Het Xbox 360 ervaringen Topic #45 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 76.520 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Waarom zou je die demo's trouwens op je schijf laten staan? Na een weekje heb ik zoiets wel gezien, en koop ik of het spel, of verwijder ik de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:37:
Je hebt afhankelijk van de doeleinde de HD niet persee nodig, wat wel zo is dat je bij sommige games ook voor de offline functies de HD nodig hebt. Zo kun je bij Colin mcrae Dirt geen replays kijken zonder HD. En kun je met Forza Motorsports 2 helemaal geen Career spelen slecht arcade en multiplayer.
Meen je dat nu? Zo wordt wel heel creatief omgegaan met de restrictie dat geen enkele game afhankelijk zou moeten zijn van de harde schijf.

Ok, op zich zijn ze dat dan ook wel, anderzijds is het wel gefoefel. Ofwel afhankelijk, ofwel niet, niet zoiets in het midden.

Kan je een forza 2 profiel niet opslaan op een mem unit zoals die wat bij de arcade zit?
Of is dat bestand dan zo groot?

Ander puntje, de arcade komt met 5 arcade games (en ok, het zijn op het eerste zicht niet de toppers, maar zo'n game kost ook credits? Dus dat is dan ook weer mooi meegenomen)

Maar misschien is het idd beter toch meteen voor de pro/premium te gaan. Anderzijds is het hebben van een mem-unit zoals dat flashgeheugen wel een pluspunt. Zo kan je gemakkelijk je profiel meenemen naar een andere xbox en daar verder gamen (of met uw savegames op iemand anders z'n xbox spelen.)

Hangt een account eigenlijk vast aan een xbox/geheugen? Of kan je op gelijk welke xbox met jouw account inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251512

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:19:
Meen je dat nu? Zo wordt wel heel creatief omgegaan met de restrictie dat geen enkele game afhankelijk zou moeten zijn van de harde schijf.

Kan je een forza 2 profiel niet opslaan op een mem unit zoals die wat bij de arcade zit?
Of is dat bestand dan zo groot?
Nee ik heb en 256mb memorycard ik kon er maar niet op saven, vervolgens heb ik de hele stick leeggehaalt al mijn savegames op een ander kaartje gezet (tijdelijk geleend) waardoor de 256mb kaart helemaal leeg was. Opniew geprobeerd maar tevens geen geluk. toen heb ik op internet gezocht en toen las ik dat er voor Forza 2 Career een HD is vereist.
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens op mijn HD kijken hoeveel de savegame van mijn Forza 2 in beslag neemt.

Ik zal ook eens kijken of ik de link weet te vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 251512 op 11-03-2008 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Ik denk erover om mijn PlayStation 2 inclusief games te verkopen en dan te gaan voor een Xbox 360 Premium. Omdat de PS2 niet zoveel meer waard is komen de prijsdalingen erg goed van pas. In de winkel zal de Premium zakken naar 269.99, dus op marktplaats moeten dit pakket dan toch wel tussen de 170-220 euro te vinden zijn?

Maargoed, mijn vraag is dan ook meer waar ik op moet letten bij de aanschaf van een Xbox 360 op Marktplaats. De doos (nodig voor de garantie toch? :) ) en het bonnetje natuurlijk (ivm garantie en de mogelijke RROD :> ), zie ik verder nog iets over het hoofd wat belangrijk is voor de garantie en de prijs die ik ga betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Hmm, die kende ik nog niet. Maar als het mogelijk is om te rommelen aan de inhoud van bestanden, dan loop je weer het risico dat men savegame exploits vindt en er uiteindelijk weer dingen van de HD gestart kunnen worden. Dat kan de bedoeling niet zijn (tenzij het is voor Xbox Media Center, want de originele Xbox kan geen HD content aan) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mja, er bestaan ook van die savegame-ruilsites, waardoor je snel achievements kan unlocken. Leuk hoor :/

Het gebruiken van de HD voor exploits is nog niet gelukt, dus daar je eigen progje opzetten à la XMC gaat voorlopig nog niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

De data is natuurlijk geëncrypteerd, films en games hebben er nog een DRM sausje overheen ook.
Handig dus om savegames te backuppen/uit te wisselen, maar je kan er niet mee rommelen ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:23
De Arcade is nu heel aantrekkelijk geworden, maar het blijft jammer dat er geen Component of HDMI kabels bij zitten die je dus voor 30 euro per stuk kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Danjel schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 15:17:
Zit een 120GB hdd bij, headset, HDMI kabel, component HD AV kabel + blokje voor scart (composiet over scart), netwerk kabeltje en hij ziet dr gewoon rete tof uit!

En ik raad je wel aan een 120GB te nemen ipv 20GB. 20GB is echt zo vol. :X
Premium heeft ook de headset, component, scart blokje, netwerk kabel en ziet er ook tof uit (lees: dat is jouw mening, dus geen argument). Okee de HDMI kabel mist maar zoals al vaker gezegd is het verschil (bijna) niet te merken tussen component en HDMI.

De 120gig is zeer welkom inderdaad, maar die kun je ook los kopen, of je goedkoper uit bent dan weet ik niet, maar je andere argumenten zijn dus niet geldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

LCHero schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:55:
De Arcade is nu heel aantrekkelijk geworden, maar het blijft jammer dat er geen Component of HDMI kabels bij zitten die je dus voor 30 euro per stuk kan kopen.
Waarom zou je voor 30 euro een HDMI kabel kopen als ze ook voor 10 tot 15 euro in de winkel liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-04 21:05

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ook ik sta nu op het punt een 360 te gaan halen.
Ik zag bij Bart Smit een reclame bordje staan met de tekst:
Nu gratis Forza Motorsport2 en "nog een game" bij een Xbox360
Er staat verder niet bij bij welke Xbox 360 dit is.
Zijn er mensen met ervaring van het kopen van een Arcade of je dan ook die games erbij krijgt?
Het gaat mij dan voornamelijk om Forza 2.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gutteguttegut schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 17:12:
Ook ik sta nu op het punt een 360 te gaan halen.
Ik zag bij Bart Smit een reclame bordje staan met de tekst:
Nu gratis Forza Motorsport2 en "nog een game" bij een Xbox360
Er staat verder niet bij bij welke Xbox 360 dit is.
Zijn er mensen met ervaring van het kopen van een Arcade of je dan ook die games erbij krijgt?
Het gaat mij dan voornamelijk om Forza 2.
Sowieso heb je blijkbaar een harde schijf nodig om de career van Forza te kunnen spelen. (wat je wel wil doen vermoed ik, beetje single races rijden is nogal zinloos)

Dat wordt dus de premium. Ik dacht trouwens dat die actie enkel bij de premium was (en dan nog voor de prijsverlaging. Ik denk dat die actie er wel uitgaat bij de nieuwe prijs. Anders zou je voor 279 euro een xbox kopen met twee games. That ain't gonna fly i think :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ben binnenkort jarig, en ga een xbox vragen voor mn verjaardag.
Volgens mij kan ik beter geen arcade halen, aangezien ik een HDTV heb, en ik dan 30 euro extra kwijt ben aan kabels.
En dan voor 70 euro een hd kabel heb, die anders 30 kost, maar dan óók nog een HD, die normaal 100 ofzo kost...

Nog even denken, maar ik denk dat ik binnenkort wel lekker GTA IV speel!
Had veel liever een PS3 willen hebben, maar dit scheelt teveel...

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Kecin schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:06:

En dan voor 70 euro een hd kabel heb, die anders 30 kost, maar dan óók nog een HD, die normaal 100 ofzo kost...
Wat voor kabels wil jij? AV / HD Kabel (component) wordt mee geleverd met de premium. Bedoel je niet een HDMI kabel?

Die heb je wel voor paar tientjes.!

Ik heb nog wel een vraag. Ik heb 3 weken geleden mn xdoos verkocht en wil nu tog weer een nieuwe kopen. Alleen is het mogelijk om op 1 of andere manier weer je op je oude xbox live account in te loggen?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-04 15:14
LCHero schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:55:
Een HDMI kabel koop je voor een tientje via marktplaats.

En je slijpt met een vijl wat van je composiet blokje af zodat deze samen met je HDMI gelijktijdig in je console past en je hebt voor 10 euro Digitaal beeld en geluid.
XIDESIGN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:
[...]

Ik heb nog wel een vraag. Ik heb 3 weken geleden mn xdoos verkocht en wil nu tog weer een nieuwe kopen. Alleen is het mogelijk om op 1 of andere manier weer je op je oude xbox live account in te loggen?
Gewoon je gamertag recoveren. Geen probleem.

[ Voor 42% gewijzigd door yzf1kr op 11-03-2008 19:20 ]

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:19
Weet iemand of een willekeurige HDMI - DVI kabel werkt op een Xbox 360?
Zoiets dus: pricewatch: Merkloos HDMI Kabel (1.8m, A Male (19-pins), DVI-D Male)

En in de bartsmit folder stond dat de Xbox 360 Pro met 2 games 299 euro is. Is dit geen fout? Omdat je denk ik er nu geen 2 games meer bijkrijgt, en/of omdat het 279 euro is, toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Perzikvrucht op 11-03-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Prijs is juist.

299,- voor de premium, al dan niet in de vorm van een bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Iedereen die meent dat HDMI kabels van max 3m meer dan 10 euro kosten mogen bij mij bestellen..
Ik heb ze voor 120 euro en ze zijn ultra goud met bescherming en geil en lekker duur want dat is goed.

PM me maar...dan bestel ik ze wel voor een tientje voor je en pak de winst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
yzf1kr schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:21:
Prijs is juist.

299,- voor de premium, al dan niet in de vorm van een bundle.
Maar in het nieuwsartikel van Tweakers(en nog veel meer andere sites) staat dat de premium 269,95 euro euro is:

nieuws: Microsoft verlaagt prijs Xbox 360 om te concurreren met Wii -update

(wel kijken bij de update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Waarom stel je die vraag als je zelf het antwoord al weet??

Wanneer denk je dat die folders gedrukt zijn? En van wanneer is die communicatie van Microsoft?

En nu mag je zelf bedenken wat een premium bundle nu gaat kosten. :s

[ Voor 18% gewijzigd door yzf1kr op 11-03-2008 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HIDMAN-X
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-05 19:24

HIDMAN-X

Subterranean Homesick Alien

Erg mooi de prijsverlaging, zeker met het oog op GTA IV gaat die 360 hier zeker komen, alleen nog even de keuze maken tussen de premium en arcade.

En nog een vraag; hoe zit het nu als ik een hdmi kabel gebruik voor de xbox en tegelijk digitaal geluid via m'n receiver wil laten lopen? Moet ik dan een 3rd party kabel voor de optische uitgang hebben én daarnaast een hdmi kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Weet iemand hier hoe het zit met de quick charge kit voor de 360? Zit het stekkersnoer er los in en is deze dus vervangbaar als ik deze uit het buitenland importeer of moet ik met verloopstekkers gaan werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
yzf1kr schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:43:

Wanneer denk je dat die folders gedrukt zijn? En van wanneer is die communicatie van Microsoft?

Ik weet niet of die 2 gratis games er wel of niet bij horen..
En hoe kan ik de 360 aansluiten op mijn computer boxen? Ik wil namelijk graag mijn TFT monitor gebruiken als scherm(HD ;)), maar dan wil ik het geluid ook graag via mijn boxen laten lopen. Hoe kan ik dit het makkelijkst doen?

En krijg je bij de Premium nog steeds een maand gratis Live? Ik weet niet of dat een actie was of dat dat standaard in een Premium pakket zit?

Mijn boxen = Creative P5800

[ Voor 9% gewijzigd door Perzikvrucht op 11-03-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:16
Schweino schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:01:
Weet iemand hier hoe het zit met de quick charge kit voor de 360? Zit het stekkersnoer er los in en is deze dus vervangbaar als ik deze uit het buitenland importeer of moet ik met verloopstekkers gaan werken?
Deze zit wel los, dmv een 8-aansluiting (of hoe heet dat ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yzf1kr schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 19:43:

De vraag is of de nieuwe prijzen nog steeds over de bundle gaan. Volgens wat ik begrepen heb zijn de nieuwe richtprijzen enkel voor de console. Dus 199 voor de arcade en 279 voor de premium, zonder games dus.

Vroeger was er idd een bundle van iets boven de 300 euro met twee games. Het lijkt me toch niet dat je voor 279 én een harddisk, én wat kabels én twee games bovenop krijgt, anders ga ik toch ook wel de premium halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
ColTju schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:04:
[...]

Deze zit wel los, dmv een 8-aansluiting (of hoe heet dat ;)).
Ah, mooi, dank je voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 20:17:
[...]

De vraag is of de nieuwe prijzen nog steeds over de bundle gaan. Volgens wat ik begrepen heb zijn de nieuwe richtprijzen enkel voor de console. Dus 199 voor de arcade en 279 voor de premium, zonder games dus.

Vroeger was er idd een bundle van iets boven de 300 euro met twee games. Het lijkt me toch niet dat je voor 279 én een harddisk, én wat kabels én twee games bovenop krijgt, anders ga ik toch ook wel de premium halen
Ik denk ook dat je voor 279 standalone console krijgt met bij behorende accessoires dus zonder games. Of het moet nog de ouwe gen zijn ofzo (zonder hdmi).

Ik ga morgen mooi eens hier in MM kijken (Alkmaar) of daar al afgesprijst is.

En ja hor! De eerste website (mijn favo xbox games website) heeft zijn prijzen al aangepast!

Arcade - 192 EURO
Premium - 259 EURO (HDMI Versie met 2 Games!)
Elite - 355 EURO

[ Voor 9% gewijzigd door green-tea op 11-03-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
XIDESIGN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:00:
[...]

Ik denk ook dat je voor 279 standalone console krijgt met bij behorende accessoires dus zonder games. Of het moet nog de ouwe gen zijn ofzo (zonder hdmi).

Ik ga morgen mooi eens hier in MM kijken (Alkmaar) of daar al afgesprijst is.

En ja hor! De eerste website (mijn favo xbox games website) heeft zijn prijzen al aangepast!

Arcade - 192 EURO
Premium - 259 EURO (HDMI Versie met 2 Games!)
Elite - 355 EURO
Welke winkel is dat? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Geheim anders is straks de wachtrij zo lang dat ik nog langer moet wachten :P Nee grapje.

Begint met een B en eindigd op udio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Oke, en nu de site?
Ik ken de winkel niet, en als ik zoek op google met het trefwoord: Budio, dan vind ik ook niks :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Oke bestelstudio.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Haha, oke bedankt ;) (mijn winkelnaam was wel een beetje heel makkelijk verzonnen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
barzi schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:26:
Haha, oke bedankt ;) (mijn winkelnaam was wel een beetje heel makkelijk verzonnen :P)
Oke zullen we neit slow-chat style doen hiero.

Wat me opvalt en wat ik me nou afvraag. De nieuwe generatie consoles dus met HDMI hebben die ook dat nieuwe moederboord + chipset?

Zo ja, dan is de Premium loeirs goedkoop. Want je krijgt nog steeds die 2 games erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
XIDESIGN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:29:
[...]

Wat me opvalt en wat ik me nou afvraag. De nieuwe generatie consoles dus met HDMI hebben die ook dat nieuwe moederboord + chipset?

Zo ja, dan is de Premium loeirs goedkoop. Want je krijgt nog steeds die 2 games erbij.
Volgens mij wel. Je kan dit zien aan de doos(bij wattage kijken, 175W is de nieuwe moederbord) maar ik denk dat de HDMI versies allemaal wel de nieuwe moederborden hebben.

Ik denk dat ik na de toetsweek(volgende week) ook maar voor die premium ga! Het is ook niet heel verstandig om voor de Arcade te gaan opzich..

Naja verder had ik nog 2 vragen, zie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XIDESIGN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:29:
[...]

Het is nog af te wachten of dat een individuele actie van die winkel is (of die niet doorheeft dat de bundel niet meer bestaat en z'n stock bundels aan de nieuwe premium prijs verkoopt) Maar als dit algemeen is, dan heeft het idd geen zin een arcade te kopen... :s

Voor 70 euro twee games en een harddisk (20 GB is meer dan plenty voor mij, iets van harddisk is nog beter dan helemaal geen, het gaat om de functionaliteit, niet het volume). Als je een normaal belgisch abo deelt met twee personen is 20 GB vier maand downloadvolume :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Zit er bij de X360 ook een laadstation voor de controllers? Zo niet, moet die persee aangeschaft worden?

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44
Ik ben van plan nu ook een 360 te kopen. Ik heb alleen twee vraagjes. Is de hdmi versie van de 360 niet meer zo instabiel? Oftewel heeft die 65nm cpu echt verschil gemaakt? Ik heb namelijk geen zin om hem na een tijdje weer op te moeten sturen.

Daarnaast wil ik hem op mijn tft monitor aansluiten via vga. Kan ik hiermee hd krijgen? En hem op een resolutie van 1280X1024 zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:13

BM

Moderator Spielerij
zwembroek schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:42:
Zit er bij de X360 ook een laadstation voor de controllers? Zo niet, moet die persee aangeschaft worden?
Je kunt gewoon oplaadbare batterijen gebruiken (doe ik zelf, gaat prima), of je kunt een oplaadkabel met accu kopen, zodat je tijdens het laden door kunt gamen, of je koopt een oplaadstation, waar je 2 accus in kunt zetten, en kunt wisselen wanneer er 1 leeg is.

De keuze is reuze! ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan je trouwens die UK Xbox live kaarten op ebay kopen? Ik zie overal "UK codes" staan, maar werkt dat ook in NL?
Is wel (veel) goedkoper dan in de winkel. 36 euro voor 13 maand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

XIDESIGN schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 18:45:
[...]

Wat voor kabels wil jij? AV / HD Kabel (component) wordt mee geleverd met de premium. Bedoel je niet een HDMI kabel?

Die heb je wel voor paar tientjes.!

Uuhm, bedoel meer dat je voor slechts 70 euro meer alle items erbij hebt. Ipv ook nog weer extra dingen uit te geven. Dan ben je veel meer kwijt...
Men, ik moet er 1 hebben.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:39:
[...]

Het is nog af te wachten of dat een individuele actie van die winkel is (of die niet doorheeft dat de bundel niet meer bestaat en z'n stock bundels aan de nieuwe premium prijs verkoopt) Maar als dit algemeen is, dan heeft het idd geen zin een arcade te kopen... :s
Ga er maar vanuit dat de actie blijft met de games Forza 2 en Viva Pinata. Dan heb je er dus wel 2 spellen bij, waar ik een hoop plezier aan heb beleefd. Mijn vriendin vond Viva Pinata ook geweldig.

M.a.w. 199,- voor 360 met 5 XBLA games en 269 met 360 + 2 games (maar zonder XBLA games).

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 11-03-2008 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

Vorige GTA's zijn niet op de 360 uitgekomen, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 77857 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:27:
Vorige GTA's zijn niet op de 360 uitgekomen, of wel?
Ik heb hier liggen voor de Xbox:

GTA 3
GTA: Vice City
GTA: San Andreas

Alleen deel 1 en 2 niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77857

PWM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:29:
[...]

Ik heb hier liggen voor de Xbox:

GTA 3
GTA: Vice City
GTA: San Andreas

Alleen deel 1 en 2 niet ;)
aha dus geen 360, vandaar dat ik ze niet kon vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
PWM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:25:
[...]

Ga er maar vanuit dat de actie blijft met de games Forza 2 en Viva Pinata. Dan heb je er dus wel 2 spellen bij, waar ik een hoop plezier aan heb beleefd. Mijn vriendin vond Viva Pinata ook geweldig.

M.a.w. 199,- voor 360 met 5 XBLA games en 269 met 360 + 2 games met 20GB hardeschijf en headset (maar zonder XBLA games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Die zag ik als obvious ;) Maar je hebt gelijk.

Maar als die 2 er inderdaad bij zitten, ben je gek als je een arcade koopt (ook gij Alvi ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PWM schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:51:
[...]

Die zag ik als obvious ;) Maar je hebt gelijk.

Maar als die 2 er inderdaad bij zitten, ben je gek als je een arcade koopt (ook gij Alvi ;) )
Zover was ik ook al :)

Ik geef ook zelf al aan dat het onzin zou zin als je voor 70 euro meer twee games en een hardeschijf en een headset krijgt (wat apart al een veelvoud zou zijn) En forza2 wil ik sowieso.

Premium it is, hoor. Ik ging uit van een nieuwe prijs voor de consoles zonder extra's. Geen bundels en dergelijke meer. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:25
http://www.datiswelheelweinig.nl/ :+

Heb trouwens ipv Bully. Rainbow six vegas 2 besteld bij gamehubs.com

[ Voor 50% gewijzigd door Stollie op 12-03-2008 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
barzi schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:08:
Kan je trouwens die UK Xbox live kaarten op ebay kopen? Ik zie overal "UK codes" staan, maar werkt dat ook in NL?
Is wel (veel) goedkoper dan in de winkel. 36 euro voor 13 maand!
Werkt prima, is ook al meerdere malen voorbij gekomen overigens in dit topic. US live codes werken weer niet.

Wellicht iets voor in de startpost?

Je hebt ze zelfs voor ongeveer 32 euro -> http://search.ebay.nl/xbox-live-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Stollie schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 23:53:
http://www.datiswelheelweinig.nl/ :+

Heb trouwens ipv Bully. Rainbow six vegas 2 besteld bij gamehubs.com
Word het geld van Bully terug gestort? Of moeten we inderdaad even wat anders bestellen? Werd niet echt wijs uit die e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:24
Nu de elite wat goedkoper is zit ik er ook aan te denken om er een te halen. Heb op dit moment een Core, die al 2x gerepareerd is voor RROD en die een enorme herrie maakt.

Heb ik iets aan de HDMI aansluiting? Ga ik dat verschil zien met VGA? En heeft iemand ervaring met het bestellen van die data-overzet-kabel ? Hoop niet dat dat lang duurt...

Of is er iemand van wie ik die zou kunnen lenen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thomaszki schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:35:
Nu de elite wat goedkoper is zit ik er ook aan te denken om er een te halen. Heb op dit moment een Core, die al 2x gerepareerd is voor RROD en die een enorme herrie maakt.

Heb ik iets aan de HDMI aansluiting? Ga ik dat verschil zien met VGA? En heeft iemand ervaring met het bestellen van die data-overzet-kabel ? Hoop niet dat dat lang duurt...

Ik wist niet dat de Xbox360 ook met VGA aangesloten kon worden, dacht dat het alleen met Scart/Component/HDMI kon. Hoe heb je dit gedaan dan?

Het verschil tussen VGA en HDMI is dat VGA Analoog en HDMI digitaal is.
VGA heeft over het algemeen veel meer/sneller last van storingen en ruis vanwege het analoge signaal. HDMI heeft dit vrijwel niet, ook kan via HDMI geluid (5.1DD, DTS) worden verstuurd.

Of je verschil in beeld gaat zien is moeilijk te zeggen, hangt van je scherm en vga kabel af en of je op dit moment storingen via het analoge signaal krijgt.

Ik zal zeggen probeer het eens uit, kijk of je bij iemand met een Elite het beeld kan vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stollie
  • Laatst online: 04-05 23:25
PWM schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:00:
[...]

Word het geld van Bully terug gestort? Of moeten we inderdaad even wat anders bestellen? Werd niet echt wijs uit die e-mail.
Je kon terug mailen dat je je geld terug wou of dat je een ander spel wil van de zelfde prijs natuurlijk. ( Die dan per UPC zal worden verstuurd.)
Hoe ze dat terug storten doen weet ik niet eigenlijk.
For this reason, we are very sorry about the above incident and we wish we
could proceed for the sales transaction; unfortunately not at the moment.
Please kindly acknowledge us soonest in term you are pleased to refund the
payment instantly.
Waarom zou ik niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:21
danielkraak schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:43:
Ik ben van plan nu ook een 360 te kopen. Ik heb alleen twee vraagjes. Is de hdmi versie van de 360 niet meer zo instabiel? Oftewel heeft die 65nm cpu echt verschil gemaakt? Ik heb namelijk geen zin om hem na een tijdje weer op te moeten sturen.

Daarnaast wil ik hem op mijn tft monitor aansluiten via vga. Kan ik hiermee hd krijgen? En hem op een resolutie van 1280X1024 zetten?
de resolutie gaat niet lukken. Met vga (of hdmi) kan je gewoon de dichstbijzijnde resolutie krijgen, dat is wel iets van 1280 bij 768 volgens mij. Ligt een beetje aan je monitor hoe dat eruit gaat zien. Ik had een native res van 1440 bij 900 en had een mooi strak beeld. (er zijn trouwens genoeg 19 inch breedbeeld monitors voor rond de 150 euro te koop).

de 65nm res heeft wel echt verschil gemaakt, het uitvalspercentage ligt nog steeds te hoog maar is gezakt tot 10%, hij maakt ook veel minder herrie. Ik ken zelf nog niemand bij wie zn 65nm xbox360 is uitgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
Heb ik iets aan de HDMI aansluiting? Ga ik dat verschil zien met VGA?
Ik weet niet of jij iets hebt aan een HDMI aansluiting.

Er is zeker verschil met VGA, net zoals er verschil is tussen Component en VGA.
Of het beeld beter of slechter is, is gewoon een kwestie van smaak. De een vind de kleuren bij component mooier, de ander vind de scherpte van HDMI mooier etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Toen ik de overzet set aanvroeg werd mij verteld dat het even kon duren vanwege de vele aanvragen, maar ik had hem met een week of drie in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

yzf1kr schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:16:
[...]
Of het beeld beter of slechter is, is gewoon een kwestie van smaak. De een vind de kleuren bij component mooier, de ander vind de scherpte van HDMI mooier etc etc.
De scherpte is bij beiden identiek. De kleuren hangt er volledig van af hoe je scherm omgaat met het decoderen van signalen die via component/hdmi binnenkomen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:21:
[...]

Toen ik de overzet set aanvroeg werd mij verteld dat het even kon duren vanwege de vele aanvragen, maar ik had hem met een week of drie in huis.
Hmm. 3 weken is dus veels te lang. Dat gaat niet werken. Niemand in omgeving Eindhoven waarvan ik de kit kan lenen? Of overkopen voor een lage prijs? :)
Boeboe schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:59:
[...]

De scherpte is bij beiden identiek. De kleuren hangt er volledig van af hoe je scherm omgaat met het decoderen van signalen die via component/hdmi binnenkomen.
Nou ik verdenk mijn Samsung tv dus bagger met vga om te gaan. Toen er laatst een vriend met een ps3 aangesloten op HDMI langskwam zag dat er echt veel mooier uit dan de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217897

Thomaszki schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:07:
[...]

Hmm. 3 weken is dus veels te lang. Dat gaat niet werken. Niemand in omgeving Eindhoven waarvan ik de kit kan lenen? Of overkopen voor een lage prijs? :)
3 weken was in de ''drukke'' periode..
En in de tussentijd kun je gewoon je 20gb schijf gebruiken, mits je niet afknapt op de vloekende kleuren combinatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Anoniem: 217897 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:10:
[...]

3 weken was in de ''drukke'' periode..
En in de tussentijd kun je gewoon je 20gb schijf gebruiken, mits je niet afknapt op de vloekende kleuren combinatie :P
Damn dat is inderdaad wel heel dom van mij :$ Inderdaad ik prop er gewoon even die 20gb hdd in. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-04 14:41
Na een aantal tips in dit topic heb ik dus ook wat games besteld bij gamehubs.com. Het gaat om de volgende titels: de pre-order van GTA IV plus wat games die ik eigenlijk nog wilde checken namelijk Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII, Stuntman Ignition en Battlestations Midway.

Nu had ik voor Express verzending gekozen met het idee dat als GTA IV uit zou komen, ze alles als één pakket zouden versturen en ik alles dan snel in huis zou hebben.

Maar nu hebben ze de eerste drie games inmiddels al opgestuurd en die had ik al binnen een week in huis, niet verkeerd op zich. Maar hoe zit het dan met de tweede verzending van GTA IV qua verzendkosten?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

MaTr1x schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 12:56:
Na een aantal tips in dit topic heb ik dus ook wat games besteld bij gamehubs.com. Het gaat om de volgende titels: de pre-order van GTA IV plus wat games die ik eigenlijk nog wilde checken namelijk Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII, Stuntman Ignition en Battlestations Midway.

Nu had ik voor Express verzending gekozen met het idee dat als GTA IV uit zou komen, ze alles als één pakket zouden versturen en ik alles dan snel in huis zou hebben.

Maar nu hebben ze de eerste drie games inmiddels al opgestuurd en die had ik al binnen een week in huis, niet verkeerd op zich. Maar hoe zit het dan met de tweede verzending van GTA IV qua verzendkosten?
Ik zou zeggen: vraag het ze. Staan de totale kosten, inclusief verzendkosten, trouwens niet vermeld op de orderbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

yzf1kr schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:16:
[...]

Ik weet niet of jij iets hebt aan een HDMI aansluiting.

Er is zeker verschil met VGA, net zoals er verschil is tussen Component en VGA.
Volgens mij genieten HDMI en component beiden veruit de voorkeur, daarna pas VGA. In ieder geval op een wat groter HD scherm. Of kan er ook HD over VGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
Anoniem: 37384 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:08:
[...]

Volgens mij genieten HDMI en component beiden veruit de voorkeur, daarna pas VGA. In ieder geval op een wat groter HD scherm. Of kan er ook HD over VGA?
Ja er kan zeker HD over VGA, VGA kan zelfs 1920x1080 aan. Alleen mijn samsung lcd tv gaat er beetje brak mee om heb ik het idee, het beeld lijkt zo "dof".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Thomaszki schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:23:
[...]

Ja er kan zeker HD over VGA, VGA kan zelfs 1920x1080 aan. Alleen mijn samsung lcd tv gaat er beetje brak mee om heb ik het idee, het beeld lijkt zo "dof".
Ik lees overal dat je beter HDMI of component kunt gebruiken omdat inderdaad vaak het beeld minder is over VGA. Heb het zelf thuis nooit anders geprobeerd dan via component en dat ziet er prachtig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07-2020
Bij gamehubs is alles goedkoper, nieuwe spellen rond de 38 euro, ipv 60.
Hoe zit het met de betalingsmogelijkheden en verzendkosten. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Whaha..

Leuk dit..

Ik vandaag naar mediamarkt in alkmaar. Zie ik oude prijzen nog (omdat het morgen veranderd wordt).
En bordje er naast binnen 15 dagen lager prijs je krijgt verschil retour. Ik schiet daar een heel behulpzame medewerker aan ik zeg :

Ik : Ik weet wat jullie gaan doen morgen!
Hij : Oh wat dan?
Ik : Ja die mooie prijs verlaging
Hij : Oh, je weet het al
Ik : Ja of wil je dat ik morgen terug kom en rest retour wilt
Hij : Nee ik regel wel wat.

Dus heel gesprek bla bla. Nu heb ik dus voor de mooie prijs van morgen een XBOX Premium met HDMI en nieuwe mobo/chipset voor leuke bedrag van 269 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

QkleQ schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:05:
Bij gamehubs is alles goedkoper, nieuwe spellen rond de 38 euro, ipv 60.
Hoe zit het met de betalingsmogelijkheden en verzendkosten. Iemand ervaring mee?
Zoek ff op gamehubs in dit topic

Geen dank ;)

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QkleQ
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-07-2020
dat is een link naar hetzelfde topic :P.

oh ja, ik zie dat de betaalmethoden Paypal & TT Advance zijn bij gamehubs.com
Dus geen bankoverschrijving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-04 11:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

QkleQ schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:20:
dat is een link naar hetzelfde topic :P.

oh ja, ik zie dat de betaalmethoden Paypal & TT Advance zijn bij gamehubs.com
Dus geen bankoverschrijving?
Probeer voortaan zelf eerst eens wat meer onderzoek te doen. Dat wordt hier namelijk altijd wel gewaardeerd. Maar je kan je bankrekening gewoon aan je PayPal account koppelen en er op die manier gewoon 'direct' mee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 251512 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:04:
[...]

Ik wist niet dat de Xbox360 ook met VGA aangesloten kon worden, dacht dat het alleen met Scart/Component/HDMI kon. Hoe heb je dit gedaan dan?
http://www.xbox.com/nl-BE...eripherals-vgahdcable.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
XIDESIGN schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 14:06:
Whaha..

Leuk dit..

Ik vandaag naar mediamarkt in alkmaar. Zie ik oude prijzen nog (omdat het morgen veranderd wordt).
En bordje er naast binnen 15 dagen lager prijs je krijgt verschil retour. Ik schiet daar een heel behulpzame medewerker aan ik zeg :

Ik : Ik weet wat jullie gaan doen morgen!
Hij : Oh wat dan?
Ik : Ja die mooie prijs verlaging
Hij : Oh, je weet het al
Ik : Ja of wil je dat ik morgen terug kom en rest retour wilt
Hij : Nee ik regel wel wat.

Dus heel gesprek bla bla. Nu heb ik dus voor de mooie prijs van morgen een XBOX Premium met HDMI en nieuwe mobo/chipset voor leuke bedrag van 269 euro.
toon volledige bericht
Was dit ook met 2 games(Viva Pinata en Forza 2)? En weet iemand of je een console ook binnen 7(soms 8) dagen kan ruilen tegen geld? MM doet daar niet heel moeilijk over bij bijvoorbeeld camera's, maar hoe zit dit met de Xbox 360(consoles)? En misschien ook een uitzondering omdat er (mogelijk) games bij zitten(games is meestal binnen 24 uur retour toch?)?

En wat voor kabel kan ik gebruiken om de Xbox 360(met HDMI) aan mijn Samsung 205BW(DVI, monitor) aan te sluiten? De monitor ondersteunt HDCP dus dat is geen probleem. En hoe kan ik het geluid dan op mijn boxen (Creative P5800, 5.1) ook op de 360 aansluiten (het liefst op 360 en pc tegelijk, zodat ik niet steeds hoef te switchen ;)).
Kan hier elke HDMI - DVI kabel voor gebruikt worden? Of moet deze speciaal van Microsoft zijn?

[ Voor 31% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-03-2008 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:44
Welke drives zitten er doorgaans in de nieuwe Arcade Xbox 360's?

Overigens heb ik geen interesse in de 2 games die nu bij de Premium zitten, of mag je nog switchen tussen games. Ik was ook niet van plan live te gaan gebruiken, of demo's te downloaden. Dan lijkt de Premium kopen me toch vrij zinloos. Misschien dat iemand me nog kan overhalen? :P

[ Voor 69% gewijzigd door danielkraak op 12-03-2008 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
En in de premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 09:43
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:30:
[...]
Was dit ook met 2 games(Viva Pinata en Forza 2)? En weet iemand of je een console ook binnen 7(soms 8) dagen kan ruilen tegen geld? MM doet daar niet heel moeilijk over bij bijvoorbeeld camera's, maar hoe zit dit met de Xbox 360(consoles)? En misschien ook een uitzondering omdat er (mogelijk) games bij zitten(games is meestal binnen 24 uur retour toch?)?

En wat voor kabel kan ik gebruiken om de Xbox 360(met HDMI) aan mijn Samsung 205BW(DVI, monitor) aan te sluiten? De monitor ondersteunt HDCP dus dat is geen probleem. En hoe kan ik het geluid dan op mijn boxen (Creative P5800, 5.1) ook op de 360 aansluiten (het liefst op 360 en pc tegelijk, zodat ik niet steeds hoef te switchen ;)).
Kan hier elke HDMI - DVI kabel voor gebruikt worden? Of moet deze speciaal van Microsoft zijn?
Of ze moeilijk doen ligt een beetje aan hoe de 360 en games behandeld zijn en of de medewerker een beetje een toffe peer is.
Over de kabels e.d. Ik weet niet precies wat voor videoconnecties er op je samsung z itten, maar zoals ik het thuis heb gedaan kan ik wel beschrijven.
Ik heb heir een LG 226 staan waarbij mn pc verbonden is via de DVI en mn xbox (die trouwens overleden is) via VGA. Het geluid van de VGA kabel heb ik op mijn geluidskaart aangesloten (line-in) door middel van een paar verloop stekkertjes.
Het voordeel hiervan is dat het beeld gewoon makkelijk te switchen is via mn monitor en mn geluid al aan staat (doordat het in mn geluidskaart zit). Enig nadeel is wel dat ik dus mn pc aan moet hebben voor geluid, maar anders moet je nog meer kabels neerleggen en dat lijkt me overbodig.
danielkraak schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:03:

Overigens heb ik geen interesse in de 2 games die nu bij de Premium zitten, of mag je nog switchen tussen games. Ik was ook niet van plan live te gaan gebruiken, of demo's te downloaden. Dan lijkt de Premium kopen me toch vrij zinloos. Misschien dat iemand me nog kan overhalen? :P
Volgens mij zit daar een BENQ in
Is afhankelijk van wanneer ie gemaakt is, maar ook BENQ denk ik?

[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2008 16:11 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
danielkraak schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:03:

Je kan de games ook verkopen? En de HDD is best handig voor content/kortere laadtijden volgens mij.. Is dat trouwens gratis?

@Martinspire: Bedankt! Maar ik neem sowieso een xbox met de 65nm cpu/videochip en HDMI aansluiting. Dus redelijk nieuw. Is het dan zeker dat er een BenQ in zit? Zit die dus standaard in alle nieuwe 360's? Of zijn er meerdere drives die nu nog voorkomen?

[ Voor 29% gewijzigd door Perzikvrucht op 12-03-2008 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:00

ijskonijn

Now MOVE!

Martinspire schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:08:
[...]

Of ze moeilijk doen ligt een beetje aan hoe de 360 en games behandeld zijn en of de medewerker een beetje een toffe peer is.
Over de kabels e.d. Ik weet niet precies wat voor videoconnecties er op je samsung z itten, maar zoals ik het thuis heb gedaan kan ik wel beschrijven.
Ik heb heir een LG 226 staan waarbij mn pc verbonden is via de DVI en mn xbox (die trouwens overleden is) via VGA. Het geluid van de VGA kabel heb ik op mijn geluidskaart aangesloten (line-in) door middel van een paar verloop stekkertjes.
Het voordeel hiervan is dat het beeld gewoon makkelijk te switchen is via mn monitor en mn geluid al aan staat (doordat het in mn geluidskaart zit). Enig nadeel is wel dat ik dus mn pc aan moet hebben voor geluid, maar anders moet je nog meer kabels neerleggen en dat lijkt me overbodig.

[...]

Volgens mij zit daar een BENQ in

[...]
toon volledige bericht
Mijn premium zat een Samsung in, nu een Benq (Na retour)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boussa
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-04-2022
Hier kun je een lijst zien van mensen die een xbox hebben gekocht en wat zij erin vonde.

http://www.360drives.com/list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Anoniem: 251512 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 16:25:
[...]
Nee ik heb en 256mb memorycard ik kon er maar niet op saven, [..]
Als ik vanavond thuis ben zal ik eens op mijn HD kijken hoeveel de savegame van mijn Forza 2 in beslag neemt.
De doos zegt alleen: 35Mb to save.
Er staat verder niets over een HDD ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Kan je de 360 touwens verbinden met de pc zodat je met een ftp programma films/foto's op de 360 hardeschijf kan zetten?
Want anders heeft het toch niet heel veel nut op een 120gb hardeschijf te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sqorpius
  • Laatst online: 02-04 15:24
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:
Kan je de 360 touwens verbinden met de pc zodat je met een ftp programma films/foto's op de 360 hardeschijf kan zetten?
Want anders heeft het toch niet heel veel nut op een 120gb hardeschijf te kopen?
Nee dat is niet mogenlijk helaas, je KAN je hdd wel aansluiten middels zon speciaal kabeltje ( naam even kwijt) en dan alles backuppen. je kan ook dingen wegschrijven naar je 120GB hdd alleen zal je x360 hier niets mee kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-09-2024
Thomaszki schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 13:23:
[...]

Je hebt toevallig net als ik een LE40F71B? Daarbij is dofheid een bekend probleem bij VGA. Gewoon component dan gebruiken, dat ziet er perfect uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-05 14:31

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Zetten jullie de expansion mode wel op 'extended' dan? Als je dat niet doet dan heeft het beeld weinig kleur ja.
Ik vind 'expansion mode' wel een vage/misleidende term, op m'n tft betekent dat heel wat anders :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02:03

S2S

barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:42:
Nee dat kan niet met FTP.

120 Gig is voor Xbox classics van LIVE, die zijn ongeveer 5 gig per stuk. Demo's en straks krijgen wij ook de Videostore, en daar zijn de HD video's ook rond de 5 Gig+.
En dan krijgen we als het goed is nog IPTV. Als je dus de 120 Gig hebt ben je op de toekomst voorbereidt.

1 MT 5.12 KWh (v 148) , Shelly Pro EM CT-63, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

Digital-DNA schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:59:
Zetten jullie de expansion mode wel op 'extended' dan? Als je dat niet doet dan heeft het beeld weinig kleur ja.
Ik vind 'expansion mode' wel een vage/misleidende term, op m'n tft betekent dat heel wat anders :)
term is niet echt duidelijk inderdaad. Geeft overigens wel fantastische kleuren, deze 'extended' optie. Hier blinkt de 360 toch wel uit mag ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
barzi schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 15:30:
[...]

De oude console zonder HDMI is nog met die 2 games. (BIJ DE MEDIAMARKT) bij andere bedrijven mogelijk niet.

Dus ik heb die zonder games.

Ik heb de HDMI kabel van de PS3 gekocht werkt perfectos. Was 30 euro rest allemaal duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
Kan ik er van uitgaan dat wanneer ik de xbox met hdmi aansluiting koop los van het feit of dit de arcade/premium/elite is dat deze met de 65nm chip uitgerust zijn of is er nog iets anders waar ik op de doos op moet en kan letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Kaasje123 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:42:
Kan ik er van uitgaan dat wanneer ik de xbox met hdmi aansluiting koop los van het feit of dit de arcade/premium/elite is dat deze met de 65nm chip uitgerust zijn of is er nog iets anders waar ik op de doos op moet en kan letten?
Ik las dat als er 175W op de doos staat het de xdoos met nieuwe generatie mobo/proc is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-05 16:49
Xander2000 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 00:08:
[...]

Ik las dat als er 175W op de doos staat het de xdoos met nieuwe generatie mobo/proc is.
Ok top! Bedankt voor het antwoord. Met de nieuwe prijsverlaging kan ik hem niet laten liggen nu mijn broer het huis uit is en hij zijn xbox360 meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114719

SH4D3H schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:36:
[...]

Je kan met alle spellen gewoon saven op hd of memorycard, je moet dat alleen even aangeven, ik gebruik zelf de arcade versie met memorycard en heb forza2 en nog meer spellen, nooit problemen gehad met het opslaan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik gister xbox gekocht. Met bully. Ik denk ff spelen blijft cd hangen bij Laden :S Dus ik kijken op CD zitten er dikke krassen op. Lijkt me sterk dat de xbox dit heeft verorzaakt.

[ Voor 37% gewijzigd door green-tea op 13-03-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:43

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

XIDESIGN schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:47:
Ik gister xbox gekocht. Met bully. Ik denk ff spelen blijft cd hangen bij Laden :S Dus ik kijken op CD zitten er dikke krassen op. Lijkt me sterk dat de xbox dit heeft verorzaakt.
Lijkt me ook sterk, gewoon teruggaan en een nieuwe copy vragen en voor de zekerheid eerst controleren of de dvd wel beschadigd is en je xbox controleren of het ook bij andere spellen voorkomt.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
XIDESIGN schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 08:47:
krassen in een cirkel? of gewoon echt all over the place? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 13:01
TwyLight schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:15:
[...]
krassen in een cirkel? of gewoon echt all over the place? :P
Als er "dikke krassen" opzitten en je xbox veroorzaakt dat dan hoor je dat echt wel tijdens het spelen ;)

Iemand die een nieuw deeltje wil starten ? (of moet ik me opofferen ? :9 )

[ Voor 12% gewijzigd door MochiGohan op 13-03-2008 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MochiGohan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Als er "dikke krassen" opzitten en je xbox veroorzaakt dat dan hoor je dat echt wel tijdens het spelen ;)

Als je goed bent in copy/paste leef je uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SH4D3H schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:36:
Klopt maar ik kon op een lege 256mb kaart nog niet saven, pas na het aanschaffen van een HD kon ik een profiel maken en gebruik maken van Career.
Anoniem: 114719 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 07:51:
Je kan met alle spellen gewoon saven op hd of memorycard, je moet dat alleen even aangeven, ik gebruik zelf de arcade versie met memorycard en heb forza2 en nog meer spellen, nooit problemen gehad met het opslaan .
Heel raar, misschien dat er bij mij wat anders aan de hand is. Heb het nog eens geprobeerd om een profiel op de memorycard te zetten maar dit lukt bij mij nog steeds niet. Ik zal vanavond eens foto's maken met de meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

MochiGohan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:32:
[...]

Als de winkel moeilijk doet, bij MS vergoeden ze gewoon de discs, je betaald een klein bedrag voor de administratie maar dan krijg je een gloednieuwe, krasvrije game. Ik spreek uit eigen ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 237666 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:46:
[...]

Als de winkel moeilijk doet, bij MS vergoeden ze gewoon de discs, je betaald een klein bedrag voor de administratie maar dan krijg je een gloednieuwe, krasvrije game. Ik spreek uit eigen ervaring :)
Dit geld toch alleen voor games die door MS zijn uitgegeven?

Bully is toch van Rockstar, dus dat loopt dan toch niet via MS. Ik heb er zelf geen ervaring mee, is meer een vraag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 13:01
sekeroglan schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 10:39:
[...]

Als je goed bent in copy/paste leef je uit :P
Hij is wat out-dated dus ben hem nu even aan het updaten ;)

edit:
Nieuw deeltje: Het Xbox 360 ervaringen Topic #46 :)

[ Voor 16% gewijzigd door MochiGohan op 13-03-2008 11:16 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Net als op de rest van het forum is het ook hier de bedoeling dat we vriendelijk blijven, tegen elkaar en tegenover MS.