Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15142

Ik heb sinds net een viewty, maar zit toch met een snelle vraag:
In de statusbalk, bij bereik staat nu een G, wat betekent dat hij "GPRS beschikbaar" heeft. Maar staat 'ie dan al in contact met GPRS? Heb nu nog even een kpn-abbo zonder fulltime internet, zonde als ik me op kosten jaag! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255931

"Kan mijn telefoon meer als de opgegeven 2gig kaartjes aan?
Tot zo ver bekend werkt dit niet en herkend hij hogere kaartjes als 2 gig"

tot zo ver bekend werkt dit niet.. (dus het werkt niet?)
...en herkend hij hogere kaartjes als 2 gig.. (dus het werkt wel?)

beetje onduidelijk.

mijn vraag:
Kan de Viewty 4gig kaartjes aan? eventueel SDHC?
iemand ervaring?

sta namelijk op het punt om een viewty te kopen en dit wil ik eerst even weten:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gennis schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 09:24:
[...]

Ik heb sinds enkele weken ook last van stof onder het scherm en ik kan je vertellen het is *^&*(*%& irritant. Het belemmert het zicht best wel veel, zeker als de zon erop staat zie ik niets meer dan het stof (bij donkere achtergrond). Het zit bij mij aan de rechterkant in het midden en wordt steeds meer. :(
heb jij een screenprotector erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191443

[b]WhiteReva schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:00:[/b*
mijn vraag:
Kan de Viewty 4gig kaartjes aan? eventueel SDHC?
iemand ervaring?

sta namelijk op het punt om een viewty te kopen en dit wil ik eerst even weten:)
Ja kan hij, ik heb er zelf ook 1, sdhc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191443 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:39:
[...]

Ja kan hij, ik heb er zelf ook 1, sdhc ;)
dus hij ondersteund sdhc, enig idee of hij dan ook nog hoger als 4 gig aan zou kunnen ;)?
en hoe snel is zo'n kaartje? hoorde van een aantal bronnen dat hoe meer er op stond, hoe langzamer hij werdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:24

Qck

Bazinga

Anoniem: 255931 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:06:
[...]
heb jij een screenprotector erop zitten?
Yup, die heb ik er meteen opgedaan.

Ik durf 'em ook nog niet open te maken om et te verwijderen, hijs nog niet zo oud. Maar toch ga ik eens kijken wat er tegen te doen is.

[ Voor 26% gewijzigd door Qck op 18-03-2008 15:37 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gennis schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:35:
[...]

Yup, die heb ik er meteen opgedaan.

Ik durf 'em ook nog niet open te maken om et te verwijderen, hijs nog niet zo oud. Maar toch ga ik eens kijken wat er tegen te doen is.
dus na een paar weken heb je al last van stof onder t scherm. vraag me af hoe dat onder het scherm komt :S
en als je dat na een paar weken al hebt, hoe is dat dan op de lange termijn..

weet je zeker dat het niet alleen onder je protector zit? zo ja dan is dat natuurlijk een groot minpunt voor deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

Anoniem: 255931 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:49:
[...]
dus na een paar weken heb je al last van stof onder t scherm. vraag me af hoe dat onder het scherm komt :S
en als je dat na een paar weken al hebt, hoe is dat dan op de lange termijn..

weet je zeker dat het niet alleen onder je protector zit? zo ja dan is dat natuurlijk een groot minpunt voor deze telefoon.
Nee, het stof zit er sinds een paar weken, de telefoon zelf heb ik al langer.

En ja, ik weet zeker dat het in de telefoon zit en niet onder de protector.. :(
Hoe het eronder komt weet ik niet, maar ik vind het vreselijk.

offtopic:
hmm, ik had beter mn vorige post kunnen editten :/

[ Voor 5% gewijzigd door Qck op 18-03-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 255931 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:51:
[...]

dus hij ondersteund sdhc, enig idee of hij dan ook nog hoger als 4 gig aan zou kunnen ;)?
en hoe snel is zo'n kaartje? hoorde van een aantal bronnen dat hoe meer er op stond, hoe langzamer hij werdt.
Ik meen gelezen te hebben dat ook iemand 8 gig gekocht had, en deze werkte.. Ik had er wel na gezocht toen ik mijn kaartje kocht, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen. Als je iets meer rondzoekt zou je het wel moeten kunnen vinden, 4 gig weet ik iig zeker.

Qua snelheid, ik heb er nu 1 gig muziek op staan, en merk niet dat hij langzaam is ofzo. Als je de mp3speler opent, en hij moet een lange lijst van nummers laden (bijvoorbeeld wanneer je alle nummers wil bekijken) is hij wel 5 sec de lijst aan het laden, maar verder niks geen grote vertragingen.
Het zou best kunnen kloppen dat hij trager wordt, maar ik heb er tot nu toe nog nooit wat van gemerkt, dus denk dat het wel mee valt ;)

Overigens, hij ondersteund wel SDHC, maar hij geeft op de telefoon bij geheugenbeheer niet de juiste grote aan, bij mijn kaartje van 4 gig geeft hij bij geheugenbeheer aan dat hij 2 gig groot is. Je kan hem wel gewoon vol zetten tot 4 gig, en in de muziekspeler kan je dan ook nog alle bestanden vinden, dus alleen het geheugenbeheer klopt niet. Dit is een kwestie van een firmware update, alhoewel deze wel lang op zich laat wachten..

Ik heb een kaartje van het merk PEAK, niet het duurste merk, en misschien ook niet het beste, maar ik heb er tot nu toe nog totaal geen last mee gehad, bevalt me goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 191443 op 18-03-2008 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:00
Als ik dat plaatje erop wil plakken (die om het beeldscherm te beschermen) krijg ik allemaal kringen enzo eronder. Hoe krijg je dit mooi weggewerkt??

edit, zag openingspost niet :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ikkuh84 op 18-03-2008 19:10 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gennis en azenizz bedankt voor jullie reactie, ik ben dr uit, kga m kope :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 255931 op 18-03-2008 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-06 19:00

CdD

@ Gennis en azenizz:

Jullie hebben een Viewty, zouden jullie misschien antwoord kunnen geven op mijn vraag:
Hoe is de kwaliteit van de mp3-speler van de Viewty? Te vergelijken met die van de Walkman-phones of totaal niet? Hierbij doel ik vooral op geluidskwaliteit, gebruiksgemak en kwaliteit en volume van het geluid i.c.m. oopdopjes.
Is het te vergelijken met het geluid van de Walkman-phones (zoals bv. de W910i)?

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CdD schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:13:
Is het te vergelijken met het geluid van de Walkman-phones (zoals bv. de W910i)?
Als je goede oordopjes hebt (ik heb zelf creative ep630 oordopjes) vind ik de geluidskwaliteit goed, ik heb naast mijn viewty ook een iriver u10, en ik merk niet heel veel kwaliteitsverschil, iriver heeft over het algemeen goede geluidskwaliteit, dus.. oordeel zelf..

het volume is iets wat zacht, met de fabrieksinstellingen. Maar deze kan je via het servicemenu veranderen, dus het volume is ook ok.

Verder vind ik de bediening ook ok, vooral als je even de moeite neemt om wat afspeellijsten te maken. Het enige wat iets minder is, is dat je een verlengstukje van de standaard oordopjes moet gebruiken, waar je dan weer normale oordopjes in kan pluggen, de 3.5mm plugjes dus. Dit maakt de totale lengte van je bedrading nogal lang.. ik zit er dan ook aan te denken een bluetooth headset te kopen ;)

Of het verder te vergelijken is met de W910i, of andere walkmanphones, kan ik je niet met zekerheid zeggen. Hiervoor had ik geen walkmanphone, verder ook nooit gehad ;) Ik ben iig wel tevreden over de geluidskwaliteit.
Anoniem: 255931 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:33:
geen dank, goede keus ;) ik heb overigens nog niks geen last van stof achter mijn scherm, heb hem sinds begin dit jaar :) zeer tevreden over de telefoon, uniek en super design, en hij smst heerlijk (wel even wennen) ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 191443 op 18-03-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-06 09:18
Eey mensen,

Als het goed is heb ik morgen mijn KU990 binnen. Op de site zag ik bij accessoires dat er ook een lederen hoesje te koop is. Weet iemand toevallig waar dat verkocht wordt en hoe veel het ongeveer kost?

Alvast bedankt :-)

David

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Zou iemand mij misschien willen uitleggen hoe ik dat Schuttersound uitschakel? Heb het programmaatje Moby.... gedownload en op telefoon gezet, snap alleen niet hoe ik die 3 wav geluidjes vervang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck

Qck

Bazinga

CdD schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:13:
@ Gennis en azenizz:
Jullie hebben een Viewty, zouden jullie misschien antwoord kunnen geven op mijn vraag:

Ik heb met de Viewty welgeteld 1 keer muziek geluisterd via de earphones, ik luister namelijk altijd muziek op mijn iPod :). De oordopjes die ik erop had aangesloten zijn Sennheiser MXL 51. Geluidskwaliteit vond ik persoonlijk niet slecht, maar ik kan niet vergelijken met de Walkman-phones omdat ik die nog nooit beluisterd heb (of uberhaupt in mn handen heb gehad).

Het enige nadeel is dat je een verloopstukje MOET gebruiken, maar dat hoeft verder geen probleem te zijn natuurlijk.
Anoniem: 255931 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:33:
Is cool. Afgezien van het stofincident bij mijn Viewty is het een prima telefoon en heb ik geen spijt dat ik ' em gekocht heb. Ik heb er wel vrij snel wat andere Themes opgezet, erg leuk om mee te klooien. Hopelijk krijg jij geen last van stof. :p
Timocos schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:18:
Zou iemand mij misschien willen uitleggen hoe ik dat Schuttersound uitschakel? Heb het programmaatje Moby.... gedownload en op telefoon gezet, snap alleen niet hoe ik die 3 wav geluidjes vervang.
Op het welbekende KU990forum staat precies hoe je dat kunt doen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Qck op 19-03-2008 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CdD
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-06 19:00

CdD

Anoniem: 191443 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 22:19:
Als je goede oordopjes hebt (ik heb zelf creative ep630 oordopjes) vind ik de geluidskwaliteit goed, ik heb naast mijn viewty ook een iriver u10, en ik merk niet heel veel kwaliteitsverschil, iriver heeft over het algemeen goede geluidskwaliteit, dus.. oordeel zelf..

het volume is iets wat zacht, met de fabrieksinstellingen. Maar deze kan je via het servicemenu veranderen, dus het volume is ook ok. [...]
Heb jij zelf nou ook het volume verhoogd?
[...] Verder vind ik de bediening ook ok, vooral als je even de moeite neemt om wat afspeellijsten te maken. Het enige wat iets minder is, is dat je een verlengstukje van de standaard oordopjes moet gebruiken, waar je dan weer normale oordopjes in kan pluggen, de 3.5mm plugjes dus. Dit maakt de totale lengte van je bedrading nogal lang.. ik zit er dan ook aan te denken een bluetooth headset te kopen ;)

Of het verder te vergelijken is met de W910i, of andere walkmanphones, kan ik je niet met zekerheid zeggen. Hiervoor had ik geen walkmanphone, verder ook nooit gehad ;) Ik ben iig wel tevreden over de geluidskwaliteit.
Oke, mooi om te horen dat 't sowieso goed genoeg is volgens jou.

Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen die W910i en de Viewty, omdat die W910i voor mij al gratis is met een 1-jarig Hi25 abbo en die Viewty is pas bij 2-jarig Hi25 gratis.. :/ Dus ik moet even kijken of ik het die meerprijs waard vind.. :/
Gennis schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:24:
Ik heb met de Viewty welgeteld 1 keer muziek geluisterd via de earphones, ik luister namelijk altijd muziek op mijn iPod :). De oordopjes die ik erop had aangesloten zijn Sennheiser MXL 51. Geluidskwaliteit vond ik persoonlijk niet slecht, maar ik kan niet vergelijken met de Walkman-phones omdat ik die nog nooit beluisterd heb (of uberhaupt in mn handen heb gehad).

Het enige nadeel is dat je een verloopstukje MOET gebruiken, maar dat hoeft verder geen probleem te zijn natuurlijk.
Oke thanks. Dat verloopstukje maakt mij weinig uit, dat zou bij die W910i ook moeten. Dat is gewoon i.v.m. dat spraak-gedeelte aan de headset natuurlijk.

99pixels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CdD schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:46:
Heb jij zelf nou ook het volume verhoogd?
jup, en dan is het volume ok hoor, fabrieksinstellingen zijn iets wat zachtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256104

HAllo,
ik ben in bezit van een viewty sinds een week,
ik heb 2 brandende vragen die ik wil stellen,
Ik heb hier ergens gelezen dat je de geluid kan verhogen met service ofzo iets.
Kan iemand mij predcies uitleggen hoe.
Vraag 2 is:ik heb een abbonoment met mij viewty(telfort + internet onbeperkt.)Maar de inernet doet het niet. Ik laad de browser en er staat verbinden... na ongeveer 1 min staat er verbinding mislukt.

Kan iemand mij helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256104 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:47:
Ik heb hier ergens gelezen dat je de geluid kan verhogen met service ofzo iets.
Kan iemand mij predcies uitleggen hoe.
Lees eerst even goed voordat je je vragen stelt..
intropost:
Volume van de telefoon & headset verhogen:
quote:
Headset:
1/ Ga naar het service menu 3845#*990#
2/ Ga naar 2 "Device Test"
3/ kies 8 "Sound"
4/ kies dan voor 7 "Audio CAL Tool"
5/ en hierna 1 "Audio Calibration"
6/ 3 "Change Sound DB"

Nu zijn we in het menu waar we het volgende gaan veranderen:
7/ Verander snd_device_type naar SND_STEREO_HEADSET_MEDIA
8/ Verander snd_method_type naar METHOD_MIDI
9/ Verander Item_Title to rx_volume_db7(dec) (Dit is de maximale volumesetting, db0 isde laagste of stille)
10/ Waarschijnlijk zie je in Get data iets als -1400? dat gaan we veranderen!

Uitleg: -50000 is stil.Dus 0 moet voluit zijn! Hiermee gaat de bass ook mee waardoor je deze beter niet op 0 kan zetten.. Het limiet ligt waarschijnlijk rond de -500.

Om het te veranderen ga je naar "set box" waar je 500 intypt. Eenmaal dit gedaan klik je op de (-minus) button (in het menu) waardoor er een - voor komt. Klik hiernaa op OK om het te bevestigen

10/Klik nu op de terug toets (dus geen "c" )

11/ Als laatste klikken we op "Write Sound DB to EFS"
Toets op de c om weer terug te gaan naar het servise menu om daarna de rode toets in te drukken om hieruit te gaan.

Toestelvolume:

Hetzelfde kunnen we voor het toestelvolume doen.
Hier kies je bij snd_device_type "SND_SPEAKER_MEDIA"

EIGEN RISICO!!!!!
Heb hem zelf op -500 staan en klinkt erg goed. Maar geen garantie dat dit blijft..
Anoniem: 256104 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 19:47:
Vraag 2 is:ik heb een abbonoment met mij viewty(telfort + internet onbeperkt.)Maar de inernet doet het niet. Ik laad de browser en er staat verbinden... na ongeveer 1 min staat er verbinding mislukt.
Kijk bijv. eens op de telfort site, KLIK, hier staan kan je vast wel instellingen vinden. Eerst het merk LG selecteren, dan Ander toestel, dan Internet handmatig instellen, dan stappen volgen. Als dit niet werk, naar een telfort shop, of beter zoeken op internet ;) Of misschien zijn er andere mensen hier op het forum die je kunnen helpen, ik heb zelf vodafone.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 191443 op 19-03-2008 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Uitleg: -50000 is stil.Dus 0 moet voluit zijn! Hiermee gaat de bass ook mee waardoor je deze beter niet op 0 kan zetten.. Het limiet ligt waarschijnlijk rond de -500.

Om het te veranderen ga je naar "set box" waar je 500 intypt. Eenmaal dit gedaan klik je op de (-minus) button (in het menu) waardoor er een - voor komt. Klik hiernaa op OK om het te bevestigen

Bij get data kan je bijv die -500 niet typen. Hoe doe je dat dan??

En ja ik heb dat allemaal al gebprobeerd,maar het lukt niet. Ik denk ook dat ik morgen maar ff langs een telfort winkel ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256104 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:42:
Eerst bij set data de 500 intypen zonder het min-teken, dan op ok drukken, en dan staat er onder in het scherm een knopje met minus, daar op drukken en er staat een min voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 252917

Dat probleem van telfort internet hebk ook gehad.
Ja moet naar telefooninstellingen, verbindingen, netwerkinstellingen, netwerk selecteren, handmatig. En dan jouw netwerk activeren.
Anoniem: 256104 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:42:

En ja ik heb dat allemaal al gebprobeerd,maar het lukt niet. Ik denk ook dat ik morgen maar ff langs een telfort winkel ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben naar telfort gegaan en hebben die probleem opgelost.
Nu heb ik dus internet.
Maar als ik bijv op google ga dan zie je het heel erg klein,niet te lezen,
Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349 schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 20:26:
WOW!

Ik heb net de theme manager er opgegooit:
http://ku990.co.uk/forum/showthread.php?t=3004

echt te vet!

a: heel veel theme's
b: werkt superhandig
c: geen gemiep meer met telkens de theme's opniew uploaden
d: al je theme's op je memorykaart

Aanrader 8) Zal er binnenkort wat over in de sp zetten maar ik ben blij _/-\o_ Nu i3d erop staan en die is echt heel mooi met vette 3d animaties!
KAn je me ff precies uitleggen in stappen wat je precies moet doen om al die themes erop te krijgen,want in het engels begrijp ik het niet echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256113

@ yousseft
klinkt nice, zal zo ff proberen:)

heeft een van jullie al een gmail/googlemail account aan de praat gekregen? ik zou namelijk heel graag bijlagen willen versturen maar met de app lukt dat niet echt:) (sowieso is de mailclient van de telefoon gewoon chiller dan zon app)

edit: ik krijg error dat mobyexplorer niet kan connecten maar alle instellingen met permissies staan naar mijn idee goed.. iemand suggesties?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 256113 op 20-03-2008 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Ik vind het jammer dat je niet zelf kan bepalen of de flitser aan moet of niet. Je kunt nu alleen kiezen tussen rodeogen reductie - altijd uit - auto.

Helaas zit er niet gewoon de functie 'aan' bij, wat toch vaak resulteerd in donkere foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij is binnen!!
wat een mooi ding zeg, kleiner dan ik dacht.
de doos is ook erg leuk btw :)

maarre ik ga binnenkort ook eens wat met thema's en geluidsinstellingen spelen. laat dan nog wel weten of t gelukt is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Mogen mp3's trouwens maar een bepaalde lengte qua tekens hebben, aangezien hij meestal de helft van mijn mp3's niet weergeeft ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is de beste/fijnste/makkelijkste plaatsbare screenprotector voor mijn Viewty?

Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123349

Topicstarter
Timocos schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:42:
Mogen mp3's trouwens maar een bepaalde lengte qua tekens hebben, aangezien hij meestal de helft van mijn mp3's niet weergeeft ??
Klopt! Zelf ook al opgemerkt..

Verder nog steeds superblij met mn telefoon! Heb hem nu een paar maanden maar nog steeds met mn bek open als ik zie hoe groot beeldscherm hij heeft. Supermooi en fijn!

Heb nu alleen net als velen ook stof onder mn scherm en het scherm begint een beetje los te komen :X Het loszitten stoort nog niet want het is niet heel erg maar hoop niet dat dit erger wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180

Anoniem: 252917 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 00:47:
Wat is de beste/fijnste/makkelijkste plaatsbare screenprotector voor mijn Viewty?

Dankjewel!
Ik heb zelf de originele screenprotector derop zitten, die standaard erbij zat. Wel al van een aantal mensen gehoord dat het Invisible Shield ook wel lekker zit.. Maarja, m'n protector zit er nog altijd goed op, komt niet los, is netjes, niets op aan te merken eigenlijk.

Over het scherm, heb zelf nog geen last van stof onder m'n scherm of een loskomend scherm. Kheb hem wel nog maar een maand maarja, hopelijk blijft alles zo in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251813

CdD schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:09:
Ik sta op het punt om een nieuw toestel uit te zoeken.
Ik twijfel tussen de LG KU 990 Viewty en de Sony Ericsson W910i.

Ik heb alle voor- en nadelen even op een rijtje gezet:

[afbeelding]
LG KU990 Viewty

Voordelen
+ Prachtig design, mooie thema's en iconen;
+ Joekel van een scherm;
+ 3.5mm aansluiting voor eigen oordopjes;
+ 5 megapixel camera van goede kwaliteit;
+ Uitstekende filmkwaliteit van de camera;
+ Touchscreen! :9

Nadelen
- Sommigen klagen over stof onder het scherm;
- Klachten over slechte bouwkwaliteit, zoals loszittend front;
- Geluid kan niet hard? (schijnt opgelost middels geheim menu, zie quote onderaan);
- Maximaal 2GB microSD

[afbeelding]
Sony Ericsson W910i

Voordelen
+ Dun;
+ 3.5mm aansluiting voor eigen oordopjes;
+ Goedkoper dan de Viewty;
+ Walkman geluidskwaliteit :> (vooral mp3-speler i.c.m. de oordopjes)

Nadelen
- Slechts 2 megapixel flutcamera;
- Bling-factor is niet zo hoog imo.

[...]

Ik heb liever een Viewty, omdat ik vooral val op het design en de 5mp camera. Daarentegen staat Sony bekend om de goede kwaliteit Walkman-telefoons. Samengevat is de W910i een muziektelefoon, waar de nadruk bij de Viewty meer op de camera (en design vind ik) ligt.

Zoals ik al zei, mijn voorkeur gaat uit naar de Viewty. Er zijn alleen een paar dingen waar ik nog niet voldoende van af weet om mijn beslissing te maken:

• Hoe zit het met stof onder het scherm? Is het erg?

• Hoe is de kwaliteit van de mp3-speler van de Viewty? Te vergelijken met die van de Walkman-phones of totaal niet?
Hierbij doel ik vooral op geluidskwaliteit, gebruiksgemak en kwaliteit en volume van het geluid i.c.m. oopdopjes.
Had voor mijn Viewty een SE w810i en vind de Viewty niet onder doen voor deze telefoon (op het volume na dan maar zoals ik al zei is dat te verhelpen en mijn viewty "blaast" nu flink) plus dat ik het gebruik van de touch screen fijner vind dan met de w810i die bij mij en vele anderen ontzettend kraakte als ik de toetsen indrukte (goedkoop materiaal?)
Geen idee hoe dat met de 910i zit.
wel gebruik ik mijn SE oordopjes want de standaard doppen die je bij de viewty krijgt zijn bagger en zitten niet comfortabel.

Heb mijn viewty nu 2 maanden en vind het een geweldige telefoon maar dit komt ook door EFS manager waardoor je hem flink aan kan passen naar eigen smaak.
Ben zelf niet zo weg van die "dunne" telefoons. heb toch liever iets in me hand dan dat ik met een pinpas tegen mijn oor bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244399

volgens mij heb ik een hele grote aanbieding van belcompany ontdekt, wat denken jullie er van...

2 jaar 22,50 abbonoment
1e 6 maanden 12,95 per maand (staat op de hoofdpagina)

http://www.belcompany.nl/...il.htm?combinatie_id=2530

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marciagillian
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-08-2024
Anoniem: 244399 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:05:
volgens mij heb ik een hele grote aanbieding van belcompany ontdekt, wat denken jullie er van...

2 jaar 22,50 abbonoment
1e 6 maanden 12,95 per maand (staat op de hoofdpagina)

http://www.belcompany.nl/...il.htm?combinatie_id=2530
Wat vind je van de aanbieding van gsmweb dan:
http://www.gsmweb.nl/vodafone/index_vf_lg.htm

2 jaar abonnement € 22,50 toestel kost € 19,-
Aktie 2 jaar: Geen aansluitkosten + de 1ste 8 maanden € 9,95 ipv € 22,50 + 8 mnd 50% korting op onbeperkt SMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-06 12:46
Bij 2call.nl heb je hem bij een 1 jarig T-Mobile 25flex abo. Toestel kost dan wel 38,- Maar het is wel een 1jarig abonnement!

[ Voor 3% gewijzigd door PhuSioN op 23-03-2008 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:47
wie weet hoe je mobyexplorer aan de praat krijgt? bij mij geeft hij errors dat hij niet kan connecten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat dacht je van de aanbieding van gsmweb T-mobile relax
Toestel rond de 37 euro. 1 jaar abonnement 18,50 per maand 150 min exclusief smstegoed.

http://www.gsmweb.nl/forms/tm039.htm

Deze aanbieding heb ik zelf ook gedaan, en ik had de telefoon binnen 5 werkdagen thuisliggen:)
marciagillian schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:52:
[...]

Wat vind je van de aanbieding van gsmweb dan:
http://www.gsmweb.nl/vodafone/index_vf_lg.htm

2 jaar abonnement € 22,50 toestel kost € 19,-
Aktie 2 jaar: Geen aansluitkosten + de 1ste 8 maanden € 9,95 ipv € 22,50 + 8 mnd 50% korting op onbeperkt SMS

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 252917 op 24-03-2008 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Zijn er hier mensen die films op hun Viewty hebben staan en die ook afspelen op de Viewty?
Ik heb al tevergeefs geprobeerd maar hij speelt ze niet af:( Ik kan converten wat ik wil, maar het lukt niet.

Help me alstublieft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 252917 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:02:
Hallo,

Zijn er hier mensen die films op hun Viewty hebben staan en die ook afspelen op de Viewty?
Ik heb al tevergeefs geprobeerd maar hij speelt ze niet af:( Ik kan converten wat ik wil, maar het lukt niet.

Help me alstublieft...
Als je ff zegt wat je zelf al hebt gedaan enzo want zo komen we ook niet verder lijkt mij. Ik speel films af op mijn Viewty en ze lopen goed. Gewoon met die converter converteren naar mobile en dan gaan met de banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
Anoniem: 252917 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 01:02:
Hallo,

Help me alstublieft...
gebruik gewoon de divx converter die zelfs meegeleverd zit bij de software van je telefoon.. je kan dan een stuk of 5 formaten instellen.. qmobile(heeeele slechte kwaliteit) mobile en home theater trekt het toestel bij mij... het probleem bij veel divx filmpjes is gewoon dat de resolutie zo hoog is dat de processor van de telefoon het niet aan kan...

home theater is naar mijn weten de hoogste kwaliteit die de divxconverter aanbiedt die me viewty kan weergeven..

[ Voor 7% gewijzigd door gis. op 24-03-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
gis. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:22:
[...]

gebruik gewoon de divx converter die zelfs meegeleverd zit bij de software van je telefoon.. je kan dan een stuk of 5 formaten instellen.. qmobile(heeeele slechte kwaliteit) mobile en home theater trekt het toestel bij mij... het probleem bij veel divx filmpjes is gewoon dat de resolutie zo hoog is dat de processor van de telefoon het niet aan kan...
Hmm tot nu toe nog geen last van gehad (heb aantal Lost afleveringen erop gezet en die werken perfect :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
dan was de resolutie zeker niet heel hoog;)

ik had een paar filmpjes van stage6.com gedownload... geweldige variant op youtube met heeele goede kwaliteit.. het was een promotieproject van divx om hun goede webplayer te promoten... helaas is het project 2 weken geleden opgehouden en dus geen filmpjes meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
gis. schreef op maandag 24 maart 2008 @ 12:26:
dan was de resolutie zeker niet heel hoog;)

ik had een paar filmpjes van stage6.com gedownload... geweldige variant op youtube met heeele goede kwaliteit.. het was een promotieproject van divx om hun goede webplayer te promoten... helaas is het project 2 weken geleden opgehouden en dus geen filmpjes meer ;(
Waren gewone xvid versies van internet geplukt van Lost. Zeer goeie kwaliteit (HD opgenomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

help!!!
Ik was bezig met een theme te installeren.
Toen verwijderde ik de map Swf.
En nu zie ik niks meer!!!
Alstublieft!!! Kan iemand die map uploaden ergens!!!
Alstublieft!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Ikkuh84 op 24-03-2008 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja heb al geconverteert met SUPER en de converter die erbij zit. Maar ik denk dat de revolutie niet goed is van de films. Hoe komen jullei aan de films? Waar downloaden jullie ze?

Dankjewel!
Timocos schreef op maandag 24 maart 2008 @ 10:03:
[...]

Als je ff zegt wat je zelf al hebt gedaan enzo want zo komen we ook niet verder lijkt mij. Ik speel films af op mijn Viewty en ze lopen goed. Gewoon met die converter converteren naar mobile en dan gaan met de banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Anoniem: 123349 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 11:22:
[...]

Klopt! Zelf ook al opgemerkt..

Verder nog steeds superblij met mn telefoon! Heb hem nu een paar maanden maar nog steeds met mn bek open als ik zie hoe groot beeldscherm hij heeft. Supermooi en fijn!

Heb nu alleen net als velen ook stof onder mn scherm en het scherm begint een beetje los te komen :X Het loszitten stoort nog niet want het is niet heel erg maar hoop niet dat dit erger wordt..
Ik heb er 5 (!!) gehad. Bij de laatste begon opnieuw het scherm los te laten. Ben nu weer terug naar HTC. Voor mij geen LG meer :N

Toestel teruggebracht uiteraard. Is gewoon garantie. Mocht een nieuwe phone uitzoeken. Belcompany overigens. Erg netjes d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 212478 op 24-03-2008 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 252917 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:11:
Ja heb al geconverteert met SUPER en de converter die erbij zit. Maar ik denk dat de revolutie niet goed is van de films. Hoe komen jullei aan de films? Waar downloaden jullie ze?

Dankjewel!
[...]
Tja het downloaden van films is weer verhaal apart en we mogen er niet hier over praten, maar ik download iig altijd de beste versies van films en series en convert ze gewoon met het proggie dat je erbij hebt gekregen (ik zet hem dan op mobile) en krijg dan zeer goed beeld op mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 252917 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 14:11:

Dankjewel!
[...]
Er zijn een hele hoop manieren om aan videomateriaal te komen. Echter, dat is hier nogal offtopic en vaak ook niet legaal. Verder zou je als je problemen hebt met het converteren eens naar deze guide kunnen kijken: Video coderen voor je PMD: Tips en trucs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212478

Downloaden van films is in Ned. gewoon legaal hoor.

Maar goed, da's een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja als ik niet weet waar ik de video's kan downloaden dan valt er niet veel te helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 212478 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 22:12:
Downloaden van films is in Ned. gewoon legaal hoor.

Maar goed, da's een andere discussie.
Op GoT niet in ieder geval ;)
Anoniem: 252917 schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:05:
Tja als ik niet weet waar ik de video's kan downloaden dan valt er niet veel te helpen..
Het internet en de winkels liggen vol met videomateriaal, dus ik zou zeggen... kijk eens rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
kan iemand nou aub eens even antwoorden hoe die mobyexplorer aan de praat krijgt!?? faq van die site helpt me niet en ik heb dus de niet geauthenticeerde versie watn de viewty heeft een bepaald certificaat niet. het programma staat in de startpost dus iemand moet het weten!

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Heeft iemand het bestandje LGMDP.rar, want die kan ik niet meer downen van rapidshare (limiet) en wil mijn firmware eens upgraden naar 10C. Blijkbaar is deze firmware goed en ook in het Nederlands, alleen heb ik dat programma nodig om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
heb vandaag deze phone gehaald icm een 4gig microSD kaartje,

telefoon ziet er zeer mooi uit werkt ook allemaal goed wat ik tot nu toe heb getest,
alleen de phone zegt dat 100% van de geheugenkaart gebruikt is terwijl er bijna niks op staat.. kan dus wel gewoon muziek ed erop zetten en afspelen maar het probleem is dat de telefoon zelf er geen foto's (niks?) op kan opslaan..

als ik dus een foto maak zegt ie dat het externe geheugen vol is en dan switcht ie automatisch naar telefoongeheugen, wat betekend dat ik maar 100mb voor foto's heb

denk niet dat ik dat snel vol krijg maar als iemand een oplossing weet is het toch fijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja kan liggen aan je 4gb geheugenkaartje. Officieel kan die max 2gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206255

mastercard schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 21:49:
heb vandaag deze phone gehaald icm een 4gig microSD kaartje,

telefoon ziet er zeer mooi uit werkt ook allemaal goed wat ik tot nu toe heb getest,
alleen de phone zegt dat 100% van de geheugenkaart gebruikt is terwijl er bijna niks op staat.. kan dus wel gewoon muziek ed erop zetten en afspelen maar het probleem is dat de telefoon zelf er geen foto's (niks?) op kan opslaan..

als ik dus een foto maak zegt ie dat het externe geheugen vol is en dan switcht ie automatisch naar telefoongeheugen, wat betekend dat ik maar 100mb voor foto's heb

denk niet dat ik dat snel vol krijg maar als iemand een oplossing weet is het toch fijn ;)
Probleem is al vaker langs gekomen in dit topic. Om samen te vatten:
De mobiel kan maximaal omgaan met 2 gig, je moet dus zorgen dat op het geheugenkaartje minder dan 2 gig over is. Dan zal de viewty er gewoon mee kunnen werken, ik heb mijn 8 gig kaartje ook gewoon voor 7,5 gig gevuld, en dat werkt prima.
Al heb ik nu wel laadtijden voor de mediatheek =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 19:46
Anoniem: 206255 schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 22:47:
[...]

Probleem is al vaker langs gekomen in dit topic. Om samen te vatten:
De mobiel kan maximaal omgaan met 2 gig, je moet dus zorgen dat op het geheugenkaartje minder dan 2 gig over is. Dan zal de viewty er gewoon mee kunnen werken, ik heb mijn 8 gig kaartje ook gewoon voor 7,5 gig gevuld, en dat werkt prima.
Al heb ik nu wel laadtijden voor de mediatheek =(
ah oke had idd wel zoiets gelezen maar d8 dat hij dan helemaal niet zou werken met minder dan 2 gb gevuld maar ga zo ff proberen wat videos erop te zetten tot meer dan 2gig gevuld is, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-06 17:02
He jongens, kunnen jullie mij even vertellen waarom ik de LG Viewty zou moeten verkiezen boven een HTC Touch? Ik kan kiezen uit deze twee bij het abbo wat ik wil hebben en ik weet het zo niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
kan iemand mij uitleggen hoe je mobyexplorer aan de praat krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-06 00:10
[J.d.I.] DirtyHarry schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 22:14:
He jongens, kunnen jullie mij even vertellen waarom ik de LG Viewty zou moeten verkiezen boven een HTC Touch? Ik kan kiezen uit deze twee bij het abbo wat ik wil hebben en ik weet het zo niet meer :P
Ik denk dat je met de Touch veel meer mogelijkheden hebt ivm Windows. Ik heb een touch cruise en neem er een Viewty bij, alleen voor de looks en de camera. Je moet denk ik kijken waar je de prio neerlegd.

Groet Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215679

zo geweldig is die camera niet hoor... soms maakt ie een mooie foto, maar meestal erg tegenvallend... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Anoniem: 215679 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:17:
zo geweldig is die camera niet hoor... soms maakt ie een mooie foto, maar meestal erg tegenvallend... :(
Had op dat forum van Viewty (die site van .uk) gelezen dat er waarschijnlijk een firmware update zal komen eind april, maar weet niet zeker. Zelf hoop ik er erg op aangezien inderdaad de foto's soms zeer mooi zijn, en soms ook weer bagger. Schijnt zelfs zo te zijn dat de Koreaanse versie van de Viewty vele malen betere foto's maakt dan de Europese/Amerikaanse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Anoniem: 215679 schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 17:17:
Oh, ik heb best wel veel testen gelezen waar hij goed er uit kwam en zeker niet onderdeed voor de N95, SE K850i en de samsung G600. Ik twijfel nu wel weer, pffff. Ik wilde morgen eigenlijk beslissen. Hoe is het video kwaliteit dan in de praktijk? ook hier had ik goede dingen gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21

Wom

Afbeeldingslocatie: http://captainkeyes.net/tweakers/IMG_1420.jpg

Ik heb hem dan ook in mijn handen nu. Eerst maar eens het één en ander gaan aanpassen voordat ik een waardeoordeel erover geeft. Telefoon zelf komt kwalitatief in ieder geval goed over.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453

Heb intussen mijn gecrashte viewty weer retour ontvangen, gefixed en alles. En dan in een week tijd...Thanx gsmweb!! Het kan dus ook zo....
Maargoed heb er dus nu wel een iets andere versie firmware opstaan dan ervoor.
Had in eerste instantie een duitse versie ontvangen. En nu weet ik niet wat erop zit. Mijn telefoonboek is anders en mijn lettertype van de klok bij standby ook. Ook krijg ik nu een heel filmpje te zien als ik een nieuwe simkaart erin stop....

Hoe kan je ook al weer zien welke firmware versie je hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Nou, ik heb hem woensdagavond besteld, bij bestelmaar.nl :X Eens kijken hoe lang het duurt voordat de hele handel binnen is :+

Ik heb hem verkozen boven de HTC Touch vanwege z'n uiterlijk, en de high speed camera :9 Die htc trok me op de een of andere manier niet echt.. Daarbij ben ik geen windows fan, dus windows mobile stond me sowieso al niet helemaal aan :+

[ Voor 48% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 28-03-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238453 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 09:22:
Hoe kan je ook al weer zien welke firmware versie je hebt...
je kunt in het service menu gaan (zie openingspost) of gewoon bij je menu gaan ->onderste tabblad -> telefooninstellingen -> helemaal langs onderen handsetinformatie, dan zie je ook je softwareversie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik heb hem toch maar besteld. Ik denk dat je voor het geld geen betere camera phone koopt. De anderen 5mp's zijn duurder behalve de G600 misschien. Ik ga hem bebruiken naast mijn HTC touch Cruise, een mooie combi lijkt mij. Ik wil geen Samsung meer, heb een bijna nieuwe U700 die al in de kast is beland. Ik zal eerdaags wel komen met mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
is de kf600 een opvolger van ku990? beide heeft een touchscreen.
en wat vinden jullie van die kf600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
kleiner scherm.. is niet zo chill voor internet;)
dat model met dubbel scherm is nagemaakt van samsung, vind ik ook beetje jammer
en natuurlijk scoort de viewty in design bij iedereen veel hoger.. en de camera is ook niet geweldigmet 3.15 mpix..

zeker geen opvolger aangezien opvolgers altijd gelijk of zelfs beter zijn.. totaal andere klasse is het;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
icegodd schreef op zaterdag 29 maart 2008 @ 22:27:
is de kf600 een opvolger van ku990? beide heeft een touchscreen.
en wat vinden jullie van die kf600?
Naar mijn weten is de KF700 meer als opvolger van de Viewty bedoeld.

Afbeeldingslocatie: http://www.3dnews.ru/_imgdata/img/2008/02/11/73737.jpg

Een slider met, net als de viewty, een volledig te gebruiken touchscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180 schreef op vrijdag 28 maart 2008 @ 12:40:
[...]

je kunt in het service menu gaan (zie openingspost) of gewoon bij je menu gaan ->onderste tabblad -> telefooninstellingen -> helemaal langs onderen handsetinformatie, dan zie je ook je softwareversie :)
Thanx a lot!! Heb blijkbaar 10c....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

noprob xxjosjexx

ik zit nog altijd met 10a :( hopelijk komt er binnekort een firmware-update ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 233180 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:54:
noprob xxjosjexx

ik zit nog altijd met 10a :( hopelijk komt er binnekort een firmware-update ofzo :)
For Nokia and Sony Ericsson users, you can do a upgrade yourselves at the comfort of your own home. If you are using LG Viewty and want to upgrade to the latest firmware, head on down to Vivocity LG Shop. But be prepared to wait for at least 2hours.

My version was V10b. Now, the latest version is V10d. If I am not wrong, the new version was just released few days ago. I noticed difference in the dialling font, menu spacing, standby clock and better camera.
Dit is van een blog van begin februari, dus misschien zitten ze inmiddels wel aan de 10e.

Benieuwd welke versie mijne gaat krijgen. Waarschijnlijk krijg ik hem ergens komende week, i'll let you know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Hmm je kan die firmware ook van internet downloaden van dat engelse viewty forum, alleen ik weet niet of ze dan wel goed werken met een abbo telefoon. Kan iemand dit bevestigen en kan je die gewoon installeren op een abbo telefoon (ik heb dus orange/t-mobile abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257232

Hey,

ik ben een newbee op dit forum (en niet alleen hier) en het is dus mogelijk dat ik fouten maak.

Ik heb sinds een week of twee nu eenKU990 ben een muziek liefhebber heb een 2G uSD card en was die aan het vullen via PCsuite muziekmanager aangezien dat een tijd rovende klus is heb ik m'n PC alleen gelaten. Na een aantal uren bleek er een onherstelbare fout te zijn opgetreden. en was PCsuite gestop en de PC opnieuw opgestart. De card heeft nog ruim 30% vrije ruimte. Het lukt niet meer om de card te benaderen via muziekmanager. Muziek manager bouwt de verbinding op en die wordt direct verbroken. phone staat op gegevensoverdracht via USB kabel. Als ik echter de uSD verwijder wordt er wel verbinding gemaakt en wordt door muziekmanager de inhouds tabel weergegeven zo'n 250 mp3's maar uiteraard geen data. Heb PCsuite al twee keer opnieuw gedeinstald/geinstald.
Wat kan hier de oorzaak van zijn en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je pc is blijkbaar gecrashed tijdens het overdrachtsproces. Daardoor kan de inhoud op de SD kaart corrupt zijn geraakt. Kijk eens of je het ding kan formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257232

Thnxs RoD.

Ik heb inderdaad alleen in de richting van PCsuite gezocht om dat de phone de card wel leest de mp3's kan ik gewoon spelen. Ga nu de uSD even backuppen en hem dan formateren en zien of muziekmanager dan wel wil connecten. Vervolgens de BU weer terug zetten en hopen dat het dan weer benaderbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233180 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 11:54:
noprob xxjosjexx

10a, 10b, 10c, 10d whatever, het zijn minimale verschillen. deze firmware versies verschillen per provider, maar het is niet zo dat 10d verder upgedate is dan 10a, het enige verschil zijn minimale verschillen in de thema's, en wat andere kleine dingetjes. Je kan niet zeggen dat 10d beter is dan 10a ofzo

verder zijn er nog geen firmware updates die nieuwer zijn dan 10a, 10b enz. LG blijkt niet echt de snelste te zijn in dat soort dingen...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 191443 op 30-03-2008 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:21

Wom

Heb de mijne sinds afgelopen week en die zit op 10a. Is een unbranded versie.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191443 schreef op zondag 30 maart 2008 @ 19:11:
[...]

10a, 10b, 10c, 10d whatever, het zijn minimale verschillen. deze firmware versies verschillen per provider, maar het is niet zo dat 10d verder upgedate is dan 10a, het enige verschil zijn minimale verschillen in de thema's, en wat andere kleine dingetjes. Je kan niet zeggen dat 10d beter is dan 10a ofzo

verder zijn er nog geen firmware updates die nieuwer zijn dan 10a, 10b enz. LG blijkt niet echt de snelste te zijn in dat soort dingen...
Zijn inderdaad maar een paar kleine verschillen. Hopelijk komen ze snel met een update....Who knows??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die update zou ik ook wel zien zitten, vooral ivm die kleine foutjes (zoals reeds vermeld in die mail) en de camera. Nuja, die komt er wel vroeg of laat :)

edit: voor diegene die de post met de mail aan LG (met de gebreken) niet hadden gelezen:
* Het gebruik van de spatie op het QWERTY-toetsenbord sluit soms het sms'je af
* Mediaspeler uitbreiden met betere playlistfunctionaliteiten
* Auto-instellingen van de camera verbeteren
* QWERTY-toetsenbord op meer plekken aanbieden
* Limiet van 5 memo's opheffen
* Limiet van 200 kalenderitems opheffen
* Mogelijkheid om de standaardprofielen (stil/trillen) aan te passen
* Ondersteuning voor geheugenkaarten groter dan 2GB
* Mogelijkheid tot aanpassen van snelkiesmenu
* Mogelijk maken één item uit een reeks herhalende kalenderitems te wijzigen of verwijderen
* Reminder van kalenderitems/verjaardagen op hoofdscherm
* Het weergeven van een klein digitaal klokje naast de batterij-indicator
* Makkelijker doorspoelen in video, een uur doorspoelen duurt erg lang
* Optie om in een video verder te kunnen kijken waar het afspelen de vorige keer gestopt is
* Meer foto's kunnen toevoegen bij de Muveestudio
* Het toevoegen van een ù-teken met het QWERTY-toetsenbord kan niet, er wordt dan een punt (.) ingevoegd
* Meer thema's en/of de mogelijkheid om thema's te maken
* Het uitzetten van het sluitergeluid bij het maken van een foto
* Instellingen van (video)camera onthouden (eventueel gebruik makend van profielen)

[ Voor 81% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 31-03-2008 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
@ ev1ltje

Mooie lijst heb je opgesteld! Ik heb ergens anders ook iets gelezen over dat er geen backspace toets is als je een sms samenstelt :? Klopt dit?

Ohja, en nog wat 'nutteloos' :+ Als je op 120fps opneemt en daarna met 30fps afspeelt, hoor je het geluid dan ook uitgerekt, of neemt hij geen audio op op die stand? :P

Ik zie het al voor me, zo'n film tafereel. Iemand wil iets of iemand stoppen. Zie je het vertraagd en met zo'n hele lage stem "Nooooooooooooooooo!!" :+ :+

[ Voor 19% gewijzigd door [J.d.I.] DirtyHarry op 31-03-2008 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[J.d.I.] DirtyHarry schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:36:
@ ev1ltje

Mooie lijst heb je opgesteld! Ik heb ergens anders ook iets gelezen over dat er geen backspace toets is als je een sms samenstelt :? Klopt dit?
Er is geen "back-space" toets, maar de "C" knop werkt als backspace (diegene tussen Groen knopje en Rood knopje onderaan B) )
Ohja, en nog wat 'nutteloos' :+ Als je op 120fps opneemt en daarna met 30fps afspeelt, hoor je het geluid dan ook uitgerekt, of neemt hij geen audio op op die stand? :P

Ik zie het al voor me, zo'n film tafereel. Iemand wil iets of iemand stoppen. Zie je het vertraagd en met zo'n hele lage stem "Nooooooooooooooooo!!" :+ :+
Nope, in de 120 fps mode neemt de camera (jammer genoeg :p) geen geluid op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Anoniem: 233180 schreef op maandag 31 maart 2008 @ 13:46:
[...]

Er is geen "back-space" toets, maar de "C" knop werkt als backspace (diegene tussen Groen knopje en Rood knopje onderaan B) )
Ah op die manier :P Mja zou wel het handigst zijn als het gewoon op het qwerty gedeelte zat, maarja zo werkt het ook :P
[...]

Nope, in de 120 fps mode neemt de camera (jammer genoeg :p) geen geluid op.
Jammer :P hopelijk vanaf een nieuwe firmware update :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ohja, nog iets, dat lijstje heb ik niet zelf samengesteld :+ .

KillaH87 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:45:

wij hebben in de vorige delen alle irritaties in een brief vermeld die door meerdere personen als hardcopy en als mail naar LG is gestuurt, hier is weinig of geen antwoord op geweest. in de brief stonden de volgende minpunten en verbeteringen die in een firmware konden worden gemaakt:

*lijstje*

waarschijnlijk kun je je ook wel vinden in een paar van die punten. vooral die limieten bij agenda items en memo's vond ik echt helemaal nergens op slaan, de telefoon heeft 100mb telefoon geheugen dus ruimte genoeg voor agenda items maar als je van 100 vrienden de verjaardag erin zet dan kun je al niets meer plannen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 233180 op 31-03-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gis.
cassiekai schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 19:30:
[...]

Oh, ik heb best wel veel testen gelezen waar hij goed er uit kwam en zeker niet onderdeed voor de N95, SE K850i en de samsung G600. Ik twijfel nu wel weer, pffff. Ik wilde morgen eigenlijk beslissen. Hoe is het video kwaliteit dan in de praktijk? ook hier had ik goede dingen gelezen.
ik heb zelf de k850i gehad endie fotos warenstuuuukkken mooier dan die met me viewty gemaakt. er was ten eerste minder ruis(komt geloof ik door lensgrootte welke bij de sony veel groter was) en ten tweede mooier qua kleuren. En nee het waren geen zuurstokfotos waar nokia om bekend staat (hoewel dit niet meer t geval is sinds de n95 8gb..)

daarintegen is het filmen natuurlijk geweldig!

eventuele toevoeging aan ''het lijstje':

achtergrond kleur media veranderbaar maken aangezien het niet leesbaar is onder zonlicht

[ Voor 7% gewijzigd door gis. op 31-03-2008 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Shit, ik heb hem vrijdag besteld! Ik had toch de hoop dat hij een redelijke camera had. Die testen kloppen dus ook niet? Het was nog wel een Fotosite, dus je mag verwachten dat het wel een beetje zou kloppen. Nu heb ik een HTC Touch Cruise (geweldig toestel) Een LG viewty (goed filmen) Ik moet dus nog een derde nemen met een camera. Ik hoop dan maar dat hij een goed scherm heeft en er peppie uitziet.

Ik kom binnenkort terug met de vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:51

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

cassiekai schreef op maandag 31 maart 2008 @ 18:17:
Shit, ik heb hem vrijdag besteld! Ik had toch de hoop dat hij een redelijke camera had. Die testen kloppen dus ook niet? Het was nog wel een Fotosite, dus je mag verwachten dat het wel een beetje zou kloppen. Nu heb ik een HTC Touch Cruise (geweldig toestel) Een LG viewty (goed filmen) Ik moet dus nog een derde nemen met een camera. Ik hoop dan maar dat hij een goed scherm heeft en er peppie uitziet.

lol waarom heb je 3 mobiele phones nodig :?

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7728

gast.. 3 telefoons? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry

Misschien heb je hier nog niet over nagedacht, maar je zou natuurlijk een compacte digitale fotocamera kunnen kopen om foto's mee te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209445

Morgen is het zo ver, Ik ga er dan ook maar eentje halen.
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
Ik hou het idd toch maar bij 2. Ik heb er ook nog 1 van mijn werk, 4 is wel erg veel, haha. Ik denk toch dat ik dan 2 mooie phones heb met de viewty erbij. Ik heb een digitale spiegel reflex en nog een compacte maar die heb ik natuurlijk bijna nooit bij me. Ik denk dat de viewty voor een snapshot wel zal voldoen.

we keep in touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257392

Ik heb een (ik denk T-mobile branded) Viewty met firmware V10H. Nu heb ik alle themes erop gezet volgens de juiste methode via EFS Media Builder en Theme manager. Alleen kan ik geen thema "zilver" kiezen, want daar staat bij mij het thema T-mobile. Thema "zwart" en "vis" staan er wel gewoon. Als ik kies voor het 2e thema, T-mobile dus, en druk 2 x op C, krijg ik geen keuze uit andere thema's. Iemand een oplossing? Ik heb wel mmoie dingen gezien tussen al die andere thema's nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Ik zocht naar een mooie design phone met 5 megapixel camera, het liefst wou ik ook GPS en Wifi maar zoiets is er nog niet, ik heb de N95 supertoestel en wou voor de N82 gaan, maar ik vind m niet zo mooi, nu ben ik 99% ervan overtuigd dat ik de viewty wil met abbo niet veel geld en volgend jaar haal ik weer een supertoestel....

Maar kan ik met de viewty net als met de N95 videos downloaden van bijvoorbeeld rapidshare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wifi kun je met de iphone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217505

Maar geen 5 megapixel camera dat is ook heel belangrijk...

[ Voor 12% gewijzigd door een moderator op 03-04-2008 10:53 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste