Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corvdlaak
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-10-2008
Op de SD card naar een aangemaakte directory op die SD card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251888

Hallo ik ben al 4 maanden eigenaar van een mooie viewty
Ik heb alleen 2 vragen kan iemand mij misschien helpen
Ik heb een kpn hi abbo met eindeloos online
ik heb de standaard browser van kpn eindeloos en google en mini opera heb ik er nog op gezet
Nus is mijn vraag wat is precies mini opera en gaan de kosten ervan ook gewoon op mn eindloos abbo of zijn de koster ervan extra op mn rekenning.

Dan heb ik nog een vraagje waarom hapert en stotterd youtube altijd vind ik heel jammer
Ik zal hier mijn instellingen neerzetten voor streaming ( of heeft dit nix met youtube te maken?)
Geen idee

Zoals gezegd hier mijn instellingen:

Telefoon instellingen > verbindingen > streaming instellingen.

udp = 1024/65535

proxy = ja

ip = 10 .10 .100. 11

serverpoort = 554

netwerk acc = mobiele startsite

Wat doe ik niet goed of zijn de instellingen niet goed of werkt youtube gewoon niet

P.s de standaard browser en google werken wel goed.
Aangezien ik niet weet wat ik moet opera mini kan neem ik aan dat dit het gewoon doet hij opent namelijk wel gewoon.

Als iemand mij antwoorden kan geven op deze 2 vragen zal ik er erg blij mee zijn.

Met vriendelijke groeten Basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
@Basedee...... 8)7
Nus is mijn vraag wat is pr
ecies mini opera en gaan de kosten ervan ook gewoon op mn eindloos abbo of zijn de koster ervan extra op mn rekenning.

Dan heb ik nog een vraagje waarom hapert en stotterd youtube altijd vind ik heel jammer
Ik zal hier mijn instellingen neerzetten voor streaming ( of heeft dit nix met youtube te maken?)

antw: zoek eerst en stel pas vragen wanneer je er echt niet uitkomt!

Wat is miniopera -> ga naar de website
Over kosten en je internet abonnement -> bel de klantenservice van je provider.

voor youtube ga naar DEEL 1 daar staat als het goed is een linkje...

wil graag een ieder helpen maar luiheid wordt never nooit beloond.

Het is alweer een poos geleden dat ik hier was....maar dat heeft er mee te maken dat ik te veel posts lees met de zelfde vragen....die allemaal al zijn behandeld.

Jammer dat de ADMINISTRATOR te weinig rechten heeft want dan was het LG Viewty topic een gestroomlijnd geheel geweest.

En nog iets mij Viewty bevalt nog steeds......... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uhh tanakiam.
1. Ik vind dat ik mijn vragen heel vriendelijk gesteld heb.

2. Mini opera ga naar de website , zo slim was ik zelf ook nog wel maar ik wilde es weten of iemand me de gebruiksvriendelijkheid kon vertellen en of het beter is dan de standaard browsers.

3. Je kan veel van mij vertellen maar LUIHEID staat niet in mijn woordenboek, misschien ben je zelf een beetje te lui en word het je allemaal teveel hier van die dubbel gevraagde vragen maar das een forum he, je kan niet verwachten dat iedereen die nieuw is met een vraag 30 topics gaat lezen he (ongeacht de zoekfunktie)

4. En over youtube staat in deel 1 ( kpn instellingen voor streaming ) dus nix.

5. En als je al eens een poos niet hier was dan zou ik er nog een tijdje aan vast plakken want aan u vriendelijke antwoorden heeft niemand iets.

En tenslotte

6. Mischien moet jij maar es een ADMINISTRATOR worden MET rechten dan kan jij met je tijd er een gestroomlijnd forum van maken.

Maar als iemand nog een antwoord heeft op mijn post dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet basede
4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1119

vandevorst schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 18:32:
Al iemand geprobeert GPS met de veiwty te laten werken?

Het kan blijkbaar met de software van amAze (http://www.amazegps.com)
En dan zou je als telefoon de LG-800 aan moeten geven. En dan uiteraard een bluetooth gps ontvanger gebruiken.

Iemand die het via deze, of een andere manier gelukt is?

(nu zie ik dat dit ook via internet gaat, is er ook, zoals tomtom of route66 een versie de je gewoon download, zodat je geen internet nodig hebt?)
Het werkt niet echt, namelijk alleen de eerste keer dat je amaze installeert. Als je het programma daarna opstart zie je alleen maar de achtergrond. Volgens kun forum komt er eind van de maand een versie uit die wel werkt op de KU990. Ik ben nog geen gratis versie tegengekomen waarbij de kaarten lokaal staan op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand me echt niet de streaming instellingen geven voor kpn hi met eindeloos online?

Het zou erg gewaardeerd worden.

Ik heb zowat het hele forum doorgelezen ( deel 1, 2, 3 ) maar kan nix vinden
Youtube blijft maar haperen , dit kan toch niet zomaar zijn en moet ergens aan liggen.

Groeten Basedee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:54
Anoniem: 1119 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:39:
[...]

Het werkt niet echt, namelijk alleen de eerste keer dat je amaze installeert. Als je het programma daarna opstart zie je alleen maar de achtergrond. Volgens kun forum komt er eind van de maand een versie uit die wel werkt op de KU990. Ik ben nog geen gratis versie tegengekomen waarbij de kaarten lokaal staan op je telefoon.
Ehm, jammer...

Misschien heeft de opvolger ingebouwde gps (en evt. wifi :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Anoniem: 251888 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:54:
Kan iemand me echt niet de streaming instellingen geven voor kpn hi met eindeloos online?

Het zou erg gewaardeerd worden.

Ik heb zowat het hele forum doorgelezen ( deel 1, 2, 3 ) maar kan nix vinden
Youtube blijft maar haperen , dit kan toch niet zomaar zijn en moet ergens aan liggen.

Groeten Basedee.
Telefoontje richting de klantenservice? Als het hapert lijkt het me btw verder wel dat je de goede instellingen al hebt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja prcs dat dacht ik ook al , ik denk dat het te maken heeft dat kph/hi de snelheden helemaal niet heeft op streaming op youtube videos te kijken tenminste daar lijkt het op want hij loopt 3 seconden en dan begint ie te happeren.
Dan begint ie te bufferen tot 100% en dan loopt ie weer een paar tellen en is het voorbij, hangt ie weer.

Heel vervelend allemaal voor de rest : google loopt, standaard browser loopt, opera mini nog erop loopt ook perfect , mail en maps doen het ook.

Alleen die VERDOMDE youtube ik wil VIDEO hahaaha

Denk als ik klantenservice bel dat IK de medewerkers aan het lijntje nog meer kan vertellen dan zei mij.
Krijg je standaard antwoorden over de sms 1300 naar JA en zon toestanden.
Maar dat weet ik dus al allemaal.

Het blijft vreemd, op het engelse bekende LG ku990.uk.co forum zijn er mensen met O2 die hebben wel instellingen veranderd waardoor hij goed gaat , maar ja daar heb je als kpn/hi niet veel aan he.

Verder praten hun dat LG deze youtube functie wel erop heeft gezet maar dat er nog geen enkele provider snelheden kan leveren voor streaming op een phone ( fatsoenlijke niet haperende snelheden)

Maar goed als iemand nog iets weet? van harte welkom.
Zijn er mensen met kpn/hi eindeloos online die youtube netjes zonder haperen kunnen laten lopen dan hoor ik graag

Groetjes Basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244399

Bij Vodafone staat de viewty Black (en Silver) in de aanbieding!!!

basis 2 jaar 22,50
elke maand 20% korting
dus 2 jaar 18 euro per maand =432 euro!!!

http://www.vodafone.nl/sh...0600042&_requestid=182402

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 244399 op 09-04-2008 15:42 . Reden: link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Anoniem: 244399 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:41:
Bij Vodafone staat de viewty Black (en Silver) in de aanbieding!!!

basis 2 jaar 22,50
elke maand 20% korting
dus 2 jaar 18 euro per maand =432 euro!!!

http://www.vodafone.nl/sh...0600042&_requestid=182402
bij gsmweb.nl

heb je m vanaf relax 150 12 maanden met PIT al gratis dus totaal 288,-

14.50 plus 9.50 is 24 dat x 12 is 288,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:30
Anoniem: 217505 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 15:57:
[...]

bij gsmweb.nl

heb je m vanaf relax 150 12 maanden met PIT al gratis dus totaal 288,-

14.50 plus 9.50 is 24 dat x 12 is 288,-
Waar zie je dat staan? Ik zie dat je bij een 1 jarig abonnement 17,- p/m betaalt en dan 63,- moet bijlappen. Bij een 2 jarig abbo is hij gratis, en betaal je 14,50 p/m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:09:
[...]

Waar zie je dat staan? Ik zie dat je bij een 1 jarig abonnement 17,- p/m betaalt en dan 63,- moet bijlappen. Bij een 2 jarig abbo is hij gratis, en betaal je 14,50 p/m.
LG viewty + onbeperkt data moet je kijken!

17 euro word 14.50 ivm een actie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-06 21:21

Wom

Kom er dus net achter dat je een snelmenu hebt als je bij het Operator logo naar links of rechts beweegt 8)7

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 217505 schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:12:
[...]

LG viewty + onbeperkt data moet je kijken!

17 euro word 14.50 ivm een actie!
Inderdaad, je heb gelijk :P Geen slechte deal. Komt in de buurt van de 223,- die ik in totaal kwijt ben aan m'n Viewty 8-) Ik heb er alleen geen internet bij :P

@Wom
Leuk he, die 'verborgen dingetjes' :+

Nog zoeen: als je op je main scherm een digitale klok hebt, en je klikt daar een of twee keer op, dan zie je een blauw wolkje verschijnen met een wekker daarin. Als je op die wekker klikt, kun je direct de wekkertijd instellen. Gaat lekker snel zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-06 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:We hebben het hier over de LG KU990 Vieuwty en wat hij kan. Niet over waar welke voor een paar euro goedkoper te kunnen krijgen. Daarvoor is Telecomvergelijker en natuurlijk onze Pricewatch

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:52
Wom schreef op woensdag 09 april 2008 @ 16:47:
Kom er dus net achter dat je een snelmenu hebt als je bij het Operator logo naar links of rechts beweegt 8)7
Jah idd, kwam ikzelf ook pas later achter :P Jammer dat op de Viewty geen optie zit om de flitser aan te zetten zodat je hem als zaklantaarn kan gebruiken net als de Samsung E900. Dat was toch wel een hele fijne optie die ik echt veel gebruikt had.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Zojuist de telefoon binnen gekregen,

Leuk dingetje :D Sommige dingen zijn wat wennen, maar over het algemeen werkt het al zeer prettig.
Alleen jammer dat je geen sync hebt via bijvoorbeeld zyb, zodat je alle nummers zelf moet invoeren.. maarja, dat is ook eenmalig even wat werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Zyb? Ik sync gelukkig met Outlook en heb dat probleem niet :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
aramdin schreef op woensdag 09 april 2008 @ 20:01:
Zyb? Ik sync gelukkig met Outlook en heb dat probleem niet :)
zyb is online,
Outlook vind ik al helemaal niet werken.. maarja, dat is mijn mening :P (ik geef outlook een bestand met alle contacten, pakt die er alleen de 1e contactpersoon uit :S),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou nu heb ik op deze laatste pagina bijna 3 x een vraag gesteld en een hele uitleg gegeven over mn probleem met youtube.
Is er nu werkelijk niemand hier die er iets over kan vertellen.
Ik heb gisteren 3 vragen gepost en uitleg en de 4 posten wat erna komen die gaan over prijzen en aanbiedingen en waar je de mooiste winkel voor een viewty kan tegenkomen.
Nou das allemaal fijn en aardig maar ik dacht dat dit een forum was over de viewty en zn gemakken en gebreken.

Dus ik kan hier mn vragen volgens mij nooit beantwoord krijgen.
Maar ja als iemand nog iets weet dan zie ik het graag verschijnen hier op het forum.
Als mensen het dan niet de te druk hebben over prijzen en winkels.

Met vriendelijke groet Basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258393

YouTube probleem heb ik ook last van, maar ik heb me er al bij neergelegd aangezien elke mb die je streaming video bekijkt 50 cent ofzo BOVENOP je abbo kost. (Weetnie meer precies hoeveel maar tis duur in ieder geval..) (Met Hi Eindeloos Online) (Bron : url)

Ik hoop dat je dit ook al door hebt? Anders loont het zeuren niet echt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Eindeloos online is toch onbeperkt internet? Dan ga je toch niet bij liggen betalen als je dan toevallig ook filmpjes bekijkt?

Ikzelf heb geen internet abo/3g hier, dus ik kan het niet proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Al is een bron op Fok! niet echt betrouwbaar, heeft hij wel gelijk:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-06 16:34
Ik heb op dit topic even gezocht op "stof" en ik vind het best schrikbarend.
Natuurlijk doe ik dat niet zomaar. Ik heb dus ook stof onder mijn scherm, in het midden na 3 maanden.

Het scherm is nog niet los. Hier maar op wachten en terug brengen naar Bel Company...

<edit> Speciaal voor DirtyHarry ;) </edit>

[ Voor 11% gewijzigd door ChuckyDevil op 10-04-2008 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

hebben jullie ook iets gevonden op T-9?

als ik een sms typ met T9 dan wil ik bijvoorbeeld "je" typen..

dan maakt hij er 53 van, en dat vind ik zo iritant!
iemand een idee hoe dat gefixt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
dat probleem heb ik niet.. t9 werkt hier wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net T-Mobile gebeld, de viewty ligt bij TNT!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Er was zo'n site maar die ben ik vergeten? Google helpt niet, want ik heb geen barcode!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

vandevorst schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:18:
dat probleem heb ik niet.. t9 werkt hier wel..
ja bij mij werkt t9 ook wel prima, alleen wanneer ik "JE" typ. dan maakt de telefoon daar niet "je" maar "53" van, en wanneer ik dan door scroll in de lijst komt "je" wel langs.

vraag anders geformuleerd: Hoe kan ik mijn t9 woordenboek aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
ChuckyDevil schreef op donderdag 10 april 2008 @ 09:19:
Ik heb op dit topic even gezocht op "stof" en ik vind het best schrikbarend.
Natuurlijk doe ik dat niet zomaar. Ik heb dus ook stof, in het midden na 3 maanden.

Het scherm is nog niet los. Hier maar op wachten en terug brengen naar Bel Company...
Stof onder je scherm? :X Mijn broekzakken zijn ook behoorlijk stoffig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 217505 schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:20:
Heb net T-Mobile gebeld, de viewty ligt bij TNT!

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Er was zo'n site maar die ben ik vergeten? Google helpt niet, want ik heb geen barcode!
Via www.tracktrace.nl is dit te volgen, maar je hebt een 2s of 3s code nodig om dit te volgen.
Bovendien wordt je er niet veel wijzer van, zo had ik savonds, rond 9 uur de melding dat het binnengekomen was, en smorgens om half 9 was er de melding dat het gesorteerd was, en al onderweg. Vervolgens komt het tegen 18:00 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op donderdag 10 april 2008 @ 11:13:
[...]

Via www.tracktrace.nl is dit te volgen, maar je hebt een 2s of 3s code nodig om dit te volgen.
Bovendien wordt je er niet veel wijzer van, zo had ik savonds, rond 9 uur de melding dat het binnengekomen was, en smorgens om half 9 was er de melding dat het gesorteerd was, en al onderweg. Vervolgens komt het tegen 18:00 aan
Jah die ha dik al gezien.. maar hoe kom ik aan die code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Die dien je te krijgen via mail als je hem online hebt besteld. Ik zou zeggen; bel het bedrijf/winkel op waar je hem besteld hebt!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op donderdag 10 april 2008 @ 10:57:
[...]

Stof onder je scherm? :X Mijn broekzakken zijn ook behoorlijk stoffig :X
Mja heb hem nu ongeveer 2 maanden en er zit ook al een beetje stof onder het scherm. Doe er niks geks mee (geen gekke plaatsen ofzo waar ik hem neerleg), maar toch zit er al beetje stof eronder. Als het meer wordt ga ik binnekort terug naar de winkel (heb gelukkig verzekering afgesloten dat als er maar iets mee is ik een nieuwe krijg, of althans dat ie wordt gerepareerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-06 10:59
Modbreak:Zullen we vanaf nu weer graag ontopic gaan praten over de KU990? Dus geen verzending zut etc meer want dat gaat niet over deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de viewty nog niet binnen...maar ik zit al te denken aan wat mijn volgende telefoon word!

Ik wil een mooi design, 5 megapixel op zijn minst, GPS, Wifi, GPS en touchscreen....welke telefoon zal dit bevatten?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Laatst online: 26-06 10:59
Mjah, dat is niet echt iets voor dit topic. Dit topic gaat puur om de KU990 en niks anders. Dus geen andere toestellen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op donderdag 10 april 2008 @ 16:18:
Mjah, dat is niet echt iets voor dit topic. Dit topic gaat puur om de KU990 en niks anders. Dus geen andere toestellen etc :)
Ik kan e rmoeilijk een topic alleen voor dat openen...het gaat dus wel een beetje over de viewty,
namelijk de "opvolger" van de VIEWTY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228975

Hallo allemaal, ik heb elk deel doorgeworsteld, maar ik kom niet uit de Gmail topic.
Ik heb T-mobile en ik wil gmail ophalen.
Verzenden doet de telefoon wel als ik bij de smtp T-mobile invoer en bij pop gmail erin zet.
Maar ophalen doet de telefoon niet. Ik heb al geprobeerd met imap maar ook dat werkt niet.
Ik zag op het engelse forum iets met ssl instellingen maar die is niet terug te vinden op mijn gsm.
Wie wil me helpen? Alvast reuze bedankt. Groetjes Kirsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Wat zijn precies de instellingen zoals je ze gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom haperd en stotterd youtube
Ik kan de youtube gebruiken maar hij stotterd en bufferd zoveel dat je niet kan kijken.
Hoe kan dit?

Instellingen, slechte verbindingen, zwakke snelheden.

knp hi met eindeloos.

Dat youtube het doet weet ik, maar hoe kan het stotteren verholpen worden.
Iemand?

Mvg Basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 228975

Wom schreef op donderdag 10 april 2008 @ 20:51:
Wat zijn precies de instellingen zoals je ze gebruikt?
Mijn instellingen zoals ze nu in de GSM staan:

Mijn naam: Kirsten
Gebruikersnaam: Weg
Wachtwoord: *********
E-mailadres: Weg
E-miladres v Antw weg
Server uitg mail: smtp.gprs.t-mobile.nl
Server ink email: pop.gmail.com
Postvaktype: pop3
Toegangspunt: T-mobile Internet
Geavanceerde inst: Aan
SMTP poortnummer: 25
Ink serverpoort:110
Smtp validatie: Aan
Smtp gebruikersnaam: leeg
Smtp wachtwoord: Leeg
Aanmelden bev APOP: Uit

In gmail op mijn pc staat hij in het tabblad "Doorsturen Pop en Imap" op POP..

Ik heb al geprobeerd om de pop.gmail.com te veranderen in pop3.gmail.com maar dit mocht niet baten.

Ik hoop dat jullie inzicht hebben in een verkeerde instelling.
Ik wacht met smart.
Groetjes Kirsten. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 11-04-2008 09:27 . Reden: E-mail adres verwijderd ivm spam! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251888 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 07:50:
Waarom haperd en stotterd youtube
Ik kan de youtube gebruiken maar hij stotterd en bufferd zoveel dat je niet kan kijken.
Hoe kan dit?

Instellingen, slechte verbindingen, zwakke snelheden.

knp hi met eindeloos.

Dat youtube het doet weet ik, maar hoe kan het stotteren verholpen worden.
Iemand?

Mvg Basedee
Op welke youtube kijken jullie?

STandaard of mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kijk op de mobile versie want eronder staat " view desktop version"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu doet ie het helemaal niet meer staat er "" time out op verzoek"'
wordt er een beetje moe van , ze prijzen hem aan met youtube funktie en wat krijg je zon half draaiennd stotterend iets wat er op zou moeten lijken.
Naar mijn mening staan de instellingen goed voor kpn hi en ook al kost het extra geld op je abbo ik zou er toch graag gebruik van willen maken.
Mooi lokkertje , trage tot zeer slechte uitvoermogelijkheden.

Iedere viewty bezitter heeft deze youtube funktie erop toch hoe zit het met jullie, krijgen jullie het aan het lopen en dan bedoel ik fatsoenlijk laten draaien en niet haperend en bufferend continue.

Met vriendelijke groeten
Basedee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251888 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 09:15:
Nu doet ie het helemaal niet meer staat er "" time out op verzoek"'
wordt er een beetje moe van , ze prijzen hem aan met youtube funktie en wat krijg je zon half draaiennd stotterend iets wat er op zou moeten lijken.
Naar mijn mening staan de instellingen goed voor kpn hi en ook al kost het extra geld op je abbo ik zou er toch graag gebruik van willen maken.
Mooi lokkertje , trage tot zeer slechte uitvoermogelijkheden.

Iedere viewty bezitter heeft deze youtube funktie erop toch hoe zit het met jullie, krijgen jullie het aan het lopen en dan bedoel ik fatsoenlijk laten draaien en niet haperend en bufferend continue.

Met vriendelijke groeten
Basedee
Ga eens naar internetopties, en dan moet je je cache verwijderen en geschiedenis..

Weet niet of dit ook op de viewty zit maar dit wil weleens helpen bij mijn N95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 23-06 13:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

SuperKneus schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 10:50:
Ik heb gisteren mijn invisible shield binnen gekregen. Damn wat een top shield is dit zeg. Het aanbrengen gaat door de meegeleverde vloeistof erg makkelijk. In het begin lijkt het gebruik vand e telefoon lastig doordat de shield wat ruwer is dan het schermpje van de viewty. Na een nacht drogen is dit gelukkig al minder.
Zouden de mensen die de VeriPart, InvisibleShield of enig ander Protector hebben hun (uitgebreide) mening geven in het Het Algemene Screen-Protectors Topic topic, ik probeer er namelijk naar te streven om alle informatie omtrend ScreenProtectors in een topic bij te houden.

Zo is men niet afhankelijk van de ScreenProtectors die aanbod komen in het topic van het betreffende apparaat maar kan men de mening lezen van allerhande ScreenProtectors en dus naar mijn inzien een betere keuze maken.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453

Kan melden dat mijn youtube veel werkt beter sinds ik met Vodafone bel ipv Tmobile.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 23-06 13:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

En dan bedoel je de 3GP versie neem ik aan?

Het schijnt toch dat de snelheden van Vodafone hoger liggen dan die van T-Mobile, maar ja ik verwacht dat T-Mobile binnekort zijn snelheid met het oog van de Concurrentie ook wel omhoog gooit, ben alleen benieuwd hoe ze dan de PIT+ gebruikers tevreden gaan stellen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadat TNT donderdag en vrijdag langs is geweest en er niemand thuis was...mag ik de viewty vandaag van de postkantoor halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:58:
Nadat TNT donderdag en vrijdag langs is geweest en er niemand thuis was...mag ik de viewty vandaag van de postkantoor halen :)
van het postkantoor,

Maar, hier komen ze meestal een 2e keer (Dag erna) terug... al is meestal wel iemand thuis.
Of buren, maar daar nemen ze het niet aan (ene kant woont niemand, andere kant is bedrijf)

Hopelijk komen vandaag screenprotectors binnen hier :P bang dat scherm een dezer dagen anders een flinke kras krijgt ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:11:
[...]

van het postkantoor,

Maar, hier komen ze meestal een 2e keer (Dag erna) terug... al is meestal wel iemand thuis.
Of buren, maar daar nemen ze het niet aan (ene kant woont niemand, andere kant is bedrijf)

Hopelijk komen vandaag screenprotectors binnen hier :P bang dat scherm een dezer dagen anders een flinke kras krijgt ofzo..
Ja ik zeg ook donderdag EN vrijdag... bij de buren kunnen ze hem niet 8erlaten omdat ik een betaling van 4 euro nog moet maken ;)

Welke standaardthema's zitten erop.. mag je hier praten over thema's downloaden en installeren?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 217505 op 14-04-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453

JunkieXP schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 10:52:
En dan bedoel je de 3GP versie neem ik aan?
Yep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 april 2008 @ 11:16:
[...]

Ja ik zeg ook donderdag EN vrijdag... bij de buren kunnen ze hem niet 8erlaten omdat ik een betaling van 4 euro nog moet maken ;)

Welke standaardthema's zitten erop.. mag je hier praten over thema's downloaden en installeren?
(sorry, ik zal moeten leren lezen)

Maar: standaarthema's (is legaal dus mag, zover ik weet) zijn Fishy (die je in elke review wel ziet) dark en silver.

Waarvan ik nu fishy gebruik.

Wel wil ik graag nog wat andere thema's, maar ik heb nog niet echt uitgezocht hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 april 2008 @ 10:58:
Eindelijk ;) Have fun :)

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om Google Earth Maps offline te gebruiken op de Viewty? Dus door bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid mappen in het telefoongeheugen te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Dat weet ik niet, lijkt me wel handig, voor gps :)

Maar zover ik weet, is er nog niets wat je zo op je telefoon kunt zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
vandevorst schreef op maandag 14 april 2008 @ 14:55:
Dat weet ik niet, lijkt me wel handig, voor gps :)

Maar zover ik weet, is er nog niets wat je zo op je telefoon kunt zetten..
Hm das wel jammer dan..

Zou wel handig zijn als het ooit werkt. Met gps zou helemaal top zijn, maar uberhaupt al een paar mappen in m'n telefoon zou wel handig zijn als ik een keer de weg kwijt ben ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de viewty binnen...

Een probleem, ik kan maar niet me lG pc suite verbinding krijgen met de telefoon, als ik mass storage doe dan kan ik wel in mijn bestanden komen enso....maar nog steeds geen pc suite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 11:31
Heren, ik zit eraan te denken om deze telefoon ook te nemen bij mijn verlenging.
Het scheelt alleen enorm in de aanschaf kosten als ik er ook onbeperkt internet bij neem.
Nu vraag ik me af, is dat een beetje handig op dit toestel?
Kun je er een beetje op internetten? Google apps mail ontvangen en misschien MSNen?
Of moet je dan toch echt een HTCtje nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 217505 schreef op maandag 14 april 2008 @ 19:16:
Heb de viewty binnen...

Een probleem, ik kan maar niet me lG pc suite verbinding krijgen met de telefoon, als ik mass storage doe dan kan ik wel in mijn bestanden komen enso....maar nog steeds geen pc suite!
Ik denk dat je hier wel een antwoord op je vraag kan vinden, volgens mij ben je nl niet de enige met het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ik vind het jammer dat ik het niet heb echt waar!
Ingebouwde email (is inmiddels dan wel standaart) zodat je meteen op de hoogte bent, je hebt nogal wat apps, google staat als standaart aangegeven in het menu.
Een groot scherm wat natuurlijk super goed werkt, en via 3g open je de site ook lekker snel (hsdpa helemaal, maar dat heb ik nog niet getest)

Op deze snelheid, scherm etc.. heb je er echt wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Op het moment dit thema opgezet:

http://www.youtube.com/watch?v=7w2F1lwKiis

Vooral bij 2:25, Die lichtknop is gaaf :P

werkt goed dit thema, menu eigenlijk niet meer nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
vandevorst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:34:

Haha geweldig die lichtknop :P
Is het trouwens lastig om zo'n thema erop te knallen? Heb me er nog niet zo in verdiept maar wil ook wel een paar thema's proberen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 13:34:

Ik heb de thememanager erop gezet, deze thema zit er ook op maar sommige icoontjes als ik erop drik dan loopt het toestel helemaal vast gaat niet eens meer uit pas als ik de accu eruit haal!

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 217505 op 15-04-2008 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 14:02:
[...]

Haha geweldig die lichtknop :P
Is het trouwens lastig om zo'n thema erop te knallen? Heb me er nog niet zo in verdiept maar wil ook wel een paar thema's proberen.. :P
Nee, absoluut niet.

Eerst EFS media builder installeren, dan thememanager.
Daarmee was ik een minuut of 15 bezig, en nu kan ik door dubbel c in te klikken op de gsm 1 van de, ongeveer 35 ofzo, theme's kiezen.

Vastlopers heb ik (nog) niet gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:09:
[...]

Nee, absoluut niet.

Daarmee was ik een minuut of 15 bezig, en nu kan ik door dubbel c in te klikken op de gsm 1 van de, ongeveer 35 ofzo, theme's kiezen.

Ik bij de thema IFish v3.1 al het afgelopen uur 4 keer een vastloper gehad, vooral bij de icons Calls log, utilities, organiser, media!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Geen idee hoe jij het gedaan hebt dan, maar geen vastlopers hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:35:
Geen idee hoe jij het gedaan hebt dan, maar geen vastlopers hier..
Ben van plan om het vandaag helemaal opnieuw te doen!

Hoe kan ik mijn telefoon helemaal opnieuw resetten dat alles weg is, en Microsd formatteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:39:
[...]

Hoe kan ik mijn telefoon helemaal opnieuw resetten dat alles weg is, en Microsd formatteren!
Kom op zeg, dat kun je gemakkelijk zelf even opzoeken. De eerste hits bij Google op "reset viewty" gaven dit:
http://www.ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=1532
SuperKneus in "het LG KU990 Viewty topic - Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 224189

Ik heb mijn Viewty 4 maanden, en nu werkt de C-toets ineens niet meer... (backspace) Heeft iemand dit probleem, en is er een makkelijke oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 16:39:
[...]

Je hebt zeker het boekje nog niet doorgelezen (of gewoon beetje door de menu's zitten bladeren), want meeste vragen die jij hier stelt staan allemaal in het boekje, of zijn makkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
vandevorst schreef op dinsdag 15 april 2008 @ 15:09:
[...]

Nee, absoluut niet.

Ik ben nu al een uur bezig usb drivers te vinden voor de viewty :') Mijn mac Mini lust geen kleine cd'tjes, dus ben nu de inhoud van het cdtje aan het downloaden, nadat enige pogingen om een losse driver te vinden jammerlijk faalden :+

Daarna zal het wel makkelijk gaan neem ik aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
@vandevorst

Ik heb deze handleiding en ik zie dat ik o.a. het bestand widget4.swf nodig heb. Nou heb ik theme manager 3.2 gedownload en daar zie ik de bestanden widget1.swf t/m widget3.swf :') Nergens widget4.swf te vinden. Stond die er bij jou wel tussen?

-EDIT-

Heb hem al gevonden, het werkt nu! :P

[ Voor 6% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 16-04-2008 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 220466

Ik heb ook de Theme manager gedownload van ku990.co.uk, werkt perfect. nog geeneen vastlopers gehad, je kunt makkelijk switchen tussen de theme's d.m.v. 2x de clear knop in te drukken. Mijn favoriete theme is het i.3d theme. Is handig en ziet er mooi uit.

Kortom:Theme manager is zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 220466 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 16:12:
Ik heb ook de Theme manager gedownload van ku990.co.uk, werkt perfect. nog geeneen vastlopers gehad, je kunt makkelijk switchen tussen de theme's d.m.v. 2x de clear knop in te drukken. Mijn favoriete theme is het i.3d theme. Is handig en ziet er mooi uit.

Kortom:Theme manager is zeker een aanrader.
Bij mij draait het ook stabiel. (Heb de v10c firmware)
Ik vind de i.3D theme wel leuk maar niet superhandig. Het draaien van die icons gaat erg traag imo. Denk dat het net wat teveel eyecandy is voor de hardware..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
Ben nu beetje naar swf aan het kijken, zou leuk zijn als die +100kb kunnen zijn (moet ergens mogelijk zijn) dan kun je spelletjes van bijvoorbeeld spele.nl gebruiken ;)

Maar nog geen idee hoe dat moet...

(wel iets gevonden, maar kan ik weinig wijs uit:)
only the initial file loaded has to be <100kb, that file can then load any amount of data from other flash files. so if you want to use a >100kb flash just write a little launcher flash with the following a movie clip the size of the flash you want to load and name "spacer" and then add the following script code:

var loader:MovieClipLoader = new MovieClipLoader();
loader.loadClip("NAME_OF_FLASH_TO_LOAD.swf", spacer);

[ Voor 54% gewijzigd door Tonkey op 16-04-2008 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Hmm dus een loader schrijven om een (te groot) .swf bestand te openen, dat klinkt erg interessant :D Jammer dat ik totaal geen kaas heb gegeten van dat soort programmeerwerk :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Is het met dit toestel ook aangeraden om hem eerst 24uur lang aan de oplader te houden?
Kan er eigenlijks niks over vinden in het boekje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:17

Koppensneller

winterrrrrr

Die van mij is 8 dagen geleden gejat in de Madrileense metro. Drukke trein, grote tas, even niet opletten, en leeg is je zak ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

M@NIC schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:30:
Is het met dit toestel ook aangeraden om hem eerst 24uur lang aan de oplader te houden?
Kan er eigenlijks niks over vinden in het boekje...
Dat hoeft niet bij Li-ion batterijen. Het maakt weinig uit wat je er mee doet zolang je het ding maar niet constant leeg laat lopen. Daar houden ze niet van :) Wel kun je bij het eerste gebruik de batterij 2-3x volledig opladen (vol = vol) en weer leeg laten lopen om dat ding aan zijn volledige capaciteit te laten komen. Maar veel gaat dat niet uitmaken.
KoppenSneller schreef op donderdag 17 april 2008 @ 16:32:
Die van mij is 8 dagen geleden gejat in de Madrileense metro. Drukke trein, grote tas, even niet opletten, en leeg is je zak ;(
Dat is erg lullig, maar niet echt relevant voor dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu last van sommige thema's die vastlopen...

Heeft iemand van mij backup files van de viewty V10H (t-mobile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259234

ik ben nieuw hier en heb niet t hele topic gelezen,maar kan iemand mij vertellen hoe ik internet afbeeldingen op kan slaan op mijn viewty,het is me per ongeluk eens gelukt,maar weet niet hoe :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Iemand hier met Hi en internet op zijn/haar mobiel?
Ik krijg geen verbinding met java applicaties enzo, en ik heb al allerlei instellingen geprobeert.
Weet iemand zo welke ik moet invullen bij die programma's/spelletjes instellingen?

Ik heb trouwens wel gewoon connectie als ik de orginele browser gebruik.

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 18-04-2008 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 259316

ik heb 't topic even doorgelezen maar kan niets vinden over synchronisatie met Windows Agenda....
is dit mogelijk? zoja, hoe!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rst77
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05-2024

rst77

mega-frotter :o)

Ik probeer al de hele week om een DVD om te zetten naar DivX zodat ik deze op de Viewty kan bekijken. Ik heb het al geprobeerd met de meegeleverde DivX converter, de nieuwste versie DivX gedownload en allerlei instellingen geprobeerd (mobile/qmobile/andere resolutie, andere audio-instellingen etc.). Ten einde raad heb ik het ook met andere programma's geprobeerd (Smartripper en AutoGK), maar ook daarmee geen succes.

Iedere keer nadat ik geduldig heb gewacht tot het converteren klaar is, en ik de file op de Viewty heb gezet, krijg ik op de Viewty de melding 'niet ondersteund'. Is het iemand wel gelukt om een DVD te converteren voor de Viewty en welke instellingen zijn daarbij gebruikt?

[ Voor 14% gewijzigd door rst77 op 19-04-2008 19:41 . Reden: toevoegingen in het verhaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De documentatie van LG is niet echt uitgebreid, maar er staat wel dat Divx ondersteund wordt tot 640x480. Wat je zou kunnen doen is de basic settings van Divx pakken (dus geen GMC, q-pixel en ß-frames). Dat zou moeten werken.
Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs voor wat tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Even patsen met de camera van de Viewty O+

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3032/2427958481_839ebaa592.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3228/2427958445_2981778c04.jpg

klikbaar

Zoals je ziet, als er genoeg licht is maakt hij fantastische foto's. Gisteren ben ik naar het concert van Armin van Buuren geweest, heb daar een paar filmpjes gemaakt. Zien er ook erg goed uit, ondanks de beroerde lichtomstandigheden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

rst77 schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 14:05:
Ik probeer al de hele week om een DVD om te zetten naar DivX zodat ik deze op de Viewty kan bekijken. Ik heb het al geprobeerd met de meegeleverde DivX converter, de nieuwste versie DivX gedownload en allerlei instellingen geprobeerd (mobile/qmobile/andere resolutie, andere audio-instellingen etc.). Ten einde raad heb ik het ook met andere programma's geprobeerd (Smartripper en AutoGK), maar ook daarmee geen succes.

Iedere keer nadat ik geduldig heb gewacht tot het converteren klaar is, en ik de file op de Viewty heb gezet, krijg ik op de Viewty de melding 'niet ondersteund'. Is het iemand wel gelukt om een DVD te converteren voor de Viewty en welke instellingen zijn daarbij gebruikt?
Bij de standaard Converter moet je hem wel op Mobile zetten. De file laden, Mobile selecteren (paar keer pijltje naar rechts) en dan pas converten. Heb nog geen DVD tegengekomen die daarmee niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gisteren een paar foto's genomen, wat mij opviel was gelijk het kleur.... ipv van mooie blauwe lucht kreeg ik grijsachtige lucht..hoe komt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Nevermind, heb het eindelijk aan de praat gekregen....

[ Voor 150% gewijzigd door M@NIC op 21-04-2008 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 217505 schreef op maandag 21 april 2008 @ 08:44:
Ik heb gisteren een paar foto's genomen, wat mij opviel was gelijk het kleur.... ipv van mooie blauwe lucht kreeg ik grijsachtige lucht..hoe komt dit?
Witbalans. Probeer hier eens mee te spelen. Je zult zien dat je soms een veel betere foto krijgt als je die handmatig op een andere instelling zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:05:
[...]

Witbalans. Probeer hier eens mee te spelen. Je zult zien dat je soms een veel betere foto krijgt als je die handmatig op een andere instelling zet.
Dus ik had m eigenlijk op zonnig moeten zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 217505 schreef op maandag 21 april 2008 @ 09:14:
[...]

Dus ik had m eigenlijk op zonnig moeten zetten?
De foto's die ik heb gemaakt hierboven zijn op de stand zonnig gemaakt. Of dat de beste stand is voor foto's met blauwe lucht weet ik niet, maar zou heel goed kunnen. Je zou denk ik eens wat moeten proberen, dan zie je vanzelf welke het beste is :) Ook kun je eens kijken naar de foto mode waar hij in staat. Naast 'auto' heb je nog 6 andere mogelijkheden die wellicht voor een betere foto kunnen zorgen. Kijk ook even in het boekje wat er over staat geschreven. Sport stand bijvoorbeeld is erg goed voor bewegende objecten, dan pakt hij een hele korte sluitertijd. Moet er overigens wel genoeg licht aanwezig zijn, anders krijg je donkere foto's.

Trouwens, ik had laatst twee keer een crash tijdens het maken van een foto. Hij stond op 5Mpixel, superfine, iso 100, witbalans zonnig, macro en sportstand. Foto gemaakt, dan zie je hoe de foto eruit ziet en kun je normaal gesproken op een knopje 'new' drukken voor een nieuwe foto. Ik zag alleen maar de foto met de icoontjes in beeld die je tijdens normale fotostand ziet. Hij reageerde nergens meer op. Moest de accu eruit halen en er weer in, daarna deed hij het weer prima. Heb het idee dat de combi sportstand en macro misschien zorgde voor de crash. Straks nog eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bij wijze van test geprobeerd en hier crashte hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:17:
[...]

De foto's die ik heb gemaakt hierboven zijn op de stand zonnig gemaakt. Of dat de beste stand is voor foto's met blauwe lucht weet ik niet, maar zou heel goed kunnen. Je zou denk ik eens wat moeten proberen, dan zie je vanzelf welke het beste is :) Ook kun je eens kijken naar de foto mode waar hij in staat. Naast 'auto' heb je nog 6 andere mogelijkheden die wellicht voor een betere foto kunnen zorgen. Kijk ook even in het boekje wat er over staat geschreven. Sport stand bijvoorbeeld is erg goed voor bewegende objecten, dan pakt hij een hele korte sluitertijd. Moet er overigens wel genoeg licht aanwezig zijn, anders krijg je donkere foto's.

Trouwens, ik had laatst twee keer een crash tijdens het maken van een foto. Hij stond op 5Mpixel, superfine, iso 100, witbalans zonnig, macro en sportstand. Foto gemaakt, dan zie je hoe de foto eruit ziet en kun je normaal gesproken op een knopje 'new' drukken voor een nieuwe foto. Ik zag alleen maar de foto met de icoontjes in beeld die je tijdens normale fotostand ziet. Hij reageerde nergens meer op. Moest de accu eruit halen en er weer in, daarna deed hij het weer prima. Heb het idee dat de combi sportstand en macro misschien zorgde voor de crash. Straks nog eens uitproberen.
Ik zit nu op stage en kan het niet uitproberen....

Zou iemand ff een paar foto's van buiten willen nemen onder verschillende instellingen (witbalans op zonnig en andere, landschap enz)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Kun je zelf toch ook doen in de pauze ofzo? Bedoel je hebt de telefoon nu zelf ook, waarom zou je het dan niet zelf gewoon allemaal proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Timocos schreef op maandag 21 april 2008 @ 11:45:
Kun je zelf toch ook doen in de pauze ofzo? Bedoel je hebt de telefoon nu zelf ook, waarom zou je het dan niet zelf gewoon allemaal proberen?
ZOdra ik de tijd heb doe ik het gelijk, maar op dit moment heb ik geen tijd en "VRAAG" of iemand het "WIL" doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonkey
ik heb de tijd, dus bij deze:
(hier is lichte bewolking trouwens, niet geheel blauwe lucht dus)

Auto:
Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1433.jpg
Zonnig:
Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_1434.jpg
Cloudy:
Afbeeldingslocatie: http://i35.photobucket.com/albums/d175/boomklever/P210408_143401.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door een moderator op 21-04-2008 16:14 . Reden: Volgende keer even op "Check Images" klikken aub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vandevorst schreef op maandag 21 april 2008 @ 14:40:
ik heb de tijd, dus bij deze:
(hier is lichte bewolking trouwens, niet geheel blauwe lucht dus)

Auto:
[afbeelding]
Zonnig:
[afbeelding]
Cloudy:
[afbeelding]
Het ziet eruit alsof het bijna gaat regenen, N95 maakte tog betere foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245661

Hey,

Ik hoop dat iemand me kan helpen, want ik heb een GROOT probleem :(
Mijn viewty wordt niet meer herkend door mijn computer, ik heb het bij één andere computer uitgeprobeerd en daar wordt ie ook niet meer herkend.
Dus OOK NIET in de massa opslag stand.. heb echt geen idee waar het door komt, paar weken geleden voor het laatst gebruikt en toen was er niks aan de hand..
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste