Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 76.534 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Anoniem: 251512 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:04:
[...]

Ik wist niet dat de Xbox360 ook met VGA aangesloten kon worden, dacht dat het alleen met Scart/Component/HDMI kon. Hoe heb je dit gedaan dan?
http://www.xbox.com/nl-BE...eripherals-vgahdcable.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-05 21:45
XIDESIGN schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:06:
Whaha..

Leuk dit..

Ik vandaag naar mediamarkt in alkmaar. Zie ik oude prijzen nog (omdat het morgen veranderd wordt).
En bordje er naast binnen 15 dagen lager prijs je krijgt verschil retour. Ik schiet daar een heel behulpzame medewerker aan ik zeg :

Ik : Ik weet wat jullie gaan doen morgen!
Hij : Oh wat dan?
Ik : Ja die mooie prijs verlaging
Hij : Oh, je weet het al
Ik : Ja of wil je dat ik morgen terug kom en rest retour wilt
Hij : Nee ik regel wel wat.

Dus heel gesprek bla bla. Nu heb ik dus voor de mooie prijs van morgen een XBOX Premium met HDMI en nieuwe mobo/chipset voor leuke bedrag van 269 euro.
toon volledige bericht
Was dit ook met 2 games(Viva Pinata en Forza 2)? En weet iemand of je een console ook binnen 7(soms 8) dagen kan ruilen tegen geld? MM doet daar niet heel moeilijk over bij bijvoorbeeld camera's, maar hoe zit dit met de Xbox 360(consoles)? En misschien ook een uitzondering omdat er (mogelijk) games bij zitten(games is meestal binnen 24 uur retour toch?)?

En wat voor kabel kan ik gebruiken om de Xbox 360(met HDMI) aan mijn Samsung 205BW(DVI, monitor) aan te sluiten? De monitor ondersteunt HDCP dus dat is geen probleem. En hoe kan ik het geluid dan op mijn boxen (Creative P5800, 5.1) ook op de 360 aansluiten (het liefst op 360 en pc tegelijk, zodat ik niet steeds hoef te switchen ;)).
Kan hier elke HDMI - DVI kabel voor gebruikt worden? Of moet deze speciaal van Microsoft zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-03-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-05 18:56
Welke drives zitten er doorgaans in de nieuwe Arcade Xbox 360's?

Overigens heb ik geen interesse in de 2 games die nu bij de Premium zitten, of mag je nog switchen tussen games. Ik was ook niet van plan live te gaan gebruiken, of demo's te downloaden. Dan lijkt de Premium kopen me toch vrij zinloos. Misschien dat iemand me nog kan overhalen? :P

[ Voor 69% gewijzigd door danielkraak op 12-03-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
En in de premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:26
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:30:
[...]
Was dit ook met 2 games(Viva Pinata en Forza 2)? En weet iemand of je een console ook binnen 7(soms 8) dagen kan ruilen tegen geld? MM doet daar niet heel moeilijk over bij bijvoorbeeld camera's, maar hoe zit dit met de Xbox 360(consoles)? En misschien ook een uitzondering omdat er (mogelijk) games bij zitten(games is meestal binnen 24 uur retour toch?)?

En wat voor kabel kan ik gebruiken om de Xbox 360(met HDMI) aan mijn Samsung 205BW(DVI, monitor) aan te sluiten? De monitor ondersteunt HDCP dus dat is geen probleem. En hoe kan ik het geluid dan op mijn boxen (Creative P5800, 5.1) ook op de 360 aansluiten (het liefst op 360 en pc tegelijk, zodat ik niet steeds hoef te switchen ;)).
Kan hier elke HDMI - DVI kabel voor gebruikt worden? Of moet deze speciaal van Microsoft zijn?
Of ze moeilijk doen ligt een beetje aan hoe de 360 en games behandeld zijn en of de medewerker een beetje een toffe peer is.
Over de kabels e.d. Ik weet niet precies wat voor videoconnecties er op je samsung z itten, maar zoals ik het thuis heb gedaan kan ik wel beschrijven.
Ik heb heir een LG 226 staan waarbij mn pc verbonden is via de DVI en mn xbox (die trouwens overleden is) via VGA. Het geluid van de VGA kabel heb ik op mijn geluidskaart aangesloten (line-in) door middel van een paar verloop stekkertjes.
Het voordeel hiervan is dat het beeld gewoon makkelijk te switchen is via mn monitor en mn geluid al aan staat (doordat het in mn geluidskaart zit). Enig nadeel is wel dat ik dus mn pc aan moet hebben voor geluid, maar anders moet je nog meer kabels neerleggen en dat lijkt me overbodig.
danielkraak schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:03:

Overigens heb ik geen interesse in de 2 games die nu bij de Premium zitten, of mag je nog switchen tussen games. Ik was ook niet van plan live te gaan gebruiken, of demo's te downloaden. Dan lijkt de Premium kopen me toch vrij zinloos. Misschien dat iemand me nog kan overhalen? :P
Volgens mij zit daar een BENQ in
Is afhankelijk van wanneer ie gemaakt is, maar ook BENQ denk ik?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2008 16:11 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
danielkraak schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:03:

Je kan de games ook verkopen? En de HDD is best handig voor content/kortere laadtijden volgens mij.. Is dat trouwens gratis?

@Martinspire: Bedankt! Maar ik neem sowieso een xbox met de 65nm cpu/videochip en HDMI aansluiting. Dus redelijk nieuw. Is het dan zeker dat er een BenQ in zit? Zit die dus standaard in alle nieuwe 360's? Of zijn er meerdere drives die nu nog voorkomen?

[ Voor 29% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-03-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 18:06

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:08:
[...]

Of ze moeilijk doen ligt een beetje aan hoe de 360 en games behandeld zijn en of de medewerker een beetje een toffe peer is.
Over de kabels e.d. Ik weet niet precies wat voor videoconnecties er op je samsung z itten, maar zoals ik het thuis heb gedaan kan ik wel beschrijven.
Ik heb heir een LG 226 staan waarbij mn pc verbonden is via de DVI en mn xbox (die trouwens overleden is) via VGA. Het geluid van de VGA kabel heb ik op mijn geluidskaart aangesloten (line-in) door middel van een paar verloop stekkertjes.
Het voordeel hiervan is dat het beeld gewoon makkelijk te switchen is via mn monitor en mn geluid al aan staat (doordat het in mn geluidskaart zit). Enig nadeel is wel dat ik dus mn pc aan moet hebben voor geluid, maar anders moet je nog meer kabels neerleggen en dat lijkt me overbodig.

[...]

Volgens mij zit daar een BENQ in

[...]
toon volledige bericht
Mijn premium zat een Samsung in, nu een Benq (Na retour)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Hier kun je een lijst zien van mensen die een xbox hebben gekocht en wat zij erin vonde.

http://www.360drives.com/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:25:
[...]
Nee ik heb en 256mb memorycard ik kon er maar niet op saven, [..]
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens op mijn HD kijken hoeveel de savegame van mijn Forza 2 in beslag neemt.
De doos zegt alleen: 35Mb to save.
Er staat verder niets over een HDD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan je de 360 touwens verbinden met de pc zodat je met een ftp programma films/foto's op de 360 hardeschijf kan zetten?
Want anders heeft het toch niet heel veel nut op een 120gb hardeschijf te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-04 15:24
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:
Kan je de 360 touwens verbinden met de pc zodat je met een ftp programma films/foto's op de 360 hardeschijf kan zetten?
Want anders heeft het toch niet heel veel nut op een 120gb hardeschijf te kopen?
Nee dat is niet mogenlijk helaas, je KAN je hdd wel aansluiten middels zon speciaal kabeltje ( naam even kwijt) en dan alles backuppen. je kan ook dingen wegschrijven naar je 120GB hdd alleen zal je x360 hier niets mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Thomaszki schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:23:
[...]

Ja er kan zeker HD over VGA, VGA kan zelfs 1920x1080 aan. Alleen mijn samsung lcd tv gaat er beetje brak mee om heb ik het idee, het beeld lijkt zo "dof".
Je hebt toevallig net als ik een LE40F71B? Daarbij is dofheid een bekend probleem bij VGA. Gewoon component dan gebruiken, dat ziet er perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-05 17:26

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Zetten jullie de expansion mode wel op 'extended' dan? Als je dat niet doet dan heeft het beeld weinig kleur ja.
Ik vind 'expansion mode' wel een vage/misleidende term, op m'n tft betekent dat heel wat anders :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:34

S2S

barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:
Nee dat kan niet met FTP.

120 Gig is voor Xbox classics van LIVE, die zijn ongeveer 5 gig per stuk. Demo's en straks krijgen wij ook de Videostore, en daar zijn de HD video's ook rond de 5 Gig+.
En dan krijgen we als het goed is nog IPTV. Als je dus de 120 Gig hebt ben je op de toekomst voorbereidt.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Digital-DNA schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:59:
Zetten jullie de expansion mode wel op 'extended' dan? Als je dat niet doet dan heeft het beeld weinig kleur ja.
Ik vind 'expansion mode' wel een vage/misleidende term, op m'n tft betekent dat heel wat anders :)
term is niet echt duidelijk inderdaad. Geeft overigens wel fantastische kleuren, deze 'extended' optie. Hier blinkt de 360 toch wel uit mag ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:30:
[...]

De oude console zonder HDMI is nog met die 2 games. (BIJ DE MEDIAMARKT) bij andere bedrijven mogelijk niet.

Dus ik heb die zonder games.

Ik heb de HDMI kabel van de PS3 gekocht werkt perfectos. Was 30 euro rest allemaal duurder.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 15:50
Kan ik er van uitgaan dat wanneer ik de xbox met hdmi aansluiting koop los van het feit of dit de arcade/premium/elite is dat deze met de 65nm chip uitgerust zijn of is er nog iets anders waar ik op de doos op moet en kan letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Kaasje123 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:42:
Kan ik er van uitgaan dat wanneer ik de xbox met hdmi aansluiting koop los van het feit of dit de arcade/premium/elite is dat deze met de 65nm chip uitgerust zijn of is er nog iets anders waar ik op de doos op moet en kan letten?
Ik las dat als er 175W op de doos staat het de xdoos met nieuwe generatie mobo/proc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-05 15:50
Xander2000 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:08:
[...]

Ik las dat als er 175W op de doos staat het de xdoos met nieuwe generatie mobo/proc is.
Ok top! Bedankt voor het antwoord. Met de nieuwe prijsverlaging kan ik hem niet laten liggen nu mijn broer het huis uit is en hij zijn xbox360 meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

SH4D3H schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Je kan met alle spellen gewoon saven op hd of memorycard, je moet dat alleen even aangeven, ik gebruik zelf de arcade versie met memorycard en heb forza2 en nog meer spellen, nooit problemen gehad met het opslaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik gister xbox gekocht. Met bully. Ik denk ff spelen blijft cd hangen bij Laden :S Dus ik kijken op CD zitten er dikke krassen op. Lijkt me sterk dat de xbox dit heeft verorzaakt.

[ Voor 37% gewijzigd door green-tea op 13-03-2008 08:47 ]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-05 22:22

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

XIDESIGN schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:47:
Ik gister xbox gekocht. Met bully. Ik denk ff spelen blijft cd hangen bij Laden :S Dus ik kijken op CD zitten er dikke krassen op. Lijkt me sterk dat de xbox dit heeft verorzaakt.
Lijkt me ook sterk, gewoon teruggaan en een nieuwe copy vragen en voor de zekerheid eerst controleren of de dvd wel beschadigd is en je xbox controleren of het ook bij andere spellen voorkomt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
XIDESIGN schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:47:
krassen in een cirkel? of gewoon echt all over the place? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:54
TwyLight schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:15:
[...]
krassen in een cirkel? of gewoon echt all over the place? :P
Als er "dikke krassen" opzitten en je xbox veroorzaakt dat dan hoor je dat echt wel tijdens het spelen ;)

Iemand die een nieuw deeltje wil starten ? (of moet ik me opofferen ? :9 )

[ Voor 12% gewijzigd door MochiGohan op 13-03-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MochiGohan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Als er "dikke krassen" opzitten en je xbox veroorzaakt dat dan hoor je dat echt wel tijdens het spelen ;)

Als je goed bent in copy/paste leef je uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

SH4D3H schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:36:
Klopt maar ik kon op een lege 256mb kaart nog niet saven, pas na het aanschaffen van een HD kon ik een profiel maken en gebruik maken van Career.
Anoniem: 114719 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:51:
Je kan met alle spellen gewoon saven op hd of memorycard, je moet dat alleen even aangeven, ik gebruik zelf de arcade versie met memorycard en heb forza2 en nog meer spellen, nooit problemen gehad met het opslaan .
Heel raar, misschien dat er bij mij wat anders aan de hand is. Heb het nog eens geprobeerd om een profiel op de memorycard te zetten maar dit lukt bij mij nog steeds niet. Ik zal vanavond eens foto's maken met de meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

MochiGohan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Als de winkel moeilijk doet, bij MS vergoeden ze gewoon de discs, je betaald een klein bedrag voor de administratie maar dan krijg je een gloednieuwe, krasvrije game. Ik spreek uit eigen ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 237666 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:46:
[...]

Als de winkel moeilijk doet, bij MS vergoeden ze gewoon de discs, je betaald een klein bedrag voor de administratie maar dan krijg je een gloednieuwe, krasvrije game. Ik spreek uit eigen ervaring :)
Dit geld toch alleen voor games die door MS zijn uitgegeven?

Bully is toch van Rockstar, dus dat loopt dan toch niet via MS. Ik heb er zelf geen ervaring mee, is meer een vraag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:54
sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:39:
[...]

Als je goed bent in copy/paste leef je uit :P
Hij is wat out-dated dus ben hem nu even aan het updaten ;)

edit:
Nieuw deeltje: Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 :)

[ Voor 16% gewijzigd door MochiGohan op 13-03-2008 11:16 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.