[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 76.242 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 13:05
whitehouse schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:54:
[...]

we moeten elkaar ff in de gaten houden..
sinds gister heb ik ook die 04.03.13_G :(
ben me nu ook weer rot aan het zoeken ..

mail me anders ff .. dan heb ik je email voor het geval ik een oplossing vind
Gefeliciteerd ! Je hebt een nieuwe (dure) iTouch tot er een oplossing komt :P

Niet lullig bedoeld btw...

[ Voor 3% gewijzigd door Armo op 05-02-2008 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychonikeo schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:54:
[...]

jailbreaken kan best.. gewoon downgraden naar 1.1.1 en die jailbreaken. Alleen bellen is voorlopig nog niet mogelijk
Kan ik dit doen? 1.1.3 > downgraden 1.1.1 + jailbreak > update 1.1.2 + jailbreak > 1.1.3
Het uiteindelijke product dat ik dus wil hebben is dus ook 1.1.3 jailbroken en kunnen bellen.
weet niet of het zozeer uitmaakt maar me iphone is dus gewoon activated met een O2 contract zoals de "officieele" manier
Armo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:35:
[...]

tja dat geeft dus indirect antwoord op mijn vraag 8)7 |:(
bah dan maar wachten en zien wat dev's kunnen doen met de SDK

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jvdvalk, tja alleen zijn die phone van the applestore niet te gebruiken in NL. Schijnt aan de base band te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:54:
@ Jvdvalk, tja alleen zijn die phone van the applestore niet te gebruiken in NL. Schijnt aan de base band te liggen.
Als jij ook nu even terugleest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09-2019
Armo schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 00:35:
[...]

zelfs dat heb ik niet ..
k kan de firmware niet downgraden..krijg zo'n fout (1) bij de restore ...

k bel ondertussen weer ff met mijn k750i , men wat is die licht vergeleken met de iPhone!

| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen,

even een snel vraagje aangezien ik op het punt sta een iPhone te kopen. Ik kan een V1.1.3 met firmware 04.02.13_G. Jailbroken, turbo sim etc etc ... is het mogelijk om deze telefoon te gebruiken in Nederland? Dit aangezien ik wat verhalen zie over de 04.03 en ik wil even zeker weten dat dit gaat werken.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whitehouse schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 07:53:
[...]

zelfs dat heb ik niet ..
k kan de firmware niet downgraden..krijg zo'n fout (1) bij de restore ...

k bel ondertussen weer ff met mijn k750i , men wat is die licht vergeleken met de iPhone!
Beetje googlen op de fout die je krijgt.. iphone could not be restored error 1

komen veel suggesties voorbij.

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 11:55:
mensen,

even een snel vraagje aangezien ik op het punt sta een iPhone te kopen. Ik kan een V1.1.3 met firmware 04.02.13_G. Jailbroken, turbo sim etc etc ... is het mogelijk om deze telefoon te gebruiken in Nederland? Dit aangezien ik wat verhalen zie over de 04.03 en ik wil even zeker weten dat dit gaat werken.

thanks
Als het 1.1.3 OTB is en niet een geupgrade versie kun je dat wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:15:
[...]

Als het 1.1.3 OTB is en niet een geupgrade versie kun je dat wel vergeten.
(het is een 1.1.3 OOB)

hij is dus al helemaal klaar gemaakt, alleen sim erin en klaar ... het is niet een iPhone die ik zelf ga jailbreaken etc etc

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2008 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 20:14

Martijn02

/* No Comment */

Ik wist niet dat er al 1.1.3 OTB iphones jailbroken en unlocked konden worden. Voor zover ik weet werkt ook de turbosum (nog) niet met de 1.1.3 baseband versie, en is er nog geen andere hardware oplossing beschikbaar.

Ik zou een beetje achterdochtig zijn als ik jou was... Volgens mij is dit geen zuivere koffie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
Naar mijn weten kan de 1.1.3 OTB nog niet gekraakt worden? de nieuwe baseband is toch nog niet gekraakt?

(althans .. de software - hack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armo schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 21:20:
Als ik geen WiFi heb dan gebruik ik Orange World voor GPRS. Werkt het ? Ja, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik gebruik het alleen voor mail checken want het is veel te traag om nieuws te lezen en andere sites te bezoeken...

To bad dat we hier in Nederland geen EDGE hebben !
mwah vind het allemaal wel meevallen kijk regelmatig op de tweakers.net pagina! gaat perfect zelfs posten. btw je kan natuurlijk ook perfect naar de tweakers.mobi pagina toegaan rete snel hoor :D ( geen reacties helaas )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
Ik vind internetten via gprs nog wel goed te doen. Heb hi eindeloos online abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:57
Iphone 16gb release vandaag jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Ibix schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:31:
Iphone 16gb release vandaag jongens!
nvm... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 20:46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
Hmm, ok ok!! Maar waarom een 16gb versie en niet gewoon één met 3g erop? :S Ik vind de 8gb meer dan voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelJewel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 10:14
En ook een Touch van 32 Gb is nieuw, maar vind ik zelf niet interessant,

Lijkt er op dat er verder niets is veranderd aan die iPhone 16 Gb of kijk ik er overheen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:32
Voor $100,- / €68,- meer heb je toch 8GB extra.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireStarter schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 14:58:
Voor $100,- / €68,- meer heb je toch 8GB extra.
Je calculator werkt, maar wat is je punt? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:29
Je hebt nu toch nog niets aan een 16 GB iPhone. Maar wel leuk voor de Amerikanen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
16gb iPhone, kijk hier zat ik stiekem op te wachten :D

nu maar wachten wanneer hij hier in Nederland tekoop is... iemand een idee? Ik heb dit de laatste tijd niet echt zo gevolgd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altiid leuk om meer geheugen te krijgen.
Met wat muziek en filmpjes kan de iphone toch snel vollopen en dan heb ik het nog niet eens over applicaties (en met de SDK in de aantocht). Dubbel geheugen toch meer luxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11-2020
Yeehaaa, ik kan bellen! :9

Heb begin januari een iPhone meegenomen vanuit NY, een 1.1.2 met BL 4.6 en baseband .04.02.13_G. Werkt perfect met het simmetje! Ook het installleren ging veel gemakkelijker dan ik gedacht had! Weet dat het niets voorstelt maar vond het wat minder prettig om in mn sim (van de zaak :P ) te moeten gaan knippen. Maar ging perfect met de handleiding van hun site erbij.

Nu nog edge werkend krijgen, bij het invoeren van de instellingen springt hij elke keer opnieuw naar het springboard... :?

voor de duidelijkheid, tis een EasyiSim, voorheen Kingsim

[ Voor 5% gewijzigd door chob op 06-02-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:30

DoctorV64

Cosmopoliet

Bij 1.1.3 was dit ook een probleem na upgrade van 1.1.2 naar 1.1.3.
Een totale reset via settings -> general -> reset -> reset all settings was bij mij de oplossing.
Wellicht is het voldoende om ipv reset all settings alleen reset network settings te nemen.

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chob
  • Laatst online: 19-11-2020
DoctorV64, je doet je naam eer aan!! Goeie tip want heb nu eindelijk edge aan het werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht dat we geen EDGE hadden in NL? En is het een beetje snel? Hoop me iphone deze week binnen te krijgen... pakketje ligt al sinds maandag bij de duane :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 00:21:
Dacht dat we geen EDGE hadden in NL? En is het een beetje snel? Hoop me iphone deze week binnen te krijgen... pakketje ligt al sinds maandag bij de duane :(
EDGE hebben we hier ook niet meer, maar in Belgie nog wel. De douane kan best wel eens een tijdje gaan duren alnaargelang de volledigheid van de begeleidende papieren. Bij mij duurde het 7 dagen voordat het pakketje door de douane heen was...

Ik heb mijn iPhone sinds vorige week donderdag en ik ben er erg blij mee. Ook heb ik een hoesje gemaakt om het apparaat in te vervoeren. Foto's volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best "hoes" imo is invisibleshield :)
Het is weliswaar een "condoom" om je iphone heen. Bescherm niet het vallen van de telefoon maar zeker wel de krassen. En het belangrijkste voor mij: NO ADDED BULK en het is weliswaar onzichtbaar. En een veel beter grip dan de gladde iphone die ik had (glipte bijna een keer uit me handen, *hartaanval*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2008 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Zelf heb ik de Agent18 EcoShield:

Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/prodimages/iPhone-Black-SideL.jpg

Deze beschermt dus alles behalve het scherm, wat ik geen probleem vind aangezien ik liever krasjes heb dan altijd kutte bediening. Hij sluit echt perfect bij het toestel aan en doet hem ook minder opvallend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik geen hoesjes, het is een gebruiksvoorwerp, en krassen horen erbij..
En ik draag hem nu al ruim 2 maanden in mijn broekzak, zonder enig krasje op het glas, alleen wel op het zilveren randje.

Plus dat elke vorm van hoesje (zelfs antikras skins) het in mijn mening lelijker maakt.
Die hoesjes voor een iPod nano zijn ook verkrachting van het design ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:50:
Ik gebruik geen hoesjes, het is een gebruiksvoorwerp, en krassen horen erbij...

Plus dat elke vorm van hoesje (zelfs antikras skins) het in mijn mening lelijker maakt.
Helemaal mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05
Ik heb zelf een beschermfolie over het scherm, je kan gewoon dezelfde als voor de Touch gebruiken mocht je geen "iphone"-schermfolie kunnen vinden. En het mooie is dat je er helemaal nix van ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helox-in-a-box schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 16:15:
Ik heb zelf een beschermfolie over het scherm, je kan gewoon dezelfde als voor de Touch gebruiken mocht je geen "iphone"-schermfolie kunnen vinden. En het mooie is dat je er helemaal nix van ziet.
Ik heb ook zo`n hoes om m`n iPod Touch ( voornamelijk voor krassen op de achterkant, maar op het scherm zit hij ook ) je ziet er niks van, alleen ik vind wel dat het scrollen e.d. iets minder fijn aanvoelt.Niet zo glas als het glas zelf. Het is niet zo erg dat ik er geen hoesje voor zou kopen, maar het scherm op m`n iPhone krast eigenlijk helemaal niet ( heb hem nu zo`n 4 maand )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ik heb 2 hele kleine krasjes onderaan het scherm langs de knop en ook 2 vuiltjes "onder het glas" rond de knop. Weet niet hoe dat gelukt is want het zit serieus nauw in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
heeft iemand al ervaring met de V-moda oordopjes? Ik wil graag weten of het knopje werkt voor opnemen EN stop/forward van muziek. Op ebay lees ik bv dat het werkt maar sommige reviewsites zeggen dat het helemaal niet werkt, misschien iemand die hands-on ervaring heeft met het nieuwste model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik bv losse mp3 tracks kan listen als 1 cd in itunes? Heb iets van 30 a 40 tracks die ik onder 1 cd wil hebben... kan ik teminste zelf een cd cover maken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:35:
Weet iemand hoe ik bv losse mp3 tracks kan listen als 1 cd in itunes? Heb iets van 30 a 40 tracks die ik onder 1 cd wil hebben... kan ik teminste zelf een cd cover maken :-)
lijst van bestanden selecteren > Get Info > vinkje bij "Part of a compilation"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx man!!! ik ga dat ff proberen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
Hier een foto van mijn hoesje, de flap is schuin afgesneden omdat het gemaakt is van een stuk restleer.

Afbeeldingslocatie: http://temp.naka.nl/IMG_0003.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

Helox-in-a-box schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 17:14:
heeft iemand al ervaring met de V-moda oordopjes? Ik wil graag weten of het knopje werkt voor opnemen EN stop/forward van muziek. Op ebay lees ik bv dat het werkt maar sommige reviewsites zeggen dat het helemaal niet werkt, misschien iemand die hands-on ervaring heeft met het nieuwste model?
Ik heb ze maar dat forwarden van muziek werkt niet. Je kan wel met het knopje opnemen. De kwaliteit is overigens wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 15:50:
Ik gebruik geen hoesjes, het is een gebruiksvoorwerp, en krassen horen erbij..
En ik draag hem nu al ruim 2 maanden in mijn broekzak, zonder enig krasje op het glas, alleen wel op het zilveren randje.

Die hoesjes voor een iPod nano zijn ook verkrachting van het design ;)
Iedereen zijn eigen respect voor voorwerpen zou ik zeggen. Met zo een hoog gehalte gadget/mobiel telefoon ben ik er toch liever (in de eerste instanties) zuinig op. Better safe then sorry. Ik zou bijvoorbeeld met me gloednieuwe ferrari niet door de woestijn crossen (klein beetje vergelijkbaar met iphone in broekzak met losgeld of sleutels etc)

Met de tweede gedeelte ben ik het mee eens daarom ook een invisibleshield (hence the name). Je kan het niet zien tenzij je het vasthoud of binnen 30 cm bent.
[
Is er al iets meer bekend over een release door SDK trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-08 14:30

fabulaus

Ja toch

Hoe goed werkt Maps, hoe nauwkeurig is het? In de reclame filmpjes lijkt het bijna zo nauwkeurig als Tom Tom, maar is dit ook echt zo? Kan het Tom Tom vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga ook volledig akkoord met je redenatie, zelf gebruikte ik bij de iPod 5g wel een hoesje, en heb ik nooit kunnen genieten van het echte toestel... nu heb ik een iPod classic (andere in near-mint verkocht :D) en ga ik er geen hoesje meer voor kopen, ik wil genieten van het object zoals het is. en mij naaien ze niet met hun "apple iPod cover" van 25€ of meer.. de vorige kwam van ebay voor 0.01€ :)

ze hebben imo bij apple gewoon een nieuwe markt gecreeerd door hun achterkanten opzettelijk zo krasgevoelig te maken, wees maar zeker dat al die hoesjesbedrijven grof geld betalen aan apple om de merknaam iPod/phone te mogen dragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:51

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

fabulaus schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 01:58:
Hoe goed werkt Maps, hoe nauwkeurig is het? In de reclame filmpjes lijkt het bijna zo nauwkeurig als Tom Tom, maar is dit ook echt zo? Kan het Tom Tom vervangen?
Nee bij lange na niet. Google Maps is niet nauwkeurig en met die techniek kan dat (voorlopig) ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
zelf gewoon een HTC hoesje wat perfect pas.

Voor de zoveelste maal ter overvloede...krassen op glas van iphone zijn onmogelijk. Zoek maar op youtube naar een demo. Ik heb zelf hier in een winkeltje een discussie gehad waaarbij ik een stuk glas over het scherm heb gekrast..... niets van te zien. De achterkant is wel gevoeliger maar het is dan ook een gebruiksvoorwerp wat ik na een paar jaar weer wegflikker.

En over dat EDGE: dat bestaat in belgie en NL niet en volgens mij nergens in Europa. het is allemaal GPRS maar het toestel geeft dat zonder modificatie gewoon aan met een E-tje..

[ Voor 18% gewijzigd door Jpjedi op 08-02-2008 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 05:13:En over dat EDGE: dat bestaat in belgie en NL niet en volgens mij nergens in Europa. het is allemaal GPRS maar het toestel geeft dat zonder modificatie gewoon aan met een E-tje..
Hier ben ik niet mee akkoord eerlijk gezegd ...
Over Belgie en Nederland kan ik niets zeggen, maar ik woon in de UK en hier is er toch wel EDGE hoor. Lang niet overal, maar in de grotere steden zekere wel en er is wel duidelijk een verschil te zien, als ik op GPRS surf krijg ik gewoon een egaal blauw vierkantje, heb ik EDGE dan staat die E er wel in, maar zeker niet overal.

Ze hebben trouwens de abo's in de UK een update gegeven en iedereen voor hetzelfde maandelijkse bedrag het dubbel aantal inbegrepen belminuten gegeven! Best wel lekker zo van 600 naar 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 10:33:
[...]

Hier ben ik niet mee akkoord eerlijk gezegd ...
Over Belgie en Nederland kan ik niets zeggen, maar ik woon in de UK en hier is er toch wel EDGE hoor. Lang niet overal, maar in de grotere steden zekere wel en er is wel duidelijk een verschil te zien, als ik op GPRS surf krijg ik gewoon een egaal blauw vierkantje, heb ik EDGE dan staat die E er wel in, maar zeker niet overal.

Ze hebben trouwens de abo's in de UK een update gegeven en iedereen voor hetzelfde maandelijkse bedrag het dubbel aantal inbegrepen belminuten gegeven! Best wel lekker zo van 600 naar 1200.
hier is ook geen edge maar ik heb regelmatig een 'E' en dan weer een blauw vierkantje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
OTB 1.1.3 BL4.6 Unlocked, laat die 16GB maar komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens wat ik kan vinden hebben de volgende providers in India wel EDGE:

BSNL India
Airtel India
Vodafone India
Idea India

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 12-09 09:59
Kethij schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:32:
Ik las het ook, erg vet :D.
Helaas net 2 weekjes een x*nogwat**-sim erin, maarja boeie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Nu die 16gb nog zien te unlocken, zou wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:11

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

fabulaus schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 13:56:
Nu die 16gb nog zien te unlocken, zou wel mooi zijn!
Die is met de nieuwe methode ook unlocked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kethij schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 11:32:
Bootloader 4.6, is dat de nieuwste? Betekend dat dus dat elke iPhone nu weer unlocked kan worden? If so importeer ik gelijk een 1.1.3 voor $440 namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Laatst online: 14-10-2020
Muthas schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:28:
Bootloader 4.6, is dat de nieuwste? Betekend dat dus dat elke iPhone nu weer unlocked kan worden? If so importeer ik gelijk een 1.1.3 voor $440 namelijk :P
Jep. Maar als ik jou was zou ik nog even wachten totdat wat meer mensen het geheel bevestig hebben. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Renegade schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:36:
[...]

Jep. Maar als ik jou was zou ik nog even wachten totdat wat meer mensen het geheel bevestig hebben. :)
Inderdaad, voor hetzelfde geld wordt het dadelijk een brick.........
Hier trouwens een tutorial:
*knip*
Linken naar tutorials voor simunlocken zijn niet toegestaan. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

[ Voor 36% gewijzigd door Daedalus op 08-02-2008 16:26 ]

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Jpjedi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 05:13:
Voor de zoveelste maal ter overvloede...krassen op glas van iphone zijn onmogelijk. Zoek maar op youtube naar een demo. Ik heb zelf hier in een winkeltje een discussie gehad waaarbij ik een stuk glas over het scherm heb gekrast..... niets van te zien. De achterkant is wel gevoeliger maar het is dan ook een gebruiksvoorwerp wat ik na een paar jaar weer wegflikker.
je bent nogal zeker van je stuk. Heb 2 kleine krasjes op het scherm en ik draag echt veel zorg voor mijn toestel.
En over dat EDGE: dat bestaat in belgie en NL niet
In Belgie is het door Base en Mobistar ondersteund...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Jpjedi schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 05:13:
krassen op glas van iphone zijn onmogelijk.
Right. 't Is dat ik geen camera bij me heb nu. :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fabulaus

fabulaus

Ja toch

Servor schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 16:31:
[...]

Right. 't Is dat ik geen camera bij me heb nu. :X .
Mag ik zo vrij zijn... **pakt oude roestige schuur sleutel uit zak**

Nee, zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Laatst online: 01-12-2021
Muthas schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:28:
[...]

Ja dat klopt ik heb gelijk een 16GB besteld, de unlock is nu zo goed als volautomatisch via installer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:12
Kethij schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:49:
[...]

Ja dat klopt ik heb gelijk een 16GB besteld, de unlock is nu zo goed als volautomatisch via installer. _/-\o_
Waar heb je de 16GB besteld, en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Kethij schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 19:49:
[...]

Hoe ga je een 16GB versie dan downgraden naar een 1.1.2. om hem te jailbraken?

[ Voor 0% gewijzigd door B0MBACI op 09-02-2008 02:51 . Reden: hmm blijkt dat oude firmwares werken op de 16gb ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DayteX
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-02-2024
Bigg Balls schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 23:56:
[...]

Ik heb ze maar dat forwarden van muziek werkt niet. Je kan wel met het knopje opnemen. De kwaliteit is overigens wel goed.
Kopt niet!! Ik kocht de V-moda nadat er een update kwam van de versie die jij hebt (zonder skippen en pauzeren van muziek) naar de nieuwe modellen. Trouwens, op de website van V-Moda adverteren ze er ruimschoots mee dus als je concrete interesse had, had je dat makkelijk kunnen vinden:

" The microphone’s convenient call/music control button can easily switch between chatting on the phone and listening to your music library." en ook nog; "Microphone’s call control button quickly answers phone calls and operates music playback/fast forward features" ; bron

Mijn ervaring is vrij goed. Ik vind de prijs gerechtvaardigd, maar je moet wel voor jezelf uitmaken of je zoveel aan een headsetje wil uitgeven.

[ Voor 6% gewijzigd door DayteX op 08-02-2008 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ze stonden er al vaker in deze topic reeks maar toch nog even dan:

http://www.youtube.com/watch?v=czCCavcnNd8
http://www.youtube.com/watch?v=m-sRbeBehNs

Ik was ERG zeker van mijn zaak aangezien mijn vrouw haar iphone al op de grond kletterde bij het uitstappen uit de auto en er ook nog eens op ging staan. Hij viel met het glas op straat en er is echt NIETS te zien op het glas. De achterkant heeft een krasje en een deukje. Viel erg mee.

En dus heb ik bij die winkel na een discussie zoals hier in het topic, de iphone op de hoek van een ruwe glazen plaat geschuurd...en wederom geen enkel krasje. Het glas wordt onder patent gemaakt door een duitse fabriek en afgewerkt in China. Het glas breekt echter wel onder ongelijke belasting maar dat is een ander verhaal.

En over EDGE: wist ik niet..Dacht dat EDGE in Europa uitgestorven was. In Belgie heb ik een gsm gehad van proximus voor 5 jaar maar altijd met gprs en in India heb ik Reliance welke geen EDGE ondersteund. Aangezien de andere grote carriers het wel hebben kan ik overweg over te stappen maar dan moet ik eens goed kijken wat het voordeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Jpjedi schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 05:51:
Ik was ERG zeker van mijn zaak aangezien mijn vrouw haar iphone al op de grond kletterde bij het uitstappen uit de auto en er ook nog eens op ging staan. Hij viel met het glas op straat en er is echt NIETS te zien op het glas. De achterkant heeft een krasje en een deukje. Viel erg mee.

En dus heb ik bij die winkel na een discussie zoals hier in het topic, de iphone op de hoek van een ruwe glazen plaat geschuurd...en wederom geen enkel krasje. Het glas wordt onder patent gemaakt door een duitse fabriek en afgewerkt in China. Het glas breekt echter wel onder ongelijke belasting maar dat is een ander verhaal.
Dat het glas heel wat aankan is een feit, het is ook in mijn ogen het stevigste toestel ooit. Echter heb ik toch 2 kleine krasjes opgelopen, dus onschendbaar is het niet :) Ik moet wel zeggen, het zijn heel oppervlakkige krasjes die je nauwelijks ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Phuncz schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 12:01:
[...]

Dat het glas heel wat aankan is een feit, het is ook in mijn ogen het stevigste toestel ooit. Echter heb ik toch 2 kleine krasjes opgelopen, dus onschendbaar is het niet :) Ik moet wel zeggen, het zijn heel oppervlakkige krasjes die je nauwelijks ziet.
Dit kan hij in ieder geval niet aan. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Noooo :o :o :o :o

Ondertussen heb ik mijn toestel geupdate van 1.1.2 OOTB naar 1.1.3 via de Installer-methode uitgelegd op iClarified. Gewoon geduld hebben (duurde 40 minuten hier) en ik kon gewoon mijn EasyiSim blijven gebruiken. Hoefde dus niet te unlocken.

[ Voor 85% gewijzigd door Phuncz op 09-02-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Jpjedi schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 05:51:

Yeah ik heb ook vaak zat gedemonstreerd dat het kras-proof is, al heb ik echter wel sinds kort een big ass kras er op zitten :S

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B0MBACI schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 20:49:
[...]

Hoe ga je een 16GB versie dan downgraden naar een 1.1.2. om hem te jailbraken?
je gaat eerst terug naar 1.1.1, er zijn inmiddels verschillende handleidingen die dit beschrijven (dus ik ga het niet verder uitleggen).

Nadat ik gisteren gelezen had dat verschillende mensen succesvol waren heb ik het zelf geprobeerd met een 8GB iphone van week 03 2008 uit de US. Dit is dus de nieuwse versie; firmware versie 1.1.3, Bootloader 4.6 OTB.

Resultaat: een iphone waar ik mee kan bellen via KPN NL ;) en geen turbosim of andere hardware nodig!

Kostte me wel veel tijd overigens, alle info staat verspreid op het web en 1 klein foutje en je kan weer opnieuw beginnen. ( ik ben dus een paar keer opnieuw begonnen :( )

maarr ik ben een gelukkig mens! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 februari 2008 @ 08:32:
[...]

je gaat eerst terug naar 1.1.1, er zijn inmiddels verschillende handleidingen die dit beschrijven (dus ik ga het niet verder uitleggen).

Nadat ik gisteren gelezen had dat verschillende mensen succesvol waren heb ik het zelf geprobeerd met een 8GB iphone van week 03 2008 uit de US. Dit is dus de nieuwse versie; firmware versie 1.1.3, Bootloader 4.6 OTB.

Resultaat: een iphone waar ik mee kan bellen via KPN NL ;) en geen turbosim of andere hardware nodig!

Kostte me wel veel tijd overigens, alle info staat verspreid op het web en 1 klein foutje en je kan weer opnieuw beginnen. ( ik ben dus een paar keer opnieuw begonnen :( )

maarr ik ben een gelukkig mens! O-)
ha i hear ya. Ik heb ook een vol dag (2 halve dage) zitten kloten met de firmware update/downgrade/jailbreak en wat niet. wat ik eraan overhouden heb is een jailbroken 1.1.3 mét de nieuwste baseband (04.03.13_G), dus locate me werkt in google maps zonder enig ander software \o/ Zat voorheen met een 1.1.3 non jailbroken en imo wel en niet jailbroken is een wereld van verschil zeg. Net als een pc met en zonder internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitehouse
En ik zit al een week met een bricked 1.1.3 omdat ik bij een restore naar 1.1.1 een error (6) krijg en dit maar niet kan oplossen :(

k wordt er nu ff beetje moe van..maargoed..ik heb nog een heel leven om dit te fixen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Gisteren mijn parrot 3100 ingebouwd, mijn ipaq 6915 paired perfect en doet het ook.
Als ik mijn iphone wil pairen, lukt het maar dan is er geen connectie met het netwerk.
Al gezocht op internet en het uitzetten van de wifi zou het moeten oplossen maar dit werkt dus niet.

Op de een of andere manier wil de iphone niet goed communiceren met de parrot.
Ik zie onder BT setting geen opties staan om zaken zoals "authenticate" - "passkey" etc. aan of uit te zetten zoals onder een windows mobile apparaat.

Zijn er hier mensen die ervaring hiermee hebben?

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
DoctorV64 schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:36:
Gisteren mijn parrot 3100 ingebouwd, mijn ipaq 6915 paired perfect en doet het ook.
Als ik mijn iphone wil pairen, lukt het maar dan is er geen connectie met het netwerk.
Al gezocht op internet en het uitzetten van de wifi zou het moeten oplossen maar dit werkt dus niet.

Ik zie onder BT setting geen opties staan om zaken zoals "authenticate" - "passkey" etc. aan of uit te zetten zoals onder een windows mobile apparaat.

Niet zo veeel bluetooth apparaten willen "het" met de Iphone "doen".
Ik heb wel eens in de bluetooth files zitten kijken is hoop low level spul met allerlei fixen erin, in principe kun je het wel uitbreiden maar is ingewikkeld en tijdrovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg volgende week mijn iPhone binnen.
Wat is nou een goed abbo om hiervoor aftesluiten?
Een met onbeberkt internet neem ik aan?
Welke is op dit moment gewoon het goedkoopst of beste prijs/kwaliteit verhouding.
Graag jullie advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Volgens mij ondersteund de iPhone niet echt vlotte vormen van internet (behalve over wifi) onbeperkt internet zou ik dus niet als vereist zien ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Het beste dat je kan doen is op de plaatsen waar je het meeste bent, Wifi installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Phuncz schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:14:
Het beste dat je kan doen is op de plaatsen waar je het meeste bent, Wifi installeren :)
Mja, ik loop nog altijd veel op mijn universiteit rond, en hoewel daar wel wifi is, werkt dat met 802.1X-authenticatie (of, als alternatief: met een Cisco VPN-client). Kortom: een absolute no-go met m'n iPhone en dus ben ik voorlopig nog erg blij met m'n onbeperkt-internet-via-GPRS.

Wat natuurlijk niet wegneemt dat ik wifi natuurlijk ook de voorkeur geef boven GPRS en dat ik het van harte zou toejuichen als Apple nu eens eindelijk 802.1X zou gaan ondersteunen op dit ding ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genya
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10-2022

Genya

Ad Infinitum

Schitterend nieuws van de software-unlock, dat maakt de kans dat ik een US iPhone koop in augustus weer aanzienelijk groter.

MacBookLast.fmfacebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 21:04
Dan zou ik maar opschieten. En absoluut NIET via de store bestellen, want die hebben als eerste nieuwe firmwares/basebands.

En gezien nu ELKE iphone, inclusief de 16GB 1.1.3/4.6 versie te unlocken is, zal het nu aftellen zijn alvoor de nieuwe firmware er is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Praten over het jailbreaken van de iPhone staan we hier toe, maar sim unlocken niet. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen.

[ Voor 68% gewijzigd door Daedalus op 11-02-2008 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coretx
  • Laatst online: 25-05 21:04
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:03:
Ik krijg volgende week mijn iPhone binnen.
Wat is nou een goed abbo om hiervoor aftesluiten?
Een met onbeberkt internet neem ik aan?
Welke is op dit moment gewoon het goedkoopst of beste prijs/kwaliteit verhouding.
Graag jullie advies.
KPN is het makkelijkst ivm APN settings.
Maar dat kan je ook gewoon enkelmalig intypen als je een andere telco gebruikt.
Zelf gebruik ik tevreden Vodafone.
Welke telco je kiest maakt eigenlijk niet uit, want niemand in NL ondersteund Edge.
Je zal het dus gewoon met GPRS moeten doen.
Anyway; Ga voor de goedkoopste ;)
En als je een boer bent voor de beste dekking ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Modbreak:Voor het geval het nog niet duidelijk was: praten over het jailbreaken van de iPhone is toegestaan, maar over simunlocken dus niet. Een aantal berichten hierover zijn naar de trashcan verplaats. Zie ook De software van de Apple TV, iPhone en iPod touch aanpassen

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pakketje ligt nog steeds bij de duane... komt als het goed is eind van de week binnen :-) Heb net ff dit gekocht via ebay http://www.youtube.com/watch?v=MmpFOUZoUX0 << InvisibleSHIELD!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Hoe heb je hem gepaired DoctorV64? Bij mij werkt het prima namelijk. Heb je trouwens de firmware geupgrade van je 3100? Dat hoefde bij die van mij niet, maar wellicht dat het bij jou wel hoeft.

Ik had dit gedaan om te pairen met m'n 3100:
code:
1
2
3
4
5
6
* From the phone, select SETTINGS

* Select GENERAL
    * Select BLUETOOTH
    * Select CK3100
    * Enter PIN 1234

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 02:49:
pakketje ligt nog steeds bij de duane... komt als het goed is eind van de week binnen :-) Heb net ff dit gekocht via ebay http://www.youtube.com/watch?v=MmpFOUZoUX0 << InvisibleSHIELD!!!
Wow indrukwekkend,

Laat ff weten hoe het bevalt (incl fotos) _/-\o_

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Nitai schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 09:44:
[...]

Hoe heb je hem gepaired DoctorV64? Bij mij werkt het prima namelijk. Heb je trouwens de firmware geupgrade van je 3100? Dat hoefde bij die van mij niet, maar wellicht dat het bij jou wel hoeft.

Ik had dit gedaan om te pairen met m'n 3100:
code:
1
2
3
4
5
6
* From the phone, select SETTINGS

* Select GENERAL
    * Select BLUETOOTH
    * Select CK3100
    * Enter PIN 1234
Ik heb de Parrot CK3100 Black edition, dat is volgens mij de nieuwste versie. Ik zal later even kijken welke firmware er op mijn parrot zit. De laatste versie volgens parrot is 4.17. (En natuurlijk werkt de upgrade tool alleen onder windows :( )

Ik heb met "other phones" geprobeerd te pairen, maar als er connectie is laat de parrot een ip adres zien en is er geen verbinding met het netwerk terwijl de telefoonfunctie van de iphone gewoon aanstaat.

Ik gebruik gewoon de instructies die jij aangeeft. Ik heb wel een 1.1.3 misschien dat daar nog een verschil inzit?

Ik heb 4.17, ik heb namelijk de functies "Forced connection" and "Disable synchro" al op mijn parrot zitten.

[ Voor 7% gewijzigd door DoctorV64 op 12-02-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Hmm, ik heb 1.2 niet 3, misschien dat daar het verschil inzit. Maar wel goed dat je het aangeeft, ik zal dan eerst de iPhone van m'n zus eens updaten naar 1.3 en kijken of deze te pairen valt met de normale 3100.

Ik hoor graag je ervaringen. Trouwens, je kunt wel support aanvragen bij Parrot, misschien dat zij meer weten?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64

DoctorV64

Cosmopoliet

Nitai schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 13:47:
Hmm, ik heb 1.2 niet 3, misschien dat daar het verschil inzit. Maar wel goed dat je het aangeeft, ik zal dan eerst de iPhone van m'n zus eens updaten naar 1.3 en kijken of deze te pairen valt met de normale 3100.

Ik hoor graag je ervaringen. Trouwens, je kunt wel support aanvragen bij Parrot, misschien dat zij meer weten?
Hehehehe je zus gebruikt kennelijk geen carkit :D
Ik lees wel dat je moet pairen met "handsfree set" ipv "other telephones" maar ook dat heb ik geprobeerd. Misschien de moeite waard om nog eens te proberen om alles er eerst uit te gooien en wifi uit te zetten.

Ik lees jouw ervaring wel :D

Op de parrot site lees ik dat ze de 1.0.2 versie getest hebben :(

[ Voor 4% gewijzigd door DoctorV64 op 12-02-2008 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:12
martijnve schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:16:
[...]

Wow indrukwekkend,

Laat ff weten hoe het bevalt (incl fotos) _/-\o_
Miischien is een waarschuwing op zijn plaats. De gevoeligheid t.o.v. het scherm vermindert door het gebruik van de invisible shield. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kwam het ergens tegen.

http://www.iphoneclub.nl/...96-screenprotector-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij verkoopt soortegelijke antikras skins, die heb ik een tijdje gebruikt, deze zijn opzich wel prima, maar de structuur van het scherm wordt wat anders. In mijn mening wat minder fijn 'sliden'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
coretx schreef op maandag 11 februari 2008 @ 20:47:
Dan zou ik maar opschieten. En absoluut NIET via de store bestellen, want die hebben als eerste nieuwe firmwares/basebands.

En gezien nu ELKE iphone, inclusief de 16GB 1.1.3/4.6 versie te unlocken is, zal het nu aftellen zijn alvoor de nieuwe firmware er is !
ahhh. nog twee-en-halve week tot ik in de US ben en er een kan kopen.... hoop dat het niet al te snel zal gaan met de nieuwe FW....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een vraagje waar ik maar niet echt informatie over kan vinden

Kan ik mijn kalender synchroniseren met outlook?
Dus van PC -> Telefoon?
Kan dit ook anders om? (van Telefoon -> PC )

Ik neem aan dat ik hier iTunes voor moet hebben? (dus kan niet zonder iTunes installatie?)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Niet online
itsme schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:37:

Dus van PC -> Telefoon?

Ik neem aan dat ik hier iTunes voor moet hebben? (dus kan niet zonder iTunes installatie?)
Op de apple site staat dat het kan. Of je iTunes nodig hebt: ik weet het niet maar ik verwacht ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonOfSam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:43

Ik heb zelf ook een parrot (en ik dacht zelfs een 3100 uit mijn hoofd). en mijn iphone doet het perfect. heb alleen wel even voor overige gsm moeten kiezen in het parrot menu.
heb je dat overigens wel gedaan?
parrot:
instellingen - gekoppelde apparaten - geavanceerd - koppelen
of iets van gelijke strekking. en daarna pas met de iphone zoeken

Time flies like an arrow, but fruitflies like a banana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pierre_nr1 schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:54:
[...]

Miischien is een waarschuwing op zijn plaats. De gevoeligheid t.o.v. het scherm vermindert door het gebruik van de invisible shield. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar kwam het ergens tegen.

http://www.iphoneclub.nl/...96-screenprotector-3.html
Hmm, als je goed leest... dan zie je dat die jongen niet de echte invisbleshield heeft... gewoon 1 van die 5 euro van mediamarkt ofzo. Dit is gebruikt in het leger en is bijna niet te bekrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
itsme schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 20:37:

Dus van PC -> Telefoon?

Op al je vragen: Ja.

fijn antwoord hè? ;)

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 10:23
vraagje:

kan ik gewoon mijn iphone als hardeshijf(je) gebruiken voor bestanden?

ik moet namelijk men computer formateren, en muziek e.d. wil ik tijdelijk op men iphone zetten en na de installatie van windows er terug op zetten.(via winscp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht van niet!
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Invulling en behandeling 'grote' topics aangepast.