Hmm, ik heb dus afgelopen maandag ook een MBA gekocht bij de MM voor 888 euro. Daar kon ik hem gewoon niet voor laten liggen. Vandaag echter teruggegaan omdat het geluid niet werkte... Hardwarefout werd inderdaad geconstateerd en meteen een nieuwe meegekregen, waarvan ze het geluid getest hebben... Goede service dus...
Nu ben ik echter wat verder aan het googlen, en lees ik dus verschillende niet zo positieve geluiden over de eerste generatie Air:
- problemen met hitte, film / flash afspelen zorgt snel voor freezes
- geluidsprobleem (wat ik dus al gehad heb)
- scharnier dat met normaal gebruik kapot gaat (waarbij Apple dit niet repareert)
- de 64GB SSD die qua snelheid erg tegenvalt
Al met al zit ik nu beetje in dubio of ik hem hou of niet... Hij zal niet zwaar gebruikt gaan worden (voor mijn vrouw
), maargoed, de normale huis tuin en keuken zaken moeten er wel zonder problemen mee kunnen... Twijfel nu of ik niet beter een MBP 13 inch kan halen voor pak en beet 1150 euro. Maargoed, mijn vrouw vind het gewicht en formaat van de MBA wel erg fijn...
Wat is jullie visie? Zouden jullie het aandurven?
Nu ben ik echter wat verder aan het googlen, en lees ik dus verschillende niet zo positieve geluiden over de eerste generatie Air:
- problemen met hitte, film / flash afspelen zorgt snel voor freezes
- geluidsprobleem (wat ik dus al gehad heb)
- scharnier dat met normaal gebruik kapot gaat (waarbij Apple dit niet repareert)
- de 64GB SSD die qua snelheid erg tegenvalt
Al met al zit ik nu beetje in dubio of ik hem hou of niet... Hij zal niet zwaar gebruikt gaan worden (voor mijn vrouw
Wat is jullie visie? Zouden jullie het aandurven?