Niet allemaal, De Wii enkel als hij bijna zoveel kost als de gamecube vroeger (<100 euro in elk geval, meer heb ik voor een 'gimmick' met weinig goeie games niet over)Sagat schreef op zondag 09 maart 2008 @ 08:39:
Als ik het goed begrijp wil je eigenlijk uiteindelijk ALLE current gen consoles halen. Ik zou je dan idd adviseren om nu voor de 360 te gaan, en later de ps3/wii te kopen.
Maar eerst een goedkope(re) 360 en dan een ps3 is idd een goede strategie, vooral ook omdat
Playstation neemt bij mij echt de eerste plaats in (moet je niets achter zoeken, net zoals mensen harley boven yamaha of audi boven bmw kiezen, geen fanboy-toestanden please)yzf1kr schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:32:
Hardwarematig is hij wel uitgebreid, maar wbt (goedkope) games is het aabod nog erg zwak. De PS3 fans zullen zeggen "wacht maar want game x, y en z komen nog", maar daar heb ik nu niets aan.
Maar het heeft echt geen zin zolang er niet een dikke library achter staat. Persoonlijk wil ik niet een game kopen, dan drie maand moeten wachten, weer een game kopen, weer een half jaar wachten. Sowieso zijn er nu maar twee games die ik wil spelen (en het hoeft helemaal niet dringend, ik hoef niet alles 'meteen' te hebben
Nu een xbox voor GTA IV, over een jaar een ps3 voor de games die dan wél uit zijn. Op die manier kosten beide consoles rond de 200-300 euro.
Right, in België zekeryzf1kr schreef op zondag 09 maart 2008 @ 09:32:
Maar ik heb aan mijn huidige 20 Gig voldoende, ik krijg hem niet vol, ik speel een demo uit en gooi hem dan weg. Ik ben niet iemand die demo's bewaard want ze zijn toch wel opnieuw te downloaden.
Euhm, het hele idee van wifi is natuurlijk dat je geen kabel wil of kan leggen.Verwijderd schreef op zondag 09 maart 2008 @ 13:17:
[...]
Wat dacht je van gewoon een kabel in je modem stoppen, dan hoeft de PC tenminste niet aanblijven als je op Xbox live bent.

edit: nu ben ik wel benieuwd naar wat er in Nintex' post stond
@Supernova, mijn reactie eigenlijk ook, maar ik quote gewoon de laatste post die over wifi ging...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2008 14:16 ]