je kunt alles van video's op je viewty zetten, gewoon converten via de converter die bijgeleverd is
Anoniem: 217505
Dat weet ik...Anoniem: 233180 schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 15:07:
je kunt alles van video's op je viewty zetten, gewoon converten via de converter die bijgeleverd is
Met mijn N95 kon ik surfen en video's van rapidshare downloaden zonder een pc nodig te hebben, kan dit ook met de viewty!
Want ik wil m zo gaan halen! Ik moet dit snel weten!
Je moet eens proberen alle standaardgeluiden 1 voor 1 af te spelen, grote kans dat ie gaat herstarten, erg irritant. En niet alleen bij mij, maar 2 collega's hebben het ook...
Misschien weer een punt voor het verbeterlijstje...?
Misschien weer een punt voor het verbeterlijstje...?
Wat ook vervelend is dat als je een video opneemt en je stopt de camera, dat je dan alleen keuze hebt uit new/delete/email. Je zou eigenlijk naar de videolijst moeten kunnen gaan. Dan bv afspelen of verwijderen, renamen enz. of een nieuwe opname moeten kunnen maken.
Dit geldt trouwens ook bij foto's maken.
Dit geldt trouwens ook bij foto's maken.
Even het schuifje naar rechts zetten en je bent er, toch?
Zo doe ik het in ieder geval toch. Vind juist wel makkelijk dat ik met één druk direct een nieuwe foto/filmpje kan maken.KoppenSneller schreef op dinsdag 01 april 2008 @ 21:44:
Even het schuifje naar rechts zetten en je bent er, toch?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Hoe is de multishot reeks van de viewty..
Is ie snel of traag, kan iemand een reeks posten?
Stop eens met het constant kicken van je vraag over rapidshare
Is ie snel of traag, kan iemand een reeks posten?
Stop eens met het constant kicken van je vraag over rapidshare
[ Voor 31% gewijzigd door pven op 03-04-2008 10:53 ]
Anoniem: 257538
De oplossing van de t-mobile mensen met internet problemen op de applicaties,
Ga naar de t-mobile site en ga naar My T-Mobile dan naar de pagina voor Telefoon Instellingen,
LG > KU990 > MMS (herhaal dit met T-zones)
dan stuurt hij alle goede info naar je foon
ga naar menu > media > spellentjes en toepassingen > instellingen
onderaan druk je op het popup menu,
dan nieuwe toevoegen
typ in bij naam wat je maar wilt,
zet hem op TCP zonder proxy,
onderaan staat waarschijnlijk tzones- de oorzaak van dit alles,
druk erop,
nu staan er een stuk of 5 netwerken, voor mms en mail en al dat,
druk ipv op tzones op T-Mobile internet,
sla alles op,
nu kom je terug in het internet instellingen menu, selecteer wat je net hebt gemaakt en druk op Activeren,
viola! google maps gmail opera mini, alles werkt!
Ga naar de t-mobile site en ga naar My T-Mobile dan naar de pagina voor Telefoon Instellingen,
LG > KU990 > MMS (herhaal dit met T-zones)
dan stuurt hij alle goede info naar je foon
ga naar menu > media > spellentjes en toepassingen > instellingen
onderaan druk je op het popup menu,
dan nieuwe toevoegen
typ in bij naam wat je maar wilt,
zet hem op TCP zonder proxy,
onderaan staat waarschijnlijk tzones- de oorzaak van dit alles,
druk erop,
nu staan er een stuk of 5 netwerken, voor mms en mail en al dat,
druk ipv op tzones op T-Mobile internet,
sla alles op,
nu kom je terug in het internet instellingen menu, selecteer wat je net hebt gemaakt en druk op Activeren,
viola! google maps gmail opera mini, alles werkt!
Daar hebben we TR's voor (dat handje bovenin)
[ Voor 90% gewijzigd door pven op 03-04-2008 10:51 ]
De camera wisselt van kwaliteit. Klopt. Maar als je de goede instellingen hebt (geen hoge ISO) en voldoende licht kun je zelfs met trillende handen een goede foto maken. Altijd handig voor de verzekering:
http://farm3.static.flick...321563_4765193506.jpg?v=0
Je kunt bijvoorbeeld zien dat het profiel op mijn banden nog prima was.
http://farm3.static.flick...321563_4765193506.jpg?v=0
Je kunt bijvoorbeeld zien dat het profiel op mijn banden nog prima was.
[ Voor 12% gewijzigd door coenox op 02-04-2008 20:44 ]
Ik heb hem nu ook binnen, de T-mobile versie. Ik heb hem alleen nog opgeladen verder niets. Ik denk dat het pas morgen word met mijn vragen. Ik ben echt benieuwd gezien ik Windows mobile 6.0 prof gewend ben.
Anoniem: 257655
Weet iemand waar mijn sms berichten worden opgeslaan op mijn computer ?
Ik heb ze dus overgezet via LG PC Suite en kan ze daar ook bekijken (mits de gsm aangesloten is) Maar wat als ik bijvoorbeeld mijn Viewty verkoop ? Hoe kan ik ze dan bekijken zonder tussenkomst van het programma enzo? Ze moeten toch ergens opgeslaan worden..
Ik heb ze dus overgezet via LG PC Suite en kan ze daar ook bekijken (mits de gsm aangesloten is) Maar wat als ik bijvoorbeeld mijn Viewty verkoop ? Hoe kan ik ze dan bekijken zonder tussenkomst van het programma enzo? Ze moeten toch ergens opgeslaan worden..
ik denk dat dat niet mogeljk is:O dat was bij mijn nokia ook zo.. maar ik heb het ook bij de viewty niet kunnen vinden:( wel beetje jammer aangezien er ook maar 300 berichten oppassen..
Ik heb sinds gisteren dus nog maar kort. Ik ben best tevreden over dit toestel. De opbergplek van de styles is natuurlijk te gek voor woorden maar dat is wel bekend. Verder vind ik hem erg prettig werken tot nu toe. Het Touchscreen werkt erg fijn, beter dan mijn HTC Touch Cruise. De menu's zijn ook makkelijk te bedienen en overzichtelijk. Ik heb een T-mobile versie en dat is volgens mij wel wat minder. Ik vind de kleur stelling van de menu's niet mooi en verder heb ik het idee dat er minder op zit. Ik heb totaal geen thema's en games zijn ook niet aanwezig. Volgesn mij heeft de normale software dat wel, toch? Ik ga maar eens alles hier doorspitten, poeh en kijken wat er allemaal mogelijk is. Ik zal nog wel vragen hebben die dan vanzelf komen.
@cassiekai
Ik weet nog niet de ins en outs, maar als je op youtube zoekt naar 'viewty themes' dan krijg je een shitload aan mensen die andere themes op hun viewty hebben gekregen. Er zijn ook al gasten die iPhone themes en vista themes hebben enzo. Dus het is zeker mogelijk om je standaard thema te veranderen, hoewel ik nog niet weet hoe dat precies in zijn werking gaat.
Ik krijg mijn viewty als het goed is binnen een paar dagen (bij bestelmaar zijn ze niet zo snel
) en dan ga ik ook eens kijken hoe ik mijn apparaatje kan customisen
Ik weet nog niet de ins en outs, maar als je op youtube zoekt naar 'viewty themes' dan krijg je een shitload aan mensen die andere themes op hun viewty hebben gekregen. Er zijn ook al gasten die iPhone themes en vista themes hebben enzo. Dus het is zeker mogelijk om je standaard thema te veranderen, hoewel ik nog niet weet hoe dat precies in zijn werking gaat.
Ik krijg mijn viewty als het goed is binnen een paar dagen (bij bestelmaar zijn ze niet zo snel
Het enige wat ik wil is een simpele antwoord op mijn vraag, moeten jullie niet zeuren dat ik zo ongeduldig ben aangezien ik op het moment sta om een viewty aan te schaffen!
Het feit dat je op GoT geen antwoord krijgt op je vraag is over het algemeen omdat niemand antwoord weet. Het heeft dan ook niet veel zin om dezelfde vraag in korte tijd meerdere keren te stellen.Anoniem: 217505 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 00:06:
Het enige wat ik wil is een simpele antwoord op mijn vraag, moeten jullie niet zeuren dat ik zo ongeduldig ben aangezien ik op het moment sta om een viewty aan te schaffen!
Ik heb er even op gezocht en ik kan eigenlijk vrijwel niks hierover vinden. Dus of het wordt als vanzelfsprekend beschouwd dat het wel werkt, of niet. Ok het enige wat ik kon vinden:
BronQ: I cannot download from Megaupload/Rapidshare/etc
That is out of our control. It is your internet setup that is most likely the problem. Fix that before messing with your phone, and DO NOT pester people to email you with files. Use manners.
Hier wordt gezegd dat de internet setup de boosdoener is voor het niet kunnen downloaden van rapidshare, wat imo betekent dat het normaal gesproken wel zou moeten werken.
Dank je...[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:13:
[...]
Het feit dat je op GoT geen antwoord krijgt op je vraag is over het algemeen omdat niemand antwoord weet. Het heeft dan ook niet veel zin om dezelfde vraag in korte tijd meerdere keren te stellen.
Ik heb er even op gezocht en ik kan eigenlijk vrijwel niks hierover vinden. Dus of het wordt als vanzelfsprekend beschouwd dat het wel werkt, of niet. Ok het enige wat ik kon vinden:
[...]
Bron
Hier wordt gezegd dat de internet setup de boosdoener is voor het niet kunnen downloaden van rapidshare, wat imo betekent dat het normaal gesproken wel zou moeten werken.
Nou wachten tot de telefoon binnen is
Benieuwd wanneer je hem binnen krijgtAnoniem: 217505 schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 08:56:
[...]
Dank je...
Nou wachten tot de telefoon binnen is
Hoe zit het trouwens met de krasvastheid van het scherm? Zit er standaard een screenprotector bij of is dat niet nodig?
Ik heb eergister het contract verstuurd gisteren waren alle papieren bij hun binnen...[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:55:
[...]
Benieuwd wanneer je hem binnen krijgtIk heb hem vorige week woensdagavond besteld, nog steeds niet binnen
Hoe zit het trouwens met de krasvastheid van het scherm? Zit er standaard een screenprotector bij of is dat niet nodig?
Nou zijn ze het aan "het verwerken"
Anoniem: 233180
Jup, der zit standaard een protector bij. Sommige mensen kopen natuurlijk een andere, bv. invisible shield (zijn er trouwens al mensen met ervaring met deze?), maar ik heb er nog altijd de originele op plakken[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:55:
[...]

Screenprotector zit er bij, maar ik heb hem er zelf niet op zitten, en heb na 5 maanden gebruik nog geen enkel krasje. Het schijnt trouwens dat screenprotectors van Brando e.d. wat beter beschermen en makkelijk zijn aan te brengen...[J.d.I.] DirtyHarry schreef op vrijdag 04 april 2008 @ 09:55:
[...]
Ok
Is het beeld beter/mooier zonder die standaard protector? Dwz zie je die protector echt zitten of heb je er geen last van? Als ik ergens een hekel aan heb is het zo'n zichtbare laag over het schermpje heen..
Ik heb de protector van de eerste dag er reeds opgeknald, dus vergelijken kan ik niet echt, maar ik kan wel zeggen dat ik hem niet echt zie zitten, alleen het hoekje waar ik hem ietsje te veel naar rechts heb geplakt
. Sprake van een echte zichtbare laag is er dus niet
Die protector zit er bij mij niet op omdat ik gehoord had dat dit de response van het touchscreen negatief beinvloedde, maar als ik de reacties hier zo lees valt dat wel mee?
En nog steeds geen krasje oid
En nog steeds geen krasje oid
Ik heb de protector die er bij levering opzat nog opzitten, of is dit geen protector. Ik moet zeggen dat je erg duidelijk vingers ziet en dat is eigenlijk zonde van het uiterlijk. Ik vraag mij nu af of je ook zonder protector die lelijke vingers op het scherm blijft zien? Ik mag anders wel standaard een poetsdoek meenemen. Ik heb deze phone mede om het uiterlijk genomen.
Nog ff wat anders. Ik heb de klok (analoog) ingesteld en deze geeft de juiste tijd. De klok (digitaal) die ik zie bij het activeren staat op een andere tijd en weet niet hoed ik deze moet veranderen, wie wel?
Hoe kan ik het makkelijkst bij deel 1 en 2 komen van dit topic. Ik kan link vinden in de opening van deel 3. Bij veel andere topics, kan dit wel.
Groet H
Nog ff wat anders. Ik heb de klok (analoog) ingesteld en deze geeft de juiste tijd. De klok (digitaal) die ik zie bij het activeren staat op een andere tijd en weet niet hoed ik deze moet veranderen, wie wel?
Hoe kan ik het makkelijkst bij deel 1 en 2 komen van dit topic. Ik kan link vinden in de opening van deel 3. Bij veel andere topics, kan dit wel.
Groet H
Zo, ik heb mijn Viewty sinds gisteren binnen 
Mijn eerste indrukken zijn erg goed tot nu toe. Het aanraakscherm went erg snel en de trilling bij aanraking is erg fijn als feedback. Nadeel van het touchscreen is wel dat er continu vingerafdrukken op het scherm zitten, maarja denk dat je hiermee moet leren leven
Er zat al een protector folietje overheen toen ik hem uit de doos haalde, maar dit was duidelijk een die er direct af moest worden gehaald, zat ook een extra lipje aan om dat te doen. In de doos zat een vers verpakte nieuwe protector, die ik er voorzichtig op heb geplakt. Heb op twee plekken wel een stofje eronder waardoor je een bobbeltje ziet, maar das gelukkig niet midden in het scherm. Geen idee of er betere protectors zijn op de markt, maar vooralsnog doet deze het prima
Batterijduur is niet al te lang als je veel speelt met de camera, maargoed dat mag je ook niet echt verwachten van deze telefoon. Camera maakt mooie plaatjes met veel licht. Onder donkere omstandigheden heb ik op zich ook best een paar aardige foto's geschoten, maar toch wel wat minder van kwaliteit dan overdag.
Wat me opvalt is dat als ik de camera laat scherpstellen door de knop 'half' in te drukken, dan ziet het op het scherm er retescherp uit. Dan druk ik hem helemaal in, en de resulterende foto ziet er altijd wat 'fuzzier' uit dan vlak na het autofocussen. Meer mensen die dit op is gevallen?
De 120fps camera is echt geweldig. Je moet wel veel licht hebben, omdat de ccd natuurlijk 4x zo weinig licht opvangt per beeldje als op normale videostand. Maar ik heb tot nu toe al een paar leuke kattensprongen op deze manier vast gelegd
Gegevens overdracht van bestanden gaat via zowel usb als bluetooth prima op mijn Mac. Ook lekker snel moet ik zeggen. Een film van 600 MB uploaden naar de telefoon (uitgerust met 2gb micro sd kaartje) gaat binnen een minuut of 4.
Het afspelen van filmpjes die ik op de telefoon heb gezet wil niet echt lukken. Ik heb bijvoorbeeld een aflevering van House M.D. erop gezet. In de videobestanden zie je hem dan staan met in het icon het eerste frame van de aflevering. Maar afspelen wil hij niet. Waarschijnlijk gecodeerd met xvid oid wat de telefoon niet kent. Wel vind ik het dan vreemd dat hij wel het eerste frame kan laten zien
Maargoed tot nu toe erg positief!

Mijn eerste indrukken zijn erg goed tot nu toe. Het aanraakscherm went erg snel en de trilling bij aanraking is erg fijn als feedback. Nadeel van het touchscreen is wel dat er continu vingerafdrukken op het scherm zitten, maarja denk dat je hiermee moet leren leven
Er zat al een protector folietje overheen toen ik hem uit de doos haalde, maar dit was duidelijk een die er direct af moest worden gehaald, zat ook een extra lipje aan om dat te doen. In de doos zat een vers verpakte nieuwe protector, die ik er voorzichtig op heb geplakt. Heb op twee plekken wel een stofje eronder waardoor je een bobbeltje ziet, maar das gelukkig niet midden in het scherm. Geen idee of er betere protectors zijn op de markt, maar vooralsnog doet deze het prima
Batterijduur is niet al te lang als je veel speelt met de camera, maargoed dat mag je ook niet echt verwachten van deze telefoon. Camera maakt mooie plaatjes met veel licht. Onder donkere omstandigheden heb ik op zich ook best een paar aardige foto's geschoten, maar toch wel wat minder van kwaliteit dan overdag.
Wat me opvalt is dat als ik de camera laat scherpstellen door de knop 'half' in te drukken, dan ziet het op het scherm er retescherp uit. Dan druk ik hem helemaal in, en de resulterende foto ziet er altijd wat 'fuzzier' uit dan vlak na het autofocussen. Meer mensen die dit op is gevallen?
De 120fps camera is echt geweldig. Je moet wel veel licht hebben, omdat de ccd natuurlijk 4x zo weinig licht opvangt per beeldje als op normale videostand. Maar ik heb tot nu toe al een paar leuke kattensprongen op deze manier vast gelegd
Gegevens overdracht van bestanden gaat via zowel usb als bluetooth prima op mijn Mac. Ook lekker snel moet ik zeggen. Een film van 600 MB uploaden naar de telefoon (uitgerust met 2gb micro sd kaartje) gaat binnen een minuut of 4.
Het afspelen van filmpjes die ik op de telefoon heb gezet wil niet echt lukken. Ik heb bijvoorbeeld een aflevering van House M.D. erop gezet. In de videobestanden zie je hem dan staan met in het icon het eerste frame van de aflevering. Maar afspelen wil hij niet. Waarschijnlijk gecodeerd met xvid oid wat de telefoon niet kent. Wel vind ik het dan vreemd dat hij wel het eerste frame kan laten zien
Maargoed tot nu toe erg positief!

Op de installatie cd staan een convert progje, misschien dat je daar wat mee kan?[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:31:
Anoniem: 258026
Heeyz ik zit ook bij t-mobile en heb evens eens lopen proberen met de thema's ik heb van te voren wel een backup proberen te maken met de bijgeleverde software alleen volgens mij is dit niet helemaal goed gegaan. want ik ben nu mijn shortcut menu en alles kwijt. zou je mij mischien ook verder kunnen helpen met de jou beackup en er ook bij vertekllen hoe ik deze erop kan zetten.xXDimiXx schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 18:14:
Ik heb hier wel een backup van de originele bestanden, en ik zit bij T- Mobile. Die hebben trouwens geen branded software. Als je wilt kan ik het je wel de backup toesturen. Heb zelf ook al eens alles veranderd op m'n Viewty, opstartscherm en geluiden enzo. Daarna de backup teruggezet, en alles is weer origineel en werkt prima.![]()
[...]
alvast van harte bedankt
mvg nick
Anoniem: 191443
mensen even een vraagje aan de viewty gebruikers, ik heb mijn viewty nu een maandje of 2, en ik ben de laatste weken niet erg te spreken over de batterijduur, dit is niet veel langer dan anderhalve dag, terwijl ik er niet gek veel mee doe.. tien smsjes per dag ofzo, en wat bellen, af en toe een foto, maar verder niet gek veel mee in de weer..
ik vind anderhalve dag vrij weinig, hoe is dit bij jullie? en heeft er iemand al ervaring met het aanschaffen van een nieuwe batterij? nog adviezen oid?
alvast bedankt
ik vind anderhalve dag vrij weinig, hoe is dit bij jullie? en heeft er iemand al ervaring met het aanschaffen van een nieuwe batterij? nog adviezen oid?
alvast bedankt
Anoniem: 258029
Beste mensen,
Ik ben bezig geweest met de themes voor de lg viewty. maar ik heb volgens mij perongelijk een orgineel bestandje gewist want als ik mijn handsetthema gewoon op zwart heb staan en ik ben op mijn begin scherm en ik beweeg mijn vinger over <<<<<<< >>>>>>>>>> dan wordt het menu tje niet meer weergegeven. is er iemand die hier een oplossing voor heeft ???
al vast bedankt voor de moeite
gr. nick
Ik ben bezig geweest met de themes voor de lg viewty. maar ik heb volgens mij perongelijk een orgineel bestandje gewist want als ik mijn handsetthema gewoon op zwart heb staan en ik ben op mijn begin scherm en ik beweeg mijn vinger over <<<<<<< >>>>>>>>>> dan wordt het menu tje niet meer weergegeven. is er iemand die hier een oplossing voor heeft ???
al vast bedankt voor de moeite
gr. nick
Anoniem: 244399
Bij kpn staat de lg viewty in prijs verlaag
!!!
1e jaar 20 euro
2e jaar 11,95
100 euro bij betalen =484 euro best goedkoop
http://gsm.kpn.com/kpn/RA...ViewSMZW.html?ab_agid=100
1e jaar 20 euro
2e jaar 11,95
Ik heb de mijne gratis bij een 1 jarig t-mobile 150 abbo a 18,50 per maand. Das in totaal 223,-Anoniem: 244399 schreef op maandag 07 april 2008 @ 08:00:
Bij kpn staat de lg viewty in prijs verlaag!!!
1e jaar 20 euro
2e jaar 11,95
Is me ook wel soms eens opgevallen, hopelijk wordt dit gecorrigeerd met de eerste firmware-update[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 06 april 2008 @ 17:31:
Nog niet geprobeerd, maargoed filmpjes moeten gewoon om worden gezet naar DivX5 denk ik. Zelfs simpele mpegjes enzo pakt hij ook niet..Wom schreef op zondag 06 april 2008 @ 18:03:
[...]
Op de installatie cd staan een convert progje, misschien dat je daar wat mee kan?
Zou wel prettig zijn ja. Ik heb het ook geprobeerd met de camera telefoon op een tafel leggen en zelfontspanner. Dan zit er tenminste totaal geen beweging in. Maar zelfs dan wordt het gewoon fuzzier dan tijdens de autofocus..Anoniem: 233180 schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:57:
[...]
Is me ook wel soms eens opgevallen, hopelijk wordt dit gecorrigeerd met de eerste firmware-update
De foto ziet er op het scherm inderdaad een beetje fuzzy uit, maar als je de foto op de computer bekijkt zul je zien dat hij echt niet zo onscherp is[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:10:
[...]
Zou wel prettig zijn ja. Ik heb het ook geprobeerd met de camera telefoon op een tafel leggen en zelfontspanner. Dan zit er tenminste totaal geen beweging in. Maar zelfs dan wordt het gewoon fuzzier dan tijdens de autofocus..
KloptKoppenSneller schreef op maandag 07 april 2008 @ 10:18:
[...]
De foto ziet er op het scherm inderdaad een beetje fuzzy uit, maar als je de foto op de computer bekijkt zul je zien dat hij echt niet zo onscherp is
Dat was ook mijn verklaring inderdaad!Anoniem: 123349 schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:08:
[...]
KloptVolgensmij pakt hij bij het "previewen" de resolutie van de telefoon. Zogauw je hem gemaakt hebt moet hij hem verkleinen wat hij niet erg goed doet..
Ah dat klinkt wel logisch ja
Ok probleem opgelost

Was er een probleem dan?[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:17:
Ah dat klinkt wel logisch jaOk probleem opgelost
Heb het net even getest op een stopwatch, en ik zie ongeveer 150ms tussen elke foto.Anoniem: 217505 schreef op maandag 07 april 2008 @ 11:38:
Hoe is de multi shot reeks? Snel of Langzaam?
Heeft iemand een voorbeeld?
Multishot nog niet geprobeerd, zal straks es doen 
Trouwens, als ik de telefoon aan de usb kabel heb hangen als mass storage device, dan blijft het scherm gewoon vol aan. Nou weet ik niet hoe snel dat soort schermpjes inbranden, maar dat vind ik toch niet heel prettig eigenlijk
Dat mag in nieuwe firmware ook wel worden geimplementeerd..
Trouwens, als ik de telefoon aan de usb kabel heb hangen als mass storage device, dan blijft het scherm gewoon vol aan. Nou weet ik niet hoe snel dat soort schermpjes inbranden, maar dat vind ik toch niet heel prettig eigenlijk

Die schermpjes branden niet in hoor, dat is nog iets uit de CRT tijd[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 07 april 2008 @ 12:04:
Multishot nog niet geprobeerd, zal straks es doen
Trouwens, als ik de telefoon aan de usb kabel heb hangen als mass storage device, dan blijft het scherm gewoon vol aan. Nou weet ik niet hoe snel dat soort schermpjes inbranden, maar dat vind ik toch niet heel prettig eigenlijkDat mag in nieuwe firmware ook wel worden geimplementeerd..
Inmiddels al 4, 5 maanden dezelfde telefoon (6500s) en nu een viewty gekocht,
vandaag verzonden, dus hopelijk morgen binnen
Veel goed over gelezen en gehoort, dus nu maar eens zelf uitvinden
Vorige week donderdag hebben ze mijn contract in goede staat ontvangen en sindsdien staat er verwerkenvandevorst schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:29:
Inmiddels al 4, 5 maanden dezelfde telefoon (6500s) en nu een viewty gekocht,
In de tussentijd heeft gsmweb.nl betere aanbieding (toestel gratis bij 1 jarig 200 abbo met pit)...dus ik heb ze al 3 keer gemaild of ik hetzelfde aanbieding kan krijgen en hoe lang het gaat duren...maar geen teken van leven
gsmweb.nl is volgens mij vrijwel hetzelfde bedrijf als bestelmaar.nl die niet echt de snelsten zijn. Mijn advies, bel ze op en zit ze achter de vodden. Bij mij stond er ook dat ze de boel hadden ontvangen. Na 4 dagen maar es opgebeld, was het ding nog niet verzonden, wat de telefoniste niet kon verklaren. Maar ze heeft ervoor gezorgd dat hij meteen zou worden verstuurd. En dat heeft gewerktAnoniem: 217505 schreef op maandag 07 april 2008 @ 14:45:
[...]
Vorige week donderdag hebben ze mijn contract in goede staat ontvangen en sindsdien staat er verwerken![]()
In de tussentijd heeft gsmweb.nl betere aanbieding (toestel gratis bij 1 jarig 200 abbo met pit)...dus ik heb ze al 3 keer gemaild of ik hetzelfde aanbieding kan krijgen en hoe lang het gaat duren...maar geen teken van leven
Mensen, het is niet intressant voor ons om te melden dat je dit toestel hebt gekocht en dat hij onderweg is. Laat dit dan ook voortaan achterwegen en discussieer lekker verder over het toestel ipv de webshops. Voor vragen over webshops kun je bij de shop zelf terecht
Anoniem: 244399
Ga dan ook niet over sms bundels etc hier staan praten want dat heeft verder niks te maken met dit toestel![J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 07 april 2008 @ 09:55:
[...]
Ik heb de mijne gratis bij een 1 jarig t-mobile 150 abbo a 18,50 per maand. Das in totaal 223,-
[ Voor 19% gewijzigd door DaannO op 07-04-2008 15:54 ]
Jullie reacties hebben anders ook weinig met het toestel te makenAnoniem: 244399 schreef op maandag 07 april 2008 @ 15:53:
[...]
[mbr]Ga dan ook niet over sms bundels etc hier staan praten want dat heeft verder niks te maken met dit toestel![/]
Zit er een flash player ingebouwd in de viewty..zoja is deze beter dan die van de N95?
Ja, een flash player is ingebouwd, maar ondersteund geen Flash 8. Dit soort dingen kun je trouwens ook prima elders op het internet vinden met behulp van ieders vriend Google!
Ik had daar weinig succes meeKoppenSneller schreef op maandag 07 april 2008 @ 16:06:
Ja, een flash player is ingebouwd, maar ondersteund geen Flash 8. Dit soort dingen kun je trouwens ook prima elders op het internet vinden met behulp van ieders vriend Google!
@hierboven
Daarbij las ik ergens dat de Viewty een filesize limiet van 100 kb heeft voor .swf bestanden. Voor .jar bestanden schijnt geen limiet te zijn.
Het zou interessant zijn om die limiet te kunnen veranderen in een secret menu ofzo
Daarbij las ik ergens dat de Viewty een filesize limiet van 100 kb heeft voor .swf bestanden. Voor .jar bestanden schijnt geen limiet te zijn.
Het zou interessant zijn om die limiet te kunnen veranderen in een secret menu ofzo
Kheb ook al zitten zoeken in het service menu, maar niet succesvol[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:17:
@hierboven
Kheb honderden swf's staan maar de tofste (Happy Three Friends bv) zijn nooit onder de 100 kb
Happy Tree Friends, daar zat ik ook meteen aan te denkenAnoniem: 233180 schreef op maandag 07 april 2008 @ 17:50:
[...]
Kheb ook al zitten zoeken in het service menu, maar niet succesvol
Kheb honderden swf's staan maar de tofste (Happy Three Friends bv) zijn nooit onder de 100 kb
Heeft iemand trouwens toffe .swf files/applicaties voor de Viewty die de moeite waard zijn?
Anoniem: 258029
is er iemand die me aan het bestandje theme_bg2.swf van T-mobile
alvats bedankt
mvg nick
alvats bedankt
mvg nick
Ik heb je toch al een antwoord gegeven over de tijd tussen de foto's in multishot modus?
Jah dank jewel...maar wil zien hoe het eruitziet!KoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:14:
Ik heb je toch al een antwoord gegeven over de tijd tussen de foto's in multishot modus?
Multishot is iets wat ik vaak ga gabruiken dus moet wel weten of hoe het eruitziet!
Wat wil je zien? Zijn de shots van de stopwatch goed genoeg?Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:37:
[...]
Jah dank jewel...maar wil zien hoe het eruitziet!
Multishot is iets wat ik vaak ga gabruiken dus moet wel weten of hoe het eruitziet!
Iemand die loopt, rent of een bal trapt, een kat die spring en bal die stuitertKoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 09:56:
[...]
Wat wil je zien? Zijn de shots van de stopwatch goed genoeg?
Zit hier nergens iets tussen?:Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:00:
[...]
Iemand die loopt, rent of een bal trapt, een kat die spring en bal die stuitert
http://youtube.com/result...iewty+120fps&search_type=
hier aan het einde van het filmpje een springende kat:
http://youtube.com/watch?v=Sj8PCXBe2m4&feature=related
[ Voor 15% gewijzigd door Tonkey op 08-04-2008 13:29 ]
Dat is slomo, hij bedoelt multishot, dat je 9 foto's in één seconde maakt zeg maarvandevorst schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:28:
[...]
Zit hier nergens iets tussen?:
http://youtube.com/result...iewty+120fps&search_type=
hier aan het einde van het filmpje een springende kat:
http://youtube.com/watch?v=Sj8PCXBe2m4&feature=related
En nog iets...
Welke opneemfuncties zijn er, ik weet dat er 30FPS en 120FPS functies zijn, maar ergens las ik dat je er ook nog tussenin kan filmen zoals 60FPS.
Kan je de opgenomen slow motion filmpjes wel of niet afspelen op de viewty dit vind ik ook onduidelijk!
Welke opneemfuncties zijn er, ik weet dat er 30FPS en 120FPS functies zijn, maar ergens las ik dat je er ook nog tussenin kan filmen zoals 60FPS.
Kan je de opgenomen slow motion filmpjes wel of niet afspelen op de viewty dit vind ik ook onduidelijk!
Het is 30fps of 120fps, niets er tussen in. De slow motion filmpjes kun je direct afspelen op de telefoon. Slow motion kan trouwens maximaal met 320x240. Overigens, het hele 120fps is niet zo heel bijzonder hoor, het aantal pixels wat de telefoon moet verwerken per seconde is exact hetzelfde als bij 640x480 @ 30fpsAnoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 14:06:
En nog iets...
Nog wat willekeurige dingen over het filmen:
- Optie met/zonder geluid
- Resoluties: 176x144 (QCIF), 320x240 (QVGA), 640x480 (VGA), 420x400, 640x384
- Optie voor kwaliteit: Super fine, fine, normal
- Filmduur: Oneindig/MMS
- Zoom: 4x, 8x, 16x
- Verschillende instellingen voor witbalans
- Colour tone: Norma, Black & White, Sepia, Negative, Emboss
- Mogelijkheid om met de frontcamera te filmen
[ Voor 10% gewijzigd door Koppensneller op 08-04-2008 14:27 ]
woopsie,KoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 13:30:
[...]
Dat is slomo, hij bedoelt multishot, dat je 9 foto's in één seconde maakt zeg maar
Ehm, multishots kan ik zo niet vinden...
@aanvullend op hierboven
De opgenomen 120fps filmpjes kun je kwa tijdschaal bewerken in de telefoon zelf. Standaard wordt een 120fps filmpje afgespeeld met 30 fps, waardoor de vertraging 4x is. Je kunt het filmpje ook omzetten naar 15fps, waardoor hij afspeelt met 8x vertraging. Ook kun je het filmpje omzetten naar 60 of 120 fps, waarbij de vertraging dus respectievelijk 2x en 1x is. In het laatste geval speel je het filmpje dus met werkelijke snelheid af, maar wel 120fps. Dat levert heel erg vloeiend uitziende filmpjes op
Ohja en bij 120fps mode kun je (helaas
) geen geluid opnemen
De opgenomen 120fps filmpjes kun je kwa tijdschaal bewerken in de telefoon zelf. Standaard wordt een 120fps filmpje afgespeeld met 30 fps, waardoor de vertraging 4x is. Je kunt het filmpje ook omzetten naar 15fps, waardoor hij afspeelt met 8x vertraging. Ook kun je het filmpje omzetten naar 60 of 120 fps, waarbij de vertraging dus respectievelijk 2x en 1x is. In het laatste geval speel je het filmpje dus met werkelijke snelheid af, maar wel 120fps. Dat levert heel erg vloeiend uitziende filmpjes op
Ohja en bij 120fps mode kun je (helaas
[ Voor 6% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 08-04-2008 15:06 ]
Ik ben helemaal dor de war... ik d8 dat 120 fps slow motion is... en dat 30 fps normale snelheid is...[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:05:
@aanvullend op hierboven
Ohja en bij 120fps mode kun je (helaas) geen geluid opnemen
Bij de N95 dacht ik dat ie 30 fps opnam..dus met de viewty kan je geen normale filmpje opnemen met geluid
De telefoon neem 120 beelden per seconde op. Door die beelden af te spelen met 15 of 30 per seconde komt de slow motion er in
Ow, het is de afspeelmogelijkheid die in slow motion gaat niet de opneemfunctie?
Waarom kan je geen geluid bij de 120 fps opnemen? En kan dit door firmware worden opgelost?
Kan je een opgenomen filmpje ook opslaan onder een bepaalde afspeelmogelijkheid opnemen!
Waarom kan je geen geluid bij de 120 fps opnemen? En kan dit door firmware worden opgelost?
Kan je een opgenomen filmpje ook opslaan onder een bepaalde afspeelmogelijkheid opnemen!
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 217505 op 08-04-2008 15:42 ]
Nee dat ook weer niet, hij neemt 120 frames per seconde op, en slaat die in de tijdslijn van het .avi bestandje gewoon als 30fps op. Waarom je geen geluid bij slomo filmpjes kunt opnemen weet ik niet, maar ik denk niet dat dat met een firmware update gaat veranderen...
Laatste noob vraag...KoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:43:
Nee dat ook weer niet, hij neemt 120 frames per seconde op, en slaat die in de tijdslijn van het .avi bestandje gewoon als 30fps op. Waarom je geen geluid bij slomo filmpjes kunt opnemen weet ik niet, maar ik denk niet dat dat met een firmware update gaat veranderen...
Mijn N95 neemt supervideo's op en dat is maar 30 FPS, de viewty maar liefst 120 FPS...
Neemt de viewty betere filmpjes op dan de N95 of wat? Want als dat het geval is....
Normaal neemt een camera een film op met 25 of 30 beelden per seconde. Deze doet dat met 120 beelden per seconde als je die functie gebruikt.Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:38:
Ow, het is de afspeelmogelijkheid die in slow motion gaat niet de opneemfunctie?
Voorbeeldje:
Je neemt 4 seconden aan film op met 120 fps = 480 beeldjes.
Als het apparaat het afspeelt met 30 beeldjes per seconde, dan duurt het afspelen 480/30 = 16 seconden. Dus iets wat in werkelijkheid 4 seconden duurt, duurt in het filmpje 16 seconden. Dus met een factor 4 vertraagd. Als je dit filmpje nu met 120 beeldjes per seconde afspeelt, dan duurt het afspelen 480/120 = 4 seconden, dus werkelijke snelheid.
Je kunt dus in het toestel zelf de mogelijkheid gebruiken om nadat een filmpje gemaakt is het filmpje sneller of langzamer op te slaan in een nieuw bestand.
En audio neemt hij dan simpelweg niet op, geen idee waarom. Kwa datarate moet het volgens mij gewoon wel kunnen. Misschien komt het ooit wel met een nieuwe firmware, maar ik betwijfel het.
Met de 120fps stand is de kwaliteit van de filmpjes behoorlijk ruk. Als je gewoon opneemt met 30 fps dan kan dit in een hogere resolutie, 640 x 384, en de kwaliteit is dan best goed. Of het beter/slechter/zelfde kwaliteit is als de N95 weet ik niet. Misschien kun je dat vinden in een review, of zoek naar filmpjes van beide apparaten, dan kun je het zelf beoordelen.Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:49:
[...]
Laatste noob vraag...
Mijn N95 neemt supervideo's op en dat is maar 30 FPS, de viewty maar liefst 120 FPS...
Neemt de viewty betere filmpjes op dan de N95 of wat? Want als dat het geval is....
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:49:
[...]
Normaal neemt een camera een film op met 25 of 30 beelden per seconde. Deze doet dat met 120 beelden per seconde als je die functie gebruikt.
Voorbeeldje:
Je neemt 4 seconden aan film op met 120 fps = 480 beeldjes.
Als het apparaat het afspeelt met 30 beeldjes per seconde, dan duurt het afspelen 480/30 = 16 seconden. Dus iets wat in werkelijkheid 4 seconden duurt, duurt in het filmpje 16 seconden. Dus met een factor 4 vertraagd. Als je dit filmpje nu met 120 beeldjes per seconde afspeelt, dan duurt het afspelen 480/120 = 4 seconden, dus werkelijke snelheid.
Je kunt dus in het toestel zelf de mogelijkheid gebruiken om nadat een filmpje gemaakt is het filmpje sneller of langzamer op te slaan in een nieuw bestand.
En audio neemt hij dan simpelweg niet op, geen idee waarom. Kwa datarate moet het volgens mij gewoon wel kunnen. Misschien komt het ooit wel met een nieuwe firmware, maar ik betwijfel het.
Helemaal duidelijk nu..
Een vriend van me vertelde mij dat het niet mogelijk is om de video in 120 FPS af te spelen...opnemen wel afspelen niet!
Afspelen doet ie ook op 30fps, maar omdat je het hebt opgenomen op 120fps is het slowmotion!
Waarom zou je die ook in 120 fps willen bekijken? dan kun je beter opnemen in 30fps, en de kwaliteit een stuk hoger zetten. 120fps kan (zover ik weet) en mens toch niet meer zien, uiteraard speelt het beeld nog wel soepel af als je deze vertraagt, waardoor je geen hakkelende slowmotion krijgt.Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 15:54:
[...]
![]()
Helemaal duidelijk nu..
Een vriend van me vertelde mij dat het niet mogelijk is om de video in 120 FPS af te spelen...opnemen wel afspelen niet!
Dus, als je slowmotion wilt op qvga, en anders gewoon op grote/goede kwaliteit opnemen
Inderdaad. 30fps is genoeg om een soepel lopend beeld te hebben. 120fps opnemen is dus onzin, behalve als je je filmpjes in slow motion wil bekijken. Dat je daar geen geluid bij kunt opnemen is ook wel logisch.. ik denk niet dat het geluid enigszins fatsoenlijk is als je het in slow motion afspeelt
Kwaliteit hoger zetten?vandevorst schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:01:
[...]
Waarom zou je die ook in 120 fps willen bekijken? dan kun je beter opnemen in 30fps, en de kwaliteit een stuk hoger zetten. 120fps kan (zover ik weet) en mens toch niet meer zien, uiteraard speelt het beeld nog wel soepel af als je deze vertraagt, waardoor je geen hakkelende slowmotion krijgt.
Dus, als je slowmotion wilt op qvga, en anders gewoon op grote/goede kwaliteit opnemen
Bedoel je het videogrootte of wat?
Kun je zelf ook wat bedenken? Ja natuurlijk bedoelt hij de resolutie van het filmpje. Ik bedoel het niet vervelend, maar alle antwoorden op je laatste paar vragen had je ook zelf kunnen bedenken...Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:04:
[...]
Kwaliteit hoger zetten?
Bedoel je het videogrootte of wat?
In principe kun je inderdaad beter opnemen met 30 fps voor realtime beelden. Wel heb ik een 120 fps filmpje omgezet naar 120fps afspelen, en dat ziet er toch een stukje soepeler uit als 30 fps, dus het verschil kun je wel degelijk zien. Maar inderdaad, over het algemeen heb je hier niet heel veel aan nee 
En die vriend van je heeft waarschijnlijk nog niet gevonden dat je filmpjes kunt bewerken, en opslaan met een andere snelheid
En die vriend van je heeft waarschijnlijk nog niet gevonden dat je filmpjes kunt bewerken, en opslaan met een andere snelheid
Ik twijfelde tussen resolutie of bij de camera instellingen met low, medium en high quality (weet niet hoe het bij de viewty zit)KoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:06:
[...]
Kun je zelf ook wat bedenken? Ja natuurlijk bedoelt hij de resolutie van het filmpje. Ik bedoel het niet vervelend, maar alle antwoorden op je laatste paar vragen had je ook zelf kunnen bedenken...
Ik weet dat ik veel vraag maar je moet wel weten wat je koopt...
Anoniem: 1119
Ik was op zoek naar een TV-OUT kabel voor de KU990 en volgens mij zijn er meer mensen die die kabel zoeken.
Maar ik heb er nu 1 gevonden in Duitsland en Engeland
http://www.mobiltec24.de en ff zoeken op product SGDY0011515.
http://www.mobilefun.co.uk/product/16277.htm
Wel een enorm prijsverschil trouwens...
Maar ik heb er nu 1 gevonden in Duitsland en Engeland
http://www.mobiltec24.de en ff zoeken op product SGDY0011515.
http://www.mobilefun.co.uk/product/16277.htm
Wel een enorm prijsverschil trouwens...
Het schijnt dat LG binnenkort met een vernieuwde website komt waar ook accessoires voor de Viewty te koop zullen zijn. Eventuele software updates zullen daar ook de vinden zijn, aldus een medewerker van LG...
Trouwens, ik had het fout net, hij speelt 120fps filmpjes standaard af met 15 fps, dus 8x vertraagd. Dit kan in video editing nog veranderd worden naar 7,5 fps, 30 fps of 60fps. Voor de rest gaat mijn vorige verhaal nog wel op
Dit jaar nog?KoppenSneller schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:18:
Het schijnt dat LG binnenkort met een vernieuwde website komt waar ook accessoires voor de Viewty te koop zullen zijn. Eventuele software updates zullen daar ook de vinden zijn, aldus een medewerker van LG...
Kies je ervoor in welke snelheid de video moet worden afgespeeld, of bewerk en sla je het op?
Mja las ook zoiets dat die nieuwe website eind april ofzo zou komen, maar een andere medewerker zei blijkbaar weer dat er geen firmware op de site zou komen en ook dat er geen nieuwe firmwares werden gemaakt. Lekker tegenstrijdig allemaal. Hopelijk komt er wel een nieuwe firmware want volgens mij kan dit toestel veel beter werken.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hij slaat het standaard op als 15 fps. Naderhand kan dit gewijzigd worden, en opgeslagen worden ofwel in het bestaande bestand (overschrijven) ofwel een nieuw bestand.Anoniem: 217505 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:24:
[...]
Kies je ervoor in welke snelheid de video moet worden afgespeeld, of bewerk en sla je het op?
Anoniem: 1119
Voegt niks toe aan de discussie, let hierop voortaan!Timocos schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:25:
[...]
Mja las ook zoiets dat die nieuwe website eind april ofzo zou komen, maar een andere medewerker zei blijkbaar weer dat er geen firmware op de site zou komen en ook dat er geen nieuwe firmwares werden gemaakt. Lekker tegenstrijdig allemaal. Hopelijk komt er wel een nieuwe firmware want volgens mij kan dit toestel veel beter werken.
[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 08-04-2008 16:40 ]
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de viewty is toch al gekraakt? Dwz als je dit ziet:Timocos schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:25:
[...]
http://www.youtube.com/watch?v=YahGDn56S9E
Dus vraag me af wat er nog meer mogelijk is om te wijzigen.
Je kunt verschillende bestanden in de telefoon wijzigen waardoor je thema's en andere grapjes kunt installeren, maar aan de firmware heeft nog niemand weten te knoeien, vziw...[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:39:
[...]
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de viewty is toch al gekraakt? Dwz als je dit ziet:
Heb het niet over gekraakt zijn ofzo, maar echte nieuwe software van LG zelf. Ik vertrouw toch liever de echte software dan die op internet rondslingerd.[J.d.I.] DirtyHarry schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 16:39:
[...]
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar de viewty is toch al gekraakt? Dwz als je dit ziet:
Er zijn wel andere firmware versies verschenen op internet maar ik weet niet of je die ook op een branded telefoon kan zetten (dus een telefoon met een provider).
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Al iemand geprobeert GPS met de veiwty te laten werken?
Het kan blijkbaar met de software van amAze (http://www.amazegps.com)
En dan zou je als telefoon de LG-800 aan moeten geven. En dan uiteraard een bluetooth gps ontvanger gebruiken.
Iemand die het via deze, of een andere manier gelukt is?
(nu zie ik dat dit ook via internet gaat, is er ook, zoals tomtom of route66 een versie de je gewoon download, zodat je geen internet nodig hebt?)
Het kan blijkbaar met de software van amAze (http://www.amazegps.com)
En dan zou je als telefoon de LG-800 aan moeten geven. En dan uiteraard een bluetooth gps ontvanger gebruiken.
Iemand die het via deze, of een andere manier gelukt is?
(nu zie ik dat dit ook via internet gaat, is er ook, zoals tomtom of route66 een versie de je gewoon download, zodat je geen internet nodig hebt?)
[ Voor 20% gewijzigd door Tonkey op 08-04-2008 18:34 ]
@ kasrawi
misschien is het een idee om gewoon eens naar de winkel te gaan en even te spelen met het toestel, en dan aan personeel te vragen of ze kunnen demonstreren. als je dan nog vragen hebt kan je het natuurlijk hier vragen;) naar mijn mening zijn jouw vragen namelijk irritant en vraag je gewoon hier omdat je te lui bent om ditsoort simpele dingen zelf uit te zoeken
misschien nog even duidelijkheid over filmpjes van n95 en viewty
beiden hebben als topkwaliteit de VGA resolutie op normale snelheid( ik ga er vanuit dat ze beiden gewoon 30fps opnemen dan). De viewty kan dus echter ook op 120fps filmen, wat in QVGA kwaliteit gaat.
misschien is het een idee om gewoon eens naar de winkel te gaan en even te spelen met het toestel, en dan aan personeel te vragen of ze kunnen demonstreren. als je dan nog vragen hebt kan je het natuurlijk hier vragen;) naar mijn mening zijn jouw vragen namelijk irritant en vraag je gewoon hier omdat je te lui bent om ditsoort simpele dingen zelf uit te zoeken
misschien nog even duidelijkheid over filmpjes van n95 en viewty
beiden hebben als topkwaliteit de VGA resolutie op normale snelheid( ik ga er vanuit dat ze beiden gewoon 30fps opnemen dan). De viewty kan dus echter ook op 120fps filmen, wat in QVGA kwaliteit gaat.
[ Voor 26% gewijzigd door gis. op 08-04-2008 19:49 ]
Een nadeel is dat als je foto's hebt op het interne en op het externe geheugen de Viewty ze in 1 overzicht laat zien, door elkaar dus. Je kunt wel alleen de inhoud van de card bekijken (via mijn media/mijn geheugenkaart) en daar directories aanmaken, maar verplaatsen van de foto's naar deze dirs lukt dus niet... Je kunt ook de foto's op het interne geheugen zien, maar daar staan ook de foto's van de card tussen en daar kun je wel verplaatsen naar dirs. Verwarrend allemaal. In het overzicht van het toestel kun je (onderin) zien of een foto op het intern of op het extern geheugen staat.
Verplaatsen van foto's lukt niet?corvdlaak schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 21:01:
Een nadeel is dat als je foto's hebt op het interne en op het externe geheugen de Viewty ze in 1 overzicht laat zien, door elkaar dus. Je kunt wel alleen de inhoud van de card bekijken (via mijn media/mijn geheugenkaart) en daar directories aanmaken, maar verplaatsen van de foto's naar deze dirs lukt dus niet... Je kunt ook de foto's op het interne geheugen zien, maar daar staan ook de foto's van de card tussen en daar kun je wel verplaatsen naar dirs. Verwarrend allemaal. In het overzicht van het toestel kun je (onderin) zien of een foto op het intern of op het extern geheugen staat.