Ik meen gelezen te hebben dat ook iemand 8 gig gekocht had, en deze werkte.. Ik had er wel na gezocht toen ik mijn kaartje kocht, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Als je iets meer rondzoekt zou je het wel moeten kunnen vinden, 4 gig weet ik iig zeker.
Qua snelheid, ik heb er nu 1 gig muziek op staan, en merk niet dat hij langzaam is ofzo. Als je de mp3speler opent, en hij moet een lange lijst van nummers laden (bijvoorbeeld wanneer je alle nummers wil bekijken) is hij wel 5 sec de lijst aan het laden, maar verder niks geen grote vertragingen.
Het zou best kunnen kloppen dat hij trager wordt, maar ik heb er tot nu toe nog nooit wat van gemerkt, dus denk dat het wel mee valt
Overigens, hij ondersteund wel SDHC, maar hij geeft op de telefoon bij geheugenbeheer niet de juiste grote aan, bij mijn kaartje van 4 gig geeft hij bij geheugenbeheer aan dat hij 2 gig groot is. Je kan hem wel gewoon vol zetten tot 4 gig, en in de muziekspeler kan je dan ook nog alle bestanden vinden, dus alleen het geheugenbeheer klopt niet. Dit is een kwestie van een firmware update, alhoewel deze wel lang op zich laat wachten..
Ik heb een kaartje van het merk PEAK, niet het duurste merk, en misschien ook niet het beste, maar ik heb er tot nu toe nog totaal geen last mee gehad, bevalt me goed
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 191443 op 18-03-2008 18:55
]