Hoho, ik zeg ook niet dat ik het ga doen!
Ik heb dat geld wel liggen, dus kan hem makkelijk zo betalen. Waar het mij om ging is dat ze adverteren met als enige kosten 19,95 administratiekosten! En ik snap dan niet meer waar zij hun geld vandaan halen. Wat ik bedoel; stel ik koop een Air met deze regeling. Zet ik mijn 1400 euro op een rekening, trek daar ruim een jaar rente op, en betaal op het laatste moment dat ding af. Dat is in principe zelfs gunstiger (jaja, klein getal) dan 1400 euro bij de Apple reseller aftikken. Dat slaat toch nergens op? Ik snap het gewoon niet. Als het nou nog van Apple zelf was, dan kan ik me er iets bij voorstellen; namelijk mensen over de streep trekken om een Apple te kopen. Maar dit is gewoon een losstaande onderneming. Daarnaast, zoals ik het zie op de site staat er: het geld moet vóór 1 januari 2012 op hun rekening staan. Dat is dus bij wijze van over een maand ook in orde. Staat niks over extra kosten.
Nogmaals, ik zelf koop niks op krediet. Dat vind ik het begin van het einde.

Maar vraag me gewoon af hoe dit soort dingen werken, en nog meer waaróm ze het doen. Ik zie ze namelijk geen winst maken hiermee, of gaat het puur om het feit dat ze weten dat mensen achterstallig raken en dan de volle mep kunnen gaan berekenen?