Ik sta op het punt om mijn vandaag aangeschafte touch te jailbreaken. Momenteel heb ik versie 1.1.2. Nu heb ik diverse tutorials doorgenomen en wil ik weten naar welke versie ik hem moet jailbreaken? 1.1.1 of.1.1.2 of werkt 1.1.3 nu ook goed?
Verwijderd
Ik heb zonder problemen 1.1.3 gejailbreakedResinman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:13:
Ik sta op het punt om mijn vandaag aangeschafte touch te jailbreaken. Momenteel heb ik versie 1.1.2. Nu heb ik diverse tutorials doorgenomen en wil ik weten naar welke versie ik hem moet jailbreaken? 1.1.1 of.1.1.2 of werkt 1.1.3 nu ook goed?
Ik had gelezen dat nog niet alles goed werkt onder 1.1.3, klopt dit?Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:16:
[...]
Ik heb zonder problemen 1.1.3 gejailbreaked
Ja, dat klopt. Zo kan ik in de iTunes Store aangeschafte muziek ("gratis single van de week" bijvoorbeeld), maar ook de previews in de iTunes. app op de iTouch niet beluisteren in 1.1.3.Resinman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:21:
[...]
Ik had gelezen dat nog niet alles goed werkt onder 1.1.3, klopt dit?
En nog niet alle apps ondersteuen 1.1.3 waaronder MobileScrobbler.
Ik heb het 2x geprobeerd met succes (iJailbreakMobile is ERG mooi en werkt perfect), maar zit momenteel toch maar weer op 1.1.1-JB...

[ Voor 16% gewijzigd door hbokh op 01-02-2008 14:30 . Reden: Typo en aanvulling ]
This is my sick nature.
Voelt iemand zich geroepen? Helaas beschik ik nog over te weinig kennis om een jailbreak topic te starten. Het lijkt mij wel een reuze handig topic!Hoedje schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:24:
[mbr]Ook in dit topic (net als het iPhone topic) gaat een groot gedeelte van discussie over het jailbreaken. Dat is niet zo interessant voor de mensen die niet willen (of kunnen) jailbreaken, daarom willen we het afsplitsen naar een apart topic.
Hierbij dus het verzoek of iemand een topic wil openen over het jailbreaken van de iPod touch, waarbij de startpost duidelijke instructies bevat over het jailbreaken (how-to). Neem wel eerst even contact op met modje voor toestemming, zodat er geen dubbel werk verricht wordt.[/]
Verwijderd
Mobilescrobbler versie 1.4.0 ondersteunt wel 1.1.3. Ook kan ik gewoon previews luisteren etc op 1.1.3-JBhbokh schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 14:28:
[...]
Ja, dat klopt. Zo kan ik in de iTunes Store aangeschafte muziek ("gratis single van de week" bijvoorbeeld), maar ook de previews in de iTunes. app op de iTouch niet beluisteren in 1.1.3.
En nog niet alle apps ondersteuen 1.1.3 waaronder MobileScrobbler.
Ik heb het 2x geprobeerd met succes (iJailbreakMobile is ERG mooi en werkt perfect), maar zit momenteel toch maar weer op 1.1.1-JB...
Ik heb zojuist versie 1.1.2 naar 1.1.3 gejailbreakt. Nu had ik met 1.1.2 een SSH icoontje, die zie ik nu niet meer staan. Klopt dit? Zo niet, hoe krijg ik deze terug?
Zojuist 1.1.3 ge-jb-t, m.b.v. "ipodtouchmaster" op youtube. Werkt perfect. Even vraagje, waar haal ik MobileScrobbler 1.4.1 vandaan? In mijn installer staat tie nog op 1.2.6 ook na refresh sources...
En dan nog een vraag, had mijn bookmarks.plist gebackupped, maar weet niet in welke dir ik hem nu terug moet plaatsen om mijn oude bookmarks terug te krijgen, volgens mij is die dir verandert in 1.1.3
Thanks for your help!
En dan nog een vraag, had mijn bookmarks.plist gebackupped, maar weet niet in welke dir ik hem nu terug moet plaatsen om mijn oude bookmarks terug te krijgen, volgens mij is die dir verandert in 1.1.3
Thanks for your help!
Verwijderd
gutentag,
ik vroeg me af of er al een zoekfunctie is voor de ipod touch via jailbreak. Dit is namenlijk het enigste wat ik echt mis aan de touch.
thnx Yoran
ik vroeg me af of er al een zoekfunctie is voor de ipod touch via jailbreak. Dit is namenlijk het enigste wat ik echt mis aan de touch.
thnx Yoran
Hey ik heb ook die tutorial voor de jb gevolgd, maar heb jij ook dat je je openssh niet meer op je desktopboard terug kan vinden? Ik kan 'm installeren maar dan zie ik hem nergens verschijnen.theatman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:59:
Zojuist 1.1.3 ge-jb-t, m.b.v. "ipodtouchmaster" op youtube. Werkt perfect. Even vraagje, waar haal ik MobileScrobbler 1.4.1 vandaan? In mijn installer staat tie nog op 1.2.6 ook na refresh sources...
Thanks for your help!
Mijn bookmarks zijn overigens gewoon gebleven tijdens de upgraden van 1.1.2 jb naar 1.1.3 jb.
Ik heb exact hetzelfde probleemFrostXL schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:03:
[...]
maar heb jij ook dat je je openssh niet meer op je desktopboard terug kan vinden? Ik kan 'm installeren maar dan zie ik hem nergens verschijnen.
Verwijderd
Je zou eens Customize kunnen installeren, en kijken of die niet toevallig op verborgen staat.
Yep, SSH hier ook verdwenen, kun je dus niet meer uit of aan zetten (staat standaard aan denk ik). Vreet dus batterijen weg voor niks ondertussen?
Misschien de-installeren en re-installeren als je wilt SSH-en (doe ik niet echt vaak, meer een uitzondering af en toe)
@Uniquement werkt Customize al voor 1.1.3 jb 4sure?
Misschien de-installeren en re-installeren als je wilt SSH-en (doe ik niet echt vaak, meer een uitzondering af en toe)
Vreemd, met 1.1.2 had ik wel het ssh icoontje en met 1.1.3 niet meer

Verwijderd
Frick, daar had ik helemaal niet over nagedacht. Ik zat nog met mijn hoofd bij 1.1.2, waar die natuurlijk gewoon werkt. Je zou het even kunnen opzoeken op google, of het gewoon proberen. Als die het niet doet kan je hem zo weer deïnstallerentheatman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:40:
Customize werkt nog niet in 1.1.3, tenzij je via FTP een bestandje op je touch aanpast (zie youtube). En laat dat nou net niet gaan omdat ik ssh niet werkend krijg.
Ik krijg Apollo ook niet aan het werk, denk dat ik toch maar terug ga naar 1.1.2. Moet ik in dat geval weer van voren afaan beginnen? In welke versie kom ik terecht als ik 'm reset?
Hmm, mss is mijn update toch niet goed verlopen, ik krijg haast niets goed geinstalleerd.
Ik krijg Apollo ook niet aan het werk, denk dat ik toch maar terug ga naar 1.1.2. Moet ik in dat geval weer van voren afaan beginnen? In welke versie kom ik terecht als ik 'm reset?
Hmm, mss is mijn update toch niet goed verlopen, ik krijg haast niets goed geinstalleerd.
[ Voor 18% gewijzigd door FrostXL op 01-02-2008 21:49 ]
ik zie dat in de startpost ical is toegevoegd - als nieuwe feature wat het eigenlijk niet is. oudere ipods hebben dit ook maar daar is geen mogelijkheid om dingen in te voeren.
/zeurkous
/zeurkous
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Verwijderd
Vanaf 1.1.2 standaard al wel.leecher schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:40:
ik zie dat in de startpost ical is toegevoegd - als nieuwe feature wat het eigenlijk niet is. oudere ipods hebben dit ook maar daar is geen mogelijkheid om dingen in te voeren.
/zeurkous
Heb ik ook gebruikt.theatman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:59:
Thanks for your help!
Voor mobilescrobbler moet je de onderstaande link toevoegen aan je sources binnen installer:
http://dev.c99.org/iphone-beta (Officiele source mobilescrobbler)
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2008 21:41 ]
Niemand?musiqman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:35:
Weet iemand hoe dat ding van Starbucks werkt?
Was laatst op schiphol voor mn werk. Denk er net aan.ik had trowuens al een agenda en contacts functie voor de laatste update (en niet gejailbraked)
Verwijderd
Dacht dat ze het icoontje weg hadden gelaten omdat er een bug zat in het password veranderen waardoor je springboard niet meer goed zou werken nadat je het password had veranderd.theatman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 20:40:
Yep, SSH hier ook verdwenen, kun je dus niet meer uit of aan zetten (staat standaard aan denk ik). Vreet dus batterijen weg voor niks ondertussen?
Starbucks functie werkt tot nu toe alleen in een aantal Amerikaanse steden.
Ik heb weer een icoontje voor OpenSSH. Ik heb services geïnstalleerd. (Installer -> Install -> All Packages -> Services.
De kalender van de iPod 5G lijkt toch in de verste verte niet op iCal ? De hele opzet ervan is veranderd. Denk dat hij goed staat zo hoor, of ben jij van mening van niet ? De kalender zoals hijnu is, is nieuw. Dat de functie zelf niet nieuw is vind ik er niet zo toedoen eigenlijk..leecher schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 21:40:
/zeurkous
Stond bij mij al onder geinstalleerd vanwege jb. Echter niet terug te vinden op springboard. Na reinstall zie ik hem wel. Kun je idd prima gebruiken om ssh aan/uit te zetten!Resinman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 23:23:
Ik heb weer een icoontje voor OpenSSH. Ik heb services geïnstalleerd. (Installer -> Install -> All Packages -> Services.
Eventueel hiden met Spoof...
Verwijderd
Ik wil net modmyifone.com/installer.xml toevoegen op me 1.1.3JB bij installer dat lukte.
nu zei installer update van installer nou prima.. en nu kan ik installer niet meer openen:S
nu zei installer update van installer nou prima.. en nu kan ik installer niet meer openen:S
Verwijderd
KloptVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 22:50:
[...]
Dacht dat ze het icoontje weg hadden gelaten omdat er een bug zat in het password veranderen waardoor je springboard niet meer goed zou werken nadat je het password had veranderd]
Misschien ook handig voor alle jailbreakers onder ons met 1.1.3. De unix commando passwd werkt op dit moment niet op de gejailbreakte 1.1.3. Dit zou met een update van BSD Subsystem gefixed kunnen worden. Tot die tijd is het belangrijk dat je niet probeert de ssh wachtwoord aan te passen, dit zou je iPod kunnen crashen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2008 11:41 ]
Ik heb mijn Ipod Touch gekocht in NY en daar kan je bij "Starbucks" (dat is koffieshop en nee niet zoals in nederlandmusiqman schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:35:
Weet iemand hoe dat ding van Starbucks werkt?
Was laatst op schiphol voor mn werk. Denk er net aan.ik had trowuens al een agenda en contacts functie voor de laatste update (en niet gejailbraked)
Zo, zojuist ook voor het eerst m'n Touch GeJB'ed naar 1.1.1 en kan nu oa openTTD spelen. Maar ik heb nog niet de software upgrade apps gevonden. Zijn die ook te installeren? Bijv een soortement google maps?
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Ik ga zo mijn Touch weer ophalen. Hij was kapot (scherm op sommige plaatsen ongevoelig), en ik heb hem naar de Dixons teruggebracht. Ik de brief staat "u kunt een artikel met vergelijkbare specificaties ophalen". Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik een gerefurbishte krijgen? Een nieuwe (met die extra apps!!)?
Da's raar, want Starbucks staat naar mijn weten bekend om zijn gratis internetmogelijkheden (wellicht dat het alleen gratis is als je een kop koffie oid daar haalt). De opties die jij noemt zullen bij de Starbucks op Schiphol niet werken, er zijn maar een paar steden in de US waarbij de Starbucksfilialen die functionaliteit hebben. Vanavond kom ik op Schiphol Plaza, zal als hij nog open is eens kijken of je er inderdaad gratis kunt internetten.IceBlue schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:58:
[...]
Ik heb mijn Ipod Touch gekocht in NY en daar kan je bij "Starbucks" (dat is koffieshop en nee niet zoals in nederland) de muziek bijkijken op je touch die er op dat moment speelt en dan eventueel ook aanschaffen. En een top lijst enz. bekijken. Wel handig. Maar voor wifi internet moest je dan wel weer betalen.
Voor de liefhebbers van de iPod touch heb ik een website gemaakt met een tvgids: http://tv.richard5.net Werkt ook prima op de iPhone.
Nieuwe versie is bijna klaar met meer zenders... veel plezier ermee.
Verwijderd
Heel fijn, ik had hem ook al toegevoegd. Ik vroeg me alleen af of je ook Comedy Central bij de nieuwe versie gaat toevoegen. Dat zou het helemaal afmaken
Jazeker comedy central staat bovenaan het wensenlijstje, verder ook nog wat belgische zenders.
Verwijderd
Ik had precies het zelfde met mijn touch en ik kreeg gelijk een nieuwe mee, dus als je hem straks gaat ophalen zou ik gewoon een nieuwe eisen en als het goed is staan daar dan ook al de apps opVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:43:
Ik ga zo mijn Touch weer ophalen. Hij was kapot (scherm op sommige plaatsen ongevoelig), en ik heb hem naar de Dixons teruggebracht. Ik de brief staat "u kunt een artikel met vergelijkbare specificaties ophalen". Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik een gerefurbishte krijgen? Een nieuwe (met die extra apps!!)?
Verwijderd
Hoe heb je een site zo voor de iPod gemaakt? Zijn daar tutorials voor?richard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:57:
Voor de liefhebbers van de iPod touch heb ik een website gemaakt met een tvgids: http://tv.richard5.net Werkt ook prima op de iPhone.
Ziet er goed uit! Hij staat op m'n springboard erbijrichard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:57:
M'n springboardje nu
Ben er blij mee.

Tesla M3LR '21
Verwijderd
Nieuwe gekregen inderdaad. Helaas staat er 1.1.2, zonder de nieuwe apps.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:20:
[...]
Ik had precies het zelfde met mijn touch en ik kreeg gelijk een nieuwe mee, dus als je hem straks gaat ophalen zou ik gewoon een nieuwe eisen en als het goed is staan daar dan ook al de apps op
Ja, op de apple developers site. http://developer.apple.com/iphone/devcenter/Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:36:
[...]
Hoe heb je een site zo voor de iPod gemaakt? Zijn daar tutorials voor?
Verwijderd
Toe nouVerwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 11:27:
Ik wil net modmyifone.com/installer.xml toevoegen op me 1.1.3JB bij installer dat lukte.

Bedankt!richard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:57:
Ziet er heel goed uit!
Verwijderd
Nice, net even VNSea uitgeprobeerd met iPod en PC, en ik moet zeggen dat dit toch wel een heel leuk iets is. Het werkt allemaal nog niet perfect, maar erg geinig is het allemaal wel.
Comedy Central staat er nu bij. Net nieuwe versie live gezet....Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 15:10:
Heel fijn, ik had hem ook al toegevoegd. Ik vroeg me alleen af of je ook Comedy Central bij de nieuwe versie gaat toevoegen. Dat zou het helemaal afmaken
Verwijderd
Briljant, ik zit zo vaak te klooien op tvgids.nl, dit is ideaal!richard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 20:40:
[...]
Comedy Central staat er nu bij. Net nieuwe versie live gezet....
². Erg fijn!Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 21:00:
[...]
Briljant, ik zit zo vaak te klooien op tvgids.nl, dit is ideaal!
En ik zit nu wel met een probleem. Heb nu dus 1.1.3 JB, alles werkt prima verder. Heb m'n 2de springboard pagina bijna vol. Maar iedere keer als ik nu via de installer iets wil installen wil die niks doen. Download balkje staat er, maar gebeurt niks mee. Na een tijdje krijg ik: Error: Package Download failed: timed out melding. Ook uninstallen van apps wil die niet doen. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb wel gewoon verbinding met het internet verder.
Tesla M3LR '21
Heb je Bosstool al geinstalleerd? Hiermee kun je je Fonts verplaatsen (aanrader, 80 mb extra!) zodat je plek hebt om je 3rd party apps te installeren. Te weinig (of geen) ruimte kan een reden zijn dat installer niet goed werkt.Las Vegas schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 22:14:
[...]
². Erg fijn!
En ik zit nu wel met een probleem. Heb nu dus 1.1.3 JB, alles werkt prima verder. Heb m'n 2de springboard pagina bijna vol. Maar iedere keer als ik nu via de installer iets wil installen wil die niks doen. Download balkje staat er, maar gebeurt niks mee. Na een tijdje krijg ik: Error: Package Download failed: timed out melding. Ook uninstallen van apps wil die niet doen. Wat kan hier de oorzaak van zijn? Heb wel gewoon verbinding met het internet verder.
Nope, had ik eigenlijk moeten doen. Ik had op m'n 2de springboard nog 1 plek over. Dus ik weet niet of het daardoor komt. Maarja, het niet kunnen downloaden of verwijderen van applicaties is niet erg fijn. Is het niet mogelijk om via ibrickr oid handmatig te verwijderen?theatman schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 22:29:
[...]
Heb je Bosstool al geinstalleerd? Hiermee kun je je Fonts verplaatsen (aanrader, 80 mb extra!) zodat je plek hebt om je 3rd party apps te installeren. Te weinig (of geen) ruimte kan een reden zijn dat installer niet goed werkt.
Tesla M3LR '21
Fantastische site. Hulde voor het initiatief!richard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:57:
En je maakt ook nog eens nuttig gebruik van iUI!
This is my sick nature.
Heb je het al erop zitten en zo ja, hoe werkt het?marcellux schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:05:
[...]
@Resinman
Vertel je even hoe of dat werkt met een invisibleSHIELD erop? Ik wil weten of het touch scherm nog zo werkt als zonder shield.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
voor de 2e keer.
KappeNou schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 12:25:
[...]
Dat was ook mijn vraagIk heb net een filmpje gevonden >klik< werkt gewoon perfect
ik wil het niet van een filmpje op YouTube zien maar van iemand zelf horen!
Bovendien kan ik niet zien of het IS er ook werkelijk op zit!
Bovendien kan ik niet zien of het IS er ook werkelijk op zit!
[ Voor 29% gewijzigd door marcellux op 03-02-2008 14:29 ]
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
een filmpje op youtube is ook van iemand. Dus je kan ook niet zeker van zijn of hier iemand de waarheid vertelt
Dank je wel voor de complimenten. Ja, IUI is de enige die de animaties nog een beetje soepel laat lopen, de andere javscript frameworks werken niet echt lekker op de touch/iPhone. Ik merk alleen dat er de laatste tijd weinig ontwikkeld word op IUI gebied als ik zo kijk in SVN.hbokh schreef op zondag 03 februari 2008 @ 12:14:
Fantastische site. Hulde voor het initiatief!![]()
En je maakt ook nog eens nuttig gebruik van iUI!
Koopt er iemand eigenlijk zijn Ipod op de apple site? Zijn hier eventuele nadelen aan verbonden en waar kan je een touch in een gewone winkel kopen? Zit er nu ook aan te denken een touch te kopen en me Ipod Mini te verkopen (hoeveel is deze nog waard??)
Ik heb hem bij de apple winkel in zoetermeer gekocht (iFactors)
voor prijzen moet je maar op marktplaats kijken oid.
voor prijzen moet je maar op marktplaats kijken oid.
Verwijderd
Yep, gewoon online bij Apple besteld, en binnen 4 dagen in huis...Pap3rclip schreef op zondag 03 februari 2008 @ 18:25:
Koopt er iemand eigenlijk zijn Ipod op de apple site?
Nadelen ?
Misschien dat als je een probleem hebt, dat je 'm moet terugsturen of alsnog een winkel opzoeken ?
Verwijderd
Maakt niet uit waar je hem koopt, je vraagt reperatie aan en vaak staat UPS de volgende dag op de stoep. Ook kan je altijd naar een apple reseller. Stel je koopt hem bij mediamarkt, kan je ook naar een apple reseller voor reperatie, dat gaat vaak vele malen sneller. Het nadeel is dan wel, 10euro kosten.
Verwijderd
Binnenkort ga ik bij Expansys.nl de invisibleSHIELD voor de iPod Touch bestellen. (tenzij iemand een winkel weet waar hij goedkoper is)..
Ik zit echter nog met een paar vraagjes:
- Heeft iemand ervaringen met Expansys.nl (goed of slecht!) ??
- Weet iemand waarom er dit in de titel staat (invisibleSHIELD Full Body Shield for iPod Touch 6G
- versie: 8,16GB), wat bedoelen ze met 6G?? De 16GB en 8GB versie zijn toch identiek qua afmetingen?? Dus deze zou moeten werken met mijn 16GB Touch??
6G is zesde generatieVerwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:14:
Binnenkort ga ik bij Expansys.nl de invisibleSHIELD voor de iPod Touch bestellen. (tenzij iemand een winkel weet waar hij goedkoper is)..
- Weet iemand waarom er dit in de titel staat (invisibleSHIELD Full Body Shield for iPod Touch 6G
- versie: 8,16GB), wat bedoelen ze met 6G?? De 16GB en 8GB versie zijn toch identiek qua afmetingen?? Dus deze zou moeten werken met mijn 16GB Touch??
8 en 16Gb is qua afmeting hetzelfde (zie ook de apple website)
-------
Verwijderd
Dus ze bedoelen dat de touch tot de 6de generatie iPods behoord?? Van de touch zelf is er naar mijn weten toch echt nog maar 1 generatie
De accu van mijn 1st Gen iPod is in coma geraakt dus ik had zaterdag een Touch gehaald. Ik had ook de Classic overwogen, maar het schermpje stelde mij teleur, ik ben al jaren het 2,5 inch schermpje van mijn phone gewend en dan wil je toch iets "moderners" zien op een nieuwe aankoop. Als de Touch het ook vijf jaar volhoudt dan ben ik een tevrede consument.
Nu alleen nog een adapter en een hoesje. Ik had gelezen dat je de oude FW adapters ook kan gebruiken om de Touch op te laden, iemand hier die dat ook doet? De USB laders leveren namelijk 5V-1A de oude FW lader 12v-1A.
Nu alleen nog een adapter en een hoesje. Ik had gelezen dat je de oude FW adapters ook kan gebruiken om de Touch op te laden, iemand hier die dat ook doet? De USB laders leveren namelijk 5V-1A de oude FW lader 12v-1A.
edit:
Ik zie dat de dock connector zo is gemaakt dat de iPods op 5V en 12V opgeladen kunnen worden, ik heb dus alleen een kabeltje nodig
Ik zie dat de dock connector zo is gemaakt dat de iPods op 5V en 12V opgeladen kunnen worden, ik heb dus alleen een kabeltje nodig
[ Voor 11% gewijzigd door Deacon op 04-02-2008 16:56 ]
Nē, sakki no sunea mitai ni aterushi, hoshī?
Ik heb vorige week via Expansys een invisibleSHIELD binnen gekregen.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:14:
* Betaling, track&trace en levering is prima.
* Er is maar 1 versie en dat is de goede op de site.
http://www.invisibleshield.com/ipod/apple/ipod-touch.php
Ik moet hem nog 'monteren'
Verwijderd
Dag touch bezitters, ik wil ook een iPod touch kopen, maar wat is het verschil met de A- en B-variant? Ik weet wel dat de A variant problemen heeft met Wifi (beveiligde netwerken), zijn dat soort problemen in de B-variant opgelost?
Verwijderd
Ik weet niks over de problemen van het wifi. Versie B heeft de apps voorgeinstaleerd bij A is dat niet het geval.
Verwijderd
De laatste software (die standaard op versie B staat) voegt een VPN functie toe. Dat is het enige verschil in de wifi-implementatie. En dat is dus software-matig ook in de 'oude' touch te zetten.
Ik gebruik zowel firewire als usb kabels, maar merk geen verschil in de snelheid van laden.Deacon schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:39:
De accu van mijn 1st Gen iPod is in coma geraakt dus ik had zaterdag een Touch gehaald. Ik had ook de Classic overwogen, maar het schermpje stelde mij teleur, ik ben al jaren het 2,5 inch schermpje van mijn phone gewend en dan wil je toch iets "moderners" zien op een nieuwe aankoop. Als de Touch het ook vijf jaar volhoudt dan ben ik een tevrede consument.
edit:
ik heb nog een A versie en heb geen problemen met wifi. Nooit van gehoord ook.
Verwijderd
Briljant!richard-5 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 14:57:
Omdat iedereen hier zo te spreken is over de TV-gids van richard-5 heb ik hem toegevoegd aan de startpost
Verwijderd
Dat is het zeker gedaan! Ook leuk dat hij het blijft updaten met nieuwe functies!
Zal ook zeker tof zijn als er een soort van zoekfunctie beschikbaar zou zijn naar programma's met daarmee tijden en wellicht andere informatie. Ik heb totaal geen verstand van het coderen en is het gene wat ik nu voorstel wel super moeilijk. Ook moet het natuurlijk een lekkere simpele app blijven wat hem snel en overzichtelijk maakt
Het blijf een briljant idee;)
TV-GIDS top!!

[ Voor 98% gewijzigd door MarcoHenken op 05-02-2008 00:58 ]
Verwijderd
Probeer eens je iPod handmatig in de recovery mode te zetten, door de lock button en de home button 10 seconden in de drukken. Vervolgens de lock knop los laten, maar home vast houden. Als het dan goed is, en je iPod is aangesloten, herkent je computer hem als iPod recovery device o.i.d. Sterkte er in ieder geval mee.
Ik voel me zeer vereerd door al deze complimenten, iedereen bedankt !ScottB schreef op maandag 04 februari 2008 @ 22:10:
Omdat iedereen hier zo te spreken is over de TV-gids van richard-5 heb ik hem toegevoegd aan de startpost
Verwijderd
Dixons heeft een leuk foutje gemaakt op haar site!! Zo verkoopt men nu de 16GB iPod touch (/B versie met apps) voor slechts € 259!! http://www.dixons.nl/De_o...wart.7105119/default.aspx
Waarschijnlijk heeft Dixons hier simpelweg een typfoutje gemaakt, en zelf als je nu besteld zal je volgens mij alsnog de goede prijs moeten betalen.. Het proberen is het natuurlijk altijd waard!!
Waarschijnlijk heeft Dixons hier simpelweg een typfoutje gemaakt, en zelf als je nu besteld zal je volgens mij alsnog de goede prijs moeten betalen.. Het proberen is het natuurlijk altijd waard!!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 11:20 ]
Heb al een iphone maar bestel hem voor die prijs nu wel! Dank je! 
edit:
Hij is uitverkocht en je kan hem nu ook niet bestellen
edit:
Hij is uitverkocht en je kan hem nu ook niet bestellen
[ Voor 33% gewijzigd door Cougar op 05-02-2008 12:21 ]
Heey bedankt, maar toen ik mijn probleem net geplaatst had las ik dit ook op internet. Daarom dat ik mijn bericht weer aangepast heb (kan t niet verwijderen).Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 01:00:
Probeer eens je iPod handmatig in de recovery mode te zetten, door de lock button en de home button 10 seconden in de drukken. Vervolgens de lock knop los laten, maar home vast houden. Als het dan goed is, en je iPod is aangesloten, herkent je computer hem als iPod recovery device o.i.d. Sterkte er in ieder geval mee.
Dus het klopt helemaal wat je zegt en in ieder geval bedankt!!
BTW, klopt het dat sinds 1.1.3 er een nieuwe bookmark in safari bijzit? iPhone Web Applications oid?
[ Voor 7% gewijzigd door MarcoHenken op 05-02-2008 13:28 ]
De iPod Touch 32 GB is er. Nu wordt het eens interessant!
http://store.apple.com/1-...op_ipod/family/ipod_touch
http://store.apple.com/1-...op_ipod/family/ipod_touch
Alleen jammer dat de prijzen van de 8 en 16GB versies gelijk zijn gebleven. Touch in 32GB is nog niet te vinden in de NL store trouwens maar IMO ben je een dief van je portemonnaie als je een Touch koopt in Nederland 
Er is nu trouwens ook een 16GB versie van de iPhone.

[ Voor 11% gewijzigd door bartvb op 05-02-2008 14:49 ]
Hoezo dat nou weer? De Touch is een van de weinige producten die niet hetzelfde bedrag in euro's kost als in dollars...bartvb schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:49:
Alleen jammer dat de prijzen van de 8 en 16GB versies gelijk zijn gebleven. Touch in 32GB is nog niet te vinden in de NL store trouwens maar IMO ben je een dief van je portemonnaie als je een Touch koopt in Nederland
Zou ook nogal extreem lomp zijn als ze 1:1 dollars naar euro's om zouden zetten nu de dollar minder dan 70 eurocent waard is 
Maar goed:
Touch 16GB in NL = €370
Touch 16GB in de VS = $400 = €270
Een verschil van €100 dus. Dat is IMO nogal lomp. Stel dat je salestax en Nederlandse BTW moet betalen dan ben je nog steeds goedkoper uit en de kans dat je hier bij de douane iets moet betalen over alleen een iPod Touch is nogal klein.
Maar goed, die kopen in de VS vs NL discussie is al veel vaker gevoerd
Maar goed:
Touch 16GB in NL = €370
Touch 16GB in de VS = $400 = €270
Een verschil van €100 dus. Dat is IMO nogal lomp. Stel dat je salestax en Nederlandse BTW moet betalen dan ben je nog steeds goedkoper uit en de kans dat je hier bij de douane iets moet betalen over alleen een iPod Touch is nogal klein.
Maar goed, die kopen in de VS vs NL discussie is al veel vaker gevoerd
Nu nog een 32, 60 of 80 gb van de iphone en een NL versie, dan zijn we pas echt gelukkig.
En toch is dat wel gebeurd bij eerdere iPod-generaties (ook de iPod touch).bartvb schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 15:58:
Zou ook nogal extreem lomp zijn als ze 1:1 dollars naar euro's om zouden zetten nu de dollar minder dan 70 eurocent waard is
edit: Overigens 'baal' ik best wel en brengt mij dit voor een nieuw dilemma: ga ik mijn huidige verkopen en nog meer geld uitgeven om zo de voor mij ultieme iPod te hebben ? Apple maakt het me, opnieuw, erg moeilijk zeg
[ Voor 26% gewijzigd door Scott op 05-02-2008 16:42 ]
Haha
Om de 2 maanden is er een nieuwe 'ultieme iPod'
Nu alweer verkopen lijkt me kapitaalvernietiging. Maar als je dat echt wil doen stuur mij dan eerst even een mailtje
de prijzen van de 8 en 16gb versie zijn nog hetzelfde, maar zouden deze omlaag gaan? ik kijk namelijk uit naar een goede 1.1.3 jailbrake en wilde daarna een touch bestellen, maar als de prijzen toevallig omlaag gaan kan ik net zo goed voor een 32gb gaan. of ben ik nou te optimistisch
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Ik heb toen ik mijn huidige kocht tegen mezelf gezegd: 'Er komt over een paar maanden waarschijnlijk wel een iPod met 30GB, dan wil je die ook weer'. Ik kon het toch niet weerstaan en heb toen de 16GB gekocht. En, zo blijkt nu, ik had gelijk: ik wil hem inderdaad. Verdere hardwarematige verbeteringen hoef ik niet echt, dus ik denk dat ik dan nog één keer wat geld uit ga geven en dan is het voorlopig weer klaarbartvb schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 16:45:
HahaOm de 2 maanden is er een nieuwe 'ultieme iPod'
Nu alweer verkopen lijkt me kapitaalvernietiging. Maar als je dat echt wil doen stuur mij dan eerst even een mailtje
[ Voor 8% gewijzigd door Scott op 05-02-2008 17:09 ]
32GB staat inmiddels ook op de NL apple site: http://www.apple.com/nl/ipodtouch/
Krijg donderdag mijn iPod touch
uit de USA.
$279,- = 188,- ^_^
Het is leuk dat je zo'n goedkope iPod touch hebt, maar het voegt verder weinig toe aan het topic. Er is een importdraadje (over de iPhone) en daar blijft het ook bij, omdat dat het enige product is wat niet in Nederland te koop is.
$279,- = 188,- ^_^
Het is leuk dat je zo'n goedkope iPod touch hebt, maar het voegt verder weinig toe aan het topic. Er is een importdraadje (over de iPhone) en daar blijft het ook bij, omdat dat het enige product is wat niet in Nederland te koop is.
[ Voor 64% gewijzigd door Hoedje op 05-02-2008 18:35 ]
Bij welke winkel heb je hem gekocht? Zit toch weer 20 dollar onder de adviesprijs, in euro's erg aantrekkelijk!keanu_ schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 17:35:
Krijg donderdag mijn iPod touchuit de USA.
$279,- = 188,- ^_^
Goed dat Apple met een 32GB versie komt
32GB begint een beetje door te komen bij de PMD's dus dit is een goede stap om de concurrentie te volgen. Hopelijk gaan hierdoor ook andere fabrikanten inzien dat het upgraden naar een 32GB speler zinvol is... aangezien veel fabrikanten vasthouden aan wat Apple biedt.
Verder is 32GB natuurlijk best wel zinvol als je een apparaat biedt wat ook goed meekan op het gebied van video. De prijs is wat hoog, maar ik denk dat deze upgrade vrij populair zal zijn. Aangezien ze relatief gezien vrij snel met een 32GB versie komen denk ik dat het veel mensen aantrekt die al een tijd wachten op andere high-capacity flash PMD's. Althans dat gevoel krijg ik wel als ik op verschillende fora rondkijk.
Verder is 32GB natuurlijk best wel zinvol als je een apparaat biedt wat ook goed meekan op het gebied van video. De prijs is wat hoog, maar ik denk dat deze upgrade vrij populair zal zijn. Aangezien ze relatief gezien vrij snel met een 32GB versie komen denk ik dat het veel mensen aantrekt die al een tijd wachten op andere high-capacity flash PMD's. Althans dat gevoel krijg ik wel als ik op verschillende fora rondkijk.
Enig idee wanneer de 32GB versie in de winkel komt te liggen?
Apple zegt dat deze eind van de week beschikbaar is voor resellers.
Verwijderd
Mijn Itouch wordt niet herkend doo (meerdere) pc geen usb geluidje niks
voor hetzelfde euvel heb il al een classic 160 gb gehad en nu dus deze itouch.
Hen`m zelf aan een apple gehangen op me werk iemand nog een tip vooradat ie weer naar apple gaat
Ik heb alle trucs van Apple site al uitgehaald .
voor hetzelfde euvel heb il al een classic 160 gb gehad en nu dus deze itouch.
Hen`m zelf aan een apple gehangen op me werk iemand nog een tip vooradat ie weer naar apple gaat
Ik heb alle trucs van Apple site al uitgehaald .
Verwijderd
Werkt dat trucje met die plaatsbepaling in Nederland, op een iPod Touch? Op de iPhone werkt het mbv het GSM signaal en Wifi punten van het bedrijf Skyhook. Op hun website staat de dekking die ze hebben in (o.a.) Nederland:
http://www.skyhookwireless.com/howitworks/coverage.php
Op het eerste gezicht zou het moeten kunnen (welliswaar alleen met wifi uiteraard), maar weet iemand hier meer van? Of woont er iemand in zo'n gebied wat gecovered is door Skyhook.
http://www.skyhookwireless.com/howitworks/coverage.php
Op het eerste gezicht zou het moeten kunnen (welliswaar alleen met wifi uiteraard), maar weet iemand hier meer van? Of woont er iemand in zo'n gebied wat gecovered is door Skyhook.
Ik heb er even mee zitten pielen, maar het heeft nog nooit gewerkt. Denk dat je in een specifiek gebied moet zitten hiervoor.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Amsterdam en een stukje Rotterdam moeten werken volgens die kaart.Chiron schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 22:31:
Ik heb er even mee zitten pielen, maar het heeft nog nooit gewerkt. Denk dat je in een specifiek gebied moet zitten hiervoor.
Het is heel creepy. Ik woon en werk in Amsterdam en de plaatsbepaling is heel nauwkeurig. Je klikt alleen op het 'locate me' icoon en tot op een paar meter nauwkeurig wordt een cirkel geplaatst met je locatie. Op Schiphol werkt het bij de gates niet meer, want daar kan Skyhook niet met zijn auto's komen.
Mensen nog iets gehoord over de actie om die upgrade gratis te maken?
Tijdje geleden had ik mijn signature gezet en heel veel volgden mij op dit forum,
maar heb er niets meer van gehoord.
Tijdje geleden had ik mijn signature gezet en heel veel volgden mij op dit forum,
maar heb er niets meer van gehoord.
Een aantal vragen:
- Is het mogelijk om Winamp op je Ipod Touch te zetten?
- Is er al wat gedaan met de makkelijke beschadiging van de achterkant?
- Zullen we een gezamelijke inkoopactie beginnen voor iPod Touch toestellen te importeren naar NL? (het scheelt namelijk ENORM in de prijs)
Voor wat betreft een inkoopactie: liever niet hier
In het verleden zijn dit soort acties dusdanig uit de hand gelopen, dat we ons hier niet meer de vingers aan willen branden. Zie ook Einde aan de Inkoopacties.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.