Nee, de iPods in de John Lennon verpakking hebben niet perse de laatste update. Die verpakking wordt al een tijdje gebruikt.donaldo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:51:
Ik ben van plan deze week een iPod touch te kopen. De aanbieding van dixons.nl geldt trouwens ook voor de vestigingen. 8GB voor 259 euro met waardebon van 35 euro als je een oude walkman oid inlevert en dan ook nog 500 extra airmiles. In de winkel wisten ze niets van de updates. Mijn vraag is daarom:
Kun je aan de verpakking zien of het een nieuwe versie met de updates is of niet (zegt John Lennon op de verpakking iets)? Of alleen aan het typenummer?
Alle iPod Touches die voor 259,- danwel 349,- worden verkocht hebben nog de ''oudere'' firmware. Zodra alle filialen alleen maar iPods met de nieuwe firmware hebben worden de prijzen weer gelijk getrokken met de Apple prijs. Dus, wil je een iPod Touch en hoef je die update niet per se te hebben, dan raad ik je aan om er nu eentje te kopen.donaldo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:51:
Ik ben van plan deze week een iPod touch te kopen. De aanbieding van dixons.nl geldt trouwens ook voor de vestigingen. 8GB voor 259 euro met waardebon van 35 euro als je een oude walkman oid inlevert en dan ook nog 500 extra airmiles. In de winkel wisten ze niets van de updates. Mijn vraag is daarom:
Kun je aan de verpakking zien of het een nieuwe versie met de updates is of niet (zegt John Lennon op de verpakking iets)? Of alleen aan het typenummer?
Je kunt het alleen zien aan het modelnummer. Als het modelnummer eindigt op /A, dan is het de 'oude', als het eindigt op /B dan is het de nieuwe.donaldo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:51:Kun je aan de verpakking zien of het een nieuwe versie met de updates is of niet (zegt John Lennon op de verpakking iets)? Of alleen aan het typenummer?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ter bevestiging: Nee, mijn iPod Touch heeft ook John Lennon verpakking maar niet de nieuwe applicaties.donaldo schreef op maandag 21 januari 2008 @ 21:51:
Metal up your ass
Verwijderd
Hmm, zit er toch over te twijfelen om er een te kopen. Die update kost anders...20 euro ofzo?Moejo schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:21:
[...]
Alle iPod Touches die voor 259,- danwel 349,- worden verkocht hebben nog de ''oudere'' firmware. Zodra alle filialen alleen maar iPods met de nieuwe firmware hebben worden de prijzen weer gelijk getrokken met de Apple prijs. Dus, wil je een iPod Touch en hoef je die update niet per se te hebben, dan raad ik je aan om er nu eentje te kopen.
Verwijderd
Hehe oke
Maar ik weet het nog niet zeker of ik er een moet kopen. Het lijkt me echt een geweldig apparaat maar ik vraag me af of ik het die ruim 200 euro waard vind. Ik kan ook nog even afwachten, ik wil wel graag dat ik er radio mee kan luisteren (.PLS bestanden) en .ASX (voor streaming video) kan kijken. Zou dit gemaakt kunnen worden met behulp van de naderende SDK van Apple?
Radio weet ik wel zeker, aangezien dat nu ook al kan met jailbreaken. Streaming video weet ik niet, waarschijnlijk wel.
Ook ik sta op het punt om een iPod touch te kopen. Nu heb ik nog een aantal vragen:
1. Is het enige verschil tussen de nieuwe en oude modellen dan de eerste met applicaties word geleverd? Of is het een revisie van het oude model en wellicht een betere keuze?
2. Wat is het grootste verschil tussen een normale winkel en een Apple Premium reseller op het gebied van garantie?
Als ik het dus goed begrijp eindigen de 'oude' modellen op /A en kosten € 349.00 (16gb) (exclusief nieuwe apps) en eindigen de nieuwe modellen op /B en kosten € 369.00 (16gb) (inclusief nieuwe apps).Daedalus schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 00:25:[...]Als het modelnummer eindigt op /A, dan is het de 'oude', als het eindigt op /B dan is het de nieuwe.
1. Is het enige verschil tussen de nieuwe en oude modellen dan de eerste met applicaties word geleverd? Of is het een revisie van het oude model en wellicht een betere keuze?
2. Wat is het grootste verschil tussen een normale winkel en een Apple Premium reseller op het gebied van garantie?
Het enige verschil zijn de applicaties. Voor de rest is er niets aan veranderd.Resinman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 01:48:
In principe is er geen verschil qua garantie. Het enige is alleen dat als je iPod gerepareerd moet worden, een normale winkel je of doorstuurt naar een APR (waar je dan vaak servicekosten moet betalen), of je bent 'm 3 tot 6 weken kwijt. Bij een APR is een iPod meestal binnen 2 tot 3 dagen gerepareerd.2. Wat is het grootste verschil tussen een normale winkel en een Apple Premium reseller op het gebied van garantie?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Hey ervaren itunes gebruikers.
Ik lees al vaak dit forum en dat heeft mij zover gekregen een ipod touch te kopen. wat een geweldig ding!
Nu zit ik echter met een probleem. Ik heb me gewoon geregistreerd bij itunes en apple zoals iedereen dat de eerste keer deed. Vervolgens wilde ik de januari software update kopen en dit heb ik gedaan via Click & Buy. Gegevens in gevult dat ik via IDEAL wilde betalen (maar niet mijn rek nr en pin etc) en toen ging hij automatisch terug naar itunes en begon hij de software update te downloaden. En die heb ik nu ook werkende. Alleen is er dus nooit iets afgeschreven op mijn rekening? Als ik nu inlog bij click and buy zie ik het volgende:
22.01.2008 Incasso van Bankrekening (automatische afschrijving) openstaand 18,98 EUR -- 18,98 EUR
Ik heb alwel mn bankrek 'geverivierd' via de code die ik kreeg bij die 0.01 cent op mijn rabobank rekening. Maar alsnog heb ik nog niks betaald.
Iemand een iedee hoe ik moet betalen en hoe dat wordt verrekend? en wanneer?
Heel erg bedankt alvast want ik snap er niks van
ps. ik heb al het click & buy telefoon nr gebeld maar die mensen nemen nooit op
Ik lees al vaak dit forum en dat heeft mij zover gekregen een ipod touch te kopen. wat een geweldig ding!
Nu zit ik echter met een probleem. Ik heb me gewoon geregistreerd bij itunes en apple zoals iedereen dat de eerste keer deed. Vervolgens wilde ik de januari software update kopen en dit heb ik gedaan via Click & Buy. Gegevens in gevult dat ik via IDEAL wilde betalen (maar niet mijn rek nr en pin etc) en toen ging hij automatisch terug naar itunes en begon hij de software update te downloaden. En die heb ik nu ook werkende. Alleen is er dus nooit iets afgeschreven op mijn rekening? Als ik nu inlog bij click and buy zie ik het volgende:
22.01.2008 Incasso van Bankrekening (automatische afschrijving) openstaand 18,98 EUR -- 18,98 EUR
Ik heb alwel mn bankrek 'geverivierd' via de code die ik kreeg bij die 0.01 cent op mijn rabobank rekening. Maar alsnog heb ik nog niks betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2008 12:34 ]
Verwijderd
och , als ze er niet achter vragen, gewoon niets doen
lijkt me wel dat ze jou instructies moeten geven ofzo?
lijkt me wel dat ze jou instructies moeten geven ofzo?
Wat ik mij afvraag he. Als je een laptop met batterij aan de stroom hangt en er lekker dagen lang aan werkt, is dat opzich niet lekker voor de batterij. Nu heb ik mijn touch op de PC aangesloten en speel ik via Itunes lekker mijn muziek op mijn werk af. Effectief wordt de touch dus continu geladen. Zou dit ook nadelig zijn voor de batterij (duur)? Of werkt het princiepe niet zo ?
Verwijderd
Het is een automatische afschrijving, dus je hoeft helemaal niks te bevestigen met rek.nr. of pincode of whatever. Je hebt misschien bij het aanmaken van je account al je bankgegevens ingevuld zodat die automatisch gebruikt worden? Ik neem aan van wel want je hebt het over het verifieren van je rekening. Ik gebruik Click&Buy zelf niet, maar ik neem aan dat er zo iets gaande is. De afschrijving verschijnt vanzelf op je rekeningafschrift of in je internetbankieren.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 12:30:
Hey ervaren itunes gebruikers.
Verwijderd
Vraagje over de nieuwe mail applicatie van de ipod touch:
Is het hierbij mogelijk om de emails binnen te halen maar op de webserver van je provider achter te laten (zoals je dat ook kunt instellen bij Outlook)?
Is het hierbij mogelijk om de emails binnen te halen maar op de webserver van je provider achter te laten (zoals je dat ook kunt instellen bij Outlook)?
Dat gebeurt volgens mij automatisch als je IMAP hebt aanstaan.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:34:
Ik gebruik de mail app voor mijn gmail account (daar heb ik IMAP enabled) en dus blijven de mailtjes netjes op de server.
Verwijderd
Bedankt voor je reactie.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:31:
[...]
Het is een automatische afschrijving, dus je hoeft helemaal niks te bevestigen met rek.nr. of pincode of whatever. Je hebt misschien bij het aanmaken van je account al je bankgegevens ingevuld zodat die automatisch gebruikt worden? Ik neem aan van wel want je hebt het over het verifieren van je rekening. Ik gebruik Click&Buy zelf niet, maar ik neem aan dat er zo iets gaande is. De afschrijving verschijnt vanzelf op je rekeningafschrift of in je internetbankieren.
Ik vraag me dan alleen af wanneer dat gaat gebeuren (die afeschrijving). En ik had die software al gedownload voordat ik mijn rekening geverifierd had. dat vind ik raar. Zonder dat er een pincode etc aan te pas komt? Zijn er mischien click & Buy gebruikers hier die dit kunnen bevestigen?
Verwijderd
Stort het op mijn rekening dan maak ik het wel voor je over naar Apple....Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:15:
[...]
dat is voor mij geen oplossing natuurlijk. Wil het wel correct afhandelen
Verwijderd
Lijkt me niet erg praktisch voor de batterij. Tuurlijk werkt het eerst nog prima, maar op de lange termijn kan de accu wel achteruit gaan (dat is tenminste mijn ervaring met andere mobiele apparaten)Notna schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:21:
Wat ik mij afvraag he. Als je een laptop met batterij aan de stroom hangt en er lekker dagen lang aan werkt, is dat opzich niet lekker voor de batterij. Nu heb ik mijn touch op de PC aangesloten en speel ik via Itunes lekker mijn muziek op mijn werk af. Effectief wordt de touch dus continu geladen. Zou dit ook nadelig zijn voor de batterij (duur)? Of werkt het princiepe niet zo ?
Bedankt Daedalus, dat is dan duidelijk.
Zijn er hier bezitters welke geen beschermhoesje gebruiken voor het Touch? Zelf zou ik liever ook geen beschermhoesje gebruiken.
Nu kwam ik het volgende tegen:
ISKIN iPod Touch hoesje

Zijn er hier bezitters welke geen beschermhoesje gebruiken voor het Touch? Zelf zou ik liever ook geen beschermhoesje gebruiken.
ISKIN iPod Touch hoesje

Nu kan ik geen goede foto vinden op internet. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet? Of heeft er misschien iemand een tip over een beschermhoesje welke ontzettend dun is, zo dun alsof je hem niet eens ziet.Wanneer je een bescherming zoekt voor je iPod Touch zonder dat deze veel dikker wordt, gebruik dan deze Iskin skin. De Iskin Touch skin is slechts 0,5 mm dik en gemaakt van siliconen. Je bescherm je iPod Touch tegen stof en krassen. De bedieningsknoppen zijn normaal te gebruiken en er is een uitsparing voor de hoofdtelefoon.
Verwijderd
Ja hier wel de E-mails van planet blijven gewoon staan, en ik haal ze later nog een keer binnen met outlook.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 13:34:
Nou, ik vind dat fabrikant iSkin toch voldoende informatie heeft neergezet...Resinman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:48:
Nu kan ik geen goede foto vinden op internet. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet? Of heeft er misschien iemand een tip over een beschermhoesje welke ontzettend dun is, zo dun alsof je hem niet eens ziet.
Goed, in de "gallery" zijn de plaatjes inderdaad aan de kleine kant, maar de "features" geven een dikte aan van 1,5 mm en een "film protected screen". Da's toch genoeg?
This is my sick nature.
Is niet zo. Wanneer de batterij volzit zal hij, als je hem nog steeds hebt aangekoppeld, niet meer laden. Het is dus ook niet slecht voor de batterij om hem 'onnodig' verbonden te laten zijn met je computer. De batterij gaat een aantal laadcycli mee en 1 cyclus is pas voltooid wanneer hij een hele keer volgeladen is. Laad je hem dus 2x voor de helft op (omdat hij maar voor de helft leeg was), is er 1 cyclus voorbij. Daarnaast is het juist goed voor de batterij om hem op te laden wanneer dat mogelijk is.Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:37:
[...]
Lijkt me niet erg praktisch voor de batterij. Tuurlijk werkt het eerst nog prima, maar op de lange termijn kan de accu wel achteruit gaan (dat is tenminste mijn ervaring met andere mobiele apparaten)
Het klopt dat het bij veel apparaten anders is, maar voor de iPod is het juist goed om hem veel op te laden (en als hij volzit zorgt hij er zelf voor dat hij niet meer verder opgeladen wordt).
Ik heb een iskin gehad voor mijn ipod nano (1G). Dit beviel niet echt geweldig. Doordat de skin van siliconen is gemaakt is hij heel stroef, hij 'glijdt' niet even snel in je zak. Daarnaast kreeg ik onder de skin allemaal vuil ophopingkjes die achteraf echt moeilijk te verwijderen waren. Ik heb hem denk ik een klein jaar gebruikt.Resinman schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 15:48:
Bedankt Daedalus, dat is dan duidelijk.
ISKIN iPod Touch hoesje
[afbeelding]
[...]
Nu kan ik geen goede foto vinden op internet. Kan iemand mij vertellen hoe dit eruit ziet? Of heeft er misschien iemand een tip over een beschermhoesje welke ontzettend dun is, zo dun alsof je hem niet eens ziet.
Daarna ben ik overgestapt op een invisible shield en ik ben echt zwaar onder de indruk. De ipod houdt zijn mooie design maar is toch goed beschermd. Daarom ga ik ook voor mijn ipod touch een invisible shield halen. loopt trouwens een inkoopaktie voor een soortgelijk iets
Nee. niet genoeg, dit soort cgi-achtige foto's zeggen mij niet zoveel. Ik ben opzoek naar 'echtere' foto's. Bedankt voor de info!hbokh schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:00:
[...]
Nou, ik vind dat fabrikant iSkin toch voldoende informatie heeft neergezet...
Goed, in de "gallery" zijn de plaatjes inderdaad aan de kleine kant, maar de "features" geven een dikte aan van 1,5 mm en een "film protected screen". Da's toch genoeg?
Bedankt voor de tipFrostXL schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:28:
[...]
Daarna ben ik overgestapt op een invisible shield en ik ben echt zwaar onder de indruk. De ipod houdt zijn mooie design maar is toch goed beschermd. Daarom ga ik ook voor mijn ipod touch een invisible shield halen. loopt trouwens een inkoopaktie voor een soortgelijk iets
[ Voor 30% gewijzigd door Resinman op 23-01-2008 16:36 ]
Ik ben eruit, ik ga voor de invisibleSHIELD. Precies wat ik zocht. Absoluut krasvrij (voor en achter) en je ziet hem niet eens zitten.
Voorkant: http://www.youtube.com/watch?v=uwgmWEUeXkY
Achterkant: http://www.youtube.com/watch?v=P6HBp4Po9Kw
Weet er iemand waar je deze in een Nederlandse (web) winkel kunt kopen? De enige welke ik ben tegengekomen is expansys.nl.
Weet er iemand waar je deze in een Nederlandse (web) winkel kunt kopen? De enige welke ik ben tegengekomen is expansys.nl.
Verwijderd
Is die Shield ook echt nodig voor de voorkant? Scherm is volgens mij volledig krasvrij.... Ik zou enkel de achterkant kopen, maar is dit ook mogelijk?Resinman schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 15:37:
Ik ben eruit, ik ga voor de invisibleSHIELD. Precies wat ik zocht. Absoluut krasvrij (voor en achter) en je ziet hem niet eens zitten.
Volgens hun website wel:Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:00:
[...]
Is die Shield ook echt nodig voor de voorkant? Scherm is volgens mij volledig krasvrij.... Ik zou enkel de achterkant kopen, maar is dit ook mogelijk?
Alleen front
Full body
Of het echt nodig is weet ik niet. Ik heb nog geen touch.
Verwijderd
Hoi heb net mijn iPod touch gekocht en nu wil ik dus dat nieuwe software pakket erop zetten. Alleen volgens mij lukt het niet helemaal, als ik op de link druk dan staat er "Voordat u upgrade moet u eerst:" en dan wat dingen die ik gewoon allemaal wel heb en dan ga ik helemaal onder aan de pagina naar "Ok" en dan druk ik er op en dan kom ik weer in de iTunes store terecht. Doe ik nu iets fout?
Misschien is een invisible shield niet nodig om krassen te voorkomen op de voorkant (hoewel het toch een veiliger gevoel geeft moet ik zeggen), maar ik zou hem er alleen al op doen voor het verminderen van vetvlekken. Ik hoef vrijwel nooit meer een schoonmaakdoekje erbij te pakken.Resinman schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:15:
[...]
Volgens hun website wel:
Alleen front
Full body
Of het echt nodig is weet ik niet. Ik heb nog geen touch.
[ Voor 40% gewijzigd door Cache op 24-01-2008 17:02 ]
Je moet via iTunes de upgrade kopen, dus dat zou volgens mij moeten kloppen, als het pakket erbij zit is hij volgens mij al voorgeinstalleerd.Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:53:
Hoi heb net mijn iPod touch gekocht en nu wil ik dus dat nieuwe software pakket erop zetten. Alleen volgens mij lukt het niet helemaal, als ik op de link druk dan staat er "Voordat u upgrade moet u eerst:" en dan wat dingen die ik gewoon allemaal wel heb en dan ga ik helemaal onder aan de pagina naar "Ok" en dan druk ik er op en dan kom ik weer in de iTunes store terecht. Doe ik nu iets fout?
Achter heeft meer last van krassen, maar ook voor heeft krasmogelijkheden, dus een bescherming is gewenst.
Bij de griffin krijg je een beschermfolie gratis erbij. Werkt perfect, en zo kan je m ook aan je riem etc hangen (niets zo vervelend als losse dingen in de zak)
Trouwens, wat irri is, dat als je je koptelefoon eruit haalt (of perongeluk trekt) het geluid gestopt word. Kan dit niet anders? erg vervelend.
Bij de griffin krijg je een beschermfolie gratis erbij. Werkt perfect, en zo kan je m ook aan je riem etc hangen (niets zo vervelend als losse dingen in de zak)
Trouwens, wat irri is, dat als je je koptelefoon eruit haalt (of perongeluk trekt) het geluid gestopt word. Kan dit niet anders? erg vervelend.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Dat vind ik juist een hartstikke handige optie, als ik klaar bent met luisteren trek ik gewoon de kabel eruit en voila, hehe. 
Maar als antwoord op je vraag, dat kan (helaas voor jou) niet.
Maar als antwoord op je vraag, dat kan (helaas voor jou) niet.
lekker dan
En hoe kan het dat ik geen geluid hoor bij bepaalde geconverteerde (voor ipod) muziek clips. zelf opgenomen films zit wel geluid bij (ook geconverteerd)
En hoe kan het dat ik geen geluid hoor bij bepaalde geconverteerde (voor ipod) muziek clips. zelf opgenomen films zit wel geluid bij (ook geconverteerd)
is het scherm met shield net zo gevoelig als zonder?Cache schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:02:
[...]
Misschien is een invisible shield niet nodig om krassen te voorkomen op de voorkant (hoewel het toch een veiliger gevoel geeft moet ik zeggen), maar ik zou hem er alleen al op doen voor het verminderen van vetvlekken. Ik hoef vrijwel nooit meer een schoonmaakdoekje erbij te pakken.
Whenever people agree with me I always feel I must be wrong
Paar procentjes minder, maar nog heel goed te doen.
Laat ik het zo zeggen, ik heb er geen last van. Tijdens het reizen hoef ik nooit een tweede beweging te maken. Mn iPod is in het algemeen al een stukje trager door het jailbeaken (het steeds installeren en verwijderen van programma's zorgt voor de nodige rommel die achterblijft) en ik heb mn shield er al een tijd op.marcellux schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:34:
[...]
is het scherm met shield net zo gevoelig als zonder?
Wat misschien wel een tegenargument is voor het aanbrengen van de voorkant is dat het (vanzelfsprekend) niet meer zo glad aanvoelt als het glas. Je moet het dan ook doen met een rubberachtig en iets stroever oppervlak. Zelf vind ik het toch prettiger, moet ik zeggen. Ook glimt het schild niet zo mooi als het glas, maar tijdens gebruik zie je er niets van.
Verwijderd
Ik had hetzelfde probleem. Ik zat in een loop, en had geen idee hoe ik eruit moest komen. Maar na een nachtje slapen herinnerde ik me dat ik de update van iTunes niet geinstalleerd had. Nadat ik dat gedaan had werkte het wel. Dus installeer die update, en dan zou het moeten werken!Verwijderd schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 16:53:
Staan er tegenwoordig alleen maar "oude" touch's (zonder nieuwe apps) in de winkel of ook de nieuwe? Scheelt dat per winkel?
Verwijderd
Wat een hoop handige info op dit forum, super. Ik ben zeer tevreden met mijn iPod Touch alleen heb ik één ergernis. Het opstarten is traaaaaaaag en duurt ca. 20 seconden. Dat is best lang als je bv. even snel je agenda moet checken. Is dat bij iedereen en kan je dit evt. versnellen? Gr,
Opstarten is aanzetten en gaan met die banaan. Maar ik sluit hem nooit helemaal af, iets wat jij waarschijnlijk wel doet. Gewoon knop boven even indrukken en uit (of standby als je dat wilt).
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Opstarten is bij iedereen 20 seconden lijkt mij.
Ik zet mijn ipod bijna nooit uit, dus doormiddel van die rode "zet uit" switch. Ik zet de muziek op pauze en dan druk ik op het bovenste knopje zodat het scherm uit gaat. Als je weer wilt luisteren 1 druk op de menu knop of op de bovenste knop en je kunt weer verder luisteren. De accu tijd zie ik niet verminderen als ik het op deze manier doe. Ik gebruik mijn touch vaak in de trein en naar school en elke avond staat hij in zijn dock.
Ik zet mijn ipod bijna nooit uit, dus doormiddel van die rode "zet uit" switch. Ik zet de muziek op pauze en dan druk ik op het bovenste knopje zodat het scherm uit gaat. Als je weer wilt luisteren 1 druk op de menu knop of op de bovenste knop en je kunt weer verder luisteren. De accu tijd zie ik niet verminderen als ik het op deze manier doe. Ik gebruik mijn touch vaak in de trein en naar school en elke avond staat hij in zijn dock.
Volgens mij is het ook helemaal niet de bedoeling om de ipod elke keer uit te zetten. In ieder geval niet de intentie van Apple.
Als je kort op de knop bovenop drukt dan is de iPod in standby waarbij het touchscreen niet meer aan is en reageert. Dit is ideaal. Uitzetten doe ik nooit. Alleen tijdens een firmware update. En de accuduur vind ik echt verbluffend goed.
Als je kort op de knop bovenop drukt dan is de iPod in standby waarbij het touchscreen niet meer aan is en reageert. Dit is ideaal. Uitzetten doe ik nooit. Alleen tijdens een firmware update. En de accuduur vind ik echt verbluffend goed.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Klein vraagje, 3 dagen geleden de Ipod touch update gekocht met click and buy, werkt goed maar is mn eerste keer dat ik het gebruik, nu staat er dus 18 euro open en me saldo daar is 0 euro, ik heb hem gelinkt en verified met mn bankrekening (rabobank), word dit nu automatisch afgeschreven of moet ik zelf nog een stap zetten om te stortten?
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
http://www.icanlol.com/iphone/
Weet niet of het eerder is gepost, maar ik vind deze humor (af en toe dan) best leuk.
Ook te zien in safari, firefox en opera. Niet in IE (aaah wat jammer
)
Weet niet of het eerder is gepost, maar ik vind deze humor (af en toe dan) best leuk.
Ook te zien in safari, firefox en opera. Niet in IE (aaah wat jammer
Die gaat wel uit als ik hem niet gebruik. Anders denk ik dat de batterij zo leeg is.RonXP schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:34:
Zetten jullie wel je WIFI uit of kun je dat ook gewoon aan laten staan?
Heb trouwens laatst wel 3 uur actief gesurft en de batterij was nog op 75%... vond ik best goed.
Wifi gaat uit als ik 'm niet gebruik, anders gaat het wel heel erg hard met de accu. Maar inderdaad zelfs met wifi aan duurt het nog vrij lang voordat ie leeg gaat
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wifi gaat toch automatisch uit als je hem op standby zet, als ik als ik hem vanuit standby aanzet moet hij eerst nog verbinding maken voordat ik kan internetten.
Al haalt hij volgens mij wel mail op zodra dat lukt, want die staat er altijd wel zodra hij uit standby komt. Misschien gaat hij op het ingestelde interval kijken of hij een netwerk kan vinden en zoniet gaat wifi gelijk weer uit.
Al haalt hij volgens mij wel mail op zodra dat lukt, want die staat er altijd wel zodra hij uit standby komt. Misschien gaat hij op het ingestelde interval kijken of hij een netwerk kan vinden en zoniet gaat wifi gelijk weer uit.
[ Voor 18% gewijzigd door Jeroen Sack op 25-01-2008 14:17 ]
Verwijderd
Ik kan nergens de nieuwe ipod touch kopen levering pas binnen 1 a 2 weken. Iemand wel een winkel voor me die ipod 8gb jan update alwel heeft.
ne wifi gaat niet automatisch uit (niet bij de 1.1.2 iig)
Ik zet wifi uit als ik weet dat ik in een slecht bereik/open inlog gebied ga komen.
Ook gaat hij snachts helemaal uit. scheelt bijde in batterijverbruik.
Opladen is 1x in de 2 dagen (en als wifi halve dag aanstaat, na 1 dag)
Ik zet wifi uit als ik weet dat ik in een slecht bereik/open inlog gebied ga komen.
Ook gaat hij snachts helemaal uit. scheelt bijde in batterijverbruik.
Opladen is 1x in de 2 dagen (en als wifi halve dag aanstaat, na 1 dag)
[ Voor 4% gewijzigd door musiqman op 25-01-2008 16:30 ]
Verwijderd
Ik zou toch zweren dat, wanneer mijn iPod op block staat, wi-fi uit staat. Je kan dan immers ook niet meer connecten via CuteFTP Pro, wat via wi-fi gaat.
Blijf t trouwens irritant vinden dat ie niet alle nrs van itunes pakt (mis zo een paar albums en losse nrs
) en dat er kennelijk bij t converteren van filmpjes, geluid weg is.
ik kan wifi alleen uit zetten als je het knopje wifi aan.uit verschuift.
ik kan wifi alleen uit zetten als je het knopje wifi aan.uit verschuift.
[ Voor 17% gewijzigd door musiqman op 25-01-2008 16:36 ]
hij is dan niet geconnect. Wil niet zeggen dat hij uit isVerwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:32:
Ik zou toch zweren dat, wanneer mijn iPod op block staat, wi-fi uit staat. Je kan dan immers ook niet meer connecten via CuteFTP Pro, wat via wi-fi gaat.
Ja, ik mag inderdaad aannemen dat wifi dan gewoon uit gaat. Zou anders erg zonde zijn van de accuduur.Verwijderd schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:32:
Maar als ik wifi niet gebruik staat hij altijd uit
Verwijderd
Het tekentje verdwijnt ook als je de "block" aanzet. Dit kan je zien, want als je op home drukt met het scherm uit, dan zie je pas het wi-fi signaal na een tijdje verschijnen.Notna schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:37:
[...]
hij is dan niet geconnect. Wil niet zeggen dat hij uit is(denk ik zo)
Het zou in ieder geval knap zonde van de batterijen zijn als dit niet zo was.
het wifi signaal teken verschijnt zowiezo pas na een paar seconden ook als ie nieuwe verbinding moet maken en dus al aan staat.
Staat het niet ergens vermeld op de apple site?
Ik heb de block er trouwens alleen op zitten als ik hem uit doe (code invoeren bij aanzetten)
Automatisch uit, heb ik uitgezet, zeker met een code erg onhandig.
Staat het niet ergens vermeld op de apple site?
Ik heb de block er trouwens alleen op zitten als ik hem uit doe (code invoeren bij aanzetten)
Automatisch uit, heb ik uitgezet, zeker met een code erg onhandig.
[ Voor 31% gewijzigd door musiqman op 25-01-2008 18:42 ]
Het verschil zit het in de jailbreak volgens mij: zonder jailbreak gaat wifi niet uit, met wel. Met een gejailbreakte Touch kan je dit veranderen": je hebt namelijk een 'app' die je kan downloaden via Installer, dat wifi niet uitgaat tijdens standby.
Ik heb gemerkt dat ik af en toe, bij het indrukken van de "home" toets onder op de touch er een "snel-menu" verschijnt waarmee ik het geluid kan bedienen als ik niet in de muziek applicatie zit. Het vervelende is echter dat ik geen idee heb waarom het soms wel en soms niet verschijnt, ik heb al geprobeerd 3sec de knop ingedrukt te houden, iets erboven of eronder te drukken, maar ik krijg het menu maar niet op commando getoond. Iemand die me hiermee kan helpen?
Verwijderd
2x snel achter elkaar.DJMurtz schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 13:27:
Ik heb gemerkt dat ik af en toe, bij het indrukken van de "home" toets onder op de touch er een "snel-menu" verschijnt waarmee ik het geluid kan bedienen als ik niet in de muziek applicatie zit. Het vervelende is echter dat ik geen idee heb waarom het soms wel en soms niet verschijnt, ik heb al geprobeerd 3sec de knop ingedrukt te houden, iets erboven of eronder te drukken, maar ik krijg het menu maar niet op commando getoond. Iemand die me hiermee kan helpen?
2x snel indrukken achter elkaar 
*edit.. net te laat
*edit.. net te laat
[ Voor 29% gewijzigd door Chiron op 26-01-2008 13:30 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Echt iets super vreemds heb net de ipod touch gekocht . Rustig upgedate (firmware) toen kwam ik bij de jan apps. Ik eerst itunes account aanmaken via ideal kreeg ik een smsje met gegevens en daarna kon ik gwn de apps installeren geneens geld afgetrokken
niets wat nu ? apps staan wel op me ipod
Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ?

Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2008 14:33 ]
Hell yeah, iPod touch is besteld 
Staat hier dan niet standaard de nieuwste software op? beetje vaag dan..
Verwijderd
Hoe kan het dat je met de touch op verschillende pc's kan inloggen op itunes en er dan muziek of films op de touch kan zetten maar dat je alleen foto's via synchronisatie er op zetten en dat dan alle foto's die op je pc staan er worden afgehaald. ( Dus ik kan b.v wel muziek van de itunes van een maat op mijn touch zetten zonder dat mijn muziek wordt verwijderd maar met foto's is dit onmogelijk)
Dit moet toch te omzeilen zijn?
Dit moet toch te omzeilen zijn?
Verwijderd
Dat ligt er maar net een beetje aan...Intrepidity schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 14:29:
Hell yeah, iPod touch is besteld
Wat was het artikelnummer? Eindigt het op /A is het de 1e versie, met /B is het de 2e versie en dus incl de nieuwste apps. Waar heb je hem besteld?
Verwijderd
Ai,
Ik heb nu al paar weken een Ipod Touch... Ik heb alleen probleempje waarvan ik weet dat het zoiezo met Ipod video en ook nog met de mini wel kan.
Namelijk het zetten van andere bestandjes dan muziek etc... op je Ipod. Gewoon doordat hij zich bij deze computer weergeeft als een opslagmedium. Het probleem is dus nu dat hij dat niet meer weergeeft. Weet iemand waar dit aan ligt of hoe ik er alsnog wat op kan zetten.
Ik heb em nu al een paar keer opnieuw aangesloten, maar dat maakt niet uit.
Ik heb nu al paar weken een Ipod Touch... Ik heb alleen probleempje waarvan ik weet dat het zoiezo met Ipod video en ook nog met de mini wel kan.
Namelijk het zetten van andere bestandjes dan muziek etc... op je Ipod. Gewoon doordat hij zich bij deze computer weergeeft als een opslagmedium. Het probleem is dus nu dat hij dat niet meer weergeeft. Weet iemand waar dit aan ligt of hoe ik er alsnog wat op kan zetten.
Is helaas met de Touch niet mogelijkVerwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:12:
Ai,
Verwijderd
Iemand al een oplossing van Click and Buy ? wanneer ze het gaan aftrekken ? ik heb het gedaan via ideal
Verwijderd
Bij Dixons hebben ze nu de 8GB editie inclusief APS (voor € 279), ze verkopen nu dus twee versies de /A en /B versie. Er zit inderdaad 20 euro verschil in.
De twee versies die ze verkopen
De /B inclusief Applications voor € 279, dit is wel inclusief een 35 euro kortingsbon bij inlevering oude mp3 speler.
De /A inclusief Apps voor € 259, dit is met een 45 euro kortingsbon op nieuwe aankopen.
De 16GB /A versie van de Touch is momenteel uitverkocht bij dixons dus ik verwacht dat de /B versie er ook snel gaat komen.. Die is dan mooi voor mij!! (hopelijk komt die wel voor 15 feb),,
Nu nog een vraagje, heeft iemand hier ervaringen met click and buy? Een andere oplossing is er namelijk niet voor een Itunes account zonder creditcard! Er wordt neem ik aan niks van je rekening afgeschreven voordat je iets koopt (geen inschrijfgeld dus??)
De twee versies die ze verkopen
De /B inclusief Applications voor € 279, dit is wel inclusief een 35 euro kortingsbon bij inlevering oude mp3 speler.
De /A inclusief Apps voor € 259, dit is met een 45 euro kortingsbon op nieuwe aankopen.
De 16GB /A versie van de Touch is momenteel uitverkocht bij dixons dus ik verwacht dat de /B versie er ook snel gaat komen.. Die is dan mooi voor mij!! (hopelijk komt die wel voor 15 feb),,
Nu nog een vraagje, heeft iemand hier ervaringen met click and buy? Een andere oplossing is er namelijk niet voor een Itunes account zonder creditcard! Er wordt neem ik aan niks van je rekening afgeschreven voordat je iets koopt (geen inschrijfgeld dus??)
Ik heb hem besteld op mp3shop.nl.. (16gb versie)Verwijderd schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 17:07:
[...]
Dat ligt er maar net een beetje aan...
Wat was het artikelnummer? Eindigt het op /A is het de 1e versie, met /B is het de 2e versie en dus incl de nieuwste apps. Waar heb je hem besteld?
Staat helaas geen artikelnummer bij verder, dus ik moet het maar afwachten gok ik
edit: toch wel, is de /A versie... dan maar de app pack erbij halen binnenkort..
[ Voor 9% gewijzigd door Intrepidity op 26-01-2008 18:57 ]
Hoe kan t het toch steeds dat ik niet alle nummers van mn itunes bieb binnenkrijg
Zojuist zag ik op de tv een reclame spotje van de mediamarkt. Aanstaande maandag betaal je geen btw op: alle tv's, HiFi, DVD-recorders en spelers. Zou de touch er ook onder vallen?
Verwijderd
Heeft iemand al een Idee voor mij ? over de clickandbuy nog 1 keer een kleine toelichting van mijn gevalletje !
Ik heb dus de ipod touch gekocht 8gb zonder apps via itunes een account aangemaakt betalen via ideal. Maar heel gek tijdens dat proces heb ik dus wel de apps gedownload en geïnstalleerd. Maar nu staat er op de Clickandbuy account 17,99 en ik heb er al 17,99 ( volgens mij was dat niet nodig maar dat ga ik terug overschrijven. ) maar mijn vraag is dus nu wanneer het geld van mijn geld word afgeschreven
ik las dat meer mensen op dit forum, dit probleem had. Kan iemand me helpen ?
bvd
Ik heb dus de ipod touch gekocht 8gb zonder apps via itunes een account aangemaakt betalen via ideal. Maar heel gek tijdens dat proces heb ik dus wel de apps gedownload en geïnstalleerd. Maar nu staat er op de Clickandbuy account 17,99 en ik heb er al 17,99 ( volgens mij was dat niet nodig maar dat ga ik terug overschrijven. ) maar mijn vraag is dus nu wanneer het geld van mijn geld word afgeschreven

bvd
Hier kunnen we natuurlijk niet zoveel meemusiqman schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 20:13:
Hoe kan t het toch steeds dat ik niet alle nummers van mn itunes bieb binnenkrijg
Problemen mogen vanaf nu in een eigen topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast. Ik heb je post niet verplaatst, omdat dit erg summier is als topicstart. Je kunt vinden wat we verwachten van een topicstart in de Policy Apple Talk (update 2 oktober 2007) & Het algemeen beleid #topicplaatsen.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Kan iemand mij vertellen wat de kwaliteit is van de bijgeleverde oordopjes van de touch? Heeft iemand ze vergeleken met andere dopjes van bv Sony, Sennheiser of Shure?
Heb ik ook gezien ja. Er staat alleen nog niks daarover op de site van mm. Ff een quote van de dikke van dale:Resinman schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 21:26:
Zojuist zag ik op de tv een reclame spotje van de mediamarkt. Aanstaande maandag betaal je geen btw op: alle tv's, HiFi, DVD-recorders en spelers. Zou de touch er ook onder vallen?
''hifi: (grote getrouwheid, t.w.m. betr.t. de weergave van geluid in radio- en televisietoestellen, grammafoonplaten e.d.) , met natuurgetrouwe weergave."
Wel de onzin weggelaten.
Aangezien een iPod geluid weergeeft in een mp3-/mp4-speler/iPod, denk ik dus wel:D Maandag een iPod classic dan voor mij (wegens grote hardeschijf
Vanavond ge-upgrade van TouchFree 1.1.2 naar versie 1.1.3 met de Apple apps !!
Zie iPod Touch Fans-forum:
Using this method you can update your 1.1.1/1.1.2 jailbroken iPod Touch to a 1.1.3 Jailbroken iPod Touch WITHOUT USING IBRICKR, with NO GLITCHES and ALL THE NEW APPLE APPLICATIONS AND FEATURES ENABLED.
Geen account daar? Login als bugmenot1 / 112233
Zie iPod Touch Fans-forum:
Using this method you can update your 1.1.1/1.1.2 jailbroken iPod Touch to a 1.1.3 Jailbroken iPod Touch WITHOUT USING IBRICKR, with NO GLITCHES and ALL THE NEW APPLE APPLICATIONS AND FEATURES ENABLED.
Geen account daar? Login als bugmenot1 / 112233
[ Voor 32% gewijzigd door hbokh op 26-01-2008 23:30 . Reden: Typo ]
This is my sick nature.
Leuk en aardig die upgrade, maar één van de drawbacks die genoemd wordt is dit (sorry voor de caps, copy&paste):
Dus deze variant laat ik vooralsnog maar voor wat het isYOU WILL NOT BE ABLE TO PLAY ANYTHING YOU PURCHASED OFF THE ITUNES MUSIC STORE ON YOUR 1.1.3 JAILBROKEN IPOD.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)
Inderdaad, ik kom er net achter...El Martino schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 23:05:
Leuk en aardig die upgrade, maar één van de drawbacks die genoemd wordt is dit (sorry voor de caps, copy&paste):
[...]
Dus deze variant laat ik vooralsnog maar voor wat het is
Andere muziek laat zich wel afspelen, maar afkomstig uit de iTunes-store niet.
Dat wordt dus een restore naar 1.1.1, een nieuwe jailbreak en het advies:
NIET UPGRADEN NAAR 1.1.3!!
[ Voor 19% gewijzigd door hbokh op 26-01-2008 23:29 . Reden: Aanvulling ]
This is my sick nature.
Is er trouwens al een remote voor de touch?
De radio remote is te gek maar werkt niet. Het is zo irri iom je touc van je riem of uit je zak te moeten halen als je je werkjas aan hebt.
De radio remote is te gek maar werkt niet. Het is zo irri iom je touc van je riem of uit je zak te moeten halen als je je werkjas aan hebt.
Ik zit nog altijd te hopen dat die wel gaat werken met een app die wordt ontwikkeld met het SDK, evenals de camera connector. Wellicht valse hoop, maar hoop doet leven
Verwijderd
Ik weet niet precies hoe het met click and buy werkt maar heb net de ipod touch gekocht . De firmware upgedate toen kwam ik bij de januari apps. Ik eerst itunes account aanmaken en via click and buy mijn itunes account aan mijn click and buy gelinkt. Ik kreeg verder geen smsje met gegevens maar daarna kon ik gewoonn de apps installeren. Ik zie ook geen transacties staan bij click and buy
Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ? En over hoe het precies werkt.
Iemand die mij meer kan vertellen over click and buy ? En over hoe het precies werkt.
Verwijderd
dit probleem heb ik dus ook. Echt gek bij mijn click and buy account staat dit ook. Ik heb dus exact hetzelfde proces gehad en kreeg een sms en daarna kon ik apps installeren .. maar bij mijn account click and buy staat 17,99 nu. Ik ga maandag meteen bellen maar mensen zeggen dat dit automatisch word afgetrokken.
Verwijderd

En zo ziet dat er dus uit.
Merk bij de nieuwe firmware een duidelijk verschil in snelheid, safari gaat ook duidelijk sneller
Verder kan ik gewoon gekochte muziek afspelen ?
Toen ik de apps kocht via clickandbuy kreeg ik ja een dag of twee een mail waarin stond dat iTunes via de gegeven machtiging (die je moest geven zodat iTunes geld van clickandbuy kan afschrijven) 18€ had afgeschreven. Dus na een paar dagen hoor je een email te krijgen.
Verwijderd
Ik kreeg helemaal geen smsje en op mijn click and buy account staat ok nog steeds 0,00Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 11:59:
dit probleem heb ik dus ook. Echt gek bij mijn click and buy account staat dit ook. Ik heb dus exact hetzelfde proces gehad en kreeg een sms en daarna kon ik apps installeren .. maar bij mijn account click and buy staat 17,99 nu. Ik ga maandag meteen bellen maar mensen zeggen dat dit automatisch word afgetrokken.
Verwijderd
Inmiddels staat op de site van mediamarkt ook een stukje hier over. Het gaat hier om:AMD1800 schreef op zaterdag 26 januari 2008 @ 22:11:
[...]
Heb ik ook gezien ja. Er staat alleen nog niks daarover op de site van mm. Ff een quote van de dikke van dale:
''hifi: (grote getrouwheid, t.w.m. betr.t. de weergave van geluid in radio- en televisietoestellen, grammafoonplaten e.d.) , met natuurgetrouwe weergave."
Wel de onzin weggelaten.
Aangezien een iPod geluid weergeeft in een mp3-/mp4-speler/iPod, denk ik dus wel:D Maandag een iPod classic dan voor mij (wegens grote hardeschijf) anders was het ook een touch geweest
Maandag 28 januari:
TV's, HiFi, DVD-recorders en DVD-spelers
Dinsdag 29 januari:
Notebooks, PC's, printers en TFT's
Weet niet zeker of de iPod onder HiFi valt, zullen ze niet gewoon de "duurdere" HiFi installaties, boxen e.d. bedoelen?
En dan nog iets: wat kost een iPod Touch bij de Mediamarkt momenteel? Iemand daar laatst nog geweest en daar iets van af weet? Als hij nu iets van 250,- kost dan wil ik het nog wel overwegen maar anders wacht ik nog even met kopen...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 14:12 ]
Verwijderd
echt gek ik ga morgen meteen bellen ik post de informatie want ik wil geen automatisch incasso en trouble
En is er al wat bekend over wel of geen bluetooth op de touch?
Welke jailbreak-mogelijkheid heb je dan gebruikt?Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 12:40:
Verder kan ik gewoon gekochte muziek afspelen ?
Ik zag dat er vandaag ook een andere manier bekend is gemaakt:
Jailbreak 1.1.3 for iPod Touch with NO Computer
Grootste struikelblok is dan nog wel dat MobileScrobbler nog niet geschikt is gemaakt voor 1.1.3...
[ Voor 18% gewijzigd door hbokh op 27-01-2008 15:20 . Reden: Aanvulling ]
This is my sick nature.
Ik denk dat het er wel onder valt. Kijk maar naar mijn vorige post of in het woordenboek. In ieder geval er gewoon heen gaan. Ik denk dat de Touch 8GB zo'n beetje lager dan de 270 euro zit. Ben er laatst nog wel geweest, maar ik heb naar de classic (€237) gekeken. Serieus gewoon gaan, scheelt een boel geld als de iPod onder hifi valt.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 14:06:
[...]
Inmiddels staat op de site van mediamarkt ook een stukje hier over. Het gaat hier om:
Maandag 28 januari:
TV's, HiFi, DVD-recorders en DVD-spelers
Dinsdag 29 januari:
Notebooks, PC's, printers en TFT's
Weet niet zeker of de iPod onder HiFi valt, zullen ze niet gewoon de "duurdere" HiFi installaties, boxen e.d. bedoelen?
En dan nog iets: wat kost een iPod Touch bij de Mediamarkt momenteel? Iemand daar laatst nog geweest en daar iets van af weet? Als hij nu iets van 250,- kost dan wil ik het nog wel overwegen maar anders wacht ik nog even met kopen...
Verwijderd
Ja dat snap ik, maar ik vraag me dus af of ik voor die paar tientjes verschil wel over moet gaan tot een "impulsaankoop". Tuurlijk, als ik er één wil kopen wil ik dat zo goedkoop mogelijk, maar ik ben er nog niet helemaal uit of ik er wel een wil kopen. Ik weet dat nog niet zeker omdat ik nog even af wil wachten tot de SDK van Apple, en kijken wat er dan mogelijk is. Snap je het probleem een beetje? Kan iemand die morgen toch naar de Mediamarkt gaat even de prijs van de iPod Touch hier plaatsen? Kan ik altijd nog beslissen, ze zijn tot 22:00 uur open.AMD1800 schreef op zondag 27 januari 2008 @ 15:37:
[...]
Ik denk dat het er wel onder valt. Kijk maar naar mijn vorige post of in het woordenboek. In ieder geval er gewoon heen gaan. Ik denk dat de Touch 8GB zo'n beetje lager dan de 270 euro zit. Ben er laatst nog wel geweest, maar ik heb naar de classic (€237) gekeken. Serieus gewoon gaan, scheelt een boel geld als de iPod onder hifi valt.
Helaas, kom net terug van MM Den Haag, mp3 spelers (ipod etc) vallen er niet onder.
Verwijderd
Zonde, wat was de prijs? (toch nieuwsgierig heResinman schreef op zondag 27 januari 2008 @ 16:17:
[...]
Helaas, kom net terug van MM Den Haag, mp3 spelers (ipod etc) vallen er niet onder.
Wel weer een dilemma minder...
Verwijderd
Hoe maak ik met de ipod touch een tweede bureaublad aan zoals op de screenshot hierboven. zoals met spaces
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 18:01 ]
gewoon het icoontje naar de zijkant schuiven. Daarvoor heb je dus wel 1.1.3 nodig.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:58:
Hoe maak ik met de ipod touch een tweede bureaublad aan zoals op de screenshot hierboven. zoals met spaces
Verwijderd
ik heb 1.1.3 maar ik snap het echt niet heb wortel verstand. precieze uitleg
ik kreeg het 1 keertje voor elkaar maar drukte echt op alles etc etc
heb het hahaha
heb het hahaha
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2008 18:39 ]
€349 voor de 16GB, 8GB heb ik niet naar gekeken.Verwijderd schreef op zondag 27 januari 2008 @ 17:16:
[...]
Zonde, wat was de prijs? (toch nieuwsgierig he)
Wel weer een dilemma minder...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.