Deze afbeelding is 1034 * 1864 pixels groot. Hier op GoT verwachten we dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de
faq als je niet weet hoe dit moet.
Uit de FAQ:
Een goede richtlijn is een breedte van niet meer dan 570 pixels, en een hoogte van niet meer dan 430 pixels. JPEG (.JPG) bestanden, gesaved met een kwaliteit van 30-60 (op een schaal van 0-100) hebben de voorkeur voor foto's. PNG (.PNG) en GIF (.GIF) bestanden hebben de voorkeur voor screenshots, lijntekeningen, schema's, enzovoort.
Ja op mijn 22" is het geen probleem, maar mijn laptopje en monitoren van andere tweakers die hebben daar wel last van en zou GoT het plaatje niet kleiner maken zou het ook nog eens de hele layout verneuken.

Hoe zit het dan met de AMD? Waarom zit de cache aan een zijde? Bij de intel lijkt de core toch sneller toegang te hebben tot de L3 cache zoals ik het bekijk.
Alleen 1 verschil dat is de L2 cache bij de intel chip die onderin zit en bij amd L3 cache dat aan de rechterkant zit, de L2 cache van amd zit tussen de twee core.

Intel heeft geen L3 cache
Bij AMD zit de L2 cache dus net zo dichtbij als de L2 cache van Intel, alleen is die van intel gedeelt over 2 cores en die van amd is per core apart.
Even iets anders als ik naar de shanghai kijk, dan valt me ook op dat de L2 cache van de shanghai maar 512KB is die zou 1MB worden, of vergis ik me nu?
[
Voor 21% gewijzigd door
mad_max234 op 08-03-2008 13:31
]