[iPod touch] Ervaringen & Discussie - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 83.301 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus ook het probleem dat ik netjes die applicaties heb gekocht (wat ik trouwens schandalig vind dat ze die niet erbij geven, maargoed dat ter zijde), nieuwste iTunes had, en update 1.1.3 ook... maar nieuwe apps ho maar... Daarvoor betaal ik geen 18,-!

Weet iemand hier het fijne al van? ik heb wat links bekeken, maar vooralsnog geen duidelijkheid. Me iPod restoren zou klote zijn, kan ik al mijn nummers er weer opnieuw opzetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Voorbeeld: Ik heb destijds een MacBook gekocht.. daar zat Tiger bij.. Een jaar later werden ineens alle MacBooks met Leopard geleverd.. dan krijg ik Leopard toch ook niet gratis?

En bij mij werkt het perfect hoor..
Mja je kan moelijk die programma's vergelijken met een geheel besturingssysteem hé, ze hebben ze zelfs niet moeten aanpassen voor de touch want ze komen gewoon van de iphone, er is meer werk gegaan in de hele reclamecampagne rond de 5 simpele apps dan om ze gewoon te 'programmeren' (lees copy pasten)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 07:45

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
mjl schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:18:
[...]

Wat bedoel je met subs?

Ik neem aan sub-titels in filmpjes? Die moet je er hard in coderen, dus voor elke sub-taal een ander filmpje of meerdere subs tegelijk in beeld ;).

Er is helaas (nog) geen vobsub/srt/... ondersteuning voor de ipod touch.
Er is dus met die nieuwe update wel ondersteuning voor ondertiteling gekomen, ik weet alleen niet op welke manier. Dit is ook nergens op internet te vinden vooralsnog, dus ik wacht ook met smart op mensen die het gevonden hebben :)
Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:44:
[...]

Voorbeeld: Ik heb destijds een MacBook gekocht.. daar zat Tiger bij.. Een jaar later werden ineens alle MacBooks met Leopard geleverd.. dan krijg ik Leopard toch ook niet gratis?

En bij mij werkt het perfect hoor..
Dat vind ik geen goeie vergelijking. Leopard was op het moment dat jij je MacBook kocht nog niet uitgebracht, hij was nog in ontwikkeling. Deze apps zijn allemaal al voor de iPhone gemaakt en het is dus alleen een kwestie van installeren. Er zitten geen verdere ontwikkelkosten aan vast.

Daarnaast zal de MacBook niet goedkoper zijn geworden terwijl hij wel met gloednieuwe software, Leopard, geleverd werd. Dat weet ik overigens niet zeker, maar ik neem aan van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:53:
[...]

Mja je kan moelijk die programma's vergelijken met een geheel besturingssysteem hé, ze hebben ze zelfs niet moeten aanpassen voor de touch want ze komen gewoon van de iphone, er is meer werk gegaan in de hele reclamecampagne rond de 5 simpele apps dan om ze gewoon te 'programmeren' (lees copy pasten)...
Het zou toch ook copy pasten zijn van het Leopard OS voor de MacBook die dan gemaakt wordt, en mijn MacBook? Voor mijn MacBook hoeven ze ook niet een nieuwe OS versie te schrijven, dat is precies dezelfde versie als die op de nieuwe MacBook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
ScottB schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:55:

[...]

Dat vind ik geen goeie vergelijking. Leopard was op het moment dat jij je MacBook kocht nog niet uitgebracht, hij was nog in ontwikkeling. Deze apps zijn allemaal al voor de iPhone gemaakt en het is dus alleen een kwestie van installeren. Er zitten geen verdere ontwikkelkosten aan vast.

Daarnaast zal de MacBook niet goedkoper zijn geworden terwijl hij wel met gloednieuwe software, Leopard, geleverd werd. Dat weet ik overigens niet zeker, maar ik neem aan van niet.
Dus omdat het al gemaakt is, moeten ze het maar gratis weggeven?? Kom op zeg, het is geen liefdadigheids instelling.

Toen jij je iPod touch kocht, WIST je dat je er geen mail app bij kreeg.. en geen maps.. Blijkbaar vond jij dat niet zo'n groot probleem om het niet aan te schaffen. Dat je het nu wel kan aanschaffen, betekend dat je iPod touch meer waard wordt voor jou.. jij hecht waarde aan deze apps.. dus moet je er ook voor betalen..

En nee, de MacBook is niet goedkoper geworden, maar wel veel sneller voor dezelfde prijs. Als jij er niet tegen kan dat producten goedkoper worden na verloop van tijd, dan moet je misschien maar geen technologische producten kopen.. Want zo gaat het overal in de industrie.

[ Voor 11% gewijzigd door Eswip op 17-01-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 20:40
.Arne schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 16:19:
De firmware heet 1.1.3. Bovendien kan je wel nog downgraden naar 1.1.1 doormiddel van een harde reset.
Mooi niet hier. :( krijg met geen mogelijkheid 1.1.1 of 1.1.2 erop. Doe het via een harde reset, maar nadat ik heb aangegeven welk bestand moet worden gekozen (dus met option ingedrukt), krijg continu een foutmelding binnen iTunes over een 'onbekende fout' en kom ik dus geen steek verder:

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/7388/afbeelding1cw5.png

Alleen 1.1.3 is er dan weer op te zetten

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Eej thanx, alleen kom ik nu niet verder met iphuc.
ik werk namelijk op een Mac en ben helaas niet erg bekent met de Terminal. Wat moet nu de precieze commandregel zijn? Het bestand 'WTF.s5l8900xall.RELEASE.dfu' staat op m'n desktop, maar ik krijg hem maar niet naar m'n touch.
Lukt me wel om de recovery mode te activeren

Dit is uit de terminal
Last login: Thu Jan 17 15:32:12 on ttyp1
Welcome to Darwin!
McWin:~ username$ /Users/username/Desktop/iphuc-universal; exit
iphuc 0.6.1
>> By The iPhoneDev Team: nightwatch geohot ixtli warren nall mjc operator
recovery callback: Connected in Recovery Mode
recovery callback: Entering shell in Recovery Mode.
(iPHUC Recovery) #: filecopytophone WTF.s5l8900xall.RELEASE.dfu
recovery callback: shell returned: 0
>> Nothing left to do. Exiting.
logout
[Proces voltooid]

[ Voor 44% gewijzigd door Demon_Eyez op 17-01-2008 15:35 ]

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
hbokh schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 12:49:
[...]

Zie ook deze link: Those iPod touch MIA features
Readers are reporting that Apple may have pulled the update. The Purchase button has been replace for some users with a "Remind Me Later" button.
Ja klopt.. iig ik zie een `remind me later button´ en geen buy knop of iets dergelijks... vreemd

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je MOET itunes 7.6 gebruiken voor de apps. Heb trouwens sinds gister de apps erop staan en alles werkt perfect. VPN erop. Alles lijkt veel soepeler te gaan. Ach, anders zuip ik die 20 euro er ook zo doorheen. Ik heb trouwens mijn touch (16) via ebay gekocht in the U.K. Was splinter nieuw en koste me 300 euro(GBP 208). Dat is 100 euro goedkoper ipv de 30 euro nu.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Ik heb iTunes 7.6 EN ik krijg alleen de `herriner me eraan`button te zien.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Ik hoop alleen dat ze nog met een 802.1x komen voor wifi.. dan kan ik tenminste ook goed op de universiteit internetten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voordat ik naar 7.6 had geupdate, had ik dat ook. Daarna ging het volgens mij vanzelf. Ik had mijn ipod uitgeworpen en weer opnieuw aangesloten, daarna op update zoeken gedrukt. Moest ook een account aanmaken. (dit is ongeveer alle info die ik nog weet). Vooral doorgaan

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan dit ook nog proberen,

1. turn it off (red slider)
2. connect to USB and run iTunes
3. press both Sleep and Home buttons for 10 seconds
4. release Sleep and keep pressing Home for another 10 seconds then release
5. iTunes recognize iPod in restore mode but THIS TIME you can restore to 1.1.1 or 1.1.2 without "uknown error".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Net geprobeerd maar dat lukt dus niet. Dan spring 'ie eerst aan na 4 seconden, en dan 2 seconden later weer uit, je houdt sleep immers indrukt. In die tussentijd is 'ie wel even te zien in iTunes( en is de restore mode inderdaad geactiveerd), maar daarna verdwijnt 'ie dus weer .
Miscchien dat deze truuck wel bij een iPhone werkt.
Hmm ga thuis wel aan de slag met de Windows command prompt, er zijn meer mensen die moeite hebben om iphuc aan de praat te krijgen op een mac , met name dat commando om die file naar je itouch te sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net gebeld met apple betreft het januari applicatie pakket wat niet wilde werken. Het was een bekend probleem en hij stuurde me dan ook deze link. Het schijnt te maken te hebben met een bug omtrent het 'manually managen' van je muziek en andere bestanden op je iPod. Waar het op dit moment op neer komt is dat je dat uit moet zetten, wat voor mij betekent dat ik mijn iPod moet legen, en daar zat ik niet echt op te wachten. Ik wacht hopelijk op een patch.

Iemand anders hier wat over gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon_Eyez schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:55:
Net geprobeerd maar dat lukt dus niet. Dan spring 'ie eerst aan na 4 seconden, en dan 2 seconden later weer uit, je houdt sleep immers indrukt. In die tussentijd is 'ie wel even te zien in iTunes( en is de restore mode inderdaad geactiveerd), maar daarna verdwijnt 'ie dus weer .
Miscchien dat deze truuck wel bij een iPhone werkt.
Hmm ga thuis wel aan de slag met de Windows command prompt, er zijn meer mensen die moeite hebben om iphuc aan de praat te krijgen op een mac , met name dat commando om die file naar je itouch te sturen
Deze manier schijnt ook niet te werken op een mac helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-06-2024
Ik zag de hele tijd de "Koop nu" knop ook niet, tot dat ik net 1 minuut geleden weer keek, zonder te herstarten of iets dergelijks. En nu zit hij er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Hiero wil downgraden van 1.1.3 ook niet meer lukken...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:22
Dat Apple veel problemen heeft met de update is een feit. Net een dik uur gebeld met de helpdesk en goed geholpen. We zijn er nog niet uit maar ik kan de update gewoon niet op de touch installeren. Ik moet me machtigen in iTunes zodat de update gedaan kan worden maar als ik me machtig dan nog die melding.

Ook op mijn pc kan je de update zien staat op je harde schijf (via verborgen bestanden weergeven) en dan zie je dus dat de update geen 165mb is, maar 9,48kb! Dus er is iets totaal mis gegaan. Als ik bij mijn aankopen kijk zie ik gewoon dat er betaald is dus het is en blijft vreemd.

Net als dat ik een liedje koop en dan via itunes wil horen. Dan moet ik me ook machtigen en werkt dus niet.

Ik heb nu dus een mail gestuurd naar de iTunes helpdesk en krijg binnen 48uur antwoord. Ik heb de aankoop gedaan en dus recht op de update.

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demon_Eyez
Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 17:09:
[...]

Deze manier schijnt ook niet te werken op een mac helaas.
Heb hem inmiddels zover gekregen dat 1.1.1. weer terug wordt gezet.
Iphuc doet het wel via de Windows command prompt, maar dus niet op de Mac via de Terminal.

Moest wel twee maal het bestandje via iphuc kopieren, maar iTunes zet nu eindelijk firmware 1.1.1 weer terug. Wel de RECHTER shift toets gebruiken om te laten zoeken :)

Die tuteral werkt perfect!
How-To: How-To: Downgraden van versie 1.1.3 naar 1.1.1

[ Voor 15% gewijzigd door Demon_Eyez op 17-01-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Mja, de eerst volgende maal dat je dan met MacOSX synchroniseert, gaat ie weer updaten naar 1.1.3... :?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
--Christiaan-- schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 22:22:
Ik heb wat Vcasts gedownload, en nu zegt ie dat mijn iPod ze niet ondersteunt :{. Hoe kan dit nou weer?
Ik zit hier nog steeds mee, ook een complete restore werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf maadag bij vdb ipod touch eerste generatie 349 euro, ipod touch tweede generatie 369 euro.
ongelooflijk dat ze de oude verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:21:
vanaf maadag bij vdb ipod touch eerste generatie 349 euro, ipod touch tweede generatie 369 euro.
ongelooflijk dat ze de oude verkopen.
Wat bedoel je met 1e gen, 2e gen? De 8GB en 16GB of de 1.1.2 en 1.1.3? En wat is vdb?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2008 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-08 06:57
hbokh schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:29:
Online-petitie die richting Apple zal gaan, met het verzoek om de iPod Touch-apps (alsnog) gratis te maken:

Free APP For iPod Touch

989 ondertekenaars op het moment van posten...
Ook getekend!! _/-\o_
8372 Signatures Total (op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Wat bedoel je met 1e gen, 2e gen? De 8GB en 16GB of de 1.1.2 en 1.1.3? En wat is vdb?
Hij denkt dat de Ipod touch met de extra apps voorgeinstalleerd 2e gen is. Wat natuurlijk niet zo is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:08:
[...]

Hij denkt dat de Ipod touch met de extra apps voorgeinstalleerd 2e gen is. Wat natuurlijk niet zo is :9
Dat vermoede ik al, maar in dat geval is het een prima prijs. 349 euro voor touch nog zonder apps (à 18 euro) en 369 euro voor touch met apps voorgeïnstalleerd. Als je het zo bekijkt is die eerste zelfs 2 euro goedkoper. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 16:18:
[...]

Dat vermoede ik al, maar in dat geval is het een prima prijs. 349 euro voor touch nog zonder apps (à 18 euro) en 369 euro voor touch met apps voorgeïnstalleerd. Als je het zo bekijkt is die eerste zelfs 2 euro goedkoper. :P
Bij dixons.nl is het nu 259 voor de 8 en 349 voor de 16GB. Bovendien krijg je dan nog een cadeaubon van 35 of 45 euro als je een oude walkman oid opstuurt. Dat lijkt me een betere aanbieding. Geen idee of het hier de 'oude' of de 'nieuwe' versie betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opmerkelijk de informatie die ik net kreeg van de Apple Center Apeldoorn kan iemand bevestigen of dit correct is.

Hij zij dat de update van de 8 en 16gb voorgeinstalleerd is op de nieuwe kleine update ipodtouch van januari en de oudere types die zijn daarom ook goedkoper nog niet maar die moet je via itunes kopen.
maar op de jan editie staan ze er alop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ik kan je zin niet helemaal volgen, maar als je bedoelt dat ze zeiden dat op de iPods die uit januari komen (eigenlijk vanaf 27 december) de extra apps al geïnstalleerd waren, maar dat je die moet kopen in de iTunes Store om ze op iPods te zetten die voor 27 december gekocht zijn, hebben ze gelijk :)
Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:58:
[...]

Dus omdat het al gemaakt is, moeten ze het maar gratis weggeven?? Kom op zeg, het is geen liefdadigheids instelling.

Toen jij je iPod touch kocht, WIST je dat je er geen mail app bij kreeg.. en geen maps.. Blijkbaar vond jij dat niet zo'n groot probleem om het niet aan te schaffen. Dat je het nu wel kan aanschaffen, betekend dat je iPod touch meer waard wordt voor jou.. jij hecht waarde aan deze apps.. dus moet je er ook voor betalen..

En nee, de MacBook is niet goedkoper geworden, maar wel veel sneller voor dezelfde prijs. Als jij er niet tegen kan dat producten goedkoper worden na verloop van tijd, dan moet je misschien maar geen technologische producten kopen.. Want zo gaat het overal in de industrie.
Ik denk dat je inderdaad gelijkt hebt. Het is te vergelijken met de iPod 5G, die later ook enhanced werd, maar waarbij de extra features niet op de eerdere iPods beschikbaar werden. Wat ik wel raar vind is dat ze het doen bij iPods die vanaf 27 december gekocht zijn. Doe het dan ook alleen met de iPods die vanaf dat moment gekocht zijn.

Ik vind het ook niet echt klantvriendelijk van Apple, in plaats van de klanten die vanaf het begin hun nieuwe product kopen dankbaar te zijn, buiten ze die nog eens even extra uit.

But I guess you're right.

edit:
Toch niet, ik hoor namelijk net dat de iPod 5.5G duurder is geworden. Als de iPod touch ook iets duurder was geworden, of dezelfde prijs was gebleven had ik het OK gevonden. Immers, die mensen betalen dan iets extra wat wij nu ook doen, alleen zit het er bij hun al bij inbegrepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Scott op 18-01-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
helemaal niet gelijk, maar goed. zinloze discussie ;)

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
musiqman schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 09:46:
[...]

die link werkt niet (niet op mn pc iig...)
En trouens. als dat onder itunes aankopen valt, moet ie ook in je menu ''recent/laatst gekocht'' verschijnen. En daar staat ie ook niet.
Hij werkt, maar ikheb geen update gekocht staat er. Heb nog niet gekeken wat er gebeurt als ik kijk of ik de apps binnen kan halen via itunes store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 12:28:
[...]

Bij Vandenborre, eerste generatie voor 15 januari
tweede generatie na 15 januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar vragen en kon de antwoorden nergens vinden, dus hierbij ;)

1) Als ik mijn iPod restore via iTunes verlies ik alle gegevens op de iPod maar als ik hem dan weer aansluit synct ie met mijn iTunes (toch?) dus dan verlies ik alleen mijn instellingen op de iPod?
- Kan ik deze instellingen ergens opslaan zodat ik ze na restore meteen terug kan zetten?

2) Als ik mijn iPod met mijn laptop wil syncen (bijvoorbeeld op vakantie..) moet ik dan heel mijn iTunesbibliotheek overzetten naar mijn laptop of kan ik een aantal bestanden toevoegen aan mijn laptop en deze dan via iTunes op mijn touch zetten?

3) Als ik alle bestande moet overzetten, hoe doe ik dat snel?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2) Misschien niet helemaal een antwoord op je vraag, maar ik zag ergens een programma waarmee je met een gejailbreakte iPod tussen 2 pc's kan syncen..., dat is misschien iets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
1) iTunes maakt toch automatisch een back up van je instellingen? toen ik me volledig ge-restorde iPod aan me computer hing, kreeg ik de keuze of ik de oude instellingen wou gebruiken, of nieuwe maken. Zal bij jou ook wel zo zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De muziek moet je dan toch weer opnieuw er op zetten... Overigens zullen er wel programma's (Anapod?) zijn die dit automatisch kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
De muziek moet je er wel weer op zetten, maar de instellingen blijven hetzelfde als je er voor kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrittirroj schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:31:
De muziek moet je er wel weer op zetten, maar de instellingen blijven hetzelfde als je er voor kiest.
Maar de muziek in je iTunes libary blijft 'tzelfde, dus als je synct heb je weer wat je had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
wat me trouwens opvalt. De ipod neemt niet alle nummers maar mestal maar van 1 artiest over. iemand een idee hoe dit kan?

bijv. ik heb een heel album van Peter Gabriel - Secret World Live. In de touch is dan alleen nr 1 (soms ook meer dan 1, en heel soms ook een heel album) te vinden. Terwijl ik wel de volledige albums op itunes heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Belachelijk, 20 dollar voor een paar "nieuwe" vierkantjes op je scherm... :r
Ik wacht wel tot het goedkoper (lees: gratis) wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:59:
Belachelijk, 20 dollar voor een paar "nieuwe" vierkantjes op je scherm... :r
Ik wacht wel tot het goedkoper (lees: gratis) wordt.
Ik houd niet van generaliseren, maar ik snap nu wel waar dat vooroordeel over Nederlanders vandaan komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 21:33:
[...]

Maar de muziek in je iTunes libary blijft 'tzelfde, dus als je synct heb je weer wat je had?
Klopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het is inmiddels wel duidelijk dat het "schandalig" is dat je €17,99 moet betalen voor een paar extra applicaties. Reacties van deze strekking voegen niets toe en worden vanaf nu verwijderd

For the record: iedereen die nu een iPod touch koopt, waar deze applicaties nog niet op zitten krijgt €17,99 korting.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Heeft er hier iemand ervaring met Wehkamp?
Ik wil namelijk de iPod Touch in termijnen betalen (20 euro per maand, 17 maanden lang) maar ik heb hem dus besteld en kreeg een brief binnen maar daar stond op dat ik 280 euro moest overmaken.

Weet iemand hoe je nou exact de optie "per maand betalen" kan selecteren? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Ik weet in ieder geval wel dat je bij de dixons ook in termijnen kunt betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Laatst online: 29-03-2023
Bedankt voor de info. Tijdelijk uitverkocht bij Dixons, spijtig. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Nu ik een vraag, weet iemand hoe je dat ( soort van ) automatisch typen met Safari uit kan zetten? Ik vind het zwaar irritant omdat hij vaak het verkeerde typt als ik op spatie druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Voor de mensen met problemen dat ie iedere keer meld dat je pc nit geauthoriseerd is om de nieuwe January Upgrade Pak te installeren kunnen dit proberen:

Login met de Administrator gebruiker op je pc (Vista gebruikers moeten via Beheren, User accounts hem aanzetten, hij staat namelijk standaard uit)
Start iTunes op (hij draait eventjes Windows Installer dat is goed..)
Sluit je iPod aan
Authorise je computer door in te loggen met je gegevens via Store , Computer Machtigen.
Sluit iTunes af
Login op je eigen account en start iTunes op en sluit je iPod aan.
Druk dan op sync en hij moet ze gaan installeren..

Bij mij werkte het dus wie weet ook bij jou...

-TCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:30:
[...]

Ik houd niet van generaliseren, maar ik snap nu wel waar dat vooroordeel over Nederlanders vandaan komt..
Hoezo generaliseren? Ik heb het toch alleen over deze update specifiek?
Trouwens, jij bent hier degene die aan het generaliseren is. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Cache op 19-01-2008 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:29:
[...]

Hoezo generaliseren? Ik heb het toch alleen over deze update specifiek?
Trouwens, jij bent hier degene die aan het generaliseren is. ;)
Hij zegt ook juist dat hij niet van generaliseren houdt, maar dat op dit moment wel doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ja ok, vat hem nu. :P
Maar welk vooroordeel, het is ook belachelijk om te betalen voor iets wat Apple 5 min werk heeft gekost. Al helemaal als je mbv jailbreaken het allemaal gratis krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 00:46:
Ja ok, vat hem nu. :P
Maar welk vooroordeel, het is ook belachelijk om te betalen voor iets wat Apple 5 min werk heeft gekost. Al helemaal als je mbv jailbreaken het allemaal gratis krijgt.
Krijgje d.m.v jailbreaken dan exact die 5 proggie's? Of homebrew?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik neem aan dat het exact dezelfde programma's zijn als die van de iphone, dus ja, ik denk het wel. Ze lopen al bijna 4 maand vlekkeloos op mijn ipod. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cache schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 01:03:
Ik neem aan dat het exact dezelfde programma's zijn als die van de iphone, dus ja, ik denk het wel. Ze lopen al bijna 4 maand vlekkeloos op mijn ipod. :P
You Sir just saved me $20. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Ze zijn niet helemaal hetzelfde trouwens: Google Maps bijvoorbeeld is veel uitgebreider geworden dan de versie die jij hebt. Verder zijn ze wel hetzelfde inderdaad. Wat iedereen lijkt te vergeten is dat je bij het kopen van die extra apps, je ook nieuwe features krijgt zoals de WebClips en "DVD"-ondersteuning. Je betaalt dus niet alleen voor de apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrittirroj schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:31:
Nu ik een vraag, weet iemand hoe je dat ( soort van ) automatisch typen met Safari uit kan zetten? Ik vind het zwaar irritant omdat hij vaak het verkeerde typt als ik op spatie druk.
Met jailbreak is er wel een fix die het toevoegt aan je settings. Zonder is het dus niet mogelijk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Jammer, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het woord dat hij 'voorspelt' niet wil typen als je op spatie drukt, moet je op het voorspelde woord zelf drukken. Dan zet hij gewoon wat je al getyped had neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

Hoe zit dat precies met die filmpjes met die nieuwe dvd-functie? En met die ondertitels? Hoe moet je dan je filmpje omzetten? Nu zet ik gewoon mijn audio_ts en video_ts om in een mp4 bestand en vervolgens converteer ik het naar een gangbaar iPod touch formaat in VisualHub. Hoe moet je nu te werk gaan?

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:10:
[...]

Als je het woord dat hij 'voorspelt' niet wil typen als je op spatie drukt, moet je op het voorspelde woord zelf drukken. Dan zet hij gewoon wat je al getyped had neer.
Dat weet ik, maar dat is vrij irritant om te doen. Vooral als je grote teksten moet typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Die vraag heb ik op de Appleforums gesteld, maar nog geen echt goed antwoord gekregen. Ik zal het hier melden en in de TS zetten als ik het wel weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armano
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-09-2024

armano

ANTROPOMORF

Je hebt Extended Preferences en daarmee krijgt je jailbroken iPod Touch ook een setting om dat 'woordenboek' / 'voorspelling' uit te zetten.

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
The CarNagE Man schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:55:
Voor de mensen met problemen dat ie iedere keer meld dat je pc nit geauthoriseerd is om de nieuwe January Upgrade Pak te installeren kunnen dit proberen:

Login met de Administrator gebruiker op je pc (Vista gebruikers moeten via Beheren, User accounts hem aanzetten, hij staat namelijk standaard uit)
Start iTunes op (hij draait eventjes Windows Installer dat is goed..)
Sluit je iPod aan
Authorise je computer door in te loggen met je gegevens via Store , Computer Machtigen.
Sluit iTunes af
Login op je eigen account en start iTunes op en sluit je iPod aan.
Druk dan op sync en hij moet ze gaan installeren..

Bij mij werkte het dus wie weet ook bij jou...

-TCM
Ik heb het precies gedaan zoals jij het zei maar dat werkt voor geen meter.

- mijn account staat standaard al op Administrator
- Als ik iTunes start dan komt het programma maar zodra ik de iPod start komt al direct de melding dat je dus je moet machtigen. Dus ik machtig me en sluit Itunes af. Ik sta al op Admin dus dat hoeft niet, dus ik start iTunes weer en dan de ipod erin. Weer die melding. Ik kom er gewoon niet vanaf en is zeer vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen Apps zoals MobileScrobbler (voor Last.fm) ooit legaal beschikbaar worden voor de iPod Touch? Ik zou namelijk graag overstappen op de 1.1.3 firmware, maar zolang dat progje (wat ik toch heel handig vind) blijf ik echt wel met een jailbreak zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:17

dbzfan

Nee.

Mijn tijd en datum blijft verspringen als ik de Touch aan m'n laptop koppel.. Elke x als ik hem erin plug verspringt het ... iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:22:
Zullen Apps zoals MobileScrobbler (voor Last.fm) ooit legaal beschikbaar worden voor de iPod Touch? Ik zou namelijk graag overstappen op de 1.1.3 firmware, maar zolang dat progje (wat ik toch heel handig vind) blijf ik echt wel met een jailbreak zitten.
Ik hoop het, maar als het SDK uit is denk ik dat het niet lang duurt voor MobileScrobbler als legaal programma beschikbaar is. Er komt ook vast wel een jailbreak uit voor 1.1.3, dus dan kun je ook gebruik maken van MobileScrobbler.
dbzfan schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 12:27:
Mijn tijd en datum blijft verspringen als ik de Touch aan m'n laptop koppel.. Elke x als ik hem erin plug verspringt het ... iemand hier ook last van?
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben dat dat ligt aan de tijdzone die je hebt ingesteld, kan het daar aan liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier Belgen die weten wanneer de 'nieuwe' Ipod Touch in de rekken zal liggen bij MM, saturn, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Al menschen hier met de software update voor de Touch?

Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

cypress3d schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:47:
[...]

- mijn account staat standaard al op Administrator
- Als ik iTunes start dan komt het programma maar zodra ik de iPod start komt al direct de melding dat je dus je moet machtigen. Dus ik machtig me en sluit Itunes af. Ik sta al op Admin dus dat hoeft niet, dus ik start iTunes weer en dan de ipod erin. Weer die melding. Ik kom er gewoon niet vanaf en is zeer vervelend.
Bij mij werkte het. Dus dacht ik van laat ik het delen met de andere.
Apple zegt zelf dat dit de oplossing is. Mijn oplossing is hier van afgeleid:

http://www.info.apple.com/kbnum/n306424

Ook deze pagina kan handig zijn:

http://www.info.apple.com/kbnum/n307243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
Las Vegas schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 14:23:
Al menschen hier met de software update voor de Touch?

Ben nog aan het twijfelen of het de 18 euro waard is. En dan ook met de angst in het achterhoofd dat het miss wel gratis wordt binnenkort.
Als dat al gebeurt dan krijgen de mensen die eerder wel al betaald hebben hun geld wel terug, zij het cash, zij het in korting. Ik vind het z'n geld wel waard, de extra features zijn ook wel handig namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keldererik
  • Laatst online: 11-05 01:08
Heb de extra features toch ook maar gekocht. Homescreen is gelijk een stuk voller }:O . Google maps is wel leuk om mee te spelen, vooral die hybride mode en routes plannen. Mail werkt ook goed, contactpersonen herkent die meteen uit je 'contacten'. Shortcuts naar favorieten zet ik op de 2e bladzijde van mijn homescreen. Wil het wel een beetje strak houden :)

Notities zijn ook handig, die kan je ook gelijk doormailen met de mailapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Hé ik heb vandaag een iPod Touch gekocht, maar de nieuwe applicaties ontbreken... verwachten ze nu dat ik daar extra voor betaal of is er een regeling voor gevallen als ik?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

JaymzHetfield schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 19:30:
Hé ik heb vandaag een iPod Touch gekocht, maar de nieuwe applicaties ontbreken... verwachten ze nu dat ik daar extra voor betaal of is er een regeling voor gevallen als ik?
Vent, lees nu een ongeveer een post of 10 hoger. In het blauw de modbreak van Daedalus:
Daedalus schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 22:57:
[mbr]Het is inmiddels wel duidelijk dat het "schandalig" is dat je €17,99 moet betalen voor een paar extra applicaties. Reacties van deze strekking voegen niets toe en worden vanaf nu verwijderd

For the record: iedereen die nu een iPod touch koopt, waar deze applicaties nog niet op zitten krijgt €17,99 korting.[/]
echt hoe blind kan je zijn :/

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Zeg ik dacht dat j ekon betalen met ideal. ik zie waarom ik nog niks heb. Had een filmpje gedwonload, maar die staat nog open als betaling, zolang kan je niks anders bestellen dus (logisch)

Ik had die bestelling gedaan via een soort vna paypal iets, gekoppeld aan je account (maar hier ging wel er snel veel geld vanaf door mn downloads, dus heb ik deze er weer afgehaald)

Maar ik wil wel graag de openstaande rekening en de apps dokken, zonder dat paypal achtige en creditcard.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voog
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 15:56
cypress3d schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 11:47:
[...]

Het mij nu ook gelukt, ik heb het gebruikersbeheer uitgezet-----> toen gemachtigd en upgedate (software installatie gelukt) ------> niet vergeten ge gebruikersbeheer weer aan te zetten.

Hoop dat dit de oplossing is! Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya

Genya

Ad Infinitum

ScottB schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 15:03:
[...]

Als dat al gebeurt dan krijgen de mensen die eerder wel al betaald hebben hun geld wel terug, zij het cash, zij het in korting. Ik vind het z'n geld wel waard, de extra features zijn ook wel handig namelijk :)
Volgens mij gaat die petitie helemaal niks helpen, hoewel ik de extra apps én mogelijkheden (customizable homescreen, bookmarks op homescreen, enz.) ook liever gratis had gezien. Nu ja, hoewel je de meeste mensen eerst hoort klagen, zijn er toch ook al een heel pak die over stag zijn gegaan.

Overigens ben ik nog steeds benieuwd wanneer die 'locate me' functie in Maps op punt zal gesteld zijn, hiero in de lage landen...

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:15:
Zeg ik dacht dat j ekon betalen met ideal. ik zie waarom ik nog niks heb. Had een filmpje gedwonload, maar die staat nog open als betaling, zolang kan je niks anders bestellen dus (logisch)

Ik had die bestelling gedaan via een soort vna paypal iets, gekoppeld aan je account (maar hier ging wel er snel veel geld vanaf door mn downloads, dus heb ik deze er weer afgehaald)

Maar ik wil wel graag de openstaande rekening en de apps dokken, zonder dat paypal achtige en creditcard.

Iemand tips?
Ja, je kunt met iDEAL betalen (of het zelfs automatisch af laten schrijven, dat heb ik), maar dan moet je wel een Click & Buy-account hebben. Zie het iTunes-topic voor verdere informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
ja click n buy dat bedoelde ik. Die account heb ik laten wissen. Maar dat gaat niet via ideal, maar gewoon machtiging voor afschrijven, daarom had ik m laten erasen ;)

Maar dat is dus de enigste optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.1.3 is jailbroken!! Youtube link

De release is pas als de SDK eind februari wordt uitgegeven zodat Apple de jailbreak niet meer kan fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:26:
ja click n buy dat bedoelde ik. Die account heb ik laten wissen. Maar dat gaat niet via ideal, maar gewoon machtiging voor afschrijven, daarom had ik m laten erasen ;)

Voor Click 'n buy moet je toch 18 zijn? Dat vind ik wel erg jammer, nu kan ik geen aankopen doen bij de iTunes store zonder mijn ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Maximus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 20:02:
[...]

Vent, lees nu een ongeveer een post of 10 hoger. In het blauw de modbreak van Daedalus:

[...]

echt hoe blind kan je zijn :/
Mijn excuses... was kennelijk nogal gefrustreerd. Ik zal eens uitzoeken hoe ik aan die korting kom.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

JaymzHetfield schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:46:
[...]

Mijn excuses... was kennelijk nogal gefrustreerd. Ik zal eens uitzoeken hoe ik aan die korting kom.
Die korting hoor je al aan de kassa te hebben gehad. Zo hoort het in ieder geval als je 'm bij een Apple Premium Reseller hebt gekocht. Als je dus meer dan €261 (8GB) of €351 (16GB) hebt betaald, zijn ze de korting vergeten.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Topicstarter
musiqman schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:26:

Ik dacht dat je het ook zelf kon overmaken, maar dat weet ik niet zeker.
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:36:
1.1.3 is jailbroken!! Youtube link

De release is pas als de SDK eind februari wordt uitgegeven zodat Apple de jailbreak niet meer kan fixen.
Goed nieuws, hoewel ik me afvraag in hoeverre een jailbreak nog nodig is nadat het SDK uit is. Maar goed, we zullen zien. Overigens wel mooi dat er nu twee keer geprobeerd is om het jailbreaken tegen te gaan, maar dat het in beide gevallen binnen een week gelukt is :D
Jorrittirroj schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 22:44:
[...]

Voor Click 'n buy moet je toch 18 zijn? Dat vind ik wel erg jammer, nu kan ik geen aankopen doen bij de iTunes store zonder mijn ouders.
Ik ben geen 18 en heb een Click & Buy-account. Heb even gekeken in mijn instellingen, maar ik zie nergens mijn geboortedatum staan. Volgens mij kan het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrittirroj
ScottB schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:20:
[...]
Ik ben geen 18 en heb een Click & Buy-account. Heb even gekeken in mijn instellingen, maar ik zie nergens mijn geboortedatum staan. Volgens mij kan het gewoon :)
Mooi, ik hoorde van iedereen dat je daar 18 voor moest zijn. Vanavond ook maar even proberen. Maar eerst feest vieren want me vader is vandaag 50 geworden! :+ Bedankt!

Edit:// Geprobeerd een account aan te maken, en je moet toch 18 zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Jorrittirroj op 20-01-2008 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
voog schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:29:
[...]

Het mij nu ook gelukt, ik heb het gebruikersbeheer uitgezet-----> toen gemachtigd en upgedate (software installatie gelukt) ------> niet vergeten ge gebruikersbeheer weer aan te zetten.

Hoop dat dit de oplossing is! Succes
Is gewoon een groot drama, ik krijg het maar niet voor elkaar. Nogal frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorrittirroj schreef op zondag 20 januari 2008 @ 10:08:
[...]

Mooi, ik hoorde van iedereen dat je daar 18 voor moest zijn. Vanavond ook maar even proberen. Maar eerst feest vieren want me vader is vandaag 50 geworden! :+ Bedankt!

Edit:// Geprobeerd een account aan te maken, en je moet toch 18 zijn.
Ik heb gewoon één jaartje valsgespeelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Ik heb hier nog een link voor mensen die naar een hoes voor de ipod touch zoeken:

http://www.iaddict.fr/forum/viewtopic.php?t=20763

Het is wel in het frans maar je kunt via de diverse links op de website van de fabrikant komen!

Ik zag ook deze: (de afbeelding is van de nano maar hij zou ook voor de touch komen)
De aanbieder is www.macally.com

Afbeeldingslocatie: http://www.macally.com/UploadFiles/Masquerade_title.jpg

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Afbeeldingslocatie: http://store.apple-touch.com/images/product_images/accessories/large/3116.jpg

Ik heb deze dus.

17.39 in Zaandam (verzenden en ophalen mogelijk)

Via Mp

Werkt echt perfect. Met riemclip (en is ook horizontaal te dragen en zonder voorflap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Daedalus schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 23:13:
[...]
Die korting hoor je al aan de kassa te hebben gehad. Zo hoort het in ieder geval als je 'm bij een Apple Premium Reseller hebt gekocht. Als je dus meer dan €261 (8GB) of €351 (16GB) hebt betaald, zijn ze de korting vergeten.
Hmm, dan moet ik misschien toch maar even terug naar de winkel...
Ik heb 'm namelijk bij BCC gekocht en daar wisten ze niks van nieuwe software... Dus ik dacht, ik gok het maar, er van uitgaande dat Apple hier rekening meet zou houden (korting verlenen bij het registreren in iTunes o.i.d.).
Ik heb overigens al wel 20 euro korting gehad, maar dat had niks met de software te maken. Ik vertelde over de Dixons actie (35 euro waardebon bij het inleveren van een oude mediaspeler) en naar aanleiding daarvan kreeg ik onder het mom 'laagste prijs garantie' een korting van €20.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcellux
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-05-2022
Misschien dat deze Apple intro video bij iedereen al bekend is maar ik zie hem nu voor het eerst. Hij gaat over de nieuwe update van januari 2008 en behandeld de vijf nieuwe applicaties van de iphone maar die zijn vrijwel gelijk aan de ipod touch:

http://www.youtube.com/watch?v=ehQ11BmwYSE

Whenever people agree with me I always feel I must be wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Arne schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 21:44:
[...]

Overigens ben ik nog steeds benieuwd wanneer die 'locate me' functie in Maps op punt zal gesteld zijn, hiero in de lage landen...
Ik heb de locate me functie getest in Amsterdam en hij werkte echt perfect. Hij zat op ongeveer 25 meter nauwkeurig. Ze hebben dus iig in amsterdam de draadloze netwerken in kaart gebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Verwijderd schreef op zondag 20 januari 2008 @ 19:05:
[...]

Ik heb de locate me functie getest in Amsterdam en hij werkte echt perfect. Hij zat op ongeveer 25 meter nauwkeurig. Ze hebben dus iig in amsterdam de draadloze netwerken in kaart gebracht.
Mijn iTouch Free heeft dezelfde functionaliteit door Navizon via Installer.app te installeren.
Navizon vindt een in kaart gebrachte AP op ca. 30-50 meter afstand (Groningen, stad). Via de Maps heb je dan (ook) een soort van navigatie-mogelijkheid.

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/fk9kls.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/28imaon.jpg

Om maar even wat afwisseling te bieden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlue
  • Nu online
ik heb gemerkt dat de ipod touch het bij mij nu ook doet in vista x64 woot ikke blij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-07 16:27
Ik ga nu zo de 8 gig versie ophalen, de updated versie hadden ze nog niet. Kan ik nu ZONDER creditcard voor 20 euro de nieuwe update aanschaffen via Internet Bankieren? anders zit ik dus met een ipod die ik niet kan updaten terwijl ik het geld hier heb |:(

Edit: Click and buy had ik geprobeerd, maar krijg het smsje totaal niet binnen voor de PIN.

Edit2: Andere telefoon krijgt hem wel binnen |:(

[ Voor 22% gewijzigd door Tiduz op 21-01-2008 15:36 ]

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg dat smsje ook niet binnen :S
Heb het al op meerdere toestellen geprobeerd.

EDIT: Op een vriend zijn telefoon kwam die aan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donaldo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-12-2024
Ik ben van plan deze week een iPod touch te kopen. De aanbieding van dixons.nl geldt trouwens ook voor de vestigingen. 8GB voor 259 euro met waardebon van 35 euro als je een oude walkman oid inlevert en dan ook nog 500 extra airmiles. In de winkel wisten ze niets van de updates. Mijn vraag is daarom:

Kun je aan de verpakking zien of het een nieuwe versie met de updates is of niet (zegt John Lennon op de verpakking iets)? Of alleen aan het typenummer?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.