[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 83.309 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Ik heb een case die perfect beschermd, zonder irritant te zijn. zo kan het dus ook.

En geloo fme (als marktplaats ''handelaar'') weet ik uit ervaring dat krassen wel degelijk verschil maken. Scheelt je zo 30-50 euro. Omdat mensen met regelmaat graag voor een duppie op de eerste rij willen zitten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door musiqman op 20-02-2008 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En welke case gebruik jij dan? Is deze beter als het invisible shield? Even beschermend enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Exirion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:30:
[...]

Ik dacht 'vroegah' net als jij, maar geloof me: de praktijk is anders. Ten eerste is de kans klein dat je het ding ooit gaat verkopen, en als je het al doet is het ding tegen die tijd toch al geen reet meer waard. Met of zonder krasjes. Bovendien: je wilt toch gewoon plezier van zo'n ding hebben zonder je constant zorgen te maken over krasjes, en zonder het ding te verstoppen in lelijke beschermhoesjes? Bovendien willen krenten op Marktplaats toch altijd te weinig betalen dus daar ga ik me echt niet voor inspannen :z
Je hebt helemaal gelijk. Enige reden wanneer ik een beschermhoes eromheen zou kunnen zien is wanneer ik er mee ga gooien. In dat geval lijkt een beschermhoes voor de controller van m'n console makkelijker. Die Touch zit toch alleen maar in m'n binnenzak en die vette vingers kijk ik allang overheen. Kortom, Apple heeft helemaal gelijk om er geen hoesje bij te stoppen. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:30:
[...]
Bovendien willen krenten op Marktplaats toch altijd te weinig betalen dus daar ga ik me echt niet voor inspannen :z
Dan vrees ik dat je te snel "verkocht" zegt. ;). Ik heb al mijn mp3 spelers nog boven de 80 euro verkocht, dus dat geeft ongeveer aan hoe lang ik ze gebruik. Aangezien ik na aankoop niet super tevreden was over de geluidskwaliteit zal ik de touch niet over +- 3 jaar verkopen, maar eerder na 1.5 jaar (mits het iri sissende geluid wordt opgelost, even rma afwachten).

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 18:05:
maar eerder na 1.5 jaar (mits het iri sissende geluid wordt opgelost, even rma afwachten).
Over 1.5 jaar krijg je misschien nog 100 euro. Als ie heel mooi is misschien 120, en 80 als er veel krasjes op zitten. Aan een mooi hoesje ben je zo 20 euro kwijt en blijft er nog 20 euro van het totaalverschil van 40 euro over. Mij is die 20 euro al dat gestress om krasjes niet waard. Zo ga je op den duur denken als je wat reeeler wordt met die dingen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

De krasjes op de achterkant interesseren me niks, die accepteer ik met genoegen. Ik wil gewoon geen krasjes op de voorkant omdat het scherm uiteraard functioneel is. Ik weet dat het scherm niet makkelijk krast, maar toch. Ik blijf twijfelen...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Dan gewoon een invisibleshield op doen. Om dan nog krassen te krijgen is echt vrijwel onmogelijk (diamanten ring uitgezonderd :P ). En de invisibleshields staan er om bekend erg dun te zijn, dus de gevoeligheid zal amper af nemen. Daarnaast past zo'n invisibleshield gewoon perfect op de voorkant van je Touch dus je zal hem niet eens zien zitten.

Tip voor het aanbrengen (sowieso ook nog even naar google-en): badkamer met deur en raam dicht, hete kraan open zodat er wat stoom ontstaan. Daardoor neemt de kans op een stofje tussen je Touch en shield héél veel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik zou voor alleen de voorkant zeker geen invisible shield kopen. De gehele voorkant is voorzien van glas en is bijna onkrasbaar. Je maakt door de invisible shield, op alleen de voorkant, de iPod eigenlijk alleen maar minder functioneel. Als je geen hele gekke dingen gaat doen, dan zal het scherm krasvrij blijven :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:07:
En welke case gebruik jij dan? Is deze beter als het invisible shield? Even beschermend enz?
Griffin Elan Convertible

Beschermender wel 9er zit een gratis protecton screen bijgeleverd) wel, beter weet ik niet (alhowel, als ik het zo lees denk ik het wel met de beriekbaarheid van sommige plekken op de touch)

Ook handiger, deze heeft een riemclip (afneembaar en in horizontale en verticale stand te gebruiken) en is als standaardje te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 15:03:
Ben net klaar met een website met Eredivisie nieuws etc voor de iPod touch.
Je kunt hem bekijken op http://eredivisie.touchfans.nl

[afbeelding][afbeelding]

EDIT: RSS is er even uitgeknald, hoop dat hij het binnenkort weer doet, excuses
cool! thanx!

trouwens, voor de folie/screenprotectors/hoesjes discussie: Apple heeft zelf ook iets in de store, http://store.apple.com/Ap...ssories/extras&nplm=TP869

[ Voor 19% gewijzigd door Pretorian_ op 21-02-2008 10:04 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Verwijderd

Ik heb net mijn ebaybestelling mogen ontvangen:
  • iPod Touch full body shield van Invisible Shield
  • iPod Classic 80GB full body shield van Invisible Shield
Nu enkel nog de iPod Touch 32GB bestellen, maar best nog even wachten tot eind february inzake een mogelijke price drop van 100$ in de komende tijd.

En na lang zoeken ook tot de conclusie gekomen dat de Agent 18 Touch Shield erg goed is. Zo eentje ga ik dan ook nog scoren. Want enkel en alleen protective film zal niet beschermen tegen het per ongeluk laten vallen of eventuele schokken.

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
als case voor mijn touch gebruik ik deze

http://www.artwizz.com/

(maar dan de touch versie)

was bij de mediamarkt 29,95 geloof ik en heb hem er gelijk na gekocht en vanaf dag 1 met de case eromheen gezeten.

case zelf is nu best wel vol met krasjes maar de touch zelf is helemaal ok.

tevens is de besturing wel iets logger geworden maar iets harder duwen en het werkt weer dus geen nadelen daaraan.

probleem wat ik tot nu toe heb gevonden is :

1: sommige oordopjes connectoren passen niet (de standaard i-pod wel)
2: av kabel past niet vanwege de dikkere connector (gewone meegeleverde oplaad/usb/sync past wel gewoon)
3: achterklepje laat ondanks de 3 dopjes toch soms los als je hem uit je zak haalt maar dat is meer een gewen iets denk ik.
4: bij het uithalen van de touch ooit een keer te hard gedaan waarna de lijm van de voorcase aan de onderkant losliet di is nu los maar nog wel intact en stevig genoeg om de touch te beschermen als hij erin zit

verder neits meer als los voor deze case aangezien hij echt alles doet waar hij voor is en ook geen rare fratsen uithaald waardoor je bv iets moet opendoen om hem te besturen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Net mijn 32GB touch binnen, aansluiten maar :)

Verwijderd

Resinman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:59:
Tof hoor, succes ermee! _/-\o_

• Resinman
Dank je :)

Ik las hier op het forum dat de /A versies niet beschikken over de nieuwe applicaties. Zelf heb ik een 32GB A versie met firmware 1.1.3 en deze heeft wel alle extra applicaties.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Resinman schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 15:59:
offtopic:
Zulke posts zijn niet boeiend en zorgen ervoor dat 't topic gesloten kan worden, niet doen ;)

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Waarschijnlijk is dat omdat het een 32GB-versie is. De eerste versie die daarvan uitgekomen is, is logischerwijs /A, alleen op die iPod staan de applicaties al wel :)

• Resinman
Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:12:
[...]

offtopic:
Zulke posts zijn niet boeiend en zorgen ervoor dat 't topic gesloten kan worden, niet doen ;)
Zal het onthouden ;)
ScottB schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:12:
Waarschijnlijk is dat omdat het een 32GB-versie is. De eerste versie die daarvan uitgekomen is, is logischerwijs /A, alleen op die iPod staan de applicaties al wel :)
Ok, dat is dan duidelijk.

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Ik ben toch om en ga voor de iPhone. Nu heb ik een mooie zgan iPod Touch 16 gig liggen met invisible shield cover en de january update. Ik ga deze verkopen maar moet ik hem dan eerst ff resetten voordat ik hem weg doe? ik wil niet dat anderen van mijn account gaan halen (store)

275 euro kan ik krijgen voor de touch, redelijk? 470 euro voor een 8 gig FW1.1.2 iPhone

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Daedalus schreef op zondag 17 februari 2008 @ 20:55:
Om je iPod te registeren heb je helemaal geen creditcard nodig, alleen een Apple ID. Voor een iTunes account heb je naast een Apple ID of een credit card nodig, of een click&buy account. Met click&buy kun je vervolgens weer betalen via automatisch incasso, creditcard of iDEAL.
Deze post is al een paar dagen geleden, maar ik wou nog even zeggen dat je ook een iTunes account kan aanmaken zonder credit card of rekening gegevens op te geven. Je moet dan wel een iTunes gift card kopen (15 of 25 euro). Zo heb ik het ook gedaan, een 15 euro kaartje gehaald en nu kan ik automatisch album covers ophalen.

Het kost je dan alleen wel 15 euro maar die kan je dan dus wel besteden :) Ik heb er wat muziek video's mee gedownload die moeilijk te vinden zijn.

Edit: Ik lees je post nu beter en ik zie dat het ook met iDeal kan? Dan moet je dus zelf nog wel handmatig bij elke transactie toestemming geven? Dat is precies wat ik zoek eigenlijk, misschien doe ik dat dan wel. Ik kreeg hier die optie niet maar ik zit in Ierland (vandaar ook de video's).

[ Voor 18% gewijzigd door GekkePrutser op 21-02-2008 18:26 ]

• Leftblank
GekkePrutser schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:22:
[...]
Edit: Ik lees je post nu beter en ik zie dat het ook met iDeal kan? Dan moet je dus zelf nog wel handmatig bij elke transactie toestemming geven? Dat is precies wat ik zoek eigenlijk, misschien doe ik dat dan wel. Ik kreeg hier die optie niet maar ik zit in Ierland (vandaar ook de video's).
Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijk ;)

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Heb nu dit hoesje van ifrogz erbij gekocht. Je krijgt nu voor $2 een waterdichte bag voor je ipod touch erbij

.Afbeeldingslocatie: http://gymnasty.net/images/random/CASE%20REVIEW/1.jpg

Er zit nu tussen haakjes ook een gat voor de lichtsensor in.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Verwijderd

Mijn ervaring met de itouch is dat je even het stekker en cd van itunes ziet en dan weer uit gaat
is dat bij alle itouch of ipods het geval voor de eerste keer?
of kan je zonder pc al wat doen in menu?
(ben bang dat me pc de ipod sloopt).

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

marcellux schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:48:
Heb nu dit hoesje van ifrogz erbij gekocht. Je krijgt nu voor $2 een waterdichte bag voor je ipod touch erbij

.[afbeelding]

Ik moet meteen hier aan denken:

Afbeeldingslocatie: http://members.cox.net/n7rk/bc6112.jpg

:+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• marcellux
[quote]Exirion schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:29:
[...]

Ik moet meteen hier aan denken:

Hahahahaha, maar je hebt ze in meerdere kleuren hoor, ik vind dit een mooi kleur en in werkelijkheid maakt het de ipod nauwelijks dikker.

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:56:
[...]

Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijk ;)
ik kreeg idd gewoon clickandbuy te zien, maar je moet dus click and buy doen en dan pas op de website van clickandbuy krijg je de iDeal functie te zien. Het zit onder clickandbuy dus volgens mij.

trouwens, nog een weirde mededeling: toen ik voor het eerst mijn touch aansloot interpreteerde iTunes dat ik een iPhone had aan gesloten. Ik had namelijk direct een account aanmaken/registreren ipod geskipt.(alles weg geklikt en toen ging iTunes melden dat mijn iPhone nog niet geregistreerd was. Heel vaag....)(ik baal dat ik geen screenshot heb gemaakt)

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik krijg ook wel eens meldingen waarin mijn iPod wordt aangehaald als iPhone ("Er is onvoldoende ruimte op de iPhone (...)"), waarschijnlijk zijn ze, omdat de software hetzelfde is, iPhone vergeten in iPod te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:27

rammes

koekebakker 1e klas

marcellux schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 20:48:

.[afbeelding]

mag ik vragen wat je bezield om zo'n mooi design te verstoppen in een klodder groene rubber?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

rammes schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 08:35:
mag ik vragen wat je bezield om zo'n mooi design te verstoppen in een klodder groene rubber?
Dan "blijft" ie "mooi" :P Voor als je 'm weer wil doorverkopen.... Niet dat je dan zelf veel hebt kunnen genieten van het design, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:21:
[...]

Dan "blijft" ie "mooi" :P Voor als je 'm weer wil doorverkopen.... Niet dat je dan zelf veel hebt kunnen genieten van het design, maar goed.
1.Het is geen statussymbool. Het uiterlijk is dan ook niet van belang (straks herkennen mensen niet dat ik een touch heb, owneeeee!). Voor jou zou dit wel belangrijk zijn, gezien de term "Gadgetfetisjist." Het nieuwste van het nieuwste en het meest populaire kopen geeft jou blijkbaar een goed gevoel.
2.Genieten van het design? Het is een DAP, wat normaal gesproken ergens is opgeborgen waar je niet van het design kan genieten (ow, wat heb ik toch een mooi ding in mijn broekzak zitten).
3.So what als het lelijk is. Dat is duidelijk niet zijn mening.

Als snowboarder zou ik ook wel interesse hebben in een waterdicht geval voor mijn touch, hoe lelijk dat ding ook is. In mijn geval krijg ik eerder deuken in de touch, of zal het scherm breken als ik het niet bescherm, of zal er na een afwisseling van regen/sneeuwstorm bevroren water in de casing komen. Mijn vorige mp3 speler is dan ook op vergelijkbare wijze overleden (ik zat vrolijk te snowboarden tijdens de storm in Oostenrijk). Naast verkoop zullen mensen nog wel andere redenen hebben die ze niet uit te doeken doen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Ik kreeg spontaan de slappe lach, toen ik zag dat er een waterdicht hoesje voor de Touch was. Effe onder water muziek luisteren. :') Nu snap ik dat het daar niet direct voor bedoeld is, maar eerder tegen de regen. Volgens mij vinden je oordopjes het ook niet fijn als ze door wind en regen moeten doorstaan. Het voorbeeld hierboven van het snowboarden is een touch helemaal een slecht idee. Koop dan gewoon een goedkoop mp3-spelertje, dan betaal je tenminste ook niet voor het ontwerp, omdat je dat toch niets interesseert.

Ik zie de Touch, net als al mijn andere spullen als een gebruiksvoorwerp. Alles wat er dus mee gebeurd door het gebruik van het apparaatje is prima. In de regen weet ik zelf ook dat het niet goed is, en ik zal hem ook heus niet uit m'n handen laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog bezwaren als ik er eentje uit de VS importeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:09:
Volgens mij vinden je oordopjes het ook niet fijn als ze door wind en regen moeten doorstaan. Het voorbeeld hierboven van het snowboarden is een touch helemaal een slecht idee. Koop dan gewoon een goedkoop mp3-spelertje, dan betaal je tenminste ook niet voor het ontwerp, omdat je dat toch niets interesseert.
Oordopjes kunnen daar wel tegen. De touch is juist een weloverwogen keuze, aangezien ik dan geen laptop nodig heb tijdens de vakantie om belangrijke zaken op het internet te volgen. mp3 spelers kunnen over het algemeen vrij goed tegen dit soort omstandigheden, mits je dus genoeg bescherming gebruikt. Ik stop het nu al in een waterdichte rugzak en in dit geval dus een hardcase zodat het tijdens crashen geen schade zal oplopen. Tijdens vakantie wil ik zo min mogelijk troep meeslepen aangezien ik ook veel gear nodig heb. Ik ben blij met touch als vervanger voor veel spul. De kleine kans dat het kadoek kan gaan neem ik op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:10:
Zijn er nog bezwaren als ik er eentje uit de VS importeer?
Van wie? In ieder geval is je garantie wereldwijd, je taal gewoon Nederlands, dus het enige verschil is dat je geen Europese keuringstekentjes hebt én dat je 100 euro minder betaald. Verder, geen verschil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fab1Man schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 11:46:
[...]

Van wie? In ieder geval is je garantie wereldwijd, je taal gewoon Nederlands, dus het enige verschil is dat je geen Europese keuringstekentjes hebt én dat je 100 euro minder betaald. Verder, geen verschil!
Van eBay :+
Die 100 euro doet 't um! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
ik vind de reacties op mijn hoes van ifrogz erg grappig. Het is natuurlijk idd een prachtig design die ipod touch maar ook erg kwetsbaar. Bovendien, zoals anderen ook al opgemerkt hebben, verdwijnt hij meestal in een broek- of jaszak en daar is een vorm van bescherming wel op zijn plaats. Er zijn er die het niets uitmaakt of er krassen op de achterkant komen en er zijn er, zoals ik, die dat niet willen . En smaken verschillen als het om hoesjes gaat en dat is maar goed ook. Bovendien past hij met deze hoes zo in mijn Apple dock dus ik ben gelukkig!

[ Voor 7% gewijzigd door marcellux op 22-02-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L01
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 11:29

L01

Nou ik weet het niet hoor, om nou je touch lelijk te maken omdat hij anders lelijk wordt... 8)7

Hi, I'm a signature virus. Put me in your signature to help me spread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Leftblank schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 18:56:Je kan ook gewoon zo'n account aanmaken voor de iTunes Store waarbij je Apple gewoon automatisch van je rekening laat afschrijven, werkt net zo goed, en kost je niks - tenzij je muziek koopt natuurlijk ;)
Ja, maar ik vind het gewoon vervelend om bedrijven direct in mijn rekening te laten graaien. Als ik mijn laptop dan onbeheerd achter laat (of zelfs mijn iPhone, want je iTunes store account wordt daarmee gesynct, net als bij de iPod Touch), dan kan iemand je met een flinke rekening opzadelen. Daar heb ik geen zin in.

Zo zijn er vast wel meer mensen die er zo over denken, vandaar dat ik de gift card methode even wou aankaarten :)

offtopic:
Om diezelfde reden bel ik ook altijd met prepaid in plaats van een contract. Het is altijd makkelijker om enorme rekeningen te voorkomen dan ze achteraf aan te vechten

[ Voor 11% gewijzigd door GekkePrutser op 22-02-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:52:
[...]

Ja, maar ik vind het gewoon vervelend om bedrijven direct in mijn rekening te laten graaien. Als ik mijn laptop dan onbeheerd achter laat (of zelfs mijn iPhone, want je iTunes store account wordt daarmee gesynct, net als bij de iPod Touch), dan kan iemand je met een flinke rekening opzadelen. Daar heb ik geen zin in.

Zo zijn er vast wel meer mensen die er zo over denken, vandaar dat ik de gift card methode even wou aankaarten :)

offtopic:
Om diezelfde reden bel ik ook altijd met prepaid in plaats van een contract. Het is altijd makkelijker om enorme rekeningen te voorkomen dan ze achteraf aan te vechten
Wachtwoord niet laten onthouden door laptop/iphone? Als ik een laptop zou ik em ook nooit wachtwoorden van belangrijke dingen onthouden.
Overigens is prepaid verdomd duurder dan contract, en simonly aanbiedingen zijn er al vanaf 2 euro en dan kan je voor een 10tje bellen. En je kan tegenwoordig ook nog eens instellen dat je niet meer kan bellen als je over je bedrag zit. Gaat prima tegenwoordig dan irritant zo'n prepaidcard kopen!

[ Voor 14% gewijzigd door Hidde op 22-02-2008 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hidde schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:55:
Wachtwoord niet laten onthouden door laptop/iphone? Als ik een laptop zou ik em ook nooit wachtwoorden van belangrijke dingen onthouden.
Zo werkt dat niet, de iPhone en iPod Touch nemen automatisch je iTunes store account over van de computer waar je mee synchroniseert en dat kan je niet uitzetten. Je wordt ook niet om wachtwoorden gevraagd. Apple wil het je kennelijk zo makkelijk mogelijk maken om hun liedjes te kopen, maar verliest daar wat mij betreft de veiligheid mee uit het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:11
dit is ook de reden waarom ik nooit een creditcard aan mijn account zou willen koppelen (als ik een creditcard zou hebben). Want volgens mij is het gewoon op buy klikken en downloaden start al. Als iemand anders op mijn laptopje zou zitten (jah dat gebeurd nogal vaak, op school, thuis door familie etc) en die klikt een paar liedjes/albums aan raak mijn creditcard snel in de min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de touch gister gekocht..mooi apparaat. 1 vraag hoe kan je de touch handmatig vergrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 15:00:
Heb de touch gister gekocht..mooi apparaat. 1 vraag hoe kan je de touch handmatig vergrendelen?
1 druk op de power knop links boven. Ontgrendelen kan alleen met de slider.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2008 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
^1 keer op het power knopje drukken (niet inhouden)

edit: te llat

[ Voor 14% gewijzigd door LeVortex op 22-02-2008 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:59:
[...]

Zo werkt dat niet, de iPhone en iPod Touch nemen automatisch je iTunes store account over van de computer waar je mee synchroniseert en dat kan je niet uitzetten. Je wordt ook niet om wachtwoorden gevraagd. Apple wil het je kennelijk zo makkelijk mogelijk maken om hun liedjes te kopen, maar verliest daar wat mij betreft de veiligheid mee uit het oog.
Bij mij wordt er wel om m'n wachtwoord gevraagd als ik een nummer wil kopen hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 17:08:
[...]

Bij mij wordt er wel om m'n wachtwoord gevraagd als ik een nummer wil kopen hoor :?
Ja bij mij dus ook, als ik klik op buy vraagt hij om een wachtwoord waarna ik het nr kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjab
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:10
Ik had een vraagje, hoe kun je bij de google-maps-app van ipod uitzoomen ?

[ Voor 3% gewijzigd door bjab op 22-02-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
bjab schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:13:
Ik had een vraagje, hoe kun je bij de google-maps-app van ipod uitzoomen ?
zoals je overal inzoomt? :?

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:16:
[...]

zoals je overal inzoomt? :?
maar dan omgekeerd. Anders zoom je nog verder in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

Heb vandaag een iPod Touch 16gb voor mijn 18de verjaardag gehad (heb hem zelf gehaald, goh wat een verassing :+ ) en heb hem ook gelijk gejailbreakt met succes maar nu wil ik mijn springboard een beetje anders indelen maar ik kan dit niet vinden, is dit wel mogelijk of moet je een 3rd party app downloaden?

Heb iAno en PocketGuitar gelijk geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik absoluut geen spijt heb van het jailbreaken, wat een geweldige programma's zijn het zeg _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Je moet een icon op het springboard een paar seconden 'ingedrukt' houden. De icons gaan dan bewegen en dan kun je ze slepen naar waar je wilt. Zie ook de topicstart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedfreakR
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:09

SpeedfreakR

Zoeffff.....

ScottB schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 20:35:
Je moet een icon op het springboard een paar seconden 'ingedrukt' houden. De icons gaan dan bewegen en dan kun je ze slepen naar waar je wilt. Zie ook de topicstart ;)
Oke, maar echt in een map zetten is niet mogelijk daar heb je wel een 3rd party app voor nodig. And by the way er staat niks in de topicstart over het springboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

GekkePrutser schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 12:52:
[...]

offtopic:
dan doe je click and buy met ideal, moet iemand eerst ook nog je bankpas en identifier jatten om muziek te kopen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
Je iPod Touch kan helemaal niet 'zomaar' gebruikt worden om zooi te kopen; je moet altijd je password opnieuw invullen, en daarnaast ook je email adres mocht je er nog niks op gekocht hebben. Idem voor iTunes als je 't niet laat onthouden, net zo simpel lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een gebruiksvoorwerp en ik heb allang weer een nieuwe ook voor de oude stuk is. Snap trouwens niet dat er mensen het screen van de Touch beschermen. Het scherm moet je gewoon aanraken daar is het voor en het krast helemaal niet snel. Het is geen iPod classic.

Voor dagelijks gebruik heb ik trouwens over het algemeen de Nano bij me. De grootte van de Touch in aanmerking genomen en de beschikbare functies/games dan wint voor mij de Nano van de Touch in dagelijks gebruik. De Nano gaat de hele dag met mij mee waar ik ook heenga. De Touch blijft meestal thuis liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ook bij mij kon je zo bestellen zonder wachtwoord in te voeren meende ik (heb de functie er weer afgehaald ;) )

en ik blijf van mening dat je best wel wat aan bescherming mag doen. Alleen niet te overdreven.

Mn macbook is echt een werkpaard (met scheuren in de case incluis) en dat vind ik dan weer minder erg. (komt ook omdat een nieuwe TOP case alleen al 400 euro kost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Hoe zit 't eigenlijk met pdf viewer op de ipod touch? Zit die er standaard bij of moet je die ergens vandaan toveren en dan installeren? Wil 'm zeer binnenkort nl. aanschaffen maar 'standalone' pdf bekijken is wel een vereiste.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er standaard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Dat is niet helemaal waar. PDF-bijlagen in mailtjes zijn te bekijken, maar als je een link volgt in Safari, weet hij niet wat hij daarmee aanmoet. Door te jailbreaken kun je wel een PDF-viewer installeren, maar standaard is het dus maar half aanwezig.
musiqman schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:52:
Ook bij mij kon je zo bestellen zonder wachtwoord in te voeren meende ik (heb de functie er weer afgehaald ;) )
Wellicht neemt de iPod de instellingen van iTunes over. Als je het wachtwoord door iTunes laat onthouden, dan neemt hij dit wachtwoord automatisch mee naar je iPod. Weet het niet zeker, maar dat lijkt het wel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vanmorgen de Eredivisie site (http://eredivisie.touchfans.nl/) voor de iPod touch/iPhone geupdate. Alles wordt niet meer in één keer geladen en het is mogelijk de uitslagen opkomende wedstrijden los te bekijken. Bij de uitslagen is het mogelijk details van de wedstrijd zoals goals, kaarten en de opstellingen te bekijken.
Reacties zijn altijd welkom! :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScottB schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 12:00:
Dat is niet helemaal waar. PDF-bijlagen in mailtjes zijn te bekijken, maar als je een link volgt in Safari, weet hij niet wat hij daarmee aanmoet. Door te jailbreaken kun je wel een PDF-viewer installeren, maar standaard is het dus maar half aanwezig.
Bij mij opent hij pdfjes anders prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Laatst online: 20:22
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:46:
[...]

dus ik neem aan dat ik 'm dan niet zou hoeven jailbreaken? Wat zijn eigenlijk de voornaamste redenen en is het nodig om je ipod te jailbreaken als je bijv. de nieuwste ( B ) versie hebt? (ik heb het jailbreak gedeelte in deze thread gelezen maar zie hier mbt applicaties weinig info over)

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek een speaker systeempje voor m'n iPod Touch. Het liefst wil ik gewoon een los setje waar ik mijn iPod zo in kan 'docken' (voor op een studentenkamer).

Ik zoek echter wel een setje die niet te duur is en vooral goed geluidskwaliteit levert. Heeft iemand hier ervaring met de verschillende setjes van Bose en JBL die op de apple site staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 16:14:
[...]

dus ik neem aan dat ik 'm dan niet zou hoeven jailbreaken? Wat zijn eigenlijk de voornaamste redenen en is het nodig om je ipod te jailbreaken als je bijv. de nieuwste ( B ) versie hebt? (ik heb het jailbreak gedeelte in deze thread gelezen maar zie hier mbt applicaties weinig info over)
Als je standalone pdfjes wilt bekijken dan zal je moeten jailbreaken. Als je de ipod jailbreakt gaat er een wereld open :P. Ik zelf had dus een A versie en heb nu de apps zonder kosten erbij. Nu heb jij deze apps al, dus voor dat doe je het niet.
Ook heb ik wat spelletjes als vermaak en Mobilescrobbler wat heel handig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 15:46:
[...]

Hmm, je hebt gelijk. Ik weet niet waar het bij mij foutging dan, maar het lijkt toch te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 10:52:

en ik blijf van mening dat je best wel wat aan bescherming mag doen. Alleen niet te overdreven.

Mn macbook is echt een werkpaard (met scheuren in de case incluis) en dat vind ik dan weer minder erg. (komt ook omdat een nieuwe TOP case alleen al 400 euro kost)
offtopic:
mijn macbook kreeg een nieuwe top case buiten de garantieperiode van apple na 19 maanden wegens een scheur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Verwijderd schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 20:46:
[...]

offtopic:
mijn macbook kreeg een nieuwe top case buiten de garantieperiode van apple na 19 maanden wegens een scheur
Off topic...

Ok, maar het gaat niet over de top, maar over de onderkant, die word niet vervangen (en zeker niet buiten de garantie periode) omdat de topcase een bekend probleem is, dit niet helaas :(

Ik moet nu trouwens wel mijn wachtwoord invoeren bij iTunes. Alleen kan ik nu de apps niet meer vinden? Ik heb iTunes en de touch al een tijd geupdate.

Het is nu ook duidelijk hoe click n buy werkt.

Je kan al zonder een bevestigingscode van je afschrift iets laten afschrijven van je bankrekening, alleen om een gecertificeerde gebruiker te worden (waar dat goed voor is mag joost weten :S )

[ Voor 30% gewijzigd door musiqman op 23-02-2008 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraag...

Ik krijg het niet voor elkaar om een videobestand op me ipod te zetten.
Ik heb hem via Videora geconverteerd naar een mp4 bestand. Videora heeft hem in Itunes geknalt. Alleen lukt het me niet het bestandje op me ipod te krijgen. Ik krijg geen foutmelding het lijkt erop alsof Itunes het bestandje niet 'wil' synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer1009
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:47
Is het inmiddels al bekend wanneer de SDK uitkomt voor de touch? ik ben erg aan het twijfelen of ik hem moet kopen, maar ik denk dat de SKD de doorslag gaat geven...

Vanaf hier gaan we verder. MyFocus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoppeA
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:59
Gamer1009 schreef op zondag 24 februari 2008 @ 19:48:
Is het inmiddels al bekend wanneer de SDK uitkomt voor de touch? ik ben erg aan het twijfelen of ik hem moet kopen, maar ik denk dat de SKD de doorslag gaat geven...
Apple heeft gezegd dat de SDK ergens in februari zou komen, ze hebben dus nog een week. Ik wacht zelf ook met hoge verwachtingen af, en hoop dat er coole dingen mogelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Waarschijnlijk niet veel meer als wat er nu kan met een gejailbreakte iPod Touch of iPhone kan. Multitouch, motionsensor, lichtsensor, OpenGL drivers, al die dingen werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 16:18:
Ik heb even een vraag...

Ik krijg het niet voor elkaar om een videobestand op me ipod te zetten.
Ik heb hem via Videora geconverteerd naar een mp4 bestand. Videora heeft hem in Itunes geknalt. Alleen lukt het me niet het bestandje op me ipod te krijgen. Ik krijg geen foutmelding het lijkt erop alsof Itunes het bestandje niet 'wil' synchroniseren.
ik heb het zelfde probleem, op mijn toen nog niet gejailbreakte ipod. ook met videora (de itouch variant) en dan krijg ik een error dat hij het er niet op wil zetten omdat me ipod het niet af kan spelen

edit: via die mail applicatie op je iphone kun je geen hotmail (live) bekijken ofwel?? die staat er in iedergeval niet tussen, wel een lage streek van apple al zeg ik het zelf

[ Voor 11% gewijzigd door LeVortex op 24-02-2008 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:06:
[...]

ik heb het zelfde probleem, op mijn toen nog niet gejailbreakte ipod. ook met videora (de itouch variant) en dan krijg ik een error dat hij het er niet op wil zetten omdat me ipod het niet af kan spelen

edit: via die mail applicatie op je iphone kun je geen hotmail (live) bekijken ofwel?? die staat er in iedergeval niet tussen, wel een lage streek van apple al zeg ik het zelf
Dus als ik me ipod jailbreak is de kans groot dat hij het wel gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 20:06:
[...]

Dat heeft weinig met Apple te maken, Hotmail ondersteunt geen IMAP of POP, dus dan wordt het lastig om de inbox te raadplegen in een (apart) mailprogramma.
Verwijderd schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:01:
[...]

Dus als ik me ipod jailbreak is de kans groot dat hij het wel gaat doen?
Nee, dat heeft er niets mee te maken ;). Je kunt proberen het bestand met andere settings opnieuw te rippen, waarschijnlijk is er iets 'mis' met het bestand waardoor iTunes denkt dat de iPod het bestand niet kan afspelen.

Edit: Ik heb overigens een aantal posts verplaatst naar: [iPhone & iPod touch] Jailbreaken (1.1.3). Vragen en opmerkingen die alleen maar over het jailbreaken gaan, mogen in dat topic gesteld worden :)

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 24-02-2008 22:44 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
uh nee dat zij ik niet.. ik zij dat die het dan nog niet doet, nou dat zij ik niet, maar bedoelde ik wel 8)7

volgens mij doen we gewoon iets verkeerd met het converten, of dat programmatje doet iets verkeerd door een instelling

edit: @ hierboven: ik heb hem 2 keer geconvert (duurt gewoon 30 minuten op mijn c2d t7300) 1 keer als power user met costum settings (wel gewoon een profiel) en 1 keer als noob user zeg maar, allebij werken niet

[ Voor 89% gewijzigd door LeVortex op 24-02-2008 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
Nee, dat heeft er niets mee te maken ;). Je kunt proberen het bestand met andere settings opnieuw te rippen, waarschijnlijk is er iets 'mis' met het bestand waardoor iTunes denkt dat de iPod het bestand niet kan afspelen.
Nope, werkt niet. Laat ik het zo zeggen ik heb verschillende dvd's geprobeerd. Ik heb verschillende formaten geprobeerd ook bijvoorbeeld een filmpje van video.google.com gedownload. Het wil gewoon niet echt werken.

{edit: laat maar probleem opgelost}

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

en wat was nu de oplossing? (in het kader van ff elkaar helpen ;-) )
Wat betreft de SDK volgende week, apple heeft gezegd dat het dan "komt". Dat kan ook betekenen dat meneer Jobs het dan gaat aankondigen en dat je nog veel langer moet wachten. Anywho...ik hoop ook van niet, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pretorian_ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 23:21:
en wat was nu de oplossing? (in het kader van ff elkaar helpen ;-) )
Dat wil je niet weten ;)
Een vinkje in Itunes ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 08:28

racoon

mooowwww

Is het mogelijk om van een Amerikaanse iphone een Nederlandstalig menu te maken, of word dit nog mogelijk?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Een Amerikaanse iPod touch heeft wel een Nederlands menu. Of de iPhone dit ook heeft, weet ik niet, daarvoor moet je in het iPhone-topic zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een manier bestaat om een gedeelde iTunes playlist af te spelen op de Touch? Volgens mij werkt dit met Bonjour. Firefly is wel een app die het andersom doet; je kunt dat met iTunes de muziek op Touch afspelen. Maar de muziek vanaf je desktop stream is natuurlijk veel interessanter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
LeVortex schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
uh nee dat zij ik niet.. ik zij dat die het dan nog niet doet, nou dat zij ik niet, maar bedoelde ik wel 8)7

volgens mij doen we gewoon iets verkeerd met het converten, of dat programmatje doet iets verkeerd door een instelling

edit: @ hierboven: ik heb hem 2 keer geconvert (duurt gewoon 30 minuten op mijn c2d t7300) 1 keer als power user met costum settings (wel gewoon een profiel) en 1 keer als noob user zeg maar, allebij werken niet
Probeer het eens met het video conversie programma "super". Laat de website je niet afschrikken, het is een verschrikkelijk handig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 10:04:
Weet iemand of er een manier bestaat om een gedeelde iTunes playlist af te spelen op de Touch? Volgens mij werkt dit met Bonjour. Firefly is wel een app die het andersom doet; je kunt dat met iTunes de muziek op Touch afspelen. Maar de muziek vanaf je desktop stream is natuurlijk veel interessanter..
http://www.simplifymedia.com/iphone.html

werkt perfect, overal waar je wifi hebt kun je je eigen muziek luister.
programma installeren op je pc, en via installer icoontje op je summerboard.
je kunt kiezen tussen itunes lijst of winamp lijst

tis nog niet helemaal perfect,

mochten vrienden van je dit ook doen kun je hun muziek ook luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

En de SDK release is verschoven:

http://www.appleinsider.c...pushed_back_to_march.html

Zal nog wel even duren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
[...]

Wow, dit is wel echt te gek zeg!
Nog een reden om toch maar wel een iPod Touch aan te schaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 08:43:
[...]

Dat wil je niet weten ;)
Een vinkje in Itunes ;(
zoals welk vinkje?? waar kan ik die vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Hoedje schreef op zondag 24 februari 2008 @ 21:06:
[...]

Dat heeft weinig met Apple te maken, Hotmail ondersteunt geen IMAP of POP, dus dan wordt het lastig om de inbox te raadplegen in een (apart) mailprogramma.
Er is wel een oplossing: http://v3.izymail.com/ Maakt van je hotmail een IMAP emailbox, moet je helaas wel voor betalen, 12 euro per jaar ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
LeVortex schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:24:
[...]

zoals welk vinkje?? waar kan ik die vinden?
iPod aansluiten, naar tabblad films gaan en dan zeggen welke films je syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2008 @ 11:12:
[...]

Opzich wel netjes dat je dan overal waar je internet hebt, muziek kan luisteren. Bij deze oplossing moet je weer wat installeren en aanmelden e.d. Een nettere oplossing zou zijn dat de Touch gewoon bonjour gaat ondersteunen. Lijkt me niet zo lastig te maken voor Apple... Wie weet als de SDK er is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
SFRtje schreef op maandag 25 februari 2008 @ 14:53:
[...]

iPod aansluiten, naar tabblad films gaan en dan zeggen welke films je syncen.
hmm gedaan, alleen nog steeds foutmelding dat die nie kan syncen omdat de ipod ze niet kan afspelen. het is volgens mij gewoon een ipod formaat

een mp4 van 380 mb, wel raar dat die zo groot was want voordat ik converten (een .asf) was het bestand 140 :O, ik ga dat super wel eens proberen

edit: lol ik heb nu dus alweer al me muziek gewist. klote itunes, ik vind het echt niet gebruiksvriendelijk door al dat gesync ben ik weer alles kwijt.

[ Voor 13% gewijzigd door LeVortex op 25-02-2008 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

inderdaad, itunes is niet echt een makkelijk programma. Heb het al eerder gezegd geloof ik, maar ik zou toch graag een andere mogelijkheid zien om je muziek, video etc. op een simpelere manier op je iPod te zetten. Al kan dat syncen ook handig zijn, mits je genoeg capaciteit hebt.

een van de redenen om m'n touch 8gb weg te doen voor een 80gb classic:) (al moet ik zeggen dat de touch een prachtig apparaat is!)

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de ipod winamp plugin aan de praat gekregen met de touch? Kopieren lukt wel, aflezen ook...maar de touch ziet de nieuwe songs niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
haha dan is het wel handig inderdaad 80gb, het kan ook met winamp geloof ik met plugin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betreft het syncen van muziek en video.
ik gebruik wel itunes, kan ook niet anders, maar ik sleep het album/muziek of filmbestand van bib naar itouch. dan komt het er gewoon op. weet niet of andere dat ook al deden

heb bij instellingen de optie sync uitstaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Laatst online: 11-08 20:06
Voor diegenen die het leuk vinden om reviews te lezen, er is een tweede. ;) Zie product-reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

hierboven werd nog even gesproken over connecties over wifi tussen de touch en je computer.
bij de webapps van apple zag ik deze 2 staan:
http://www.apple.com/webapps/entertainment/signal.html
http://www.apple.com/webapps/entertainment/remotebuddy.html

ik snap niet helemaal hoe en wat, maar wellicht dat iemand anders er iets aan heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Pretorian_ schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 13:28:
hierboven werd nog even gesproken over connecties over wifi tussen de touch en je computer.
bij de webapps van apple zag ik deze 2 staan:
http://www.apple.com/webapps/entertainment/signal.html
http://www.apple.com/webapps/entertainment/remotebuddy.html

ik snap niet helemaal hoe en wat, maar wellicht dat iemand anders er iets aan heeft.
Helaas moet je voor de eerste link betalen en de 2e is alleen voor mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Ja dat weet ik, doet echter niets af aan de werking.
offtopic:
wat betreft je antwoord: dan ga ik er voor het gemak maar even van uit dat je geen mac hebt en geen geld? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Welk (liefst gratis) programma kan hele films/live registraties van dvd rippen en er een Touch waardig bestand van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ImTOO DVD to ipod converter. Weet niet of het betaald is, zal goed kunnen. Heb het nog niet nodig gehad maar aan de naam te zien kan het dvd's rippen voor de ipod;)
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.