dat kan, maar zo slaat het natuurlijk als een tang op een varken :P
Afgezien van de opties heb je bij dat soort spellen ook nog zoiets als een verhaallijn, betere graphics, andere characters etc. etc.

Hier blijf je kaarten, blijft het ehh verhaal hetzelfde etc.
Maar ik vroeg het me gewoon af uit nieuwsgierigheid :)
Ik vermaak me iig nog meer dan prima met Texas Hold 'Em arcade. Lekker slap ouwehoeren als we even een CoD4 pauze houden :P
Nou ja - in "het echte spel" zit toch een vorm van verhaallijn (het niet online gedeelte). Je gaat eerst " op cursus" - je moet bepaalde toernooien winnen om weer aan andere toernooien mee te doen.

Ik weet niet hoe het met de arcade zit; maar ik heb op de WOSP ook al uitnodigingen ontvangen voor toernooien (van mensen uit USA).
WOSP gaat (denk ik) toch een stap verder - met wat leukere graphics = je eigen speler die je helemaal kunt aankleden - de pokerrooms kun je zelf aankleden (incl type publiek).....
Maar ja - ik kan me voorstellen dat je de arcade goed genoeg vind hoor... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Kijk.. naar dat soort info was ik dus op zoek :) Klinkt inderdaad als een goeie aanvulling zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

DeepSeven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:40:
Ik zit erover te denken om Lost Odyssey te bestellen, hoe is hij tov Blue Dragon?
Boeboe in "Het Xbox 360 ervaringen Topic #44" :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
"De beste jrpg die er op de 360 te krijgen is". Nice man, wacht nog even de reviews af maar deze komt waarschijnlijk wel binnen (zeker voor 34 euro).

[ Voor 3% gewijzigd door DeepSeven op 05-02-2008 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
DeepSeven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:40:
Ik heb recent Puzzle Quest gekocht, wow wat een game, is zijn 1200 ms punten meer dan waard. Heb er al uren in zitten en ben nog steeds in dat begin gebied. Ik kan iedere rpg/puzzle fan dan ook de trial aan raden.

Ik heb hem ook en hij is erg leuk. Ben nu level 50 en probeer Lord Bane te verslaan.

Alleen is die echt teringsterk, met 380 HP en allemaal superspells. Hij IS een god tenslotte.

Is het je al gelukt om een Godlike item te craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Haijo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:25:
[...]

Ik heb hem ook en hij is erg leuk. Ben nu level 50 en probeer Lord Bane te verslaan.

Alleen is die echt teringsterk, met 380 HP en allemaal superspells. Hij IS een god tenslotte.

Nee, zoals ik al zei zit ik nog in het begin gebied, ben ook nog maar lvl 18. Word die hele map nog gevuld met steden en quests? Zo ja, dan zie ik me dit nog lang spelen, veel langer dan de gemiddelde full game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben sinds deze week bezig met Assassins Creed.

Wat een matig spel zeg :/

Het ziet er fantastisch is, echt prachtig. Maar echt leuk om te spelen, nah. Vind het verhaal wel goed, dus ik zal het verder spelen om het volledige verhaal te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mooi hoe smaken kunnen verschillen :P
Ik heb echt van elk moment dat ik in AC heb gespeeld genoten. Heerlijke besturing, graphics en een geinig verhaal. Lekker freeroamen als je daar zin in hebt, maar toch bezig zijn met de missies.
Aan het eind had ik wel even genoeg van sommige momenten (betrapt worden tijdens een stealth assassination, weer moeten vechten / ontsnappen en terug naar het begin etc.), maar tot het eind genoten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
DeepSeven schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:31:
[...]

Nee, zoals ik al zei zit ik nog in het begin gebied, ben ook nog maar lvl 18. Word die hele map nog gevuld met steden en quests? Zo ja, dan zie ik me dit nog lang spelen, veel langer dan de gemiddelde full game.
Na elk stukje verhaal word er een stuk van de map geopend, dus nadat je een Boss hebt verslagen ga je naar het oosten, dan naar het noorden, etc. etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Haijo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:25:
[...]

Ja, Puzzle Quest is echt leuk! Ik heb heel veel Bejeweled gespeeld op de Palm / PocketPC, maar de XBLA-versie viel een beetje tegen. Met PQ is er ook nog een verhaallijn in verwerkt en ik vind de combinatie goed geslaagd.
Ik ben overigens nog niet zo ver gekomen. Na verschillende pogingen heb ik Dugog nog niet verslagen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
PWM schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:53:
Ben sinds deze week bezig met Assassins Creed.

Wat een matig spel zeg :/

Het ziet er fantastisch is, echt prachtig. Maar echt leuk om te spelen, nah. Vind het verhaal wel goed, dus ik zal het verder spelen om het volledige verhaal te weten te komen.
het is idd een spel wat je niet te lang achter elkaar moet spelen anders gaat het vervelen, maar iedere keer nadat je het een week niet hebt gespeeld. Heb je wel zoiets van wat is dit toch een mooi spel. Heeft het voor mij iig leuker gemaakt.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Ik kan nu met Tversity divx en Xvid afspelen op mijn tv via mijn 360. Alleen is de kwaliteit echt uberskraal. Als ik het op mijn computerscherm kijk is de kwaliteit prima, dus aan de bron ligt het niet. Hoe kan ik de kwaliteit opkrikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
DubbelU schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:48:
Ik kan nu met Tversity divx en Xvid afspelen op mijn tv via mijn 360. Alleen is de kwaliteit echt uberskraal. Als ik het op mijn computerscherm kijk is de kwaliteit prima, dus aan de bron ligt het niet. Hoe kan ik de kwaliteit opkrikken?
Bij mij is hij goed hoor. Heb je toevallig een HD-ready of FullHD TV? Want dan zal je de resolutie moeten opkrikken in de settings, die staat standaard op 400X300.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
jah, gewoon op 1280x720 zetten, ik heb het op een 32 samsung lcd, ziet er super uit. Net iets minder als dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
6pack15 schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:00:
jah, gewoon op 1280x720 zetten, ik heb het op een 32 samsung lcd, ziet er super uit. Net iets minder als dvd
Even nieuwsgierig; heeft je PC het dan merkbaar moeilijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
DubbelU schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:48:
Hoe bedoel je - in blokjes etc...???

De vraag is; welke van de 2 doet de encoding voor jou; je tversity of the xbox zelf...??
Dit behoort de xbox te zijn - ik zou niet weten hoe je dat kan aanpassen; maar is het je tversity - dan kun je het best ff deze pagina's doornemen;
http://www.tweaktown.com/articles/1002/1

(ik denk dat pagina 7 voor jou dan het belangrijkst is)
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Haijo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 20:53:
[...]

Bij mij is hij goed hoor. Heb je toevallig een HD-ready of FullHD TV? Want dan zal je de resolutie moeten opkrikken in de settings, die staat standaard op 400X300.
Ja ik heb een FullHD 37 inch lcd scherm. Welke resolutie moet ik dan in tversity invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
Hen3s schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:32:
[...]

Hoe bedoel je - in blokjes etc...???

De vraag is; welke van de 2 doet de encoding voor jou; je tversity of the xbox zelf...??
Dit behoort de xbox te zijn - ik zou niet weten hoe je dat kan aanpassen; maar is het je tversity - dan kun je het best ff deze pagina's doornemen;
http://www.tweaktown.com/articles/1002/1

(ik denk dat pagina 7 voor jou dan het belangrijkst is)
Succes
Top prima link hier staat alles in wat ik nodig heb! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
DubbelU schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:02:
[...]

Ja ik heb een FullHD 37 inch lcd scherm. Welke resolutie moet ik dan in tversity invoeren?
Check die post net onder de post die je quote. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Laatst online: 17:33

IkWilbert

Het is mij!

las op tweakers.net het volgende...

Microsoft gooit hd-dvd-uitbreiding Xbox 360 in de uitverkoop
Door Robin Vreuls, woensdag 6 februari 2008 14:00

Microsoft heeft de hd-dvd-speler van de Xbox 360 in de uitverkoop gedaan. Het bedrijf levert voor amper tachtig dollar niet alleen de speler, maar ook nog een coupon waarmee gratis vijf films besteld kunnen worden.

De Xbox 360-fabrikant biedt via Amazon voor omgerekend 54 euro een hd-dvd-speler met in totaal zes speelfilms aan, waarbij de film King Kong standaard in de doos zit. Ook Toshiba heeft deze coupon in de doos van al zijn standalone spelers en diverse interne hd-dvd-drives gestopt.

Toshiba heeft afgelopen zondag tijdens Super Bowl XLII een reclamespot uitgezonden waarin het bedrijf een hd-dvd-speler voor 149,99 dollar aanprijst. De finale van de American Football-competitie is het bestbekeken programma in de Verenigde Staten en adverteerders betalen grof geld voor een commercial van dertig seconden. Daarop concludeerden diverse sites dat Toshiba zich in de strijd tegen blu-ray met paniekvoetbal bezighoudt, maar het bedrijf ontkent dat: het zou om een geplande, op hdtv-bezitters gerichte commercial gaan.

Met de aankondiging dat Toshiba zijn hd-dvd-spelers in aanbieding gooit, zijn de verkopen van standalone hd-dvd-players aangetrokken. De reclamespot tijdens de Super Bowl en de aanbieding van de standalone speler voor Xbox 360 maken in elk geval duidelijk dat het consortium achter hd-dvd voorlopig nog niet van plan is om het bijltje erbij neer te gooien.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
En als je naar het amazon.com pagina gaat (via de link die tweakers.net erbij heeft staan) kom je bij 179.79 Usd uit.....
Ik weet niet .... maar dat ziet er niet uit als een aanbieding.
(alhoewel; als je gaat zoeken in amazon.com - kun je hem wel 2 dollar goedkoper vinden)

Misschien dat amazon.com gewoon een "otto" prijs had vermeld...? van 100 dollar te laag.... (dus - dat eentje vergeten te vermelden)

[ Voor 19% gewijzigd door Hen3s op 06-02-2008 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Iemand DMC4 al gespot?

Ik heb em gepre-ordert maar laatst las ik ergens dat het boekje van de Europese versie zwartwit is, dat zou ik best wel zwak vinden.

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 104593 op 06-02-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Hen3s schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:17:
En als je naar het amazon.com pagina gaat (via de link die tweakers.net erbij heeft staan) kom je bij 179.79 Usd uit.....
Ik weet niet .... maar dat ziet er niet uit als een aanbieding.
(alhoewel; als je gaat zoeken in amazon.com - kun je hem wel 2 dollar goedkoper vinden)

Misschien dat amazon.com gewoon een "otto" prijs had vermeld...? van 100 dollar te laag.... (dus - dat eentje vergeten te vermelden)
Ze zijn sold out voor die prijs volgens engadget :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:18

S2S

Anoniem: 104593 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 14:21:
Iemand DMC4 al gespot?

Ik heb em gepre-ordert maar laatst las ik ergens dat het boekje van de Europese versie zwartwit is, dat zou ik best wel zwak vinden.
Kep hem al ;) Boekje is idd zwartwit, but who cares, game is in kleur :+

[ Voor 3% gewijzigd door S2S op 06-02-2008 15:15 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarschijnlijk is een waarschuwing overbodig, maar het schijnt dat er emailtjes worden verstuurd met een aanbod voor gratis Microsoft Points.
Je moet ergens inloggen met je MS Passport, maar de site is een vervalsing.

Ik weet niet welke site, of dat er in Nederland ook mailtjes zijn verstuurd, maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Anoniem: 16963 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:09:
[...]

Ze zijn sold out voor die prijs volgens engadget :)
Tis gewoon een foute prijs - zie major nelson

Usd 129.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Hen3s schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:43:
[...]

Tis gewoon een foute prijs - zie major nelson

Usd 129.99
Dan nog.. ding staat wel nummer 1 op de bestsellers van Amazon nu ehhehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Haijo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 21:07:
[...]

Even nieuwsgierig; heeft je PC het dan merkbaar moeilijker?
IK weet niet wat voor pc jij hebt, ik heb hier een p4 2,8 ghz (neujj niks geen core2 :P) ati x850 256mb, en 1 gig ram, maar dat doet het perfectt. En me internetsnelheid zit op 700 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
S2S schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 15:15:
[...]

Kep hem al ;) Boekje is idd zwartwit, but who cares, game is in kleur :+
Waar heb je em vandaan geplukt? En hoe bevalt het spel verder? (dingen die zijn opgevallen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Alabama_man schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 17:00:
[...]

Waar heb je em vandaan geplukt? En hoe bevalt het spel verder? (dingen die zijn opgevallen etc.)
Ik heb niet zo heel lang gespeeld, maar ik vond de intro film, die lang duurde en het stuk wat ik daarna kreeg om te spelen erg mooi.

Nedgame btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Laatst online: 27-02 23:46
Hij was een tijd voor $79,99 te koop, waarna hij weer naar de oude prijs ging.
Nu is ie weer verlaagd.

Rare boel, maarja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
SH4D3H schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 18:25:
[...]

Hij was een tijd voor $79,99 te koop, waarna hij weer naar de oude prijs ging.
Nu is ie weer verlaagd.

Rare boel, maarja :+
Ik denk dat het netzo als met de "otto fout" is; een verkeerd bedrag ingevuld.

(en nu misschien proberen om de verkopen te annuleren - zal wel iets moeilijker gaan in de usa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:12
Weten jullie hoe het met de garantie zit als je een Xbox 360 in China koopt en dat ie zeg maar in Nederland stuk gaat?
En zijn de (meeste) games nou wel of niet regio vrij(in SP staat sommige wel sommige niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
barzi schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:02:
En zijn de (meeste) games nou wel of niet regio vrij(in SP staat sommige wel sommige niet)?
Wat in de TS staat is waar.
De games op Gamehubs.com zijn allemaal regiovrij, ze verkopen geen locked spellen.
Daar kun je dus alvast kijken of jouw type spel regiovrij te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Devil May Cry 4 is gewoon awesome! Super gfx, vette moves zoals altijd, maar vooral echt vette cutscenes. SLAMDUNK!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 162476 op 06-02-2008 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-03 14:19
Ik heb vandaag de Beautiful Katamari demo eens geprobeerd, leek me een grappig concept, dingen oprollen en alsmaar een grotere bal vormen, maar de uitwerking blijkt niks voor mij. Blijft ideaal, al die demo's uitproberen... Zo ook gister met een vriend de Devil May Cry 4 demo geprobeerd, hij was erg enthousiast, ik vond het meer 'zo zo'... :)

Mocht iemand coop Gears of War (ACT 5 bijvoorbeeld) met mij willen spelen. (Ik kom maar niet langs general Raam op hardcore... I suck :) ) voeg mn gamertag toe of MSN me (zie profiel).

Overigens, ik heb nu even geen live gold abonnement, maar ik ben voornemens daar vanavond verandering in te brengen...

P.S. Is er hier iemand die ook Marvel: Ultimate Alliance heeft? Heb ik laatst goedkoop opgepikt tweedehands... Kan ook coop gespeeld worden meen ik.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Anoniem: 162476 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:22:
Devil May Cry 4 is gewoon awesome! Super gfx, vette moves zoals altijd, maar vooral echt vette cutscenes. SLAMDUNK!!!
Zo awesome dat de FRS hem wel heeft en niet verkoopt... GRRRR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 10-03 14:19
Woohoo, net Gears of War eindelijk ook op hardcore uitgespeeld. Kwam maar niet voorbij Raam op hardcore, maar na wat tips gelezen te hebben lukte het nu eindelijk. De truc was om Dominic niet teveel te laten aanvallen zodat je veel langer de tijd krijgt om Raam van afstand te beschieten met de torque bow en granaten. Toen ie uiteindelijk toch dichtbij stond ben ik al rennend en dekking zoekend naar de andere kant van het dek gerend en heb ik hem afgemaakt door het kannon te bemannen. Kan ik dat spel nu eindelijk achter me laten en me focussen op al die andere die nog uitgespeeld moeten. :)

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 03-04 23:48
barzi schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:02:
http://forum.xbox-sky.com...onal_compatibility_guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Laatst online: 18:40
estorino schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 21:41:
Kan ik dat spel nu eindelijk achter me laten en me focussen op al die andere die nog uitgespeeld moeten. :)
Hoezo :+ ..Je moet nog op Insane! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik kon het volgende niet terugvinden in de startpost: Hoe zit het met de xbox live prepaid kaarten? Op sommige sites lees ik dat live prepaid kaarten niet werken in Europa en andersom. Andere sites geven weer aan dat je alle prepaid kaarten overal ter wereld kan gebruiken. Op Ebay en bij Play Asia vindt je namelijk goedkopere kaarten maar deze zijn Amerikaans of Aziatisch en ik weet du sniet of deze op mijn xbox hier in NL geen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114234

xbox live kaarten werken wel, hele wereld dus.. alleen de microsoft points zijn wel regio gebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Euhm ik zou geen US Live code kopen als ik jou was. Dat gaat namelijk niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Ik wil misschien table tennis gaan kopen.

Wordt deze game nog veel online gespeeld? En speelt dat goed? (zonder lag en zo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38
stalscu schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 04:02:
Ik wil misschien table tennis gaan kopen.

Wordt deze game nog veel online gespeeld? En speelt dat goed? (zonder lag en zo)?
Als ik jou was zou ik Table Tennis bij Play.com kopen, kost daar maar €15.50... Dat is vergeleken met de €30 die ik gisteren in de winkels tegenkwam toch wel een verschil!

Of het veel online gespeeld wordt weet ik niet... moet hem eerst binnen krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-05 21:21
estorino schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:22:
P.S. Is er hier iemand die ook Marvel: Ultimate Alliance heeft? Heb ik laatst goedkoop opgepikt tweedehands... Kan ook coop gespeeld worden meen ik.
Jup, en er was nog iemand.. Ehmm.. maccadon, maar da's alweer deel 42 dus ik weet niet of die nog zin heeft :) We hebben eigenlijk 4 man nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

Hallo, ik probeer met het programma AviSub ondertitels in mijn film te bakken maar als ik daarna deze af probeer te spelen op me xbox 360 krijg ik geen ondertitels te zien. Weet iemand of AviSub werkt bij de Xbox360 en zo ja wat doe ik fout? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Anoniem: 162476 schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 19:22:
Beetje teveel cut scenes imo :)

Ben al op disk 2 bij lost oddessy...wat een spel :9~
Echt het ultieme finan fantasy gevoel terug en de skill link feature is echt goed gedaan.
Zoveel emotie in het spel echt geweldig, moest bijna een traantje weg pikken bij sommige gebeurtenissen

[ Voor 11% gewijzigd door evilpin0 op 07-02-2008 10:50 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Veel te weinig tijd gehad om lost oddysey te spelen :( (Animatiefestival in Brussel = niet veel vrije avonden)

Ok, boeiend voor alle anderen :? Laat zoiets maar in dit topic. Dit is meer wat voor IRC of de HK ;)

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2008 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 114234 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 01:01:
xbox live kaarten werken wel, hele wereld dus.. alleen de microsoft points zijn wel regio gebonden.
.KeN. schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 03:53:
Euhm ik zou geen US Live code kopen als ik jou was. Dat gaat namelijk niet werken.
Dat bedoel ik :)

Wat is het nu?

Even terzijde: leuke laptop: http://benheck.com/

[ Voor 5% gewijzigd door Schweino op 07-02-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:29
Ik heb via bol.com het bundel pakket besteld voor 389,-. Komt de postbode vervolgens langs met ALLEEN maar de factuur? Schijnt het dat er een wachtrij is van twee weken door de drukte en vraag naar deze bundel. Lekker is dat.. Mochten ze ook wel even vermelden op de website :( ''Voor 21:00 besteld, morgen in huis'' jaja :?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
Schweino schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:39:
[...]

[...]

Dat bedoel ik :)

Wat is het nu?

Even terzijde: leuke laptop: http://benheck.com/
Ik had eens een keer een 48 uurs code van een Amerikaan geleend, die werkte ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:47:
Ik heb via bol.com het bundel pakket besteld voor 389,-. Komt de postbode vervolgens langs met ALLEEN maar de factuur? Schijnt het dat er een wachtrij is van twee weken door de drukte en vraag naar deze bundel. Lekker is dat.. Mochten ze ook wel even vermelden op de website :( ''Voor 21:00 besteld, morgen in huis'' jaja :?
Dat is niet netjes, ook in de reclame's op de radio vermelden ze elke keer dat alles op voorraad is... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Al meerdere GoT'ers hebben bij deze (klik) ebay winkel hun Live Gold abbonement gekocht, en dat werkt perfect.

Zelf heb ik hem er ook vandaan en de code werkte super en was lekker goedkoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

IkWilbert schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:07:
[...]

Dat is niet netjes, ook in de reclame's op de radio vermelden ze elke keer dat alles op voorraad is... 8)7
Goh, dat gebeurt weleens ja. Anderzijds, ik heb al 100-en keren iets bij Bol besteld, en op één keer na kreeg ik het de andere dag. Erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-05 14:53
Lost odyssey een 8.8 bij gametrailers, leuke review!

http://www.gametrailers.com/player/30356.html

Wie gaat morgen allemaal dmc4 halen?

[ Voor 16% gewijzigd door SCIxX op 07-02-2008 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Exorcist schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:19:
[...]

Goh, dat gebeurt weleens ja. Anderzijds, ik heb al 100-en keren iets bij Bol besteld, en op één keer na kreeg ik het de andere dag. Erg netjes.
Klopt, ik bestel ook geregeld iets bij Bol en altijd netjes de volgende dag in huis. Ze konden weten dat deze xbox aanbieding goed ging lopen... hadden ze er meer moeten bestellen. En moeten ze niet in spotjes aangeven dat ze tijdens de electronica weken wel alles op voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
MochiGohan schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:15:
[...]

Al meerdere GoT'ers hebben bij deze (klik) ebay winkel hun Live Gold abbonement gekocht, en dat werkt perfect.

Zelf heb ik hem er ook vandaan en de code werkte super en was lekker goedkoop. :)
Hoeveel heb euro heb je betaald voor het gold abonnement. En je hebt geen problemen gekregen omdat de code uit een ander land komt? Anders is het zeer interesant.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:58:
[...]

Hoeveel heb euro heb je betaald voor het gold abonnement. En je hebt geen problemen gekregen omdat de code uit een ander land komt? Anders is het zeer interesant.
het is een UK versie dus het werkt, heb bij deze gast ook gekocht voor nog geen 40 euro 12+1 maand

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 07-02-2008 14:59 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
En kreeg je de code thuis gestuurd of per e-mail? En ik neem aan dat je via paypal hebt betaald ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:47:
Nou, nog eentje erbij. Ik heb er 2 maanden op gewacht voordat ik eindelijk alles in huis heb. En ze doen de raarste dingen met die facturen en pakketten. Ik kreeg een factuur voor de xbox 360 en eeen wireless controller, kreeg ik halo 3 en een controller apart. Vervolgens krijg ik een factuur voor de rest, waar alleen een play&charge en hdmi kabel in zit. Dan komt er na een paar weken ook nog mijn xbox. En dan ruim maand later heb ik dan ook viva pinata en forza motorsport 2 in huis, maar die heb ik zelf apart besteld met acceptgiro, waar de ''echte'' spellen zijn weet niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:05:
En kreeg je de code thuis gestuurd of per e-mail? En ik neem aan dat je via paypal hebt betaald ? :)
Jep, Paypal betaald en de code per email ontvangen :)
SCIxX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:40:

Ziet er goed uit, ik hoop hem morgen uit het buitenland te ontvangen :)

[ Voor 38% gewijzigd door MochiGohan op 07-02-2008 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
MochiGohan schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:37:
[...]

Jep, Paypal betaald en de code per email ontvangen :)

[...]

Ziet er goed uit, ik hoop hem morgen uit het buitenland te ontvangen :)
Super bedankt voor de tip! Ik heb hem net ook binnegekregen. heb er 38 euro voor betaald! echt bedankt. Ik neem aan dat je 12 maanden pas in gaan als je hem hebt geactiveerd? Mijn xbox is nog in bestelling namelijk bij bol.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:47:
[...]
Ik neem aan dat je 12 maanden pas in gaan als je hem hebt geactiveerd?
Vanzelfsprekend.

* SH4D3H laat DMC nog maar even links liggen.
Eerst Lost Odyssey uitspelen als ie binnen is, daarna zien we wel.
Heb ook nog GoW liggen die ik nog nooit gespeeld heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
Possible schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:47:
[...]

Super bedankt voor de tip! Ik heb hem net ook binnegekregen. heb er 38 euro voor betaald! echt bedankt. Ik neem aan dat je 12 maanden pas in gaan als je hem hebt geactiveerd? Mijn xbox is nog in bestelling namelijk bij bol.com :)
Uiteraard gaan de 12 maanden pas in als je de code ingevoerd hebt (met een beetje mazzel krijg je 12+1 maand, dat kreeg ik ook hoewel het niet in de itembeschrijving stond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
IK zat meer op http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...em&rd=1&item=160206212541 te azen, is nog een stuk goedkoper (25 pond oftewel 33 euro).

Ik heb nog een vraag over het migreren van een oude xbox 1 live account naar mijn 360. Mijn oude account (Schweino) heb ik jaren geleden (begin 2003) geregistreerd. Nu wil ik deze importeren op mijn 360 en wordt gevraagd naar mijn naam, laatste 4 nummers van mijn creditcard, postcode en telefoonnummer. Nu heb ik deze gegevens allemaal netjes ingevoerd en krijg toch de melding dat het niet klopt. Microsoft gebeld en zij hebben het gecontroleerd en alles klopt...... De mensen die ik heb gesproken hebben aangegeven dat ze nu ook niet weten hoe het verder moet en het doorgezet naar de 2e lijn.

Heeft iemand hier ook ditzelfde probleem gehad en was er een oplossing voor? Zou graag mijn oude gamertag weer willen gebruiken namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
SCIxX schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 14:40:

eerst nog maar eens dmc 3 op de ps2 uitspelen. sinds de de demo van dmc 4 weer helemaal aan verslaafd :9

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zijn er nog mensen die de Legendary versie van Halo 3 zoeken?

zag er eergisteren namelijk nog 6 staan voor 65 euro per stuk...

Was wel in Wenen, Oostenrijk....

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Phusebox schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:10:

Heb er nog 1 naast mijn tv staan :) Dat mijn vriendin dat ding nog nooit heeft weggehaald is een wonder :)

69,- is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PWM schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 21:17:
[...]

Heb er nog 1 naast mijn tv staan :) Dat mijn vriendin dat ding nog nooit heeft weggehaald is een wonder :)

69,- is geen geld
haha tja ik vond em maar lelijk en om em nu in mijn handbagage mee te slepen , nah geen zin in

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet nog voor de launch dat er paniek was over beschikbaarheid van de legendary edities.
Ik kan me geen games store of free record shop herinneren waar er niet nog een paar stonden verleden maand.
Maar waarschijnlijk niet voor 65 eurootjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251235

http://www.play-asia.com/...h-49-en-84-j-70-1vee.html dit is serieus een van de betere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Lost Odyssey wordt echt wel alleen maar beter per minuut dat ik het speel, wat een prachtige scenes ben ik al tegengekomen zeg _/-\o_.
Nu weet ik terug waarom recente Final Fantasy games me totaal niet kunnen boeien: daar is het niet meer dan wat aan elkaar gerijgde cutscenes. In LO daarentegen zit je met een heerlijk goed skillsysteem en uitdagende combat EN het verhaal slaagt er zeer goed in om je emotioneel er volledig in te betrekken, hulde! Niets dan lof voor dit spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo

Die zou ik kopen en verkopen, kun je volgens mijn nog wel goed geld voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Heb al even gezocht op google enzo, en daar werd ik niet vrolijk van, vandaar nog even hier de vraag :

Is het nou wel of niet mogelijk om ondertitels toe te voegen aan een xvid video die ik stream vanaf mijn PC ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 22:55
Daarvoor heb je TVersity nodig. of een ander programma die kan streamen naar de xbox360.

Bij TVersity moet je wel opletten dat je altijd coderen aan zet als je een .avi gaat kijken. Anders zet tie de ondertiteling er niet onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:56

On_E

Housemusic

Okee dan ga ik TVersity maar eens proberen, dank je !

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.