Het Grote Audi-topic Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 51 Laatste
Acties:
  • 289.474 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mja, voor 175,- kun je beter een nieuwe kopen. Ik heb er vandaag eentje gratis gekregen, maar die komt helaas uit een Audi A6. Tot en met de pook en alles erbij met houtdecoratie of hoe dat ook mag heten. Helaas past die niet in mijn S3 :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:14
Ga is bij ze langs, er is best te onderhandelen qua prijs. En misschien hebben ze nog een mooie set velgen voor je :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06-2021

daanmsvl

Daan

(nieuw op dit topic)

Ik zie allemaal geweldige Audi's hier echt super. Afgelopen maart heb ik toch maar besloten m'n Nissan Sunny (vloeken, ja ik weet het) uit '93 in te ruilen voor een Audi. Hij wordt als het goed is volgende week gebouwd en dan komt 'ie eind deze maand naar mij toe:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/8/af0258ece1931fd8f497f257c29412e8.jpg
Audi A4 Avant. 2.0TDI Proline met sportstoelen, DVD Nav, Xenon verlichting, parelmoerlak, 17" en de hele toei d'r op.

Kan niet wachten!

[ Voor 10% gewijzigd door daanmsvl op 08-05-2008 15:00 . Reden: Plaatje gewijzigd van A6 naar A4 :( ]

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:19

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Dat plaatje is toch echt een a6 hoor :P

Klinkt verder helemaal (!) niet verkeerd. Maar hoe kom je erbij om van een Sunny naar een A4 te springen? Daar moet vast een heel verhaal achter zitten.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
:p

Afbeeldingslocatie: http://www.audiblog.nl/wp-content/audi-a4-avant-2008.jpg

leuke kar man :D

[ Voor 19% gewijzigd door MexxT op 07-05-2008 23:38 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

bartvl schreef op woensdag 07 mei 2008 @ 23:18:
Dat plaatje is toch echt een a6 hoor :P

Klinkt verder helemaal (!) niet verkeerd. Maar hoe kom je erbij om van een Sunny naar een A4 te springen? Daar moet vast een heel verhaal achter zitten.
Verdorie! Je hebt gelijk! Wat een afgang. Hier dan maar:
Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/8/af0258ece1931fd8f497f257c29412e8.jpg

Verhaal is niet zo ingewikkeld hoor. Ik hoefde altijd maar 4 km naar m'n werk te gaan (= fiets of motor ofzo). Nu 180 km. Dan heb je wel wat betere wielen nodig. Een keer in m'n leven koop ik een nieuwe audi, dacht ik zo. Nou ja, bij deze!

"Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx, American Comedian, Actor and Singer, 1890-1977

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Mensen, ik heb een probleempje. Heb net nieuwe LED achterlichten in m'n audi S3 gegooid. Nu heb ik het probleem dat zodra ik op de rem trap er een piep komt uit de boardcomputer gevolgd door de melding "Brem Licht" of iets dergelijks (Duitse wagen). Daarna komt er soms ook een soort van teken achteraan dat lijkt op drie kruizen boven elkaar. Best wel irritant, maar alle remlichten, LED's en het 3e remlicht werken perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

daanmsvl schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 10:09:
[...]

Verdorie! Je hebt gelijk! Wat een afgang. Hier dan maar:
[afbeelding]

Verhaal is niet zo ingewikkeld hoor. Ik hoefde altijd maar 4 km naar m'n werk te gaan (= fiets of motor ofzo). Nu 180 km. Dan heb je wel wat betere wielen nodig. Een keer in m'n leven koop ik een nieuwe audi, dacht ik zo. Nou ja, bij deze!
Je koopt een splinternieuwe Audi of lease je er een?
Kopen zou ik echt zonde van het geld vinden, zijn pracht wagens daar niet van.. Maar als je een dure auto koopt gooi je gelijk al zoveel geld in de sloot als je wegrijd bij de garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ga morgen eens informeren bij de dealer voor de nieuwe A4 Avant. Die rijd ik nu ook een, en vd Udenhout in Den Bosch heeft er 1 in de showroom... Toch wel benieuwd naar de real-life itt alle plaatjes...

Ben benieuwd...

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Xof schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:46:
[...]

Kopen zou ik echt zonde van het geld vinden, zijn pracht wagens daar niet van.. Maar als je een dure auto koopt gooi je gelijk al zoveel geld in de sloot als je wegrijd bij de garage.
Als niemand een mooie nieuwe auto zou kopen, dan zou jij er ook geen tweedehands kunnen rijden, toch? Ik vind het het geld echt wel waard hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Executor16 schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:40:
Mensen, ik heb een probleempje. Heb net nieuwe LED achterlichten in m'n audi S3 gegooid. Nu heb ik het probleem dat zodra ik op de rem trap er een piep komt uit de boardcomputer gevolgd door de melding "Brem Licht" of iets dergelijks (Duitse wagen). Daarna komt er soms ook een soort van teken achteraan dat lijkt op drie kruizen boven elkaar. Best wel irritant, maar alle remlichten, LED's en het 3e remlicht werken perfect.
"Brems licht" is de melding, duits voor remlicht, je Led's zullen een andere weerstand hebben waardoor het autocheck systeem dnek dat er een remlicht defect is.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:14

Sorcerer8472

Mens sana?

Xof schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 23:46:
[...]

Tja, en bij leasen blijf je maar betalen en aan het einde van de periode heb je niks... of dat dan zo ideaal is... Maarja, als je werkgever een gunstige lease-regeling heeft kan het wel voordeliger zijn, maar privé of als ondernemer leasen kost je waarschijnlijk altijd meer dan wanneer je gewoon zou kopen (enige voordeel is dat hij niet op je balans staat en dat je iets meer financiële zekerheid en iets minder gedoe hebt).

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Ik heb hem gewoon gekocht geen lease. En of het zonde van het geld is, tja dat is aan de koper, nietwaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:52
Ach, als je het kan lijen, waarom niet he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Gisteren toevallig ook een "Bremslicht prüfen links" oid melding gekregen en er was ook echt een lampje stuk. Wat een waardeloze constructie hebben deze achterlichten. Wisselen ging bij de 8L een stuk makkelijker ondanks dat ik daar nooit een kapot lampje in gehad heb. Mgoed, in het boekje staat dat je naar de dealer moet voor een defect lampje. Leuk... Met een beetje rommelen is het gelukt en brandt alles weer. :)

Branden jou remlichten wel?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

yup hij schrijft dat alle remlichten het done... die LEd's hebben algere weerstand waardoor het autocheck systeem niet meer werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

daanmsvl schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:17:
Ik heb hem gewoon gekocht geen lease. En of het zonde van het geld is, tja dat is aan de koper, nietwaar :D
Ja dat is natuurlijk wel helemaal waar :D
Geniet je wel extra van je wagen omdat die helemaal 100% van jou is :) (daarom ga ik zelf voor een vrij nieuwe 2e hands en niet voor lease)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Chaoss schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 10:49:
yup hij schrijft dat alle remlichten het done... die LEd's hebben algere weerstand waardoor het autocheck systeem niet meer werkt...
Nu mijn vraag of dit nog te omzeilen is door er iets tussen te gooien ofzo. Misschien kan ik gewoon een echt lampje ertussen monteren (achter de lamp gewoon). Of gaat dat niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Executor16 schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 18:35:
[...]

Nu mijn vraag of dit nog te omzeilen is door er iets tussen te gooien ofzo. Misschien kan ik gewoon een echt lampje ertussen monteren (achter de lamp gewoon). Of gaat dat niet werken.
Naast dat het een enorme beunhazenactie is, wordt de totale weerstand dan waarschijnlijk te hoog, wat mogelijk ook problemen tot gevolg heeft.
Meet je originele lampunits even door en zet een weerstand in serie met je after market lampen, zodat Rweerstand + Raftermarketlamp = Roriginelelamp.

Divide and conquer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Laatst online: 29-09-2023
Grappig, ik heb sinds 2 dagen de melding SERVICE Insp bij mijn A3 8L.

Auto heeft inmiddels 186.000 gedraaid dus zal wel ff een beurtje nodig hebben. Ik ken gelukkig iemand die dit voor weinig doet, dus volgende weer hier maar ff langs. Misschien is enkel de melding resetten wel voldoende, want de apk heeft ie een maand geleden gehad en toen heeft diezelfde man de auto ook nog ff verder nagekeken. Kwam niks aan het licht. Dus wellicht loos alarm en is het gewoon de interval die ff van zich moet laten horen.

Ik ben trouwens ook wat aan het kijken voor nieuwe velgen. Ik heb het idee dat 18'' net wat te groot oogt voor een A3 8L.

Als iemand een leuk site-tje kent met redelijke prijzen voor een set leuke velgjes.... ;)

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Ok, heb 2 mooie velgjes gezien van Borbet.

Borbet Design XL grafiet gepolijst
Afbeeldingslocatie: http://www.nlpower.com/images/thumbs/5337_thumb.jpg

Borbet Design XL zwart gepolijst
Afbeeldingslocatie: http://www.nlpower.com/images/thumbs/5338_thumb.jpg

Zijn 17-ers en 5-gats. Gaat dit passen onder mijn donkerblauwe A3 8L van '99 en wat voor bandjes zouden hier omheen moeten? Zou het ook staan vraag ik mij af. Ik denk dat die grafiet gepolijste wel mooi is. Met zwart lijken het vaak van die pooier-velgen of zie ik dat verkeerd? :p Ik vind deze ook wel mooi namelijk.

[ Voor 13% gewijzigd door MelvinB op 09-05-2008 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
wimpie schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 20:41:
[...]

Naast dat het een enorme beunhazenactie is, wordt de totale weerstand dan waarschijnlijk te hoog, wat mogelijk ook problemen tot gevolg heeft.
Meet je originele lampunits even door en zet een weerstand in serie met je after market lampen, zodat Rweerstand + Raftermarketlamp = Roriginelelamp.
Ik zal dat is nakijken of iemand dat kan hier in de buurt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Executor16 op 09-05-2008 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten mensen kijken voor de A4 let dan ook even op de in delen neerklapbare achterbank. Als je hem niet besteld zit de hele achterbank vastgelast en dat is best lullig als je bij de Gamma je plankjes wil inladen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

MelvinB schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 22:25:
Ok, heb 2 mooie velgjes gezien van Borbet.

Borbet Design XL grafiet gepolijst
[afbeelding]

Borbet Design XL zwart gepolijst
[afbeelding]

Zijn 17-ers en 5-gats. Gaat dit passen onder mijn donkerblauwe A3 8L van '99 en wat voor bandjes zouden hier omheen moeten? Zou het ook staan vraag ik mij af. Ik denk dat die grafiet gepolijste wel mooi is. Met zwart lijken het vaak van die pooier-velgen of zie ik dat verkeerd? :p Ik vind deze ook wel mooi namelijk.
Persoonlijk vind ik alle dual 5-spaak velgen op de RS4 (replica's) na (die zijn 6-spaaks ;) ) lelijk. Ik vind het altijd een kijk mij nou bling zijn met mijn overdone velgjes look geven. Zeker bij een A3 zou ik iets ingetogeners kiezen, dat aan de andere kan ook bling is maar op een andere manier.

Duidelijk zo? ;)

Denk dat je wel snapt wat ik bedoel :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
Ik mis wat pics hier.. dus maar wat fototjes van mijn audi :)

A4 1.9tdi 180pk + - 400nM
Sportstoelen
Xenon
RNS-E Navigatie/ mp3 audio (uit een S4)
Sportonderstel
18" RS4 Velgen

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/audinew/velgen/audithumb6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/vriendin/CIMG0188.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jsbosch/vriendin/CIMG0191.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Workaholic op 10-05-2008 08:57 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:19
Verwijderd schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 23:10:
Mochten mensen kijken voor de A4 let dan ook even op de in delen neerklapbare achterbank. Als je hem niet besteld zit de hele achterbank vastgelast en dat is best lullig als je bij de Gamma je plankjes wil inladen. :)
Kost 515 euro ofzo. Dat maakt de stap naar de A4 Avant ineens een stuk kleiner, want die heeft wel een neerklapbare bank standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
max schreef op zaterdag 10 mei 2008 @ 01:02:
[...]

Persoonlijk vind ik alle dual 5-spaak velgen op de RS4 (replica's) na (die zijn 6-spaaks ;) ) lelijk. Ik vind het altijd een kijk mij nou bling zijn met mijn overdone velgjes look geven. Zeker bij een A3 zou ik iets ingetogeners kiezen, dat aan de andere kan ook bling is maar op een andere manier.

Duidelijk zo? ;)

Denk dat je wel snapt wat ik bedoel :P
Euh... :P

Moeilijk moeilijk dus.

Ik wil niet dat het sjonnie lijkt, maar dat het de auto een frissere aanblik geeft. Ik wil het algehele design van de auto niet verprutsen, daarom is advies over wat voor velgen wel mooi zouden staan, welkom. Ik wil gewoon wat anders dan mijn huidige 15'' Ambition-velgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Audi Nuvolari-velgjes zijn ook erg mooi en zouden beter staan onder mijn A3 denk ik.

Zou het gaan passen, aangezien Car Fantasy weer erg matig is met het geven van details van hun producten?

Link.
Afbeeldingslocatie: http://www.carfantasy.nl/images/p-272.jpg

-edit-

Leuke site gevonden met veel velgen onder verschillende auto's:
http://www.autoexclusive....php?page_id=3&mode=jantes

Ik ga daar ook maar es neuzen. Ik zie dat die Borbetjes of anders look-a-likes op een paar A3 8L-etjes zijn gemonteerd en staan toch niet echt verkeerd hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door MelvinB op 10-05-2008 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Heb 18'' Audi Nuvolari's besteld voor mijn A3 8L en komen morgen binnen als het goed is.

Mijn auto-tje staat straks dus op zulke sloffen:

Afbeeldingslocatie: http://www.design-car.com/Products/2/Norm/velgen_00.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.design-car.com/Products/2/Norm/velgen_03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.design-car.com/Products/2/Norm/velgen_02.jpg

Mooie velgen toch voor onder zo'n bakkie?

Verder nog een S3/S-line versnellingspookje besteld.

Afbeeldingslocatie: http://bigthumbs.marktplaats.nl/kopen/thumbnail/9/b9/287517593.jpg
Mijn huidige pook is helemaal versleten en wou er gewoon weer iets origineels in. Iig geen Halfords-rommel.

Volgende stap is ergens een originele Audi A3-mattenset weg toveren. (duur zo te zien)

-kleine edit-

[ Voor 41% gewijzigd door MelvinB op 14-05-2008 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

de dealer heeft die matten iig wel... zijn idd niet heel goedkoop, heb 4 jaar geleden eens nieuwe matten gekocht voor de A4 was iets van 80,- alleen voormatten, maar ze gaan alweer 4 jaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 08:14:
de dealer heeft die matten iig wel... zijn idd niet heel goedkoop, heb 4 jaar geleden eens nieuwe matten gekocht voor de A4 was iets van 80,- alleen voormatten, maar ze gaan alweer 4 jaar mee.
Op Ebay staan stoere S3 of SLine matten. Ik heb ze ook besteld voor mijn S3. Dan ben je ook zo'n 65,- kwijt voor alle 4. Ze hebben ook gewoon het kliksysteem enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

nahja achter liggen nog de aller eerste matjes... die slijten toch niet ondanks dat ze al 10 jaar oud zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Vanmorgen een probleem met de A3. Lampje van de stuurbekrachtiging ging branden en had dus geen stuurbekrachtiging. Best fijn met brede banden!

Met wat moeite de auto bij de dealer gekregen hier in de buurt en daar naar laten kijken. Foutmeldingen in de computer gevonden voor eea maar optisch geen problemen te zien bij de eerste inspectie. Na een foutreset een stuk gereden en motor paar keer opnieuw gestart en weer aan de computer. Geen foutmeldingen meer.

Volgens de monteur kwam deze foutmelding eigenlijk nooit voor en was het gebruikelijk dat het niet meer werkte als er een foutmelding in stond.

Volgende week ga ik maar even terug voor een nadere inspectie :?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
knip

[ Voor 104% gewijzigd door Executor16 op 14-06-2009 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Nou, heb de velgen afgelopen vrijdag binnen gekregen en wat dacht je?

Verkeerde kleur! Heb de zwarte versie ontvangen...

Heb toen direct met de zaak gebeld. De man vertelde me dat het vervelend is wat er gebeurd is. Helaas heeft hij nu ineens de alu-versie niet op voorraad. Beetje stom om in de bevestigingsmail te melden dat de alu-velg op voorraad is en nu ik de verkeerde heb ontvangen, de alu-versie ineens niet op voorraad is. Hij moet een nieuwe alu-set bestellen uit Engeland en dat kan 1 tot 2 weken duren. Dan stuurt hij deze op en wordt de verkeerde versie meteen weer retour genomen.

Maar goed, zal wel goed komen ga ik van uit.

Banden worden trouwens de Michelin Pilot Sport 2. Zijn volgende week ook binnen.

Het pookje heb ik ook nog niet. Krijg ik volgende week, volgens een mailtje van de verkoper. Zijn leverancier heeft vertraging ofzo en daarom haalt ie zelf een voorraad op en stuurt er dan meteen 1 op naar mij toe.

Al met al gaat het dus wat moeilijk atm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Executor16 schreef op zondag 18 mei 2008 @ 16:05:
Ik zit ook te kijken voor een setje nieuwe velgen voor onder mijn S3 Quattro. Ben erg aan het twijfelen tussen 2, eigenlijk nu 3 setjes. Namelijk de welbekende Audi A8 velgen en de nieuwe S8 velgen. Daarnaast vind ik die nuvolari's ook wel erg interessant. Heeft iemand een van deze setjes er al onder zitten? De nuvolari's zijn hierboven al gepost.

Het is aan de ene kant wel jammer dat het allemaal 18" is. Want ik heb nog een goeie set 17" banden liggen. Hoop niet dat het veel aan rijcomfort in moet leveren als je de overstap van 17 naar 18 maakt. De banden worden ten slotte wel een stukje dunner. Heeft iemand deze overstap gemaakt, en is het nou echt merkbaar of wel te verwaarlozen?

A8
[afbeelding]

S8
[afbeelding]

Nuvolari
[Zie paar posts terug]
Hooooo :(

niet die lelijke A8 dingen! die hebben al die sjonnies onder hun vw Golf 4

doe dan die S8 velgen, die zijn heel mooi!

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MexxT schreef op zondag 18 mei 2008 @ 17:36:
[...]

Hooooo :(

niet die lelijke A8 dingen! die hebben al die sjonnies onder hun vw Golf 4

doe dan die S8 velgen, die zijn heel mooi!
Je hebt eigenlijk best wel gelijk.. Je komt ze echt heeel veel tegen. S8 vind ik ook best wel vet. Ben ook nog de RS4 en RS6 tegen gekomen voor een zacht prijsje. Misschien is dat ook wat :)

RS4
Afbeeldingslocatie: http://www.brianwherry.com/images/rs4_wheels/oe_18inch_rs4_wheel.jpg

RS6
Afbeeldingslocatie: http://www.wheel-base.co.uk/wheels/RS6.jpg

Eigenlijk zijn alle audi velgen wel stoer vind ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Die RS6 velgen zijn ook erg mooi onder een A3.
RS4 vind ik een beetje standaard.

De nieuwe RS4 velgen zijn daaintegen wel erg mooi :)

[ Voor 49% gewijzigd door MexxT op 18-05-2008 17:53 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Tsjah, ik heb de Nuvo's besteld en aangezien je deze ook interessant vindt; de Nuvo's natuurlijk! :P

Nee, smaken verschillen natuurlijk.

Die A8-velgen zijn gruwelijk lelijk. De gewone RS4-velgen te braaf en die RS6-velg ziet er wel stoer uit, maar nog net wat te gewoontjes.

De New RS4-velg is wel vet, maar zie je ook wel redelijk vaak volgens mij?
Afbeeldingslocatie: http://static.marktnet.nl/adimg/200712/1264117-9212-400x400-f.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

S6-velgen blijven de mooiste Audi-velgen ooit, vind ik. Gelukkig zien ze er niet zo mooi uit onder andere modellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
S6 velgen? Dan bedoel je deze? Van het oude model S6 waren niet zo boeiend..

Afbeeldingslocatie: http://i2.ebayimg.com/06/i/000/8b/f8/73e5_1.JPG

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

woa persoonlijk vindt ik de oude S6 velgen veel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
KappeNou schreef op zondag 18 mei 2008 @ 20:16:
S6 velgen? Dan bedoel je deze? Van het oude model S6 waren niet zo boeiend..

[afbeelding]
Dat zijn S5 velgen ? :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MelvinB schreef op zondag 18 mei 2008 @ 19:09:
Tsjah, ik heb de Nuvo's besteld en aangezien je deze ook interessant vindt; de Nuvo's natuurlijk! :P
Waar heb jij ze besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
MexxT schreef op zondag 18 mei 2008 @ 21:27:
[...]

Dat zijn S5 velgen ? :P
Dit zijn S5 velgen:

Afbeeldingslocatie: http://www.hespo.nl/img/velgen/prod_audi_a5_dubbelspaaks_070926120044.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Executor16, stond jouw S3 net langs de Pieter de Hoochweg in R'dam?

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

Afbeeldingslocatie: http://www.stormwebdesign.nl/a4-daan.jpg
Nog 2 weken... En dan wordt 'ie afgeleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
marccom schreef op maandag 19 mei 2008 @ 13:10:
Executor16, stond jouw S3 net langs de Pieter de Hoochweg in R'dam?
Ja, ik was daar vanochtend/middag. :D

[ Voor 7% gewijzigd door Executor16 op 19-05-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelcoo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-08 21:51
daanmsvl schreef op maandag 19 mei 2008 @ 14:41:
[afbeelding]
Nog 2 weken... En dan wordt 'ie afgeleverd...
Super mooi! Misschien al gevraagd, maar woon je in België? Of is de nieuwe A4 avant ook al in NL leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb hem al rond zien rijden hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Executor16 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 00:08:
[...]

Waar heb jij ze besteld als ik vragen mag?
http://www.online-velgen.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
Executor16 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:48:
[...]

Ja, ik was daar vanochtend/middag. :D
Had het eigenlijk pas door toen ik voor het stoplicht stond nadat ik er voorbij gereden was... Dacht, hé die heb ik eerder gezien :D.

Heb m niet goed kunnen bekijken maar de achterlichten vielen iig op. Staat beter als ik verwachtte :)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Weet je toevallig of het Duitse of van die Chinese dingen zijn. Er zijn verschillende replica's in omloop. Vraag me altijd af wat het verschil allemaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
dat betekent hier orginele bestellen ;) >klik< >klik2<

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

TNT253 schreef op maandag 19 mei 2008 @ 15:56:
[...]

Super mooi! Misschien al gevraagd, maar woon je in België? Of is de nieuwe A4 avant ook al in NL leverbaar?
Hij is al leverbaar in Nederland, de showroom modellen zijn net afgeleverd. Ik heb hem in Maart besteld, terwijl de limousine toen bij de dealer stond, niet de avant. Ach, je wil iets hebben of niet he?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wist je, een R8 is volgens de wet 12,870 duurder door slurptax, vanwege een uitstoot van 349g/km

Audi R8: €12.870 extra (uitstoot 349 g/km, 349 - 232 = 117, 117 x €110 = €12.870)

Maar op de audi-site staat:

CO2 emissie g/km 499

Dus je betaalt eigenlijk nog veel minder dan je zou moeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Dat op de Audi-site is een fout. Andere highspeed-modellen als de S8 en RS4 hebben vergelijkbare waarden qua CO2-uitstoot (rondom de 350 gr/km), dus ik neem aan dat de fout bij Audi ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
idd.. Zelfde blok als in de RS4 alleen is er in de R8 een dry sump systeem extra toegepast

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Helemaal met Sorcerer eens, de nieuwe S6 velgen zijn toch wel de mooiste van Audi hoor. :D

Mooiste A4? Deze: http://www.autoblog.nl/im...big/Audi%20A4%20water.jpg , hoewel de kleur op een bepaald moment gaat vervelen. Dat grijze kleurtje is prachtig op de A4, zoals deze: http://static.autoblog.nl...edes%20C350%20%288%29.jpg

Dus, een grijze A4+S-line= SChief's auto. :)

M'n buurman (ongeveer 7 huizen verder, ik ken hem niet) heeft ook een nieuwe A4. :) 1.8T Sedan

EDIT: Oh ja, hier een stuk verderop staat altijd een quattro. Laatst zag ik em weer, trok ie em door, dat ding klinkt fantastico. O+

[ Voor 11% gewijzigd door S_Chief op 21-05-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister weer een S5 in het wild. Trok hem ook even open, ik hoorde hem ruim boven mijn brommer uit, en die hoor je wel aankomen, laat ik het zo stellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren stond hier de nieuwe A4 avant in de straat, toch best een mooie bak moet ik zeggen. Ik vond de avant op de foto's niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Ik zag gisteren een donkergrijze R8 met een knaloranje sideblade rijden. Coole combinatie, maar is dat een standaard kleurstelling? Of zou het zelfgespoten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 05:19
Reinier schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:12:
Ik zag gisteren een donkergrijze R8 met een knaloranje sideblade rijden. Coole combinatie, maar is dat een standaard kleurstelling? Of zou het zelfgespoten zijn?
Audi Exclusive kleur. Kun je zelf een willekeurige kleur uitkiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Hier een klein stukje verderop staat een witte R8 met zwarte sideblades. Moet er één keer per week langsrijden, leuk om em elke keer weer zo te zien. :) Hier in de buurt (weet niet waar die woont, zag em bij het winkelcentrum) staat een zwarte met grijze sideblades.

Alle klasgenoten gingen bijna kwijlen toen ze dat zagen. Klasgenoot: "Is dat een Lambo?" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Executor16 schreef op dinsdag 20 mei 2008 @ 22:31:
[...]

Weet je toevallig of het Duitse of van die Chinese dingen zijn. Er zijn verschillende replica's in omloop. Vraag me altijd af wat het verschil allemaal is.
Mjah zal wel chinees wezen. Iig stonden er wat chinese plakkertjes op, evenals engelse plakkertjes.
Maar ziet er wel goed uit verder, dus hopen dat ze niet doorzakken... :P

Heb de juiste velgen inmiddels binnen en gaan er volgende week onder.

Pook is ook binnen, maar moest wel worden aangepast om passend te maken. (pook is voor A3 8L facelift-model en die van mij is pre-facelift)

Quotje van mij hierover op AudiForum:
En inmiddels is het gelukt. Was zeer simpel om het frame los te halen van de leren hoes (nietjes loshalen met een tangetje).

De hoes van de nieuwe pook ook losgehaalt van het bijbehorende frame en hierna dit leer een beetje uitgerekt. Hierdoor wou het leer redelijk makkelijk om het oude frame heen. Zelfs de gaatjes van deze hoes waren goed genoeg om de klemmetjes van het oude frame door heen te halen. Ik hoefde alleen hoekjes waar het leer wat te slap hing, vast te lijmen met een drup secondenlijm.

Resultaat is erg goed.
Je ziet geen verfrommeld leer rondom en ziet er gewoon strak uit. (foto's volgen volgende week als de velgen er ook onder liggen)
-edit-

Toch maar een fotootje: (rode gloed komt van sfeerlampje die onder de asbak zit)

Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/4084/pookbu7.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinB op 23-05-2008 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SChief schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:42:
Hier een klein stukje verderop staat een witte R8 met zwarte sideblades. Moet er één keer per week langsrijden, leuk om em elke keer weer zo te zien. :) Hier in de buurt (weet niet waar die woont, zag em bij het winkelcentrum) staat een zwarte met grijze sideblades.

Alle klasgenoten gingen bijna kwijlen toen ze dat zagen. Klasgenoot: "Is dat een Lambo?" :P
Hehe, ik werk bij Pon Logistiek in Leusden (importeur van VW, audi, skoda, seat & porsche), daar zetten ze bij ruimtegebrek nog wel eens een auto op de personeelsparkeerplaats. Staan soms ook vette bakken :P R8 al een keer of wat gezien, A5, S5, nieuwe A4, 3x VW Pheaton naast elkaar, en veeeeel politie-VW's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:00:
[...]

Hehe, ik werk bij Pon Logistiek in Leusden (importeur van VW, audi, skoda, seat & porsche), daar zetten ze bij ruimtegebrek nog wel eens een auto op de personeelsparkeerplaats. Staan soms ook vette bakken :P R8 al een keer of wat gezien, A5, S5, nieuwe A4, 3x VW Pheaton naast elkaar, en veeeeel politie-VW's :)
haha ja bij ons ook, wij hebben een lichtblauwe + carbon sideblades, leuk dingetje hoor :9
ik vind de details in de koplampen cool.
A5 en S5 (2x) hadden wij al voor de launch tekoop staan, dat was wel grappig, al die dealers ons bellen en vragen hoe dat in hemelsnaam kon :>

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:22

Daniel

Kapitein NCC-1701
Een setje S8 velgen onder mijn A5 zou ik wel gaaf vinden...
Afbeeldingslocatie: http://www.global-trade-germany.com/ebay/S8.lemans/11.jpg
deze dus :)

Alleen...'t is een leasebak dus voor 2k zelf velgen daar onder plakken (ex banden)...ik dacht het niet, en ik wil niet weten wat er met het rijcomfort gebeurd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Dat zijn B7 RS4 velgen ;)

Dit zijn S8 velgen

Afbeeldingslocatie: http://www.global-trade-germany.com/images/rims/20zoll/20_s8doppel.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
ze zitten op een RS4 zelfs :P

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Foto's Update na wat changes:

- Van LED naar originele achterlichten
- RS6 velgen
- Prodit ProClip + Houder
- Alu Tellerringen
- Audi Concert CD speler (was eerst dat bandjesmodel)

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/21ak18o_th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2ug2mar_th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/25fmy3d_th.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Executor16 op 24-05-2008 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Netjes!

Gewoon zo houden. Maak er geen Sjonnie-auto van.

Misschien nog es de koplampen vervangen door de facelift-koplampen? Maakt em nog net wat strakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MelvinB schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 18:49:
Netjes!

Gewoon zo houden. Maak er geen Sjonnie-auto van.

Misschien nog es de koplampen vervangen door de facelift-koplampen? Maakt em nog net wat strakker.
Ik was pas daarvoor aan het kijken, maar volgens de verkoper kon mijn xenon niet overgezet worden in de facelift lampen. Ik ga niet 1000,- betalen voor een setje facelifts met nieuw xenon bij de Audi Dealer ofzo. Weet iemand of het mogelijk is om de originele xenon (die nu dus in de auto zit) over te zetten in zo'n facelift setje wat op marktplaats wordt aangeboden? Dat is namelijk nog zeer betaalbaar :) (115,- voor een setje ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
Hmmm, ik heb geen S3, maar heb de facelift-koplampen ook en heb hier later xenon in laten bouwen door een collega van mijn pa. Was zo klaar en zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
KappeNou schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 15:23:
Dat zijn B7 RS4 velgen ;)
Dit zijn S8 velgen
[afbeelding]
Hmm je hebt gelijk...dan heeft die eBay-sjakie mooi de verkeerde foto's gebruikt :X
Had het wel kunnen weten maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Het staat zelfs op de velg zélf. Overigens wel echt een hele mooie velg. Maar sjemig € 2k! En vergeet dan ook niet dat je banden (hoewel minder rubber) toch een stuk duurder worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
MelvinB schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:06:
Hmmm, ik heb geen S3, maar heb de facelift-koplampen ook en heb hier later xenon in laten bouwen door een collega van mijn pa. Was zo klaar en zonder problemen.
Ik vraag me dus af of de originele xenon overgezet kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Zo, kogel is door de kerk en de bestelling is doorgegeven aan de leasemaatschappij:

A3 Sportback 1.6 Attraction Business Edition
Phantomblack uitvoering.
(is dus het Airco/Metallic pakket, maar voor minder)

Verder toegevoegd:
  • BIS
  • Radio Concert
  • Multifunctioneel leder stuurwiel
  • Bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar
  • Middenarmsteun voor
  • deactivatie bijrijdersairbag + ISOFIX (je weet maar nooit voor de toekomst)
  • Achteraf in te bouwen originele cruise control
Levertijd helaas nog niet bekend, maar ik hoop vóór de vakantie naar Italie (begin september) er toch wel in te kunnen rijden :)

Ik kan iig niet wachten!

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Daniël schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 10:46:
Een setje S8 velgen onder mijn A5 zou ik wel gaaf vinden...
[afbeelding]
deze dus :)

Alleen...'t is een leasebak dus voor 2k zelf velgen daar onder plakken (ex banden)...ik dacht het niet, en ik wil niet weten wat er met het rijcomfort gebeurd :X
Die velgen kun je na afloop van de leasetermijn weer verkopen natuurlijk.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daniël schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 21:06:
[...]

Hmm je hebt gelijk...dan heeft die eBay-sjakie mooi de verkeerde foto's gebruikt :X
Had het wel kunnen weten maar goed.
He chef, kan het kloppen dat ik die geile A5 van jou ongeveer om 17.20 de parkeergarage uit zag rijden daar bij de Utrechtseweg in Amersfoort? Ik kwam daar langsrijden met m'n brommertje toen die auto op de stoep stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanmsvl

daanmsvl

Daan

philipnorth schreef op maandag 26 mei 2008 @ 11:52:
Zo, kogel is door de kerk en de bestelling is doorgegeven aan de leasemaatschappij:

A3 Sportback 1.6 Attraction Business Edition
Phantomblack uitvoering.
(is dus het Airco/Metallic pakket, maar voor minder)

Verder toegevoegd:
  • BIS
  • Radio Concert
  • Multifunctioneel leder stuurwiel
  • Bijrijdersstoel in hoogte verstelbaar
  • Middenarmsteun voor
  • deactivatie bijrijdersairbag + ISOFIX (je weet maar nooit voor de toekomst)
  • Achteraf in te bouwen originele cruise control
Levertijd helaas nog niet bekend, maar ik hoop vóór de vakantie naar Italie (begin september) er toch wel in te kunnen rijden :)

Ik kan iig niet wachten!
Gave bak. Is dat BIS Kleur wat je erbij krijgt? En wat voor velgen heb je d'r onder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

De BIS is "gewoon" rood voor zover ik weet.

Qua velgen, tsja, ik krijg gewoon de standaard stalen velgen.
Het boeit mij niet enorm veel, aangezien ik toch in de auto zit en ze zelf niet zie, en de goedkope LM velgen vind ik niet echt mooi. De eerste velgen die ik een beetje ok begin te vinden zitten op de 2k, en zoals Daniël hierboven ook aangeeft, op een leaseauto is dat een erg duur grapje.
Zou de auto namelijk zo'n 40 € in de maand duurder maken, dat geld geef ik dan liever uit aan andere opties, of hou ik lekker op zak.

Wie weet kijk ik over een tijdje zelf naar wat anders, heb familie bij autobedrijf werken, dus valt wellicht wel wat te regelen.

Zat vandaag op de weg tijdje achter een A5, blijft echt een super wagen om te zien, zou ik best wel eens een weekendje mee op stap willen :)
Gisteren op weg naar huis ook nog een R8 zien staan :) Blijft er ook leuk uitzien, was een mooie donkere kleur grijs, als ik t op de site bekijk toch een tint donkerder dan het Daytona grijs, was toch meer het lavagrijs had ik het idee.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:11

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Goede lichtmetalen velgen zijn er niet alleen voor de looks he ;)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 17:48:
[...]
He chef, kan het kloppen dat ik die geile A5 van jou ongeveer om 17.20 de parkeergarage uit zag rijden daar bij de Utrechtseweg in Amersfoort? Ik kwam daar langsrijden met m'n brommertje toen die auto op de stoep stond.
Dat zal ik wel geweest zijn ja :) niemand anders hier in het gebouw heeft een A5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik heb vandaag ook andere velgen onder mijn A4 gezet.

Ik had deze eronder:

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/6gj8ea.jpg
(Foto van achter een restaurantraam, dus vergeef me de kwaliteit.)

Alleen blééf mijn auto trillen. Vooral bij snelheden van 100+. Ze hebben hem 4x uitgebalanceerd, en na de 4e keer heb ik gezegd dat ik mijn geld terugwilde. Bekijk het maar zei ik. ;)

Toen heb ik een weekje op mijn standaard velgen gereden, maar kon het niet laten toch weer nieuwe te kopen, bij een andere zaak uiteraard. >:) :

Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/2rzw4xz.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/2duwhp3_th.jpg
KLIK voor een/de grote foto! :)

* Format-C is tevreden. :)

Ik heb nu 17 inch ipv 18 inch, en deze banden zijn iets minder plat. Ik had 225-40-18, en nu 225-45-17. En dit rijdt toch met iets meer comfort moet ik zeggen. Ook qua stuurgedrag. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Format-C op 02-06-2008 19:46 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nog beter vind staan ook! Misschien wel iets 'standaarder' maar wel heel netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Bedankt.

Ik vind ze zelf van dichtbij erg mooi. Zeg maar zoals je ze op de grote foto ziet. :) Ik ben er erg blij mee (ik vind deze ook mooier), en ze rijden heerlijk. :) Volgens mij zijn dit RS4 velgen. Ik heb ze bij een audi zaak weg. :)

Nu sparen voor een 2008 A4.

[ Voor 34% gewijzigd door Format-C op 02-06-2008 19:57 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

http://spots.autogespot.c...c214748364826052008222501

Machtig apparaat met z'n 580pk. Hoop dat ik dat ding (of een opvolger ervan) ooit nog eens bij elkaar kan sparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mooi ding, zekers, maar ik wil niet weten wat het benzineverbruik is van dat monster... Als je het gas goed intrapt zul je wel op zo'n 1:6 of 1:7 zitten neem ik aan? :o

Dan ben ik blij dat ik gemiddeld 1:18 rij denk ik. :P

Edit: Ik had hem liever in het zwart-wit gezien trouwens. Wit met zwarte accenten. Dat ziet er wat agressiever uit. _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Format-C op 02-06-2008 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 19:17
Ik zag vandaag op TV een review van een Lamborghini. M'n mond viel open van verbazing toen ik de navigatie en de climate control zag. Die rollen zo regelrecht van de band bij de Audi fabriek!!

Check deze plaatjes maar eens:

http://www.carspace.com/a...jpg/photo/v./original.jpg

http://www.autocult.com.au/img/gallery/full/444450.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door _Brake_ op 03-06-2008 00:24 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De Gallardo is afaik ook min of meer een Audi-Lambo.

Je weet dat Lamborghini van Audi is he?

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 03-06-2008 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
418O2 schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:19:
De Gallardo is afaik ook min of meer een Audi-Lambo.

Je weet dat Lamborghini van Audi is he?
I know (onderdeel van de VAG toch?), maar vind dit wel een beetje ver gaat eigenlijk. Het ging ook nog om een 'speciaal' model op TV!!

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
oud nieuws toch? Was ook bij de murcielago

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
Ik had het nog niet eerder gezien en vond het wel apart :)

Zal dit weekend eens kijken of ik foto's kan maken van de A6 (nu met RS4 velgen die Daniël hierboven postte) samen met de A4 cabrio op de 'oude' velgen van de A6, AEZ Intenso Dark (het is toch geen BMW Z3 geworden).

Wellicht binnenkort 17" velgen onder de cabrio, kennis heeft ze met banden (die zijn overigens wel versleten) voor €125 TOTAALPRIJS(!) liggen, origineel Audi volgens hem.

Wat vinden jullie trouwens van deze 'aanbieding':
http://auto-diversen.mark...KXxg%3D%3D&fta_ind=1&df=1

Meer info hier:
http://www.car-tronic.nl/produkten/rnse.html

Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joeltje
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
best netjes, incl. inbouw. Los liggen ze vaak voor zo'n 500 euro, dus als je zelf niet handig bent....

Ik heb niets te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
En daar komt nog bij dat hij moet worden aangemeldop het systeem van de boordcomputer natuurlijk, dat je ook de FIS kan gebruiken met navigatie etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
_Brake_ schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 00:18:
Ik zag vandaag op TV een review van een Lamborghini. M'n mond viel open van verbazing toen ik de navigatie en de climate control zag. Die rollen zo regelrecht van de band bij de Audi fabriek!!
Welkom in de wereld van schaalvergroting :) Het is voor een merk dat zo weinig auto's maakt als Lamborghini veel te kostbaar om een eigen oplossing hiervoor te bouwen. Elders zie je niet anders:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~daniel/autorai-gallery/miniaturen/IMG_0675.jpg

Tik je minimaal twee ton voor je Aston Martin DB9, krijg je gewoon dezelfde knoppen als die ook in een Volvo C30 zitten. Het navigatiesysteem is ook hetzelfde.
Ik meen dat Ferrari al sinds jaar en dag Becker-navigatie inbouwt.

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 27-01-2025 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Daniël schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 16:01:
[...]

Welkom in de wereld van schaalvergroting :) Het is voor een merk dat zo weinig auto's maakt als Lamborghini veel te kostbaar om een eigen oplossing hiervoor te bouwen. Elders zie je niet anders:

[afbeelding]

Tik je minimaal twee ton voor je Aston Martin DB9, krijg je gewoon dezelfde knoppen als die ook in een Volvo C30 zitten. Het navigatiesysteem is ook hetzelfde.
Ik meen dat Ferrari al sinds jaar en dag Becker-navigatie inbouwt.
Lamborghini gebruikt in hun nieuwste auto's geen Audi 'modules' meer, maar levert (soort van) zelf gemaakte navigaties systemen en radios....

Defunctus Deo Juvente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

lol... welke nieuwe modellen? de reventon? de Gallardo en Murcielago hebben in 2007 nog een facelift gehad en dat interieur is niets aan veranderd. Er komt binnen kort nog een krachtigere versie van de Gallardo aan de 560 en zoals je kunt zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.autowereld.com/imagesDB/640/83411213087_lambo.jpg

is dat interieur ook weinig anders, navi en ecc zijn nog steeds hetzelfde en dus van Audi, Lamborghini is een merk wat design supersport wagens maakt... dan maken ze zich echt niet druk om futtaliteiten als de navi en airco knopjes, want de Audi onderdelen werken perfect en zijn perfect afgewerkt.

Lamborghini zal dit jaar zo'n 4000 auto's verkopen het kan echt niet uit om daar een compleet eigen navigatie en airco bediening voor te ontwikkelen...

Pagina: 1 ... 6 ... 51 Laatste

Dit topic is gesloten.