ymmv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 13:33:
[...]
Sorry, maar die HD heb je
wel nodig. Hoe denk je patches en bugfixes voor een game te kunnen opslaan zonder HD? Hoe denk je online games te kunnen spelen als je geen nieuwe levels kunt downloaden? Bepaalde games kun je niet eens online spelen zonder HD (bijv Burnout Paradise).
Wie een Xbox 360 koopt en denkt zonder HD te kunnen, houdt zichzelf voor de gek.
Er is mij hier verzekerd dat patches en fixes niet groot zijn en dus gewoon op het flashgeheugen zouden moeten passen.
edit: wat hij ^^ zegt dus
Nieuwe levels download ik niet. Ook op online pc games download ik geen extra levels. Ik speel dus alleen de game originals en zet een filter op servers met content die niet op het schijfje meekwam.
Sowieso niet echt een probleem vind ik, als er een nieuwe level komt ga ik eruit en zoek ik een andere server. Er al van uitgaande dat ik wel live wil nemen, wat ik sterk betwijfel. Ik heb al lang geen goede meeslepende singleplayer meer gehad (waar ik alles rustig zelf en aan eigen tempo kan doen. Met lang bedoel ik jaren. Mass effect en bioshock daarentegen zouden eindelijk wel eens terug de moeite kunnen zijn. Ik wil in eerste instantie vooral de goede singleplayers gaan spelen. (zoals ook oa GTA IV, Alan Wake, Splinter Cell, mass effect, enz...) Dat burnout paradise een harddisk nodig heeft voor online gamen is op zich wel jammer, maar geen reden om 69 euro meer uit te geven. (tenzij er in het pro/premium pakket nog andere goodies zitten, dat moet ik nog eens uitzoeken)
Is het eigenlijk mogelijk om met Amerikaanse live codes online te gaan? Je laat iemand daar eentje kopen, laat de gegevens via mail doorsturen. scheelt je bijna de helft van de prijs tegenwoordig.
Sony zal dit wel gaan voelen denk ik. Gezien zij uit een land komen met een sterke currency kunnen ze niet zomaar nog eens de prijs gaan verlagen. Vooral omdat ze goedkoop willen stunten in Amerika (land van de xbox) en hun winst in Europa (met sterke Euro) willen binnenhalen. Door de zwakke dollar kan microsoft hier hun consoles erg goedkoop komen neerzetten en in dollars nog steeds evenveel winst maken.