[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 83.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
nope, hij staat er nogsteeds niet tussen..

ik heb als sources:

apptapp official
Conceited Software
ModMyiFone.com
STE packaging

.. dit zuigt :/

EDIT//

ihacks voegt niets toe volgensmij..

[ Voor 13% gewijzigd door MexxT op 15-02-2008 19:21 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

MexxT schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:19:

ik heb als sources:

apptapp official
Conceited Software
ModMyiFone.com
STE packaging

EDIT//

Even onder all packages kijken, Bij de 'O' ..
Tenzij hij daar zelfs niet bij staat, misschien (volgens mij) Conceited source ff deleten en opnieuw erop zetten

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10-09 19:05
MexxT schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:19:

ik heb als sources:

apptapp official
Conceited Software
ModMyiFone.com
STE packaging

EDIT//

Dat had ik ook laatst, maar je moet gewoon bij Installer "Community Source" downloaden en installeren. Dan heb je echt alles en ook OktoRep.

Hoe staat het met het nieuwe Jailbreak topic?

[ Voor 6% gewijzigd door SFRtje op 15-02-2008 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
SFRtje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:30:
[...]

Dat had ik ook laatst, maar je moet gewoon bij Installer "Community Source" downloaden en installeren. Dan heb je echt alles en ook OktoRep.

Hoe staat het met het nieuwe Jailbreak topic?
danku _O_

Dat deed het hem :>

nou eens even verder pielen :9

[ Voor 4% gewijzigd door MexxT op 15-02-2008 19:40 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pootdegekste
  • Laatst online: 14-06-2021
Ik heb net even het topic doorgezocht, maar kon niets vinden over iPodME, dat is een videoconverter speciaal voor de Touch en ik moet zeggen dat hij erg fijn werkt. Je kan er video's mee omzetten en subtitles brand 'ie er gelijk in.

Weet iemand eigenlijk of er al een game met 'zoek de verschillen'? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
Uberhaupt een zoekfunctie in de iPod Touch lijkt me handig.. Trouwens, de smartplaylist 'Top 25 most played' doet het nu ook naar behoren met 1.1.3.. Iemand ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:11
http://img409.imageshack.us/img409/6027/ccib0.jpg

dat click and buy icoontje staat er dus niet bij mij, nu in iedergeval niet, andere keer wel. (en nee ik heb niet gephotoshopped)

is er geen andere manier om die album hoezen toe te voegen? bij windows mediaplayer heb ik ze wel maar daar ziet die geen ipod staan natuurlijk om mee te syncen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
ik heb me iPod succesvol gejailbreakt, maar nu als ik op de installer app klik gaatie sources refreshen waarbij die bij het 3e blokje(van de 7) blijft hangen. iemand een ideetje?

EDIT: het gaat om een Ziphone 2.2 jailbreak

[ Voor 11% gewijzigd door Gemini NL op 15-02-2008 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Heeft iemand ook zoveel problemen met verbinden met wifi?
Ik erger me helemaal kapot..
ik doe het alsvolgt:

-Ik steek een asus Wifi stick in mijn pc met vista ultimate X64.
-dan installeer ik de drivers.
-open start > netwerk
-klik in de blauwe rand op netwerk centrum
-klik op draadloze netwerken beheren
-Toevoegen > Een Ad-Hocnetwerk maken (of moet ik een andere nemen? van de 3)
-volgende > netwerk naam ingevult, wep beveiliging, en password > netwerk opslaan
-volgende > netwerk is gereed
-klik op: internet verbinding delen inschakelen
-ingeschakeld

nu connecten met touch!

-instellingen > wifi > aan
-kies mijn netwerk (touch)
-geef wep in xxxxx
-join

"geen verbinding mogelijk met netwerk 'Touch'"

AAAAH |:( 8)7 }:|

Ik wil wiebelende iconen nieuwe apps en homebrew :'(
stom ding..

zometeen maar eens op xp proberen, en als dat niet wil weer 1.1.2 er op. Daarmee kon die wel gewoon connecten (met wat moeite :( )

[ Voor 11% gewijzigd door MexxT op 15-02-2008 22:07 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pootdegekste schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:12:
Ik heb net even het topic doorgezocht, maar kon niets vinden over iPodME, dat is een videoconverter speciaal voor de Touch en ik moet zeggen dat hij erg fijn werkt. Je kan er video's mee omzetten en subtitles brand 'ie er gelijk in.
Thanks! Die had ik nog niet. Deze is idd erg simpel en lijkt nog wel snel te zijn ook. Top!

Voorheen gebruikte ik videora ipod converter of xilisoft video converter 3. Maar die van jou lijkt me wat aangenamer! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:05:
Heeft iemand ook zoveel problemen met verbinden met wifi?
Ik erger me helemaal kapot..
ik doe het alsvolgt:

-Ik steek een asus Wifi stick in mijn pc met vista ultimate X64.
-dan installeer ik de drivers.
-open start > netwerk
-klik in de blauwe rand op netwerk centrum
-klik op draadloze netwerken beheren
-Toevoegen > Een Ad-Hocnetwerk maken (of moet ik een andere nemen? van de 3)
-volgende > netwerk naam ingevult, wep beveiliging, en password > netwerk opslaan
-volgende > netwerk is gereed
-klik op: internet verbinding delen inschakelen
-ingeschakeld

nu connecten met touch!

-instellingen > wifi > aan
-kies mijn netwerk (touch)
-geef wep in xxxxx
-join

"geen verbinding mogelijk met netwerk 'Touch'"

AAAAH |:( 8)7 }:|

Ik wil wiebelende iconen nieuwe apps en homebrew :'(
stom ding..

zometeen maar eens op xp proberen, en als dat niet wil weer 1.1.2 er op. Daarmee kon die wel gewoon connecten (met wat moeite :( )
msg boards staan vol met dit probleem. 1.1.1 en 1.1.2 maken wel verbinding, maar dan krijg je dus eerst de mededeling dat er geen verbinding gemaakt kan worden. In 1.1.3 krijg je deze melding ook, echter valt de verbinding na enkele seconden weg (ook na gebruik van een internet app).

Dit is een probleem met windows ad-hoc. Mac heeft hier geen problemen mee. Het beste is om 1.1.2 te blijven gebruiken totdat apple dit probleem oplost (het is namelijk niet alleen jb gerelateerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 22:14:
[...]

msg boards staan vol met dit probleem. 1.1.1 en 1.1.2 maken wel verbinding, maar dan krijg je dus eerst de mededeling dat er geen verbinding gemaakt kan worden. In 1.1.3 krijg je deze melding ook, echter valt de verbinding na enkele seconden weg (ook na gebruik van een internet app).

Dit is een probleem met windows ad-hoc. Mac heeft hier geen problemen mee. Het beste is om 1.1.2 te blijven gebruiken totdat apple dit probleem oplost (het is namelijk niet alleen jb gerelateerd).
omg.. als ik dat eerder had geweten :p
eens kijken hoe xp het dan doet. als ik hem maar klaar kan maken, en op school kan internetten. dan vind ik het best..

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
als ik het goed begrijp kan je een niet-gejailbrakede iPod touch ook niet customizen met eigen themes? kan iemand dit ff confirmen. thx alvast :)

tampert, kriminalpolizei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:56

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Klopt inderdaad. Wellicht dat het SDK daar verandering in gaat brengen, maar nu iig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, weer een probleem opgelost.

Speciaal voor de mensen die veel distortion krijgen tijdens het gebruik van de EQ :).
http://forums.ipodlounge.com/showthread.php?t=76598.

In mijn geval werkt het echt super. Voor gebruik kraakte de helft van mijn muziekverzameling.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2008 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Volgens mij heeft Apple bij de nieuwste Touch modellen een besparing op het display gedaan. Ik heb net een nieuw model 8GB (met de software update) gekocht en ik heb hier ook nog 2 exemplaren van de vorige generatie liggen. Nieuwe display heeft een andere gamma curve (is lichter en iets fletser) en heeft een veel grotere kijkhoekafhankelijkheid. Oude scherm is in alle opzichten beter. Jammer :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:35:
Volgens mij heeft Apple bij de nieuwste Touch modellen een besparing op het display gedaan. Ik heb net een nieuw model 8GB (met de software update) gekocht en ik heb hier ook nog 2 exemplaren van de vorige generatie liggen. Nieuwe display heeft een andere gamma curve (is lichter en iets fletser) en heeft een veel grotere kijkhoekafhankelijkheid. Oude scherm is in alle opzichten beter. Jammer :{
Hmm, ik heb ook een nieuw model maar ik zou niet weten wat je bedoelt. Heb er in ieder geval geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:38:
Hmm, ik heb ook een nieuw model maar ik zou niet weten wat je bedoelt. Heb er in ieder geval geen last van.
Een paar foto's:

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSC_0523_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSC_0527_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSC_0525_2.jpg

Je ziet dat de middelste minder detail in de kleuren heeft. Bijvoorbeeld bij "Contacts" zie je de lichtgrijze lijntjes bijna niet. Bij de oude is dat veel beter. Verder zie je dat het plaatje bijna inverteert als je vanuit een hoek kijkt. De kleurweergave en kijkhoekonafhankelijkheid is erg mager.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let’s Jailbreak the iPod touch with the OFFICIAL Dev Teams GUI Method

Dit is echt wel een zeer toffe en uitgebreide handleiding. Hij legt je eerst perfect uit hoe je moet gaan tot 1.1.1 en na alle stappen gedaan te hebben, verkrijg je een 1.1.1 jailbroken met de january apps en de wiggle functie. En dit allemaal via de Official Dev Team methode.

Het mag dan uiteraard wat langer duren dan een ZiPhone methode, maar blijkbaar heb je met deze uitgebreide methode wel geen problemen meer na afloop. En daar draait het uiteindelijk om dacht ik zo. Meer investeren in het begin, maar wel meer plezier achteraf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 17:35:
Oude scherm is in alle opzichten beter. Jammer :{
Ofwel heb je toevallig een nieuwe met een "defect" scherm. Het wilt namelijk niet zeggen dat alle nieuwe schermen zo zijn. En wie weet is een scherm van een week later ook weer anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:10:
Ofwel heb je toevallig een nieuwe met een "defect" scherm.
Dit is echt geen defect. Dit zijn gewoon de kenmerken van een cheap LCD display.
Het wilt namelijk niet zeggen dat alle nieuwe schermen zo zijn. En wie weet is een scherm van een week later ook weer anders...
Dat kan, maar ik ben bang dat dit structureel doorgevoerd is als kostenbesparing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:06:
[...]

Een paar foto's:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Je ziet dat de middelste minder detail in de kleuren heeft. Bijvoorbeeld bij "Contacts" zie je de lichtgrijze lijntjes bijna niet. Bij de oude is dat veel beter. Verder zie je dat het plaatje bijna inverteert als je vanuit een hoek kijkt. De kleurweergave en kijkhoekonafhankelijkheid is erg mager.
Hmm nou heb het even vergeleken met mijn touch en als ik hem zo houd als op het derde plaatje wordt het inderdaad wat donker zoals daar. Als ik vanuit de rechterhoek kijk heb ik dat niet. Maar goed, heb er echt geen last van of wat dan ook :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 19:33:
Maar goed, heb er echt geen last van of wat dan ook :?
Ik zou je dan ook geen zorgen maken. Het is niet iets dat opvalt als je het toestel op zich bekijkt. Waarschijnlijk enkel en alleen als je hem naast een andere legt. Boeie zou ik zeggen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
Die manier heb ik geprobeerd, maar ik kon niet herstellen naar 1.1.1,
met de ZiPhone is het me gelukt, maar kon de installer app de sources niet refreshen, dus heb ik het nog is gedaan en sindsdien krijg ik steeds errors als ik het probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Hier vertellen ze je heel mooi hoe je kan downgraden naar 1.1.1 :)

http://youtube.com/watch?v=YakjwxB3nQU&feature=related

[ Voor 4% gewijzigd door MexxT op 16-02-2008 23:33 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2008 @ 18:09:
Let’s Jailbreak the iPod touch with the OFFICIAL Dev Teams GUI Method

Dit is echt wel een zeer toffe en uitgebreide handleiding. Hij legt je eerst perfect uit hoe je moet gaan tot 1.1.1 en na alle stappen gedaan te hebben, verkrijg je een 1.1.1 jailbroken met de january apps en de wiggle functie. En dit allemaal via de Official Dev Team methode.
En eindelijk eens een lange post over iemand met zéér positieve ervaring van deze jailbreak-gids (inclusief zijn gee-theme) met een 32GB iPod Touch: http://rupertgee.wordpres...fficial-gui/#comment-1999

Het gaat toch eens tijd worden om er zelf eentje aan te schaffen! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

http://www.ipodtouchblog.nl Is een klasse site/blog met how to's etc.
Scheelt je pauze, play, pauze, play of niet? ;)

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
ik heb mijn iPod Touch nu succesfol gedowngrade naar 1.1.1 en gejailbreakt, maar hoe kan ik aan gpSphone komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gemini NL schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:10:
ik heb mijn iPod Touch nu succesfol gedowngrade naar 1.1.1 en gejailbreakt, maar hoe kan ik aan gpSphone komen?
google gpsphone repo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
armano schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:20:
[...]

http://www.ipodtouchblog.nl Is een klasse site/blog met how to's etc.
Scheelt je pauze, play, pauze, play of niet? ;)
Ja ik heb ze beide een beetje gebruikt, Ik vind het makkelijker om de video te volgen, omdat je dan kan zien wat hij doet. heb btw maar 1x pause in gedrukt :>

Ik baal trouwens nogsteeds van de slechte Ad-hoc ondersteuning.. nou kan ik niet eens jailbreaken naar 1.1.3 :/

Elke keer wil hij niet verbinden, of gooit hij de verbinding na 5-10 sec dicht..

[ Voor 23% gewijzigd door MexxT op 17-02-2008 15:47 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MexxT schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:45:
[...]

Ja ik heb ze beide een beetje gebruikt, Ik vind het makkelijker om de video te volgen, omdat je dan kan zien wat hij doet. heb btw maar 1x pause in gedrukt :>

Ik baal trouwens nogsteeds van de slechte Ad-hoc ondersteuning.. nou kan ik niet eens jailbreaken naar 1.1.3 :/

Elke keer wil hij niet verbinden, of gooit hij de verbinding na 5-10 sec dicht..
naar 1.1.3 is altijd mogelijk. Daarna is het echter vrijwel onmogelijk om ad-hoc te gebruiken. 1.1.1-1.1.2 moet je 1 keer verbinding maken, msg kan geen verbinding maken negeren en de lease vernieuwen. Ad-Hoc werkt dan gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pootdegekste schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 21:12:
Is iPodMe er ook voor mac?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-09 18:13
Ik heb sinds gisteren mijn iPod Touch 16GB. :) Ik heb overigens de B versie. :9

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:25:
Ik heb sinds gisteren mijn iPod Touch 16GB. :) Ik heb overigens de B versie. :9
Gefeliciteerd! Heb sinds deze week ook mijn 8GB versie en ben er tevreden mee :9
Iemand goede voor-argumenten om te jailbreaken? Twijfel nog een beetje of ik het moet doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:38:
[...]
Gefeliciteerd! Heb sinds deze week ook mijn 8GB versie en ben er tevreden mee :9
Iemand goede voor-argumenten om te jailbreaken? Twijfel nog een beetje of ik het moet doen...
voor
  • een hele hoop third party apps te downloaden die zeker een toegevoegde waarde geven aan je nieuwe dure speeltje (MobileScrobbler, VNSea, tig games,...)
  • je kan je touch gemakkelijk customizen
  • je hoeft niet te betalen voor de apps; die je normaal gezien nu wel al zult hebben
tegen
  • je hebt geduld en een beetje kennis van zaken nodig om correct te jailbreaken (deze guide is super)
  • heel binnenkort wordt de Apple SDK aangekondigd, die gepaard zal gaan met een nieuwe firmware-update; kan je dus net zo goed wachten tot Official Dev Team de gemakkelijke jailbreak daarvoor uitbrengt
  • het is niet helemaal super voor je garantie als je sporen nalaat van een jailbreakpoging; je kan altijd firmware restore doen, maar je weet maar nooit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2008 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:43:
[...]

voor
  • een hele hoop third party apps te downloaden die zeker een toegevoegde waarde geven aan je nieuwe dure speeltje (MobileScrobbler, VNSea, tig games,...)
  • je kan je touch gemakkelijk customizen
  • je hoeft niet te betalen voor de apps; die je normaal gezien nu wel al zult hebben
tegen
  • je hebt geduld en een beetje kennis van zaken nodig om correct te jailbreaken (deze guide is super)
  • heel binnenkort wordt de Apple SDK aangekondigd, die gepaard zal gaan met een nieuwe firmware-update; kan je dus net zo goed wachten tot Official Dev Team de gemakkelijke jailbreak daarvoor uitbrengt
  • het is niet helemaal super voor je garantie als je sporen nalaat van een jailbreakpoging; je kan altijd firmware restore doen, maar je weet maar nooit
Hmm, ben met zulke dingen toch altijd wel vrij voorzichtig...
Denk dat ik nog maar 2 weekjes wacht op de SDK dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 15:56:
[...]

naar 1.1.3 is altijd mogelijk. Daarna is het echter vrijwel onmogelijk om ad-hoc te gebruiken. 1.1.1-1.1.2 moet je 1 keer verbinding maken, msg kan geen verbinding maken negeren en de lease vernieuwen. Ad-Hoc werkt dan gewoon.
hoe bedoel je dat?

wat is msg ? :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:59:
[...]

Hmm, ben met zulke dingen toch altijd wel vrij voorzichtig...
Denk dat ik nog maar 2 weekjes wacht op de SDK dan :+
Mja, voor de 8GB Touch is er een simpele 1-klik Jailbreak, geen gedoe met tutorials. Werkt voor zover ik weet nog niet voor de 16GB (en 32GB) Touch, dus daar mee oppassen. En met de SDK is het ook maar weer afwachten wat de mogelijkheden zijn en hoeveel mogelijkheden gelockt zijn.

[ Voor 30% gewijzigd door Muthas op 17-02-2008 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn ipod hersteld uit een 1.1.3 jailbreak. Nu hij dus weer helemaal schoon is blijven de Februari apps er wel op. Heb ze nooit gekocht en de settings zijn er wel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
ik heb sinds deze week dan 8gb versie gekocht, maar die januarie dingen zitten er niet op, wil eigenlijk nog niet jailbreaken, ik hoor ze toch te hebben of niet? (vind het ook nog niet een grote ramp ofzo, maar toch leuk om ff een dagje mee te klooien. Vermaak me nu prima met de klokken functie allemaal klokken toevoegen enzo

edit: ik heb nog 1.1.1 ofzo, maar is het verstandig om up te graden naar 1.1.2 of 1.1.3?? ze zorgen toch alleen voor stabiliteit?? nu werkt die prima vind ik dus lijkt het me niet nodig

[ Voor 22% gewijzigd door LeVortex op 17-02-2008 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
[...]

Dankje, jij ook! :)
Ik ben veel te tevreden met hoe mijn iPod nu is. Jailbreaken vind ik zonde en te risicovol. Ik vind het alleen wel @$#%^! dat je een creditcard MOET hebben om je iPod te registreren. Laat ze ook net als Microsoft gewoon het puntensysteem invoeren, waarbij je dan een code moet invoeren. :? Zie het al voor me dat ik hem bij de volgende upgrade op moet sturen, omdat ik geen creditcard heb/wil gebruiken. Creditcards vind ik veel te riskant om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Om je iPod te registeren heb je helemaal geen creditcard nodig, alleen een Apple ID. Voor een iTunes account heb je naast een Apple ID of een credit card nodig, of een click&buy account. Met click&buy kun je vervolgens weer betalen via automatisch incasso, creditcard of iDEAL.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 19:45
Een vriend krijgt binnenkort zijn iphone, nu verkoopt hij zijn Touch.
Het enige minpunt is dat hij gegraveerd is.., wordt dit er echt in gegraveerd?, of is dit op een of andere manier nog te verwijderen?
Ik heb in alle delen gezocht, en op google, maar kan niets vinden.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
En hoe zit het met polijsten?, dit schijnt ook te kunnen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:25
Onno_Devine schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:01:
Een vriend krijgt binnenkort zijn iphone, nu verkoopt hij zijn Touch.
Het enige minpunt is dat hij gegraveerd is.., wordt dit er echt in gegraveerd?, of is dit op een of andere manier nog te verwijderen?
Ik heb in alle delen gezocht, en op google, maar kan niets vinden.
Kan iemand mij hier wat meer over vertellen?
En hoe zit het met polijsten?, dit schijnt ook te kunnen? :)
Ze graveren 't er gewoon in, daar kom je echt niet vanaf, tenzij je van je hele iPod een fractie afschuurt oid; aan de andere kant, mik 'em in een hoesje en je ziet 't nooit, dus niet echt een issue zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
het lijkt me niet zo'n probleem dat er kleine lettertjes instaan;)
Ik heb nu een gejailbreakte ipod touch 1.1.1, is het handig om te jailbreaken naar 1.1.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Gemini NL schreef op zondag 17 februari 2008 @ 21:28:
Ik heb nu een gejailbreakte ipod touch 1.1.1, is het handig om te jailbreaken naar 1.1.2?
Jailbreaken naar 1.1.3 gaat ook goed hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
Wie gebruikt er hier zijn ipod in combinatie met een autoradio? En dan bedoel ik niet 'gewoon' aan de aux hangen met een line kabeltje, maar de autoradio's waarvan je de ipod met het bedieningspaneel van de autoradio kan bedienen (en de ipod aan een ipod kabel in het handschoenenkastje ligt).

Momenteel ben ik op zoek naar een autoradio, en bijvoorbeeld de Pioneer DEH-p6000 vind ik een erg mooi ding, er wordt ook mee geadverteerd dat je je ipod er mee kan bedienen, maar ik kom bij een paar webshops tegen dat het met alle nieuwere ipods werkt, behalve de touch/iphone :? In de specificaties en op de site van Pioneer staat dat nergens duidelijk aangegeven.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op zondag 17 februari 2008 @ 22:24:
Wie gebruikt er hier zijn ipod in combinatie met een autoradio? En dan bedoel ik niet 'gewoon' aan de aux hangen met een line kabeltje, maar de autoradio's waarvan je de ipod met het bedieningspaneel van de autoradio kan bedienen (en de ipod aan een ipod kabel in het handschoenenkastje ligt).

Momenteel ben ik op zoek naar een autoradio, en bijvoorbeeld de Pioneer DEH-p6000 vind ik een erg mooi ding, er wordt ook mee geadverteerd dat je je ipod er mee kan bedienen, maar ik kom bij een paar webshops tegen dat het met alle nieuwere ipods werkt, behalve de touch/iphone :? In de specificaties en op de site van Pioneer staat dat nergens duidelijk aangegeven.
Ik heb een Pioneer - P4900IB die ik gebruikte met mijn iPod Classic 160GB. Deze radio heb ik ook onlangs getest met de iPod Touch 16GB en werkte perfect. Hetzelfde als met een iPod Classic eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 18:43:
tegen
Dus Apple zet 1-tjes en 0-letjes op hun iPod Touch, die verkopen ze met flinke winstmarge aan mij waardoor ik eigenaar van deiPod touch word. Ik hussle die1-tjes en 0-letjes door elkaar en mijn garantie vervalt? Ben benieuwd welke rechter Apple hierin gelijk geeft, misschien die onderzoeksrechter op Aruba.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2008 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

Pretorian_

It's time to burn

offtopic:
LOL@Davidgilmour

ik hoorde geklaag over iTunes, maar volgens mij moet de nieuwe Winamp plugin dan wat pijn kunnen verzachten: meuk: Winamp iPod Plugin 3.04
iphone ondersteuning, hopen dat de touch het ook wel doet.

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

[...]

Ik had mn Touch zelfs sinds december en heb een tijdje het jailbreaken uitgesteld, maar na de introductie van de extra apps tegen bijbetaling de knoop doorgehakt dat ik niks verwachtte aan verdere meerwaarde van een 'niet' gejailbreakede Touch, ik had geen zin om bij te betalen voor die 5 apps;

En ben waanzinig blij dat ik het gedaan heb.... zonder jailbreak is de Touch gewoon een erg margere muziekspeler die toevallig ook wat fotos kan bevatten en een beperkte calender/adresboek-functionaliteit...
mét de extra apps als last-fm scrobbler (en vooral de radiofunctionaliteit bevalt me enorm), vnsea, chess, sketch, skins is het opeens véél leuker en breder toepasbaar..
dingen als squid (filebrowser) en AFPserver zijn direkt ook al onmisbaar geworden voor mij...

Ik kan het enkel aanraden, alhoewel het altijd wel zo netjes te 'waarschuwen' voor de consequenties van een jailbreak' in de zin van mogelijk einde van support ... is dat imho niet meer dan een soort van 'disclaimer' die altijd gegeven wordt in geval dàt.... ik heb nog niks gelezen van iemand die daadwerkelijk zn ipod vermorzelde door een jailbreak of daadwerkelijk garantie geweigerd werd of op wat voor wijze nadeel ondervond ervan.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

nieuws: Apple verstoot ontwikkelaar na uitlekken details iPhone 1.1.4 Alpha 2

Als de SDK + nieuwe firmware al bekend is bij homebrew schrijvers (ik denk dat meer mensen hem dan zullen hebben), dan verwacht ik dat er snel een jailbreak voor komt. Ook hoop ik dat het schrijven van extra software voor de iPhone/touch zich niet beperkt tot gesigneerde versies die Apple zelf vrij moet geven.

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om een ipod touch 8GB te gaan aanschaffen.. Vooral het wi-fi is toch wel erg gaaf. Mijn vraag alleen is hoe je bijv. een website kan intypen.. Zie je dan letters op het scherm dat je ze aan kan tikken, hoe werkt dit? alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
jah je ziet gewoon de letters, in het begin een beetje gepriegel maar je went er wel aan. nu ik dit typ denk ik dat je miss wel je scherm overdwars kunt houden en dat dan de letters groter zijn het is gewoon zelfde soort toetsenbord als je pc.

veel websites doen het ook prima, behalve als er flash gebruikt word is het wat lastiger.
ik raad je aan om screenprotector te kopen, als je scherm vies wordt zit je anders zo lang te boenen om het schoon te krijgen, nu huppa niewe screen protector erop en klaar (4 voor 10 euro, maar ze zijn denk ik wel ergens goedkoper te krijgen)

edit: kijk eens naar de 1e pagina en dan sites special voor de ipod, staat een plaatje van het toetsenbord

[ Voor 8% gewijzigd door LeVortex op 18-02-2008 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een Apple Touch te gaan kopen op apple.nl. Nu kan je hem gratis laten graveren, dat lijkt mij wel leuk. Weten jullie nog leuke teksten of kan ik deze vraag beter hier niet stellen? Ik twijfel zelf tussen deze 2 teksten:

- Waarschuwing:
Niet bedoeld voor anaal gebruik

- Teminste houdbaar tot 22-09-2009
Even schudden voor gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Limited Edition
#5 out of 101

Kan je hem voor meer op marktplaats zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muthas schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:01:
Limited Edition
#5 out of 101

Hehe, wel een goede trouwens :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 11-09 23:53
master007 edition.
Welke text je erin laat zetten is helemaal je eigen keuze. Maar ik heb wel het idee dat die teksten die jij noemt een paar weken leuk zijn maar daarna flauw worden. En dan zit je met een duur apparaat dat lelijk is geworden doordat je er een 'grappige' tekst in hebt laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Muthas schreef op maandag 18 februari 2008 @ 16:01:
Limited Edition
#5 out of 101

Nah,

Limited Edition
#1 out of 1

:9

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Goed, het is nu weer leuk geweest. Als je hier verder over wilt gaan, dan kun je het beste een topic openen in de Tweakers Huiskamer :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
Hoedje schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:11:
Goed, het is nu weer leuk geweest. Als je hier verder over wilt gaan, dan kun je het beste een topic openen in de Tweakers Huiskamer :).
die doet het niet eens :'( , tenminste niet bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Je kunt hier meer informatie vinden over de Huiskamer en het aanvragen van toegang: Voorwaarden aanvragen huiskamer (HK) toegang :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm dan moet ik even wachten en flink door posten :D Bedankt voor de reacties iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

LeVortex schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:28:
jah je ziet gewoon de letters, in het begin een beetje gepriegel maar je went er wel aan. nu ik dit typ denk ik dat je miss wel je scherm overdwars kunt houden en dat dan de letters groter zijn het is gewoon zelfde soort toetsenbord als je pc.
check, dat klopt :)
Ik vind het best goed te doen, had gedacht dat het erg wennen/moeilijk zou zijn maar heb er echt geen last van. Maar ja....das met mijn vingers, dus dat is persoonlijk denk ik. ;-)
ook handig, deze tips: http://www.ipodtouchblog.nl/tips-trucs/

Websites fungeren verbazingwekkend goed vind ik, enkel flash is wat lastig idd. Het schijnt er wel aan te komen, maar apple en adobe moeten het nog eens worden. Maar ja, youtube zit er toch al op, dus dat is niet zo erg.

[ Voor 4% gewijzigd door Pretorian_ op 18-02-2008 20:39 ]

Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik op een snelle manier de agenda van de touch volledig kan legen? Zit al een tijdje te knooien met syncen van google calendar >> outlook 2007 >> iPod touch en weer terug. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
en hoe jailbreak ik op een goede manier naar 1.1.3?
en is dat inclusief apps?
want ik wil me apps weer terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Gemini NL schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:24:
en hoe jailbreak ik op een goede manier naar 1.1.3?
en is dat inclusief apps?
want ik wil me apps weer terug :(
Als je nou even het topic doorleest voordat je blaat.... Staat een stukje terug een link in met een perfecte 1.1.3 jailbreak beschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Monday, February 18, 2008
An update posted to Tiny Code, a web site that has previously aided developers and users of unauthorized Jailbroken applications for the iPod touch and iPhone, suggests that Apple is reaching out to unofficial third-party developers in preparation for the upcoming official iPhone/iPod touch SDK.

The posting reads: “We can’t say much, but we are working with Apple and with their SDK for the next firmware release and SDK applications and we shouldn’t be missed for long. We will no longer update our Installer.app repo for legality reasons and you should see us soon on iTunes.”

A separate update on the site’s sidebar says that the group is “now targeting fw [firmware] 1.1.4 Alpha 2,” implying that a firmware upgrade may accompany the SDK release.

Labels: Apple-iPod-Touch-News

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 22:02:
weet iemand hoe ik op een snelle manier de agenda van de touch volledig kan legen? Zit al een tijdje te knooien met syncen van google calendar >> outlook 2007 >> iPod touch en weer terug. Iemand een idee?
Heb het inmiddels voor elkaar en het werkt allemaal goed :)
Zal binnenkort wel even iets van een tutorial schrijven of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de max adhoc snelheid die mensen hier halen? Max hier is 560 kb/s. Ik zou graag willen weten of dit normaal is, aangezien ik ook youtube filmpjes heb gezien waar mensen spul met 1.2 mb/s op de ipod zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 23:37
Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 15:20:
Ik zit er aan te denken om een ipod touch 8GB te gaan aanschaffen.. Vooral het wi-fi is toch wel erg gaaf. Mijn vraag alleen is hoe je bijv. een website kan intypen.. Zie je dan letters op het scherm dat je ze aan kan tikken, hoe werkt dit? alvast bedankt.
Das trouwens ook irritant.

Je kan geen regels zwart/blauw maken door te slepen. Je moet echt letter/cijfer per stuk weghalen met je backspace. Zwaar klote als je een deel van je web adress (of enig ander getyped stuk) verkeerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
Ik zie wat geruchten over het zakken in prijs van de touch.
http://touchpodium.com/20...see-price-drop-very-soon/
We just got a tip that Apple is planning on dropping the prices again on the iPhone and iPod Touch line within the next month or two - perhaps at the late February event, perhaps as late as mid-April. Our tipster says that Apple will drop the prices by $100.

Also, the 8Gb iPod Touch will be dropped from the lineup according to the source. It might also make sense that the 8Gb iPhone would get phased out as well, but it wasn’t mentioned in the tip. Inventories will likely be a big factor in the timing so we’re keeping an eye out for shortages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Inmiddels is de Apple store wel down ;)

Klein vraagje, als je een xvid/avi film download, kan je dit dan gewoon afspelen op je Touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Ik gok dat er altijd 2 types Touch en iPhone zullen blijven, waarbij ze beide de gemiddelde geheugencapaciteit hebben, en de Touch ook nog een grotere en de iPhone een kleinere. Dit om de aanschaf van een Touch aantrekkelijk te houden. Weg vallen van de 8GB iPhone lijkt me dan voorlopig ook sterk, aangezien het best een redelijke geheugencapaciteit.

Maar ja, voor het zelfde geld is ie zo meteen van de Store af, you never know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

DaannO schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:43:
Inmiddels is de Apple store wel down ;)

Klein vraagje, als je een xvid/avi film download, kan je dit dan gewoon afspelen op je Touch?
Deze moet je dan eerst omzetten naar MP4 daarna kan dat wel.

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb dit weekend een 8GB Touch gekocht die van een nieuwe serie is. Heeft als type een B ipv een A op het einde en het lijkt me sterk dat ie nu meteen al uit de handel gehaald wordt. Voorlopig blijft ie er echt nog wel, al is een prijsverlaging natuurlijk altijd mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whiw! 32GB iPod touch is er. Dat is echt gruwelijk tof. Alleen het prijskaartje van 460E is een beetje eng.

Oeh, in US is 16 gig iPhone uit :o

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:22:
Whiw! 32GB iPod touch is er. Dat is echt gruwelijk tof. Alleen het prijskaartje van 460E is een beetje eng.

Oeh, in US is 16 gig iPhone uit :o
Die zijn er al een week of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

mjl schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 13:48:
[...]

Deze moet je dan eerst omzetten naar MP4 daarna kan dat wel.
Hoeveel MB/uur is beeldmateriaal op de Touch gemiddeld eigenlijk, met gewoon normale maar niet overdreven kwaliteit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Muthas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:52:
[...]

Hoeveel MB/uur is beeldmateriaal op de Touch gemiddeld eigenlijk, met gewoon normale maar niet overdreven kwaliteit? :)
575 MB/Uur bij mij toen ik DieHard 4.0 had omgezet naar .mp4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

heb de touch vanmorgen gekocht, ik tiep dit bericht met de touch via wifi. Gebruiksgemak is enorm, wat ik wel jammer vind is dat je al je muziek via itunes moet syncen ipv windows verkenner gebruiken om nummers op je mp3 speler te zetten, zou een stuk makkelijker zijn!

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

donaldo schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:
Die zijn er al een week of twee.
En volop in voorraad in winkels. De 8GB's vliegen wat sneller weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 15:10:
[...]

575 MB/Uur bij mij toen ik DieHard 4.0 had omgezet naar .mp4.
Dat is wel veel per uur ik heb zo'n 400Mb/uur gemiddeld met als res 640x*** dus waarschijnlijk als je hem op 480px zet kom je nog lager uit met Mb/Uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:26

mjl

Ugh

Muthas schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 14:52:
[...]

op 384 kbits en ipod touch native resolution ~ 160-170 Mb voor een aflevering van een serie (~45min) dan wel 2pass ecoded met Xvid4PSP

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberi
  • Laatst online: 12-12-2024
Je hoeft niet te synchen overigens met iTunes, je kunt zelf ook kiezen wat je wel en niet op je iPod zet ;-)

Ook dat moet wel via iTunes trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Heeft iemand ervaringen met de invisible shield voor de iPod touch? Is het moeilijk te bevestigen/makkelijk weer te verwijdere en beschermt het ook daadwerkelijk goed?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Methode om zonder problemen verbinding te krijgen met een ad-hoc netwerk in 1.1.3.

Eerst verbinding maken met een wireless access point :). Kwam er toevallig achter dat mijn ad-hoc daarna gewoon werkte. Het wep wachtwoord wordt nu ook netjes onthouden en na herstarten maakt de touch direct verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Arne schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:00:
Heeft iemand ervaringen met de invisible shield voor de iPod touch? Is het moeilijk te bevestigen/makkelijk weer te verwijdere en beschermt het ook daadwerkelijk goed?
Krijg mijne zelf binnenkort binnen maar vraag ScottB maar even, hij gebruikt er wel een. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
.Arne schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:00:
Het beschermt zeker weten goed! Aanbrengen is echter niet iets dat je ff doet, daar moet je wel even voor gaan zitten om het echt netjes te krijgen. Verwijderen raad ik je ook niet aan, daar schijnt je iPod niet echt mooier van te worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pretorian_

Pretorian_

It's time to burn

Guumuus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 16:02:
heb de touch vanmorgen gekocht, ik tiep dit bericht met de touch via wifi. Gebruiksgemak is enorm, wat ik wel jammer vind is dat je al je muziek via itunes moet syncen ipv windows verkenner gebruiken om nummers op je mp3 speler te zetten, zou een stuk makkelijker zijn!
ja, maar het blijft een apple heh. En daar hoort windows verkenner niet bij, plus dat er geen winkel in verkenner zit, dus ook geen conversie als spinoff. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SFRtje
ScottB schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:03:
[...]

Het beschermt zeker weten goed! Aanbrengen is echter niet iets dat je ff doet, daar moet je wel even voor gaan zitten om het echt netjes te krijgen. Verwijderen raad ik je ook niet aan, daar schijnt je iPod niet echt mooier van te worden...
Ik heb de voorkant van mn Touch verwijdert en er bleef niks achter hoor.. En de achterkant is nog steeds krasloos door de shield..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn touch is retour apple service center. Het was net een slang. Ik werd een beetje gek van het geruis en gesis. Nu maar hopen dat ik een degelijk ding terug krijg, zonder dode pixels en overige defecten.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

@ScottB: He touchscreen reageert ook nog steeds even goed met het shield erop? Ik zag trouwens eens een filmpje waar een man erg veel van de vloeistof gebruikte en dan met een soort schelpje alles mooi glad wreef. Ik twijfel nog wel een beetje tussen een full body shield of enkel een frontje. Wordt de iPod dikker van het shield op de achterkant en glijdt het shield er niet af tijdens het zitten in een broekzak?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Het touchscreen reageerde bij mij iets minder toen ik hem er net op had gedaan. Ik vond het echter niet mooi en omdat het scherm in principe toch krasbestendig is heb ik hem er weer afgehaald voor hij de kans kreeg zich goed te hechten aan het scherm. Daar kan ik je dus verder niet bij helpen.

Het is inderdaad handig om aardig wat vloeistof te gebruiken: spray het op het shield en plak die er dan op. Door de spray kun je nu goed schuiven tot het shield op de door jou gewenste positie zit. Als hij goed zit kun je met die schelp de luchtbellen die er nog onder zitten verwijderen. Schrik niet als deze niet meteen weggaan: na een dag is 70% weg, na twee dagen 90%.

De iPod wordt er verwaarsloosbaar dikker van en het shield glijdt er absoluut niet af: het is juist zo stevig en goed gehecht aan de iPod dat het een hels karwei is om het shield te verwijderen van de iPod! Tip: druk vooral de hoekjes goed aan in je handpalm, deze willen nog wel eens los gaan zitten als er vuil onder komt oid.

Als ik jou was zou ik een fullbody kopen en het frontje laten zitten: het scherm is toch krasbestendig en de iPod wordt er niet echt mooier op met het shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ScottB schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:11:
het scherm is toch krasbestendig en de iPod wordt er niet echt mooier op met het shield.
Ik vind het ook eerlijk gezegd wel kneuzig hoe sommige mensen hun apparaatje tegen elk krasje willen beschermen om hem er mooi uit te laten zien, maar ze doen dat met middelen die het ding nog veel lelijker maken dan met een paar krasjes :P Pointless dus... Gewoon gebruiken en een paar krasjes op den duur accepteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:14:
[...]

Ik vind het ook eerlijk gezegd wel kneuzig hoe sommige mensen hun apparaatje tegen elk krasje willen beschermen om hem er mooi uit te laten zien, maar ze doen dat met middelen die het ding nog veel lelijker maken dan met een paar krasjes :P Pointless dus... Gewoon gebruiken en een paar krasjes op den duur accepteren.
Paar krasjes wordt al snel een zee aan krassen, door het simpelweg in een broek of jaszak te steken (zonder sleutels :P). Je kan het ding niet eens op een tafel leggen en iets schuiven zonder er krassen op te krijgen.

De meeste mensen hebben niet het geld om 3 van die dingen te kopen, dus zijn ze vrij zuinig op hun dure investering. De verkoopwaarde zal ook verminderen als er gebruikerssporen zijn. Dan liever een griffin clear case of iets dergelijks, zodat ik en de toekomst een Ipod touch op marktplaats kan aanbieden met de titel "zgan".

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben net klaar met een website met Eredivisie nieuws etc voor de iPod touch.
Je kunt hem bekijken op http://eredivisie.touchfans.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.touchfans.nl/images/nieuws/2_t.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.touchfans.nl/images/nieuws/3_t.jpg

EDIT: RSS is er even uitgeknald, hoop dat hij het binnenkort weer doet, excuses

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:32:
De meeste mensen hebben niet het geld om 3 van die dingen te kopen, dus zijn ze vrij zuinig op hun dure investering. De verkoopwaarde zal ook verminderen als er gebruikerssporen zijn. Dan liever een griffin clear case of iets dergelijks, zodat ik en de toekomst een Ipod touch op marktplaats kan aanbieden met de titel "zgan".
Ik dacht 'vroegah' net als jij, maar geloof me: de praktijk is anders. Ten eerste is de kans klein dat je het ding ooit gaat verkopen, en als je het al doet is het ding tegen die tijd toch al geen reet meer waard. Met of zonder krasjes. Bovendien: je wilt toch gewoon plezier van zo'n ding hebben zonder je constant zorgen te maken over krasjes, en zonder het ding te verstoppen in lelijke beschermhoesjes? Bovendien willen krenten op Marktplaats toch altijd te weinig betalen dus daar ga ik me echt niet voor inspannen :z

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.