heb je dat gelezen of eigen ervaring? Het enige dat ik heb kunnen vinden is dagt sync van PC naar GSM kan namelijk
Nothing to see here
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
heb je dat gelezen of eigen ervaring? Het enige dat ik heb kunnen vinden is dagt sync van PC naar GSM kan namelijk
Nothing to see here
Verwijderd
Dit is jammer genoeg niet mogelijk.juulie19 schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 13:39:
vraagje:
kan ik gewoon mijn iphone als hardeshijf(je) gebruiken voor bestanden?
ik moet namelijk men computer formateren, en muziek e.d. wil ik tijdelijk op men iphone zetten en na de installatie van windows er terug op zetten.(via winscp)
Via Winscp is dit wel mogelijk, je moet de bestanden wel plaatsen op de media partitie /var/root/media
We see things as we are, not as they are
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Ja maar de term jailbreaken is vrij breed (met alle verschillende versies/OS), en volgens het laatste nieuws kan het binnen 1 minuut gedaan zijn..Hoedje schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 18:02:
[mbr]Hierbij nogmaals het verzoek of iemand een topic wil openen over het jailbreaken van de iPhone en/of iPod touch, waarbij de startpost duidelijke instructies bevat over het jailbreaken (how-to). Neem wel eerst even contact op met modje, zodat er geen dubbel werk verricht wordt.[/]
Verwijderd
Verwijderd
Het kan idd op dit moment niet tenzij je exchange server imap heeft aanstaan, dus ook weer geen echte exchange support.TutanRamon schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 16:50:
Het is waarschijnlijk al meerdere keren aan bod gekomen hier, maar ik kon het zo snel niet vinden en op internet lees ik allerlei tegenstrijdige berichten. Ook kom ik veel berichten tegen die al behoorlijk gedateerd zijn.
De iPhone biedt momenteel nog geen ondersteuning om te synchroniseren met de Microsoft Exchange server, toch? Komt dat nog? Is daar al officieel een uitlating over gedaan door de mensen van Apple? Of moeten we werken met een workaround?
Hmm m'n zus wilt niet als proefkonijn dienen (al heeft ze geen carkitVerwijderd schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 22:59:
ik zie hierboven een aantal berichten over de parrot ck 3100.. deze heb ik ook maar krijg hem niet verbonden. krijg de melding. kan niet verbinden met de 'parrot ck3100'
ik heb zelf 1.1.3
een andere quote:ello Paul,
There appear to be issues regarding disconnection with the latest version of the iphone. To solve them, you need to delete the call register of the iphone and normally the problem is solved.
phone / calls / delete / delete all the calls
Kind regards
Stuart Jackson
UK Technical & User Support Manager
Parrot UK
Sommige menen dat je de CK3100 moet updaten met het volgende icm met de bovenstaande fix:This fix may have worked for me I cleared all recent calls, repaired, and it seems to be working (CK3100).
Kunnen jullie dit uitproberen met de 1.1.3?OK, been asked for this file several times so, you can all find the latest CK3100 v4.17c firmware here at 4shared.com, follow the link below, unzip and install in the parrot app folder/internet, note this file is for the BT update, and not the serial cable update..
http://www.4shared.com/dir/5494367/9dbe3e68/sharing.html
good luck
[ Voor 50% gewijzigd door Nitai op 14-02-2008 10:24 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
http://www.iphonethemeworld.com/Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 09:22:
Hebben jullie toevallig leuke websites voor Iphone themes?
Bij mij doet ie het perfect. Nog geen klagen van gehad, Jammer dat voice regonition niet werkt op de iPhone.Nitai schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 10:10:
Kunnen jullie dit uitproberen met de 1.1.3?
This space intentionally left blank.
http://gizmodo.com/347736...osts-money-but-works-welldot.K schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:13:
[...]
Bij mij doet ie het perfect. Nog geen klagen van gehad, Jammer dat voice regonition niet werkt op de iPhone.
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Maar dan moet je ze nog zelf inspreken ook. Die functionaliteit zit ook in de carkit.martijnve schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:20:
[...]
http://gizmodo.com/347736...osts-money-but-works-well
Alleen jammer dat het 20 euro kost.
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 13:26 ]
Voice dialing vind ik zo iets debiels op een telefoon. Het werkt altijd maar half en ik voel me net zo`n idioot die tegen zijn apparaat praat.dot.K schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:33:
[...]
Maar dan moet je ze nog zelf inspreken ook. Die functionaliteit zit ook in de carkit.
Mijn oude nokia had een soort van universal voice recognition - goed, de uitspraken waren niet altijd even gelukkig gekozen
Vb. "dzjism" was GSM.
[ Voor 35% gewijzigd door Daniel op 16-02-2008 08:53 ]
Bwah 't is handig als je vele uren in de auto vertoeft en je iphone netjes in je tas zit. Zelfs het rondscrollen door het telefoonboek op een Parrot is redelijk afleidend.Jpjedi schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:55:
[...]
Voice dialing vind ik zo iets debiels op een telefoon. Het werkt altijd maar half en ik voel me net zo`n idioot die tegen zijn apparaat praat.
Eigen ervaring. Alles wat ik in de iPhone zet gaat naar outlook en andersom. Gewoon met itunes, niets instellen oid....itsme schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 14:03:
[...]
Ik heb niets te melden.
Je moest eens weten hoe goed het werkt op een Parrot. In combinatie met de telefoon van m'n vrouw (Sony Ericsson w850) werkt het geweldig. Het is jammer dat de iPhone het niet ondersteunt. Als ik m'n vrouw wil bellen dan is het vele malen sneller met voicedailing dan naar 'Telefoonboek' of 'Oproepinfo' (laatst gebelde nummers) te gaan. Maar dit gaat een beetje offtopic. M'n iPhone blijft overigens gewoon in de tas of m'n jaszak. Heerlijk vind ik datJpjedi schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 14:55:
[...]
Voice dialing vind ik zo iets debiels op een telefoon. Het werkt altijd maar half en ik voel me net zo`n idioot die tegen zijn apparaat praat.
[ Voor 6% gewijzigd door Nitai op 14-02-2008 16:00 ]
Verwijderd
grappig ik heb dit weer juist precies andersom!Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 17:59:
ik heb nog een probleem met de nummerherkenning.
iedereen staat in me telefoon als +316 en +3170 bijvoorbeeld
bij sms werkt dat dus top!! krijg gewoon netjes namen bij de smsjes te zien maar bij het bellen krijg ik 0654887564 binnnen ipv +31654887564 dus herkent hij ook de namen niet. maar bij somigge weer wel.. maar meeste nietbeetje raar!
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Nothing to see here
Ik installeer die shit van hun niet meer. Door die 'fix' kon ik niet bellen want steeds dat ik naar Phone ging , viel hij terug naar het springboard. Maar dat was met versie 1.3 misschien is .4 beter.Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:00:
Even voor de goeie orde, ik heb de nl nummerherkenning versie 1.4 geinstalled. recent nrs gewinst telefoon gereboot. en nogsteeds. sommige telefoon nummers werken wel goedsommige niet.
Verwijderd
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Verwijderd
ik heb alles op +31 ervoor. een 2 tal contacten ziet hij wel netjes de naam en bij de rest niet. alle smsjes zie ik wel de naam bij...alienfruit schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 19:49:
Waarom niet gewoon alle nummers met +31? Ik heb dat ook zo in mijn adresboek en werkt prima. Hiervoor had ik pauper Orange daar kon ik niet eens in China naar een Nederlands nummer bellen als er geen +31 voor staat. Daarom heb ik nu alle nummers in internationale stijl. Weet je zeker dat het altijd en overal werkt
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2008 23:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, werkt prima, op GPRS-snelheid.Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 12:15:
Ik ga binnenkort een geunlockte iphone kopen. Nu heb ik een vraag er komt een simonly abonnement bij maar hoe zit dat met onbeperkt internet van bijvoorbeeld vodaphone van 9,50p/m werkt dit dan gewoon op de iphone?
Verwijderd
Verwijderd
Het rare is dat mijn tijd en timezone gewoon kloppen, maar de sms volgorde dus niet...Phuncz schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:56:
Bij mij is het niet meer, maar ik weet ook niet wat het opgelost heeft. Mijn oude berichten staan wel nog een deel door elkaar... Zowiezo heb ik Date & Time "Set Automatically" op ON gezet, evenals Time Zone Support op ON en Time Zone op Brussels (voor ons Belgen).
Verder heb ik nog het app'je geinstalleerd genaamd "Fix Timezone issues 1.1.3" op source: http://iphone.notes-it.nl/repo
En nieuwe berichten staan in de goede volgorde nu bij mij.
Verwijderd
misschien een restore, en dan een nieuwe 1.1.3 methode gebruiken?Phuncz schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:56:
Bij mij is het niet meer, maar ik weet ook niet wat het opgelost heeft. Mijn oude berichten staan wel nog een deel door elkaar... Zowiezo heb ik Date & Time "Set Automatically" op ON gezet, evenals Time Zone Support op ON en Time Zone op Brussels (voor ons Belgen).
Verder heb ik nog het app'je geinstalleerd genaamd "Fix Timezone issues 1.1.3" op source: http://iphone.notes-it.nl/repo
Verwijderd
Ik heb de laatste versieVerwijderd schreef op zondag 17 februari 2008 @ 19:48:
[...]
misschien een restore, en dan een nieuwe 1.1.3 methode gebruiken?
Ik geloof niet dat bij de laatste versies dat nog voorkomt..
Verwijderd
Verwijderd
www.weefab.com
Verwijderd
Het lijkt alsof de vodafone server tijd 2 minuten achterloopt met die van de rest van Nederland. De inkomende smsjes zijn altijd van 2 minuten later en ook de CET is 2 minuten later op internet. Ik heb het maar op handmatig gezet en zo gehouden, wellicht dat dit wel goed werkt.Verwijderd schreef op maandag 18 februari 2008 @ 09:01:
Op iphoneclub lees ik het volgende:
Maak ssh-connectie:
# rm -f /var/db/timezone/localtime
# ln -s /usr/share/zoneinfo/Europe/Amsterdam /var/db/timezone/localtime
# reboot
Nu werkt World Clock weer normaal en komen email/sms berichten op de juiste tijd binnen.
Probeer dat eens? oh, en handmatig tijd instellen schijnt ook te werken..
geen ebay ervaring en beetje wantrouwig
www.weefab.com
Ze worden ook op marktplaats aangeboden. Maar je kunt natuurlijk ook wachten tot hij gewoon in Nederland komt.Soul__assasin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:19:
[...]
Ik heb gister mijn 1.1.1 iPhone van GSM.nl gerestored naar firmware 1.1.3, en daarna ZiPhone gebruikt, dit was echt 5min werk, en hiervoor had ik nog nooit een iphone gejailbreaked/unlocked oid.Soul__assasin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:19:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Daedalus op 19-02-2008 11:56 ]
Ah werkt perfect!Phuncz schreef op zondag 17 februari 2008 @ 13:56:
Een iPhone zal nog een tijdje niet "Ready To Use" zijn buiten de landen waar hij verdeeld wordt omdat hij ook nog niet overal ondersteund wordt. Je zal altijd moeten prullen met instellingen, apps en hacks. Dus maak de overweging of je bereid bent af en toe te prullen eraan want je zult het zowiezo moeten doen. Heb het al te vaak gehoord dat mensen ongeduldig zijn en updaten zonder eerst te documenteren. Resultaat: dure paperweight. OK je kan het vaak wel fixen maar tot voor kort was die kans erg klein.Soul__assasin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:12:
Ik wil dus ook een Iphone alleen heb ik een beetje schrik van het hacken... waar kan je en een ready to use iphone vinden?
Verwijderd
Verwijderd
We see things as we are, not as they are
[ Voor 14% gewijzigd door MrAcid op 19-02-2008 11:27 ]
Tenzij je 999 euro betaalt en een officiele sim-free iPhone in Frankrijk koopt... Dan heb je wel ondersteuning en garantie. En kan je ook altijd gewoon updaten zonder problemen.Phuncz schreef op maandag 18 februari 2008 @ 19:54:
[...]
Een iPhone zal nog een tijdje niet "Ready To Use" zijn buiten de landen waar hij verdeeld wordt omdat hij ook nog niet overal ondersteund wordt. Je zal altijd moeten prullen met instellingen, apps en hacks. Dus maak de overweging of je bereid bent af en toe te prullen eraan want je zult het zowiezo moeten doen. Heb het al te vaak gehoord dat mensen ongeduldig zijn en updaten zonder eerst te documenteren. Resultaat: dure paperweight. OK je kan het vaak wel fixen maar tot voor kort was die kans erg klein.
PhD i.o.
nope, na een network settings reset en het willen downloaden van de comunity sources krijg ik nogsteeds de error.
PhD i.o.
Verwijderd
Dat is heel erg afhankelijk van het soort gebruiker. De "web savvy" figuren lopen en masse met een iPhone rond en gebruiken 'm continu voor mail, etc. Of de gemiddelde aannemer ermee aan de slag gaat is een tweede uiteraardTutanRamon schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 11:12:
Denken jullie dat de iPhone een rol gaat spelen op de zakelijke markt?
Verwijderd
Bla bla bla bla... je ondertitel zegt genoegPhuncz schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:09:
De iPhone is in mijn ogen de ideale "hippe kerel foon", niet dat ik mezelf daarmee associeer trouwens. Maar het is het toestel voor de mensen die voorbij de massa willen kijken, ook al is het dé hype van 2007-2008. Het is een toestel dat je met je hart koopt ipv. je verstand. De mentaliteit die rond het toestel hangt is typisch Apple: simpel, innovatief, intuitief en degelijk. Dat is in bijna alle aspecten van het toestel terug te vinden.
[ Voor 20% gewijzigd door Vuvuzela op 19-02-2008 21:09 ]
I served in a company of heroes.
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2008 21:34 ]
Na refreshen van de sources kon ik gewoon installeren.Maximus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:47:
[...]
nope, na een network settings reset en het willen downloaden van de comunity sources krijg ik nogsteeds de error.
PhD i.o.
Verwijderd
Dat klinkt meer als een hardware defect. Je simkaart steekt er toch goed in? (Open deur - maar toch.)Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 09:14:
Het is nu allemaal gelukt maar nog steeds blijft hij no sim zeggen.
[ Voor 20% gewijzigd door Kaspers op 20-02-2008 10:54 ]
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2008 12:29 ]
Verwijderd
Ik denk niet dat we dit hier moeten bespreken...Soul__assasin schreef op maandag 18 februari 2008 @ 17:19:
[...]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Voornamelijk mailen en browsen (Bloglines mobileSpyro_the_Dragon schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:21:
Nog een week en een dag - dan ben ik in NYC en ga er direct eentje halen. Ziphone staat al op de laptop dus kan ik gelijk aan de slag.
Wat doen jullie er vooral mee? - naast bellen
Kun je Gmail niet die mail via POP binnen laten trekken en Gmail vanaf je iPhone benaderen via IMAP?- Prive mail (werk mail lukt niet - IT hier wil niet aan IMAP helaas)
De iPhone kan ook gewoon POP3 binnenhalen dus het lijkt eerder dat het hier om een Exchange server gaat.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:52:
[...]
Voornamelijk mailen en browsen (Bloglines mobile). Sinds 1.1.3 ook een paar keer de positioning in Google Maps gebruikt.
[...]
Kun je Gmail niet die mail via POP binnen laten trekken en Gmail vanaf je iPhone benaderen via IMAP?
Klopt. Exchange server van het werk. Die mail wil ik zeker niet via gmail laten lopen. Zal nog eens een balletje opgooien maar ik snap wel dat ze het niet willen. Ze willen me aan de blackberry maar dat wil ik juist weer niet (te groot en alleen maar mail....)MrAcid schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 13:55:
[...]
De iPhone kan ook gewoon POP3 binnenhalen dus het lijkt eerder dat het hier om een Exchange server gaat.
[ Voor 15% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 20-02-2008 14:40 ]
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
In de meeste clients kun je toch gewoon aangeven of gedownloade mail van de server verwijderd moet worden?Spyro_the_Dragon schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 14:05:
POP3 trekt je exchange (server) mailbox ook leeg (opgehaalde berichten worder op de server verwijderd) -> en dat wil ik zeker niet (mail moet ook naar de laptop natuurlijk)
Dat d8 ik alMaximus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:42:
[...]
Na refreshen van de sources kon ik gewoon installeren.
Een restore doen; oftewel opnieuw beginnen?Iemand die een oplossing voor mij weet?
[ Voor 8% gewijzigd door Tijn89 op 20-02-2008 21:02 ]
Verwijderd
Verwijderd
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Een beetje zelf lezen en zoeken kan geen kwaadracoon schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:38:
ik ben binnenkort aan mijn abbo verlening van t-mobile toe, wil dolgraag een i-phone, iemand enig idee hoe ik dit in Nederland kan aanpakken?
Verwijderd
Geen idee, google er eens op ofzo. Ik heb nog geen poging gewaagd met 1.1.3. Zelfs al blijft het brak, dan is dat imo geen enkele reden om iets anders te gebruiken dan een iPhone.macmouse schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:35:
dus gaat uberhaubt niet werken ?
Hmm, dan gaat ie de kast in !
Voor mij wel, ik gebruik hem zakelijk en mijn klanten vinden het toch echt fijn als ik gelijk zie wie het is, dus ze gelijk persoonlijk benaderen.Verwijderd schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:47:
[...]
Geen idee, google er eens op ofzo. Ik heb nog geen poging gewaagd met 1.1.3. Zelfs al blijft het brak, dan is dat imo geen enkele reden om iets anders te gebruiken dan een iPhone.
[ Voor 13% gewijzigd door macmouse op 20-02-2008 21:53 . Reden: gevonden ]
Verwijderd
Ik gebruik 'm ook zakelijk, en in mijn ervaring vinden de meeste mensen het rete irritant als je opneemt met "Hallo [naam beller]"macmouse schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 21:50:
[...]
Voor mij wel, ik gebruik hem zakelijk en mijn klanten vinden het toch echt fijn als ik gelijk zie wie het is, dus ze gelijk persoonlijk benaderen.
Heb hem dus gerestored helaasB0MBACI schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 16:24:
Beste mede iphone eigenaren ik had een 1.1.3 iphone (OTB met ziphone geactiveerd) met de nederlandse taal geinstalleerd via iphoneguide. Toen zag ik vandaag dat er ook turkse taal beschikbaar was via niffob.com/triphone.xml en toen deze geinstalleerd, alleen nu blijkt dat nederlands weg is.
Ik heb toen de turkse taal gedeinstalleerd en kreeg nederlands niet terug. Dus toen nederlands gedeinstaleerd en dan opnieuw geinstalleerd maar nog steeds geen nederlands.
Iemand die een oplossing voor mij weet?
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq