Ik kan je zin niet helemaal volgen, maar als je bedoelt dat ze zeiden dat op de iPods die uit januari komen (eigenlijk vanaf 27 december) de extra apps al geïnstalleerd waren, maar dat je die moet kopen in de iTunes Store om ze op iPods te zetten die voor 27 december gekocht zijn, hebben ze gelijk

Eswip schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:58:
[...]
Dus omdat het al gemaakt is, moeten ze het maar gratis weggeven?? Kom op zeg, het is geen liefdadigheids instelling.
Toen jij je iPod touch kocht, WIST je dat je er geen mail app bij kreeg.. en geen maps.. Blijkbaar vond jij dat niet zo'n groot probleem om het niet aan te schaffen. Dat je het nu wel kan aanschaffen, betekend dat je iPod touch meer waard wordt voor jou.. jij hecht waarde aan deze apps.. dus moet je er ook voor betalen..
En nee, de MacBook is niet goedkoper geworden, maar wel veel sneller voor dezelfde prijs. Als jij er niet tegen kan dat producten goedkoper worden na verloop van tijd, dan moet je misschien maar geen technologische producten kopen.. Want zo gaat het overal in de industrie.
Ik denk dat je inderdaad gelijkt hebt. Het is te vergelijken met de iPod 5G, die later ook enhanced werd, maar waarbij de extra features niet op de eerdere iPods beschikbaar werden. Wat ik wel raar vind is dat ze het doen bij iPods die vanaf 27 december gekocht zijn. Doe het dan ook alleen met de iPods die vanaf dat moment gekocht zijn.
Ik vind het ook niet echt klantvriendelijk van Apple, in plaats van de klanten die vanaf het begin hun nieuwe product kopen dankbaar te zijn, buiten ze die nog eens even extra uit.
But I guess you're right.
edit:
Toch niet, ik hoor namelijk net dat de iPod 5.5G duurder is geworden. Als de iPod touch ook iets duurder was geworden, of dezelfde prijs was gebleven had ik het OK gevonden. Immers, die mensen betalen dan iets extra wat wij nu ook doen, alleen zit het er bij hun al bij inbegrepen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Scott op 18-01-2008 18:04
]