[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 83.305 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:00:
[...]

Ja hier wel de E-mails van planet blijven gewoon staan, en ik haal ze later nog een keer binnen met outlook.
Werk het ook dat als je de mails binnen haalt via je ipod ze ook als gelezen staan in gmail / outlook en andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hbokh schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:19:
[...]

Welke jailbreak-mogelijkheid heb je dan gebruikt?
iJailbreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu ook de Dev team JB manier via installer doen. Al had ik het gewoon via terminal gedaan. De dev team JB werkt ook zonder problemen met gekochte muziek van iTunes. De App pack heb ik via iJailbreak geinstalleerd en dat werkt ook zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akooi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 14:36
Na de 1.1.3 jailbreak heb kan ik niet meer op Nederlands instellen. Anderen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akooi schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:04:
Na de 1.1.3 jailbreak heb kan ik niet meer op Nederlands instellen. Anderen hier ook last van?
Nee werkt gewoon goed bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een antwoord gevonden voor Click and Buy (ideal) wannneer het van je account wordt afgetrokken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

akooi schreef op zondag 27 januari 2008 @ 21:04:
Ik ook. Heb de iBrick update gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akooi
  • Laatst online: 13-09 14:36
Aan het uitwisselen van copyrighted bestanden via GoT gaan we niet aan beginnen. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

[ Voor 74% gewijzigd door Daedalus op 27-01-2008 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pff, dat 1.1.3 jailbreaken schiet écht niet op. Ik doe alles wat er staat, maar hij doet niks. Is het uberhaupt al wel mogelijk 1.1.3 te jailbreaken vraag ik me nu af..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dev team JB kan wel 30 min duren terwijl je niks ziet gebeuren op je touch gewoon wachten tot die reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Eventjes een tijdje mee mogen prutsen zo een itouch, toch echt niks voor mij. Scherm valt me wat tegen gebruiksgemak ook (alhoewel dat ongetwijfeld na enkele dagen went) als MP3 speler te groot, voor de rest kan je er niet zoveel mee omdat je geen eigen software kan instaleren, snap dat niet echt van apple.

Ik blijf wel bij mijn acer N311

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 10:30:
Eventjes een tijdje mee mogen prutsen zo een itouch, toch echt niks voor mij. Scherm valt me wat tegen gebruiksgemak ook (alhoewel dat ongetwijfeld na enkele dagen went) als MP3 speler te groot, voor de rest kan je er niet zoveel mee omdat je geen eigen software kan instaleren, snap dat niet echt van apple.

Ik blijf wel bij mijn acer N311
Dat is natuurlijk prima. De iPod Touch is ook eigenlijk méér dan een MP3 speler dus ik vind zo'n scherm groot genoeg. Het is gewoon een multimedia apparaat met PDA trekjes en daarvoor lijkt hij me precies groot genoeg. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 12:03
Resinman schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:57:
Kan iemand mij vertellen wat de kwaliteit is van de bijgeleverde oordopjes van de touch? Heeft iemand ze vergeleken met andere dopjes van bv Sony, Sennheiser of Shure?
Even mijn vraag weer onder de aandacht brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resinman schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:19:
[...]

Ik kan ze vergelijken met m'n Creative 630 in-ear oordopjes en die zijn echt tig maal beter. De bijgeleverde oortjes kunnen slecht lage tonen weergeven en ze blijven bij mij ook extreem slecht zitten/doen pijn bij het dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Resinman schreef op maandag 28 januari 2008 @ 12:19:
[...]

Ik vind de bijgeleverde ook niet fijn. Ze zitten niet en ik hoor alles in mijn omgeving nog.
Ik gebruik zelf Sennheiser CX300 in-ear dopjes, en deze zijn vele malen beter. Je moet er wel een weekje aan wennen trouwens.

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Chiron

Moderator Discord
Over het algemeen zijn standaard meegeleverde dopjes gewoon brak, en Apple is daar geen uitzondering in.. krijg ook meer het idee dat mensen of te lui zijn om fatsoenlijke dopjes te kopen of juist ermee rondlopen omdat die witte dopjes zo hip zijn :p

Ik heb die van mij iig 10 seconden in gehad om es te checken of ze het deden, en sindsdien maar snel m'n Sharp MD-33 (ongeveer vergelijkbaar met de Sennheiser CX300) ingeplugd :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 11:54:
[...]

Dat is natuurlijk prima. De iPod Touch is ook eigenlijk méér dan een MP3 speler dus ik vind zo'n scherm groot genoeg. Het is gewoon een multimedia apparaat met PDA trekjes en daarvoor lijkt hij me precies groot genoeg. _/-\o_
Euh dat was eigenlijk mijn probleem het is een veredelde media speler die amper iets meer kan enkel de wifi die erop zit is misschien af en toe nuttig, maar voor de rest?

De iphone is dan veel beter qua apparaat. Daarom dat ik eigenlijk niet snap waarom ze het niet openstellen neem nu tom tom, zou toch goed zijn als dat op de itouch kon? Ereader nog iets dat ik gebruik en dat amper op itouch (of iphone) bestaat of deftig werkt.

Bij PDA's is dit niet beter (ms reader nooit gebruikt) maar wel ubook of mobipocket, en tomtom en talloze andere applicaties die gewoonweg gratis of amper iets kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:29:
[...]

Euh dat was eigenlijk mijn probleem het is een veredelde media speler die amper iets meer kan enkel de wifi die erop zit is misschien af en toe nuttig, maar voor de rest?

De iphone is dan veel beter qua apparaat. Daarom dat ik eigenlijk niet snap waarom ze het niet openstellen neem nu tom tom, zou toch goed zijn als dat op de itouch kon? Ereader nog iets dat ik gebruik en dat amper op itouch (of iphone) bestaat of deftig werkt.

Bij PDA's is dit niet beter (ms reader nooit gebruikt) maar wel ubook of mobipocket, en tomtom en talloze andere applicaties die gewoonweg gratis of amper iets kosten.
De standaard applicaties van versie 1.1.1 en 1.1.2 maken niet echt goed gebruik van de Touch. Versie 1.1.3 doet dit echter wel, en als je hem jailbreakt dan is er heel veel uit de iPod te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He he voor de mensen die Itunes Click and Buy account. Gaat als volgt tijdens het aanmaken van een itunes account. Optie Click and buy (3stappen ik heb gekozen voor ideal). Dan word er automatisch een account aangemaakt bij click and buy. Op die account staat

Betaling aan iTunes S.a r.l. volledig -17,99 EUR -- -17,99 EUR

Dit bedrag moet je storten op het Click and buy account via Ideal.
Zo kan het bij click and buy betaald worden.

account ook laten sluiten.

toch iemand gesproken bij click and buy

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:30:
[...]

De standaard applicaties van versie 1.1.1 en 1.1.2 maken niet echt goed gebruik van de Touch. Versie 1.1.3 doet dit echter wel, en als je hem jailbreakt dan is er heel veel uit de iPod te halen.
Ah ja? Geen idee welke versie die was niet op gelet, wat is er dan gewijzigd?
En jailbreaken dat is openstellen voor 3e partij software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In versie 1.1.3 (de nieuwste) krijg je dus de applicaties Mail, Weather, Earth, Notes en Stocks erbij. Deze maken allemaal goed gebruik van wi-fi. Door te jailbreaken kan je inderdaad 3rd party software erop zetten, wat ervoor zorgt dat je een enorm scala aan mogelijkheden erbij kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:49:
In versie 1.1.3 (de nieuwste) krijg je dus de applicaties Mail, Weather, Earth, Notes en Stocks erbij. Deze maken allemaal goed gebruik van wi-fi. Door te jailbreaken kan je inderdaad 3rd party software erop zetten, wat ervoor zorgt dat je een enorm scala aan mogelijkheden erbij kan krijgen.
Met wifi vind ik dat niet niet handig, dan is de Iphone met gprs beter .

En jailbreaken lijkt me iets niet echt van apple zelf? Dan blijf ik me afvragen waarom apple dat niet gewoon standaard mogelijk maakt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze gaan in Februari de SDK's uitbrengen, waardoor het mogelijk is voor 3rd party applications om software voor de iPod Touch en iPhone te gaan ontwikkelen. Dat jij wi-fi minder vindt dan gprs(?) is jouw goed recht, ik vind het echter ongelofelijk handig om op deze manier te kunnen internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 13:34:
He he voor de mensen die Itunes Click and Buy account. Gaat als volgt tijdens het aanmaken van een itunes account. Optie Click and buy (3stappen ik heb gekozen voor ideal). Dan word er automatisch een account aangemaakt bij click and buy. Op die account staat

Betaling aan iTunes S.a r.l. volledig -17,99 EUR -- -17,99 EUR

Dit bedrag moet je storten op het Click and buy account via Ideal.
Zo kan het bij click and buy betaald worden.

account ook laten sluiten.

toch iemand gesproken bij click and buy
maar als ik het goed begrijp kan je de apps al laten werken en het geld later (of nooit) af laten schrijven, sorry overmaken.

En trouwens ik had ook een click n buy voor itunes store en dat werd automatisch afgeschreven van mn bankrekening. Zonder ideal of ergens voor te tekenen of een code doorgeven die op je afschrift vermeld zou stana bij de 00.1 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:07:
Ze gaan in Februari de SDK's uitbrengen, waardoor het mogelijk is voor 3rd party applications om software voor de iPod Touch en iPhone te gaan ontwikkelen. Dat jij wi-fi minder vindt dan gprs(?) is jouw goed recht, ik vind het echter ongelofelijk handig om op deze manier te kunnen internetten :)
Als ik zelf moest kiezen wist ik het ook wel ;)
GPRS is echter wel weer overal toegankelijk in tegenstelling tot wifi. Als de iPhone umts/hspda had ging ik wel voor de iPhone denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:07:
Dat jij wi-fi minder vindt dan gprs(?) is jouw goed recht, ik vind het echter ongelofelijk handig om op deze manier te kunnen internetten :)
Ja? Waar doe je dat dan? Wifi is toch veel te betalen? Eigenlijk buiten thuis een heel klein beetje nog amper wifi gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:37:
[...]

Ja? Waar doe je dat dan? Wifi is toch veel te betalen? Eigenlijk buiten thuis een heel klein beetje nog amper wifi gebruikt.
Je bent een heel klein beetje te volgen moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die code heb ik nooit gezien musiqman. Maar wat jij zei (als ik het goed begrijp kan je de apps al laten werken en het geld later (of nooit) af laten schrijven, sorry overmaken. ) Dat is juist wat mensen hopen want dan krijg je de automatisch incasso achter je kont aan en dan moet je boetes betalen etc etc.

dus ik ben er maar achteraan aangegaan heb 17,99 gestort op de click and buy account en zij hebben dat weer gebruikt voor de openstaande 17,99.

Apple geeft clickandbuy de opdracht om er achteraan te blijven gaan totdat het geld is overgemaakt.

het is niet echt handig de CC is toch het best.

want je word hier ook geregt bij instanties etc etc.

heb me account daarom meteen gesloten naar de betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k995 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 14:37:
[...]

Serieus, nu volg ik je totaal niet meer?

Volgens mij heb ik zojuist mijn iPod gesloopt. Ik had de BossTool gebruikt om mijn iPod te "preppen" voor jailbreak 1.1.2, en nadat ik deze gewoon gedownload had, en mijn iPod via iTunes had geupdate, loopt mijn iPod vast. Wanneer ik hem aandoe blijft hij hangen op "Voer cijfercode in", met daarin zo'n draaind rondje, wat aangeeft dat hij aan het laden is. Vervolgens flikkert hij terug naar het lockscherm, en daarna weer naar "Voer cijfercode in" te gaan. Aan en uitzetten helpt niet, en ook de herstelmodus lijkt niet meer te activeren te zijn. Mijn pc herkent hem gewoon (want in de momentje dat ik het lockscherm zie, dat zie je dat batterij tekentje.

Dit is wel even flink en flink vervelend. Iemand een ideetje?

2 hartaanvallen later is het waarschijnlijk opgelost. 4(!) keer de computer herstarten en dan herstellen "did the trick". Nu maar even jailbreaken met die hap :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:07:
[...]

Serieus, nu volg ik je totaal niet meer?
Waar gebruik je wifi :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik wi-fi in mijn huis, ik ben geen imbiciel. Wi-fi kost echter geen geld, en dat is hetgeen, wat ik, met moeite, uit je post kan opmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:15:
Ik gebruik wi-fi in mijn huis, ik ben geen imbiciel. Wi-fi kost echter geen geld, en dat is hetgeen, wat ik, met moeite, uit je post kan opmaken :)
Buiten je huis kost het meestal wel geld hoor. En thuis dan gebruik ik liever de gewone PC, ieder zijn voorkeur he?

Hopelijk brengen ze wat goede applicaties uit voor een itouch of maken ze het open voor alles . Als mijn acer het ooit begeeft lijkt me wel geen slechte vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:11

dbzfan

Nee.

k995 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 15:35:
[...]

Buiten je huis kost het meestal wel geld hoor. En thuis dan gebruik ik liever de gewone PC, ieder zijn voorkeur he?

Hopelijk brengen ze wat goede applicaties uit voor een itouch of maken ze het open voor alles . Als mijn acer het ooit begeeft lijkt me wel geen slechte vervanger.
Wifi kost geen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
nee, alleen is t zo vervelend dat er idd zo goed als geen open netwerken zijn (helemaal in de trein of bus) dan heb je er geen **** aan. dan is gprs met een data aboo wel fijner. (nu nog een echt onbeperkte data bundel)

[ Voor 7% gewijzigd door musiqman op 28-01-2008 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Heb je dan zoveel open wifi netwerken in nederland? In belgie heb je er amper. Er zijn er wel veel beschikbaar maar daar moet je voor betalen, belgacom heeft zo een service : 10euro/30h per maand . Die hebben dan een 1000 tal hotspots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
Zojuist met mij eigen Credit Card een Invisible shield gekocht voor op mijn ipod touch. Ben benieuwd :)

Maar hoe zit dat toch met dat geluid van die ipod. Als ik hem aansluit in mijn auto op mijn Alpine radio klinkt hij super maar met dopjes vind ik het zo matigjes. Ik heb Shure c2 dopjes maar daar klinkt ie ook niet super mee. Nu heeft Bose van die dopjes voor 99eur en die kan je 14 dagen proberen.. daar denk ik over maar heeft iemand mss die dopjes al en kan je me er wat meer over vertellen? Ik vind een iAudio X5 toch vele malen beter klinken met Shure C2 dopjes dan de touch :S

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chopper_Rob
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-05 14:31
Ik probeer de nieuwe apps te kopen, maar ik krijg in de store geen optie om de update te kopen.

Als ik naar de pagina over de nieuwe software ga dan staat er onderin alleen een knop OK, geen knop om de software te kopen. Mijn iPod en iTunes zijn beide geupdate naar de laatste versies.
Ik heb bij mijn account gegevens ook mijn Click and Buy account gekoppeld aan mijn iTunes account.

Toen de update uitkwam kreeg ik wel elke keer een melding over de updatem, hier heb ik toen aangegeven dat ik er niet aan herinnerd wilde worden. (toen had ik wel de optie om te kopen)

Iemand enig idee wat de reden/oplossing kan zijn?

https://drinkwaterpunten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ook in dit topic (net als het iPhone topic) gaat een groot gedeelte van discussie over het jailbreaken. Dat is niet zo interessant voor de mensen die niet willen (of kunnen) jailbreaken, daarom willen we het afsplitsen naar een apart topic.

Hierbij dus het verzoek of iemand een topic wil openen over het jailbreaken van de iPod touch, waarbij de startpost duidelijke instructies bevat over het jailbreaken (how-to). Neem wel eerst even contact op met modje voor toestemming, zodat er geen dubbel werk verricht wordt ;).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
gisteren nog even wezen spelen met mijn i-touch en ik moet zeggen ik ben zo blij met mijn crystal clear case (zit als een 2e huid om de touch heen) ik was zelfs verbaasd om te zien dat het touchscreen nog steeds werkte..

wat ik me nu alleen afvraag.

bij de beschrijving van de touch zelf op de doost staat mail etc gewoon erbij maar blijkbaar moet je hier dus gewoon 20 € voor betalen.

nu vind ik dit opzich niet erg en het jailbraiken wil ik me nog niet aan wagen tot ze een goeie voor 1.1.3 hebben.

wat ik me eigenlijk afvroeg is wat gebruiken mensen om hun films/dvd/avi etc omzetten naar mpg4 (wat ondersteund de touch nou nog meer) en welke settings zijn voor jullie optimaal ?

op het moment gebruik ik TMPGenc en zet alles om naar mpeg-4 avc @ 592 x 448, 30 fps 1 pass constant bitrate.

ik vroeg me eigenlijk af of ik ook een hdtv opname kan overzetten voor de touch en dit dan via de bekende kabels op mijn hd tv af te spelen krimpt de touch het beeld nu wel of niet in ?

en natuurlijk (kabel heb ik nog niet) als ik op de site kijk dan zie ik dat de AV kabel gewoon simpel video out/en audio L + R heeft.. wat dus nooit hd content zal kunnen weergeven.

iemand dus een duidelijk antwoord met wat voor resolutie de i-touch nu beeld kan weergeven ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn ipod is ook iets raars aan de hand. Er zit een zwart/grijs achtige kader om alles heen. Het werkelijke beeldscherm is dus een klein beetje kleiner geworden. Het valt best op, dus denk dat ik hem maar op stuur naar apple.

Zijn er mensen die hem wel eens opgestuurd hebben en dus weten hoe lang dit ongeveer duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:58

RnB

Dat is normaal. ;)

Ik zag het pas toen ik buiten stond met mijn iPod, toen zag ik net als jij een soort kader om mijn beeldscherm heen. Binnen heb ik daar geen last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

angel00008 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:56:
wat ik me eigenlijk afvroeg is wat gebruiken mensen om hun films/dvd/avi etc omzetten naar mpg4 (wat ondersteund de touch nou nog meer) en welke settings zijn voor jullie optimaal ?
Ik gebruik tegenwoordig Deze tool voor het omzetten van video's.
Is nog wel in Beta fase schijnt, maar werkt hier prima.
Nadeeltje is dat de touch resolutie er nog niet standaard in staat (zou wel komen), maar je kan bij custom de formaten '480x320' intypen in het dropdown menu.

Werkt snel en goede kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Heb sinds vandaag ook een Touch 16GB, de "oude" versie. €349 bij Dixons, ik zou ook nog een €45 tegoedbon krijgen.

Wilde hem eigenlijk eerst op schiphol halen, maar mijn vriendin belde dat hij overal was uitverkocht. Hij koste daar trouwens €319,- (of was het nou 309, niet 100% zeker), bij een Europese vlucht ook mogelijk). Dus misschien wel interessant voor de mensen die binnenkort gaan vliegen.

Heb net die videoconversietool geinstalleerd, simpel te gebruiken en hele goede kwaliteit, super tip! Had zelf SUPER eerst gedownload maar deze geeft bij mij helaas errors en gaat niet encoden.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 15:22:
Dat is normaal. ;)

Ik zag het pas toen ik buiten stond met mijn iPod, toen zag ik net als jij een soort kader om mijn beeldscherm heen. Binnen heb ik daar geen last van. :)
Volgensmij is dit echt niet normaal want het is vrij duidelijk aanwezig, eerder viel het me niet op. Ik heb ook gebeld naar apple en ze komen hem ophalen. Als dit normaal is had hij het vast gezegd. Maar sowieso had ik een ruisprobleem dus dat kan ook verholpen worden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Ah okay, dan zal jij mss toch iets ander hebben dan ik.
Maar veel succes dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Er staan bestanden op m'n iPod die ik naar m'n pc wil kopieëren.
Hij is gejailbreaked... heb er een gba emulator opstaan en wil de save game van 1 van m'n spellen overzetten naar m'n pc.

Ik gebruik GlobalSCAPE CuteFTP.
Als ik nu dan een bestand van m'n iPod naar m'n pc wil zetten geeft hij het volgende aan:
You must be an administrator or have the appropiate permissions to perform this operation. Folder: ''''.

Is er een mogelijkheid om die bestanden toch op m'n pc te kopieëren?

EDIT: Laat maar... heb zelf al een manier gevonden die heel erg voor de hand lag.

Gewoon bij m'n local drives links in CuteFTP naar de file gaan waar ik het bestand heen wil kopieëren en dan erin slepen. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2008 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Hoe testen jullie de pixels van het schermpje? Is daar een speciaal programmaatje voor? Ik las ook iets over het horen van een ruis. Hoor je deze als er nu wel of geen geluid door de dopjes komt? Zijn er voor de rest nog andere "kinderziektes" wat wel vaker voorkomt bij de touch en waar je even op moet letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ron!n schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:34:
Heb net die videoconversietool geinstalleerd, simpel te gebruiken en hele goede kwaliteit, super tip! Had zelf SUPER eerst gedownload maar deze geeft bij mij helaas errors en gaat niet encoden.
Ja ik vond em ook wel handig :)

Binnenkort komen de juiste touch resoluties er ook standaard in. Wel zo handig :D

Welke kwaliteit heb je gebruikt voor video? ik vind lager dan 768kbps niet echt mooi meer. Maar de stap naar 1200kbps is misschien iets te groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Na mijn ipod 2 weken geleden ingeleverd te hebben bij de mediamarkt met de melding dat mijn wifi het niet deed, heb ik hem nu terug! Ik heb een nieuwe gekregen omdat de oude 'niet te repareren' was.

En de wifi antenne doet het nu wel goed, vind hier aardig wat netwerkjes in de buurt. Maar deze post heeft ook nog een reden: Ik krijg geen internetverbinding. Ik kan met mijn ipod dus wel op het lokale netwerk hier komen, alleen krijg ik gewoonweg geen internettoegang. Zowel Safari als Youtube geven een melding dat ze niet kunnen connecten. Daarnaast viel het mij ook op dat er geen wifi icoontje bovenin mijn scherm staat.

Iemand bekend met dit probleem? Overigens werkt het wifi wel gewoon op alle laptops hier in huis, daar ligt het niet aan.

Het is opgelost, na het manually aanmaken van een ip op de router met het bijbehorende mac adres, draait het als een zonnetje :)

[ Voor 8% gewijzigd door FrostXL op 29-01-2008 19:38 ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag na 4.5 jaar trouwe dienst mijn ipod mini 1G vervangen door een ipod touch 8 Gb.
Toen ik hem uitpakte en aan mijn computer hing kwam ik echter tot de conclusie dat er zich een donkere vlek in mijn scherm bevindt. Ik dacht eerst dat dit van het folie kwam dat ik er toen nog op had zitten maar na deze verwijdert te hebben zat de vlek er nog steeds.

Het is een lichte vlek links-midden van het scherm en deze is het best te zien bij een witte of lichte achtergrond. Je moet aardig je best doen om hem direct te zien maar als ik een poosje aan het surfen/browsen ben begin ik mij er toch aardig aan te ergeren. Ik heb getracht foto´s te maken maar hierop is de vlek niet duidelijk te zien.

Ik heb wel eens gelezen dat er bij de release van de touch enkele gebruikers met soortgelijke problemen waren maar ik heb er de laatste paar weken op dit forum niemand over gehoord.

Weet iemand of dit onder garantie valt of ben ik in de spreekwoordelijke aap gelogeerd?

bij voorbaat dank :)

p.s. Op de verpakking van de touch staat de albumcover van Macy Gray - Big misschien zegt dit wat over de ''lichting''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:37
kan iemand mij vertellen hoe de ipod touch fotos laat zien? ik weet dat hij in kan zoomen maar ook dat itunes de plaatjes resized. weet iemand naar welke resolutie itunes de plaatjes veranderd?

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
iTunes resized de foto's zodat ze optimaal zijn voor weergave op je iPod touch (en op je TV via de TV out). Dit werkt overigens op dezelfde wijze voor zowel de iPhone als de iPod touch. De foto's worden geresized naar een resolutie van 640*480 met een grote van 660 kb. Op deze manier is performance optimaal en kun je toch nog (iets) inzoomen zonder al teveel kwaliteitsverlies. Dit en veel meer is te vinden in de Complete Guide to Displaying Photos on iPod + iPhone (11/2007).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Verwijderd schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:01:
Weet iemand of dit onder garantie valt of ben ik in de spreekwoordelijke aap gelogeerd?
Garantie? Ik zou hem meteen terug brengen en een nieuwe eisen. Een scherm moet er perfect uitzien, geen rare vlekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Ik heb een probleem met artwork. Als ik in iTunes artwork heb toegevoegd via de "get album artwork" optie, dan wordt dit artwork ook netjes getoond op de Touch. Maar als ik in iTunes zelf een afbeelding heb gesleept naar een album/song, dan laat de Touch geen afbeelding zien. Vergeet ik soms iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CAFC1905 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 11:27:
Ik heb een probleem met artwork. Als ik in iTunes artwork heb toegevoegd via de "get album artwork" optie, dan wordt dit artwork ook netjes getoond op de Touch. Maar als ik in iTunes zelf een afbeelding heb gesleept naar een album/song, dan laat de Touch geen afbeelding zien. Vergeet ik soms iets?
Wat ik altijd doe is in de libary de songs aanpassen en dan pas naar mn ipod slepen. Soms verwijder ik ze dus van mijn ipod en sleep ze opnieuw vanuit de libary. Weet ik zeker dat het goed gaat. Hoop dat het zo werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een vraagje van mij tussendoor. Stel dat ik om de één of andere reden mijn ipod moet herstellen via itunes. Herstelt die dan ook automatisch weer de januari apps die ik gekocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Kan iemand mij vertellen of er uberhaupt winkels zijn (niet online) die de "nieuwe" touch verkopen van €369,-? Hier ben ik er nog geen een tegengekomen (Dixons, MM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Men gaat pas de /B versie verkopen als de /A versie op is. Maar waarom wil je perse de /B versie? Qua prijs maakt het uiteindelijk allemaal niet uit en de functionaliteit is exact hetzelfde.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
Daedalus schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:46:
Men gaat pas de /B versie verkopen als de /A versie op is. Maar waarom wil je perse de /B versie? Qua prijs maakt het uiteindelijk allemaal niet uit en de functionaliteit is exact hetzelfde.
Dat is waar, ik ga dan ook gewoon een /A halen. Ik vroeg het me af aangezien ik nergens de " nieuwe" ben tegengekomen, behalve online dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montigny
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb net een USB lader voor m'n touch binnen gekregen.
Zo zwarte van 5,95 (eBay & Marktplaats) alleen deze laad voor geen meter.
Iemand ervaring met deze lader en of weet of deze wel geschikt is voor de touch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, dit is vreemd, als ik in het muziek afspeelscherm (dus met volumeregelaar, coverart etc.) dubbel op de Home knop druk kom ik in phone.app :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets wat niet met de ipod te maken heeft, maar kijk het prijsverschil van Apple tv in de Nederlandse (€299) en en in de US ($229) store :| :o :|

Je stelt zelf al dat het niets met de iPod touch te maken heeft, post het dan in het goede topic: [Apple TV] Discussietopic deel 1. Overigens is er een goede reden voor het prijsverschil ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Hoedje op 30-01-2008 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Weet iemand of het mogelijk is om die irritantie woord verbeteraar in safari uit te zetten? Het werkt echt heel iritant als ik even een mailtje aan het typen ben ofzo.

[ Voor 0% gewijzigd door FrostXL op 30-01-2008 19:21 . Reden: typo ]

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat je bij een gejailbreakte versie 1.1.1, een bepaald iets kon downloaden van de installer waarmee je het kon in en uitschakelen. Hoe dat met 1.1.2 zit, dat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

In hoeverre is de (officiële 1.1.3) Maps applicatie eigenlijk offline bruikbaar? De routeplanner is harstikke handig, maar kan je dan ook onderweg gebruik maken van dat ding, en steeds op dat "volgende stap" knopje drukken enzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Ik had vanavond wat tijd over, dus dacht ik me maar eens te gaan vermaken met het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 (jailbreak) maar bij de stap van 1.1.1 naar 1.1.2 loop ik al vast. Nadat ik de OktoPrep heb geïnstalleerd in 1.1.1 en een shift restore doe naar 1.1.2 om vervolgens de windows.bat file te draaien kom het met de melding dat het apparaat niet gevonden kan worden, dit krijgt ik zowel op mn laptop als pc...

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Civic519 schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 19:57:
Ik had vanavond wat tijd over, dus dacht ik me maar eens te gaan vermaken met het updaten van 1.1.1 naar 1.1.3 (jailbreak) maar bij de stap van 1.1.1 naar 1.1.2 loop ik al vast. Nadat ik de OktoPrep heb geïnstalleerd in 1.1.1 en een shift restore doe naar 1.1.2 om vervolgens de windows.bat file te draaien kom het met de melding dat het apparaat niet gevonden kan worden, dit krijgt ik zowel op mn laptop als pc...

Iemand een idee?
Je moet shift+bijwerken doen. Shift+restore maakt alle veranderingen ongedaan die je eerder hebt uitgevoerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zopas de apps gekocht via Itunes met visa.
Weet iemand hoelang hoelang het duurt voor die erop komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:08:
[...]

Je moet shift+bijwerken doen. Shift+restore maakt alle veranderingen ongedaan die je eerder hebt uitgevoerd ;)
Juist! dat is het bedankt ik vroeg me al af of er verschil in zat :)

--

nice het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 17:51
Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 20:52:
Ik heb zopas de apps gekocht via Itunes met visa.
Weet iemand hoelang hoelang het duurt voor die erop komen?
Die moeten er gelijk opstaan, misschien nog even syncen, maar meer is er niet voor nodig. Ze hoeven zelfs niet overgezet te worden want ze zitten in firmware 1.1.3 meegeleverd. Met het kopen van de apps activeer je die functies alleen maar.

[ Voor 35% gewijzigd door Jeroen Sack op 30-01-2008 21:13 . Reden: Verstuur knop geklikt voordat ik ook maar iets geschreven had ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Ik heb hier een iPod Touch, 16 gb, een docking station, en de AV-cable van apple. Ik filmpje erop gezet, ik denk ff lekker filmpje kijken op de tv. Kabel in de dock, iPod erin, AV-cable ook weer de tv in, rood bij rood etc, maar hij doet het niet. Geluid wel, beeld niet. Daarna ook een S-Video kabel ernaast ingeplugged, maar werkt nog steeds niet. TVsignaal in instellingen op PAL, breedbeeld uit, voor de rest geen instellingen voor TVuit, of kijk ik ergens overheen? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De iPod touch werkt alleen met de Apple Component AV Cable of de Apple Composite AV Cable, eventueel in combinatie met een Apple Universal Dock. Het werkt dus niet met een iPod AV Cable of een iPod Universal Dock. Zie iPod and iPhone: TV Out support voor een overzicht.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Me vriend heeft dat ook, dat komt omdat je de verkeerde dock hebt gekocht. Alleen de nieuwe docks werken met de nieuwste ipods als het om beeld gaat. Geluid doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Pfft, zo;n nieuwe zal wel weer 40e kosten? Of zijn er nog andere (lees goedkopere) mogelijkheden?

Dit is hem, 49euro. Toch aan de prijzige kant...

[ Voor 50% gewijzigd door mat.hi.as op 30-01-2008 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sackie schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 21:10:
[...]

Die moeten er gelijk opstaan, misschien nog even syncen, maar meer is er niet voor nodig. Ze hoeven zelfs niet overgezet te worden want ze zitten in firmware 1.1.3 meegeleverd. Met het kopen van de apps activeer je die functies alleen maar.
Ik heb ze nu :P

Alleen nog een vraagje, via gmail kan ik mails versturen en ontvongen.
Kan je ook via een hotmail mails verstuen en ontvangen op je ipod, bij mij lukt dat niet? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe je mail.app met hotmail kan laten werken staat ergens in dit topic beschreven. Ik raad je alleen wel aan om gmail te gebruiken. Gmail heeft namelijk IMAP support, wat ervoor zorgt dat je mail altijd gesynchroniseerd is met je online client. Dus als je vanaf je ipod een mailtje stuurt kan je dat online tussen de verzonden berichten terugvinden.
Hotmail heeft dit niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Nu online
Het enige vervelende is dat online mn mailtje ongelezen blijft als ik hem op mn iPod bekijk. Af en toe alle mailsgelezen op mn iPod, krijg je ze allemaal nog n keer op je computer :( Of heb ik ergens wat verkeerds ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:23:
Hoe je mail.app met hotmail kan laten werken staat ergens in dit topic beschreven. Ik raad je alleen wel aan om gmail te gebruiken. Gmail heeft namelijk IMAP support, wat ervoor zorgt dat je mail altijd gesynchroniseerd is met je online client. Dus als je vanaf je ipod een mailtje stuurt kan je dat online tussen de verzonden berichten terugvinden.
Hotmail heeft dit niet
Inderdaaad daar was ik ook naar opzoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:49

BreeeZe

Devt

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 17:54:
Hey, dit is vreemd, als ik in het muziek afspeelscherm (dus met volumeregelaar, coverart etc.) dubbel op de Home knop druk kom ik in phone.app :?
Grappig :)
Ik heb het idd ook :D

Is jouw Touch gejailbreaked?
De mijne draait een gejailbreakte 1.1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
mat.hi.as schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 09:03:
Het enige vervelende is dat online mn mailtje ongelezen blijft als ik hem op mn iPod bekijk. Af en toe alle mailsgelezen op mn iPod, krijg je ze allemaal nog n keer op je computer :( Of heb ik ergens wat verkeerds ingesteld?
Als je je mail nog een keer synchroniseerd staat hij op de server ook gelezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Sinds gisteren ook een Touch 16G.
Zijn er nog oordoppen die iemand mij kan aanraden? I heb op dit moment Koss in ear phones

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Heb zelf de SE110 van Shure inclusief de Touch en ik ben uitermate tevreden over de geluidskwaliteit. :)
Ik hoor verhalen over het dof zijn of te weinig bass met deze dopjes, maar ik heb daar absoluut geen last van. Had hiervoor de CX300 van Sennheiser en deze zijn echt vele malen beter. Ik hoor veel meer details en de bass overheerst niet zoals bij de Sennheisers.

Oftewel, ik kan je deze dopjes aanraden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
iemand al ervaring met de voorkant samen met de invisibleSHIELD? Werkt het touch screen nog even goed etc?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Ik gebruik zelf de Voicetronic in ears. Zowel zakelijk als prive.

Erg fijn geluidje uit je touch zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
KappeNou schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:28:
iemand al ervaring met de voorkant samen met de invisibleSHIELD?
Ik heb gisteren een invisibleSHIELD Full Body Shield for iPod Touch ontvangen:

http://img218.imageshack.us/my.php?image=iscb4.jpg

Vanavond naar de stad om een touch te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:40:
Heb zelf de SE110 van Shure inclusief de Touch en ik ben uitermate tevreden over de geluidskwaliteit. :)
Ik hoor verhalen over het dof zijn of te weinig bass met deze dopjes, maar ik heb daar absoluut geen last van. Had hiervoor de CX300 van Sennheiser en deze zijn echt vele malen beter. Ik hoor veel meer details en de bass overheerst niet zoals bij de Sennheisers.

Ik had ook cx300 doppen maar sinds kerst heb ik cx95 doppen van sennheiser en het geluid dat er uit komt vind ik erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Laatst online: 19-05-2022
Resinman schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:30:
[...]

Ik heb gisteren een invisibleSHIELD Full Body Shield for iPod Touch ontvangen:

http://img218.imageshack.us/my.php?image=iscb4.jpg

Vanavond naar de stad om een touch te halen :)
Vertel je even hoe of dat werkt met een invisibleSHIELD erop? Ik wil weten of het touch scherm nog zo werkt als zonder shield.

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
marcellux schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:05:
[...]Vertel je even hoe of dat werkt met een invisibleSHIELD erop?
Zal ik doen.

Vanavond een touch gekocht, uitgepakt, aangezet en hij mag morgen meteen weer terug voor een ander. Er zit een soort witkleinstukje stof ter grote van 1.5 pixel onder het glasplaatje. Goed te zien op een zwarte achtergrond. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reef_91 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 14:40:

Ik had de Shure E2c ik ben nu overgestapt op de SE210-k en het geluid is echt super, genoeg bass en de helderheid van het geluid is echt heel erg goed. Het is dan trouwens wel aan te raden om minimaal 320kbps mp3's te hebben :9.

Het kost wat maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Laatst online: 19:37
ik zie in de startpost en op de applewebsite deze features staan:

Wi-Fi
Safari Webbrowser
YouTube
iTunes Wi-Fi Music Store
Starbucks
Mail
Google Maps
Weer
Notities
Aandelen

nou ken ik 3 mensen met een ipod touch en deze hebben ook allemaal een kalender/agenda app erop staan. die functie zou ik enorm vaak gebruiken maar waarom wordt deze nergens aangegeven? lijkt me toch dat ik niet de enige ben die dat handig vind.

Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Iemand wees me net op een leuke app voor (gejailbreakede) iPhone's en Ipod Touchs:

een Guitaar-simulatie:
http://nl.youtube.com/watch?v=zf9c5IxAB74
http://code.google.com/p/pocketguitar/

Afbeeldingslocatie: http://f.hatena.ne.jp/images/fotolife/k/kstn/20080119/20080119182734.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door RM-rf op 01-02-2008 10:09 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leecher schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 08:41:
nou ken ik 3 mensen met een ipod touch en deze hebben ook allemaal een kalender/agenda app erop staan. die functie zou ik enorm vaak gebruiken maar waarom wordt deze nergens aangegeven? lijkt me toch dat ik niet de enige ben die dat handig vind.
Die komt van de iPhone en alleen gejailbreakte iPods kunnen dat draaien. Verder kunnen we je helaas niet helpen aan die app te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Sinds 1.1.2 heb je op een iPod touch ook gewoon een volledige agenda functie. Zie ook iPod touch - Overzichshandleiding, pagina 53.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:35:
[...]

Die komt van de iPhone en alleen gejailbreakte iPods kunnen dat draaien. Verder kunnen we je helaas niet helpen aan die app te komen.
Nee hoor, ik heb mn ipod nog altijd niet gejailbreaked, en gebruik mn iCal al wel intensief, al ontbreken er wel een hoop functionaliteiten waarvan ik hoop dat ze er nog bijkomen (bv group-entries, toewijzen van contacten, weergeven verjaardagen e.d.)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dat geval heb ik geen idee waarom leecher de kalender app niet heeft, ik heb al sinds aanschaf een gejailbreakte dus ik ging er van uit dat hij daar vandaan kwam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 10:50:
In dat geval heb ik geen idee waarom leecher de kalender app niet heeft
ergens heb ik de indruk dat die user niet zozeer géén 'iCal' app heeft maar in zn geheel (nog) geen Touch maar misschien dit overweegt en daarom in de Openingspost zocht naar de specifieke toepassingsmogelijkheden van en Applicaties op de Touch :) ;)

Eigenlijk zou ik ook van mening zijn dat de iCal gewoon vermeld moet worden want het is een handig extraatje, maar misschien wel met de aantekening dat deze eigenlijk te beperkt is qua mogelijkheden om er PDA-functionaliteiten aan toe te schrijven, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Laatst online: 00:10

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik heb iCal toegevoegd aan de topicstart: het is inderdaad een nieuwe functie, alleen omdat de nadruk daar niet op lag bij de introductie van de iPod ben ik hem vergeten toe te voegen. Bij deze heb ik dat alsnog gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Weet iemand hoe dat ding van Starbucks werkt?

Was laatst op schiphol voor mn werk. Denk er net aan.ik had trowuens al een agenda en contacts functie voor de laatste update (en niet gejailbraked)

[ Voor 31% gewijzigd door musiqman op 01-02-2008 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
RM-rf schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:19:
[...]

ergens heb ik de indruk dat die user niet zozeer géén 'iCal' app heeft maar in zn geheel (nog) geen Touch maar misschien dit overweegt en daarom in de Openingspost zocht naar de specifieke toepassingsmogelijkheden van en Applicaties op de Touch :) ;)

Eigenlijk zou ik ook van mening zijn dat de iCal gewoon vermeld moet worden want het is een handig extraatje, maar misschien wel met de aantekening dat deze eigenlijk te beperkt is qua mogelijkheden om er PDA-functionaliteiten aan toe te schrijven, helaas.
Het doet niets meer of minder dan bijv. de agenda in Windows Mobile en Symbian. Afgezien van de puntjes die jij opnoemt. Het zal daarom voor de meeste mensen ruimschoots voldoen :). Ik zou ook niet weten waarom je het dan geen PDA functionaliteit zou mogen toeschrijven. Hooguit misschien omdat er nog geen syncbare to-do applicatie is.

Wat bedoel je eigenlijk met group-entries? Exchange functionaliteit?

[ Voor 43% gewijzigd door Hoedje op 01-02-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
marcellux schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 21:05:
[...]

Vertel je even hoe of dat werkt met een invisibleSHIELD erop? Ik wil weten of het touch scherm nog zo werkt als zonder shield.
Dat was ook mijn vraag :9 Ik heb net een filmpje gevonden >klik< werkt gewoon perfect :D

>PC specs<

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.