[Verzamel] Solo showcasefoto's, om te bewonderen | Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste
Acties:
  • 275.236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 19:55
offtopic, maar dit stond onder i-Appleltje's bericht: "i-Appleltje wijzigde dit bericht 05-06-2008 17:29 (107%)" meer dan 100%...?

Meph, idd mooie foto, de zieligheid straalt er vanaf, om het zo maar even te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 16:14

Wokker

De avond wokkel

Deze foto is in costa rica genomen. Het is zwavel/water damp van een inactieve vulkaan.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3022/2557454641_7bca5a2fac.jpg?v=0

Groot:http://www.flickr.com/pho...in/set-72157603892049997/

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke foto.

Ik had persoonlijk op de voorgrond iets meer detail laten zien, en achterin wat minder exposure zodat de stoom beter naar voren komt. Zoiets:

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3011/2561537185_8b8370eef1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
idd meph, dat is mooier :)

maarja, kan ook een kwestie van smaak zijn... die van Wokker zelf is sowieso ook al mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:50
Ben het ook wel eens met de bewerking van Meph, maakt het over het geheel gezien een boeiendere plaat om naar te kijken.

Zat te twijfelen tussen Testcase en hier, maar toch besloten om hem hier te plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://www.iamrik.com/hoofddorp_small.jpg

Klik voor groot.
Het "mannetje" van Hoofddorp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
i like it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
digitalmind schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:22:
Ben het ook wel eens met de bewerking van Meph, maakt het over het geheel gezien een boeiendere plaat om naar te kijken.

Zat te twijfelen tussen Testcase en hier, maar toch besloten om hem hier te plaatsen.

[afbeelding]

Klik voor groot.
Het "mannetje" van Hoofddorp. :)
Is dat een foto.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
Jep. :)

Hier gemaakt.

[ Voor 41% gewijzigd door digitalmind op 10-06-2008 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:36

ThunderNet

Flits!

@Wokker
Ik denk dat hij in een kleurtone beter uitkomt hier een expirimentje: http://kleurtjes.net/filespace/2561537185_8b8370eef12.jpg

Eentje van 2 weken geleden: :)
Afbeeldingslocatie: http://kleurtjes.net/foto/_DSC1765-Edit_small.jpg

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:30
ThunderNet schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:32:
@Wokker
Ik denk dat hij in een kleurtone beter uitkomt hier een expirimentje: http://kleurtjes.net/filespace/2561537185_8b8370eef12.jpg

Eentje van 2 weken geleden: :)
[afbeelding]
Schitterende foto! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
@Wokker, Mooie foto. De bewerking van Meph vind ik mooi, maar die van jou zeker ook. Geeft een totaal andere sfeer.
@digitalmind, Geweldig. Ik vind die bewerking erg mooi. Op de kleine versie zitten nogal wat jpg-foutjes, maar op de grote niet. Kan er lang naar blijven kijken :)
@Thundernet, Ik vind het een mooie foto, goede compositie, kleuren spatten er vanaf, en toch vind ik hem raar om naar te kijken. Geen idee wat het is. Misschien de ogen die ik een beetje eng vind. Ligt denk ik meer aan mij dan aan de foto :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

TranceSetter schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:08:
@Thundernet, Ik vind het een mooie foto, goede compositie, kleuren spatten er vanaf, en toch vind ik hem raar om naar te kijken. Geen idee wat het is. Misschien de ogen die ik een beetje eng vind. Ligt denk ik meer aan mij dan aan de foto :X
Mee eens, persoonlijk denk ik dat het komt door de crop, die vind ik wat krap.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2009/2443472747_d93b188e32_o.jpg

Op de lokale kermis met mijn 10-20. Ik ging met het plan om zo'n soort foto te maken en ben erg blij met het resultaaat. Jammer dat er allemaal van die toffe tonnies rondlopen die het nodig vinden om voor je camera te gaan staan...

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 22:17

Spikey

Making the web accessible!

Wokker: mooie scene en lekker vastgelegd. ben het qua bewerking wel met Meph en Thundernet eens. de damp komt er dan nog wat beter uit en er onstaat imo wat meer diepte. de kleurtint versie geeft ook meer het gevoel van bos/oerwoud. al met al een mooie plaat met potentie!

digitalmind: aparte plaat, bijna illustratief, heb je hier iets van hdr of een andere techniek voor gebruikt?

Thundernet: nette plaat. hij popped zowat mijn beeldscherm uit. over springen er voor mij wel (te) erg uit. ligt misschien aan de combinatie compositie/blik, want als ik haar draai en "rechtop zet" dan lijken ze normaal (minder groot). verder mooie dof effect en mooi model!

Defect: ik vind het een goed geslaagde uitvoering van het idee :) wel vind ik de ruimte aan de zijkanten wat aan de krappe kant. hij zit nog net niet klem heb ik het idee.

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalmind
Thundernet, ik ben gewoonlijk nooit zo weg van die "gladde" bewerkingen (blur op kopie van layer, andere blend mode, etc). Je doet het echter zo minimaal dat je er heel goed mee weg komt. Erg leuke foto.

Defect, gaaf! Ben zeer jaloers op de groothoek.
Misschien inderdaad iets te krap gekaderd, maar echt storen doe ik me er niet aan.
TranceSetter schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:08:
@digitalmind, Geweldig. Ik vind die bewerking erg mooi. Op de kleine versie zitten nogal wat jpg-foutjes, maar op de grote niet. Kan er lang naar blijven kijken :)
Bedankt. :)
Spikey schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:50:
digitalmind: aparte plaat, bijna illustratief, heb je hier iets van hdr of een andere techniek voor gebruikt?
Geen HDR, over het algemeen heb ik een absolute rothekel aan de meeste resultaten van HDR tenzij het heel subtiel is toegepast. Er is wel redelijk wat geshopt aan de foto. Ik denk dat het illustratieve komt omdat de zon echt pal op de huizen stond, waardoor ze amper schaduw of texture krijgen. Geschoten met een gradiant ND filter om de lucht goed belicht te houden. Eerst wat clonen van gebouwen en het wegpoetsen van een lantaarnpaal/vlaggenmast, daarna wat met de kleuren curves gespeeld en vervolgens met een zachte zwarte brush op lage dichtheid in een laag erboven op "Soft light" schaduwen en kleuren geaccentueerd.

Hier het origineel;

Afbeeldingslocatie: http://www.iamrik.com/tinorig.jpg

Typisch voorbeeld dat je van elke standaard foto met nabewerkingen een leuk resultaat kunt krijgen. :)
Trouwens gemaakt met een 30D + 17-40L op 40mm.

[ Voor 4% gewijzigd door digitalmind op 11-06-2008 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
Ik vind 'm anders zo ook al best aardig gelukt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

digitalmind schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:10:
Defect, gaaf! Ben zeer jaloers op de groothoek.
Misschien inderdaad iets te krap gekaderd, maar echt storen doe ik me er niet aan.
Een groter kader ging helaas niet, of ik had ergens hier:

Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2230/2462901310_6d837276a6_m.jpg

tussen moeten gaan staan, en dat vond ik niet echt een leuk idee :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 16:25

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Ik vind 'm errug mooi, maar vind het jammer dat mijn aandacht vooral naar haar heup wordt getrokken. Volgens mij wil je bereiken dat de aandacht bij haar gezicht ligt.
Ik denk dat het komt omdat haar heup hoger op de foto staat dan haar gezicht...

Kun je hem anders kaderen en draaien? Misschien wordt 'ie daar beter van. Ben benieuwd (sorry kan het vanaf hier niet zelf ff <q'n'd> doen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

Bedankt voor de positieve reacties en verbeter tips.

@Thundernet: hoe heb je die kleuren toegevoegd aan de foto?

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 09:20
woelders schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 15:29:
[...]

Ik vind 'm errug mooi, maar vind het jammer dat mijn aandacht vooral naar haar heup wordt getrokken. Volgens mij wil je bereiken dat de aandacht bij haar gezicht ligt.
Ik denk dat het komt omdat haar heup hoger op de foto staat dan haar gezicht...

Kun je hem anders kaderen en draaien? Misschien wordt 'ie daar beter van. Ben benieuwd (sorry kan het vanaf hier niet zelf ff <q'n'd> doen...)
Ik kijk meer naar haar ogen dan heup.... Die trekken noga wat aandacht die ogen springen uit het beeldscherm

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Wokker schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 19:39:
Bedankt voor de positieve reacties en verbeter tips.

@Thundernet: hoe heb je die kleuren toegevoegd aan de foto?
Kleuren zijn vrij weinig toegevoegd :) Zit een lichte glamourglow over de foto en verder is er niks aan bewerkt. Kleuren zijn zo geflitst (in samenspel met zonlicht).

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokker

Wokker

De avond wokkel

ThunderNet schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 20:33:
[...]

Kleuren zijn vrij weinig toegevoegd :) Zit een lichte glamourglow over de foto en verder is er niks aan bewerkt. Kleuren zijn zo geflitst (in samenspel met zonlicht).
Ik bedoelde eigenlijk aan mijn foto :)

Het oneindige X 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Wokker schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 21:07:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk aan mijn foto :)
:P Oh dacht al :D
Ik heb Nik Color Efex gebruikt met de Bi-Color Filters, en dan colorset: Moss - 3
Je kunt het ook met Photofilter doen (std. in Photoshop) echter dan is het iets meer werk om met meerdere kleuren te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:10
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3123/2572865288_aaf81c9e64.jpg?v=0

ook een 50/1.8 kan best leuke bokeh geven :-)

edit: wat sharpening over het beestje gegooid, scheelt inderdaad wel

[ Voor 15% gewijzigd door WhiskyPhreak op 12-06-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Erg mooi :) alleen jammer dat het lieveheersbeestje niet wat scherper is :) Zou je misschien kunnen rechttrekken met wat plaatselijke sharpening.. Verder erg rustige plaat om naar te kijken, en fijne kleuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
idd, als het lieveheerbeestje scherp is, dan is deze perfect. erg mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
nice processing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1
  • Laatst online: 23-02-2022

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Heerlijk subtiele plaat WhiskyPhreak, erg fijn :)

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
WhiskyPhreak schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 15:09:
[afbeelding]

ook een 50/1.8 kan best leuke bokeh geven :-)

edit: wat sharpening over het beestje gegooid, scheelt inderdaad wel
Volgens mij is het beestje niet meer te redden:
http://img160.imageshack....728652884c3eab60cdbj8.jpg (1:1 crop)
Op webformaat ziet het er redelijk uit met fijn licht, kleuren en een prettige compositie, maar "full size" valt hij voor mij af. Wel moedig om je full size te publiceren, wat veel "gevestigde namen" hier niet doen. Je weet nu waarom. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 11:15
Toff schreef op donderdag 12 juni 2008 @ 23:45:
[...]
Volgens mij is het beestje niet meer te redden:
http://img160.imageshack....728652884c3eab60cdbj8.jpg (1:1 crop)
Op webformaat ziet het er redelijk uit met fijn licht, kleuren en een prettige compositie, maar "full size" valt hij voor mij af. Wel moedig om je full size te publiceren, wat veel "gevestigde namen" hier niet doen. Je weet nu waarom. ;)
Anders had ie van mij in de showcase gemogen (maar ja, wie ben ik...) :)
edit:
Laat maar, dacht dat 't testcase was... Foto gemoved naar Mensen / portretten.

[ Voor 33% gewijzigd door riezebosch op 13-06-2008 10:06 ]

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Pivo
  • Laatst online: 28-08 21:33
Wel een leuke foto maar of het nou een showcase is? Ik had hem eerder Portretten gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 12-09 13:06
Ben een weekje in Italie geweest :)

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenzelle.nl/tweakers/italie/VakantieItalie_klein_1.jpg

Gemaakt met een Nikon D40 + 17-55 f2.8 lens _/-\o_ . Klik op de foto voor groter formaat.

[ Voor 34% gewijzigd door jeroenzelle op 16-06-2008 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

gelukkig is dit het solo showcase topic. Nu dacht ik altijd dat solo betekende dat je maar 1 foto mag plaatsen, maar als jij het beter weet ;)

Bedankt voor je topicreport ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Zoefff op 16-06-2008 14:03 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
@ jeroen

Ach ik weet ook dat het een solo showcase topic is, maar weet iemand misschien hoe je windows vista installeerd?

@WhiskeyPhreak
Kleur: heel fijn! kijkt heel rustig weg zo
Compositie: top!
Dof: top!

Fijne foto dus!

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten L op 15-06-2008 23:51 ]

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Was een mooie dag vandaag in Blijdorp. Doordat het niet te warm was en toch de zon aardig wat scheen, waren veel beestjes lekker buiten aan het spelen, waaronder de fotogenieke prairiehondjes. :)

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3128/2581728268_97803d180a_m.jpg

(klikbaar)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenzelle
  • Laatst online: 12-09 13:06
Maarten L schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:50:
@ jeroen

Ach ik weet ook dat het een solo showcase topic is, maar weet iemand misschien hoe je windows vista installeerd?
Je hebt gelijk O-), aangepast naar 1 foto :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Jeroenz18, wel een ontzettend mooie plaat :). Het licht op de grond en de ramen geven een mooi contrast samen, alleen rechtsboven wel een groot zwart hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie kleurtjes whisky… Tipje over de toning? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
Ik heb in Lightroom wat zitten spelen met split toning. Highlights in het gele gebied. shadows in het blauw, dan verder wat met de verzadiging en balans spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Nomad schreef op zondag 15 juni 2008 @ 23:43:
gelukkig is dit het solo showcase topic. Nu dacht ik altijd dat solo betekende dat je maar 1 foto mag plaatsen, maar als jij het beter weet ;)

[mbr]Bedankt voor je topicreport ;)[/]
@ zoefffffff: Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt? Zo lijkt het net of Nomad van de NSB is ofzo... TR's zijn nuttig en ik maak ze zelf ook regelmatig (al worden ze vaak genegeerd door luie/onderbetaalde mods), maar dit slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Toff schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 01:57:
[...]
@ zoefffffff: Ik hoop dat je dit ironisch bedoelt? Zo lijkt het net of Nomad van de NSB is ofzo... TR's zijn nuttig en ik maak ze zelf ook regelmatig (al worden ze vaak genegeerd door luie/onderbetaalde mods), maar dit slaat nergens op.
Zoefffffff zal waarschijnlijk bedoelen dat hij gereageerd heeft in het topic ipv een TR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuclear waste
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06-2023

nuclear waste

<onzin>

Late reactie, maar ik vind dit een erg geslaagde foto!

Ben het ook helemaal eens met je latere reactie waarin je zegt dat je net genoeg ziet, misschien zelfs al te veel.

De sfeer die de foto creëert zorgt dat je zelf de locatie & het moment kan voelen, dan heb je geen extra vervuilende visuele informatie nodig. (maarja, vaak zijn de kijkers nogal lui, en willen meteen alles in één opslag zien, dit is een foto waar je gerust een tijdje kan over nadenken)

Great shot!

</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
@nuclear waste - 1 lijn.

@captianN - how cute O+

deze vanochtend gemaakt...

Afbeeldingslocatie: http://www.willemspaan.nl/blog/wp-content/uploads/2008/06/zp_wspaan_small-1-of-1.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door wilmocs op 17-06-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiskyPhreak
oeh!
Erg mooi met die mist, lekkere kleurtjes ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

wilmocs schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:37:
@nuclear waste - 1 lijn.

@captianN - how cute O+

deze vanochtend gemaakt...

[afbeelding]
Haha, door eerst snel te lezen lijkt het net of "nuclear waste" je titel was bij de foto.. hij is namelijk wel zo voor te stellen als zo'n aanstormende rolwolk zoals je in films altijd ziet bij een nuclear bomb.

De prairiehondjes zijn ook leuk, net een spiegeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

@wilmocs: erg mooi bewerkt!
@Captain N: mooie foto goede dof, dacht in eerste instantie dat de achterste een spiegelbeeld was :D

vandaag in de hoogovengashouder geweest op mijn werk:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3076/2590352596_242e69ae15.jpg

offtopic:
ik heb nog meer foto's gemaakt, kan ze helaas niet allemaal posten. klik hier mocht het je interesseren

[ Voor 13% gewijzigd door airliner op 18-06-2008 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

@ wilmocs: Volgens mij heb ik nog nooit een slechte plaat van jou gezien. En vind deze wederom erg lekker.

@ airliner. Mooie compositie en bewerking. En de rest van je serie ook zeker de moeite waard!

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:00

Markie

Voorheen BBE

Wilmocs: Geweldig! (1 klein puntje: ik had graag een klein beetje doortekening in de persoon gezien).

[PRIMA FOCUS ] | [ flickr]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Klein:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3296/2592922685_c3c37f8f56.jpg

Groot: http://farm4.static.flick...92922685_fff351080a_o.jpg

jaaa.. nog veel meer staat er te komen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel het showcase is (en er goed over foto's is nagedacht) vind ik je foto niet showcase waardig.

Door je kleurgebruik leg je eigenlijk nergens de nadruk op. Daarnaast is het contrast zodanig dat er eigenlijk niets echt uitspringt. Dus voor mij geen gevoel van vervlogen tijden, hoop dat het oude machtssysteem ooit nog weer kan gaan pruttelen en daarna weer kan opbloeien.

Het is gewoon saai (op dat persoon na dan die elk moment zijn grote hond op je los kan laten).

Persoonlijk zou ik meer nadruk leggen op vies/oud en toch nog enkele schitterende stukjes. Dat in combinatie met een onvoorspelbare lucht en je verhaal is geboren.

VB:
http://www.pwiv.nl/GOT/2592922685_fff351080a_o_e0.png

Geen slechte foto maar op deze manier voor mij geen showcase. Natuurlijk kan ik iets missen. In dat geval lees ik het graag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
hmm, ik denk dat wij in stijl totaal van elkaar verschillen, ik hou van zoekplaatjes.. ik denk dat dit persoonlijk is..

Net zoals, moet je groot zien: http://farm4.static.flick...93099641_58e92d8778_o.jpg

ik vind 't gewoon leuk dat je je oog toch wat meer op van alles na moet denken.

En wat bedoel je met nadruk op vies oud? Details? Nee, dat is simpel, het is onderdeel van serie, dan werken ze wel, 't is weggevertje, ik ben namelijk slechts pas weer kort in NL, dus ik ga niet terug 't over te doen.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redboost
  • Laatst online: 23-11-2024
Misschien ligt 't aan mij, maar ik vind 't sfeertje juist wel erg lekker. Ik vind Simon's foto zeker wel showcase-waardig. Ik zou er iig wel meer van willen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Weer even er op uit geweest in de omgeving toen ik deze tegenkwam. Gelukkig was de camera mee dus kon ik hem ook nog vastleggen. Anders dan anders van mij (dit soort plaatjes is niet erg mijn ding) maar ik vond hem evengoed wel erg geslaagd.

Afbeeldingslocatie: http://i173.photobucket.com/albums/w49/mobyrick/vuurtoren-1.jpg

Nog even wat commentaar op andere foto's van de laatste pagina.
@ jeroenz18: erg mooi, die persoon erbij voegt wel wat toe vind ik, anders was hij erg statisch geworden
@ Captain N: super, het lijkt net of er een spiegeltje tussen staat. Aan het aantal nominaties te zien op je flickr vonden meer mensen hem mooi.
@ Wilmocs: Wat een sfeer zeg. Om de persoon loopt wel een raar lijntje overigens maar een zeer mooie plaat
@ Airliner: deze foto zegt me niets, ik hou van platen waarin je niet meteen ziet wat het is maar na 10 seconden zie ik het nog steeds niet
@ Simon: Niet je allerinteressantste foto van de laatste tijd, misschien omdat ik liever personen in jou foto's zie ofzo

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 21:23
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3052/2639526699_ed41ef2343.jpg
bigger is better

[ Voor 27% gewijzigd door Jasper op 05-07-2008 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrijdag nacht er op uit geweest met een Landrover van een vriend van mij:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3158/2641253053_aa0d887d28.jpg

@Simon: Mooie toning
@Mobyrick: fijn lijnenspel en fijn om door heen te scrollen.
@Jasper: Analoog? Weet verder niet echt wat ik er van moet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:27:
Vrijdag nacht er op uit geweest met een Landrover van een vriend van mij:
[afbeelding]

@Simon: Mooie toning
@Mobyrick: fijn lijnenspel en fijn om door heen te scrollen.
@Jasper: Analoog? Weet verder niet echt wat ik er van moet vinden.
Landrover? Bedoel je niet een Mars rover? Krijg er een heel buitenaardsgevoel bij! Schitterende foto!

Heb je een linkje naar een groter formaat?

[ Voor 4% gewijzigd door sopsop op 07-07-2008 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Ik vind 'm ook wel vetjes, mooi met die sterrenlucht. Ik zit alleen te dubben of je onderste rand er wel of niet op moet laten staan.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

MrTimbo.B, de grond vind ik net wat teveel ingeflitst lijken, te hard licht erop. Maar de sterrenhemel en licht stralen maken het geheel goed. Fijne foto.
Mobyrick, mooi gedaan. Vind hem ietsje flets, kleuren mogen, wat mij betreft, ietsje harder.
Simon: absoluut sfeervol. Ik mis wat in de rechterkant van je histogram (dus maar even geopend in PS en je ziet het inderdaad goed in het histogram terug).
Airliner: mooie toning :)
Wilmocs, erg netjes, sfeervol, surrealistisch en toch niet nep. Altijd een genot om naar je shots te kijken.

En eentje van mij, met een wat simpel onderwerp, maar geprobeerd er toch wat meer van te maken dan een kiekje:

Afbeeldingslocatie: http://nomadphoto.nl/got/single/IMG_7083-small.jpg
Klik voor groter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nomad: Heerlijk heldere foto. En wat is die meeuw schoon! :P
@ Sjaak_Afhaak: Ik zat er ook over te twijfelen of ik die rand er af moest snijden, maar ik vond het toch ook wel weer wat hebben.
@SopSop: bedankt! hier een linkje naar flickr pagina met groter formaat. (en verschillende foto's van dezelfde serie)
http://www.flickr.com/photos/tberga/2641253053/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

Nomad schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:05:
En eentje van mij, met een wat simpel onderwerp, maar geprobeerd er toch wat meer van te maken dan een kiekje:

[afbeelding]
Klik voor groter :)
Vogels tracken is leuk he? Probeer het ook altijd op het strand en meeuwen hangen nogal eens stil dus dat maakt het al wat makkelijker.

Dan post ik deze even. Is een rode Ibis.

Afbeeldingslocatie: http://jkph.eu/wp-content/uploads/2008/07/bt02.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Sharky op 07-07-2008 21:26 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

heb zelden wat met vogeltjes, maar het is eigenlijk leuker dan ik dacht. Dus komende vrijdag met een 300f/4 +1.4TC eens vogeltjes jagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 23:02

Bob Popcorn

Plop!

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/4tpxrk.jpg

Vogels zijn gaaf inderdaad :) Klik voor groot!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003

samo

yo/wassup

@Vaal: wat is dat grijze eromheen dat net de vleugel afkapt? Het stoort me een beetje, omdat het ook afkapt.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ltriples
  • Laatst online: 28-08 06:50
samo schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:38:
@Vaal: wat is dat grijze eromheen dat net de vleugel afkapt? Het stoort me een beetje, omdat het ook afkapt.
Andere vogel zo te zien, beetje jammer idd, maar de rest van de foto is knap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

samo schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:38:
Dat is meeuw nummer 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samo
  • Registratie: Juni 2003

samo

yo/wassup

ah nu zie ik t... da's eigenlijk wel cool!

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Registratie: December 2001

YellowCube

Wait...what?

Bob Popcorn schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:35:
[afbeelding]

apart effect zo.
vind het niet eens zo verkeerd uitkomen als ik eerlijk ben.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Bob Popcorn schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 18:35:
[afbeelding]

Vet! Gaaf dat er net nog een vogel voorlangs schiet :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

Sfeerplaat van mn schaakbord

Afbeeldingslocatie: http://img166.imageshack.us/img166/1039/chesssmalljs1.jpg

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:22
@ vaal, leuke compositie, expres scheef? Ik kan me voorstellen dat de meeuw er n beetje raar op komt als je de horizon recht zet.
Ook de meeuw op de voorgrond is leuk.

@ CAMI Leuke plaat, creatief met belichting om gegaan, het is duidelijk wat hier je onderwerp is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

cctl01 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 18:26:
@ vaal, leuke compositie, expres scheef? Ik kan me voorstellen dat de meeuw er n beetje raar op komt als je de horizon recht zet.
Ook de meeuw op de voorgrond is leuk.

@ CAMI Leuke plaat, creatief met belichting om gegaan, het is duidelijk wat hier je onderwerp is :).
Inderdaad de meeuw bewust rechtgezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redboost
  • Laatst online: 23-11-2024
@C4M1: Gaaf... Heerlijk sfeertje... Ik krijg er echt zo'n samurai-gevoel bij.. :P

@ Toff, hieronder: Mijn cantonees is nog een beetje roestig, dus ze zullen er niet achter komen... (mijn mandarijn is nóg roestiger... ;) )

[ Voor 46% gewijzigd door Redboost op 11-07-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Hoevenaar schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 23:58:
@C4M1: Gaaf... Heerlijk sfeertje... Ik krijg er echt zo'n samurai-gevoel bij.. :P
Oeps, laat de Chinezen dit maar niet horen, die zijn niet zo dol op Japanners...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 17:22

Rudedadude

Maybe we were born to run

Onderweg...

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v346/rbkaptein/panok.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Rudedadude op 11-07-2008 20:46 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

@C4M1: zou 'm nog even recht zetten, hij leunt ietwat naar achter. Verder een erg fraaie plaat. Belichting is netjes.

@rudedadude: safarietje gepakt. Leuke foto. Beetje namiddag gevoel door het licht. Geeft samen met het gele gras een lekker warm gevoel. Onderwerp is uiteraard gewoon goed.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobcom
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:45

bobcom

Dedicated dabbler

@Rudedadude:Over mijn tax (meer dan 1 bericht), maar heb wel het idee dat de je prent spannender wordt als je er van onderen wat afhaalt en er aan de bovenkant wat bij doet. Wordt 'ie misschien nog wat "eindelozer" van - hoewel hij zo ook al prachtig is.

Sony, Canon, van alles wat en steeds wat anders. En nu ook nog een een website met verhaaltjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste post op Tweakers... :D

Brug op het Forum in Barcelona...

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3033/2653860766_fa0ca70e6f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2008 @ 00:15:
Mijn eerste post op Tweakers... :D

Brug op het Forum in Barcelona...

[afbeelding]
Ik knap af op de bewakingscamera rechtsboven. Die ontneemt voor mij het abstracte aan de foto, dat enige meerwaarde had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed leermoment voor de volgende keer.. Ben nog niet zo goed met shop dat ik hem zo weg kan halen... Blijft meestal wel wat zichtbaar, daarom heb ik besloten hem te laten hangen... Maar kan niets anders dan je gelijk geven.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Even een vinger oefening die echt nog wel beter kan, maar het ding is iig goed weg te halen hoor :)
klik
(Met de lucht ben ik niet zo netjes geweest, je mag het zelf netter doen :))
(en heb slechts de clone tool gebruikt, de lucht kan je icm wat spothealing ook wel weer netjes krijgen, of gewoon wat netter clonen :P)

[ Voor 21% gewijzigd door Nomad op 12-07-2008 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ga eens proberen... dank in ieder geval voor de comments... kan nog veel leren op gebied van bewerken.. haha

gebruik zelf ook meer lightroom (waar je overigens ook prima mee kan clonen) dan shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

bobcom schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 23:45:
@Rudedadude:Over mijn tax (meer dan 1 bericht), maar heb wel het idee dat de je prent spannender wordt als je er van onderen wat afhaalt en er aan de bovenkant wat bij doet. Wordt 'ie misschien nog wat "eindelozer" van - hoewel hij zo ook al prachtig is.
Ik heb deze foto nu al meer als een panorama gecropt (hij is geloof ik 16:9), dus oorspronkelijk heeft de foto meer lucht dan land. Nadeel daarvan is dat de lucht niet echt veel voorstelt, die is leeg en groezelig...

@harmrhebergen mooie foto, ook al mooie bewerking, of het nu met of zonder bewakingscamamera is :)

[ Voor 8% gewijzigd door Rudedadude op 13-07-2008 10:14 ]

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

@ Rudedadude: aardige plaat, ik ben zelf niet een hele grote safari fotografie liefhebber, puur gezien het grote aanbod van materiaal, maar het is een mooi moment. Heb je meer op een website?

@ harmrhebergen: zonder bewakingscam inderdaad beter, maar echt afknappen deed ik er persoonlijk niet op ;)

Mijn nieuwe plaat van vandaag:

Afbeeldingslocatie: http://img379.imageshack.us/img379/524/angelsmallqb8.jpg

Geschoten met D80 + Tamron 17-50, belicht met een ledlampje, en bewerkt met alienskin. Komt wel heel erg dicht in de buurt van een animatie / rendering, maar gezien het onderwerp voor liefhebbers wellicht/hopelijk de moeite waard.

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudedadude

Rudedadude

@C4M1: geen aparte website, wel tweakers :P [Showcase] Safari

Aparte plaat zo. Ik vind de algehele belichting/toning wel mooi, maar hier en daar overbelicht en ik mis licht in de ogen.

[ Voor 18% gewijzigd door Rudedadude op 13-07-2008 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

@harmrhebergen

Lekker abstract had inderdaad gekund zonder camara. Shoppen is een optie, of 2 stappen naar voren, zodat ie net uit beeld gaat? Verder een strakke nette foto.

@C4m1

Soort van product fotografie, maar dan spannend proberen te maken. De ogen zijn normaal iets waar een mens zich op richt in een beeld met iets menselijks/dierlijks. Jammer dat die juist helemaal zwart zijn. (kleine twinkeling was al leuk geweest)

[ Voor 24% gewijzigd door Get!em op 16-07-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Eindelijk weer eens tijd om wat foto's te processen.

Vorige week gemaakt op het strand van Noordwijk, zon ging bijna onder.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3200/2690529986_707ff7baf8.jpg

Expres een wat langere sluitertijd gebruikt overigens, vond het wel leuk dat je de benen nog zag bewegen :)

[ Voor 17% gewijzigd door sOid op 22-07-2008 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

alweer enige tijd terug genomen in Gent:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/swumFa342WUWwWCBwZg4TziD/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:03

Exigence

dnkroz

Die is echt geinig! :D Ik moest even twee keer kijken voor ik hem doorhad d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Laatst online: 20:25

Zoefff

❤ 

Hehe, nice.

Eerste gedachte: "wow vet, blaadjes die vliegen door de lucht!". Tweede gedachte: "damn, daar heeft 'ie best wel veel mazzel mee gehad, goeie timing". Derde gedachte: "hmm wacht... ik voel nattigheid (ha-ha-haaa :P )".

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Zoefff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:58:
Hehe, nice.

Eerste gedachte: "wow vet, blaadjes die vliegen door de lucht!". Tweede gedachte: "damn, daar heeft 'ie best wel veel mazzel mee gehad, goeie timing". Derde gedachte: "hmm wacht... ik voel nattigheid (ha-ha-haaa :P )".
Haha, mijn gedachte was gewoon exact gelijk :)

Mooie plaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-09 13:54
Stonden er zomaar twee biertjes voor m'n neus!
Afbeeldingslocatie: http://www.fok.nl/danny/ALBUMS/objecten/grolsch.jpg

verzamelt -1's en -2's in hoog tempo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12-09 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

Zoefff schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 21:58:
Hehe, nice.

ah! Ik had jouw hint nodig om hem te snappen. Ik kwam niet toe aan de derde gedachte. De eerste twee gingen precies zo.

edit:
ik heb er over nagedacht en ik vind dat YC zichzelf moet bannen wegens zijn bedrog :/

[ Voor 9% gewijzigd door Sharky op 26-07-2008 11:39 ]

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

@Danny: ik lust geen bier! maar de foto vind ik erg mooi :)

Mijn bijdrage...
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3040/2696225290_377da9d6ae.jpg

grote versie: http://farm4.static.flick...96225290_377da9d6ae_b.jpg

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timo
  • Laatst online: 08-05 07:44
Danny schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 10:50:
Stonden er zomaar twee biertjes voor m'n neus!
[afbeelding]
Erg jammer van het aanwezige kader, misschien overwegen om dat toch anders te doen? Wel heerlijke plaat, scherp, kleuren zijn sjiek. Chapeau ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Danny: wat een mooie biertjes, ik krijg er dorst van!

Murzel: technisch nette plaat, maar meer heeft het ook niet, beetje saai licht.

eentje van mij maar weer eens ;)

Afbeeldingslocatie: http://qadn.shorturl.nl/gouda-bootjes.jpg

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foutlook
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Originele en leuke foto, waarin vooral veel te zien is!
Wellicht kunnen de kleuren nog wel iets verbeterd worden? Ik vind ze nu een beetje aan de fletse kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qadn
  • Laatst online: 31-03 20:56

qadn

Pinnacle of Perversion

Ik vind ingetogen (iets fletse) kleuren juist mooier, vandaar ;)

Te koop: Agfa clack; DM voor details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C4M1

C4M1

3x Denken, 1x Doen

@ qadn: wel lekker uit het leven gegrepen, mooie plaat!
@ murzeltje: voor mij persoonlijk niet een showcaseplaat. Wel mooi gedaan en goed belicht.
@ Danny: proost! Vind je kleuren wel wat heftig. Het bier geel loopt al richting oranje / rood en ik weet niet of dat de bedoeling is

Orange & Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@qadn, komt wat druk over maar ik vind hem wat hebben; lekkere plaat!

Ik zat even te twijfelen of ik onderstaande foto in test- of showcasetopic moest gaan zetten maar ik doe het toch maar hier. Is alweer van een maandje terug, maar ik had nu pas tijd om de foto's te bewerken en zag hem afgelopen week dus pas voor het eerst voor m'n neus. Vond hem wel geslaagd :)

Afbeeldingslocatie: http://www.erikvonk.nl/ext/stf08.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste

Let op:
Het is hier geen testcase
Het doel is om hier foto's te plaatsen van goeie technische, originele en creatieve kwaliteit. Twijfel je er zelf al over, post hem dan niet: het publiek is nog kritischer dan jij ;)
Onderbouw kritiek op andermans foto. Dat geldt óók voor positieve kritiek!
Eén foto per post! Dus ook niet binnen een kort tijdsbestek meerdere posts achter elkaar.
Houd rekening met de breedte van het forum, maximaal 800px! Eventueel linken naar een grotere versie.

Foto weg? Dan is hij waarschijnlijk verplaatst naar Solo testcasefoto's - om van te leren of verwijderd omdat 'ie breder dan 800px was.