[Verzamel] Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste
Acties:
  • 275.237 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zaterdag bij Loveland Festival deze gemaakt, vind 'm wel aan de showcasewaardige kant (8> ;)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3197/2732749884_68819c697d.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
@ Danny = Lekkere kleuren zou er zo dorst van krijgen :P
@ qadn= Mooi overzicht gecreëerd, lekkere kleuren stoor me alleen beetje aan het randje links onder.
@ HereIam = op de wat donkere gezichten / ogen na mooie plaat.
@ eeerik = Zomerse kleuren, mooie scherpte diepte met achtergrond! Leuk moment vastgelegt

Vandaag weer eens verder geoefend, hoop dat jullie het showcase waardig vinden.
Afbeeldingslocatie: http://195.241.126.237/foto/New%20after%20july%202008/Portret/Psiertje2/Garage_pak1.jpg
Klik voor grote versie!

Tips / verbeteringen zijn nog altijd welkom!

Wellicht van de week een complete testcase (showcase?)

[ Voor 21% gewijzigd door Macsylver op 06-08-2008 00:21 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

@maurice: Je bent lekker bezig, en het is zeker een mooie foto. Echter vind ik het persoonlijk geen showcase. Wat mij stoort is dat de horizon onnodig scheef staat en ook maar een klein beetje. Ik zou of extreem doen of gewoon recht. Belichting is nice maar wellicht iets te heftig (uitgebeten).

Edit: Wat is er met haar hand? Is die gewoon huge of komt dat door de compositie/edit oid?

[ Voor 13% gewijzigd door J3roen op 06-08-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macsylver
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 18:07
J3roen schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:31:
@maurice: Je bent lekker bezig, en het is zeker een mooie foto. Echter vind ik het persoonlijk geen showcase. Wat mij stoort is dat de horizon onnodig scheef staat en ook maar een klein beetje. Ik zou of extreem doen of gewoon recht. Belichting is nice maar wellicht iets te heftig (uitgebeten).

Edit: Wat is er met haar hand? Is die gewoon huge of komt dat door de compositie/edit oid?
Thanx voor je comment!

Horizon wat meer recht gezet (parkeervak uitgelijnd)
Met haar hand zou ik niet weten hoe dat komt, denk gewoon zo huge want heb gewoon met 50prime geschoten...

Licht was ik zelf eigenlijk wel over te spreken wellicht te?

[ Voor 4% gewijzigd door Macsylver op 06-08-2008 00:41 ]

The Centrifuge Camera & Micrograph Stories & Imaginarium of Tears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Lichtverdeling vind ik erg mooi, maar op sommige punten misschien iets te hard denk ik. Wat was je setup voor deze shoot? Zodat wij er ook van kunnen leren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 07:44
Waarom zit er op de fullsized pic zoveel ruis? Zelf toegevoegd? :)

Licht is leuk, beetje jill greenberg achtig. Alleen iets te, model lijkt er in geplakt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Get!em schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:44:
@C4m1

Soort van product fotografie, maar dan spannend proberen te maken. De ogen zijn normaal iets waar een mens zich op richt in een beeld met iets menselijks/dierlijks. Jammer dat die juist helemaal zwart zijn. (kleine twinkeling was al leuk geweest)
Een late reactie, maar beter laat dan nooit: ik heb je advies proberen te volgen. Ik zal de foto niet dubbelposten, maar zou het leuk vinden een terugkoppeling te krijgen over de (geringe) aanpassing:
http://www.flickr.com/pho...in/set-72157606537141918/

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Macsylver schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:40:
[...]
Horizon wat meer recht gezet (parkeervak uitgelijnd)
IMO kan je beter "rechtzetten" op centrale vertikale lijnen, zoals de kolom die "uit haar schouder groeit". Zoals eerder opgemerkt is het licht nogal hard, maar wat mij het meeste opvalt is het gebrek aan expressie in gezicht en houding van het model. Die hand op haar buik? Heeft ze buikpijn? Heus geen verkeerde foto, maar ik mis dat beetje "extra" om hem bijzonder te laten zijn. "Gewoon" een 50mm lens en dan recht-toe-recht-aan geschoten, dat voegt ook al weinig toe aan de foto. Ga eens plat op de grond ofzo, dan krijg je al een andere foto (en niet zo'n megahand in beeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Macsylver, hmm, mij te geflitst, ze komt helemaal los van de achtergrond..

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3127/2740078635_bdfa17de18.jpg
Ergens in de trein van Rajkot naar Junagadh (klik voor groter, groter = beter ;) )

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

@ simon: mooie foto weer. Je 1.4 heeft een heerlijke feel. En wat ik het meest waardeer is dat je heel veel met je 35mm lijkt te doen en de nabewerking lekker uniform houdt, waardoor je een zeer herkenbare stijl hebt.
Ik vertrek morgen met de trein voor een rondje China van om en nabij de maand, D80 en Tamron 17-50 in de tas. Ik hoop wat platen te maken zoals jij dat doet, uit het leven gegrepen. Heb je nog een paar goede tips voor me?
Een kleine oefenshot op mn (net nieuwe) flickr http://www.flickr.com/photos/29174010@N05/2732403736/

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Tips? Goed dichtbij komen, niet bang wezen :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sies34
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:27
Zo dichtbij genoeg :)

floepsie

Vandaag genomen in Maastricht

[ Voor 11% gewijzigd door Nomad op 09-08-2008 22:03 . Reden: ok foto, maar geen showcase materiaal helaas. Probeer echt kritisch te zijn ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

@sies34: Ok, een zonnewijzer die niet helemaal in beeld staat. Beetje bot wellicht, maar wat vind jij hier showcase waardig aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:45

YellowCube

Wait...what?

simon schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:54:

[afbeelding]
Ergens in de trein van Rajkot naar Junagadh (klik voor groter, groter = beter ;) )
top man. De lichtval is helemaal goed.
Als je een hele serie hebt met dit soort platen...post ze gewoon
:)

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Even een voorproefje:
Afbeeldingslocatie: http://nomadphoto.nl/dpz/Bourtange/IMG_8441_2-.jpg

Valt het genoeg in de smaak om een case van te maken?

[ Voor 4% gewijzigd door Nomad op 09-08-2008 22:11 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
mag van mij wel, alleen er valt geen licht op het gezicht/ogen zelf, waardoor ze te donker lijken..

Showcase komt zsm van mijn India foto's, beetje veel selectiewerk voor 1 maand aan foto's :p

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:17
Danny schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:50:
Stonden er zomaar twee biertjes voor m'n neus!
[afbeelding]
En dat waren niet de eerste aan de scheefte te zien. ;) Desalniettemin, advertentie kwaliteit!

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Simon, jouw plaat is erg fijn trouwens. Inclusief een simon sausje, een eigen stijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
http://nomadphoto.nl/dpz/Bourtange/IMG_8216_2-.jpg vind ik trouwens _veeeel_ beter :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Laatst online: 14:17
Veel beter, nee. Beter ja en vooral origineler.

Ik vind 'm iets beter maar vooral origineler. Dat leunen tegen de muur is wel een heel beproefde pose.

[ Voor 54% gewijzigd door Wijnands op 10-08-2008 22:51 ]

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sies34
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 14:27
J3roen schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 21:18:
@sies34: Ok, een zonnewijzer die niet helemaal in beeld staat. Beetje bot wellicht, maar wat vind jij hier showcase waardig aan?
KNIP, op de man spelen doen we niet. Ik heb je foto omgezet naar een linkje, omdat ook ik vind dat je foto niet showcase waardig is.
Als je daar vragen of opmerkingen over hebt, mijn dm en mail staan open.

[ Voor 34% gewijzigd door Nomad op 10-08-2008 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Wijnands schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:09:
Veel beter, nee. Beter ja en vooral origineler.
ehm.. ik wil niet vervelend zijn, maar er staat, ik vind... dat verander jij niet voor mij. ik vind 'm veel beter ;)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Nou nou, anders gaan we even op de man spelen :)
Je foto zou prima in testcase passen, showcase is als je zelf al vind dat je alles uit de foto hebt gehaald wat er in zit. En daar mist je foto gewoon een stuk in, bijvoorbeeld dat de zonnewijzer er niet helemaal op staat.
Beetje liever voor elkaar doen dus :)

@ Simon :) ik kijk nu al vooruit naar je case :) ziet er iig veelbelovend uit!

[ Voor 11% gewijzigd door Nomad op 10-08-2008 00:06 ]

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

@sies34: wat is dat voor steek onder water? Je foto komt gewoon wat te kort als showcase.

Anyway, hier nog een bijdrage van mij.

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderhovestad.nl/got/sunset_small.jpg
(klik voor groter)

Zonsondergang boven Eindhoven. Resultaat bereikt door -2 EV en 0 EV te combineren.

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:54
Ik plaats nooit wat in showcase , mijn bloemetjes en bijtjes halen het niet bij die van jullie ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.tom-vanschie.nl/trein1.jpg

hang on, verkeerde link, ander forum 8)7 :D

Wacky schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:25:
@sies34: wat is dat voor steek onder water? Je foto komt gewoon wat te kort als showcase.

Anyway, hier nog een bijdrage van mij.

[afbeelding]
(klik voor groter)

Zonsondergang boven Eindhoven. Resultaat bereikt door -2 EV en 0 EV te combineren.
Ziet er goed uit, alleen de gebouwen aan de onderkant lijken een beetje onscherp, maar dat kan ook aan de compressie liggen?
simon schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:54:

[afbeelding]
Heerlijke foto, dit soort foto's zijn mijn favorieten. Heerlijk om naar te kijken!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 01:55:
Afgelopen zaterdag bij Loveland Festival deze gemaakt, vind 'm wel aan de showcasewaardige kant (8> ;)

[afbeelding]
Lekker speels! :)
Macsylver schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:19:
@ Danny = Lekkere kleuren zou er zo dorst van krijgen :P
@ qadn= Mooi overzicht gecreëerd, lekkere kleuren stoor me alleen beetje aan het randje links onder.
@ HereIam = op de wat donkere gezichten / ogen na mooie plaat.
@ eeerik = Zomerse kleuren, mooie scherpte diepte met achtergrond! Leuk moment vastgelegt

Vandaag weer eens verder geoefend, hoop dat jullie het showcase waardig vinden.
[afbeelding]
Klik voor grote versie!

Tips / verbeteringen zijn nog altijd welkom!

Wellicht van de week een complete testcase (showcase?)
Ik ga mee met de andere.. Iets te hard ingeflitst!
Verder wel, goede compositie!

[ Voor 5% gewijzigd door Tomino op 10-08-2008 00:00 . Reden: Wrong picture. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 23:48:
Ik plaats nooit wat in showcase , mijn bloemetjes en bijtjes halen het niet bij die van jullie ;)
[afbeelding]

Grote versie:
Klikkerdeklik
Benieuwd.. :)
Is dit een grap :o ?

@Simon, mooie plaatjes weer zoals ik van je gewend bent. Waardeer je stijl erg!
@Nomad, ik ben wel benieuwd naar meer :)
@Wacky, ondanks aparte/mooie zonsondergang vind ik hem persoonlijk niet zo showcasewaardig. Composotie niet echt special en zo, maar dat is mijn mening

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2008 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Laatst online: 10-09 11:35
@tomino: origineel idee en goed uitgevoerd, alleen iets te veel zwart en te weinig lichtspoor in mijn ogen.
Afbeeldingslocatie: http://www.engbers.biz/india/deel2/thumbnails/image25.jpg
Portretje ergens in een dorpje bij Khajuraho, klik voor groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:09

ThunderNet

Flits!

Leuke foto :) , maar kan door wat bewerking nog wat sterker uitkomen denk ik. Jammer dat je je DM niet aan hebt, heb namelijk suggestie bewerking voor je :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Laatst online: 10-09 11:35
ThunderNet schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 00:39:
Leuke foto :) , maar kan door wat bewerking nog wat sterker uitkomen denk ik. Jammer dat je je DM niet aan hebt, heb namelijk suggestie bewerking voor je :)
Heb het aangezet, ben zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:42
Ik gooi er maar weer eens 1 tegenaan! is het ook de bedoeling dat er gephotoshopt wordt in de foto's? zo ja, dan zet ik deze even neer;
http://www.pimpatist.nl/images/kikker600.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Nomad op 19-08-2008 01:19 . Reden: omgezet naar linkje, geen showcase kwaliteit ]

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crypter schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 01:53:
Ik gooi er maar weer eens 1 tegenaan! is het ook de bedoeling dat er gephotoshopt wordt in de foto's? zo ja, dan zet ik deze even neer;

[afbeelding]
Je hoeft natuurlijk niet te photoshoppen, maar een foto kan in de meeste gevallen wel wat nabewerking gebruiken. Ik vind deze niet showcasewaardig, kleuren lijken wat grijzig en compositie vind ik niet 100%. Bladeren links storen me een beetje, de kikker viel me zelfs wat laat op. Ik denk dat je meer uit dit moment had kunnen halen. Had misschien beter gepast in het testcase-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
TukkerTweaker, je moet verder omlaag, echt op de zelfde hoogte, en zorgen dat er zo min mogelijk voor 't hoofd zit :)

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Crypter: Vind het eigenlijk een typische huis-tuin-en-keuken huisdierfoto. Dat is niet erg of bespottelijk ofzo, maar showcase waardig wordt het daar niet mee. Probeer het misschien nog eens, maar dan spannender. Dat kan op heel veel manieren.

Voorproefje op een case van mijn vakantie in de duitse alpen en de omgeving daar. Haventje bij de Bodensee:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3098/2751013806_2cc441198c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadroJ
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:50
De nadruk ligt niet echt op de haven imo. Verder wel oke, alleen zou ik zo'n foto niet op 2.8 nemen.

Sowieso schrijf je zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
@Redhero: ik ben beter van je gewend. Qua kleur wel een mooi shot, maar hij is mij te rommelig. Het is net alsof je niet wist waar je de focus op wilde leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:44
Verwijderd schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 22:41:
@Crypter: Vind het eigenlijk een typische huis-tuin-en-keuken huisdierfoto. Dat is niet erg of bespottelijk ofzo, maar showcase waardig wordt het daar niet mee. Probeer het misschien nog eens, maar dan spannender. Dat kan op heel veel manieren.

Voorproefje op een case van mijn vakantie in de duitse alpen en de omgeving daar. Haventje bij de Bodensee:
[afbeelding]
Hmm.. Wat will je laten zien?

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 23:50:
[...]

Hmm.. Wat will je laten zien?
Dat lijkt me nog het minst moeilijke om te bedenken bij deze foto vind ik zelf. :) Het klotsende water tegen de kade, waar de fiets van een van de bootjesmensen ''gehoorzaam'' staat te wachten, met daarachter het kleine stukje haven. Ik vind hem zelf qua vlakverdeling leuk. Leg bijv. je hand eens op het water, de fiets of de bootjes; het blijft iets laten zien.

Het is misschien wel zo, dat de foto in totaal en wanneer wat vluchtiger bekeken saai lijkt, vanwege het overzicht. Het is juist een foto waar je bij goed nadenken wel kunt bedenken hoe het zou kunnen zijn, naar mijns inziens. Maar misschien draaf ik teveel door nu O-)

De rest van de foto's staan nog op de externe HD, morgen even uitpluizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@ Redhero: Die pier (of hoe je dat ding ook noemt) staat zo dwars op de kijkrichting, dat je foto er naar mijn mening teveel door in stukken wordt gehakt. Als "doorkijkje" vind ik het minder dat er geen masten te zien zijn. Als ik goed kijk, zie ik dat een man, verstopt achter zijn fiets, zijn boot vaarklaar aan het maken is (of andersom). Dat verklaart ook de "rommel" op de pier, maar ik moet te veel in detail kijken, om e.e.a. logisch te vinden. Een shot vanaf de andere kant, dus daar waar die boot vastligt, met links in beeld de fiets en de tassen , voorin kabbelend water, min of meer centraal die man aan het werk op zijn boot en als achtergrond al die bootjes, compleet met masten, dat zou mijn idee voor deze foto zijn geweest. Ik denk dat je wel betere foto's dan deze op je HD hebt staan iig.

Verwijderd

@TukkerTweaker: Erg mooi :) Verder niks op aan te merken imo.
@Crypter: Om heel eerlijk te zijn ben ik het eens Herelam. Ik vind de compostitie of het moment niet zo bijzonder dat het de uitvoering dan weer goed maakt. Wat dat betreft zou wat nabewerking wel handig zijn ;).

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een foto post op tweakers. Maar hier toch maar weer een:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3061/2752417521_22f38543de.jpg

Wat vinden jullie ervan?

• simon
ik vind de vignetting links niet mooi, veel te krijg, of zit er veel recovery overheen? Op de fullsize zie ik een heel rare bewerking..

http://farm4.static.flick...52417521_22f38543de_b.jpg

beetje jammer...

|>

Verwijderd

2de versie

Dit is de minder bewerkte versie (ook zonder vignetting).
Ik vond zelf die eerste mooier, vooral door de vignetting op deze manier, maar dat ben ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2008 13:20 ]

• simon
Niks mis met vignetting (groot fan van, kijk maar naar de serie die in mijn sig gelinkt wordt), maar 't werd er wel een beetje raar grijs door...

|>

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Tweede versie is vele malen beter, hele mooie foto :) De eerste versie heeft inderdaad een rare kleur grijs wat echt afbreuk doet aan de foto.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Ik ben het wel eens met Simon, en de tweede foto spreekt veel meer aan dan de eerste.

En dan nog een fotootje van mijn kant. Vorige week geschoten in San Francisco op Union Square.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3038/2754663084_f0fa493ab8.jpg?v=0
Zo klein valt het effect een beetje weg, gelukkig is de foto klikbaar. :)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

@Oxi: Op groot is ie idd beter, maar zelfs dan vind ik hem matig. Vind hem te rommelig, met teveel lege ruimte vooraan.
Wel netjes qua lijnenspel.

omdat ik hem zelf toch wel erg lekker vind:
Afbeeldingslocatie: http://qadn.shorturl.nl/exodus/content/bin/images/large/DSC_1826.jpg

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmoxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:05

elmoxx

xx xx xx

@Oxi: Hoewel het nu een klein jaar geleden is dat ik op Union Square was, herken ik de foto niet als Union Square. De cablecar gaf mij direct het idee dat het SF is, maar verder zie ik geen bijzondere dingen op de foto die het voor mij Union Square maken.

Over de foto: De foto kijkt aardig weg en er gebeurt een hoop. Ook is de compositie m.i. goed. Ik vind het tegelijk jammer en goed dat alles rondom de cablecar wat vaag is. Ik wil beter zien wat er allemaal gebeurt, maar op deze wijze is het onderwerp direct duidelijk. Ik ben benieuwd hoe de foto er uit ziet in kleur.

Festina lente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Oxi, mag wel een slag closer, maakt 'm beter

Qadn, jammer van die lichtstraal recht achter z'n hoofd, je werk gaat best vooruit..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Dank je Simon, ben het eens dat de lichtstraal wat afleid, maarja weinig aan te doen (hoewel makkelijk weg te shoppen, shop ik nooit dingen weg (behalve sensorvuil)).
Dichterbij is beter.
Ik vind trouwens dat de "HATE" tattoeage het afmaakt.

[ Voor 12% gewijzigd door qadn op 15-08-2008 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Redhero: Leuke plaat. Kijkt lekker weg. Fijn dat je door het water kan loeren.

Saga_Envi: Bijzonder lekker. Misschien iets minder dof waardoor de voorgrond ietsje beter te zien is, maar zeker lekker.

qadn: Cool, echter een crop zou wenselijk zijn!

Een infrarood plaatje voor de verandering.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3287/2771373768_9dfee0c21a.jpg
*klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Jasper, wat bedoel je met "een crop" ?
Ik vind het gebruik van lege ruimte aan de bovenkant (en rechterkant) van de foto juist fijn.

Infrarood is leuk, ziet iets er snel feeëriek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Laatst online: 11-09 13:10
@TukkerTweaker: Jammer dat de waterpomp voor het kindje zit
@Redhero: Sorry, maar ik vind het een default vakantie shot
@Jasper: Aparte kleuren, I like it :)

Foto van mij, gemaakt in Indonesie, Tengger Caldera
Afbeeldingslocatie: http://www.reedfield.nl/~pics/bromo2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@Redhero: Qua kleuren en contrast etc wel lekker. Inhoudelijk niet zo speciaal en bovenin nogal druk.
@Saga_Envi: Mooi licht, goede compo, gewoon goei plaat.
@Jasper: Mooi! Infrarood is vaak mooi, maar ik heb het idee dat een goede infrarood plaat best wat moeite en/of apparatuur vergt, klopt dat? Hoe heb jij deze gemaakt als ik vragen mag?
@SaturN: Rustgevende natuurplaat, misschien wel een beetje saaie compositie.

Afbeeldingslocatie: http://www.laurenskuipers.nl/dpz&got/overig/IMG_7753a_resize_600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
SaturN, wel mooi, al had ik graag meer van links willen zien, helaas heb je (denk ik) daar de zon als probleem.

Laurens, mooie kleurtjes, vind 't onderwerp ietwat minder boeiend.

Afbeeldingslocatie: http://simondelacourt.nl/content/int/itemid:340;hsize:600;vsize:600 - klik voor groter

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn

qadn

Pinnacle of Perversion

Simon: Ik vind de plaat mooi en erg netjes, maar hij verteld me niet zoveel.
Ik vond veel van je andere fotos uit India sterker omdat ze me meer verhaal over de geportreteerde vertelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
mja, die anderen staan in een serie, en hier komt ook weer een serie bij.. hij vertelt wel degelijk iets overigens, deze jongen loopt in moslim kleding in india, iets wat bijv. in bepaalde delen van India minder gewaardeerd wordt, helemaal als je in Bombay kijkt naar de onnemelijk grote variëteit... maar goed, die seriemoet nog komen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Fraaie plaat Simon! De grote versie komt zoveel beter over dan de kleine (die wat druk over komt).

In mijn plaat draait het ook meer om de vlakverdeling, kleur en het beeld op zich, niet zo zeer om het inhoudelijke :)

[ Voor 37% gewijzigd door Laurens op 19-08-2008 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Nu online
@SaturN: op zich wel een mooie plaat, maar de vlakverdeling vind ik wat minder. Ik had persoonlijk wat minder lucht willen zien.
@Laurens: lekkere kleurtoning. De bewegingsonscherpte had misschien wat minder mogen zijn.
@simon: daar heb ik het gisteren op IRC al overgehad :P

Joods museum in Berlijn. Lang getwijfeld of ik hem hier moest neerzetten aangezien ik er achter kwam dat hij toch wel erg veel op een plaat van DeFeCt lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3058/2668642345_01820a2b2b_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

@herrick: bijzondere plaat! mooie sfeer.

Mijn bijdrage vanuit een moskee in Turpan, Xinjiang.

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2196/2791366429_97b1f1f1d4.jpg?v=0

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Laurens, leuk idee, wel fijne lijntjes in je compositie
@ Simon, erg mooie straatplaat, zoals we van je gewend zijn, je onderwerp komt erg mooi uit de foto.
@ Herrick, wat een bijzonder gebouw! 1 kleine aanmerking, ik vind de personen een beetje donker, maar dat kan aan mijn smaak/monitor liggen.

Met deze ben ik wel tevreden

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3283/2806086561_4309e4e0e8_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Prachtige sfeer, waar is 't?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is gemaakt in het Bon Echo Provincial park in Canada. Ik heb ook een foto van de klif geplaatst in het landschappentopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06-2023
@ laurens
Mooie plaat, alleen vind de auto erg onrustig. een onrust die de rest van de plaat niet heeft

@Simon
Het onderwerp zit mi. nog te weinig over z'n schouder te kijken om echt een sprekende(r) uitdrukking te geven. Het verhaal mag heel interessant zijn, maar de foto is mij nietszeggend.

@Herrick
Mooie plaat, idd al eerder gezien. enige cosmetische puntje is misschien dat het meest rechtse meisje niet genoeg 'geintrigeerd' kijkt. als ze uit de foto was zou het denk ik een nog betere sfeer geven (?)

@C4m1
Lekker clean, mooie lichten. Jammer dat ik de lezende persoon zijn gezicht niet goed (genoeg) zie voor zijn uitdrukking. Z'n gelaat vind ik iets te gespannen voor de rest van de foto.

@BOKEH
Heerlijke plaat, jammer alleen van de mist, als die weg was denk ik dat het misschien een betere plaat zou zijn vanwege de reflecties van het water. *mierenneukmodus* het andere bootje zou ik wegshoppen. Ik zie het heel licht op webformaat, maar als je hem gaat printen zie je hem zeker.

Voor degene waarop ik reageer:
Nofi, maar ik ben erg kritisch. Ik weet hoe moeilijk het is om zuljke foto's te maken als degene die hier staan. Maar volgens mij is dit een goede instelling om je foto's naar een hoger niveau te tillen, temeer ook omdat we in het showcase topic zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Laatst online: 12:13
Erg mooie plaat BOKEH, ik vind die mist om eerlijk te zijn wel wat hebben! Misschien zou ik iets van de onderkant afcroppen, maar het blijft een mooie plaat.

Een verlaten klooster, waar het in de kelder echt helemaal donker was:

Afbeeldingslocatie: http://gallery.bassius.nl/content/Various/Monastery/IMG_8339-2.jpg

Ingekleurd met 'n zaklamp en wat blauwe flitsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
@hierboven

Het silhouet van jou (?) vind ik niet heel mooi, heb je er ook 1 gemaakt waar deze er niet op staat? ook stoort de achterkant van de gang me en de blauwe waas in het midden. Verder wel een hele chille sfeer die erin zit, mooie kelder ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Afbeeldingslocatie: http://fotoremy.nl/2008/DSC_7799s.jpg

Onze kater :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
deugtniet schreef op maandag 01 september 2008 @ 20:19:
@hierboven

Het silhouet van jou (?) vind ik niet heel mooi, heb je er ook 1 gemaakt waar deze er niet op staat? ook stoort de achterkant van de gang me en de blauwe waas in het midden. Verder wel een hele chille sfeer die erin zit, mooie kelder ook :)
Die blauwe waas komt van de met opzet gekozen blauwe flits :)

De schaduw heb ik niet zonder me, ik heb het geprobeerd om weg te shoppen maar dat lukt niet. Van de ene kant vind ik het ook wel wat hebben, zorgt een beetje voor 'n creepy sfeertje :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

De_Bastaard schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:57:
[...]
De schaduw heb ik niet zonder me, ik heb het geprobeerd om weg te shoppen maar dat lukt niet. Van de ene kant vind ik het ook wel wat hebben, zorgt een beetje voor 'n creepy sfeertje :p
Alles lukt, zolang je er maar in gelooft O-)

Ik zag het als een uitdaging maar na 10 min had ik geen zin meer.

Het is wel degelijk mogelijk :9

ja ik weet dat de kleur niet 100% is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Beetje teveel gesharpened, tenminste op mijn monitor (en heb niet vaak dat ik dat zie, dus ik denk dat je echt wat te hard verscherpt hebt, of compressie ofzo, maar die snorharen hakkelen bijvoorbeeld).

Qua beeld wel heel gaaf, die snorharen zijn gaaf zo gekrult..echt een deftig kereltje zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
Alleen zijn je highlights wel erg lelijk, kan ook aan mbook scherm liggen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
pauldegroot schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:40:
[...]

Alles lukt, zolang je er maar in gelooft O-)

Ik zag het als een uitdaging maar na 10 min had ik geen zin meer.

Het is wel degelijk mogelijk :9

ja ik weet dat de kleur niet 100% is
Bij mij werd alles wat ik deed dodgen, rood :o ! Ik heb toen eens gezocht op non destructive burning and dodging, maar dat loste niets op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deugtniet
@Remi
Ik vind hem wel aardig geworden, maar ik vind de scherptediepte eigenlijk te klein, en de scharpening vind ik ook wel erg aan de hoge kant voals hierboven ook al werd gezegd. Maar ik zit hier op een niet gecalibreerde schoolpc dus ik weet niet hoe hij er op een gecalibreerde monitor eruit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:46
Een foto van de vakantie deze zomer.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3220/2832952752_6be4366cd7.jpg

Lucca, Italië.

Groter

----
@Bokeh: Prachtige sfeer. De horizon lijkt net niet helemaal in het midden te staan, misschien onderaan nog ietsje eraf? Het zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 00:07
Liep dit beestje ineens tegen het lijf, ben blij met het resultaat. Vinden jullie dit wat? Ik heb nog een paar andere fotootjes van het beestje.. :9

*raa linkje doet irritant.. Komt er zo aan.

Afbeeldingslocatie: http://img233.imageshack.us/img233/7524/img6002cropped600pxwidegp1.jpg

[ Voor 84% gewijzigd door Pakjebakmeel op 08-09-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
Zaterdag met mijn nieuwe lens de hei opgeweest, kwam deze jongen tegen:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3233/2832792093_11a8a76761.jpg

erg goed gelukt moet ik zeggen (ben er zelf erg blij mee iig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
SiNisTrAD schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:22:
Zaterdag met mijn nieuwe lens de hei opgeweest, kwam deze jongen tegen:

[afbeelding]

erg goed gelukt moet ik zeggen (ben er zelf erg blij mee iig :P)
Welke lens en camera set-up heb je hier voor gebruikt? Ik wil ook graag meer macro doen namelijk. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 20:30
Pakjebakmeel schreef op maandag 08 september 2008 @ 10:05:
Liep dit beestje ineens tegen het lijf, ben blij met het resultaat. Vinden jullie dit wat? Ik heb nog een paar andere fotootjes van het beestje.. :9

*raa linkje doet irritant.. Komt er zo aan.

[afbeelding]
O Rly?

Sorry, kon het niet laten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 20:59
Pakjebakmeel schreef op maandag 08 september 2008 @ 11:02:
[...]

Welke lens en camera set-up heb je hier voor gebruikt? Ik wil ook graag meer macro doen namelijk. :9
Ik gebruik een Nikon D70 met Sigma AF 17-70mm f/2.8-4.5 DC Macro lens, verder niks bijzonders gebruikt. Ik was iig erg blij verrast met de macro capabilities van de lens :).

hier nog wat meer macro fotos van dezelfde dag:
SiNisTrAD in "[Verzamel] Macro foto's deel 6"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Laatst online: 07:23
@Rogier V: de plaat doet me niet zo heel veel, ik vind het een standaard vakantiekiekje, een beetje lucht boven de berg op de achtergrond was wellicht al een stuk mooier geweest.

@pakjebakmeel: Tof! Lekker scherp een een leuke 'blik' van het beest.

@sinistrad: leuke macro.

Een paar weken terug aan de belgische kust geschoten:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3286/2839220201_bd8035428e.jpg?v=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 19:55
ik vind hem iets te geel. wel leuke foto voor de rest :)

@ pakje bakmeel: zeer mooi :) _/-\o_ jammer dat hij/zij zn kop niet NET wat hoger hield :(

[ Voor 46% gewijzigd door Amplified op 08-09-2008 18:30 ]

• The_Big_Easy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 09:13
@BOKEH
Wat een rust straalt die plaat uit zeg, ik vind de mist juist wel wat hebben, versterkt het gevoel voor mijn gevoel (mist hangend op water is vaak heel vroeg in de morgen, dus rust)

@De_Bastaard
Aardig, alhoewel dat silhouet ook mij wel een beetje afleidt. Zou zelf mogelijk nog wat van de linker zijkant en onderkant af gecropped hebben denk ik...

@Rogier.V
Die toren doet me beetje denken aan mijn bezoek aan San Gimignano, afgelopen zomer vakantie. Ligt Lucca ook in Toscane?

@Pakjebakmeel
Mooi scherp, zou zelf het gele van de snavel denk ik nog iets aangezet hebben, maar dat is persoonlijk

@SiNisTrAD
Leuk beestje, hoe groot was ie nu in real-life?

@WhiskeyPhreak
Die meeuw had er wel wat groter op gemogen, maar dan blijft er niet meer zoveel van die achtergrond over waarschijnlijk...

Hier eentje van mezelf, afgelopen zondag wezen eten aan de Donau in Novi Sad (Servie). Terwijl we lekker aten kwam me daar toch een heftige onweersbui aanzetten... Heb daarna ook nog wat mooie foto's van ontladingen kunnen schieten vanuit mijn hotelkamer, zal ze binnenkort eens in het bliksem topic posten...

Skyline van Novi Sad met brug over de Donau, gezien vanaf het fort van Petrovaradin:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/herwin.kleinjan/IMG_3037_0600.JPG

• Pakjebakmeel
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/6498/img6016smallqi6.jpg

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
@ Pakjebakmeel: Leuk, onderwerp is scherp maar komt in mijn ogen niet zo goed los van de achtergrond, is lastig te omschrijven.

Ik ben gaan experimenteren met de interieurverlichting en koplampen, moet zeggen dat het voor mij goed werkt. Ook ben ik er nu achter dat ik het flitsen met een softbox (los uit de hand) toch wel erg prettig vind, licht is gewoon prettiger.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3207/2843469269_b7f1cfab9b.jpg

Verwijderd

@mcdronkz: deed me denken aan een videotutorial die ik pas geleden zag op prophotolife waar ze ook een flitser in de auto leggen voor de interieur verlichting.

Mooie foto, maar ik vind dat ie iets te veel afsteekt in het duister, onder de bumper mist hij wat licht, want nu lijkt de carrosserie te zweven

• Timo
mcdronkz, mischien moet je even op strobist iets meer lezen over highlights en het belichten van metaal enzo. Hij doet't hem voor mij net niet :)

Zie bijv: Moosehd2's foto's volgens mij gebruik je dezelfde techniek :)

[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 11-09-2008 14:39 ]

• JohnB
  • Laatst online: 17-03 20:11
Wat een ontzettend mooie foto en beestachtig mooi dier!

• mcdronkz
Verwijderd schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:34:
@mcdronkz: deed me denken aan een videotutorial die ik pas geleden zag op prophotolife waar ze ook een flitser in de auto leggen voor de interieur verlichting.

Mooie foto, maar ik vind dat ie iets te veel afsteekt in het duister, onder de bumper mist hij wat licht, want nu lijkt de carrosserie te zweven
Coole video, kende 'm nog niet maar 't is zeker interessant. Ik heb bewust wat licht onder de bumper gelaten, 't is inderdaad wel weinig maar het lijkt inderdaad wel een beetje te zweven.
fooker schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:37:
mcdronkz, mischien moet je even op strobist iets meer lezen over highlights en het belichten van metaal enzo. Hij doet't hem voor mij net niet :)

Zie bijv: Moosehd2's foto's volgens mij gebruik je dezelfde techniek :)
Ik gebruik inderdaad dezelfde techniek, werkt erg lekker als je maar één flitser hebt.

Dat het niet zo lijkt op zijn foto's is ook te wijten aan het feit dat de lak in niet al te goede staat is, vrij dof en steenslag enzo. Ik moet zeggen dat er onder de koplampen enzo inderdaad grote highlights zitten, maar die vind ik niet storend omdat ze niet compleet uitgebeten zijn.

• Timo
Die onder de koplampen zijn prima, niks mis mee. Alleen rechts en links naast de nummerplaat zitten ze scheef en niet precies evenwijdig aan elkaar.
En doffe lak daar hebben ze photoshop voor uitgevonden, of mischien ga je wel uren poetsen ;)

Moosehd2 heeft natuurlijk een leuk wagenmuseum ter beschikking, maar toch, dit kan je beter :P :)

Let maar eens bij moosehd2 op de highlights, die vallen anders, synchroon. Hoe hij het doet moet je me niet vragen, ik weet dat't vrij lastig is ( en eventueel nogal veel photoshop) maar het kan wel :)
En op de motorkap ook even kijken, daar zitten de 2 highlights ook niet synchroon :)

symetrie is alles! oke nu drijf ik door :P mooie auto trouwens ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Timo op 11-09-2008 15:33 ]

• mcdronkz
Nee inderdaad, ik zie nu dat de reflecties in de bumper behoorlijk verschillend zijn aan beide kanten.

En ach, die dofheid is gewoon deel van m'n auto, en dat wil ik vooral zo houden ;).

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

mcdronkz schreef op donderdag 11 september 2008 @ 14:20:
@ Pakjebakmeel: Leuk, onderwerp is scherp maar komt in mijn ogen niet zo goed los van de achtergrond, is lastig te omschrijven.
Ik denk dat een kader om de foto('s) veel goed maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier.V
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:46
@WhiskyPreak: Ik vond em juist wel goed in balans zo, bergen, maar toch ook de huizen er goed op. Met dan de toren die uitsteekt met op de achtergrond blauwige bergen. Smaken verschillen denk ik. ;)
@The_Big_Easy : Jep, Lucca ligt in Toscane, in de buurt van Pisa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woudew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 13:27
Dit is er een van mij:
het philharmonie te luxemburg

Afbeeldingslocatie: http://i106.photobucket.com/albums/m278/woudew/PhilharmonischLuxemburg5klein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@ woudew: Heb je erover gedacht om de trap eraf te laten? Als vierkant-zonder-trap vind ik hem mooier, omdat de kleur van de trap teveel afwijkt en vooral omdat de lijnen van de trap (imo) het beeld verstoren. Zou de trap niet zo frontaal in beeld zijn, dan zou het misschien nog kunnen, maar nu zie ik je foto liever zonder. Mooie kleurschakeringen blauw/grijs/wit en grappig lijnenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

ja precies ... zou iets minder van de trap laten zien

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:47
thalyric schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 11:42:
ja precies ... zou iets minder van de trap laten zien
Mjah of helemaal geen trap en dan landscape of zou tof zijn als er iets meer diepte in had gezeten door die trap iets met groothoek te nemen. Vind het wel een te gekke locatie voor een moderne fashionshoot, bedankt voor t melden van de locatie _/-\o_

• woudew
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-04 13:27
savale schreef op woensdag 17 september 2008 @ 10:09:
[...]

Mjah of helemaal geen trap en dan landscape of zou tof zijn als er iets meer diepte in had gezeten door die trap iets met groothoek te nemen. Vind het wel een te gekke locatie voor een moderne fashionshoot, bedankt voor t melden van de locatie _/-\o_
Ik ben er mee bezig geweest en besloten er maat een apart topic van te maken

• wisselwerking
  • Nu online
@woudew: de trap is te prominent in beeld en doet op deze manier afbreuk aan de plaat. Verder zou ik de perspectief vorming nog wat bijwerken en een vierkant crop is waarschijnlijk in dit geval ook wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeOTheMaTriXM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-08 13:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-09 19:55
hmm ik vind dat zwart/wit met 1 kleur nooit zo geweldig...

maar als je ervan houdt, heb ik er weinig op aan te merken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik vind hem ook niet heel bijzonder.
Buiten de opmerking van Amplified waar ik in mee ga, vind ik het jammer dat hij op de rug genomen is. Geeft zo'n sneaky gevoel.
Je zwarten zijn ook aardig dichtgelopen. Zo kan ik echt niet meer herkennen wat hij nu in zijn hand heeft.
Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste

Let op:
Het is hier geen testcase
Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit. Twijfel je er zelf al over, post hem dan niet: het publiek is nog kritischer dan jij ;)
Onderbouw kritiek op andermans foto. Dat geldt óók voor positieve kritiek!
Eén foto per post! Dus ook niet binnen een kort tijdsbestek meerdere posts achter elkaar.
Houd rekening met de breedte van het forum, maximaal 800px! Eventueel linken naar een grotere versie.

Foto weg? Dan is hij waarschijnlijk verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren of verwijderd omdat 'ie breder dan 800px was.