Heb ik ook zeker gedaan.
Kwam een mooi plaatje uit, waarbij ook de radio concert, dakdragers, leder stuurwiel en armsteun bij inzaten.
Helaas kwam bij navraag bij leasemaatschappij dan toch het voorstel om een Proline business te nemen, aangezien dat dan leasetechnisch gunstiger uitkomt.
Daarnaast is bij Business Edition wel weer het nadeel dat er geen standaard cruise control meer inzit. Die moet dan dus achteraf ingebouwd worden (en ziet er dan exact hetzelfde uit als af fabriek.)
Al met al een erg leuke proefrit gehad, maar aangezien ik voor een sportback attraction zal gaan, niet enorm representatief, aangezien de proefrit was in een 1.8 TFSI 3-deurs, met Ambition pakket en 18 inch velgen
Reed wel erg plezierig, dus a.s. weekend in een sportback attraction een rit die geregeld wordt door de lokale Audi dealer.
Daarna ook nog proefritten in een Leon en Altea, en dan denk ik dat ik mijn keuze wel kan maken.
Ik neig op dit moment iig erg naar de Audi, ondanks dat ik deze niet zo "full options" zal kunnen leasen als de Leon, maar voor ongeveer hetzelfde geld rij ik dan wel een Audi A3 sportback met iig volautomatische airco, armsteun, fijne radio en wellicht nog wat leuks
Trouwens, ik zie op directlease dat zij bij de Proline Business spreken over een Blaupunkt navi, en niet de Audi cd/navi. Een collega van mij heeft ook zo'n Blaupunkt, maar zou je op een of andere manier toch kunnen eisen dat je die Audi set krijgt? Aangezien Audi zelf ook spreekt over Audi cd/navi bij het Proline Business pakket.
To be continued dus....